Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:58:
[...]

De 'echte' Tweakers hebben de PS4 Pro al in huis. :+
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:40
Oujdi1981 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:40:
[...]
Eigenlijk een schande van Sony dat er nog steeds niks is aangekondigd wat betreft een Playstation 4 Pro bundel met Horizon Zero Dawn. Ze promoten alleen de Ps4 slim en laten de Pro links liggen!
Erg mooie aanbieding van Bol.com. Tuurlijk is het leuk als je aanbieding kan scoren. Maar koop gewoon die Pro met Horizon als je die graag wilt hebben. Die paar tientjes prijs verschil ben je morgen al vergeten en kan je lekker genieten van kwaliteit. Misschien denk ik er wat makkelijk over maar ik zou echt geen minuut twijfelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 13:00

TDB

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:58:
[...]

De 'echte' Tweakers hebben de PS4 Pro al in huis. :+
Potverdikkie, dan ben ik nu een 'echte' Tweaker! :)
ps: mocht iemand de set bij bol.com gaan bestellen. DM mij even: ik ben affiliate bij bol en geef mede-tweakers mijn provisie altijd door. Scheelt toch weer een paar %.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:45

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
[...]
Eigenlijk een schande van Sony dat er nog steeds niks is aangekondigd wat betreft een Playstation 4 Pro bundel met Horizon Zero Dawn. Ze promoten alleen de Ps4 slim en laten de Pro links liggen!
Inderdaad vreemd, is er eindelijk een dikke titel die ook echt gebruik maakt van de Pro en dan is er geen bundle... Ik had wel verwacht dat die bundle er zou komen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Misschien kan Sony gewoon te weinig Pro's produceren om er ook nog eens bundels mee te maken. Of er zijn teveel Slims op voorraad en willen ze daar eerst vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Davith78 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 11:42:
Mijn valkuil met TW3 was dat ik urenlang ging rondbazuinen in de wereld en daardoor de hoofdverhaallijn uit het oog verloor. Daardoor was ik bijna mijn interesse in de game verloren omdat ik zoveel uren alleen maar had zitten grinden, sidequests doen, verkennen, spullen verzamelen etc.

Dus straks met Horizon moet ik ervoor oppassen dat ik niet teveel ga afdwalen :) Natuurlijk de tijd kunnen nemen om de wereld te verkennen en gewoon genieten van de graphics maar ook een goede balans houden met de verhaallijn en progressie maken in het spel.
Zal wel wat meevallen ik denk dat Horizon nog geen 10% van de hoeveelheid sidequests heeft die TW3 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Chaoss schreef op zondag 26 februari 2017 @ 17:03:
[...]

Zal wel wat meevallen ik denk dat Horizon nog geen 10% van de hoeveelheid sidequests heeft die TW3 heeft.
Ik zou daar 100% tevreden mee zijn denk ik, teveel keuze is in mijn geval niet altijd reuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op zondag 26 februari 2017 @ 17:03:
[...]

Dat inderdaad. Daarbij heb ik het vermoeden dat HZD ook gewoon een stuk lekkerder speelt waarbij in veel reviews de combat geroemd wordt. Dat maakt het wat minder erg om lang mee bezig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Laatst online: 22-09 22:09

JoeZuCK

_Fonz > all.

Lijkt me een photoshop klus? Shadow of War vind ik totaal nietszeggend als titel.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!
InF.Inc schreef op zondag 26 februari 2017 @ 18:21:
[...]

Lijkt me een photoshop klus? Shadow of War vind ik totaal nietszeggend als titel.
Target is een grote retailer in amerika, lijkt me nou niet echt dat die een hoax gaan opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:43
Het is hier waarschijnlijk al gevraagd, maar ik doe het toch nog eens.
Zijn er mensen die de overstap hebben gemaakt van de originele ps4 naar ps4 slim?
Ik heb eens geteld. Als ik mijn CUH12 1TB verkoop, goedkoopste ps4 slim 1TB bundel koop en alle extra's van de bundel verkoop, ben ik ongeveer 35 euro armer.
Voor die prijs kan ik mijn ps4, die 500 uur gewerkt heeft, ruilen voor een nieuwe ps4 met garantie.
Is het de moeite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
Voor 35 euro een nieuwer, zuiniger model én verse garantie? Waarom zou het niet de moeite zijn ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 13:39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Ligt aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Oh? Je zou ook gewoon normale antwoorden kunnen geven of totaal niet reageren als je daar moeite mee hebt.

