Ik kijk gewoon om dat zwart heen. Je ziet er toch niks van. De heldere beelden heb je meer aan. Maar als je een mooie serie bekijkt over zwarte gaten kun je je lol op. Bier erbij en naar zwart zitten staren
De UHD bluray van Star Trek is prachtig! vooral de shots in de ruimte met ruimte en sterrenBurpje schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:55:
Ik kijk gewoon om dat zwart heen. Je ziet er toch niks van. De heldere beelden heb je meer aan. Maar als je een mooie serie bekijkt over zwarte gaten kun je je lol op. Bier erbij en naar zwart zitten staren
Ik heb hem ook al klaarliggen, de eerste film die aangaat zodra ik de c7 binnen hebikdedinges schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:59:
[...]
De UHD bluray van Star Trek is prachtig! vooral de shots in de ruimte met ruimte en sterren
Lichtpuntje...
Zojuist een speedtest op mijn 55b6v en haal maar 65mbps zowel via een cat6 kabel als over de wifi ac met mijn airport extreem is wel erg langzaam...als ik op mijn iphone 6 plus dezelfde test doe dan haal ik 201mbps...iemand meer dit probleem met zijn oled...de router staat btw naast de tv dus kabel is ook maar 1 meter en heb 200 mbps abbo van ziggo
Dat is ook de hoofdreden waarom ik mijn Panasonic GT60 zou vervangen. Fantastisch beeld, maar overdag met gordijnen open en zonlicht dat binnenvalt eens serie kijken of wat gamen is echt niet te doen.Magnolia schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:26:
lekker in 't (financiële) zwarte gat vallen met zo'n OLED he..
Ik had hiervoor een Panasonic plasma (TX50G30), en die was qua helderheid te laag om overdag met zonlicht tv te kijken (gordijnen moesten dan voor een deel dicht). Met mn B6 hoeft dat niet meer, beeld is echt fel genoeg. Zwartwaardes (zijn ze weer) zijn veel belangrijker voor beeldkwaliteit dan brightness.
Ja, Nee, Misschien.lennox-06 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:21:
wie heeft er een full hd LG 55EG910V ? raden jullie mij dit aan ?
Wat wil je horen? is de tv goed? prima ding, zijn er betere tv's? ja. Kun je de tv kopen voor 600 euro? doen, 2000 euro? zijn er betere opties.
39
ik heb nu een 7 jaar oude samung lcd tv. ik game regelmatig met mijn game-pc en ps console. zou ik grote vooruitgang boeken met 1349 euro als ik deze aanschaf qua beeld ? ik zie dat deze geen hdr heeft, ik weet niet hoe noodzakelijk dat is.Fietsbel schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:25:
[...]
Ja, Nee, Misschien.
Wat wil je horen? is de tv goed? prima ding, zijn er betere tv's? ja. Kun je de tv kopen voor 600 euro? doen, 2000 euro? zijn er betere opties.
is je budget echt 1349 max (hij is soms ook goedkoper te krijgen)lennox-06 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:27:
[...]
ik heb nu een 7 jaar oude samung lcd tv. ik game regelmatig met mijn game-pc en ps console. zou ik grote vooruitgang boeken met 1349 euro als ik deze aanschaf qua beeld ? ik zie dat deze geen hdr heeft, ik weet niet hoe noodzakelijk dat is.
De B6 is voor minder dan 1600 te krijgen. Dus als je iets meer uit geeft heb je iig 4k en HDR.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Haha en dan geïrriteerd zijn als ze zegt dat ze het verschil niet ziet.Castus schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:22:
[...]
Ja m'n vriendin wordt gek van hoe vaak ik de zin heb gebruikt 'Zwart is echt zwart, zie je dat?' tegen haar, maar ook tegen iedereen die de demonstratie van de TV krijgt
'echt mooi zwart!'
Stay hungry, stay foolish!
WiFi is in de meeste gevallen de snellere optie omdat de tv maar een 100mbit netwerkkaart heeft. Ik heb ook een Airport Extreme die op 5 meter afstand in een kast (!) staat en haal met WiFi mijn max internetsnelheid van 140mbps. De B6 kan het dus zeker beter dan jouw resultaten. Haal wel de ethernetkabel eruit als je WiFi test, want anders pakt hij volgens mij alsnog ethernet.dbz1985 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:12:
Zojuist een speedtest op mijn 55b6v en haal maar 65mbps zowel via een cat6 kabel als over de wifi ac met mijn airport extreem is wel erg langzaam...als ik op mijn iphone 6 plus dezelfde test doe dan haal ik 201mbps...iemand meer dit probleem met zijn oled...de router staat btw naast de tv dus kabel is ook maar 1 meter en heb 200 mbps abbo van ziggo
Arrived anxious, left bored
Weet je dit zeker? Je kunt namelijk zowel WIFI als LAN aanzetten? Pakt hij dan automatisch ethernet?Puck schreef op woensdag 12 april 2017 @ 17:15:
[...]
WiFi is in de meeste gevallen de snellere optie omdat de tv maar een 100mbit netwerkkaart heeft. Ik heb ook een Airport Extreme die op 5 meter afstand in een kast (!) staat en haal met WiFi mijn max internetsnelheid van 140mbps. De B6 kan het dus zeker beter dan jouw resultaten. Haal wel de ethernetkabel eruit als je WiFi test, want anders pakt hij volgens mij alsnog ethernet.
Ik had de kabel er ook uit liggen tijdens de wifi test. Erg vreemd dit, ik zal eens alles ff opnieuw opstarten.Puck schreef op woensdag 12 april 2017 @ 17:15:
[...]
WiFi is in de meeste gevallen de snellere optie omdat de tv maar een 100mbit netwerkkaart heeft. Ik heb ook een Airport Extreme die op 5 meter afstand in een kast (!) staat en haal met WiFi mijn max internetsnelheid van 140mbps. De B6 kan het dus zeker beter dan jouw resultaten. Haal wel de ethernetkabel eruit als je WiFi test, want anders pakt hij volgens mij alsnog ethernet.
Nee weet ik niet zeker, maar dan weet je zelf iig zeker dat hij echt WiFi gebruiktJanpietertje89 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 17:17:
[...]
