Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:52
iedreen gaat (terecht los) op horizon.

Kom ik toch dit tegen ; Torment: Tides of Numenera

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Vanochtend even een uurtje Horizon gespeeld, wat een game! Combat en controls voelen echt goed aan en de open world is echt immersive as fuck. Komt ook dan zeker tot zn recht op de PS4 Pro icm Samsung KS7000!

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
ASNNetworks schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:54:
Vanochtend even een uurtje Horizon gespeeld, wat een game! Combat en controls voelen echt goed aan en de open world is echt immersive as fuck. Komt ook dan zeker tot zn recht op de PS4 Pro icm Samsung KS7000!
Hij komt toch pas morgen uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:58
Hij is al in het wild, check slowchat topic van Horizon maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Toch wel blij met 2 factor authenticatie..

Heb gister en vandaag 2 keer een sms gehad met een code, uit het niets. Lijkt erop dat iemand mijn account wilde hacken...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
In Europa wel, maar ik heb em via de US Store. Daar komt ie 28-02 uit, vandaag dus :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
ASNNetworks schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:10:
[...]

In Europa wel, maar ik heb em via de US Store. Daar komt ie 28-02 uit, vandaag dus :)
pfff lekkaah..dan wens ik je alvast een hoop plezier vandaag! _/-\o_

zie op youtube ook al heel de single player van begin t\m einde staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09 12:23
Horizon CE voor 53 euro ofzo kunnen kopen bij Mediamarkt. Hopelijk annuleren ze hem niet dan kan ik hem morgen afhalen. (Hierbij direct de tip voor wie hem ook wil zo nu en dan de site even te checken of hij weer op voorraad is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:51
Scrisissszzz schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:03:

Heb gister en vandaag 2 keer een sms gehad met een code, uit het niets. Lijkt erop dat iemand mijn account wilde hacken...
laatst ben ik ook gehacked , gelukkig hebben ze goed geholpen (Sony) na dat ik 2 factor authenticatie heb ingeschakeld heb ik al een paar een bericht gehad dat iemand probeert te klooien

grootste mazzel was nog wel dat de gekoppelde creditcard mijn oude was en ik de nieuwe er nog niet in had staan

[ Voor 10% gewijzigd door Cardwizard op 28-02-2017 13:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sorry, maar kreeg je niet de eer van het eerst posten? :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:58:
Sorry, maar kreeg je niet de eer van het eerst posten? :>
Mijne was een dag eerder. 8)7

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Dit voegt niets toe

[ Voor 87% gewijzigd door Gropah op 28-02-2017 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Las op NeoGAF dat de foliage niet mee beweegt als je er doorheen loopt. Is dat zo? Want in de gameplay video's zie je wel degelijk dat dit gebeurt als Aloy door hoog gras sluipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:06
Scrisissszzz schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:03:

Treevium schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:56:
[...]

laatst ben ik ook gehacked , gelukkig hebben ze goed geholpen (Sony) na dat ik 2 factor authenticatie heb ingeschakeld heb ik al een paar een bericht gehad dat iemand probeert te klooien

grootste mazzel was nog wel dat de gekoppelde creditcard mijn oude was en ik de nieuwe er nog niet in had staan
Als je een SMS code krijgt ná het aanzetten van 2FA, terwijl je niet zelf de inlogpoging doet, blijkt dus dat je wachtwoord bekend is.
Dan zou ik alsnog je wachtwoord(en) wijzigen omdat ze al weten dat het wachtwoord goed is en deze combinatie van mail + wachtwoord ook ergens anders kunnen gaan proberen, waar geen 2FA als extra bescherming aanwezig is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASNNetworks
bram1984 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:18:
[...]

Las op NeoGAF dat de foliage niet mee beweegt als je er doorheen loopt. Is dat zo? Want in de gameplay video's zie je wel degelijk dat dit gebeurt als Aloy door hoog gras sluipt.
Van wat ik zag bewoog het wel degelijk mee, juist dat hoge gras. Heb niet lang genoeg gespeeld om te kijken hoe andere dingen meebewegen, kom ik vanavond/vannacht achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 23:42
Komt ook dan zeker tot zn recht op de PS4 Pro icm Samsung KS7000!
Offtopic: heb je de tv in gamemode staan of hoeft dat bij de nieuwere modellen iet meer? Als ik mijn 5jaar oude Samsung niet in gamemode zet, dan is de inputlag zo erg, dat er niet te gamen valt.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Jackal131 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:27:
[...]

Offtopic: heb je de tv in gamemode staan of hoeft dat bij de nieuwere modellen iet meer? Als ik mijn 5jaar oude Samsung niet in gamemode zet, dan is de inputlag zo erg, dat er niet te gamen valt.
Uiteraard game mode. Alle TV's moet je in Game Mode zetten aangezien ze filters standaard aan hebben staan, die dus voor inputlag zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:51
dutchgio schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:18:
[...]

[...]

