Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56
Fietsbel schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:16:
[...]

Had je Mantis Burn Racing al gezien? is op dit moment ook maar 6,40 euro in de PSN store: https://store.playstation...03068_00-MANTISBURN000000
Obliteracers ook niet vergeten. Overigens heeft de PC versie de mogelijkheid om 16 man via mobieltjes te laten spelen 8)7

Opvolger van Mashed was trouwens Wrecked Revenge Revisited, maar die is alleen op de PS3 uitgekomen, niet op de PS4. Mashed heeft destijds op de studentenkamer voor aardig wat plezier gezorgd.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
Martinspire schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:26:
[...]

Obliteracers ook niet vergeten. Overigens heeft de PC versie de mogelijkheid om 16 man via mobieltjes te laten spelen 8)7

Opvolger van Mashed was trouwens Wrecked Revenge Revisited, maar die is alleen op de PS3 uitgekomen, niet op de PS4. Mashed heeft destijds op de studentenkamer voor aardig wat plezier gezorgd.
Haha grappig dit, beetje WipeOut meets Mario Kart.

Over racers gesproken: ik vind het maar angstvallig stil over Flatout 4 sinds de realese ervan. Heeft iemand hier het spel gespeeld?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:28
@Fietsbel @Martinspire

Wrecked wordt nog steeds om de paar weken gespeeld als er vrienden op bezoek zijn (Xbox 360). Blijft ook een topper. Mantis Burn heb ik ook en was wel even leuk, maar de omgevingen waren weinig afwisselend helaas dus daar was ik redelijk snel klaar mee.

Obliteracers heb ik nog niet, maar dat is volgens mij meer in de stijl van Mario Kart en niet top down? (ok even filmpje gecheckt en die gaan we kopen _/-\o_ )

Mini Moto racing is ook een mooie die echt skill vraagt en blijf het jammer dat ze de Reckless serie nooit naar een ander platform hebben gebracht naast IOS.

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 21-04-2017 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56
Jasphur schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:32:
[...]

Haha grappig dit, beetje WipeOut meets Mario Kart.

Over racers gesproken: ik vind het maar angstvallig stil over Flatout 4 sinds de realese ervan. Heeft iemand hier het spel gespeeld?
Flatout 4 is ook niet veel meer. Flatout serie is niks meer sinds 3 toen BugBear het niet meer ging ontwikkelen. Sinds die developer bezig is met Wreckfest, wacht ik nog op die release voor consoles. Volgens mij zijn ze er bijna klaar mee voor PC (heel lang in beta geweest), maar hij komt er nog wel aan. In ieder geval lijkt me die 10 keer leuker, omdat je veel betere physics hebt met veel betere AI en omgevingen.
Beakzz schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:33:
@Fietsbel @Martinspire

Wrecked wordt nog steeds om de paar weken gespeeld als er vrienden op bezoek zijn (Xbox 360). Blijft ook een topper. Mantis Burn heb ik ook en was wel even leuk, maar de omgevingen waren weinig afwisselend helaas dus daar was ik redelijk snel klaar mee.

Obliteracers heb ik nog niet, maar dat is volgens mij meer in de stijl van Mario Kart en niet top down? (ok even filmpje gecheckt en die gaan we kopen _/-\o_ )

Mini Moto racing is ook een mooie die echt skill vraagt en blijf het jammer dat ze de Reckless serie nooit naar een ander platform hebben gebracht naast IOS.
Obliteracers is als Mashed gewoon 1 scherm voor iedereen en als je eraf valt ben je af (al kun je dan nog wel raketten schieten als je dat aan zet). En je kunt AI toevoegen zodat je met 2 spelers toch tegen 14 anderen kunt spelen :P (al blijft het goed opletten dat je autootje niet in de chaos wordt meegesleept)

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 21-04-2017 15:40 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.callofduty.com/be/nl/wwii Cod ww2 is officieel, over 5 dagen de aankondiging! Wordt een lastige keuze straks, cod of starwars bf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Nieuwevolger schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 18:51:
https://www.callofduty.com/be/nl/wwii Cod ww2 is officieel, over 5 dagen de aankondiging! Wordt een lastige keuze straks, cod of starwars bf.
Makkelijke keuze voor mij, Battlefront vond ik niet zo veel aan en de scifi setting van de laatste lichting CoD's vond ik ook niks. Ben blij dat ze weer naar hun "roots" gaan

Laatste CoD waar ik veel plezier aan beleeft heb was Black Ops 2.