Weet je dit zeker? Je kunt namelijk zowel WIFI als LAN aanzetten? Pakt hij dan automatisch ethernet?
Het kan natuurlijk heel veel redenen hebben waarom je WiFi niet optimaal is en kan per apparaat ook weer verschillen. Probeer een ander kanaal en eventueel andere authenticatie.dbz1985 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 17:21:
[...]
Ik had de kabel er ook uit liggen tijdens de wifi test. Erg vreemd dit, ik zal eens alles ff opnieuw opstarten.
[ Voor 39% gewijzigd door Puck op 12-04-2017 17:50 ]
Volgens mij is de test via fast.com met WiFi sowieso niet veel sneller dan 150Mbit. Mijn verbinding is 300Mbit, maar dat haalt ie nooit.Puck schreef op woensdag 12 april 2017 @ 17:15:
[...]
Ik deed de test op speedtest.net.THX schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:20:
[...]
Volgens mij is de test via fast.com met WiFi sowieso niet veel sneller dan 150Mbit. Mijn verbinding is 300Mbit, maar dat haalt ie nooit.
Maar goed op fast.com geeft ie bij mij ook 130 over wifi en kabel 90
Andere apparaten over de kabel op speedtest/ookla 207 zelfs
Verwijderd
Zojuist een firmwareupdate gepushed gekregen op de B6;
1. Improvement
1) Improve the sound Hum noise
2) Add the HDR Game mode to improve the input lag
Ben benieuwd of ik verschil merk met de ps4
1. Improvement
1) Improve the sound Hum noise
2) Add the HDR Game mode to improve the input lag
Ben benieuwd of ik verschil merk met de ps4
Er is een WebOS applicatie waar je mee speedtest kan doen. Die app het "internet speed 2".dbz1985 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:44:
[...]
Ik deed de test op speedtest.net.
Maar goed op fast.com geeft ie bij mij ook 130 over wifi en kabel 90![]()
Andere apparaten over de kabel op speedtest/ookla 207 zelfs
Ik keek voordat ik OLED had altijd TV via de Humax 5200C maar die geeft net iets minder mooi beeld dan de ingebouwde tuner van de B6 vind ik. Dus nu gebruik ik de Humax eigenlijk niet meer. Ik vind de WebOS interface ook veel frisser en moderner. Plus dat ik me 2 keer per jaar enorm erger aan de zomertijd bug bij opnames via de Humax (al ingestelde opnames verschuiven niet mee met de zomer/wintertijd). Dus ik bel blij dat ik daar nu vanaf ben.JSA schreef op woensdag 12 april 2017 @ 13:19:
Wie heeft ervaring met de LG Oled B6 icm de Humax 5200C mediabox qua Beeld etc?
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
Misschien gekke vraag maar ik heb de lg oled met ci+ geinstalleerd. Ik heb nu een horizon box. Hoe kan ik de wizard weer openen in het begin om dit te wijzigen? Ni schakelt ie de versterker naar ARC op tv wat dus niet hoeft
Alleen jammer dat de guide zo traag en crap is van webos. Compleet onbruikbaar.RichieB schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:09:
[...]
Ik keek voordat ik OLED had altijd TV via de Humax 5200C maar die geeft net iets minder mooi beeld dan de ingebouwde tuner van de B6 vind ik. Dus nu gebruik ik de Humax eigenlijk niet meer. Ik vind de WebOS interface ook veel frisser en moderner. Plus dat ik me 2 keer per jaar enorm erger aan de zomertijd bug bij opnames via de Humax (al ingestelde opnames verschuiven niet mee met de zomer/wintertijd). Dus ik bel blij dat ik daar nu vanaf ben.
Oh en het feit dat ik niks op pauze kan zetten of terugspoelen op de C7. Zit niet in de huidige originele firmware en ook niet in de recente update.
En als ik dan toch aan het klagen ben. Niet kunnen opnemen en iets anders kijken tegelijk is ook een minpunt.
Maar hoofdzakelijk gebruik ik ook de live tv functie meer dan mijn humax. Maar zonder kan ik dus niet.
Gecondoleerd. Horizon box. Brrrr. Daar zouden ze geld mee bij uit moeten geven om me dat te laten gebruiken.ApC_IcE schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:24:
Misschien gekke vraag maar ik heb de lg oled met ci+ geinstalleerd. Ik heb nu een horizon box. Hoe kan ik de wizard weer openen in het begin om dit te wijzigen? Ni schakelt ie de versterker naar ARC op tv wat dus niet hoeft
Maar ehm terug naar fabrieksinstellingen? De vraag is me ook niet helemaal duidelijk. Als ie de versterker naar tv input schakelt terwijl je de horizon box aan het gebruiken bent lijkt het mij alsof er iets niet goed is aangesloten ofzo.
[ Voor 25% gewijzigd door Phusebox op 12-04-2017 21:56 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zou goed kunnen. Het is in ieder geval snel genoeg om al mijn content te streamenTHX schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:20:
[...]
Volgens mij is de test via fast.com met WiFi sowieso niet veel sneller dan 150Mbit. Mijn verbinding is 300Mbit, maar dat haalt ie nooit.
Is de 960v eigenlijk nog aan te raden met 2 nieuwere generaties? de prijs van 2,5k bij coolblue voor 65 inch plus 3d zet me aan het twijfelen.
Ga hier maar eens kijken: https://gathering.tweaker...ist_messages/1711399/lastNoreia schreef op woensdag 12 april 2017 @ 23:11:
Is de 960v eigenlijk nog aan te raden met 2 nieuwere generaties? de prijs van 2,5k bij coolblue voor 65 inch plus 3d zet me aan het twijfelen.
Want voor die prijs krijg je bijna een b6 65 inch volgens mij.
Lichtpuntje...
Tv zit via arc naar onkyo.Phusebox schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:53:
[...]
Gecondoleerd. Horizon box. Brrrr. Daar zouden ze geld mee bij uit moeten geven om me dat te laten gebruiken.
Maar ehm terug naar fabrieksinstellingen? De vraag is me ook niet helemaal duidelijk. Als ie de versterker naar tv input schakelt terwijl je de horizon box aan het gebruiken bent lijkt het mij alsof er iets niet goed is aangesloten ofzo.
