Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ThaBEN schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:49:
17 Minutes of Mass Effect Andromeda: Peebee's Loyalty Mission Gameplay (4K 60fps)
[video]
Ben groot Mass Effect fan en heb deel 1 t/m 3 meerdere malen uitgespeeld.
Maar ik raak toch op een of andere manier steeds minder overtuigd van Andromeda.

Gelukkig is dit maar een klein kort stukje gameplay van een bepaalde missie.
Want ik wordt er niet echt happy van eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Joosie200 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:01:
[afbeelding]

Voor omgerekend 242 euro kon ik deze deal niet laten liggen. Ik kom op hetzelfde bedrag uit als ik bij Intertoys de PS4 slim haal met Horizon voor 53 euro. Voor een euro extra heb ik direct een tweede dualshock controller. Perfect verjaardagscadeau voor mezelf want ik ben rond die tijd jarig :7
Hoe is dit zo goedkoop ? als ik op Amazon.co.uk naar de Horizon standard versie ga die door Amazon zelf wordt verkocht kom ik op 44.00 GBP ipv 28.xx ?

en die ps4 is ook een stukje hoger dan 177.

Waar vind je eigenlijk dat nieuws terug dat een ps4 slim 188 is bij Intertoys ? ook al gelezen op budgetgaming maar niemand post een link, op hun website zie ik niets erover.

[ Voor 11% gewijzigd door Katmi op 01-03-2017 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Katmi schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:54:
[...]

Hoe is dit zo goedkoop ? als ik op Amazon.co.uk naar de Horizon standard versie ga die door Amazon zelf wordt verkocht kom ik op 44.00 GBP ipv 28.xx ?

Door te kiezen voor een bundelvariant die atm uitverkocht is: https://www.amazon.co.uk/...page_o00_s00?ie=UTF8&th=1

Dat splitst Amazon kennelijk zelf in console + extra controller los van de game. Want het is niet de console + extra controller die uitverkocht is geraakt, het is Horizon waar ze te weinig exemplaren van hebben. En zo zie je dus effectief de prijs per onderdeel terug komen. Totaal 207,27 Britse ponden = 241,68 euro aldus google. Console voor 172 euro, Horizon voor 33 euro, extra dual shock controller voor 36,68 euro. [insert notbadmkay.jpeg] Net even lopen chatten met Amazon en zodra Horizon weer in stock is krijg ik ze alledrie wss volgende week al. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:04
Damn nu 6 uur in horizon zitten en wtf wat een game. De graphics als eerst zijn echt ziek. Echt ziek ziek.
Na uncharted dacht ik kan het mooier maar ja het kan.
Wat is het genieten. En de combat en gameplay en verhaal allemaal even goed. Ben echt geboeid en tijd vliegt voorbij. Nu Helaas ;) naar bios (logan) wat gelukkig geen straf is maar damn wil snel weer verder ermee.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
v8power67 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:19:
Damn nu 6 uur in horizon zitten en wtf wat een game. De graphics als eerst zijn echt ziek. Echt ziek ziek.
Wat is het genieten. En de combat en gameplay en verhaal allemaal even goed. Ben echt geboeid en tijd vliegt voorbij. Nu Helaas ;) naar bios (logan) wat gelukkig geen straf is maar damn wil snel weer verder ermee.
Dit inderdaad, ik denk wel dat HZD de titel van de PS4 wordt deze generatie, game heeft alles mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 02:09

S913

Abusus non tollit usum

Na slechts 45 minuten was ik al helemaal hooked aan HZD ... Momenteel komt hij steeds dichter bij Rise of TR en zou hem wel eens voorbij kunnen schieten. Qua design & story idem met U4, alleen vind ik de puzzel, crafting, tactische gameplay van HZD & TR net iets leuker.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

v8power67 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:19:
Toch even benieuwd, speel je op de Pro of op de 'normale' PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Laatst online: 19-09 15:15
Wootism schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:33:
[...]

Toch even benieuwd, speel je op de Pro of op de 'normale' PS4?
Er zijn bijna geen verschillen ( op 1080p toestellen )

Beide consoles houden vlot 30 fps aan met heeeeel soms eens een dip naar 28 en zien er op 1080p bijna even goed uit.

