Console budget gaming topic lijkt me ideaal er voor .
Dat soort aanbiedingen wordt soms wel eens gepost in Console Budget Gaming topic.BSOD baby schreef op maandag 24 april 2017 @ 21:29:
[...]
Thanks haha, maar ik bedoel een topic waar mensen PS4 acties kunnen plaatsen:
net als bij de mediamarkt: er is een actie gaande waarbij je een controller plus game gratis krijgt, maar dat kun je natuurlijk via de pricewatch niet zien.
Thanks! Dat is wat ik zochtNieuwevolger schreef op maandag 24 april 2017 @ 21:33:
Console budget gaming topic lijkt me ideaal er voor .
Waarschijnlijk zocht je ook dit

http://www.playstation4club.nl/ps4-aanbieding/
en
http://www.playstation4club.nl/playstation-4-bundels/
BSOD baby schreef op maandag 24 april 2017 @ 21:29:
[...]
Thanks haha, maar ik bedoel een topic waar mensen PS4 acties kunnen plaatsen:
net als bij de mediamarkt: er is een actie gaande waarbij je een controller plus game gratis krijgt, maar dat kun je natuurlijk via de pricewatch niet zien.
Deze site heeft het wel op een rijtje: http://www.playstation4club.nl/ps4-aanbieding/
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ben nog steeds bezig met de SP van Hardline, maar vind het wel leuk. Hierna ga ik beginnen met BF4 SP.corset schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:56:
[...]
Het was.. een stuk meer.. imposant, het was meer indrukwekkend. Het is geen spel om te laten zien hoe geweldig en heroisch iedereen is. Maar echt om te laten zien hoe gruwelijk alles kan zijn, wat de gevolgen zijn. Heerlijk vond ik het
Een tijd geleden heb ik de uncharted collection gekocht, de remakes van de eerste 3 versies en dacht ik start deel 1 eens op, had enkel nog maar deel 3 (toen nog op de PS3) en 4 gespeeld.
Nu zit ik in het laatste stuk van deel 1, maar ik moet zeggen: (ik zet het maar even tussen spoilertags)
bedankt alvast!
Nu zit ik in het laatste stuk van deel 1, maar ik moet zeggen: (ik zet het maar even tussen spoilertags)
spoiler: title
de monsters die op een gegeven moment komen, zijn niet echt de Uncharted zoals ik dat gewend ben. Komt dit later nog terug in deel 2? Heb gehoord dat dat het beste deel is namelijk..
bedankt alvast!
Dundave1909 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:19:
Een tijd geleden heb ik de uncharted collection gekocht, de remakes van de eerste 3 versies en dacht ik start deel 1 eens op, had enkel nog maar deel 3 (toen nog op de PS3) en 4 gespeeld.
spoiler: titlede monsters die op een gegeven moment komen, zijn niet echt de Uncharted zoals ik dat gewend ben. Komt dit later nog terug in deel 2? Heb gehoord dat dat het beste deel is namelijk..
bedankt alvast!
spoiler:
Als je was begonnen met Deel 1 dan had je van deel 3 gezegd dat het niet echt Uncharted is zoals je gewend bent
Maar deel 2 heeft niet de monsters uit deel 1.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Heeft iemand nog ideeën? Power saving op mn HDD's is uitgeschakelt en hielp niets. Het lijkt aan de PS4 app te liggen. Op de PS3 en de raspberry pi werkt het goed. De media player app is al eens verwijderd en opnieuw geinstaleerd.Mutatie schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:38:
Als ik video van mijn pc naar de PS4 stream via PS3 media server of universal media server valt de video er na gemiddeld 20 minuten uit. De media player app op de PS4 doet dan niks meer, moet het eerst afsluiten en weer opnieuw starten (al heeft het compleet geen nut als het telkens wegvalt)
Zijn er meer mensen met dit probleem of met een oplossing?
Ik heb rond lopen zoeken maar kan niks vinden dat werkt, het is ook niet een precieze tijd dat het wegvalt
Van de week ook met foto's bekijken, ineens terug naar het blauwe startscherm en reageert nergens meer op behalve op de homeknop.

[ Voor 8% gewijzigd door Mutatie op 25-04-2017 10:30 ]
MonkeySleeve schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:23:
[...]
spoiler:Als je was begonnen met Deel 1 dan had je van deel 3 gezegd dat het niet echt Uncharted is zoals je gewend bentMaar deel 2 heeft niet de monsters uit deel 1.
spoiler:
maar wel een andere soort helaas..
Het haalde mij wel uit het spel. In dat opzicht was U4 beter, alleen vond ik daar het gigantisch open einde van nogal tegenvallen. Dat was echt "er komen nog genoeg games aan" niveau
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ah bedankt! Dat is in ieder geval hoopvolMonkeySleeve schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:23:
[...]
spoiler:Als je was begonnen met Deel 1 dan had je van deel 3 gezegd dat het niet echt Uncharted is zoals je gewend bentMaar deel 2 heeft niet de monsters uit deel 1.