Op de onkyo zit de horizon.
Gisteren had ik ook tv via arc naar onkyo maar dan ci+.
Via hdmi cec ging alles via de ab van de tv.
Toen ik de lg kocht kon je bij de wizard wanneer je de tv voor het eerst aanzette kiezen voor settopbox of tv via kabel(ci+).
Daarmee geef je aan dat de tv op kabel gaat en dan via hdmi sec de onkyo op tv modus(arc).
Uiteraard zit alles in de arc aansluiting.
Je kn hdmi sec ( op de lg symplink) niet uitzetten want dan kan je het volume van de versterker bijv niet bedienen met de tv (of via horizon).
Ik wil die wizard weer opstarten en dan aangeven settopbox zodat ie alles blijft doen behalve de onkyo van hdmi 2(horizon) naar arc schakelen.
Best lastig verwoorden
Is dat niet gekoppeld aan de wizard voor universele bediening als je "alle ingangen" opent?ApC_IcE schreef op woensdag 12 april 2017 @ 23:44:
[...]
Tv zit via arc naar onkyo.
Op de onkyo zit de horizon.
Gisteren had ik ook tv via arc naar onkyo maar dan ci+.
Via hdmi cec ging alles via de ab van de tv.
Toen ik de lg kocht kon je bij de wizard wanneer je de tv voor het eerst aanzette kiezen voor settopbox of tv via kabel(ci+).
Daarmee geef je aan dat de tv op kabel gaat en dan via hdmi sec de onkyo op tv modus(arc).
Uiteraard zit alles in de arc aansluiting.
Je kn hdmi sec ( op de lg symplink) niet uitzetten want dan kan je het volume van de versterker bijv niet bedienen met de tv (of via horizon).
Ik wil die wizard weer opstarten en dan aangeven settopbox zodat ie alles blijft doen behalve de onkyo van hdmi 2(horizon) naar arc schakelen.
Best lastig verwoorden
Daar heb ik nog niet gekeken. Als ik thuis ben zal ik dat eens doen. Thanx!THX schreef op woensdag 12 april 2017 @ 23:59:
[...]
Is dat niet gekoppeld aan de wizard voor universele bediening als je "alle ingangen" opent?
....Maar je moet dan dus kiezen voor een Ci module of voor de Humax. Zonder Humax kan ik niet opnemen dus ik kan dus niet zonder zo'n kastje helaas.RichieB schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:09:
[...]
Ik keek voordat ik OLED had altijd TV via de Humax 5200C maar die geeft net iets minder mooi beeld dan de ingebouwde tuner van de B6 vind ik. Dus nu gebruik ik de Humax eigenlijk niet meer. Ik vind de WebOS interface ook veel frisser en moderner. Plus dat ik me 2 keer per jaar enorm erger aan de zomertijd bug bij opnames via de Humax (al ingestelde opnames verschuiven niet mee met de zomer/wintertijd). Dus ik bel blij dat ik daar nu vanaf ben.
Zijn er inmiddels betere (Humax) kastjes die een beter/ mooier beeld geven op een Oled en waar je ook mee kan opnemen?
Laat je niet gek maken JSA! Ik zie op mijn 55E6 geen verschil in beeldkwaliteit, en als je al verschil zou zien is dit een kwestie van afstelling. Beeld van de Humax is gewoon heel prima, natuurlijk afhankelijk van de uitzending. Dat het WebOs er "frisser" uitziet is leuk, maar kan toch echt niet tegen een dubbele tuner en ingebouwde hdd op.JSA schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:54:
[...]
....Maar je moet dan dus kiezen voor een Ci module of voor de Humax. Zonder Humax kan ik niet opnemen dus ik kan dus niet zonder zo'n kastje helaas.
Zijn er inmiddels betere (Humax) kastjes die een beter/ mooier beeld geven op een Oled en waar je ook mee kan opnemen?
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler
Bereken ook wat je kwijt bent aan stroom met een externe HD ontvangen.
Mij scheelde het bijna 15 euro per jaar.
Die ci+ heb je dus zo terugverdiend.
Mij scheelde het bijna 15 euro per jaar.
Die ci+ heb je dus zo terugverdiend.
Ja.Fearbeek schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:44:
Gaat HDR in de LG B6 automatisch aan?
Ook als ik hem laat staan op voorinstelling Levendig? Of moet hij dan wel op HDR-Mode staan?
Is er een mogelijkheid om bij de LG OLED tv's (B6 serie) te zien hoeveel branduren de tv heeft gehad?
39
Als je HDR content afspeelt switch hij automatisch naar HDR mode en selecteert hij daarvan weer de laatste modus die je hebt ingesteld (per bron). Je kunt HDR Levendig dus alleen selecteren bij HDR content. Niet verwarren met de modus "HDR Effect" wat een modus is om SDR content HDR-achtig te laten lijken (nooit gebruikenFearbeek schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:46:
Ook als ik hem laat staan op voorinstelling Levendig? Of moet hij dan wel op HDR-Mode staan?
Alleen via het service-menu (zie TS).Fietsbel schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:48:
Is er een mogelijkheid om bij de LG OLED tv's (B6 serie) te zien hoeveel branduren de tv heeft gehad?
Top, dan weet ik dat! Heb hem nu op Expert staan, OLED Lampje en Contrast op 100, maar vind het beeld nog wel een beetje donker helaas. Heb hem gekocht bij TVreus en al meer dan 5 branduren...
Waarom niet? Bevalt hij niet?Puck schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:51:
Niet verwarren met de modus "HDR Effect" wat een modus is om SDR content HDR-achtig te laten lijken (nooit gebruiken)
Was wel benieuwd naar de ervaringen van mensen mbt deze modus.
Had je hiervoor toevallig een LCD TV die op standje 'vuurtoren' stond ? Als dat zo is dan is het gewoon een kwestie van wennen aan goed beeld. Ken echt zo veel mensen die hun LCD op showroom setting laten staan en veel licht verwarren met goed beeld.Fearbeek schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:52:
Top, dan weet ik dat! Heb hem nu op Expert staan, OLED Lampje en Contrast op 100, maar vind het beeld nog wel een beetje donker helaas.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Ik had een LCD uit 2009 die net zo fel kan. Beeldkwaliteit en contrasten vallen wel echt op. Vraag me af of de B7 veel feller kan, zou zo'n 25% zijn, maar weet niet of dat in de praktijk een enorm verschil maakt en of het prijsverschil dat waard is.