Op de Pro heb je de keuze voor supersampling ( dus gerenderd op 4k en dan downscaled naar 1080p zodat het scherper er zou uitzien ) maar het ziet er al steen goed uit op een ps4 slim.

heb het spel nu ongeveer een uur op beide consoles gezien op een 1080p monitor en buiten dat de Pro een keuze heeft in de settings voor performance vs quality merk in ingame zo goed als geen verschil, wat ze ook met deze engine hebben gedaan, hij draait even goed op beide consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
wilde HZD niet kopen vandaag, maar na jullie reacties te hebben gelezen, ...

komt me vriendin zo thuis met een kopie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aimad1981
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-04-2021
Voor de mensen die Horizon Zero Dawn op de ps4 pro spelen en op een 4k hdr tv. Spelen jullie het spel nou met 'gamemode aan of uit??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:10
Oujdi1981 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:58:
Voor de mensen die Horizon Zero Dawn op de ps4 pro spelen en op een 4k hdr tv. Spelen jullie het spel nou met 'gamemode aan of uit??
Aan :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!
DeeSung schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:24:

Trouw haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:01
Wat deze man zegt.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aimad1981
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-04-2021
Maar dan zijn de graphics toch minder? Als ik gamemode aan doe, wordt alles in eens donkerder??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 23:07
Oujdi1981 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 22:13:
[...]
Maar dan zijn de graphics toch minder? Als ik gamemode aan doe, wordt alles in eens donkerder??
Dat kan je aanpassen. Het gaat er meer om dat er allerlei rommel wordt uitgezet wat een latency verhogende werking heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:34
DeeSung schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:24:

Straf haar! ;) Als ze goed op de aanbiedingen had gelet, had ze eergisteren de Collectors Edition voor € 53,00 kunnen kopen.

Horizon Zero Dawn is erg mooi, toch vind ik de physics niet altijd even goed. Maar dit is natuurlijk geen major minpunt op de geweldige prestatie die geleverd is met het realiseren van deze game.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Ben om half 8 begonnen met HZD. Kwartier gespeeld en ineens is het 12 uur. WTF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:17

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Jumpman schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:14:
[...]

Straf haar! ;) Als ze goed op de aanbiedingen had gelet, had ze eergisteren de Collectors Edition voor € 53,00 kunnen kopen.
Waar was dat dan? Ik heb enkel normale edities voorbij zien komen voor circa € 50 of meer.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Jumpman schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:14:
[...]

[...]

[...]

[...]

Horizon Zero Dawn is erg mooi, toch vind ik de physics niet altijd even goed. Maar dit is natuurlijk geen major minpunt op de geweldige prestatie die geleverd is met het realiseren van deze game.
Ja dat zag ik ook maar toen niet gedaan :P, was niet van plan om de game zo snel na release te kopen, spijt van achteraf maar ik ben er alsnog blij mee,

En met mijn vriendin O-)

Opmerkiningen HZD ( 2 uurtjes ong)

De gesprekken in HZD hebben iets menselijks, heeft met de ogen te maken denk ik, die bewegen een klein beetje, alsof ze echt naar elkaar kijken, dit komt natuurlijk over. Dit maakte mij ook meer geboeid in die eerste sidequest.

Voice acting vind ik ook goed gedaan!

Mooie wereld tot nu toe en erg goed aangekleed.

De Graphics :9~

Op de originele ps4, weet ik niet of het beter is dan uncharted4, (water iig niet)
Maar het zijn ook verschillende games.

En de tijd vliegt voorbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:03
Aangezien de Slim momenteel voor een appel en een ei verkocht wordt, ga ik de overstap maken naar de slim. De Pro volgt later misschien nog.
Ik heb een CUH12 1Tb, wat is de makkelijkste manier om die hardeschijf in een nieuwe ps4 slim 500gb te steken? De data op de 1TB hdd moet natuurlijk behouden biljven.
De schijven gewoon wisselen gaat niet heb ik al begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:58
Anton.net schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 01:10:
Aangezien de Slim momenteel voor een appel en een ei verkocht wordt, ga ik de overstap maken naar de slim. De Pro volgt later misschien nog.
Ik heb een CUH12 1Tb, wat is de makkelijkste manier om die hardeschijf in een nieuwe ps4 slim 500gb te steken? De data op de 1TB hdd moet natuurlijk behouden biljven.
Geinstalleerde games verwijderen wanneer je niet genoeg ruimte hebt, data overzetten via het instellingenmenu. Schijf is met een sleutel gekoppeld aan je systeem, dus dat gaat niet werken.

[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 02-03-2017 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:06
Anton.net schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 01:10:
Waarom van een CUH-12xx 1TB naar een 500GB Slim? 8)7
Vanwege de 10 watt (oid) energiebesparing?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NotSoSteady schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 01:12:
[...]

Geinstalleerde games verwijderen wanneer je niet genoeg ruimte hebt, data overzetten via het instellingenmenu. Schijf is met een sleutel gekoppeld aan je systeem, dus dat gaat niet werken.

[video]
Hij wilt juist zijn data op de huidige schijf behouden. Wat wil je transferren dan?

Verder wat hierboven gezegd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Oké. Ik had gisteren opeens iets raars. Sinds ik de Samsung 50KU6000 heb, heb ik gelijk een PS4 Pro gekocht. Alles aangesloten en alles op automatic gezet in het instellingenmenu. Scherm pakt correct 2160p-RGB en YUV420.
Maar nadat ik gisteren had gegamed en de Pro in slaapstand had gezet, kreeg ik later geen beeld meer toen ik hem weer aandeed. :?