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/80a5bccb28ca002db11bfa3ef01128aa.png

Ondertussen doet de link wel.

[ Voor 5% gewijzigd door djmelvee op 26-02-2017 18:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
djmelvee schreef op zondag 26 februari 2017 @ 18:50:
[...]

Oh? Je zou ook gewoon normale antwoorden kunnen geven of totaal niet reageren als je daar moeite mee hebt.

[afbeelding]

Ondertussen doet de link wel.
Afbeeldingslocatie: http://oi66.tinypic.com/nvqxr4.jpg

Wat is er niet normaal aan dat het aan jouw ligt? bij mij deed deze het de hele tijd al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Origins schreef op zondag 26 februari 2017 @ 18:54:
[...]

[afbeelding]

Wat is er niet normaal aan dat het aan jouw ligt? bij mij deed deze het de hele tijd al.
Misschien moet je nogmaals lezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
djmelvee schreef op zondag 26 februari 2017 @ 18:55:
[...]

Misschien moet je nogmaals lezen.
Edit: Zucht.. laat ook maar.

[ Voor 15% gewijzigd door Origins op 26-02-2017 19:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05:30
Vandaag Ratchet uitgespeeld. Heerlijke game.

Afgelopen tijd alleen een X1 gehad. Nu met horizon zero dawn in aantocht een Ps4 pro gekocht. Heb al eerder een Ps4 gehad maar toen beviel het niet. Nu heerlijk om direct een stapel geweldige exclusives te hebben die echt de moeite waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op zondag 26 februari 2017 @ 18:31:
Het is hier waarschijnlijk al gevraagd, maar ik doe het toch nog eens.
Zijn er mensen die de overstap hebben gemaakt van de originele ps4 naar ps4 slim?
Ik heb eens geteld. Als ik mijn CUH12 1TB verkoop, goedkoopste ps4 slim 1TB bundel koop en alle extra's van de bundel verkoop, ben ik ongeveer 35 euro armer.
Voor die prijs kan ik mijn ps4, die 500 uur gewerkt heeft, ruilen voor een nieuwe ps4 met garantie.
Is het de moeite?
Ik zou dan meteen een Pro pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:49
[...]
85% van alle mensen bezitten geen 4k monitor/televisie dus zo gek is dat dus niet.
Ik heb de slim gekocht, voor mij een betere ps4 dan de pro

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uutgrunn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-02-2023
Ik heb gewone PS4 gekocht en daarvan heb ik de HDMI poort laten vervangen. Werkt nu weer goed. Behalve de EJECT knop. Ik kan discs er rustig in doen. Maar er uit met de EJECT knop lukt dus niet. Hoe hard of zacht ik ook druk. Ook het rubberen dingetje onder de EJECT knop er al uit en in gehad. Via de UI kan ik wel EJECT doen. En dat werkt ook helemaal prima.

Heeft iemand ook een oplossing of kan je deze knop ook los vervangen? Normaal zoek ik altijd op youtube maar daar komt alleen het probleem dat een disc steeds ge-eject wordt. Maar dat probleem heb ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
bram1984 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:03:
[...]

Ik zou dan meteen een Pro pakken.
Eens. 375€ is eigenlijk geen geld. Zeker als je ziet war je uitgeeft per game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Edit: foutje

[ Voor 94% gewijzigd door giantgiantus op 26-02-2017 20:52 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RubenSaurus
zo, volgens de teller in 54 uur de story line +dlc stories van The Witcher 3 GoTY uitgespeeld. Wat een meesterlijke game! nu op m'n gemakje die andere 1000 sidequests eens doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Deze week komt trouwens Night in the Woods uit. Ziet er wel uit een chille game. Hebben nog meer mensen die op de radar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
DigitalError schreef op zondag 26 februari 2017 @ 21:02:
zo, volgens de teller in 54 uur de story line +dlc stories van The Witcher 3 GoTY uitgespeeld. Wat een meesterlijke game! nu op m'n gemakje die andere 1000 sidequests eens doen :+
Heb w3 vol enthausiamse geprobeerd. Houd best wel van rpgs maar kwam er niet in. Iedereen heeft het over de quests maar in the end was het voor mij zoeken naar persoon x, lopen naar plek z en killen van y. Opzich prima als er een leuk combat systeem is, maar dat viel me tegen. Clunky controls in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Yucko

One clown to rule them all !