Ik gebruik die modus bij gewoon TV via ziggo horizon kijken. Net wat knallender kleuren lijkt het wel. Wellicht kom je met andere modi ook wel aan die kleuren hoor, zoveel maakt het allemaal niet uit als je eenmaal flink aan het pielen met instellingen gaat. Als ik het vergelijk met hoe ik m'n expert modus heb ingesteld zit het vrij dicht bij elkaar in de buurt. Voor 4k UHD films zou ik'm ook niet snel gebruiken maar voor gewoon TV dus best okee wat mij betreft.Raymon89 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:26:
[...]
Waarom niet? Bevalt hij niet?
Uiteindelijk moet je dat natuurlijk zelf weten, maar echt neutraal beeld krijg je er niet van.Raymon89 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:26:
[...]
Waarom niet? Bevalt hij niet?
Dat snap ik, dat is juist ook de bedoeling lijkt me xDPuck schreef op donderdag 13 april 2017 @ 14:27:
[...]
Uiteindelijk moet je dat natuurlijk zelf weten, maar echt neutraal beeld krijg je er niet van.
Ik was gewoon benieuwd omdat LG het naar voren schuift als één van de pluspunten van de 2017 serie. En het klinkt op zich wel interessant; van SDR content iets HDR-achtigs maken. Als dat goed uitgevoerd wordt lijkt me dat best mooi.
Is er nog steeds geen oplossing om bij de LG b6v af te komen van de automatische screensaver?
Wordt een beetje moe om steeds dezelfde paar fotos te zien: De stomme hond, mushrooms en bergen.
óf andere fotos of geen screensaver zou al helpen.
Is dit niet mogelijk via service menu?
Wordt een beetje moe om steeds dezelfde paar fotos te zien: De stomme hond, mushrooms en bergen.
[ Voor 20% gewijzigd door roT- op 13-04-2017 15:27 ]
@roT- Anders foto's zou ik wel leuk vinden. Screensaver uit zou bij mij een probleem zijn. Dan zie ik niet meer of de TV aan staat want ik heb de power led uit gezet.
Dat is niet de screensaver, maar alleen te zien als je geen input hebt op die specifieke HDMI ingang. Hoe vaak kom je dat tegen?roT- schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:26:
Is er nog steeds geen oplossing om bij de LG b6v af te komen van de automatische screensaver?
@Puck Iedere keer als ik de TV aan zet en mijn console uit zet
Draai het gewoon om: eerst console aan, dan TV aanLOTG schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:45:
@Puck Iedere keer als ik de TV aan zet en mijn console uit zet
De review van de C7 staat online. Video review zal denk ik wel snel volgen.
tegenvallend cijfer vergeleken met de B6 die een 8.6 kreeg
http://www.rtings.com/tv/reviews/lg/c7
Qua helderheid ook niet veel beter dan de 6 serie.
Ik vind de score overall juist gek, een 8,7 terwijl de meeste items meer dan 0,1 afwijken. Maar de B6 zal nu voor Gaming ook beter presteren ivm de updates.
Klinkt alsof de C7 gewoon een goede doorontwikkeling is van al een heel goede TV. Ik lees de review nog even rustig door
Edit: peak brightness bij 100% window is iets hoger, maar bij 50% window bijna verdubbeld t.o.v. de B6. Dat zijn wel flinke verbeteringen! Image Retention heeft ook stappen gemaakt (van 1,8 naar 5,4). Slotconclusie is de B6 kopen en niet de C7, het is het prijsverschil niet waard.
Klinkt alsof de C7 gewoon een goede doorontwikkeling is van al een heel goede TV. Ik lees de review nog even rustig door
Edit: peak brightness bij 100% window is iets hoger, maar bij 50% window bijna verdubbeld t.o.v. de B6. Dat zijn wel flinke verbeteringen! Image Retention heeft ook stappen gemaakt (van 1,8 naar 5,4). Slotconclusie is de B6 kopen en niet de C7, het is het prijsverschil niet waard.
[ Voor 33% gewijzigd door Arjan90 op 13-04-2017 16:28 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik snap het probleem niet? Ze kunnen toch niet de TV's ieder jaar een heel punt hoger scoren? Dan zou die nu al bijna perfect moeten zijn en volgend jaar beter dan perfect.
Vergeet ook niet dat er nog TV's boven deze staan, de C7 is eigenlijk de instap (in NL nu in elk geval).
En als je de individuele scores bekijkt zie je dat er toch stappen gemaakt zijn. Vooral PC monitor scoort flink beter en HDR gaming. Overal een vooruitgang dus wat is er tegenvallend aan een 8.7?
De reden dat de score niet zo hard omhoog is gegaan komt trouwens door dat PC monitor niet mee telt, en HDR gaming maar 5%. Dus dat hij op andere punten maar .1 omhoog gaat weegt harder (23%) dan de plaatsen waar hij juist veel beter is geworden
Vergeet ook niet dat er nog TV's boven deze staan, de C7 is eigenlijk de instap (in NL nu in elk geval).
En als je de individuele scores bekijkt zie je dat er toch stappen gemaakt zijn. Vooral PC monitor scoort flink beter en HDR gaming. Overal een vooruitgang dus wat is er tegenvallend aan een 8.7?
De reden dat de score niet zo hard omhoog is gegaan komt trouwens door dat PC monitor niet mee telt, en HDR gaming maar 5%. Dus dat hij op andere punten maar .1 omhoog gaat weegt harder (23%) dan de plaatsen waar hij juist veel beter is geworden
[ Voor 20% gewijzigd door LOTG op 13-04-2017 16:16 ]
En dus een screensaverPuck schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:40:
[...]
Dat is niet de screensaver, maar alleen te zien als je geen input hebt op die specifieke HDMI ingang. Hoe vaak kom je dat tegen?
Hoe dan ook, bij mij komt dit ook best vaak voor dus.