Als je een SMS code krijgt ná het aanzetten van 2FA, terwijl je niet zelf de inlogpoging doet, blijkt dus dat je wachtwoord bekend is.
Dan zou ik alsnog je wachtwoord(en) wijzigen omdat ze al weten dat het wachtwoord goed is en deze combinatie van mail + wachtwoord ook ergens anders kunnen gaan proberen, waar geen 2FA als extra bescherming aanwezig is...
Had ik uiteraard gedaan , en toch weer raak snap er ook niks van , ik gebruik mijn wachtwoord alleen voor PSN dus dat is het probleem niet

Sta trouwens te springen om een Pro te kopen , maar wacht toch nog even op een aanbieding :P

[ Voor 7% gewijzigd door Cardwizard op 28-02-2017 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
warcow schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:50:
Horizon CE voor 53 euro ofzo kunnen kopen bij Mediamarkt. Hopelijk annuleren ze hem niet dan kan ik hem morgen afhalen. (Hierbij direct de tip voor wie hem ook wil zo nu en dan de site even te checken of hij weer op voorraad is)
Nu net of gisteren?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze playstation 4 bundel is ook wel heel net. Er zit een leuke limited edition van Horizon bij.
Edit: Game.co.uk levert blijkbaar geen consoles buiten de UK
Deze op Amazon moet normaal wel lukken.

[ Voor 39% gewijzigd door Anton.net op 28-02-2017 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Treevium schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:56:
[...]

Ik heb geen cc gekoppeld, als ik iets wil kopen maak ik met ideal wel geld over, net zo handig...
dutchgio schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:18:
[...]

[...]

Ja bedacht ik me vanmiddag ook, heb mijn ww veranderd. Gebruik overal andere wachtwoorden dus veel schade zal het niet toebrengen. Thnx!

[ Voor 29% gewijzigd door Scrisissszzz op 28-02-2017 16:10 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 21:39

The_Worst

Unox

Heb na de vele positieve reacties ook maar HZD gekocht. Zeer weinig gezien of gehoord dus ik weet niet echt wat ik kan verwachten dus daarom ook maar de fysieke variant gekocht zodat ik deze eventueel nog weer kan doorverkopen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aimad1981
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-04-2021
ASNNetworks schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:32:
[...]

Uiteraard game mode. Alle TV's moet je in Game Mode zetten aangezien ze filters standaard aan hebben staan, die dus voor inputlag zorgen.
Gamemode zet je toch alleen aan voor Multiplayer en shooters online? Waarom zou je dat aan willen zetten voor HZD???

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ASNNetworks
Oujdi1981 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:07:
[...]
Gamemode zet je toch alleen aan voor Multiplayer en shooters online? Waarom zou je dat aan willen zetten voor HZD???
Ik weet niet hoor, maar ik merk input lag al in het hoofdmenu van de PS4. Game mode is echt niet alleen voor shooters. Het heet "Game Mode" en niet "Multiplayer/Shooter Mode" ;)

Bovendien speel ik juist met alle filters uit omdat je dan ook de game ervaart zoals bedoelt is en niet met allerlei filters die de game anders laten zien dan de ontwikkelaar gemaakt heeft.

En er is een heel groot verschil tussen 21ms inputlag (Game Mode) tegenover 113ms zonder Game Mode. Zolang je iets moet drukken en dus een input hebt, is Game Mode gewoon nodig om geen lag te voelen.

[ Voor 32% gewijzigd door ASNNetworks op 28-02-2017 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:04
bram1984 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:18:
[...]

Niet alle foliage idd. Is in een digital foundry video besproken. Het hoge gras waar je in sluipt wel maar bv plantjes en kl3ine boompjes etc niet.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09 12:23
Gisteravond laat was hij weer even beschikbaar, toen besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Horizon heb ik zonet gekocht bij de Bart Smit, vanavond gaat het avontuur beginnen!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Hier weer eens iets anders.

Kreeg ineens onverwachts een mail van paypal en sony dat er €150 over gemaakt was naar mijn portemonnee. De mails zagen er realistisch uit dus raakte toch even lichtelijk in de stress. Ingelogd op mijn Paypal en jahoor -€150 transactie. Tevens volgde een mail dat mijn aanmeldingsid van playstation was veranderd. Gezien dit gelijk aan je email adres is kon ik voor de rest niks meer.

De transactie aangemeld in Paypal en de klantenservice van Sony/Playstation gebeld. Standaard mevrouw aan de lijn welke me prima weer op weg kon helpen, maar voor de rest natuurlijk nergens verstand van. Ik moest hem niet via Paypal aanmelden, want dan kon mijn account geblokt worden vanwege negatief saldo. Kan ik me iets bij inbeelden natuurlijk, toch laat ik hem open staan.

De klantenservice bevestigde mij dat het aanmeldingsid alleen aangepast kon worden met een bevestiging naar mijn email adres. Wat zou inhouden dat mijn email adres dus ook 'gehackt' moet zijn. Heel apart, gezien bij zowel Paypal als Gmail 2 staps authenticatie is ingeschakeld. En bij Gmail zie ik dat mijn laatste actie 11 uur geleden was, deze is dus niet gebruikt. Ik doe al een paar jaar niks met mijn Playstation, maar in het begin heb ik PS Plus gehad, via Paypal. Deze had dus blijkbaar goedkeuring om €150 af te schrijven en uit te geven aan Fifa17 punten...

Heb alle machtigingen bij Paypal ingetrokken, stonden er blijkbaar wel wat open. Tevens ook 2 staps bij Sony geactiveerd.