Misschien had ik ook beter eerst 1 gedaan ja, maar 3 zat toen bij mijn tweedehands PS3 en ben wat laat ingestapt na wat gameloze jaren, nu weer helemaal verkocht, zeker met games als Uncharted/last of us/horizon!
spoiler: titlede monsters die op een gegeven moment komen, zijn niet echt de Uncharted zoals ik dat gewend ben. Komt dit later nog terug in deel 2? Heb gehoord dat dat het beste deel is namelijk..
bedankt alvast!
spoiler:
Deel 1, 2 en 3 hadden allemaal bovennatuurlijk figuren. Bij deel 3 waren het de Djinns volgens mij, in het woestijngedeelte.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Hebben meer mensen hier last van dat Horizon erg instabiel is? Ik heb nu al 2x een crash gehad, en met het irritante manual save systeem heeft mij dat af en toe wel wat rare materials gekost die ik moest hebben.
Open einde in Uncharted 4? Ik vind juist alles op zijn plek vallen en mooi afsluiten.corset schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:50:
[...]
spoiler:maar wel een andere soort helaas..
Het haalde mij wel uit het spel. In dat opzicht was U4 beter, alleen vond ik daar het gigantisch open einde van nogal tegenvallen. Dat was echt "er komen nog genoeg games aan" niveau
Even in spoilers:bram1984 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:32:
[...]
Open einde in Uncharted 4? Ik vind juist alles op zijn plek vallen en mooi afsluiten.
spoiler:
De dochter was wel heel erg "zij gaat de ouders opvolgen als treasure hunters" en het hele idee van de 2 was nou niet echt "we zijn er klaar mee"
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Eigenlijk nooit last van gehad. Sorry... Gespeeld met een "oude PS4 1TB".LOTG schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:19:
Hebben meer mensen hier last van dat Horizon erg instabiel is? Ik heb nu al 2x een crash gehad, en met het irritante manual save systeem heeft mij dat af en toe wel wat rare materials gekost die ik moest hebben.
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Ik vind het ook geen open einde. Het was echt een afsluiter en ja je kunt natuurlijk altijd nog een paar aspecten aangrijpen voor een vervolg maar het was toch echt als een einde opgezet.
Yeps. Heb me door deeltje 2 en 3 moeten sleuren.LOTG schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:39:
Ik vind het ook geen open einde. Het was echt een afsluiter en ja je kunt natuurlijk altijd nog een paar aspecten aangrijpen voor een vervolg maar het was toch echt als een einde opgezet.
4 was écht een welkome afwisseling en imho een goede afsluiting van de serie.
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
bedankt alvast!
spoiler:
Deel 3 had toch ook bovennatuurlijke monsters? Die soldaten die als je ze neerschoot weer tot leven kwamen. En in deel twee zitten ze ook, maar daar vond ik ze wat beter geplaatst dan deel 1.
Ik vind het in ieder geval wel bij de serie passen.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik zit nu "The Order" te spelen. Wat een traag begin, en wat een traag spel. Ga de platinum er wel uithalen, maar ik verwacht er voor de rest 0 van.
Ja zo kun je het ook interpreteren. ND gaf van tevoren al aan dat dit de laatste Uncharted (los van de DLC) zou zijn.corset schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:33:
[...]
Even in spoilers:
spoiler:De dochter was wel heel erg "zij gaat de ouders opvolgen als treasure hunters" en het hele idee van de 2 was nou niet echt "we zijn er klaar mee"
spoiler:
Vanuit dat oogpunt heb ik juist geïnterpreteerd dat het hebben van een dochter juist een reden is om hun leven niet meer op het spel te zetten. Verder huisje boompje beestje enzo.
Daar heb je wel een puntbram1984 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:20:
[...]
Ja zo kun je het ook interpreteren. ND gaf van tevoren al aan dat dit de laatste Uncharted (los van de DLC) zou zijn.
spoiler:Vanuit dat oogpunt heb ik juist geïnterpreteerd dat het hebben van een dochter juist een reden is om hun leven niet meer op het spel te zetten. Verder huisje boompje beestje enzo.
Meh, ik vind het mooi zo. Lost Legacy nog even en daarna het vervolg op de een na beste game ooit. En dan is het tijd voor een nieuwe IP.corset schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:23:
[...]
Daar heb je wel een puntechter een spinoff zou zeker niet onverwacht zijn met dat einde.
spoiler:
-
zo zo dat zijn heel
-
zo zo dat zijn heel
-
spoiler:
veel
spoiler:
-
zwarte balkjes op
-
zwarte balkjes op
-
spoiler:
1
spoiler:
-
pagina
-
pagina
-
spoiler:
zeg 
TLOU2 komt hier ook wel in huis denk ikbram1984 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:25:
[...]