Dus benieuwd of iemand weet of je deze eruit kunt slopen, of eigen fotos kunt toevoegen.
TICK TOCK.Arjan90 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:08:
Ik vind de score overall juist gek, een 8,7 terwijl de meeste items meer dan 0,1 afwijken. Maar de B6 zal nu voor Gaming ook beter presteren ivm de updates.
Edit: peak brightness bij 100% window is iets hoger, maar bij 50% window bijna verdubbeld t.o.v. de B6. Dat zijn wel flinke verbeteringen! Image Retention heeft ook stappen gemaakt (van 1,8 naar 5,4).
C7 is dus eigenlijk wel de moeite waard voor een overstap. Je hebt lagere inputlag, minder IR, betere SDR brightness en 100cd/m2 hogere brightness in HDR. Betere 24p playback
[ Voor 17% gewijzigd door ion op 13-04-2017 17:20 ]
Verschil is een stuk kleiner: 552 euro. Zie Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"Fearbeek schreef op donderdag 13 april 2017 @ 17:27:
Wel 1200 euro duurder dan een B6
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Wel spijtig dat de C7 slechter is voor TV zender kijken dan De C 6 
hoop dat er snel review komt voor Pana en Sony
Zou de C7 nog verbeteren met fimwareupgrade ?
Tv zender kijken is waarvoor hij nu voor 90% gebruikt gaat worden.
we kijken weinig DVD of spelen weinig games
hoop dat er snel review komt voor Pana en Sony
Zou de C7 nog verbeteren met fimwareupgrade ?
Tv zender kijken is waarvoor hij nu voor 90% gebruikt gaat worden.
we kijken weinig DVD of spelen weinig games
valt toch niet tegen ? de B6 (de hele 6 serie trouwens) was al top , dus iets beter dan die modellen maar niet wereldschokkend verschil zoals we eigenlijk al wistenAmbition88 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:00:
De review van de C7 staat online. Video review zal denk ik wel snel volgen.
Rtings : "The LG B6 is 2016's entry-level OLED TV. It's been replaced by the C7, but the difference between them is very minor. The picture quality is almost identical, and the input lag is the only real advancement, although the B6 is still pretty good in that regard. Considering the big price difference, almost nobody should be buying the C7 over the B6 from last year."
[ Voor 29% gewijzigd door Cardwizard op 13-04-2017 18:14 ]
Voor blu-ray gebruik ik wel HDR effect, persoonlijk vind ik dit het mooiste beeld. Welke HDR mode gebruiken jullie voor HDR10 UHD ? En met welke instellingen?Puck schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:51:
[...]
Als je HDR content afspeelt switch hij automatisch naar HDR mode en selecteert hij daarvan weer de laatste modus die je hebt ingesteld (per bron). Je kunt HDR Levendig dus alleen selecteren bij HDR content. Niet verwarren met de modus "HDR Effect" wat een modus is om SDR content HDR-achtig te laten lijken (nooit gebruiken)
[...]
Alleen via het service-menu (zie TS).
Verder heb ik het idee dat LG Oled 2016 serie wat Edge enhancement laat zien met blu-ray en UHD enz. Is iemand anders dat ook opgevallen? De setting randen verbeteren staat uit. Scherpte staat op 10.
[ Voor 3% gewijzigd door Snake_Eye op 13-04-2017 20:48 ]
Grappig om te zien dat mensen nu vaak opmerken dat de oleds toch niet zo helder zijn als de lcd's terwijl anderhalf jaar geleden een goede lcd niet boven de 400cd/m2 haalde en iedereen prima overdag tv keek.
Scherpte heb ik op 0
Rand verbetering staat uit
Ik gebruik nooit hdr effect voegt niks voor mij toe
Bij hdr content gebruik ik de hdr standaard stand
Oled is gecalibreerd voor overdag is de isf dagstand genomen
Voor de avond de isf nacht stand
Dolby vision ( netflix) gebruik ik de dark stand
oled 65e6v,denon avrx7200,dune 4k solo,samsung uhd k8500,asw speakers rondom,svs sb13 ultra
Ze zeggen dat 120hz @ 1080p supported is voor de 2017 serie. Ik zou graag willen weten wat ze bedoelen met 'supported'. Geeft de tv nou native 120hz weer zoals b.v. mijn pc zou kunnen outputten? Of 'accepteert' de tv het signaal maar output hij slechts 60hz (welicht met interpolatie o.i.d.).?
Die zou pc gaming wel een stuk fijner maken op de 2017 serie t.o.v. de 2016 serie.
EDIT: Ja, dat kan hij! Zie : YouTube: LG 65C7 Geforce 1080TI 120hz
Die zou pc gaming wel een stuk fijner maken op de 2017 serie t.o.v. de 2016 serie.
[ Voor 14% gewijzigd door Julianvvz op 13-04-2017 22:07 ]
Ja m'n 1050ti kan ik instellen op 1080p 120HzJulianvvz schreef op donderdag 13 april 2017 @ 22:03:
Ze zeggen dat 120hz @ 1080p supported is voor de 2017 serie. Ik zou graag willen weten wat ze bedoelen met 'supported'. Geeft de tv nou native 120hz weer zoals b.v. mijn pc zou kunnen outputten? Of 'accepteert' de tv het signaal maar output hij slechts 60hz (welicht met interpolatie o.i.d.).?
Jammer dat RTINGS.COM niets vermeldt over above black performance. Dat zou namelijk beter zijn dan de 2016 modellen.
Verder niets over motion resolution 😑
Verder niets over motion resolution 😑
Ik vond HDR effect ook het mooist totdat ik de TV ging kalibreren. Nu is de gekalibreerde ISF donkere kamer stukken mooier. Ik heb hier gewoon de gratis AVS HD 709 bestanden voor gebruikt.Snake_Eye schreef op donderdag 13 april 2017 @ 20:44:
[...]
Voor blu-ray gebruik ik wel HDR effect, persoonlijk vind ik dit het mooiste beeld. Welke HDR mode gebruiken jullie voor HDR10 UHD ? En met welke instellingen?