Ik heb daadwerkelijk geen idee hoe dit gebeurt kan zijn. Voor elke website heb ik een uniek wachtwoord en ga hier ook altijd erg secuur mee om.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Damn, nu ik al die positieve verhalen lees krijg ik ook zin in Horizon. Ik baal bijna dat ik op Mobile World Congress zit ;)
Het grappige is dat ik bij de reveal trailer het echt helemaal niets vond. Maar langzaam is de game echt gaan groeien en nu heb ik er enorm zin in.
Ik denk eigenlijk dat het komt omdat ik een beetje klaar was met open world games. Meestal is de wereld erg mooi maar valt het tegen wat er te beleven is. Of er is enorm veel maar dan van een lage kwaliteit (I'm looking at you ubisoft). Aan de reviews te lezen is Horizon wel echt de moeite waard. Ik ben benieuwd.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Horizon ziet er fantastisch uit, ik speel het @4k op de Pro met downsampling naar 1080p. Het valt me btw reuze mee hoe 'stil' de console blijft tijdens het spelen van het spel. Je hoort dus wel dat de fan zijn werk doet, maar het geluidsniveau blijft heel acceptabel. Geen stofzuigergeluiden o.i.d.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Oh excuse me voor een beetje humor.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Vanaf morgen kan ik bij MediaMarkt Hoog Catharijne de Limited Edition van Horizon ophalen voor 53 euro (tijdelijke prijsfout op hun site), ik hoef de game niet, heeft iemand interesse, want dan stuur ik je morgen de ophaalbevestiging per mail.

Edit: En alweer weggegeven
Edit 2: Weer beschikbaar, hij is alleen op te halen bij de MediaMarkt in Utrecht.

[ Voor 18% gewijzigd door Homeland op 28-02-2017 22:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
niekvandermeer schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 21:53:
Vanaf morgen kan ik bij MediaMarkt Hoog Catharijne de Limited Edition van Horizon ophalen voor 53 euro (tijdelijke prijsfout op hun site), ik hoef de game niet, heeft iemand interesse, want dan stuur ik je morgen de ophaalbevestiging per mail.
Bericht gestuurd.

edit ; shoot, moet ophalen in Utrecht en ik vertrek morgen naar buitenland.

[ Voor 9% gewijzigd door maartend op 28-02-2017 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uutgrunn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-02-2023
Ik heb een vraagje, ik heb een HDMI poort besteld bij een online winkel. Op de pagina stond dat het zou gaan om een originele playstation 4 HDMI poort. Toen ik hem kreeg was het snel duidelijk dat het geen originele PS4 HDMI poort was. En dat de pinnen niet goed met de printbanen uitlijnden. Het antwoord van de webshop was dat je de pinnentjes kon buigen. Natuurlijk niet gedaan en wou hem terug sturen. Netjes ingepakt in plastic dvd hoesje, maar webshop zegt dat de HDMI poort is beschadigd en willen niks terug betalen.

Ik heb 12 euro betaald met retourkosten voor eigen rekening. En ben dat kwijt. Erg spijtig, maar ik wil voorkomen dat andere mensen ook de dupe worden van zulke webshops. Iemand een idee waar ik dit kan melden? Want ze verkopen toch als origineel terwijl het gewoon algemene HDMI poorten zijn die je voor minder dan een euro kan kopen. (zowel in electronica shop als via ebay)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:58
uutgrunn schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 22:25:
Ik heb een vraagje, ik heb een HDMI poort besteld bij een online winkel. Op de pagina stond dat het zou gaan om een originele playstation 4 HDMI poort. Toen ik hem kreeg was het snel duidelijk dat het geen originele PS4 HDMI poort was. En dat de pinnen niet goed met de printbanen uitlijnden. Het antwoord van de webshop was dat je de pinnentjes kon buigen. Natuurlijk niet gedaan en wou hem terug sturen. Netjes ingepakt in plastic dvd hoesje, maar webshop zegt dat de HDMI poort is beschadigd en willen niks terug betalen.

Ik heb 12 euro betaald met retourkosten voor eigen rekening. En ben dat kwijt. Erg spijtig, maar ik wil voorkomen dat andere mensen ook de dupe worden van zulke webshops. Iemand een idee waar ik dit kan melden? Want ze verkopen toch als origineel terwijl het gewoon algemene HDMI poorten zijn die je voor minder dan een euro kan kopen. (zowel in electronica shop als via ebay)
Tja, dat zie ik wel vaker, maar persoonlijk geloof ik niet dat je bij Sony onderdelen als deze kan bestellen. Het betreft denk ik in alle gevallen een poort van een derde partij, maar op eBay zijn er voldoende goede aanbieders te vinden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uutgrunn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-02-2023
Klopt, ik heb via een ander bedrijf dat netjes adverteerde met aftermarket HDMI poort. De verbeterde V2 versies passen 1 op 1 voor een PS4. Die heb ik ook netjes laten SMD solderen. Past perfect en gaat niet zo snel stuk door verbeterd ontwerp. Gaat mij er om dat dit bedrijf dus een HDMI poort verkoopt als origineel. Dat 1 niet zo is en 2 niet eens 1 op 1 past, maar dat je de achterste pootjes van de HDMI poort moet gaan lopen buigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
Blijkbaar heeft intertoys op 3 maart (launchdag van de Switch) een dagaanbieding voor de PS4 Slim voor €188

https://www.facebook.com/events/983629665072511/

***Update***

De witte PS4 slim 500Gb en het oude PS4 500 Gb model gaat voor dezelfde prijs de deur uit.

[ Voor 26% gewijzigd door ThaBEN op 01-03-2017 08:50 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-09 11:03
Ps4 slim voor 188 euro op vrijdag 3 maart

https://nl.pepper.com/aan...or-eur188-intertoys-38686

[ Voor 16% gewijzigd door Ilias1991 op 01-03-2017 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is wel een zieke deal, maar de switch wordt toch wel uitverkocht, maar dan kunnen mensen er mooi horizon bij halen zou ik zeggen.