Hoe houden jullie bij hoeveel uur je in een bepaalde game gestoken hebt?

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik ben vrij snel over gegaan op de wereld door trekken voor nieuwe gwent kaarten, liet de quests na een paar uur links liggen.

Nu speel ik gwent stand alone op de pc 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Yucko schreef op zondag 26 februari 2017 @ 22:15:
bij de meeste games is daar wel ergens in een menu iets over te vinden, anders zou ik het ook niet weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
bram1984 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 18:07:
[...]

Dat inderdaad. Daarbij heb ik het vermoeden dat HZD ook gewoon een stuk lekkerder speelt waarbij in veel reviews de combat geroemd wordt. Dat maakt het wat minder erg om lang mee bezig te zijn.
Kheb me prima met TW3 vermaakt, een van meest memorabele PS4 games, heb er 300+ uren inzitten 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-09 18:25
Ik zet altijd een stopwatch aan vanaf het moment dat de game geladen is. :+

Nee dat wordt bij de meeste games in de menu's aangegeven.
Een algemenere en consistente oplossing in het OS vab de PS4 zelf, zoals Steam wel heeft, zou wel beter zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 23:07
Is er al een ETA bekend voor de nieuwe 4.50 firmware update? Zit vooral op de boost modus te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-09 16:57
Iemand die deze TV op zijn Pro gebruikt? Sony Bravia KD-43X8309C
En, tevreden?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Horizon Zero Dawn™ Exclusive Theme (Gratis voor PS Plus leden):

https://store.playstation...01021_00-HZDDYNAMICTHEME7

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP9000-CUSA01021_00-HZDDYNAMICTHEME7/1488156785000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Kol Nedra schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:46:
[...]

85% van alle mensen bezitten geen 4k monitor/televisie dus zo gek is dat dus niet.
Ik heb de slim gekocht, voor mij een betere ps4 dan de pro
Dan ga je er wel van uit dat de Pro puur alleen voordelen heeft op een 4k scherm wat al meerdere keren voorbij gekomen is dat dat niet het geval is.

Zelf heb ik (nog) geen 4k TV en ben dik tevreden met mijn Pro en absoluut geen spijt van gehad daar ik genoeg voordelen merk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
FrankoNL schreef op maandag 27 februari 2017 @ 00:11:
Is er al een ETA bekend voor de nieuwe 4.50 firmware update? Zit vooral op de boost modus te wachten :)
Ik ook!
jongf7 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 22:15:
Ik ben vrij snel over gegaan op de wereld door trekken voor nieuwe gwent kaarten, liet de quests na een paar uur links liggen.

Nu speel ik gwent stand alone op de pc 😂
Ik bak niks van dat Gwent. Ik snap er echt de ballen van.

[ Voor 43% gewijzigd door Jasphur op 27-02-2017 08:29 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Jasphur schreef op maandag 27 februari 2017 @ 08:28:
[...]

Ik ook!

[...]

Tussen nu en 2 weken. Alhoewel ik 'm wel deze week verwacht eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 07:31

Barbas

Gallego!