Meh, ik vind het mooi zo. Lost Legacy nog even en daarna het vervolg op de een na beste game ooit. En dan is het tijd voor een nieuwe IP.
Voorlopig ben ik nog wel beizg met The Order (uurtje of 4) en dan weer Playthrough 09353 van Bloodborne
TLOU2 komt er bij mij ook wel, Uncharted Lost Legacy misschien ook wel..
Kan ook niet wachten op Battlefront 2
Kan ook niet wachten op Battlefront 2
PS4 Mafia III voor € 13,20 wie snel is: https://www.amazon.de/2K-...Mafia-III/dp/B012TBHIHU?.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Hier nooit problemen gehad met Horizon, nooit instabiel of crashes gehad eerlijk gezegd.LOTG schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:19:
Offtopic:
Als je snel door deze pagina heen scrolled is het net of je naar een redacted CIA document zit te kijken met al die spoilertags
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2017 14:45 ]
Deux ex net uitgespeeld, prima game, ook al is het einde wel heel abrupt, je zit midden in een missie en dat was het einde. Prima koop voor €7,50 en geef hem een 8.
Aaaah Bloodbornecorset schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:26:
[...]
TLOU2 komt hier ook wel in huis denk ikAl is het alleen maar om ND te ondersteunen haha.
Voorlopig ben ik nog wel beizg met The Order (uurtje of 4) en dan weer Playthrough 09353 van Bloodborne

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Verwijderd
'Vacature bij fabriek in Japan meldt het bestaan van een ‘nieuw gaming systeem’ van Sony'

ik denk dat je dat moet lezen als het assembleren van nieuwe consoles i.t.t. refurbished exemplaren, en dus niet zozeer als een nieuw ontworpen console/opvolger van een bestaand model.Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 18:05:
'Vacature bij fabriek in Japan meldt het bestaan van een ‘nieuw gaming systeem’ van Sony'
[afbeelding]
ps. misschien lees ik er overheen, maar waar staat dat het om een Sony console gaat
[ Voor 10% gewijzigd door Yucko op 25-04-2017 18:13 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Sowieso mag ik toch hopelijk aannemen dat de officiële vacatures van Sony ietwat professioneler in elkaar zitten..
Typisch geval van iets heel graag er in wíllen lezen.Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 18:05:
[afbeelding]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik zie een 3 in de vacature. Half Life 3 confirmedVerwijderd schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 18:05:
[afbeelding]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Als het al echt is oogt het meer naar het assembleren van 'new game machines', dat kan natuurlijk ook het in elkaar zetten van van de band rollende PS4 onderdelen zijn.
een nieuwe game machine ontwikkelen voor zo'n 2000,- per maand is niet het salaris wat ik bij een dergelijke functie verwacht.
Maar het in elkaar zetten van een PS4 voor 2000,- in de maand eigenlijk ook niet.
Zal wel komen door het avond werk.
Maar het in elkaar zetten van een PS4 voor 2000,- in de maand eigenlijk ook niet.
Zal wel komen door het avond werk.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Sorry voor de verkeerde link. 🤔
[ Voor 93% gewijzigd door Bajan op 25-04-2017 19:44 ]
Al 2 dagen of zelfs 3 confirmed als fake
jij gelooft ook nog in sinterklaas?
Zo.. op naar de volgende 4 games.
Zojuist Mass Effect Andromeda uitgespeeld. Prima mee vermaakt en ik ga zeker nog een rondje doen
Moet wel zeggen dat mijn Playstation het erg moeilijk had met dit spel... veel loeien en de bovenkant is vrij warm..
(ik moet mijn kamer en zeker die plank waar die opstaat met een doek afnemen
)
Op naar Kingdom Hearts HD 1.5+2.5 REMIX
Zojuist Mass Effect Andromeda uitgespeeld. Prima mee vermaakt en ik ga zeker nog een rondje doen
Moet wel zeggen dat mijn Playstation het erg moeilijk had met dit spel... veel loeien en de bovenkant is vrij warm..
(ik moet mijn kamer en zeker die plank waar die opstaat met een doek afnemen
Yucko schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 18:10:
[...]
ik denk dat je dat moet lezen als het assembleren van nieuwe consoles i.t.t. refurbished exemplaren, en dus niet zozeer als een nieuw ontworpen console/opvolger van een bestaand model.
ps. misschien lees ik er overheen, maar waar staat dat het om een Sony console gaat
Het is een fabriek die pre-productie doet van apparaten die kort daarna in massa productie gaan en die tot nu toe altijd door Sony is gebruikt (en niet door Nintendo) dus de aanname dat het om een Sony console gaat lijkt me dan wel correct.dutchgio schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 18:39:
Als het al echt is oogt het meer naar het assembleren van 'new game machines', dat kan natuurlijk ook het in elkaar zetten van van de band rollende PS4 onderdelen zijn.
