Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Tweakers is wel erg mager geweest qua rapportage over de Pro. Je kan beter gewoon even het PS4Pro archief van Digital Foundry doorspitten. Moet eigenlijk verplichte kost zijn voor iedereen die vragen heeft over de Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Grudgie schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:43:
Voor de mensen die zijn overgestapt van PS4 naar de PS4 Pro en die nog gamen op 1080p. Is het die overstap waard? :)
Kort en bondig ja. Wereld van verschil nee. Maar net dat beetje extra snelheid en power. Ook mede aangeschaft voor de betere VR experience. Nee geen spijt van :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Grudgie schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:43:
Voor de mensen die zijn overgestapt van PS4 naar de PS4 Pro en die nog gamen op 1080p. Is het die overstap waard? :)
Ik ben nu op het punt aanbeland waarop ik begin te denken dat mensen gewoon aan het trollen zijn, als ze deze vraag stellen. Ik denk dat ik niet overdrijf als ik zeg dat dit inmiddels al meer dan 200 keer besproken is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 17:20:
Mijn eerste platinum trofee is een feit:

[afbeelding]

Ik draag em op aan mijn overleden hond Shapy.

_/-\o_
Gefeliciteerd! :)
Ik had wel verwacht dat jij er al 100'en had. ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

bram1984 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:51:
[...]

Ik ben nu op het punt aanbeland waarop ik begin te denken dat mensen gewoon aan het trollen zijn, als ze deze vraag stellen. Ik denk dat ik niet overdrijf als ik zeg dat dit inmiddels al meer dan 200 keer besproken is.
Vergeet niet dat veel mensen niet terug lezen.
Maar er zou wel een FAQ / sticky over gemaakt kunnen worden. De PS4 Pro vs PS4. :9

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:52:
[...]

Vergeet niet dat veel mensen niet terug lezen.
Maar er zou wel een FAQ / sticky over gemaakt kunnen worden. De PS4 Pro vs PS4. :9
Is ook niet nodig. Een simpele zoekopdracht volstaat. De topic warning is ook verdwenen, lijkt wel. Daar stond ook altijd een link in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

bram1984 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:53:
[...]

Is ook niet nodig. Een simpele zoekopdracht volstaat. De topic warning is ook verdwenen, lijkt wel. Daar stond ook altijd een link in.
Eens.

Wacht met smart op systeemupdate 4.5. Duurt mij te lang maar goed het is nog niet eens Spring. :(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
bram1984 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:51:
[...]

Ik snap je gedachten en soms vind ik het ook vermoeiend dat mensen deze vragen blijven stellen. Dan is het wel eens irritant dat je weet dat onder andere jijzelf dit antwoord al meerdere malen uitgebreid hebt beschreven.

Maar ik begrijp het wel. Wij zitten immers al langer op dit forum en zijn actief in deze thread en weten dat deze informatie al meerdere keren is gedeeld. Maar grote kans dat degene die nu met deze vragen komen pas voor het eerst in deze thread zijn uitgekomen.

Als ik nog geen pro had op dit moment en de aanschaf was aan het overwegen zou ik waarschijnlijk ook nu pas hier terechtkomen en dezelfde vragen stellen ;)

Ik scroll zelf ook niet meer dan 5 pagina's terug op zoek naar informatie indien ik in een thread actief ben O-)
(En we zitten inmiddels op 121 pagina's)

Dus even geduldig proberen te blijven en inzien dat degene met deze vragen misschien nieuw zijn, en oprecht op zoek zijn naar deze informatie i.p.v. trollen :*)

Maar even kort nog mijn mening:

Zie je verbeteringen op 1080P?
Ja! en ook in PSVR

Heb je nog geen PS4?
Koop dan de PS4 Pro

Heb je al een PS4 en wil je upgraden?
Lastig te zeggen, ligt eraan wat voor een type gamer je bent. Ik heb het zelf wel gedaan (met name voor VR) en absoluut goede investering voor mij geweest. Wil niet zeggen dat dit voor iemand anders hetzelfde is.

Mijn advies: Zoek niet alleen naar meningen maar zoek naar informatie en filter hieruit wat voor jou belangrijk is en beslis dan of de verschillen het waard zijn voor de prijs die je ervoor moet betalen.

Er zijn tal redenen om voor of tegen te zijn die beïnvloed worden door iemand zijn persoonlijke voorkeur en wat voor een type gamers het zijn. Je komt uiteindelijk in een eindeloze discussie terecht.

Sommige mensen willen elk jaar de nieuwste versie van een bepaalde mobiele telefoon, andere doen een paar jaar met hun mobiel of kopen een ouder model. Hier kun je ook niet echt zeggen welke methode beter is.

[ Voor 43% gewijzigd door ThaBEN op 24-02-2017 11:26 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 22:09

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ik kan het niet vinden, heeft de PS4 Pro nu zoveel meer voordelen op een CRT als de 'gewone' PS4? :+

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Tomatohead
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
InF.Inc schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:14:
Ik kan het niet vinden, heeft de PS4 Pro nu zoveel meer voordelen op een CRT als de 'gewone' PS4? :+
En hoe zit het met het de geluidsproductie? En is er al wat bekend over een nieuw model dat stiller is?

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:11
Ps4 pro kopen of toch wachten op de ps6 turbo verstandiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

ralph075 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:04:
[...]