Ik heb er eigenlijk wel weer zin in :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:51
Ben benieuwd naar cod. Maar ik verwacht er eigenlijk niet veel van. Het voelt wellicht meer aan een moderne cod en in een WWII skin. Maar ik moet eigenlijk even wachten met een oordeel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraag me af of hoe microtransactions en killstreaks worden aangepakt. Sowieso dat Activision microtransactions erin gaat stoppen, maar ben bang dat ze het gaan verpesten met clowns kostumen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Nieuwevolger schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:09:
Vraag me af of hoe microtransactions en killstreaks worden aangepakt. Sowieso dat Activision microtransactions erin gaat stoppen, maar ben bang dat ze het gaan verpesten met clowns kostumen.
nazi clowns? :+ en er zal wel een nazi zombie modus komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CoD WW2 :D

Ik hoop op:
  • Langzamere gameplay, meer tactiek - minder twitch
  • Mooiere graphics/engine
  • Geen gekke perks 'n shit
  • Vehicles zoals tanks en vliegtuigen, maar die geen damage doen en gewoon voor de sier & sfeer rondcrossen en misschien wel zelfs bijdragen aan level design (Bestuurbare krijgen we toch niet)
Dan ben ik een happy Leno *O*

(wordt dan weer mn eerste CoD sinds World at War.. alle moderne tijden heb ik overgeslagen)

[ Voor 8% gewijzigd door poor Leno op 21-04-2017 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Ik hoop persoonlijk op Modern Warfare 2 (qua perks/gameplay) met een WWII jasje.
MW2 is nog steeds de beste CoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben CoD moe sinds Infinite Warfare en haal deze WWII CoD waarschijnlijk pas met de
eerste korting erop in de PS Store.

*O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:34:
Ik ben CoD moe sinds Infinite Warfare en haal deze WWII CoD waarschijnlijk pas met de

*O*
Moe van het in een hoekje zitten met marshmallows? >:)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
* RubenSaurus pakt z'n glazen bol, ik doe een boute uitspraak en denk dat dennis hem toch op dag 1 haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-09 11:38
Lijkt me heel leuk , zeker als men gewoon authentieke voertuigen gebruikt zoals ze ook ontwikkeld zijn, dus niet al een bv stuka in 1940 terwijl hij bij wijze van pas in 45 uit kwam !

Er mag ook wel meer nadruk gelegd worden op oorlogsvoering op zee, grote fregatten waarop je gevecht kan aangaan met onderzeeboten of aanvallende vliegtuigen, landingsvoertuigen in 1944 etc..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

DigitalError schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:39:
* ScrooLoose pakt z'n glazen bol, ik doe een boute uitspraak en denk dat dennis hem toch op dag 1 haalt.
Preorder :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De perks van mw2 liepen helemaal uit de hand, danger close, stopping power en commander pro, wat een tijd was dat haha.

Maar heb liever voor deze cod dat het zoveel mogelijk lijkt op WaW.
* Nieuwevolger pakt z'n glazen bol, ik doe een boute uitspraak en denk dat dennis hem toch op dag 1 haalt.
Gedurfd

[ Voor 39% gewijzigd door Nieuwevolger op 21-04-2017 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ze slim zijn, doen ze het back to basics :)

En ALSJEBLIEFT een nieuwe graphics engine.. Zelfs die nieuwste kon echt niet meer pff

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:55
* dutchgio pakt z'n glazen bol, ik doe een boute uitspraak en denk dat dennis hem toch op dag 1 haalt.
'kortingsactie' voor 80,- inclusief season pass...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:48:
[...]

'kortingsactie' voor 80,- inclusief season pass...
Min de 10,- korting van laatst, mits hij nog snel in April pre-ordered :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:38
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:34:

*O*
Quoted voor over een jaar ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
COD komt in november, hou het maar op een half jaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:38
Maar over een jaar verwacht ik pas de eerste kortingen van de nieuwe CoD ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:53

DarkSide

theres no place like ::1

yes. Syberia 3 eindelijk uit. En ook voor de PS4.
1 en 2 al meerdere keren op pc en android gespeeld. Binnenkort het avontuur maar voortzetten op de PS4

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03:07
Eerst die COD maar eens zien. Ze zullen er alles aan doen om de fans terug te halen.

Als jullie dachten dat Sony trage servers had (in het verleden), Nintendo kan er ook wat van (Mario Kart 8 aan het updaten).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:18
poor Leno schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:25:

Ik hoop op:
  • Vehicles zoals tanks en vliegtuigen, maar die geen damage doen en gewoon voor de sier & sfeer rondcrossen en misschien wel zelfs bijdragen aan level design (Bestuurbare krijgen we toch niet)

Ik hoop op:
  • Geen WW II
  • Geen future
Dan ben ik een happy Kiwi *O*

;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 21:10:
[...]

Ik hoop op:
  • Geen WW II
  • Geen future
Dan ben ik een happy Kiwi *O*

;)
Nee nee, jij bent altijd een grumpy Kiwi :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:18
Omdat mijn teammates vaak complete retards zijn.
Jij niet hoor, jij bent goed :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 20:08:
Maar over een jaar verwacht ik pas de eerste kortingen van de nieuwe CoD ;)
Infinite Warfare was al binnen een maand na release te verkijgen met korting in de PS Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 06:14:
[...]

Infinite Warfare was al binnen een maand na release te verkijgen met korting in de PS Store.
Omdat de verkoopcijfers belabberd waren, en niemand MP speelde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03:07
Speelt iemand hier Yooka-Laylee, en hoe bevalt het?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rpower18 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 07:43:
[...]