Jasphur schreef op maandag 27 februari 2017 @ 08:28:
[...]
Vooral je sterkste kaarten bewaren voor later :P

Bij mij duurde het ook even voordat ik het doorhad. Door veel te spelen leer je de kaarten kennen, en daarmee kan je een soort van strategie bepalen.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Je moet het tactisch spelen inderdaad, soms met opzet een ronde verliezen door de de tegenstander z'n beste kaarten op te laten leggen, om daarna toe te slaan en te winnen.
Dat maakt het juist zo leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Gwent was even wennen, maar als je het eenmaal doorhebt is het best leuk.
Als je eenmaal sterkere kaarten hebt is het bijna niet meer mogelijk om te verliezen.
Speel sowieso tegen elke merchant en craftsman die je tegenkomt, als je wint krijg je een nieuwe kaart.
De echt sterke kaarten win je van main characters.
Heb je je puur gefocust op de story? Want dat zou betekenen er al een hoop sidequests verloren zijn gegaan ;(

[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 27-02-2017 09:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Laatst online: 25-07 12:31
Dat heb je dan snel gedaan. Ik zit nu op ruim 55 uur en ben gisteravond voor het eerst in Skellige aangekomen. Ik ben nu level 21 en moet level 35 zijn om sommige quests te kunnen starten.

Ik probeer zoveel mogelijk sidequest af te ronden als dat mogelijk is met mijn huidige skilllevel voordat ik verder ga met de main quests. In deze game voelt dat absoluut niet vervelend aan omdat de sidequest nog betere storylines hebben dan de gemiddelde main quests in andere games. Doordat de dialogen zo goed zijn geschreven lijkt het alsof elk personage waarmee je kan praten belangrijk is en een eigen geschiedenis heeft. Het voelt niet aan als simpele fetch quests.
Ook helpt het dat je veel personages en mensen die je leert kennen via random encounters en (side)quests later in de game opnieuw tegenkomt en de gevolgen ziet van jouw keuzes, zowel positief als negatief.

Wat is jouw speelstijl? Ik ben me nu aan het focussen op de Signs, met name Aard Sign. Ik heb nu maximale Aard Sweep met een grote range. In principe duw ik nu iedereen omver met mijn jedi force powers en kan wanneer ze op de grond liggen meteen instant killen door op vierkantje te drukken O+
Vaak hebben grotere games stats waarin je dat kan zien. Zie rechtsonder in mijn afbeelding.
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/eg5v7k.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door ThaBEN op 27-02-2017 09:34 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:20
Thanks, ff gedownload!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:49
Aenea schreef op maandag 27 februari 2017 @ 08:22:
[...]

Dan ga je er wel van uit dat de Pro puur alleen voordelen heeft op een 4k scherm wat al meerdere keren voorbij gekomen is dat dat niet het geval is.

Zelf heb ik (nog) geen 4k TV en ben dik tevreden met mijn Pro en absoluut geen spijt van gehad daar ik genoeg voordelen merk...
pro is idd beter, maar voor het prijsverschil vind ik het niet waard.
ik heb de slim versie gekocht voor €222

voordeel van de slim is ook dat hij kleiner is, ook mooier (persoonlijk)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien mijn 5 jaar oude Sony PS3 7.1 Headset wat ouderdomstekenen begint te vertonen (accu snel leeg, ear pads die afrafelen en half los liggen) ben ik aan het kijken naar een vervanger.
Wat mij aan de huidige headset het meeste bevalt is de eenvoudige balansmixer tussen voice en game audio (werkt gewoon met een slider) dit is dus een vereiste op de volgende headset die ik ga kopen.

Daarnaast ben ik dik tevreden met de geluidskwaliteit en ook de microfoon geeft altijd een duidelijk signaal door volgens mijn medespelers.

Nu heeft Sony voor de PS4 een soortgelijke headset uitgebracht en dit is eigenlijk de eerste kandidaat om mijn PS3 headset te vervangen.

Is er iemand die ervaring heeft met de PS4 headset en misschien nog mooier, een vergelijk kan maken met de PS3 variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Kol Nedra schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:31:
[...]

pro is idd beter, maar voor het prijsverschil vind ik het niet waard.
ik heb de slim versie gekocht voor €222

voordeel van de slim is ook dat hij kleiner is, ook mooier (persoonlijk)
Groot gelijk, kopen wat voor je voldoet 8) €222 klinkt me wel heel voordelig? Ergens een actie gaande geweest of is het een 500GB versie zonder extra's of zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04:01
Gim schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:35:
[...]