Jij hebt jezelf een 650 inch 4k HDR tv kado gedaan?
Ik was gisteravond op het hoofdkantoor van Sony NL omdat mijn eigen werkgever in hetzelfde pand zit. In de lobby staat daar ook een PS4 en daarnaast staat een of andere 105" (geen idee hoe groot eigenlijk, maar hij is HUGE !!!!! )Sony 4K tv. Ik zou daar ook graag wat verder vanaf zitten :)

Dan staan daar 5 volwassen mannen voor die setup te kwijlen.....als kleine kinderen in een snoepwinkel.... Helaas was de PS4 niet aangesloten op die huge 4k tv....daarop had ik wel even een uurtje Uncharted 4 op willen spelen _/-\o_ :9~ :9~

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
:D

Fijn kijkvoer vanavond na het werk. Ben zelfs beetje verslaafd geraakt aan de DF videos. Heerlijk ontspannend om te kijken/luisteren naar die droge technische analyses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 15:06
Mr_Tomatohead schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:38:
[...]

En hoe zit het met het de geluidsproductie? En is er al wat bekend over een nieuw model dat stiller is?

:+
En de prijs? Gaat die nog dalen de komende maanden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ThaBEN schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:08:
[...]

Ik snap je gedachten en soms vind ik het ook vermoeiend dat mensen deze vragen blijven stellen. Dan is het wel eens irritant dat je weet dat onder andere jijzelf dit antwoord al meerdere malen uitgebreid hebt beschreven.

Maar ik begrijp het wel. Wij zitten immers al langer op dit forum en zijn actief in deze thread en weten dat deze informatie al meerdere keren is gedeeld. Maar grote kans dat degene die nu met deze vragen komen pas voor het eerst in deze thread zijn uitgekomen.

Als ik nog geen pro had op dit moment en de aanschaf was aan het overwegen zou ik waarschijnlijk ook nu pas hier terechtkomen en dezelfde vragen stellen ;)

Ik scroll zelf ook niet meer dan 5 pagina's terug op zoek naar informatie indien ik in een thread actief ben O-)
(En we zitten inmiddels op 121 pagina's)

Dus even geduldig proberen te blijven en inzien dat degene met deze vragen misschien nieuw zijn, en oprecht op zoek zijn naar deze informatie i.p.v. trollen :*)

Maar even kort nog mijn mening:

Zie je verbeteringen op 1080P?
Ja! en ook in PSVR

Heb je nog geen PS4?
Koop dan de PS4 Pro

Heb je al een PS4 en wil je upgraden?
Lastig te zeggen, ligt eraan wat voor een type gamer je bent. Ik heb het zelf wel gedaan (met name voor VR) en absoluut goede investering voor mij geweest. Wil niet zeggen dat dit voor iemand anders hetzelfde is.

Mijn advies: Zoek niet alleen naar meningen maar zoek naar informatie en filter hieruit wat voor jou belangrijk is en beslis dan of de verschillen het waard zijn voor de prijs die je ervoor moet betalen.

Er zijn tal redenen om voor of tegen te zijn die beïnvloed worden door iemand zijn persoonlijke voorkeur en wat voor een type gamers het zijn. Je komt uiteindelijk in een eindeloze discussie terecht.

Sommige mensen willen elk jaar de nieuwste versie van een bepaalde mobiele telefoon, andere doen een paar jaar met hun mobiel of kopen een ouder model. Hier kun je ook niet echt zeggen welke methode beter is.
Heerlijk antwoord dit ipv de standaard antwoorden van mensen die dit topic als implantaat lijken te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:59:
[...]

En de prijs? Gaat die nog dalen de komende maanden? :+
Weet jij of er nog een bundel komt, misschien? :+

maar ThaBEN heeft ook wel een punt. Soms is het zinvoller, sneller, makkelijker om gewoon een antwoord te geven en zijn post verdient daarmee ook lof.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 15:52
En ik heb nog een PS3. Maar wil overstappen. Maar heb geen 6K TV, enkel een 1080P of zoiets.

Wat moet ik kopen?

En renault Twingo of een opel Astra?
Ik heb geen geld voor beiden.

Of moet ik gewoon carnaval gaan vieren?

[ Voor 22% gewijzigd door maartend op 24-02-2017 13:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sipio schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:04:
[...]

Heerlijk antwoord dit ipv de standaard antwoorden van mensen die dit topic als implantaat lijken te hebben.
Is inderdaad lekker makkelijk als je geen zin hebt om even te zoeken, maar die zoekfunctie is er niet voor niets hè. Het antwoord staat letterlijk talloze keren in dit topic vermeld. Wat heeft het dan voor zin om het te vragen en er weer opnieuw hetzelfde antwoord te krijgen? Dat is serieus helpdesk niveau. Maar dat vind ik dan hè. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

ralph075 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:42:
[...]

maar ThaBEN heeft ook wel een punt. Soms is het zinvoller, sneller, makkelijker om gewoon een antwoord te geven en zijn post verdient daarmee ook lof.
Klopt,

Maar van mensen op tweakers word wel een beetje eigen inzet verwacht..

En sommige vragen die hier worden gesteld zijn al 99 keer gevraagd en zijn d.m.v de zoekfunctie of zelfs Google zeer makkelijk te vinden.

Over sneller gesproken, het zou nog sneller zijn als ze de zoekfunctie gebruiken.
Alleen helaas is dat een beetje de cultuur van vandaag..
Zelf 0.0 inzet en verwachten dat andere het voor je oplossen.