Uiteindelijk na lang proberen weer beeld nadat ik de aan-knop 2 piepjes lang vast hield en HDCP op 1.4 heb gezet :?

Schiet mij maar lek. Deze combinatie doet het al weken zonder één probleem. Vandaag maar weer even HDCP op automatic zetten in het reset/bootmenu. Kijken of ik nog steeds een zwart scherm krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Jorgen schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 00:10:
[...]

Waar was dat dan? Ik heb enkel normale edities voorbij zien komen voor circa € 50 of meer.
Bij de Media Markt online. Alle versies waren € 53,00. Was een prijsfout, maar die is wel geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:10
Oujdi1981 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 22:13:
[...]
Ik heb er geen last van hoor, het beeld is prima en ik heb verder (nog) niets aangepast.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:53
Vandaag en morgen is de PS4 Slim bij Mediamarkt verkrijgbaar voor 188 euro.

Zie http://goo.gl/PV2ZQx

[ Voor 7% gewijzigd door .GoO op 02-03-2017 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Hij wilt juist zijn data op de huidige schijf behouden. Wat wil je transferren dan?

Verder wat hierboven gezegd wordt.
Ik ga het via een externe schijf doen.

Ik begrijp zeker dat een upgrade van cuh12 naar slim niets uitmaakt, maar:
-Nieuwe frisse controller
-Nieuwe console die niet al 600 uur heeft gedraaid
-De slim is mooier dan de oude
-opnieuw garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:34
Katmi schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:54:
[...]

Waar vind je eigenlijk dat nieuws terug dat een ps4 slim 188 is bij Intertoys ? ook al gelezen op budgetgaming maar niemand post een link, op hun website zie ik niets erover.
Bij Mediamarkt, Intertoys en Bart Smit is hij vandaag 188. Geldt alleen vandaag en morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ik zit heel erg in dubio over de ps4 voor 188 euro. Ik wil een ps4 voor 2 spellen, tales of berseria en ni no kuni 2. Die laatste is uitgesteld en komt voorlopig nog niet uit en de eerste hoef ik niet perse op korte termijn te spelen. Ik koop games alleen fysiek dus de grootte van de harde schijf maakt mij niet uit. Ik twijfel dus of ik nu alvast een ps4 zal kopen voor 188 euro, die voorlopig waarschijnlijk stof staat te happen, of dat ik nog zal wachten. Ik vraag mij echter af of de ps4 in de toekomst nog onder de 188 euro gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Fist schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 07:55:
[...]

Bij Mediamarkt, Intertoys en Bart Smit is hij vandaag 188. Geldt alleen vandaag en morgen
Jeez, dus of €188 euro voor een PS4 Slim + controller (de goede?) of anders al gelijk €329 of €388 euro als je respectievelijk een PS4 Slim met meer schijfruimte en spel of een Pro met controller wil hebben.

Zo wordt het wel heel erg verleidelijk om niet gewoon voor deze deal te gaan :P

Online only of ook in de fysieke winkels? Wegens mogelijke stormloop op voorraad...

[ Voor 8% gewijzigd door Gim op 02-03-2017 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Bianca schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:16:
Ik zit heel erg in dubio over de ps4 voor 188 euro. Ik wil een ps4 voor 2 spellen, tales of berseria en ni no kuni 2. Die laatste is uitgesteld en komt voorlopig nog niet uit en de eerste hoef ik niet perse op korte termijn te spelen. Ik koop games alleen fysiek dus de grootte van de harde schijf maakt mij niet uit. Ik twijfel dus of ik nu alvast een ps4 zal kopen voor 188 euro, die voorlopig waarschijnlijk stof staat te happen, of dat ik nog zal wachten. Ik vraag mij echter af of de ps4 in de toekomst nog onder de 188 euro gaat komen.
Het is niet veel geld voor een PS4, maar weet je zeker dat je alleen die twee spellen wilt spelen? De library van games voor de PS4 is gigantisch en volgens mij ook met zeer veel spellen en JRPG's die in je straatje passen! :)
Maar als er nu zo een aanbieding is, komt die vast vaker voorbij!

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:39
Gisteren iets vreemds met m'n drie PS4 DS controllers. PS4 had al een tijdje niet meer aangestaan.

Alle drie kregen de PS4 niet aan. Knipperende witte LED aan de voorkant. Dacht eerst aan lege accu's, maar dingen wilde ook niet opladen. Ook met een USB kabel kreeg een controller de PS4 niet aan.

Uiteindelijk via safe mode de boel weer aan de gang gekregen. Net of de controllers niet meer gepaired waren met de PS4. Nadat een controller in safe mode met een USB kabel er aan had gehangen, werkte na de restart de andere 2 ook weer.

Schijnt meer voor te komen, maar alle drie ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gim schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:18:
[...]