Omdat de verkoopcijfers belabberd waren, en niemand MP speelde...
Dat zal wel meevallen.
Genoeg kinderen die het blijven spelen(en Dennis uiteraard).

Hoop zelf ook weer op wat langzamere gameplay dan de laatste 2..
Mw reeks was voor mij de perfecte snelheid.
Perks/streaks maken mij niet zoveel uit, zolang dat quickscopen er maar word uitgehaald (of zoals in bo1)...
Maar dat zal wel niet... (krijgen ze ruzie met de kleuterklas)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://i.imgur.com/41wox...shape=thumb&fidelity=high Beschrijving en screenshots zijn gelekt. Er zit een campaign in met normandie, multiplayer (zonder schaamte wordt on the ground gameplay als marketing gebruikt) en er lijkt een speciale campaign voor co-op te zijn.

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1362717&page=1

[ Voor 8% gewijzigd door Nieuwevolger op 22-04-2017 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 09:49:
https://i.imgur.com/41wox...shape=thumb&fidelity=high Beschrijving en screenshots zijn gelekt. Er zit een campaign in met normandie, multiplayer (zonder schaamte wordt on the ground gameplay als marketing gebruikt) en er lijkt een speciale campaign voor co-op te zijn.

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1362717&page=1
Alleen die pica? Geen screenshots verder?

Nevermind, die tweede link stond er net nog niet :>

-

Coole fotos!

Alleen 'jammer' dat de Thompson 'Chicago Typwriter' versie (foregrip, compensator en drum magazine) wordt gebruikt.. Die werd bijna niet gebruikt in WW2.. het was vooral de vernieuwde M1A1 die standaard was.
Die was veel simpeler, betrouwbaarder, goedkoper etc :)

Maar vet! :D

[ Voor 26% gewijzigd door poor Leno op 22-04-2017 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoD WWII krijgt een beta zo te lezen en die ga ik zeker checken.

Ik begin toch te oud te worden voor CoD.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap niet dat ze meer deden met de survival mode uit mw3, net zoveel mee vermaakt als de zombies uit bo1. Maar volgens mij was ik altijd de enigste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 10:12:
Ik snap niet dat ze meer deden met de survival mode uit mw3, net zoveel mee vermaakt als de zombies uit bo1. Maar volgens mij was ik altijd de enigste.
Nop..
Heb me daar ook vele en vele uren mee vermaakt, stond bij een paar van de originele maps zeer hoog op de leaderbord..(volgens mij nog een guide voor een de map Resistance gemaakt op het MW3 tropic)
Was perfect uitgewerkt, minus het punt dat zodra je boven ronde 60 uitkwam rondes je meer geld koste kwa ammo dan dat je uiteindelijk terug kreeg.
Dat hadden ze beter kunnen uitwerken, want ik kwam solo nooit verder dan 70 - 75 omdat je alleen nog maar je knife had.

In Advanced Warfare hadden ze wel een soort variant op de survival, maar daar was alles juist weer te simpel..

Zombies blijft voor mij Nr.1, maar een goede survival modus is bij mij altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 10:35:
[...]

Nop..
Heb me daar ook vele en vele uren mee vermaakt, stond bij een paar van de originele maps zeer hoog op de leaderbord..(volgens mij nog een guide voor een de map Resistance gemaakt op het MW3 tropic)
Was perfect uitgewerkt, minus het punt dat zodra je boven ronde 60 uitkwam rondes je meer geld koste kwa ammo dan dat je uiteindelijk terug kreeg.
Dat hadden ze beter kunnen uitwerken, want ik kwam solo nooit verder dan 70 - 75 omdat je alleen nog maar je knife had.

In Advanced Warfare hadden ze wel een soort variant op de survival, maar daar was alles juist weer te simpel..

Zombies blijft voor mij Nr.1, maar een goede survival modus is bij mij altijd welkom :)
Ben een keer met een vriend ergens in ronde 40-45 gekomen zonder guide. Wat een stress was dat, elke keer aan het eind van een ronde had je paar seconde om kogels en killstreaks te kopen en moest je meteen afrekenen met helikopters en juggernaut.

Zou voor deze cod eigenlijk ook wel een mode waarderen waar je vecht tegen gemuteerde nazi's en Japanners, gebaseerd op al die experimenten die zijn uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 11:08:
[...]

Zou voor deze cod eigenlijk ook wel een mode waarderen waar je vecht tegen gemuteerde nazi's en Japanners, gebaseerd op al die experimenten die zijn uitgevoerd.
Dan moet je Wolfenstein spelen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Heeft iemand hier toevallig Everything gespeeld?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:55
poor Leno schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:25:

Ik hoop op:

(wordt dan weer mn eerste CoD sinds World at War.. alle moderne tijden heb ik overgeslagen)
We hebben Battlefield daar al voor. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:29
Ondertussen heb ik Gravity Rush Remastered uitgespeeld. Ik wil deze game toch zeker aanraden! In het begin is de besturing een beetje vreemd en omslachtig, maar dat wordt je snel gewoon.
De gameplay is heel origineel en zeker de moeite.
Het feit dat ik de game bijna in 1 ruk heb uitgespeeld, zonder ergernis of verveling, zegt al genoeg voor me.
De graphics zijn ook iets beter dan ik had gedacht (origineel ps vita game)

Gravity Rush 2 ga ik ook zeker spelen, al wacht ik tot die iets goedkoper wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Le Enfant! schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 13:41:
[...]