Postwarning terug zetten heeft ook geen nut want dan zijn deze "luie" mensen dat stukje altijd vergeten te lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:58:
[...]

Is inderdaad lekker makkelijk als je geen zin hebt om even te zoeken, maar die zoekfunctie is er niet voor niets hè. Het antwoord staat letterlijk talloze keren in dit topic vermeld. Wat heeft het dan voor zin om het te vragen en er weer opnieuw hetzelfde antwoord te krijgen? Dat is serieus helpdesk niveau. Maar dat vind ik dan hè. ;)
Jou mening is iedereen wel duidelijk hoor ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:34
Sipio schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:10:
[...]

Jou mening is iedereen wel duidelijk hoor ;-)
*jouw

;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Fuck en ik had nog wel wat aangepast om Bram geen voer te geven..ok busted :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok (volgens mij nog niet aan bod gekomen, anders sorry :> ) wat vinden 'we' van het 'switch' patent van Sony.

Het kwam op mijn over alsof een DS4 overmidden gezaagd was en aanbeide kanten van een tablet gelijmd, maar dan werkend......

Maar 'it looks stupid, but it works, it's not stupid'

Ik heb zin in de switch. Maar als je op dezelfde wijze en (zoveel mogelijk) zonder lag kan spelen, dan heb ik meer vertrouwen in/persoonlijke voorkeur voor de ps4 library.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:01:
[...]
Nioh speel ik tussendoor om langzaam verder te levelen.

Sinds de Externe HD support speel ik verschillende spellen.
False!
*insert office meme here*

Je hebt toch ook een xb1 en wii u, of staan die er alleen maar voor de sier? :+

(sorry het is vrijdag enzo :X )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Sagat schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:28:
Ok (volgens mij nog niet aan bod gekomen, anders sorry :> ) wat vinden 'we' van het 'switch' patent van Sony.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Vroeg aan de Carnaval begonnen denk :o

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het kwam op mijn over alsof een DS4 overmidden gezaagd was en aanbeide kanten van een tablet gelijmd, maar dan werkend......

Maar 'it looks stupid, but it works, it's not stupid'

Ik heb zin in de switch. Maar als je op dezelfde wijze en (zoveel mogelijk) zonder lag kan spelen, dan heb ik meer vertrouwen in/persoonlijke voorkeur voor de ps4 library.
Denk niet dat Sony wat met dat patent gaan doen (komt al uit 2015 trouwens), misschien als de switch een mega succes word, dan is Sony niet de gekste om iets na te apen. En als het dan gaan doen heb ik er ook maar weinig vertrouwen in, Sony laat z'n grote studios toch altijd richten op het mainplatform en ook weinig redenen voor de consument om Sony te vertrouwen in de handheld markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:45

Yucko

One clown to rule them all !

Geteisem schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:39:
[...]

Vroeg aan de Carnaval begonnen denk :o
nee hoor, hij heeft hier over DIT

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Yucko schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:42:
[...]

[...]

nee hoor, hij heeft hier over DIT
Ah, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Dat lijkt mij eerder gekopieerd van de Razer Edge dan een Switch patent. Ik denk dat ze daar mee de WiiU functionaliteit wilde bieden/remote play op een tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Patenten zijn voor een groot deel alleen maar om Ideeën vast te leggen dan wel te beschermen, dat wil niet zeggen dat het er ook daadwerkelijk komt.
Dit patent is ook al van voor de Switch, uit 2015. Is dan ook eerder een PS + tablet combi dan een direct antwoord op de Switch. Of alternatief voor de Vita, die ze wel een beetje aan het afbouwen zijn.

Ik zou er in ieder geval niet te veel van verwachten.

[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 24-02-2017 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan inderdaad ook nog, dat het losse controllers zijn voor smartphone en tablets. Vooral in Japan lijkt me er een aardige markt voor te zijn. Misschien kunnen ze er dan ook wel voor zorgen dat je je smartphone met je ps4 kan verbinden en je een second screen kan gebruiken zoals bij de wii u. ( 5 procent kan dat dit gaat gebeuren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:30:
False!
*insert office meme here*

Je hebt toch ook een xb1 en wii u, of staan die er alleen maar voor de sier? :+

(sorry het is vrijdag enzo :X )
Ik heb een X1 S, PS4 Pro, Wii U en over een week een Switch.

Op de PS4 Pro speel ik veel spellen en op de Wii U speel ik Mario, Zelda en Captain Toad spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carnaval i wish! Ik dacht dat iedereen wel zou begrijpen waar ik het over had. Sorry dat ik teveel verwacht had O-)

(ok ok volgende keer zal ik proberen duidelijker te zijn)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:59:
[...]

Ik heb een X1 S, PS4 Pro, Wii U en over een week een Switch.

Op de PS4 Pro speel ik veel spellen en op de Wii U speel ik Mario, Zelda en Captain Toad spellen.
En op de one dan? ;)
Maar zonder gekheid, was gewoon een flauw grapje. Zolang jij er lol in hebt hebt, en dat heb je duidelijk en dat vind ik oprecht tof, moet je kopen wat je kan en wil kopen.