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1348688
The division heeft een nieuwe patch gekregen die de resolutie verhoogt op de pro.

[ Voor 32% gewijzigd door Nieuwevolger op 01-03-2017 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Ze willen er snel vanaf? Zag trouwens zowel bij intertoys als mm alleen massaal de 500gb. 1tb steeds uitverkocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Pff, ik heb nog zoveel te doen en er komt gewoon teveel uit:
Nioh, Horizon, Nier, Danganrompa, Kingdom Hearts, Persona 5 en Crash Bandicoot.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:42

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik wil toch nog even een lans breken voor Nioh. Wat een geniale game. Ik vond het na de betas en de eerste paar uren echt een vrij matige B-game. Maar de game opent zich als je wat levels hebt gepakt op gegeven moment qua mogelijkheden ontzettend. De game klikte daardoor ook pas echt toen ik level 40 was ofzo. Zoveel geinige mechanics en skills dat je steeds weer nieuwe truukjes en combinaties ontdekt die je arsenaal aan mogelijkheden echt zeer uitgebreid maken.
Leveldesign is erg goed, vooral wat later in de game.

Ook voor trophy hunters kan de game best interessant zijn, erg makkelijke platinum. Als je wilt kun je de game zelfs compleet kapot maken door het combineren van bepaalde skills/magic. Wat overigens best hilarisch is.

Minpunten? Vooral dat er veel te weinig verschillende vijanden in de game zitten. Hierdoor heb je na een handjevol missies alle moves van vijanden al gezien en worden ze alleen maar sterker in de zin van de damage die ze doen en de health die ze hebben.
Verder zit er een blacksmith in de game die eigenlijk pas interessant wordt wanneer je de game hebt uitgespeeld. Op zich niet echt een groot minpunt maar het upgraden van (Divine) gear en combineren van sets voor min/max setbonussen in endgame is een game op zich die een groot deel van de spelers waarschijnlijk nooit zullen ervaren.

Maar goed, gameplay: Deze game speelt echt heerlijk. Absolute aanrader!

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Voxalizer schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:16:
Ik wil toch nog even een lans breken voor Nioh. Wat een geniale game. Ik vond het na de betas en de eerste paar uren echt een vrij matige B-game. Maar de game opent zich als je wat levels hebt gepakt op gegeven moment qua mogelijkheden ontzettend. De game klikte daardoor ook pas echt toen ik level 40 was ofzo. Zoveel geinige mechanics en skills dat je steeds weer nieuwe truukjes en combinaties ontdekt die je arsenaal aan mogelijkheden echt zeer uitgebreid maken.
Leveldesign is erg goed, vooral wat later in de game.

Ook voor trophy hunters kan de game best interessant zijn, erg makkelijke platinum. Als je wilt kun je de game zelfs compleet kapot maken door het combineren van bepaalde skills/magic. Wat overigens best hilarisch is.

Minpunten? Vooral dat er veel te weinig verschillende vijanden in de game zitten. Hierdoor heb je na een handjevol missies alle moves van vijanden al gezien en worden ze alleen maar sterker in de zin van de damage die ze doen en de health die ze hebben.
Verder zit er een blacksmith in de game die eigenlijk pas interessant wordt wanneer je de game hebt uitgespeeld. Op zich niet echt een groot minpunt maar het upgraden van (Divine) gear en combineren van sets voor min/max setbonussen in endgame is een game op zich die een groot deel van de spelers waarschijnlijk nooit zullen ervaren.

Maar goed, gameplay: Deze game speelt echt heerlijk. Absolute aanrader!
Ik ben het met je eens, de mogelijkheden van het combineren met de stances, ninjitsu en omnyo onderdelen zijn echt briljant. heb er een aantal op YT voorbij zien komen die de game echt komisch maken. Zeker die waar je Living Weapon gewoon niet meer opraakt als je het goed doet haha..

Ben zelf net klaar met de story en net begonnen in Way of the Strong, dus ga nu eens spelen met dat soort builds. Het respeccen wordt steeds duurder, maar het feit dat het kan maakt het leuk, je kunt echt spelen met het ene character wat je hebt en je hoeft niet steeds nieuwe te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
17 Minutes of Mass Effect Andromeda: Peebee's Loyalty Mission Gameplay (4K 60fps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
Gim schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:39:
[...]

Ze willen er snel vanaf? Zag trouwens zowel bij intertoys als mm alleen massaal de 500gb. 1tb steeds uitverkocht?
Of een slimme zet, nu de switch op de markt is gekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
Nieuwevolger schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:01:
Dat is wel een zieke deal, maar de switch wordt toch wel uitverkocht, maar dan kunnen mensen er mooi horizon bij halen zou ik zeggen.

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1348688
The division heeft een nieuwe patch gekregen die de resolutie verhoogt op de pro.
Wat voor deal was/is dit? Link is weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Ilias1991 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:10:
[...]

Wat voor deal was/is dit? Link is weg..
Of je leest even de post voor degene die jij hebt gequote om het antwoord op je vraag te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Black Eagle schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 19:39:

Heb alle machtigingen bij Paypal ingetrokken, stonden er blijkbaar wel wat open. Tevens ook 2 staps bij Sony geactiveerd.