Jeez, dus of €188 euro voor een PS4 Slim + controller (de goede?) of anders al gelijk €329 of €388 euro als je respectievelijk een PS4 Slim met meer schijfruimte en spel of een Pro met controller wil hebben.
Online only of ook in de fysieke winkels? Wegens mogelijke stormloop op voorraad...
Precies, het is of 188 of anders idd 329/388. Online en fysiek, mediamarkt gaat mee met de stunt van Intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
ReCreator schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:24:
[...]

Het is niet veel geld voor een PS4, maar weet je zeker dat je alleen die twee spellen wilt spelen? De library van games voor de PS4 is gigantisch en volgens mij ook met zeer veel spellen en JRPG's die in je straatje passen! :)
Maar als er nu zo een aanbieding is, komt die vast vaker voorbij!
Eventueel nog world of final fantasy en verder heb ik mij nog niet echt verdiept in het aanbod. Bij mijn playstation 3 heb ik ook maar 3 spellen. Toevallig alle 3 de tales of ... spellen. De twijfel zit hem ook erin dat zo'n aanbieding nog wel vaker voorbij komt, maar als dat het geval is zal het toch niet (veel) goedkoper zijn denk ik. Misschien moet ik toch maar bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ik heb hem gisterenavond besteld bij Bart Smit met aflevering in de winkel.
Ik ga hem dadelijk ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Joosie200 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:28:
[...]

Precies, het is of 188 of anders idd 329/388. Online en fysiek, mediamarkt gaat mee met de stunt van Intertoys.
Zover ik nu begrijp ga ik dus 500GB, wat meer power en iets met bluetooth met de controllers (?) missen wat wel door de PS4 Pro wordt geboden.

Ik vind het al helemaal geweldig dat een spel als HZD het uitstekend doet op de Slim. Ik kom van een PS3 (met 320GB) af en wil dus HZD spelen en daarnaast Last Guardian, LEGO Dimensions, Last of Us en Tomb Raider. Als ik het zo hoor kan ik die dus netjes spelen en in huis halen en dan misschien nog steeds onder de prijs van de Pro blijven :) Ik heb een slechts 32" LCD HDTV en ja die gaat nog vervangen worden maar vermoedelijk niet door 4K, hooguit door iets groters en LED.

[edit] en oh ja, vernam dat ik ook Ratchet & Clank (HD?) moest meenemen... :P

Straks eens naar de winkel hoppen...

[ Voor 4% gewijzigd door Gim op 02-03-2017 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabberjan
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-12-2021
Fist schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 07:55:
[...]

Bol.com lijkt het zelfde te doen. Hij was al tijdelijk voor 200€ te koop maar ze lijken nu ook mee te gaan met de prijs van 188€. Alleen voor vandaag nog zo te zien.

[ Voor 0% gewijzigd door slabberjan op 02-03-2017 10:30 . Reden: Quote niet goed gelukt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Mirror's Edge - Catalyst uitgespeeld.

Het was genieten en krijgt van mij een 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ik kom net terug van de Bart Smit. ze kon me de playstation nog niet meegeven.
Blijkbaar geldt de actie vanaf morgen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:34
Blijkbaar geldt dat ook voor de MM, vandaag in de webshop, morgen in de winkels voor die prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Fist schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:49:
Blijkbaar geldt dat ook voor de MM, vandaag in de webshop, morgen in de winkels voor die prijs
ergens ook wel logisch , vandaag bestellen = morgen in huis op de launch dag van de Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bol.com games‏

DAGDEAL! Alleen vandaag de Sony PlayStation 4 Slim Console 500GB vanaf €188!

https://www.bol.com/nl/p/...roduct_1_9200000064857631

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C55znZlXMAADd_H.jpg

Perfecte deal en een externe harde schijf kan de magere 500GB fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 11:00
Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:01:
bol.com games‏

DAGDEAL! Alleen vandaag de Sony PlayStation 4 Slim Console 500GB vanaf €188!

Perfecte deal en een externe harde schijf kan de magere 500GB fixen.
mits ze dat doorvoeren in de nieuwe SW, dat het in de Beta zit garandeert niet dat het in de officiële versie komt

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:07
Ik zag het gisteren al staan op fb en mn zusje appt net de aanbieding ook naar me van ga je t kopen :p
Heb toevallig ook ene bon van bol, dus in totaal 175 dan, wordt wel erg aantrekkelijk zo..

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Gamemania doet ook mee aan de actie, al vragen zij 200 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:46
Mediamarkt ook, Vandaag in de webshop en morgen in de winkels. Bart Smit/Intertoys ook vanaf morgen. Die wel allemaal voor 188,-.

[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 02-03-2017 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Zo jammer dat er geen mooie PS4 pro deal is , die had ik graag gekocht op Switch release dag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Eigenlijk wel een vuile actie van Sony.
Dan zien ze de Nintendo Switch toch als geduchte rivaal.