Ik ga proberen er niets meer over te zeggen, want ik heb zelf ook stapels games en systemen, maar in tegenstelling tot jij kom ik amper aan spelen toe. Laatst pas mijn eerste gouden trophy gehaald, de eerste plat is nog wel enkele weken of maanden weg. En zelfs dat is een best case scenario.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:58
Hoelang duurt het meestal tot die beta's naar de productie versie komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Sagat schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:01:
Carnaval i wish! Ik dacht dat iedereen wel zou begrijpen waar ik het over had. Sorry dat ik teveel verwacht had O-)

(ok ok volgende keer zal ik proberen duidelijker te zijn)
Ik doelde niet zozeer op het onderwerp meer op de post van vrijdag 24 februari 2017 13:28.
Dat lijkt wel geschreven door iemand met 15 bier achter de kiezen.
Maar misschien verwacht ik ook teveel. :9

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Knap werk als je dat nog weet te typen na 15 bier. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:47:
Knap werk als je dat nog weet te typen na 15 bier. :+
Radler 0.0 :+ "bier"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-09 21:00

muhda

Time & Space traveler

Ik hoop dat Sony uiteindelijk en soortgelijke product gaat verkopen. Desnoods (als) de nieuwe PSP.
Maar dan wel krachtiger dan de Nintendo switch. En dock hoeft niet, want je kan remoteplayen via de PS4/Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
Dat is toch Spa&Fruit met een Amstel sticker?
muhda schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 16:09:
[...]

Ik hoop dat Sony uiteindelijk en soortgelijke product gaat verkopen. Desnoods (als) de nieuwe PSP.
Maar dan wel krachtiger dan de Nintendo switch. En dock hoeft niet, want je kan remoteplayen via de PS4/Pro.
Dan krijg je een nog slechtere accuduur. De Vita was al underclocked vanwege battery life en overheating. Ik denk dat Nintendo de sweetspot heeft gekozen tussen power en iets dat je nog wilt vasthouden en mee nemen.

[ Voor 58% gewijzigd door LOTG op 24-02-2017 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOTG schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 16:22:
[...]

Dat is toch Spa&Fruit met een Amstel sticker?

[...]

Dan krijg je een nog slechtere accuduur. De Vita was al underclocked vanwege battery life en overheating. Ik denk dat Nintendo de sweetspot heeft gekozen tussen power en iets dat je nog wilt vasthouden en mee nemen.
Niet als je wacht op betere technieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nieuwevolger schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 16:52:
[...]

Niet als je wacht op betere technieken.
Ja op die fiets blijf je wachten. Want tegen de tijd dat die technieken beter zijn, zijn andere technieken ook weer beter en ziet het er weer niet uit volgens diezelfde mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 17:17
Hoihoi

Ik heb een ps4 camera. Nu wil ik deze netjes wegwerken. Helaas is daarvoor de kabel veelte kort.

Ik kan nergens een verlengkabel vinden (pas ergens 2Q 2017 mogelijk) maar ik hoop dat dit een standaard aansluiting is

Iemand idee of het mogelijk is dat zon kabel los te koop is?

-
Vraag is niet meer van toepassing. Kabel is blijkbaar voor mij wel lang genoeg Haha

[ Voor 13% gewijzigd door Jboy1991 op 24-02-2017 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:47
Jboy1991 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 16:59:
Hoihoi

Ik heb een ps4 camera. Nu wil ik deze netjes wegwerken. Helaas is daarvoor de kabel veelte kort.

Ik kan nergens een verlengkabel vinden (pas ergens 2Q 2017 mogelijk) maar ik hoop dat dit een standaard aansluiting is

Iemand idee of het mogelijk is dat zon kabel los te koop is?

-
Vraag is niet meer van toepassing. Kabel is blijkbaar voor mij wel lang genoeg Haha
Bij Amazon.de is er een verlengkabel van 2 meter en is op voorraad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Asprine schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:11:
Hoelang duurt het meestal tot die beta's naar de productie versie komen?
Vorige keren was het ongeveer een maand, maar dat kan natuurlijk langer worden als ze nog een paar bugs vinden en die nog willen oplossen voor ie uit komt (is ook de reden waarom mensen 'm beta testen ten slotte).

Dus zitten er geen ernstige bugs meer in zou ie volgende week of week erna uit kunnen komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MelvinW schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:25:
[...]

Bij Amazon.de is er een verlengkabel van 2 meter en is op voorraad.
En heb je horizon al in het mooie dubai?

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• MelvinW
Nieuwevolger schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 18:03:
[...]

En heb je horizon al in het mooie dubai?
Jep, sinds gister :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PaoqEuF.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar blijft die review? ;)

Speel je op de Pro of standaard PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
bram1984 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 18:33:
[...]

Waar blijft die review? ;)

Speel je op de Pro of standaard PS4?
Nog geen tijd gehad om te spelen. Zit midden in een verhuizing :p. Heb vanavond wel even tijd. Speel 'm op de Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOTG schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 16:54:
[...]