We hebben Battlefield daar al voor. :+
Ja duuh, dus als we dit nou zo maken dat het een Battlefield WW2 wordt.. >:)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 00:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/F6Na0gcg6Etz29nOT3NrI1Dv/full.png

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:38
Haha

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Anton.net schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 16:55:
Ondertussen heb ik Gravity Rush Remastered uitgespeeld. Ik wil deze game toch zeker aanraden! In het begin is de besturing een beetje vreemd en omslachtig, maar dat wordt je snel gewoon.
De gameplay is heel origineel en zeker de moeite.
Het feit dat ik de game bijna in 1 ruk heb uitgespeeld, zonder ergernis of verveling, zegt al genoeg voor me.
De graphics zijn ook iets beter dan ik had gedacht (origineel ps vita game)

Gravity Rush 2 ga ik ook zeker spelen, al wacht ik tot die iets goedkoper wordt.
Toppertje he!
Was zelf ook aangenaam verrast met deeltje 1, deel 2 heb ik wel al liggen en beginnetje gemaakt maar helaas druk genoeg met een andere game op dit moment.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
een MoH:AA omaha beach gebeuren maar dan in nextgen graphics, audio etc. Dat is alles wat ik wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-09 11:38
yep , maar die multiplayer map met dat kapotgeschoten huis met binnenplaats was ook geweldig om te spelen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:00
Stalingrad was dat toch? Destroyed village met die kerktoren was ook gaaf, of Remagen met die brug. Leenden zich iets beter voor mij speelstijl: sluipschutter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
oftewel, moh:aa was zijn tijd ver vooruit en zou vandaag de dag nog steeds bruut zijn en goed te spelen :) Opbouw van de maps etc was ook erg nice. En het halve team wat daarna IW is geworden heeft het daarna verder opgepakt met de uitstekende COD1, COD:UO en COD2. Daarna ben ik afgehaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 20:09
Jumpman schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 08:09:
Speelt iemand hier Yooka-Laylee, en hoe bevalt het?
Ja ik en het bevalt me goed :)
Het is zeker geen perfect spel en op meeste plaatsen in het spel is het wel goed maar er zijn ook punten waar bijv., de camera gewoon tegen je werkt. Al met al zou zeker zeggen gewoon kopen als je hem wilt of misschien ff wachten tot je hem voor 30 kan halen als je twijffelt

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 10:07:
CoD WWII krijgt een beta zo te lezen en die ga ik zeker checken.

Ik begin toch te oud te worden voor CoD.

_/-\o_
Moet je hier voor ergens aanmelden ? is er al meer bekend??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@cano66

Over de beta van CoD WWII is nog bijna niks bekend.

26 april gaat er meer bekend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Waarschijnlijk een vroege closed beta voor pre-orders (speciaal voor Dennis :+ ), blijkt uit de gelekte cover, en dan nog een late open beta voor de launch aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:19
dutchgio schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:25:
Waarschijnlijk een vroege closed beta voor pre-orders (speciaal voor Dennis :+ ), blijkt uit de gelekte cover, en dan nog een late open beta voor de launch aan.
Nee, die is COD-moe dus geen insta pre-order meer. :P

Ik ben wel benieuwd wat ze er van gemaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk wel dat ie goed wordt..

Ik heb t gevoel dat dit het spel moet worden dat de boel gaat moeten redden.. Dus ze kunnen niet met iets knulligs aankomen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal de bèta zeker wel gaan checken, maar een c.o.d halen op de release zal het waarschijnlijk niet worden...Of ik moet weggeblazen worden Door de beta (ervaring is anders afgelopen jaren).

Dit is wel hun kans om de oudere garde weer terug te winnen inderdaad.
Maar ik las alweer zoiets over jetpacks en dergelijke...*zucht*

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Happy cake day! *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:10:
Dat was een grap, een hoax bericht over mogelijk gebruik van een jetpack in WW2 en meteen de link dat de nieuwe COD, gebaseerd op WW2, die dus ook zou hebben. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:14:
[...]

Dat was een grap, een hoax bericht over mogelijk gebruik van een jetpack in WW2 en meteen de link dat de nieuwe COD, gebaseerd op WW2, die dus ook zou hebben. >:)
Dan neem ik het terug :+ ..

Maar het zou met eerlijk gezegd niet verbazen als het erin zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wel, dat gaan ze echt niet doen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:16:
[...]

Dan neem ik het terug :+ ..