En Xbox lijkt momenteel nog niets te doen, voor hen is alles prima zoals het nu is :+

Iemand enig idee wat de productiekosten zijn van de slim?
Het zou goed kunnen dat ze met verlies worden verkocht aan deze prijs.

[ Voor 26% gewijzigd door Anton.net op 02-03-2017 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:07
Toch maar besteld, als ik van gedachten verander weer stuur ik het wel terug :p

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Anton.net schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:41:

En Xbox lijkt momenteel nog niets te doen, voor hen is alles prima zoals het nu is :+

https://www.budgetgaming....8976+fifa+17_xboxone.html

nu ook voor 228 euro inc Fifa 17

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:15:
mits ze dat doorvoeren in de nieuwe SW, dat het in de Beta zit garandeert niet dat het in de officiële versie komt
Tot nu toe is alles wat in de vele vorige bèta's zat erin gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Svennie schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:15:
[...]

Tot nu toe zijn er alleen maar dingen bijgekomen nadat de beta over was, nooit weggehaald. Daarnaast doet men een beta test om de uiteindelijk functionaliteit te testen. Enige reden w'rom ze het er eventueel uit zouden halen is als het voor heel veel problemen zorgt en men toch een nieuwe firmware snel wil uitbrengen...

Dus nee, ik verwacht niet dat externe hdd support (en boost mode) uit de firmware zullen verdwijnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 20:36

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik vind het juist een geniale actie. d:)b

Waarom zou je überhaupt kiezen voor een Switch, als je een PS4 voor zowat de helft van de prijs kan kopen (MM: Switch 344,- PS4 188,-), met een gigantische bibliotheek met heel veel blockbusters.

Zelda is natuurlijk een goede reden, maar om daar nu 400,- voor neer te tellen is ook een beetje 8)7.

En de Xbone... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Serieus, ja? Moet ie zoveel kosten? :F
ik had geen flauw idee, want geen interesse, maar had het toch wel €100 lager ingeschat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
$299 tijdens de aankondiging, maar dat valt in euro's dan nogal ongunstig hoog uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

ralph075 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:35:
[...]

Serieus, ja? Moet ie zoveel kosten? :F
ik had geen flauw idee, want geen interesse, maar had het toch wel €100 lager ingeschat
Zag hem als pre-order bij GM staan voor €329, maar goed... klein verschil met €344.

De Switch is nu eenmaal nieuw. Neem aan dat hier ook nog wel een aanbieding van komt? Maar daar is een andere thread voor :) Laat voor de Switch eerst maar eens wat meer games komen... al zou 't wel garanderen dat ik de eerstkomende tijd alleen Zelda zou spelen :P

Ben in elk geval blij op tijd te lezen dat de PS4 deal vandaag alleen online is. Ik stond al op het punt om naar de winkel te rijden.... En ja, deels vraag ik me nog steeds af Pro of Slim, maar voor zo'n verschil heb je gewoon een geweldig leuk apparaat in huis. Hopelijk ligt er nog een HZD in de bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
SqueakyClean schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:30:
[...]

Ik vind het juist een geniale actie. d:)b

Waarom zou je überhaupt kiezen voor een Switch, als je een PS4 voor zowat de helft van de prijs kan kopen (MM: Switch 344,- PS4 188,-), met een gigantische bibliotheek met heel veel blockbusters.

Zelda is natuurlijk een goede reden, maar om daar nu 400,- voor neer te tellen is ook een beetje 8)7.

En de Xbone... :')
Ik zou hem vooral kopen voor de portability (en ja natuurlijk de Nintendo games). Het is dat ik niet meer met het OV reis anders was dit echt een nobrainer voor mij geweest. Kun je fijn in de trein spelen en als je thuis komt op de TV verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
De Sony PlayStation marketing afdeling is goed bezig. Zeer slim om de PlayStation 4 Slim nog even een dag voor de launch van de Nintendo Switch te hypen voor € 188,00. Het kan niet anders of alle A retailers van Sony PlayStation hebben instructies gehad dit zo te doen. Deze actie zet altijd mensen aan het denken of trekt ze over de streep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Holy shit the division is nu native 4k op de pro.
Dat is wel knap van ze dat het gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensaru
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Nu zit ik toch echt met een behoorlijke dilemma. Ik heb gisteren de Pro binnengekregen via Bol.com en vandaag is de slim zo supergoedkoop. Terugsturen en de slim halen?? Bijna 220 euro verschil is toch wel erg veel. (geen 4K tv op het moment maar wel plannen zodra mijn oude de geest geeft)

[ Voor 14% gewijzigd door Rensaru op 02-03-2017 13:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Rensaru schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:00:
Nu zit ik toch echt met een behoorlijke dilemma. Ik heb gisteren de Pro binnengekregen via Bol.com en vandaag is de slim zo supergoedkoop. Terugsturen en de slim halen?? Bijna 220 euro verschil is toch wel erg veel. (geen 4K tv op het moment maar wel plannen zodra mijn oude de geest geeft)
Je verwacht een bevestigend antwoord zo dat je geld overhoud, of verwacht je een afwijzend antwoord om de Pro te houden?