Ja op die fiets blijf je wachten. Want tegen de tijd dat die technieken beter zijn, zijn andere technieken ook weer beter en ziet het er weer niet uit volgens diezelfde mensen.
Met consoles toch wel een ander verhaal, stel je voor dat Sony met een apparaat voor het einde van het jaar komt, zijn arm soc's weer behoorlijk beter geworden. Vrij normaal dat console bouwers wachten tot nieuwe technieken beschikbaar zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Even een uurtje Horizon kunnen spelen en ben erg onder de indruk so far. Graphics zijn erg mooi en heb voor het eerst het idee dat de kracht van de Pro goed gebruikt wordt. Morgen weer verder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sedad
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:13
Beste mensen, heb sinds twee dagen een pro en die is aangelsoten op een fhd tv. Mijn pro valt spontaan uit tijdens het gamen en downloaden van spellen. Ik zat net Bf1 te spelen en na een kwartier viel hij spontaan uit. Vervolgens alle kabels gecheckt en opnieuw begonnen maar na ongeveer 1 uur is het weer gebeurd. Tijdens het readen van de cd hoor je af en toe een raar luid geluid. Is het spontaan uitvallen iets wat ik over het hoofd zie? Ik heb m sinds donderdag dus zal ik direct contact opnemen met MM of is hier een fix voor. Ik heb beetje op fora gekeken er zijn meerdere mensen die dit hebben ben alleen geen oplossing tegengekomen

Groetjes,

Sedad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:17

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Krijgt hij genoeg kucht/koeling?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:14
Jorgen schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 01:20:
Krijgt hij genoeg kucht/koeling?
Terechte vraag maar na 15 minuten gamen downloaden zou een ps4 niet uit mogen vallen. Terug naar de winkel lijkt me

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sedad
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:13
Ik heb m net helemaal vrijgeplaatst, na 1 uur multiplayer, 2 seconden beeldvastgelopen en dan valt ie ineenkeer uit. Ik probeer het morgen nog een keer en anders idd een vervanging vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

steefje schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 02:00:
[...]

Terechte vraag maar na 15 minuten gamen downloaden zou een ps4 niet uit mogen vallen. Terug naar de winkel lijkt me
Lijkt mij ook hoor, maar eerste waar je aan denkt is oververhitting. Lijkt me goed als deze PS4 terug naar de winkel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 18:45:
[...]

Met consoles toch wel een ander verhaal, stel je voor dat Sony met een apparaat voor het einde van het jaar komt, zijn arm soc's weer behoorlijk beter geworden. Vrij normaal dat console bouwers wachten tot nieuwe technieken beschikbaar zijn.
offtopic:
verschil is dat sony kan wachten, ze hebben 2 relatief recente hanheld entries. Niet het succes wat gehoopt was, maar er is iets, en qua normale consoles zijn ze absolute marktleider. Zij hebben dus geen enkele noodzaak om nu iets te 'moeten' uitbrengen.

Nintendo daarintegen. Heeft een flop met de wii u, en hoewel de ds het goed doet stelt deze technisch weinig voor (komt de new 3ds al in de buurt van de specs van de vita, ik weet het niet, maar de normale 3ds niet.) buiten de 3d techniek. Die toegeven leuk is. Maar het is imho niet de killer fauture gebleken waar de gamewereld op zit te wachten. Verder heeft deze toch een reputatie als kiddie. En de phone/tablets zijn zware concurentie hier. Als je dit allemaal meeneemt vind ik de timing volstrekt logisch.

Ben dus wel benieuwd of sony nog iets gaat doen met hun patent. Mocht de switch een paar maanden na de launch nog succesvol zijn, dan zie ik het wel gebeuren. Helemaal omdat Sony natuurlijk ook phone's en tablets maakt.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nieuwevolger schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 18:45:
[...]

Onzin, als dat zo was waarom heeft Sony dan vorig jaar de PS4 Pro uitgebracht en niet een jaar gewacht zoals Microsoft.

En waarom had Sony dan niet een jaar gewacht met de Vita zo dat ze de problemen daar mee hadden opgelost en hij wel op volle snelheid kon draaien?

Dit is altijd waar, er komt altijd wel bijna iets nieuws.

Het hele probleem met de PS4 en Xbox One was dat ze al op verouderde technologie draaide bij de release, en ze brachten niet echt iets nieuws tenopzichte van de PS3 en Xbox 360 behalve betere hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09 12:23
Sony kan niet met een handheld komen dat veel sneller is dan de Vita? Sowieso wel, de vita is van 2011 (45 nm cpu) en we zijn nu 5-6 jaar verder. Tussen de psp en vita zat 7 jaar. Zo scheef zou het niet zijn nu bijna met wat nieuws te komen maar ik denk dat Sony het mobile gamen een beetje heeft opgegeven. Erg jammer want ik ben blij met mijn vita.

Gelukkig ben ik net zo blij met mijn ps4 (pro). Nog genoeg spellen die ik moet spelen en er komt nog meer dan genoeg mooi spul aan de komende maanden.

[ Voor 4% gewijzigd door warcow op 25-02-2017 09:56 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Gisteren ook de PS4 pro binnengehaald en mijn oude PS3 verkocht. Wat een verschil, heerlijk! De grafische pracht in BF1 is overweldigend. En het is mijn eerste FPS op een console, dus het mikken is nog enorm wennen en moeilijk. Zal met de tijd wel goed komen, maar als er tips zijn, hoor ik die graag.
Daarna staan die nieuwste Tomb Raider, Uncharted en Horizon op het lijstje, mooi vooruitzicht! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Doler schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 10:11:
En het is mijn eerste FPS op een console, dus het mikken is nog enorm wennen en moeilijk. Zal met de tijd wel goed komen, maar als er tips zijn, hoor ik die graag.
Iemand in het BF1 topic vroeg gister hetzelfde, heb daar in een antwoord op pagina 357 een lijstje met tips staan :)
\[XBO/PS4] Battlefield 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
poor Leno schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 10:29:
[...]