Ik heb daadwerkelijk geen idee hoe dit gebeurt kan zijn. Voor elke website heb ik een uniek wachtwoord en ga hier ook altijd erg secuur mee om.
Naar en er kan dus nog wel wat verbeterd worden op Security gebied maar in ieder geval goed dat jij dat hier deelt. Een gewaarschuwde Tweaker...

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration voor €28,99:

https://store.playstation...05716_00-RISEOFTOMBRAIDER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
{"header":{"status_code":"0x00a0","message_key":"Service is unavailable.","details":null,"errorUUID":"djkljkldhjkljklddjlkdk;'d';dk;do9"},"data":null}

krijg dit momenteel bij de psn store op de pc, na invoeren signature code van random reader.

lijkt mij niet iets ernstigs, maar iemand die het eerder zag ?

[ Voor 10% gewijzigd door ppeterr op 01-03-2017 13:22 . Reden: éven een hash in die code veranderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:24
Welke draadloze headset raden jullie aan voor de PS4 Pro?
Mijn Corsair headset die ik op de PC gebruik, werkt helaas niet op de PS.
Heb nog een bol.com cadeaukaart van 50 euro, dus ik wil daar wat moois uitzoeken.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 20:36

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

The_Worst schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:13:
Heb na de vele positieve reacties ook maar HZD gekocht. Zeer weinig gezien of gehoord dus ik weet niet echt wat ik kan verwachten dus daarom ook maar de fysieke variant gekocht zodat ik deze eventueel nog weer kan doorverkopen.
Same here. d:)b Was niet van plan 'm direct te halen door te grote backlog, maar na alle lofzang van spelers en de mooie reviews toch opgepikt.

FFXV / Fallout 4 / Witcher 3 / Uncharted 4 en de rest wachten maar lekker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

@SqueakyClean: inderdaad. Had mijzelf beloofd om niks meer te halen voorlopig aangezien ik ook nog de premium pass heb van BF1 waarvan de eerste uitbreiding over 14 dagen komt. Aangezien ik alleen nog BF1 speel kan HZD er wellicht naast. 😇

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Protax schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:43:
Welke draadloze headset raden jullie aan voor de PS4 Pro?
Mijn Corsair headset die ik op de PC gebruik, werkt helaas niet op de PS.
Heb nog een bol.com cadeaukaart van 50 euro, dus ik wil daar wat moois uitzoeken.

:)
Ik heb een Turtle Stealth 520 gekocht voor 90 euro. Zeer tevreden voor dat geld.

klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 23:20
SqueakyClean schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:53:
[...]

Same here. d:)b Was niet van plan 'm direct te halen door te grote backlog, maar na alle lofzang van spelers en de mooie reviews toch opgepikt.

FFXV / Fallout 4 / Witcher 3 / Uncharted 4 en de rest wachten maar lekker. :)
Hier hetzelfde, ik was het ook niet echt van plan, maar als een game zo goed ontvangen wordt (wat een zeldzaamheid is tegenwoordig) moet er wel echt iets goeds aan zijn

gelijk vannacht maar even een tijd gespeeld en in het eerste uur heb je direct al wel door dat dit een zeer hoge kwaliteit game is, grafisch bizar goed (op een pro), de controls lopen enorm vloeiend, de wereld is ongelooflijk gedetailleerd en het verhaal van baby tot volwassene pakt vanaf de eerste minuut. De muziek en voice acting past perfect bij de sfeer en je voelt door bepaalde gebeurtenissen al direct een soort van emotionele verbondenheid met de hoofdrolspeler. (Hoe ze behandeld wordt door anderen is bijvoorbeeld enorm goed in verhaal en beeld uitgebeeld).

Ik heb met deze game hetzelfde als met final fantasy xv, ik kan niet wachten om verder te spelen en te zien hoe het verhaal verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Black Eagle schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 19:39:

Kreeg ineens onverwachts een mail van paypal en sony dat er €150 over gemaakt was naar mijn portemonnee. De mails zagen er realistisch uit dus raakte toch even lichtelijk in de stress. Ingelogd op mijn Paypal en jahoor -€150 transactie. Tevens volgde een mail dat mijn aanmeldingsid van playstation was veranderd. Gezien dit gelijk aan je email adres is kon ik voor de rest niks meer.

De transactie aangemeld in Paypal en de klantenservice van Sony/Playstation gebeld. Standaard mevrouw aan de lijn welke me prima weer op weg kon helpen, maar voor de rest natuurlijk nergens verstand van. Ik moest hem niet via Paypal aanmelden, want dan kon mijn account geblokt worden vanwege negatief saldo. Kan ik me iets bij inbeelden natuurlijk, toch laat ik hem open staan.

De klantenservice bevestigde mij dat het aanmeldingsid alleen aangepast kon worden met een bevestiging naar mijn email adres. Wat zou inhouden dat mijn email adres dus ook 'gehackt' moet zijn. Heel apart, gezien bij zowel Paypal als Gmail 2 staps authenticatie is ingeschakeld. En bij Gmail zie ik dat mijn laatste actie 11 uur geleden was, deze is dus niet gebruikt. Ik doe al een paar jaar niks met mijn Playstation, maar in het begin heb ik PS Plus gehad, via Paypal. Deze had dus blijkbaar goedkeuring om €150 af te schrijven en uit te geven aan Fifa17 punten...