Je bent toch echt de enige die dit kan beslissen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensaru
  • Niet online
LOTG schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:03:
[...]

Je verwacht een bevestigend antwoord zo dat je geld overhoud, of verwacht je een afwijzend antwoord om de Pro te houden?

Dat ik liever de pro heb dan de slim is wel duidelijk. Of het verschil in performance 220 euro waard is, daar ben ik niet helemaal over uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
LOTG schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:03:
[...]

Ja...Nee... 8)

PSN: Alvanosa

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jumpman
Ik zou twee Slim's kopen die zijn samen nog altijd sneller dan één Pro en voor minder geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Tsja, een prijsverschil van meer dan het dubbele..... rationeel gezien lijkt me het dat niet waard...

Ga zelf nog wel een keer overstappen naar de Pro, maar dat is een andere insteek, dan kijk ik niet eens naar de Slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17:05
Tja, een Pro of een Slim met (2de hands) 8-10 games?? Ik zou het wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:10
Het is Sony bij mij in elk geval gelukt. Heb maar een slim besteld, wel de witte om de vrouw tevreden te houden, die is dan 199 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Sh0ckTr00per schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:21:
Het is Sony bij mij in elk geval gelukt. Heb maar een slim besteld, wel de witte om de vrouw tevreden te houden, die is dan 199 :)
Ook € 188,00.

Intertoys: http://www.intertoys.nl/g...-500gb-slim-glacier-white.
Media Markt: http://www.mediamarkt.nl/...m-500-gb-wit-1492612.html.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Het verschil is idd groot, maar de consoles ook! Zelfs op een 1080p scherm is het verschil duidelijk te zien! En met de boost modus die eraan komt, merk je t bij oude games ook. Dus de Pro is echt wel de way to go.

Maar dan nog zou ik de Pro terugsturen en een Slim halen. Als er vervolgens een mooie aanbieding van de Pro is, de Slim weer doorverkopen en de Pro aanschaffen. De Slim zou je over een paar maanden echt wel kwijt kunnen voor €180...

En dan te bedenken dat ik 4 maanden geleden m'n witte PS4 OG voor €220 verkocht heb en een Pro voor €380 heb gehaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensaru
  • Niet online
SqueakyClean schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:35:
[...]

Het verschil is idd groot, maar de consoles ook! Zelfs op een 1080p scherm is het verschil duidelijk te zien! En met de boost modus die eraan komt, merk je t bij oude games ook. Dus de Pro is echt wel de way to go.

Maar dan nog zou ik de Pro terugsturen en een Slim halen. Als er vervolgens een mooie aanbieding van de Pro is, de Slim weer doorverkopen en de Pro aanschaffen. De Slim zou je over een paar maanden echt wel kwijt kunnen voor €180...

En dan te bedenken dat ik 4 maanden geleden m'n witte PS4 OG voor €220 verkocht heb en een Pro voor €380 heb gehaald. :)
Ik heb helaas geen referentiemateriaal. Op YouTube zie ik bijvoorbeeld dat er weinig verschil zit tussen de 2 met bijvoorbeeld Uncharted. In ieder geval niet dubbel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Heeft iemand al het verschil gehoord tussen de Sony Wireless headset 2.0 en de Sony Platinum headset?

Ik zoek nml nog steeds een goede / de beste draadloze koptelefoon voor de ps4, en het liefst onder de 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
388 en 188? Mis ik iets of is dit gewoon €200 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Allewijn schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:44:
Heeft iemand al het verschil gehoord tussen de Sony Wireless headset 2.0 en de Sony Platinum headset?

Ik zoek nml nog steeds een goede / de beste draadloze koptelefoon voor de ps4, en het liefst onder de 100 euro.
De Wireless 2.0 volstaat prima voor gaming binnen het budget van €100. Tenzij je een audiofiel bent wellicht....

De prijs voor de Platinum staat niet in verhouding tot de prestaties, vergeleken met de Wireless 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensaru
  • Niet online
LuPo schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:54:
[...]

Ik gebruik alleen de reputable webshops zoals Coolblue of Bol.com ;) die 12 euro minder bij Nedgame is het mij niet waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

LOTG schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:46:
[...]

Ik zou hem vooral kopen voor de portability (en ja natuurlijk de Nintendo games). Het is dat ik niet meer met het OV reis anders was dit echt een nobrainer voor mij geweest. Kun je fijn in de trein spelen en als je thuis komt op de TV verder.
Tuurlijk is een Switch tof, maar zonder games heb je er zo weinig aan. Hadden ze de console voor €250 in de markt gezet, had ik 'm misschien ook nog wel gehaald. Maar 'm duurder in de markt zetten dan de PS4 is redelijk gewaagd.
Hadden ze nu een nieuwe Zelda, Mario en Mario Kart bij release, had het kunnen lukken. Nu zullen alleen diehard fans 'm aanschaffen. De rest wacht rustig tot kerst met leuke aanbiedingen en Mario.
Rensaru schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:41:
[...]