Groot gelijk, kopen wat voor je voldoet 8) €222 klinkt me wel heel voordelig? Ergens een actie gaande geweest of is het een 500GB versie zonder extra's of zo?
Was een tijd geleden een actie bij de MM (de 500gb slim, niks meer, niks minder). Heb ik hem toen zelf ook voor gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
Dubbel. Aangepast

[ Voor 94% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 27-02-2017 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
was al geplaatst. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Zo, the Witcher 3 platinum trophy is binnen :)
Precies op tijd voor Horizon!
Of toch eerst eens proberen Trackmania uit te spelen >:)

[ Voor 27% gewijzigd door Superkiwi op 27-02-2017 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-09 13:45
Staat de ps4 pro ook zo bij jullie te blazen als je bijvoorbeeld The Last Guardian, Uncharted 4 of Ghost Recon Wildlands beta speeld? De xbox one s is en blijft muisstil maar de Ps4 pro blaast aardig:(

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:59
Vandaag wordt de PS4 Pro besteld, heb geen 4K tv en voorlopig ook niet in de planning maar het voelde toch beter om de Pro te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
dvdkiwi schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:16:
Zo, the Witcher 3 platinum trophy is binnen :)
Precies op tijd voor Horizon!
Of toch eerst eens proberen Trackmania uit te spelen >:)
Nice! hoeveel uurtjes heeft je dat ongeveer gekost?
En kan je die in 1 x halen of moet je de game dan nog een 2e keer spelen gezien er zoveel verschillende keuzes in de game zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
cypress3d schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:18:
Staat de ps4 pro ook zo bij jullie te blazen als je bijvoorbeeld The Last Guardian, Uncharted 4 of Ghost Recon Wildlands beta speeld? De xbox one s is en blijft muisstil maar de Ps4 pro blaast aardig:(
Helaas wel idd, ik heb oa de pro gehaald omdat mijn launchday inmiddels zelfs in het hoofdmenu al een ventilator was, maar idd met sommige spellen heeft mijn pro hetzelfde euvel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Mijn pro maakt absoluut geen geluid (overwatch, uncharted 4, FFXV, titanfall 2) maar ondertussen denk ik dat dat komt omdat ik er nog een 720p plasma aan heb hangen. Ben benieuwd/schrik als er binnenkort toch een 4k komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
ThaBEN schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:35:
[...]

Nice! hoeveel uurtjes heeft je dat ongeveer gekost?
En kan je die in 1 x halen of moet je de game dan nog een 2e keer spelen gezien er zoveel verschillende keuzes in de game zitten?
180 uur voor een playthrough op normal, incl beide DLC's.
20 uur voor een speedrun in ng+ op Death March.
Als je bijhoudt welke quests (en gwent kaarten!) missable zijn is het in één run te doen, maar dan moet je dus alles op Death March spelen. Dat wilde ik niet, vandaar dat ik nog een run op Death March moest doen voor die laatste trophy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Ik heb ook niet zo een last van geluid op mijn Pro. maar ik ben van de originele PS4 overgestapt naar de Pro.
De originele PS4 is blijkbaar luidruchtiger dan de Pro en de PS4 slim is weer stiller dan de Pro. Dus misschien ligt het ook daaraan.

Wel weet ik uit ervaring dat wanneer je naar het hoofdmenu gaat terwijl je een game of applicatie nog op de achtergrond hebt draaien de PS4 meer geluid begint te produceren totdat je de game/app afsluit of teruggaat naar de game. Maar dit speelde ook al op de reguliere PS4. Merkbaar wanneer je bijvoorbeeld even gauw een trophy wilt checken terwijl je aan het gamen bent.

Als ik een game speel hoor ik mijn PS4 Pro alleen de eerste 3-5 minuten wanneer de disc nog is aan het spinnen. Zodra dat stopt is mijn Pro redelijk stil, maar ook dat verschilt weer per game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 20:17
Vreemd dat er zoveel wisselende ervaringen zijn qua geluidsproductie.

Mijn launch model PS4 was behoorlijk stil. Ook tijdens BF1 of Uncharted 4.