Verder is dit niet een fabriek die massa productie doet van apparaten die al langer uit zijn dus dit gaat dan ook vast niet om PS4's/Pro's....
Dit is niet een vacature van Sony maar van een fabriek die apparaten in elkaar zet. Daarnaast is het een Google translate gevalletjedjmelvee schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 18:16:
Sowieso mag ik toch hopelijk aannemen dat de officiële vacatures van Sony ietwat professioneler in elkaar zitten..
Mooie sale opkomst met battlefront, destiny, need for speed, cod, battlefield en the division. Dit gaat het moment worden om battlefront te halen. Is het het nog waard om de complete edition voor een paar euro extra te scoren, meestal kom ik toch niet aan die maps toe namelijk.
https://www.rentedart.com...ont-and-battlefield-games
[ Voor 19% gewijzigd door Nieuwevolger op 26-04-2017 09:25 ]
Verwijderd
Hoe vond je Andromeda? Is het inmiddels na de patches beter dan bij de launch?Mrjraider schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 20:08:
Zo.. op naar de volgende 4 games.
(ik moet mijn kamer en zeker die plank waar die opstaat met een doek afnemen)
Lees nog steeds over veel bugs en problemen met de animaties. Maar mocht het inmiddels redelijk zijn opgelost wil ik misschien nog wel overgaan tot aanschaf.
Is deze sale in de PS store? Battlefront is wel leuk als het een paar euro extra is heb je de betere wapens/star cards. Vermaak me nog steeds met af en toe een potje battlefront, maar de DLC is wel vaak moeilijk om matchmaking te vinden.Nieuwevolger schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:25:
Mooie sale opkomst met battlefront, destiny, need for speed, cod, battlefield en the division. Dit gaat het moment worden om battlefront te halen. Is het het nog waard om de complete edition voor een paar euro extra te scoren, meestal kom ik toch niet aan die maps toe namelijk.
Jazeker!Dundave1909 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:29:
[...]
Is deze sale in de PS store? Battlefront is wel leuk als het een paar euro extra is heb je de betere wapens/star cards. Vermaak me nog steeds met af en toe een potje battlefront, maar de DLC is wel vaak moeilijk om matchmaking te vinden.
https://psprices.com/regi...=PS4&display=table&page=1
de laatste 3 bladzijdes zijn de aanbiedingen die vanmorgen actief zijn geworden
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Vond het een goede game, de launch was wel een drama ja. Maar zover ik gemerkt heb zijn veel bugs wel geplet. Ongetwijfeld zitten er nog een scala in maar het spel is prima speelbaar.Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:25:
[...]
Hoe vond je Andromeda? Is het inmiddels na de patches beter dan bij de launch?
Lees nog steeds over veel bugs en problemen met de animaties. Maar mocht het inmiddels redelijk zijn opgelost wil ik misschien nog wel overgaan tot aanschaf.
De dlc erbij kost me maar 5 euro meer dus ik waag het er maar op, zitten mooie maps als de death star en nieuwe heroes bij. Vindt het alleen zo jammer dat het lastig gaat worden een match te vinden in de dlc maps.Dundave1909 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:29:
[...]
Is deze sale in de PS store? Battlefront is wel leuk als het een paar euro extra is heb je de betere wapens/star cards. Vermaak me nog steeds met af en toe een potje battlefront, maar de DLC is wel vaak moeilijk om matchmaking te vinden.
Wel aardige sale qua games maar niet qua prijzen, veel games zijn al eerder zo goedkoop geweest of zelfs goedkoper (PES2017 is nu 15, was ongeveer een maand geleden nog 10euro).
Ja de hero's zijn wel een stuk leuker in de DLC, zoals Chewbacca bijv.Nieuwevolger schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:49:
[...]
De dlc erbij kost me maar 5 euro meer dus ik waag het er maar op, zitten mooie maps als de death star en nieuwe heroes bij. Vindt het alleen zo jammer dat het lastig gaat worden een match te vinden in de dlc maps.
Ik wilde in ieder geval de nieuwste DLC eens checken en die had wel redelijk slechte matchmaking, maar weet niet hoe het zit bij de eerdere, vindt die van Bespin wel heel goed, alle maps zijn wel erg mooi gemaakt!
Een vriend van me heeft gister PES 2017 gekocht voor €40, vandaag is deze €15. Iemand ervaring met het verschil terug krijgen? Of is dit onmogelijk bij Sony?