Ik heb helaas geen referentiemateriaal. Op YouTube zie ik bijvoorbeeld dat er weinig verschil zit tussen de 2 met bijvoorbeeld Uncharted. In ieder geval niet dubbel :')
Op Youtube ga je het idd moeilijk zien, maar bekijk deze video van DF maar eens.

Ook op de DF-website (Eurogamer.net) vind je legio artikelen over de technische prestaties met goeie vergelijkingen.
Maar verder is het simpel: je weet niet wat je mist, en PS4 OG games zien er nog steeds fantastisch uit. Kijk maar naar Horizon Zero Dawn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
LuPo schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:54:
[...]

PlayStation 4 Pro € 359,99.

Link: https://www.binkysgamepla...tion-4/ps4-pro-1tb-black/.

Ik zou wel even wat reviews van de shop zoeken.

Edit: En weg, blijkbaar was er nog maar één. :?

[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 02-03-2017 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensaru
  • Niet online
Jumpman schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:03:
[...]

Nee dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik weet niet hoe betrouwbaar deze website is. Maar als je in de buurt woont en kan ophalen, is het misschien wat.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 02-03-2017 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensaru
  • Niet online
Jumpman schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:15:
[...]

Ik weet niet hoe betrouwbaar deze website is. Maar als je in de buurt woont en kan ophalen, is het misschien wat.
Ik heb de PS4 pro al sinds 2 dagen thuis staan dus dat is het probleem niet helemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Jumpman schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:03:
[...]

Dat doen ze daar vaker, zie m vaker voorbij komen. Altijd maar 1 of heel weinig op voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Hmm, bij Intertoys kan zowel de zwarte als witte al niet meer besteld worden in de webshop. Haha, heb ik nou altijd met Intertoys... dat het spul er niet meer is. Dan maar even bij MM kijken.

De witte ziet er ook niet verkeerd uit... steekt wel enorm af bij m'n zwarte meubel met verder zwarte apparatuur :P Vraag me alleen af hoe geweldig dat wit is. Met m'n Wii destijds vond ik het maar niks... heel erg besmettelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Rensaru schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:56:
[...]

Ik gebruik alleen de reputable webshops zoals Coolblue of Bol.com ;) die 12 euro minder bij Nedgame is het mij niet waard!
Ah, ik had 'em een week of twee geleden voor 388 bij MM. Dacht dat die prijs nog gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Niemand hier hyped over the division 4k pro patch ? Is echt native 4k...
Spel boeit me niet maar de mogelijkheden wel. Want dit is al een behoorlijk geavanceerd spel qua graphics en nu native 4k is echt een hele knappe prestatie.
Geeft hoop voor de toekomst. Zeker kijkend naar devs als naughty dogs. Vind de 1440p boost in uncharted 4 best magertjes. Dus hoop voor de standalone dlc wel iets meer te krijgen op ps4 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:58

Ja, wat vreemd dat bedrijven met elkaar willen concurreren. Ik vind echt dat Nintendo een aanklacht moet indienen tegen Sony, echt belachelijk.

[ Voor 102% gewijzigd door NotSoSteady op 02-03-2017 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
nu twijfel ik ook om de ps4 slim te halen..
Was niet van plan om op korte termijn te halen, want speel mijn ps3 ook niet veel...
Maar wil ook graag seizoen 3 vanTelltale TWD spelen, en dat is niet uitgebracht op de ps3
(En er zullen in de toekomst natuurlijk wel veel leuke spellen uitkomen op de ps4, maar net als bij de ps3 denk ik dat het bij spellen halen en weinig spelen blijven :s )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-09 09:59

Luukwa

o/

Zoooo, net een PS4 (Slim) 500gb besteld bij de mediamarkt, super blij mee!
Via welke weg kan ik relatief goedkoop spelletjes krijgen? Zoals the last of us en unchartered?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-09 11:21
Luukwa schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:01:
Via welke weg kan ik relatief goedkoop spelletjes krijgen? Zoals the last of us en unchartered?
http://www.mediamarkt.nl/...nden-ps-plus-1495444.html

Was dit dan niet een beter aanbod geweest. Twee leuke spellen en een 1GB? (kan niet in je portemonnee kijken natuurlijk)

Ik heb de link iets aangepast. Ik kon niet uitsluiten dat er geen referall in stond. Dus ik heb nu een schone link geplaatst

[ Voor 16% gewijzigd door Ircghost op 02-03-2017 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:19

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Luukwa schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:01:
Marktplaats, vrienden, vrachtwagen. En anders aanbiedingen van winkels in de gaten houden.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensaru
  • Niet online
Toch de pro geretourneerd! Ik vind het toch stiekem een beetje jammer, maar op dit moment heeft het verschil in prestaties geen vertaling in meer dan de dubbele prijs. Het verschil in prestaties zal toch niet zo groot zijn omdat de meerderheid van de gamers een normale heeft, en de game developers toch die mensen tevreden willen houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Raindeer schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:04:
[...]

http://www.mediamarkt.nl/...nden-ps-plus-1495444.html

Was dit dan niet een beter aanbod geweest. Twee leuke spellen en een 1GB? (kan niet in je portemonnee kijken natuurlijk)
Ligt aan de games en of je ze nieuw wil etc.