Mijn PS4 Pro, hoor ik toch echt vaak. Ook door het game geluid heen. Terwijl de plaatsing of omgeving niet anders is.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThaBEN
dvdkiwi schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:45:
[...]

180 uur voor een playthrough op normal, incl beide DLC's.
20 uur voor een speedrun in ng+ op Death March.
Als je bijhoudt welke quests (en gwent kaarten!) missable zijn is het in één run te doen, maar dan moet je dus alles op Death March spelen. Dat wilde ik niet, vandaar dat ik nog een run op Death March moest doen voor die laatste trophy.
Tering! Dan heb ik nog wel wat te doen met mijn 54 uur O-)
Ik snap echt niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen om zoveel content in 1 game te proppen _/-\o_
Een andere studio zou deze game in 3 stukken hebben opgeknipt zodat ze 3 keer geld konden vangen. En zelfs dan nog zou elk deel het waard zijn.
Yohsoog schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:41:
Mijn pro maakt absoluut geen geluid (overwatch, uncharted 4, FFXV, titanfall 2) maar ondertussen denk ik dat dat komt omdat ik er nog een 720p plasma aan heb hangen. Ben benieuwd/schrik als er binnenkort toch een 4k komt...
Ik heb ook niet zo een last van geluid op mijn Pro. maar ik ben van de originele PS4 overgestapt naar de Pro.
De originele PS4 is blijkbaar luidruchtiger dan de Pro en de PS4 slim is weer stiller dan de Pro. Dus misschien speelt die overstap ook mee wanneer iemand aangeeft dat zijn Pro veel lawaai maakt.

Wel weet ik uit ervaring dat wanneer je naar het hoofdmenu gaat terwijl je een game of applicatie nog op de achtergrond hebt draaien de PS4 meer geluid begint te produceren totdat je de game/app afsluit of teruggaat naar de game. Maar dit speelde ook al op de reguliere PS4. Merkbaar wanneer je bijvoorbeeld even gauw een trophy wil checken terwijl je aan het gamen bent. Dan begint de ventilator gelijk een tandje harder te draaien zolang je in het hoofdmenu zit.

Als ik een game speel hoor ik mijn PS4 Pro alleen de eerste 3-5 minuten wanneer de disc nog is aan het spinnen. Zodra dat stopt is mijn Pro redelijk stil, maar ook dat verschilt weer per game.

[ Voor 3% gewijzigd door ThaBEN op 27-02-2017 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 22:20
shoombak schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:37:
[...]

Helaas wel idd, ik heb oa de pro gehaald omdat mijn launchday inmiddels zelfs in het hoofdmenu al een ventilator was, maar idd met sommige spellen heeft mijn pro hetzelfde euvel :(
Hier ook af en toe flink blazen bij sommige games. Ach.. gewoon het geluid wat harder zetten. 8)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
Toen ik de PS4 pro net een week had ervaarde ik helaas hetzelfde.

Echter nu de ps4 pro eenmaal 2 maanden in gebruik is heb ik hier nooit meer last van.
ik speel op een 4k scherm en games als uncharted 4, battlefield 1.

Momenteel hoor ik de ps4pro niet tot zelden

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ThaBEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
steefje schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:48:
Vreemd dat er zoveel wisselende ervaringen zijn qua geluidsproductie.

Mijn launch model PS4 was behoorlijk stil. Ook tijdens BF1 of Uncharted 4.

Mijn PS4 Pro, hoor ik toch echt vaak. Ook door het game geluid heen. Terwijl de plaatsing of omgeving niet anders is.
Geluidsproductie is natuurlijk ook tamelijk subjectief. Wat ik niet snap is het ontwerp van de PS4. Waarom zit de bovenkant niet vol met gaatjes (zoals X1). Idem dito voor de zijkanten. Dit leidt al snel tot meer geluidsproductie doordat die fan het alleen aan de achterkant uit kan blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:37
Xbox heeft het goed gedaan om een grotere fan te installeren zodat hij minder snel hoeft te draaien en minder geluid produceert. Jammer dat Sony de kleinere laptop/gpu ventilatoren is blijven gebruiken.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Bij mij staat hij ook in een kast waar de warmte wel weg kan, maar toch blijft hangen.
Ik heb nu een cheapass action usb ventilator naast de PS4 staan die ik aanzet als hij te hard gaat blazen.
Maar omdat die fan ook best nog wat herrie maakt heb ik nu deze besteld:
Afbeeldingslocatie: https://i.ebayimg.com/00/s/MTAwMFgxMDAw/z/UhAAAOSw37tV~IiH/$_58.JPG
18 euro bij amazon.de.