Hij heeft geprobeerd te bellen, maar daar weigerden ze het verschil te compenseren. Ik dacht online weleens te hebben gelezen dat mensen met succes een refund kregen.
(Hij was niet op de hoogte van de data waarop sales plaats vinden en dat PES een paar weken geleden €9,99 was)
Hij heeft geprobeerd te bellen, maar daar weigerden ze het verschil te compenseren. Ik dacht online weleens te hebben gelezen dat mensen met succes een refund kregen.
(Hij was niet op de hoogte van de data waarop sales plaats vinden en dat PES een paar weken geleden €9,99 was)
Ik had iets vergelijkbaars, je krijgt je geld echt niet terug.Freshnub schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:07:
Een vriend van me heeft gister PES 2017 gekocht voor €40, vandaag is deze €15. Iemand ervaring met het verschil terug krijgen? Of is dit onmogelijk bij Sony?
Ik heb een probleempje in Rise of the Tombraider: Ik ben nu op ongeveer 50% maar ik kom niet verder. Ik zou Jonah bovenop een berg moeten ontmoeten en ik zie op de kaart ook een marker maar als ik in game ben en druk r3 dan hoor je een lichtkolom te zien met waar je heen moet maar die is er niet. Als ik naar de plek ga waar die gast zou moeten staan dan is ie er ook gewoon niet. Ik kan nu dus niet met de storyline verder. Iemand iets soortgelijks gehad? En kunnen oplossen? Uiteraard heb ik al load checkpoint gedaan opnieuw opgestart e.d. maar hielp niet. (Crosspost met Tombraidermet topic)
PSN id: PENo1
Verwijderd
Beetje onzin dat je het op 2 verschillende topics tegelijk neerzet.P.E.No.1 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:16:
Ik heb een probleempje in Rise of the Tombraider: Ik ben nu op ongeveer 50% maar ik kom niet verder. Ik zou Jonah bovenop een berg moeten ontmoeten en ik zie op de kaart ook een marker maar als ik in game ben en druk r3 dan hoor je een lichtkolom te zien met waar je heen moet maar die is er niet. Als ik naar de plek ga waar die gast zou moeten staan dan is ie er ook gewoon niet. Ik kan nu dus niet met de storyline verder. Iemand iets soortgelijks gehad? En kunnen oplossen? Uiteraard heb ik al load checkpoint gedaan opnieuw opgestart e.d. maar hielp niet. (Crosspost met Tombraidermet topic)
Wacht gewoon het topic van Tomb Raider af.
Helaasch.. ik had precies hetzelfde met Battlefront Premium pass.. 49,90 gekocht en letterlijk volgende dag was ie in de sale voor 24,90Freshnub schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:07:
Ik bellen, zowel met Sony als EA.. maar geen geld terug #>%>$£@/&)!
Nouja zeg.. boeiend..Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:18:
[...]
Beetje onzin dat je het op 2 verschillende topics tegelijk neerzet.
Speltip 3: Spreid je winkansen
Kans is best groot dat iemand hier het antwoord meteen weet, maar nooit in dat topic kijkt.
[ Voor 20% gewijzigd door poor Leno op 26-04-2017 12:30 ]
Verwijderd
Levenstip 1.... Logisch nadenkenpoor Leno schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:25:
[...]
Helaasch.. ik had precies hetzelfde met Battlefront Premium pass.. 49,90 gekocht en letterlijk volgende dag was ie in de sale voor 24,90
Ik bellen, zowel met Sony als EA.. maar geen geld terug #>%>$£@/&)!
[...]
Nouja zeg.. boeiend..
Speltip 3: Spreid je winkansen
Voor de liefhebbers van CE's: De PS4 Mafia III Collector's Edition is er weer voor € 40,64 (€ 39,97 + 2% BTW extra) bij Amazon.de.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Pff sorry hoor Jan. Dacht hiermee wat sneller antwoord te krijgen omdat op het Tomb Raider topic al een tijdje niet is gereageerd..Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:18:
[...]
Beetje onzin dat je het op 2 verschillende topics tegelijk neerzet.
PSN id: PENo1
Alleen sommige webshops of winkels willen daar nog wel eens in meegaan (meestal dan niet software gerelateerd) maar over het algemeen is het "nu kopen, morgen goedkoper, dikke pecht voor jou".Freshnub schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:07:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Zou toch nog een keer proberen te bellen. Paar maanden geleden had ik op donderdag Batman Telltale game gekocht en op vrijdagochtend was ie ineens in de aanbieding voor de helft van de prijs. Heb ze gebeld en ze hebben gecontroleerd of ik 'm al gespeeld had ja of nee (had ik niet) en of ik al vaker om geld terug had gevraagd (had ik ook nog nooit). Ze hebben de transactie teruggedraaid en geld op PSN gezet, daarna kon ik het spel opnieuw kopen voor minder. Duurde wel een halve dag voordat oude licentie ingetrokken was en voordat ik 'm opnieuw kon kopen maar verder heel netjes geregeld!!!Freshnub schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:07:
Kortom, ja je kan je geld terug krijgen! Maar je moet het niet te vaak doen en vooral moet je het spel nog niet gespeeld hebben...