Scherpte moet je uitzetten, dat geeft alleen maar onnatuurlijke randen.Verder heb ik het idee dat LG Oled 2016 serie wat Edge enhancement laat zien met blu-ray en UHD enz. Is iemand anders dat ook opgevallen? De setting randen verbeteren staat uit. Scherpte staat op 10.
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
(Één van) de belangrijkste verbetering vind je helemaal niet terug in hun testmethode en dat is die 'near black performance' wat JanPhilips ook terecht opmerkt (werd toevallig een paar dagen terug ook nog genoemd op AVS Forum dat ze dat wel weer niet zouden testen).Treevium schreef op donderdag 13 april 2017 @ 18:02:
[...]valt toch niet tegen ? de B6 (de hele 6 serie trouwens) was al top , dus iets beter dan die modellen maar niet wereldschokkend verschil zoals we eigenlijk al wisten
Rtings : "The LG B6 is 2016's entry-level OLED TV. It's been replaced by the C7, but the difference between them is very minor. The picture quality is almost identical, and the input lag is the only real advancement, although the B6 is still pretty good in that regard. Considering the big price difference, almost nobody should be buying the C7 over the B6 from last year."
Bij de E7/W7 hands-on van HDTV Test wordt er een hele paragraaf aan besteed ...
Op Flatpanels vind je bijv. de volgende vraag in de commentaren bij de A1:
Does it still have 8 bit precision near black with 10bit content like the B6 has?
Check with a 10bit grayscale ramp.
- It seems that near black is handled with greater precision and I see no crushing on 10 bit gradients. 1% black is perfectly viewable.
So you cant see the 8bit grades near black with 10bit grayscale ramp ?
Completely smooth from 0 to 100 then ?
Crushing was no problem before but it only had 8bit grades/steps near black
-10 bit HDR ramp completely smooth. Both before and after calib.
[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 13-04-2017 23:08 ]
Maar je hebt toch alleen maar 3 HDR modes (Standard, Bright or Vivid)daar staat toch geen isf dagstand of isf nacht standraymen12345 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 21:33:
Scherpte heb ik op 0
Klopt.
Voor alle andere standen dan hdr gebruik ik isf dag en nacht
Voor alle andere standen dan hdr gebruik ik isf dag en nacht
oled 65e6v,denon avrx7200,dune 4k solo,samsung uhd k8500,asw speakers rondom,svs sb13 ultra
Op de 6 serie bedoel je? De 7 serie heeft ook bijvoorbeeld een Cinema en Home cinema stand. Die gebruik ik altijd.Snake_Eye schreef op donderdag 13 april 2017 @ 23:31:
[...]
Maar je hebt toch alleen maar 3 HDR modes (Standard, Bright or Vivid)daar staat toch geen isf dagstand of isf nacht stand
rtings is een leuke site met erg goede informatie, zodra ze hun mening (eigen beoordeling) gaan geven is het ook verfrissend om hun "down to earth" benadering te zien, maar ik wacht toch echt nog op HDTVTEST.co.uk. Vincents reviews sluiten nog wat beter aan bij mijn belevenis wereld.
Dat de B6 een geweldige TV is en de C7 maar marginaal beter is staat al wel min of meer vast, het is maar net hoe belangrijk je de beoordelingen van de bepaalde (verbeterde) aspecten vind. Maar ik vermoed dat de C7 niet heel lang veel duurder zal blijven dan de B6 nu is en wat dat betreft is de aanbeveling van rtings ook maar kort houdbaar (denk ik). Maar ze zullen hem dan wellicht bijstellen.
Dat de B6 een geweldige TV is en de C7 maar marginaal beter is staat al wel min of meer vast, het is maar net hoe belangrijk je de beoordelingen van de bepaalde (verbeterde) aspecten vind. Maar ik vermoed dat de C7 niet heel lang veel duurder zal blijven dan de B6 nu is en wat dat betreft is de aanbeveling van rtings ook maar kort houdbaar (denk ik). Maar ze zullen hem dan wellicht bijstellen.
een treffende spreuk
De vraag is ook hoe lang LG de B6 (of 6 serie in zijn geheel) leverbaar houdt. Kan me voorstellen dat ze die wel sneller uitfaseren dan de 2015 reeks.pro_6or schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:11:
rtings is een leuke site met erg goede informatie, zodra ze hun mening (eigen beoordeling) gaan geven is het ook verfrissend om hun "down to earth" benadering te zien, maar ik wacht toch echt nog op HDTVTEST.co.uk. Vincents reviews sluiten nog wat beter aan bij mijn belevenis wereld.
De 7 serie van de LG Oled serie is toch nog niet uit?? Hoe kan je dan de Cinema en Home cinema stand van de 7 serie gebruiken?Phusebox schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 06:04:
[...]
Op de 6 serie bedoel je? De 7 serie heeft ook bijvoorbeeld een Cinema en Home cinema stand. Die gebruik ik altijd.
Jawel hoor! De C7 wordt al volop verkocht.Snake_Eye schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:55:
[...]
De 7 serie van de LG Oled serie is toch nog niet uit??
Die is er al een tijdje hoor, c7 is gewoon al uit.Snake_Eye schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:55:
[...]
De 7 serie van de LG Oled serie is toch nog niet uit?? Hoe kan je dan de Cinema en Home cinema stand van de 7 serie gebruiken?
Ik heb recentelijk een b6 gekocht , maar ik krijg live tv en stb maar niet werkende . Mijn digibox ( set top box van telenet ) kun je enkel instellen als decoder , maar dan stopt het dan . Moet ik iets speciaal doen om dit werkende te krijgen ?
^ Live TV is volgens mij als je de TV kabel rechtstreeks in je TV stopt (zonder STB dus) en de tuners van de TV gebruikt.
In jouw geval niet nodig aangezien je een digibox gebruikt die je aansluit via HDMI
In jouw geval niet nodig aangezien je een digibox gebruikt die je aansluit via HDMI
PSN: fonsmeister
^ Of een Common Interface + kaart aanschaffen van Telenet. https://www2.telenet.be/n...at-is-tv-met-een-kaartje/
To whom it may concern...
Vandaag bij MM Arena de LG Oleds bekeken en het viel me op dat de aansluitingen bij de 65" wat verder van de kant zitten en meer verscholen liggen dan bij de 55".