Maar het zou met eerlijk gezegd niet verbazen als het erin zit :P
Sowieso als DLC later in het jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doukkali
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-04 21:40
Heeft iemand hier zijn PS4 al een keer geopend om het op te schonen van binnen? Hij maakt toch een aardig hard geluid, en ik vermoed dat het door de stof komt.

Ik heb de PS4 sinds December 2015, dus ik neem aan dat de garantie al verlopen is?

Oh en mocht iemand het ooit geopend hebben, is het geluid afgenomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:01

Yucko

One clown to rule them all !

ik had een PS4 wit (bijna 2 jaar oud destijds) en die heb ik schoongemaakt voor ik hem naar de kleine van mijn vriendin doorschoof.
Er zat wel wat stof in, maar was echt minimaal. Die PS4 had dan ook altijd bovenop een TV meubel gestaan, rondom helemaal vrij.

Helaas heeft het schoonmaken bij mij niets uitgemaakt, want klinkt nog steeds als opstijgende Harrier Jet voor de grootste deel van de tijd :+
Ach ja, voor de kleine maakt het niet zoveel uit als hij "in the zone" zit tijdens het spelen van Overwatch.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doukkali schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:17:
Heeft iemand hier zijn PS4 al een keer geopend om het op te schonen van binnen? Hij maakt toch een aardig hard geluid, en ik vermoed dat het door de stof komt.

Ik heb de PS4 sinds December 2015, dus ik neem aan dat de garantie al verlopen is?

Oh en mocht iemand het ooit geopend hebben, is het geluid afgenomen?
Vriend van mij heeft t gedaan, en gelijk de koelpasta vervangen.. bleek zo slecht gedaan in fabriek.. Nu veel beter en maakt bijna geen geluid meer. (Hij had ook zo'n enorme stofzuiger PS4)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:10:
Zal de bèta zeker wel gaan checken, maar een c.o.d halen op de release zal het waarschijnlijk niet worden...Of ik moet weggeblazen worden Door de beta (ervaring is anders afgelopen jaren).

Dit is wel hun kans om de oudere garde weer terug te winnen inderdaad.
Denk niet dat activision per se behoefte heeft om de oude garde terug te winnen, meer de gamers van het mw2 tijd perk, dat zijn er 2x zoveel dan van het het cod 1 t/m 3 tijdperk. De komende trailers en gameplay moeten gewoon goed de sfeer laten tonen en indruk maken, dan is er tenminste een reden op cod weer eens echt te hypen in 5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Over geluid gesproken. Mijn Pro maakte vrijwel geen geluid totdat ik van het weekend Final Fantasy XV weer eens oppakte. Spel update geinstaleerd en daarna begonnen met spelen en toen begon het lawaai. Het zakte na verloop van tijd wel een beetje weg, maar ik denk dat dat te maken had met dat ik in een dungeon was en er dus optisch niet veel te renderen was. Meer mensen last van gehad met FFXV? Of speelt niemand dat meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasphur schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:28:
Over geluid gesproken. Mijn Pro maakte vrijwel geen geluid totdat ik van het weekend Final Fantasy XV weer eens oppakte. Spel update geinstaleerd en daarna begonnen met spelen en toen begon het lawaai. Het zakte na verloop van tijd wel een beetje weg, maar ik denk dat dat te maken had met dat ik in een dungeon was en er dus optisch niet veel te renderen was. Meer mensen last van gehad met FFXV? Of speelt niemand dat meer :+
Ik heb het zelf met mijn "gewone" PS4 regelmatig.

Bijvoorbeeld in The Witcher 3.... Als ik normaal loop dan is er niets aan de hand, maar zodra ik eventjes ga sprinten dan draait die op volle toeren.
Hetzelfde met Hitman..Tijdens het spelen nergens iets last van, maar zodra ik op het pauze menu ga staan draait die weer op volle toeren..
Nieuwevolger schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:28:
[...]

Denk niet dat activision per se behoefte heeft om de oude garde terug te winnen, meer de gamers van het mw2 tijd perk, dat zijn er 2x zoveel dan van het het cod 1 t/m 3 tijdperk. De komende trailers en gameplay moeten gewoon goed de sfeer laten tonen en indruk maken, dan is er tenminste een reden op cod weer eens echt te hypen in 5 jaar.
Die bedoelde ik ook :) .
Had moeten zeggen middeloude garde :+ .(behoor zelf ook tot dit tijdperk dus)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2017 10:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:46:
[...]

Ik heb het zelf met mijn "gewone" PS4 regelmatig.

Bijvoorbeeld in The Witcher 3.... Als ik normaal loop dan is er niets aan de hand, maar zodra ik eventjes ga sprinten dan draait die op volle toeren.
Hetzelfde met Hitman..Tijdens het spelen nergens iets last van, maar zodra ik op het pauze menu ga staan draait die weer op volle toeren..

[...]