Had ik dus ook en je krijgt je geld echt wel terug!DigitalError schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:09:
[...]
Ik had iets vergelijkbaars, je krijgt je geld echt niet terug.
(mits je het spel nog niet gespeeld hebt)
[ Voor 10% gewijzigd door Aenea op 26-04-2017 14:05 ]
Ik heb het de laatste tijd best regelmatig gespeeld en eigenlijk helemaal geen problemen gehad met het vinden van een match. Heb vrijwel alleen maar de DLC gespeeld en de maps zitten redelijk vol. Het wil wel eens voorkomen dat een potje op een gegeven moment leegloopt, maar dan sluit ik het af en start ik een nieuwe op en dan zit het of helemaal vol of vrijwel helemaal vol. Wat mij betreft valt de originele game en de DLC dan ook nog heel goed te spelen.Nieuwevolger schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:49:
[...]
De dlc erbij kost me maar 5 euro meer dus ik waag het er maar op, zitten mooie maps als de death star en nieuwe heroes bij. Vindt het alleen zo jammer dat het lastig gaat worden een match te vinden in de dlc maps.
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Heb hem gehaald, volgens de stats zijn er op het moment z'n 10.000 mensen online, aardig was, zijn er maar 2x zo weinig als battlefield 1 voor de xbox one of pc.dvd-linden schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:31:
[...]
Ik heb het de laatste tijd best regelmatig gespeeld en eigenlijk helemaal geen problemen gehad met het vinden van een match. Heb vrijwel alleen maar de DLC gespeeld en de maps zitten redelijk vol. Het wil wel eens voorkomen dat een potje op een gegeven moment leegloopt, maar dan sluit ik het af en start ik een nieuwe op en dan zit het of helemaal vol of vrijwel helemaal vol. Wat mij betreft valt de originele game en de DLC dan ook nog heel goed te spelen.
Vanaf 18.45uur live reveal van CoD WW II, oa op de site van IGN:
http://nl.ign.com/call-of...-kijk-het-vanaf-1845-live
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hij heeft het spel gister gekocht en ook gespeeld, was namelijk zijn vrije dag. Dus voor hem houdt het op, best balen aangezien het niet om een volledige refund gaat, maar slechts het verschil tussen de prijs van gister en van vandaag.Aenea schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:04:
[...]
..Kortom, ja je kan je geld terug krijgen! Maar je moet het niet te vaak doen en vooral moet je het spel nog niet gespeeld hebben...
[...]
Had ik dus ook en je krijgt je geld echt wel terug!
(mits je het spel nog niet gespeeld hebt)
Als het om een volledige refund ging, nadat je een spel in 1 dag hebt uitgespeeld, dan snap ik het. Dit is overigens ook niet het type spel dat je kan uitspelen.
Is dat echt een onthulling? Of krijgen we dan, zoals gebruikelijk, de aankondiging van de teaser van de trailer? Waarbij je je moet registreren ergens om de volle 30 secondes van het filmpje te kunnen zien?dvdkiwi schreef op woensdag 26 april 2017 @ 16:50:
Vanaf 18.45uur live reveal van CoD WW II, oa op de site van IGN:
* Vrijdag heeft een schurfthekel aan dit soort praktijken, net als de term "pre-order"

Ik zal Activision even appen om het te vragen, momentje...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
PS+ Games van Mei:
■Alienation (PS4)
■Tales from the Borderlands (PS4)
■Blood Knights (PS3)
■Port Royale 3: Pirates and Merchants (PS3)
■Laser Disco Defenders (PS Vita)
■Type: Rider (PS Vita)
https://blog.eu.playstati...ation-plus-games-for-may/
■Alienation (PS4)
■Tales from the Borderlands (PS4)
■Blood Knights (PS3)
■Port Royale 3: Pirates and Merchants (PS3)
■Laser Disco Defenders (PS Vita)
■Type: Rider (PS Vita)
https://blog.eu.playstati...ation-plus-games-for-may/
Tales of bordelands schijnt aardif goed te zijn, dus ben tevreden. Wel grappig dat de amerikanen abzu krijgen ipv aliennation.
* Vrijdag wacht op reactie. Of heeft dvdkiwi me nu blij gemaakt met een teaser van een dooie mus?dvdkiwi schreef op woensdag 26 april 2017 @ 17:02:
Ik zal Activision even appen om het te vragen, momentje...