Dacht eerst dat het bij de 7 nieuw was t.o.v. de 6 maar de 65B6 heeft het ook. Het blijft nog steeds niet het meest nette kabelwegwerksysteem maar bij de 65" modellen kijk je tenminste van de zijkant gekeken niet recht tegen alle kabels aan:
65C7
55B6
65B6
Vandaag bij MM Arena de LG Oleds bekeken en het viel me op dat de aansluitingen bij de 65" wat verder van de kant zitten en meer verscholen liggen dan bij de 55".
Dacht eerst dat het bij de 7 nieuw was t.o.v. de 6 maar de 65B6 heeft het ook. Het blijft nog steeds niet het meest nette kabelwegwerksysteem maar bij de 65" modellen kijk je tenminste van de zijkant gekeken niet recht tegen alle kabels aan:
65C7
55B6
65B6
Haakse hdmi verloop connector is daar wel een oplossing voor, er zijn zelfs draaibare.
Echt handig is het anders niet...
Mijn hdmi kabel is zowieso al aardig verdraaid
Echt handig is het anders niet...
Mijn hdmi kabel is zowieso al aardig verdraaid
Lichtpuntje...
Dat is toch niet zo verrassend? Groter paneel dus meer plek voor de aansturing.
De hdr standaard stand is zo donker. Overigens dat is HDR10 over het algemeen heb ik het idee, vergeleken met blu-ray. (en vooral met een lichtere kamer)raymen12345 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 21:33:
Scherpte heb ik op 0
[ Voor 7% gewijzigd door Snake_Eye op 14-04-2017 17:11 ]
Wat is je bron voor hdr 10
Heb je een uhd speler of bedoel je netflix hdr 10
UHD speler + Netflix, ook gamen. Maar dit is niet alleen op de Oled maar ook het geval op mijn slaapkamer TV de Samsung KS7000.raymen12345 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 17:57:
Wat is je bron voor hdr 10
[ Voor 24% gewijzigd door Snake_Eye op 14-04-2017 18:01 ]
Formaat lijkt mij niet zo relevant, is gewoon een design issue. Op mijn 65 inch Panasonic plasma zitten de aansluitingen ook op de meest brakke plek mogelijk. Terwijl er dus best ruimte was voor iets betersLOTG schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 16:51:
Dat is toch niet zo verrassend? Groter paneel dus meer plek voor de aansturing.
Nickname does not reflect reality
Het "probleem" is dan echter net omgedraaid. De maximale OLED light is wat je maximaal aan Nits kunt halen. Op HDR wordt dit mooi verdeeld om bepaalde delen veel feller te tonen = spectaculair. In vergelijking met de maximum is de rest dus dimmer. SDR is gewoon niet bedoeld om op OLED light max 100 te kijken. Als je hieraan gewend bent is het nogal logisch dat HDR (overall gezien) dimmer is.Snake_Eye schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 18:11:
In zo goed als alle tvs staat zowel contrast als de backlight op 100%. Als het te gedimd is valt dit niet te verbeteren. Dat is dus een probleem als het average picture level in de hdr films een stuk lager is dan die in sdr (blu-ray)
Ik kijk SDR op 40 - 60 en HDR op 100.
Wellicht is dit wat jij ook bedoelde trouwens.
[ Voor 6% gewijzigd door Puck op 14-04-2017 18:41 ]
Nou door het contrast en brightness aan te passen in mijn samsung uhd speler
Heb ik dat geen 1 film te donker is
Maar ik vindt dat ook niet bij de demos van uhd
Maar dolby vision vindt ik soms wel iets te donker als je dat mischien bedoeld dan heb ik dat ook
Heb ik dat geen 1 film te donker is
Maar ik vindt dat ook niet bij de demos van uhd
Maar dolby vision vindt ik soms wel iets te donker als je dat mischien bedoeld dan heb ik dat ook
Dus als ik straks de Brightness van mijn nieuwe OLED wil gaan aanpassen ("calibreren" met de AVS HD 709 files) waar moet ik dan de OLED Light op zetten? Want ik neem aan dat de Brightness die je daarmee aan gaat passen dus zowel afhankelijk is van de OLED Light alswel de Brightness setting..
EDIT:
Voor de geïnteresseerden, ik vond dit op een ander forum:
EDIT:
Voor de geïnteresseerden, ik vond dit op een ander forum:
Had a conversation with Tom at SpectraCal, and he said to set the OLED Light at default (can't remember what that was!), and then adjust brightness and contrast. Then go back and set OLED Light to whatever is comfortable for your eyes, then go back and make final adjustments with brightness and contrast.
[ Voor 40% gewijzigd door Raymon89 op 14-04-2017 20:48 ]
Na rtings beginnen de reviews voor de LG C7V (eindelijk) te verschijnen.
Zie hier de nieuwste: http://televisions.review...nt/lg-c7-series-tv-review
En ook zij eindigen met:stevenleemans schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 21:57:
Na rtings beginnen de reviews voor de LG C7V (eindelijk) te verschijnen.
Ik ben benieuwd hoe waardevast oleds zijn. Mocht de C7 tegen volgend jaar de prijs hebben van een B6 nu, wil ik bij de lancering van de C8 wel upgraden en de B6 inwisselen voor een C7. Eens zien hoe groot de bijbetaling dan zal zijn. Of hebben eigenaren van 2015 oleds hier al ervaring mee gehad?Your takeaway is this: the C7 is great, but if you need an OLED right now, we strongly recommend hunting for the much more affordable B6 from 2016. In time, we expect the C7 to drop in price ($2,500 for the 55-inch would be much more reasonable), especially if LG and others hope for OLED to make it into the living rooms of most consumers. You could buy it now, but you may be kicking yourself later this summer when the price drops.
Snap ik als hun prijs 3500 dollar is
1500dollar meer dan de b6 bij hun. Tja dan zou ik het ook niet doen!
Mozes kriebel zeg.
En de c7 is het qua extra prijs alleen waard als de verbeteringen voor jouzelf belangrijk zijn:) want de verbeteringen zijn niet enorm.
Mozes kriebel zeg.
En de c7 is het qua extra prijs alleen waard als de verbeteringen voor jouzelf belangrijk zijn:) want de verbeteringen zijn niet enorm.