Iemand in het BF1 topic vroeg gister hetzelfde, heb daar in een antwoord op pagina 357 een lijstje met tips staan :)
\[XBO/PS4] Battlefield 1
Dankje Leno! Zeer nuttige tips en zal eens naar die instellingen kijken. Daarnaast gewoon lekker genieten van het spel. Vermoedt dat binnenkort de eerste fysieke uitbreiding op de Pro een goede headset gaat worden, vriendin was wat minder amused van al het WO1 oorlogsgeweld in onze huiskamer :P.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
Doler schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 10:34:
[...]
vriendin was wat minder amused van al het WO1 oorlogsgeweld in onze huiskamer :P.
Daarom moet je Little Big Planet 3 ook even gratis downloaden in de store, dan is ze zo weer blij ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 11:06:
[...]

Daarom moet je Little Big Planet 3 ook even gratis downloaden in de store, dan is ze zo weer blij ;)
Mijn vriendin wordt niet blij hoor van LBP3 :) Wel van de PS4(Pro). Heeft ze ff geen last van mij ;)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
poor Leno schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 10:29:
[...]

\[XBO/PS4] Battlefield 1
Off topic, maar:
Tip, als je de datum uit jouw post klikt (of rechter muisknop), krijg je de directe link naar jouw post met tips ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha thnx! Totaal niet aan gedacht :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Doler schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 10:11:
Gisteren ook de PS4 pro binnengehaald en mijn oude PS3 verkocht. Wat een verschil, heerlijk! De grafische pracht in BF1 is overweldigend. En het is mijn eerste FPS op een console, dus het mikken is nog enorm wennen en moeilijk. Zal met de tijd wel goed komen, maar als er tips zijn, hoor ik die graag.
Daarna staan die nieuwste Tomb Raider, Uncharted en Horizon op het lijstje, mooi vooruitzicht! :)
Zo! De overstap van een PS3 naar PS4 Pro moet een beetje hetzelfde geweest zijn als mijn overstap van iPhone 4 naar iPhone 6s haha. Gefeliciteerd met je aankoop. En 2017 word een prachtig jaar. :9

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

dvdkiwi schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 11:06:
[...]

Gratis? Dat is jammer... Ik dacht met € 20 een leuke deal te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, in 4 dagen Wolfenstein; the New Order uitgespeeld.
Dat spel heeft een paar mooie hoogtepunten, maar minstens evenveel dieptepunten.
De gameplay is redelijk, daar stoorde ik me nog niet zo veel aan.
Maar de AI is echt gewoon niet goed. Vijanden bewegen heel kunstmatig en zien je soms niet als je er 2 meter voor staat. Bovendien respawnen en verdwijnen ze regelmatig als ze even niet meer in je gezichtsveld zijn.
Stealth is wel redelijk goed uitgewerkt.
Ook regelmatig bugs, ik heb het spel 4 keer moeten herstarten door een fout.
De hoogtepunten zijn zeker de cutscenes en de goede opbouw van het verhaal/spanning. Ook de muziek is echt goed.
De morele keuze die je na het eerste hoofdstuk moet maken is ook goed en zorgt voor replay value.
Jammer dat je nergens kunt zien hoelang je hebt gespeeld, of zie ik dat over het oog?

Het is zeker een leuk spel en ik heb er van genoten, maar je moet kunnen kijken door de negatieve punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
Ik moet ook zeggen dat ik mij destijds meer heb vermaakt met the old blood. Dat is wel een aanrader vooral door de challenge missies. Best pittig, maar tof om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Nu ik The Witcher op de hoogste moeilijkheidsgraad speel (voor die laatste trophy) valt me pas op hoe slecht het dodgen werkt. Ik snap nu ook waar de kritiek op de combat vandaan komt.
Dat je dan na het dood gaan een loading screen van jawel, 60 (!!!) seconden te zien krijgt werkt ook niet mee.
Hoe goed de game en het verhaal ook zijn, door dat soort irritatiepunten scoort de game bij mij niet hoger dan een 7 à 7,5 en dat vind ik best jammer.

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 25-02-2017 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de hoogste moeilijkheidsgraad zul je ook meer moeten doen dan dodgen: potions, powers gebruiken ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
dvdkiwi schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 17:02:
Nu ik The Witcher op de hoogste moeilijkheidsgraad speel (voor die laatste trophy) valt me pas op hoe slecht het dodgen werkt. Ik snap nu ook waar de kritiek op de combat vandaan komt.
Dat je dan na het dood gaan een loading screen van jawel, 60 (!!!) seconden te zien krijgt werkt ook niet mee.
Hoe goed de game en het verhaal ook zijn, door dat soort irritatiepunten scoort de game bij mij niet hoger dan een 7 à 7,5 en dat vind ik best jammer.
Vond 'm niet zo moeilijk hoor, speelde vanaf dag 1 op de hoogste moeilijkheidsgraad. Misschien dat je gewend bent geraakt aan de makkelijkere tegenstanders..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kan me hier totaal niet in vinden.

Heb er aardig wat playtroughs opzitten waaronder ook op Death March.
Maar nooit problemen met de combat gehad.
Gewoon een kwestie van de juiste dodge gebruiken bij de juiste tegenstander en uiteraard op het juiste moment.
En bij groepen vijanden een grootschalige aanval gebruiken.
En logischerwijs geen vijanden aanpakken die een skull boven hun hoofd hebben.