140mm, met kogellagers en instelbare snelheid.
Ik moet hem nog binnenkrijgen, maar met deze fan op lage snelheid heb je denk ik weinig geluid, en een stuk betere koeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-09 11:16
Kan niet wachten, deel 1 speelde lekker weg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

Checkmate! Chess Ultra is coming to PS4 and PS VR this spring, with PS4 Pro support:

https://blog.eu.playstati...s-vr-and-ps4-pro-support/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C5rsUruVMAEUlv8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20-09 20:15
Waar plaats je die usb ventilator voorkant of achterkant
M a r c o schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:02:
Bij mij staat hij ook in een kast waar de warmte wel weg kan, maar toch blijft hangen.
Ik heb nu een cheapass action usb ventilator naast de PS4 staan die ik aanzet als hij te hard gaat blazen.
Maar omdat die fan ook best nog wat herrie maakt heb ik nu deze besteld:
[afbeelding]
18 euro bij amazon.de.

140mm, met kogellagers en instelbare snelheid.
Ik moet hem nog binnenkrijgen, maar met deze fan op lage snelheid heb je denk ik weinig geluid, en een stuk betere koeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Formula one schreef op maandag 27 februari 2017 @ 18:07:
Waar plaats je die usb ventilator voorkant of achterkant
[...]
Aan de zijkant rechtsachter, zodat hij over het warmste gedeelte blaast.
Aan de zijkant zitten ook de air intakes

Als je hem langs achter tegen de PS4 laat blazen gaat het niet goed denk ik.
Dan blaas je tegen de richting van zijn eigen ventilators in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
https://outlet.mediamarkt...ion-4-slim-500-gb-ID30957

PS4 slim, 223 euro bij MediaMarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:52
laat er maar een mooie aanbieding komen met een PS4 Pro ..... dan doe ik ook weer mee 8)

wil The Last Guardian nog spelen en Horizon Zero Dawn zeker

[ Voor 26% gewijzigd door Cardwizard op 27-02-2017 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uutgrunn
Hoi kan iemand mij nog advies geven over de eject knop? (pagina 125)

Mijn eject knopt lijkt gewoon niet te werken. En weet iemand hoe deze werkt. Want ik begrijp het mechanisme niet. Want ik denk dat hij gewoon even contact maakt met de printplaat. (dat kleine gouden vierkantje).

Maar ik kan niet wijs worden of hij een circuit sluit. Of alleen aanraakt. Wie kan mij helpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-09 18:46
Nice! Shadow of Mordor vond ik een van de grootste verrassingen van 2014 dus een vervolg is zeer welkom :) Heb trouwens verder niks met dat universum waar het zich afspeelt maar de combat vond ik echt super tof. Heerlijk koppensnellen :P Was ook een leuke platinum trouwens.

[ Voor 3% gewijzigd door Joetje079 op 27-02-2017 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Shadow of Mordor maar eens keer kopen als die in de aanbieding is. Als ik er mensen over hoor zijn ze alleen maar positief over die game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
uutgrunn schreef op maandag 27 februari 2017 @ 20:40:
Hoi kan iemand mij nog advies geven over de eject knop? (pagina 125)

Mijn eject knopt lijkt gewoon niet te werken. En weet iemand hoe deze werkt. Want ik begrijp het mechanisme niet. Want ik denk dat hij gewoon even contact maakt met de printplaat. (dat kleine gouden vierkantje).

Maar ik kan niet wijs worden of hij een circuit sluit. Of alleen aanraakt. Wie kan mij helpen?
Op IFIXIT staan een aantal vergelijkbare problemen beschreven over het niet werken van de eject-button. De oplossing lijkt er echter niet tussen te staan, maar de beschrijving kan helpen.