^^

[ Voor 33% gewijzigd door poor Leno op 26-04-2017 18:38 ]
Nog iemand een goeie deal voorbij zien komen van een ps4 slim 500gb? Van de week zag ik een bericht over een aanbieding bij een mediamarkt vestiging, maar dat was niet echt in de buurt.
Ik ben eigenlijk niet onder de indruk van de graphics in deze trailer. Het gaat wel om nieuwe games voor eind 2017 he.
BF1 had ik tijdens het zien van de trailer gepreorderd. Als ik dit zie wacht ik liever nog een paar maanden...Angelo2510 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 19:38:
De reveal trailer can Call of Duty WW2:
YouTube: Official Call of Duty®: WWII Reveal Trailer
BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL
als je echt dikke korting op de console bedoelt dan nee, er zijn wel verschillende plekken waar je een 2de controller erbij krijgt + 1 game ( Bol.com ) voor 289 ofzoThe Jackel schreef op woensdag 26 april 2017 @ 20:07:
Nog iemand een goeie deal voorbij zien komen van een ps4 slim 500gb? Van de week zag ik een bericht over een aanbieding bij een mediamarkt vestiging, maar dat was niet echt in de buurt.
Of bij GM 309 voor een slim 500gb met 2 controllers en 2 selected games.
Op de volgende keer dat je gewoon een slim kunt oppikken voor 180-200 euro zal het nog wel even wachten zijn want die hebben we net gehad met de Switch launch.
Ja waarom zou je in vredesnaam pre-orderen he? Dus goed dat je wacht, maar ik ben hier meer hyped voor dan voor de WW1 setting. Alleen voordat ik ooit iets van Activision pre-order moet het gratis zijncri0s schreef op woensdag 26 april 2017 @ 20:15:
[...]
BF1 had ik tijdens het zien van de trailer gepreorderd. Als ik dit zie wacht ik liever nog een paar maanden...
Heb wel Battalion 1944 gebacked en die geef ik nu nog weinig kans
Ja ben wel heel benieuwd naar hoe het gaat worden omdat ik een goede WWII shooter wel weer kan waarderen. Eerst E3 maar is afwachten..Beakzz schreef op woensdag 26 april 2017 @ 20:29:
[...]
Ja waarom zou je in vredesnaam pre-orderen he? Dus goed dat je wacht, maar ik ben hier meer hyped voor dan voor de WW1 setting. Alleen voordat ik ooit iets van Activision pre-order moet het gratis zijn![]()
Heb wel Battalion 1944 gebacked en die geef ik nu nog weinig kans
BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL
Haha, dat dacht ik ook al meteen. En naar Saving Private Ryan als je die eerste paar beelden ziet. Toch wil ik eerst wat gameplay zien voordat ik echt ga pre-orderen.
Nou vandaag me standaard PS4 ingeruild voor een Pro. Standaard heb ik aan me vriendin gegeven om samen te gamen voor games zoals Diablo 3, Skyforge en nog wat andere gamepjes 
Moet zeggen dat die me goed bevalt
Had ook nog oude V1 controllers maar de V2 controller voelt toch net iets fijner aan qua thumbstick rubber en de d-pad voelt wat gladder.
Moet zeggen dat die me goed bevalt
Had ook nog oude V1 controllers maar de V2 controller voelt toch net iets fijner aan qua thumbstick rubber en de d-pad voelt wat gladder.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Vindt de graphics er toch aardig goed eruit zien, in de dev diary was ook een paar seconde gameplay te zien. De trailer zelf had inderdaad net zo goed battlefield 2 kunnen zijn ja. Hopelijk wordt het wat.
99% van de tijd komt er ook nog een open beta, dus daarvoor ga ik niet iets pre-orderen. (doe ik sowieso niet bij deze games trouwens)Bajan schreef op woensdag 26 april 2017 @ 21:18:
Voordeel is alleen met de pre order kun je de beta spelen,als je geselecteerd bent.
[ Voor 7% gewijzigd door RubenSaurus op 26-04-2017 21:31 ]
Bedankt voor je reactie! Ik heb een gezien voor 239, eens kijken wat het is.Katmi schreef op woensdag 26 april 2017 @ 20:18:
[...]
als je echt dikke korting op de console bedoelt dan nee, er zijn wel verschillende plekken waar je een 2de controller erbij krijgt + 1 game ( Bol.com ) voor 289 ofzo
Of bij GM 309 voor een slim 500gb met 2 controllers en 2 selected games.
Op de volgende keer dat je gewoon een slim kunt oppikken voor 180-200 euro zal het nog wel even wachten zijn want die hebben we net gehad met de Switch launch.