Mijn ervaring in dit spel is dat als je dood gaat dat het 99 van de 100 keer je eigen schuld is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn tactiek was zoveel mogelijk te dodgen tot je weer je schild kan opzetten. Dan ben je op een gegeven moment niet meer dood te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik snap jullie en als ik met Geralt speel gaat het me ook wel goed af, maar de stukken met Ciri.... dat is andere koek.
Ik vecht nu tegen de Crones en het gevecht begint al met een klap die niet te ontwijken is :/

Een paar keer doodgaan vind ik niet erg, maar daarna een volle minuut naar een loading screen zitten kijken werkt de irritatie alleen maar in de hand.
Ik ga wel even naar buiten ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Superkiwi op 25-02-2017 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Je moet de power van Ciri gebruiken, L2 (of R2?) inhouden en loslaten voor een speciale aanval, dat werkt aardig. Of heb je die tijdens het gevecht met de Crones nog niet.. (?)
Verder kan Ciri (ook) snel dodgen met X.

[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 25-02-2017 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
  • Laatst online: 01-06 19:16
dvdkiwi schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 18:11:
Ik snap jullie en als ik met Geralt speel gaat het me ook wel goed af, maar de stukken met Ciri.... dat is andere koek.
Ik vecht nu tegen de Crones en het gevecht begint al met een klap die niet te ontwijken is :/
Bij mij was het juist andersom.. Stukken van Ciri voelden als easy mode, omdat haar krachten zo OP zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 18:20

spaceboy

Op grote hoogte

Baas41 schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 18:15:
[...]

Bij mij was het juist andersom.. Stukken van Ciri voelden als easy mode, omdat haar krachten zo OP zijn :P
Ja inderdaad man! Ik had bij Ciri ook continu het gevoel dat een veredelde cutscene was waar je voor het gevoel af en toe een knop moest indrukken. Die is zo vreselijk snel dat ze eigenlijk nooit geraakt wordt.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Vandaag 2 keer gehad dat mn Pro er heel lang deed om rest mode in te gaan. Daarna wilt ie niet aan. Licht blijft in standby knipperen. Dus moet ik de powerknop inhouden tot ie uitgaat. Daarna doet ie t weer...

Iemand dit ook al gehad? Voor vandaag nooit gehad...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 18:20

spaceboy

Op grote hoogte

Scrisissszzz schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 19:05:
Vandaag 2 keer gehad dat mn Pro er heel lang deed om rest mode in te gaan. Daarna wilt ie niet aan. Licht blijft in standby knipperen. Dus moet ik de powerknop inhouden tot ie uitgaat. Daarna doet ie t weer...

Yes, heb ik ook gehad. Beginperiode dat ik hem had kon ik de standby dus helemaal niet gebruiken. Vreemd genoeg gaat het nu weer goed, maar ik durf hem nog steeds amper op standby te zetten... :/

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Scrisissszzz schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 19:05:

Dat had ik wel eens met een CUH-1200 PS4. Geen idee waar dat door kwam.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Nooit gedacht dat toen ik het spel in 2004/5 kocht ik 1 van de drie vigilante missies zou uitspelen. Nu dan toch de ambulance. Nou de politie en de brandweer. Go!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FyAUoUTI672B0XfKc2xXrLxl/full.jpg

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
LuPo schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:16:
[...]

Dat had ik wel eens met een CUH-1200 PS4. Geen idee waar dat door kwam.
Idem, met een 1100. En vooral de 'wel eens'. Geen specifieke fout, maar eerder een random vastloper (denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:37
Iemand ook de ervaring dat de platinum wireless headset na standby mode niet meer werkt?
full restart werkt wel als ook de usb uitzetten in de standby opties. lelijke bug.
verder dik tevreden prachtig geluid prima draag comfort

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Heb dan nu last van zo een game dip, gelukkig komt horizon van de week uit, maar na The Witcher 3 is elke game die ik nu opstart maar Meh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Geen last van. Wel van moeheid en tijdgebrek maar goed. Ja The Witcher 3. Aardig spel. Maar de hype en het enthousiasme snap ik persoonlijk niet. Zo geweldig en vernieuwend vond ik het allemaal niet.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Sinds Ark Survival Evolved uit is op de Ps4 speel ik geen andere spel meer. Je moet in begin geduld hebben totdat je spel door hebt, daarna raak je eraan verslaafd :) . Vooral leuk om samen met vrienden te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Geteisem schreef op zondag 26 februari 2017 @ 00:47:
Geen last van. Wel van moeheid en tijdgebrek maar goed. Ja The Witcher 3. Aardig spel. Maar de hype en het enthousiasme snap ik persoonlijk niet. Zo geweldig en vernieuwend vond ik het allemaal niet.
Keertje op tijd naar je nest gaan? Maar goed The Witcher 3

Tja vernieuwend, moet iets echt vernieuwend zijn om goed te zijn?
Mijn inziens absoluut niet, al zijn de quests van zeer hoog niveau dat dit maar zelden vertoond is.
Het zijn geen Fetch quests zoals bij de meeste rpg, en dan heb je ook nog de contracts en de side missies. In mijn ogen zeker vernieuwend qua niveau quests.

Combat is Okay-ish, maar omdat je veel met je talents kunt doen (en op vele verschillende manieren) kun je hiermee uitstekend dingen uitproberen met potions en oils.

De characters zijn zeer goed uitgewerkt, uitstekend zelfs, in weinig andere games gezien.