Die bedoelde ik ook :) .
Had moeten zeggen middeloude garde :+ .(behoor zelf ook tot dit tijdperk dus)
Het enige wat ik bij The Witcher hoor is de gure wind van het spel haha :P
Happy cake day trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34
Ok, doe nu maar weer normaal

[ Voor 99% gewijzigd door Grotman op 24-04-2017 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De foto van de cover ziet er beter uit... :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Laatst online: 25-07 12:31
@Bajan Heb je een linkje naar de bron?
Dat leest wat makkelijker denk ik :)

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C-BeVUtUMAAPLjm.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:35
Bajan schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:08:
CALL OF DUTY RETURNS TO ITS ROOTS WITH CALL OF DUTY: WWII–A BREATHTAKING EXPERIENCE THAT REDEFINES WORLD WAR II FOR A NEW GAMING GENERATION. LAND IN NORMANDY ON D-DAY AND BATTLE ACROSS EUROPE THROUGH ICONIC LOCATIONS IN HISTORY’S MOST MONUMENTAL WAR. EXPERIENCE CLASSIC CALL OF DUTY COMBAT, THE BONDS OF CAMARADERIE, AND THE UNFORGIVING NATURE OF WAR AGAINST A GLOBAL POWER THROWING THE WORLD INTO TYRANNY.
THE DEFINITIVE WORLD WAR II CAMPAIGN:
CALL OF DUTY: WWII TELLS THE STORY OF AN UNBREAKABLE BROTHERHOOD OF COMMON MEN FIGHTING TO PRESERVE FREEDOM IN A WORLD ON THE BRINK OF TYRANNY. PLAYERS ENLIST IN A GRITTY INTENSE JOURNEY THROUGH THE BATTLEGROUNDS OF WAR. THE CAMPAIGN FEATURES BOLD, LIFELIKE VISUALS WITH THE KIND OF BLOCKBUSTER CINEMATIC AUTHENTICITY THAT ONLY CALL OF DUTY CAN DELIVER.
BOOTS ON THE GROUND MULTIPLAYER:
CALL OF DUTY: WWII MULTIPLAYER ENGAGES PLAYERS GROUNDED, FAST-PACED COMBAT ACROSS MANY OF WORLD WAR II’S MOST ICONIC LOCATIONS. PLAYERS WILL ALSO ENJOY EXCITING NEW WAYS TO INTERACT AND SOCIALIZE WITH THEIR FRIENDS AND THE CALL OF DUTY COMMUNITY.
HIGH-OCTANE CO-OPERATIVE:
CALL OF DUTY: WWII’S CO-OPERATIVE MODE UNLEASHES A NEW AND ORIGINAL STORY. PLAY WITH YOUR FRIENDS IN THIS NEXT-LEVEL STANDALONE GAME EXPERIENCE FULL OF UNEXPECTED, ADRENALINE-PUMPING MOMENTS.
PRE-ORDER AND GET ACCESS TO THE PRIVATE BETA.
Doe eens rustig joh :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Bajan schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:08:
CALL OF DUTY RETURNS TO ITS ROOTS WITH CALL OF DUTY: WWII–A BREATHTAKING EXPERIENCE THAT REDEFINES WORLD WAR II FOR A NEW GAMING GENERATION. LAND IN NORMANDY ON D-DAY AND BATTLE ACROSS EUROPE THROUGH ICONIC LOCATIONS IN HISTORY’S MOST MONUMENTAL WAR. EXPERIENCE CLASSIC CALL OF DUTY COMBAT, THE BONDS OF CAMARADERIE, AND THE UNFORGIVING NATURE OF WAR AGAINST A GLOBAL POWER THROWING THE WORLD INTO TYRANNY.
THE DEFINITIVE WORLD WAR II CAMPAIGN:
CALL OF DUTY: WWII TELLS THE STORY OF AN UNBREAKABLE BROTHERHOOD OF COMMON MEN FIGHTING TO PRESERVE FREEDOM IN A WORLD ON THE BRINK OF TYRANNY. PLAYERS ENLIST IN A GRITTY INTENSE JOURNEY THROUGH THE BATTLEGROUNDS OF WAR. THE CAMPAIGN FEATURES BOLD, LIFELIKE VISUALS WITH THE KIND OF BLOCKBUSTER CINEMATIC AUTHENTICITY THAT ONLY CALL OF DUTY CAN DELIVER.
BOOTS ON THE GROUND MULTIPLAYER:
CALL OF DUTY: WWII MULTIPLAYER ENGAGES PLAYERS GROUNDED, FAST-PACED COMBAT ACROSS MANY OF WORLD WAR II’S MOST ICONIC LOCATIONS. PLAYERS WILL ALSO ENJOY EXCITING NEW WAYS TO INTERACT AND SOCIALIZE WITH THEIR FRIENDS AND THE CALL OF DUTY COMMUNITY.
HIGH-OCTANE CO-OPERATIVE:
CALL OF DUTY: WWII’S CO-OPERATIVE MODE UNLEASHES A NEW AND ORIGINAL STORY. PLAY WITH YOUR FRIENDS IN THIS NEXT-LEVEL STANDALONE GAME EXPERIENCE FULL OF UNEXPECTED, ADRENALINE-PUMPING MOMENTS.
PRE-ORDER AND GET ACCESS TO THE PRIVATE BETA.
Thanks, maar dat wisten we gisteren al, en zonder CAPS 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Dus.. weer een "ehmagerd USA saves everyone!" CoD campaign as usual. "fast paced combat"..