Eerste wat ik merk; De gigantische input-lag en aim accelerationVerwijderd schreef op donderdag 27 april 2017 @ 09:12:
Prey-Demo: Opening Hour:
https://store.playstation...08457_00-PREYDEMO00000000
[afbeelding]

PSN ID: Beest41
Verwijderd
PlayStation Europe
New on PS Store this week: Little Nightmares, Outlast 2, Edith Finch, Sniper Ghost Warrior 3, more:
https://blog.eu.playstati...th-finch-more/#sf74071063
New on PS Store this week: Little Nightmares, Outlast 2, Edith Finch, Sniper Ghost Warrior 3, more:
https://blog.eu.playstati...th-finch-more/#sf74071063

Bedankt voor de tips om The Last of Us Remastered te kopen. Wat een vet spel. Echt awesome verhaal, en goeie gameplay.
Vind het mss zelfs leuker dat HZD
. Open wereld is mss toch niet zo mijn ding (te groot / te veel keuzes, kweenie precies waarom)
Ben nu aan het twijfelen als volgende game tussen Nioh of Nier Automata. Heeft iemand ervaring met beide toevallig?
Vind het mss zelfs leuker dat HZD

Ben nu aan het twijfelen als volgende game tussen Nioh of Nier Automata. Heeft iemand ervaring met beide toevallig?
Nioh en NieR zijn allebei erg goed maar wel verschillend. NieR heeft ook een openwereld, maar niet zo groot/extreem als Horizon Zero Dawn, het verhaal en de details die in het spel zitten zijn geweldig. Bij Nioh ligt de focus echt alleen op het vechten, er zit wel iets van verhaal in, maar dat doet er eigenlijk niet toe. NieR heeft een vrij lange demo in de PSN store die je kan proberen. Of bekijk ook wat filmpjes van gameplay op youtube/twitch.SpeciesXX schreef op donderdag 27 april 2017 @ 17:42:
Bedankt voor de tips om The Last of Us Remastered te kopen. Wat een vet spel. Echt awesome verhaal, en goeie gameplay.
Vind het mss zelfs leuker dat HZD. Open wereld is mss toch niet zo mijn ding (te groot / te veel keuzes, kweenie precies waarom)
39
Thanks voor de info en tip, ga ik doen.Fietsbel schreef op donderdag 27 april 2017 @ 18:11:
[...]
Nioh en NieR zijn allebei erg goed maar wel verschillend. NieR heeft ook een openwereld, maar niet zo groot/extreem als Horizon Zero Dawn, het verhaal en de details die in het spel zitten zijn geweldig. Bij Nioh ligt de focus echt alleen op het vechten, er zit wel iets van verhaal in, maar dat doet er eigenlijk niet toe. NieR heeft een vrij lange demo in de PSN store die je kan proberen. Of bekijk ook wat filmpjes van gameplay op youtube/twitch.
Nier voelt niet echt als een open wereld game. Het is niet een game waar je uren rond loopt. Verder geweldige game met veel verschillende speelstijlen.
Ik vond het verhaal erg 13 in een dozijn, meeste mensen vinden het echter juist geweldig.
Ik vond het verhaal erg 13 in een dozijn, meeste mensen vinden het echter juist geweldig.
Ben ik blij dat ik US account heb, Abzu is me al paar keer aangeraden door vrienden. Ben benieuwd of het idd zo'n relaxende game is als me werd gezegd.Nieuwevolger schreef op woensdag 26 april 2017 @ 17:35:
Tales of bordelands schijnt aardif goed te zijn, dus ben tevreden. Wel grappig dat de amerikanen abzu krijgen ipv aliennation.
Nieuwe TV gekocht, wordt morgen bezorgd;
Shiny stuff
HDR10, een of andere HDMI specificatie, dus als ik ooit een PS4 pro koop ben ik er klaar voor
Oh en ik ben zwak geweest.. ik heb CoD: Infinite Warfare gekocht. Gelukkig is het voor het gamen tegen m'n vrouw met splitscreen, dus de community wordt me bespaard. (En voor echte MP shooting heb ik Quake Champions)
Shiny stuff
HDR10, een of andere HDMI specificatie, dus als ik ooit een PS4 pro koop ben ik er klaar voor
Oh en ik ben zwak geweest.. ik heb CoD: Infinite Warfare gekocht. Gelukkig is het voor het gamen tegen m'n vrouw met splitscreen, dus de community wordt me bespaard. (En voor echte MP shooting heb ik Quake Champions)
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1365367&page=1 Sony heeft 60 miljoen ps4's verscheept, verwachten dit jaar er 18 miljoen te verschepen.
Abzu is erg nice. De water variant van JourneyAlbinoraptor schreef op donderdag 27 april 2017 @ 21:32:
[...]
Ben ik blij dat ik US account heb, Abzu is me al paar keer aangeraden door vrienden. Ben benieuwd of het idd zo'n relaxende game is als me werd gezegd.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!