[ Voor 14% gewijzigd door LuisjeNL op 14-04-2017 22:47 ]
Lichtpuntje...
Ik ben giga aan het twijfelen. Het belangrijkste voor mij waarvoor ik aan de B6 twijfelde was dat de helderheid maar matig is. Ik heb zelf in een winkel kunnen spelen met de settings (en de tv stond in een cinemahoekje met gedimde verlichting, en ik vond de helderheid niet spectaculair. Bij de C7 zou dit toch een stuk beter geworden zijn (haal ik ook uit de reviews). Ik heb de C7 zelf nog steeds niet in het echt gezien. Momenteel ben ik in Duitsland maar vandaag feestdag hier. Morgen moet ik een stukje door NL, dus hopelijk hebben ze de C7 in MM Heerlen.
Moest de C7 max 400€ meer kosten zou ik toch de keuze maken. Maar de meerprijs is in mijn geval 800€. En dat vind ik dan weer teveel. Maar ik kan het ook niet over mijn hart krijgen om de B6 (65) te kopen.
Ergens had ik gehoopt dat de C7 nog een significant stuk beter was dan de B6, dan had ik de 800€ meerprijs er wel bij genomen.
Maar nu weet ik echt niet wat gedaan...
Misschien dan toch een QLED omdat Samsung een mooie cashback gestart is.
Feit is dat mijn huidige woonkamer tv defect is (intussen al 6 weken) en ik dus dringend een nieuwe nodig heb, en in geen geval kan wachten op prijsdalingen.
Lastig:-)
Moest de C7 max 400€ meer kosten zou ik toch de keuze maken. Maar de meerprijs is in mijn geval 800€. En dat vind ik dan weer teveel. Maar ik kan het ook niet over mijn hart krijgen om de B6 (65) te kopen.
Ergens had ik gehoopt dat de C7 nog een significant stuk beter was dan de B6, dan had ik de 800€ meerprijs er wel bij genomen.
Maar nu weet ik echt niet wat gedaan...
Misschien dan toch een QLED omdat Samsung een mooie cashback gestart is.
Feit is dat mijn huidige woonkamer tv defect is (intussen al 6 weken) en ik dus dringend een nieuwe nodig heb, en in geen geval kan wachten op prijsdalingen.
Lastig:-)
[ Voor 9% gewijzigd door stevenleemans op 14-04-2017 23:03 ]
Tja, ik ben altijd meer van: liever meer uitgeven en iets goeds hebben zonder spijt achteraf, dan minder nemen en wel spijt
Maar je wilt dus de 65 inch?
En qled met oled vergelijken gaat natuurlijk niet helemaal op
Lichtpuntje...
Het zijn luxeproblemen:-).LuisjeNL schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 23:03:
Tja, ik ben altijd meer van: liever meer uitgeven en iets goeds hebben zonder spijt achteraf, dan minder nemen en wel spijt![]()
Slechte tv's in deze range zijn gelukkig zeldzaam.
Ik wil inderdaad een 65".
Die tv's zijn zeker allemaal goed, als je veel savonds kijkt zou ik toch eerder oled nemen.
Met veel licht eerder naar Samsung.
Ik word gewoon heel blij van dat zwart he
dus een no brainer voor mij.
Met veel licht eerder naar Samsung.
Ik word gewoon heel blij van dat zwart he
Lichtpuntje...
Ik vond het helderheid eerst ook een ding, maar je hebt het helemaal niet nodig. Ik kijk meestal savonds, in een wat donkerdere ruimte met wat sfeerverlichting. Als hij feller stond, zou ik hoofdpijn krijgen.
Overdag staat hij ook wel eens aan, En ook hier heb ik perfect beeld.
Het is dan wel minder qua helderheid dan LCD, maar de rest is zoveel beter, dat LCD in het niet valt.
Overdag staat hij ook wel eens aan, En ook hier heb ik perfect beeld.
Het is dan wel minder qua helderheid dan LCD, maar de rest is zoveel beter, dat LCD in het niet valt.
Ik snap absoluut de "helderheids" discussie niet.
Mijn 10 jaar Samsung, welke nu door een C7 vervangen is, kon lang niet zo fel. Nooit problemen gehad bij veel zonlicht.
Mijn 10 jaar Samsung, welke nu door een C7 vervangen is, kon lang niet zo fel. Nooit problemen gehad bij veel zonlicht.
50% van de maximale helderheid van de 55C7V is bij mij overdag al teveel. Vind een fel beeld zo super onnatuurlijk overkomen.THX schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 09:08:
Helderheid is de nieuwe megapixelTHX schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 09:08:
Bwa, mijn huidige tv die kapot is en wordt teruggenomen is pas 5 maanden oud, en heeft 900 nits helderheid. Ik ben dus een beetje bang dat ik de B6 niet helder genoeg ga vinden.
Had mijn huidige tv bv maar 450 nits zoals de vorige had ik er nooit over getwijfeld...
Had mijn huidige tv bv maar 450 nits zoals de vorige had ik er nooit over getwijfeld...
Let op:
Dit topic is bedoeld om te discussiëren over OLED televisies; de techniek, voordelen, nadelen, instellingen, etc.
We hebben sinds kort ook een merkspecifiek topic voor LG: [LG OLED] Ervaringen & Discussie. Hier dus geen posts meer betreffende LG.
Als je op zoek bent naar de laatste aanbiedingen kun je een kijkje nemen in \[Prijs-discussie] OLED Televisies. Als je op zoek bent naar persoonlijk aankoopadvies, kun je een topic starten in Consumentenelektronica Aankoopadvies.
Dit topic is bedoeld om te discussiëren over OLED televisies; de techniek, voordelen, nadelen, instellingen, etc.
We hebben sinds kort ook een merkspecifiek topic voor LG: [LG OLED] Ervaringen & Discussie. Hier dus geen posts meer betreffende LG.
Als je op zoek bent naar de laatste aanbiedingen kun je een kijkje nemen in \[Prijs-discussie] OLED Televisies. Als je op zoek bent naar persoonlijk aankoopadvies, kun je een topic starten in Consumentenelektronica Aankoopadvies.