Balen idd, maar ff 1 ding: als je PSN-account enigszins belangrijk voor je is, ga je niet een PayPal-refund request indienen (of open laten staan). Sony blokkeert je account direct bij een negatief saldo (;w games). Om 'm weer te activeren, moet je het verschil bijleggen en door allerlei hoepels springen.

Het enige wat je kan doen is bij Sony de fraude melden. Zij zullen een onderzoek instellen en afhankelijk van hoe lekker weer het is, krijg je je geld terug. :)

Voor de rest van Tweakers: Leer hiervan en activeer 2-factor authenticatie voor PSN! Scheelt je een hoop kopzorgen en irritaties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
SqueakyClean schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:06:
[...]

Balen idd, maar ff 1 ding: als je PSN-account enigszins belangrijk voor je is, ga je niet een PayPal-refund request indienen (of open laten staan). Sony blokkeert je account direct bij een negatief saldo (;w games). Om 'm weer te activeren, moet je het verschil bijleggen en door allerlei hoepels springen.

Het enige wat je kan doen is bij Sony de fraude melden. Zij zullen een onderzoek instellen en afhankelijk van hoe lekker weer het is, krijg je je geld terug. :)

Voor de rest van Tweakers: Leer hiervan en activeer 2-factor authenticatie! Scheelt je een hoop kopzorgen en irritaties...
Maar hij zegd juist dat hij 2-factor op zijn email heeft en dat dit dus nodig zou zijn om je account te veranderen. Klinkt dus alsof dit te omzeilen valt bij Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er nog meer mensen die de nieuwe controller niet zo fijn vinden? voelt net een leeg ding aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

@The_Worst BF1 was ik nog vergeten! Maar geen Premium dus niet heel erg. :)

@robinez Mijn probleem met open world games is altijd dat ik bijna alles wil doen. Bij FFXV staat de teller nu op 36 uur en ik ben pas bij Chapter 5... Zelfde verhaal voor Fallout 4 en Witcher en voor beiden moet ik de mainstory en alle DLC nog...

Maar met HZD ga ik het anders doen: uitspelen voor ik een nieuwe game koop.... Gelukkig komt alleen ME4 binnenkort uit. En heb ik South Park al gekocht... :)

@LOTG In PSN natuurlijk. Gmail omzeilen heb ik het niet over...

[ Voor 6% gewijzigd door SqueakyClean op 01-03-2017 14:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

SqueakyClean schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:26:

Maar met HZD ga ik het anders doen: uitspelen voor ik een nieuwe game koop....
Sure :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:46
Ik heb een PS4 pro en een Full HD tv, nu heb ik net Horizon gekocht en vroeg me af om de PS4 pro features aan te zetten, moet ik dan nog iets in de instellingen aanzetten?

Ik heb namelijk geen 4K tv maar ik weer dat ik ook voordeel heb op Full HD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Jamesl schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:38:
Ik heb een PS4 pro en een Full HD tv, nu heb ik net Horizon gekocht en vroeg me af om de PS4 pro features aan te zetten, moet ik dan nog iets in de instellingen aanzetten?

Ik heb namelijk geen 4K tv maar ik weer dat ik ook voordeel heb op Full HD.
Hij staat standaard ingesteld op Supersampling. Je kan in de options ook kiezen om de FPS te boosten maar ik zou supersampling aanraden omdat de framerate aardig stabiel is en blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
LOTG schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:09:
[...]

Maar hij zegd juist dat hij 2-factor op zijn email heeft en dat dit dus nodig zou zijn om je account te veranderen. Klinkt dus alsof dit te omzeilen valt bij Sony.
Dan heeft hij geen tweestapsverificatie aanstaan, die gaat namelijk via SMS en niet de mail. Je krijgt een sms met een code die je dan moet invoeren, en een sms kan je niet hacken. Je kan dus 2staps niet "omzeilen", dan heb je toegang tot de mobiele telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
LOTG schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:09:
[...]

2 step verification op je email heeft niets te maken met Sony maar met je email provider...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Net even stukje Horizon gespeeld op mijn 65 inch C6 OLED met de Pro en ik snap nu ook wel waarom Hideo Kojima de engine van Guerrilla Games wil gebruiken voor zijn nieuwe game. Wat een pracht en praal! Kan me niet herinneren wanneer ik dit gevoel weer van een game heb gekregen. Ben zwaar onder de indruk. Kippenvel!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

Heads-up: Spend £50 on PlayStation Store in March, and we’ll give you a £10 voucher to spend in April:

https://blog.eu.playstati...oucher-to-spend-in-april/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C51LQW6U4AAS6DA.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Aenea schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:54:
[...]

2 step verification op je email heeft niets te maken met Sony maar met je email provider...
Hoe zo niet? Als je PSN account toch word overgenomen en Sony zegt dat het alleen kan als jij dat via mail bevestigd (dus geen 2-factor op PSN), maar je krijgt nooit een mail dan zit er toch iets bij Sony niet goed. Dan hebben ze zonder verificatie te sturen dat veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hmm ik stond te twijfelen of ik wel of niet de 1TB slim met Horizon en Uncharted 4 zou halen voor 329. Die 500GB slim voor 188 is vrijdag een betere deal. UC 4 kost niet zoveel meer tweedehands en Horizon 53 euro atm. Kun je klaar zijn voor 188 + 53 + 20 of 25 = 261/266. Zo houd ik geld over voor een tweede controller en/of een 2,5 inch 1TB schijf. Als ik die twee uit de V&A pluk kan ik voor dezelfde 329 een completer pakket samenstellen! Best wel een verleidelijk aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:00:
Hmm ik stond te twijfelen of ik wel of niet de 1TB slim met Horizon en Uncharted 4 zou halen voor 329. Die 500GB slim voor 188 is vrijdag een betere deal. UC 4 kost niet zoveel meer tweedehands en Horizon 53 euro atm. Kun je klaar zijn voor 188 + 53 + 20 of 25 = 261/266. Zo houd ik geld over voor een tweede controller en/of een 2,5 inch 1TB schijf. Als ik die twee uit de V&A pluk kan ik voor dezelfde 329 een completer pakket samenstellen! Best wel een verleidelijk aanbod.
Je kunt ook een externe harde schijf erbij doen sinds de 4.50 beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:02:
[...]