Ik wacht graag even af, maar klinkt niet echt goed

Gameplay heb ik op de backlog staan:

Horizon Zero Dawn
Enter the Gungeon
Elder Scrolls Online
Killzone
Tearaway Unfolded
Unraveled

[ Voor 33% gewijzigd door corset op 24-04-2017 12:28 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Laatst online: 25-07 12:31
Ik hoop dat ze een goede campaign maken. En als ze slim zijn pakken ze deze keer weer meerdere facties waarmee je speelt waaronder de nazi's. En dat ze het verhaal dan maken vanuit het perspectief zoals Ubisoft heeft gedaan met 'Valiant Hearts: The Great War'. Focussen op de waanzin en persoonlijk drama van de karakters i.p.v. soort super hero elite squad. Dat was echt een heel sterk punt van 'Valiant Hearts: The Great War'.

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ThaBEN schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:37:
Ik hoop dat ze een goede campaign maken. En als ze slim zijn pakken ze deze keer weer meerdere facties waarmee je speelt waaronder de nazi's. En dat ze het verhaal dan maken vanuit het perspectief zoals Ubisoft heeft gedaan met 'Valiant Hearts: The Great War'. Focussen op de waanzin en persoonlijk drama van de karakters i.p.v. soort super hero elite squad. Dat was echt een heel sterk punt van 'Valiant Hearts: The Great War'.
Gaan ze niet doen.. CoD is tot nu toe altijd geweest "Muricah is the bestest! love us!". Als ze al de andere kant laten zien is het alleen maar om te showen hoe erg die waren.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:42
corset schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:26:
Dus.. weer een "ehmagerd USA saves everyone!" CoD campaign as usual. "fast paced combat"..

Ik wacht graag even af, maar klinkt niet echt goed

Gameplay heb ik op de backlog staan:

Horizon Zero Dawn
Enter the Gungeon
Elder Scrolls Online
Killzone
Tearaway Unfolded
Unraveled
Ik weet het ook niet zo goed. Het komt op mij over als:

"Hmmm, de CoD melkkoe raakte uitgeput, de verkoopaantallen/reviews van IW waren om te janken en BF1 deed het stiekem best goed. Laten we ook maar weer terug gaan naar WWII om de nodige pegels te vangen."

Ik snap dat bedrijven er zijn om geld te verdienen, maar de makers van CoD hebben het zich wel heel makkelijk gemaakt de laatste jaren. Treyarch is wat mij betreft de uitzondering hierop, de games in de Black Ops serie zijn allemaal goed naar mijn mening.

Breathtaking experience that redefines WWII for a new gaming generation
Hadden ze dan wel een jaar of 2 eerder mogen doen :')

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Denman schreef op maandag 24 april 2017 @ 13:31:
[...]

"Hmmm, de CoD melkkoe raakte uitgeput, de verkoopaantallen/reviews van IW waren om te janken en BF1 deed het stiekem best goed. Laten we ook maar weer terug gaan naar WWII om de nodige pegels te vangen."

Ik snap dat bedrijven er zijn om geld te verdienen, maar de makers van CoD hebben het zich wel heel makkelijk gemaakt de laatste jaren. Treyarch is wat mij betreft de uitzondering hierop, de games in de Black Ops serie zijn allemaal goed naar mijn mening.

Hadden ze dan wel een jaar of 2 eerder mogen doen :')

Want dat waren de andere COD's ook natuurlijk volgens hen.

Geef mij maar de BF1 singleplayer, dat was gewoon echt mooi en gaaf :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:01

Yucko

One clown to rule them all !

Denman schreef op maandag 24 april 2017 @ 13:31:
[...]

....
ik snap dat het zo voelt, maar je snapt toch wel dat men een jaartje of 2 aan deze CoD WWII heeft gewerkt he?!
En dat men niet na een dramatische verkoop van IW snel een WWII shooter in elkaar geknutseld heeft :')

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op maandag 24 april 2017 @ 13:42:
[...]

Want dat waren de andere COD's ook natuurlijk volgens hen.

Geef mij maar de BF1 singleplayer, dat was gewoon echt mooi en gaaf :D
Ik heb BF4 en Hardline kort gespeeld, maar zelden zulke waardeloze SP's gedaan. Is die van BF1 zoveel beter?