Op YouTube staat ook een topic met suggesties waarmee een aantal mensen het probleem kon oplossen (zie de comments). En met een beetje zoeken moeten er nog veel meer behulpzame topics te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uutgrunn
Bedankt @Flitzer, ik had idd google, youtube al gebruikt. Maar helaas geen oplossing kunnen vinden. Daarom het idee om een aparte knop te maken waarmee het wel lukt. Maar dan moet ik eerst weten hoe deze knop werkt. Het lukt mij niet om de juiste pagina tevoorschijn te krijgen :(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Toch maar even doorgespeeld :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qbGwH6namp1aqJe4x3Kt3VBI/full.jpg

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grudgie schreef op maandag 27 februari 2017 @ 21:15:
Shadow of Mordor maar eens keer kopen als die in de aanbieding is. Als ik er mensen over hoor zijn ze alleen maar positief over die game.
Top game inderdaad. Heerlijke controls en combat en een uniek systeem (Nemesis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

bram1984 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 22:06:
[...]

Top game inderdaad. Heerlijke controls en combat en een uniek systeem (Nemesis).
Jammer dat ie €59,99 is in de PS store. Maar even geduld hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Grudgie schreef op maandag 27 februari 2017 @ 22:08:
[...]

Jammer dat ie €59,99 is in de PS store. Maar even geduld hebben.
Voor € 18,- heb je de fysieke GOTY editie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:14
Hier met The Order 1886 bezig. Het verhaal (tot nu toe), de gameplay, de graphics en het geluid het klopt allemaal, maar toch heb ik het gevoel dat er iets mist. Wel een briljante game verder, maar door zijn replay waarde en de lengte geen volle prijs waard. Vorig jaar de Limited Edition voor € 10,00 opgepikt, daar heb ik geen spijt van.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

bram1984 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 22:13:
[...]

Voor € 18,- heb je de fysieke GOTY editie.
Waar dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Ik heb de GOTY editie van Middle Earth ooit eens in de PS Store gekocht toen die flink in de aanbieding was. Volgens mij toen wel iets meer dan 18 euro. Die zal vast nog wel eens een keer voorbij komen voor een leuk prijsje mocht je 'm toch liever digitaal willen.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Heb de komende tijd toch nog wel genoeg andere games om te spelen. Ik pak hem wel als hij digitaal in de aanbieding is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Grudgie schreef op maandag 27 februari 2017 @ 21:15:
Doen,
Krijg je geen spijt van :-)

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:15

On_E

Housemusic

Tearaway Unfolded en Disc Jam waarschijnlijk de Plus games van maart.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 04:17
On_E schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 07:24:
Wat is je bron? 2 maanden op rij een game van Media Modecule lijkt mij onwaarschijnlijk namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Mrsrd13 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:57:
[...]

Wat is je bron? 2 maanden op rij een game van Media Modecule lijkt mij onwaarschijnlijk namelijk.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1348266

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lbp 3 is niet van media molecule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:14
PlayStation 4 Pro voor € 360,52 inclusief verzenden: https://www.amazon.fr/dp/B01LQF9UKS?.

De levertijd staat inmiddels op 1 á 2 maanden, maar meestal wordt het al binnen één of twee weken verzonden. Anders kan je altijd nog annuleren.

[ Voor 45% gewijzigd door Jumpman op 28-02-2017 09:39 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Laatst online: 25-09 15:34
Hartelijk dank voor de tip. Zonet besteld, eind volgende week binnen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

New on PS Store this week: Horizon Zero Dawn, Torment: Tides of Numenera, Night in the Woods, more. Full list:

https://blog.eu.playstati...orment-tides-of-numenera/

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/4/3947/32782488600_e6c8337c15.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:53
Disc jam wil echt de nieuwe Rocket League worden :) De beta was bij mij te laggy , maar als ze dat kunnen oplossen dan kan het wel wat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Tearaway zou erg leuk zijn. Mijn dochter wil die graag en tijdens de laatste sale (voor €10) waar deze in zat heb ik hem gemist.
Pagina: 1 ... 32 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!