Je kunt ook een externe harde schijf erbij doen sinds de 4.50 beta.
Nice, een externe heb ik nog wel liggen van 3TB. Kan ik meer games tweedehands aanschaffen. Hmm ik weet wat ik ga doen van het weekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17:05
Joosie200 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:00:
Ik zou zeker voor zelf samenstellen gaan. Elke euro is er 1 en uiteindelijk krijg je hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Purehz schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:04:
[...]

Ik zou zeker voor zelf samenstellen gaan. Elke euro is er 1 en uiteindelijk krijg je hetzelfde.
Ja, precies. Zo deed ik het ook ooit bij mijn 360 slim 4GB editie. Ooit gekocht omdat ik mat mooier vind dan glanzend zwart. Tegelijkertijd gekocht met een tweedehandse 250GB schijf van Microsoft zelf voor minder geld dan de glanzend zwarte 360 slim 250GB editie.

Elke euro die ik bespaar kan ik meer games voor halen. En ik heb nog wat in te halen. UC 1 en 2 heb ik nog wel uitgespeeld, UC 3 niet meer. Dus meteen dan ook de Nathan Drake Collection scoren, Tomb Raider etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:58:
PlayStation Europe‏

Heads-up: Spend £50 on PlayStation Store in March, and we’ll give you a £10 voucher to spend in April:

[afbeelding]
Verdorie, nou word het nog lastig inhouden ook op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

En hoe soepeltjes en stabiel draait HZD op een Slim? Wel goed te horen dat er zoveel positieve geluiden zijn over HZD. Ga deze maand voor een nieuwe console.

[ Voor 26% gewijzigd door Gim op 01-03-2017 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvanosa schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:12:
Horizon voor 49,99 dus bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
Gim schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:13:
En hoe soepeltjes en stabiel draait HZD op een Slim? Ga deze maand voor een nieuwe console.
Deze draait op 30 fps bijna constant met enkele dips naar 28.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Alvanosa schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:12:
[...]

Ja inderdaad, al heb ik voorgenomen enkel naar digital only titels te kijken.
Games zijn in de winkel vaak nog voordeliger dan op PSN met deze €10 voucher actie.

Voor PSVR ga ik waarschijnlijk voor Apollo 11/Job Simulator/Pinball FX2.
Dan kom ik rond de €55 uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

De Slim voor 188 is idd wel een erg mooie aanbieding. Het verschil met de Pro is te groot op die manier, al zou ik de Pro nog zeker overwegen...
PlayStation Europe‏

[afbeelding]
Leuks als je vandaag HZD koopt. Minder leuk als je hebt gepreorderd. Weer een reden om niet te preorderen... ;)

[ Voor 66% gewijzigd door SqueakyClean op 01-03-2017 15:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SqueakyClean schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:22:
Leuks als je vandaag HZD koopt. Minder leuk als je hebt gepreorderd. Weer een reden om niet te preorderen... ;)
Ik heb gelezen dat je voor de preorder van Horizon ook in aanmerking komt voor de voucher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:59
Hmmmzz mijn playstation plus abbo verloopt bijna, heeft iemand misschien een leuk online adresje? :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Stel ik geef nou 100€ uit krijg ik dan in april 20€?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Alvanosa schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:28:
Stel ik geef nou 100€ uit krijg ik dan in april 20€?
Nee:

Only one voucher code will be sent in April to those who are eligible (so you won’t get €20 if you spend €100 and-so-on), and the voucher must be redeemed that same month. For full Terms and Conditions, please visit

https://www.playstation.com/nl-nl/legal/march-cashback/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17:05
PlayStation Europe‏

[afbeelding]
zou dit ook werken als je PS+ gaat verlengen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Purehz schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:35:
Moet hier tussen staan:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
Purehz schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:35:
[...]

Ik weet vanuit voorgaande vergelijkbare acties dat dit in praktijk betekende dat je enkel gedurende periode €50 moest besteden OF toevoegen aan je PSN portemonee. Toen werkte het dus ook indien je voor €50 opwaardeerde en dit vervolgens niet uitgaf.

Weet niet of het nu hetzelfde is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:31:
[...]

Nee:

Only one voucher code will be sent in April to those who are eligible (so you won’t get €20 if you spend €100 and-so-on), and the voucher must be redeemed that same month. For full Terms and Conditions, please visit

Een sigaar uit eigen doos heet dat. Tenzij je een spel voor 10 euro op het oog hebt is het meer een incentive om volgende maand ook geld aan Sony te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
LOTG schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:37:
[...]