Als het hem gaat om die twee games, dan is het voor PS4 + Uncharted een bedrag van €188 + €39, dus €227. En dan kun je de games misschien sowieso nog wel op plekken goedkoper scoren. Scheelt nog steeds behoorlijk met €329. Last of Us even buiten de vergelijking gelaten, omdat je die bij beide nog erbij zou moeten kopen. Voordeel van de bundel is dat je HZD snel zou kunnen verkopen. Is maar de vraag hoeveel waarde je aan die 1TB hecht.

[ Voor 3% gewijzigd door Ircghost op 02-03-2017 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-09 09:59

Luukwa

o/

Moet er toch een extra controller bij kopen, en de enige rede dat ik hem gekocht heb is voor de sony exclusive games en fifa met vrienden, verder vind ik games zoals assasins creed echt heel dik op een console ipv een PC.

Battlefield blijf ik toch echt op een PC spelen :)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-09 11:21
Gim schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:13:
[...]

Ligt aan de games en of je ze nieuw wil etc.

Als het hem gaat om die twee games, dan is het voor PS4 + Uncharted een bedrag van €188 + €39, dus €227. En dan kun je de games misschien sowieso nog wel op plekken goedkoper scoren. Scheelt nog steeds behoorlijk met €329. Last of Us even buiten de vergelijking gelaten, omdat je die bij beide nog erbij zou moeten kopen. Voordeel van de bundel is dat je HZD snel zou kunnen verkopen. Is maar de vraag hoeveel waarde je aan die 1TB hecht.
Ik heb echt even naar die €188 gestaard en me afgevraagd waar je het nou over had. Ik zie nu echter dat de heren van Sony een actietje hebben. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker dan heb net een ps4 slim besteld lol neemt niet weg dat de switch er alsnog komt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Raindeer schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:28:
[...]

Ik heb echt even naar die €188 gestaard en me afgevraagd waar je het nou over had. Ik zie nu echter dat de heren van Sony een actietje hebben. 8)7
Hahaha, sorry. Ik nam dat aan voor bekend omdat het vandaag al redelijk vaak voorbij is gekomen :)

Ben zelf nog een Bol cadeaubon aan het zoeken; wordt die ook eindelijk eens besteed en drukt het de prijs gevoelsmatig nog verder omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 11:00

NvM

Rensaru schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:07:
Toch de pro geretourneerd! Ik vind het toch stiekem een beetje jammer, maar op dit moment heeft het verschil in prestaties geen vertaling in meer dan de dubbele prijs. Het verschil in prestaties zal toch niet zo groot zijn omdat de meerderheid van de gamers een normale heeft, en de game developers toch die mensen tevreden willen houden :)
Dit is echt wishful thinking. Maar ja: ik heb dan weer een Playstation 4 Pro. En misschien is dat weer van mij whisful thinking. Anyway: als we maar lekker de games kunnen blijven spelen die we willen spelen, Pro of niet. Het verbaast mij wel dat een PS4 Slim zóveel goedkoper is dan een Playstation 4 Pro. Wat wil Sony nou eigenlijk? Ik vind het maar verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallingv
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-03-2020
Sh0ckTr00per schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:21:
Bij mij ook. Alleen dan bij MM. Daar is hij ook 188 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rensaru
  • Niet online
NvM schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:33:
[...]

Dit is echt wishful thinking. Maar ja: ik heb dan weer een Playstation 4 Pro. En misschien is dat weer van mij whisful thinking. Anyway: als we maar lekker de games kunnen blijven spelen die we willen spelen, Pro of niet. Het verbaast mij wel dat een PS4 Slim zóveel goedkoper is dan een Playstation 4 Pro. Wat wil Sony nou eigenlijk? Ik vind het maar verwarrend.
Heb je helemaal gelijk in. Mocht voor mij de pro in de toekomst een meerwaarde hebben, dan verkoop ik uiteraard de slim :) Daarnaast ben ik ook stiekem gewoon een PC-gamer en neem ik een PS4 voor de exclusives (of games die gewoon lekker spelen met een DS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-09 21:04
188 euro is wel een nette aanbieding. Ik vraag me af of ik er wel veel mee ga spelen. Stel dat ik dit niet doe, dan kan ik hem tweede hands toch nog wel zonder weinig verlies verkopen?
Pagina: 1 ... 34 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!