Ik vind de SP's van CoD doorgaans erg amusant, eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Even vertaald met Google:
Het is een compleet spel dat brengt originele inhoud BLACK OPS 3 + inhoud Zombies Chronicles. Het omvat 8x Zombies Treyarch klassieke maps remastered en alle maps opgenomen in de functie Gobblegum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
PS4 slim aanbieding bij mediamarkt in eindhoven voor 222 euro: https://view.publitas.com...-store-opening/page/10-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:42
Yucko schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:01:
[...]

ik snap dat het zo voelt, maar je snapt toch wel dat men een jaartje of 2 aan deze CoD WWII heeft gewerkt he?!
En dat men niet na een dramatische verkoop van IW snel een WWII shooter in elkaar geknutseld heeft :')
Er zijn de laatste jaren wel meer CoD's geweest waar men een jaar of 2 aan gewerkt heeft en het gros daarvan viel tegen dus ja, het voelt soms wel als knutselwerk :)

Het mooie is dat ze met de reclametermen aangeven het genre / WW2 gaming wel even gaan "redefinen".
Als er 1 reeks is geweest die weinig vernieuwend is geweest de laatste jaren, dan is het CoD wel. Een iets meer futuristische setting veranderd daar natuurlijk niks aan.

Ik laat me graag verrassen later dit jaar, maar vooralsnog krijgen ze van mij niet het voordeel van de twijfel. Dan hou ik die 60 Eurootjes liever in de zak voor BLOPS4 .

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
CoD heeft zijn eigen topic hier :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Gisteren INSIDE uitgespeeld. Erg mooie, interessante game met leuke puzzels; vooral de graphics, sfeer en details waren weer geweldig. Absoluut een toffe ervaring en aanrader dus.

Of ik hem beter vond dan Limbo durf ik niet te zeggen, aangezien die game toch ook wel erg goed was. Alleen qua verhaal kon ik er, wederom, vrij weinig van maken. Moet wel zeggen dat het dan leuk is om op internet allerlei theorieën te lezen van andere mensen wat het verhaal betreft.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:29:
[...]

Ik heb BF4 en Hardline kort gespeeld, maar zelden zulke waardeloze SP's gedaan. Is die van BF1 zoveel beter?

Ik vind de SP's van CoD doorgaans erg amusant, eerlijk gezegd.
Het was.. een stuk meer.. imposant, het was meer indrukwekkend. Het is geen spel om te laten zien hoe geweldig en heroisch iedereen is. Maar echt om te laten zien hoe gruwelijk alles kan zijn, wat de gevolgen zijn. Heerlijk vond ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:19
Idd de SP van BF1 was stukken beter dat vorige edities. Jammer dat je niet over de MP hetzelfde kan zeggen, ik was echt enorm snel uitgekeken op BF1 MP.

Maar heb wel nog altijd drang om BF4 soms te spelen, ook als ik daar video van zie (Golmud ofzo), gaat het kriebelen en krijg ik zin om te spelen, echt met BF1 helemaal niet gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
dvd-linden schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:39:
Gisteren INSIDE uitgespeeld. Erg mooie, interessante game met leuke puzzels; vooral de graphics, sfeer en details waren weer geweldig. Absoluut een toffe ervaring en aanrader dus.

Of ik hem beter vond dan Limbo durf ik niet te zeggen, aangezien die game toch ook wel erg goed was. Alleen qua verhaal kon ik er, wederom, vrij weinig van maken. Moet wel zeggen dat het dan leuk is om op internet allerlei theorieën te lezen van andere mensen wat het verhaal betreft.
Ik heb Inside onlangs ook gespeeld en vond het net als Limbo weer knap gemaakt. Het verhaal werd wel onverwacht luguber en trippy naar het einde toe, maar het is inderdaad leuk om na te denken over wat bijvoorbeeld de ergste scenario's kunnen zijn van kapitalisme, genetische manipulatie en dat soort dingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik mis bij battlefield wel soms een potje search en destroy, ik snag ook weer naar een goeie splits screen game, de zombies van bo1 en waw en de de survival van mw3 en spec ops van mw2. Heb ook bo1 en 2 gespeeld maar kan gewoon niet inzien waarom mensen deze zo goed vinden. Ik zie wel wat sledgehammer er van brouwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
corset schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:56:
[...]

Het was.. een stuk meer.. imposant, het was meer indrukwekkend. Het is geen spel om te laten zien hoe geweldig en heroisch iedereen is. Maar echt om te laten zien hoe gruwelijk alles kan zijn, wat de gevolgen zijn. Heerlijk vond ik het
Helemaal mijn ding. Voor een mooie prijs ga ik 'm dan zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-09 09:34
Is er ook een PS4 prijs en levering topic? heb niks kunnen vinden via de search, ben benieuwd wat de best PS4 deal op dit moment is. Er is een mediamarkt actie gaande waarbij je een controller en game gratis krijgt maar betere heb ik nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 00:48
BSOD baby schreef op maandag 24 april 2017 @ 20:03:
Is er ook een PS4 prijs en levering topic? heb niks kunnen vinden via de search, ben benieuwd wat de best PS4 deal op dit moment is. Er is een mediamarkt actie gaande waarbij je een controller en game gratis krijgt maar betere heb ik nog niet gezien.
Die is er wel hoor : klik!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-09 09:34
Thanks haha, maar ik bedoel een topic waar mensen PS4 acties kunnen plaatsen:
net als bij de mediamarkt: er is een actie gaande waarbij je een controller plus game gratis krijgt, maar dat kun je natuurlijk via de pricewatch niet zien.
Pagina: 1 ... 58 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!