Een sigaar uit eigen doos heet dat. Tenzij je een spel voor 10 euro op het oog hebt is het meer een incentive om volgende maand ook geld aan Sony te geven.
Het lijkt alsof je de volgende maand die €10 dient op te maken maar dat is niet zo. Het is wat ongelukkig beschreven maar het is als volgt:

- Je ontvangt een voucher code die een tegoed heeft van €10,-
- Die code is 1 maand geldig en dien je dus tussen 01-04 en 01-05 te verzilveren.
- Zodra je die code hebt verzilverd wordt er €10,- aan je PSN portemonnee toegevoegd.
- De €10 blijft geldig, dus ook na 01-05.
- Je kunt de voucher code met een waarde van €10 niet meer invoeren na 01-05

[ Voor 7% gewijzigd door ThaBEN op 01-03-2017 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
@ThaBEN Ja het klinkt niet als of het PSN tegoed is maar een kortingscode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
@LOTG
9. De tegoedboncode kan worden gebruikt om tegoed toe te voegen aan een PSN-portemonnee van een houder van een master-account. Dit tegoed kan vervolgens worden gebruikt voor het aanschaffen of huren van content of services van de PlayStation®Store.
Bron: https://www.playstation.com/nl-nl/legal/march-cashback/

Daarnaast kan ik uit ervaring bevestigen dat dit bij eerdere PSN cashback acties ook zo ging ;)

[ Voor 37% gewijzigd door ThaBEN op 01-03-2017 15:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
PlayStation Europe‏

[afbeelding]
Toevallig vanochtend 49,99 uitgegeven. Ik heb dus nog 1 cent te gaan. :+

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alvanosa schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:15:
[...]

Deze draait op 30 fps bijna constant met enkele dips naar 28.
[video]
Het is echt bizar hoe goed en stabiel deze game draait op zowel de OG PS4 als de Pro. Je gaat je bijna afvragen wat er nu nog mogelijk is als GG zich gaat focussen op een lineaire game zoals Uncharted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 13:39
LuPo schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:40:
[...]

Zoek een leuke avatar uit :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UyJOjBPTVN0Oqod08rE0slLi/full.png

Voor omgerekend 242 euro kon ik deze deal niet laten liggen. Ik kom op hetzelfde bedrag uit als ik bij Intertoys de PS4 slim haal met Horizon voor 53 euro. Voor een euro extra heb ik direct een tweede dualshock controller. Perfect verjaardagscadeau voor mezelf want ik ben rond die tijd jarig :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 22:09

JoeZuCK

_Fonz > all.

LuPo schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:40:
[...]

Het is in Ponden :+

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Here’s the full line-up, available to download on 7th March:

■Tearaway Unfolded (PS4)
■Disc Jam (PS4)
■Lumo (PS Vita, Cross Buy with PS4)
■Under Night In-Birth Exe:Late (PS3)
■Earth Defense Force 2025 (PS3)
■Severed (PS Vita)

https://blog.eu.playstati...plus-games-this-february/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
LOTG schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:58:
[...]

Hoe zo niet? Als je PSN account toch word overgenomen en Sony zegt dat het alleen kan als jij dat via mail bevestigd (dus geen 2-factor op PSN), maar je krijgt nooit een mail dan zit er toch iets bij Sony niet goed. Dan hebben ze zonder verificatie te sturen dat veranderd.
Dat zijn dan 2 verschillende dingen. 2 staps verificatie op je email heeft Sony verder niets over te zeggen.

Als jij inlogt op je PSN account dan krijg je daar ook geen email over, dus als iemand anders op jouw account weet in te loggen gebeurd dat ook verder niet. Diegene kan dan gelijk het email adres veranderen dus verdere emails krijg je dan niet.

Nu kan je denken dat het goed idee zou zijn om een verificatie email te sturen naar oude email adres, maar komt vaak genoeg voor dat mensen hun email juist willen veranderen omdat ze geen toegang meer hebben tot het oude email adres, wat doe je dan?

Dit soort dingen zijn gewoon lastig, beide is niet okay. Wel zouden ze een email kunnen sturen naar het oude email adres dat het vanaf nu veranderd is en dat het nieuwe email adres erbij staat oid. maar daar heb je dan verder ook weinig aan...

2 step verification op je PSN account aanzetten en het wordt dan wel heel erg lastig om je account over te nemen....

--------------------------------------------------
Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/1/631/33028527682_b92308b936_o.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Aenea op 01-03-2017 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:01:
[afbeelding]

Voor omgerekend 242 euro kon ik deze deal niet laten liggen. Ik kom op hetzelfde bedrag uit als ik bij Intertoys de PS4 slim haal met Horizon voor 53 euro. Voor een euro extra heb ik direct een tweede dualshock controller. Perfect verjaardagscadeau voor mezelf want ik ben rond die tijd jarig :7
Levering: 12 april 2017?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Denk dat het komt door de grote belangstelling, dit aanbod bleef niet onopgemerkt bij pepper in NL, mydealz in DLD en zo verder. Ik ga nog kijken of ik er sameday delivery van kan maken want ik zie dat console + controller allang en breed klaar staan voor verzending. Maar het blijft afhangen hoe snel ze Horizon zelf weer op voorraad hebben waarom ze wss die leveringsdatum aanhouden. Dan nog omgerekend 33 euro ipv 53 euro betalen voor de game, daar wil ik wel op wachten hoor :P

[ Voor 10% gewijzigd door Joosie200 op 01-03-2017 19:46 ]

Pagina: 1 ... 33 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!