Maar goed ik deed er ook 3x over voordat ik er echt in kwam :+
.

[ Voor 11% gewijzigd door Origins op 26-02-2017 09:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Origins schreef op zondag 26 februari 2017 @ 07:32:
[...]

Keertje op tijd naar je nest gaan? Maar goed The Witcher 3

Tja vernieuwend, moet iets echt vernieuwend zijn om goed te zijn?
Mijn inziens absoluut niet, al zijn de quests van zeer hoog niveau dat dit maar zelden vertoond is.
Het zijn geen Fetch quests zoals bij de meeste rpg, en dan heb je ook nog de contracts en de side missies. In mijn ogen zeker vernieuwend qua niveau quests.

Combat is Okay-ish, maar omdat je veel met je talents kunt doen (en op vele verschillende manieren) kun je hiermee uitstekend dingen uitproberen met potions en oils.

De characters zijn zeer goed uitgewerkt, uitstekend zelfs, in weinig andere games gezien.

Maar goed ik deed er ook 3x over voordat ik er echt in kwam :+
.
Doordeweeks doe ik dat ook braaf. In het weekend echter... O-)

Ik vond Witcher 3 absoluut geen slecht spel hoor. En de cutscenes waren meer dan ok. Maar toch nee. De combat en het spelen zelf voelt erg ancient aan. Ook de overdaad aan quests helpt niet mee denk ik in mijn geval.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Dat laatste moet je maar net liggen inderdaad, het zijn wel érg veel quests.
Toen ik merkte dat ik tegen het eind van het verhaal kwam en uit de laatste story missions wéér nieuwe side missies ontstonden was ik er ook wel een beetje klaar mee. uiteindelijk 175 uur over gedaan om de game incl DLC's uit te spelen en dat was mij nét even te lang.
Maar herhalend of vervelend zijn de missies nooit geweest, dus een dikke pluim voor de scriptschrijvers van The Witcher. Op het vlak van de verhalen, zowel in de main story als in de side missies, heb ik dan ook niks te klagen.
Ik merk alleen dat na een 100-120 uur in dezelfde game mijn interesse langzaam wat begint af te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

Phydomir

Dennis

Dan heb je meer uithoudingsvermogen dan de gemiddelde gamer denk ik. Zelfs met games die ik echt tof vind (zoals de Witcher 3) heb ik na een uur of 30/40 het toch meestal wel gehad. Dat geld dan vooral voor normale RPG's etc. Games zonder verhaal (sport/race) games kan ik wel tot in de treurigheid spelen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Laatst online: 20-12-2023
Mijn valkuil met TW3 was dat ik urenlang ging rondbazuinen in de wereld en daardoor de hoofdverhaallijn uit het oog verloor. Daardoor was ik bijna mijn interesse in de game verloren omdat ik zoveel uren alleen maar had zitten grinden, sidequests doen, verkennen, spullen verzamelen etc.

Dus straks met Horizon moet ik ervoor oppassen dat ik niet teveel ga afdwalen :) Natuurlijk de tijd kunnen nemen om de wereld te verkennen en gewoon genieten van de graphics maar ook een goede balans houden met de verhaallijn en progressie maken in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Bij verhalende games wil ik na een uur of 10-15 echt wel richting het einde. TW3 heb ik wel, om het te proberen, maar bij voorbaat weet ik dan al dat ik het niet uit ga spelen. 175 uur zou ik ook jaren over doen 😋 Teveel andere spellen die ik ook wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bol.com games‏

Sony Playstation 4 Slim console 1TB Horizon bundel inclusief de game Uncharted 4 en 3 maanden PS Plus voor €329,-!

https://www.bol.com/nl/p/...ps-plus/9200000074036167/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C5lhysdWQAAOvEj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 21:19

ddZ

Tja, TW3... Voor mij persoonlijk komt er - kijkend naar het audiovisuele plaatje icm. de enorme spelwereld - vrijwel geen enkele game in de buurt. Ik ben nog steeds lekker veel tijd in het steken in Dark Souls 3 (daarvoor Bloodborne) en dat is qua combat toch wel van een ander niveau imho. Dan voelen de controls van TW3 wel erg chunky...

Desalniettemin zal ik de TW3 zeker nog wel eens opstarten; ieder hoekje uitkammen, de DLC's uitspelen etc.

Ik ben een liefhebber van zulke games, dus zal me hopelijk wel weten te vermaken met Horizon Zero Down, idem voor Nioh, die ook nog op mijn lijstje staat....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aimad1981
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-04-2021
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2017 @ 12:08:
bol.com games‏

Sony Playstation 4 Slim console 1TB Horizon bundel inclusief de game Uncharted 4 en 3 maanden PS Plus voor €329,-!

https://www.bol.com/nl/p/...ps-plus/9200000074036167/

[afbeelding]
Eigenlijk een schande van Sony dat er nog steeds niks is aangekondigd wat betreft een Playstation 4 Pro bundel met Horizon Zero Dawn. Ze promoten alleen de Ps4 slim en laten de Pro links liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oujdi1981 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:40:
Eigenlijk een schande van Sony dat er nog steeds niks is aangekondigd wat betreft een Playstation 4 Pro bundel met Horizon Zero Dawn. Ze promoten alleen de Ps4 slim en laten de Pro links liggen!
De 'echte' Tweakers hebben de PS4 Pro al in huis. :+
Pagina: 1 ... 31 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!