Meteen FIFA even gekocht voor 22 euro, wat een deal!
Het kan ook met een usb stick als je geen ps plus hebt.Supershiva schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 19:55:
Kan ik de savegames simpel exporteren van de oude PS4 en weer importeren op de nieuwe?
Niet zozeer voor mezelf maar voor mn dochtertje, ze heeft bij LEGO Marvel super heroes bijna iedereen unlocked. De pl**ris breekt uit als ze weer helemaal opnieuw moet beginnen
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Heb ik ook gedaan.d0s schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 21:11:
Meteen FIFA even gekocht voor 22 euro, wat een deal!
waar zie jij Fifa voor € 22?Sagat schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:59:
@deals
hmmm unravel voor 5 euro is idd niet duur, maar geen enkele haast met deze game, vind dit echt zo'n titel die nog een keer in een humble bundle of ps plus komt. Fifa17 voor 22 euro.......ja die moet ik misschien toch maar halen, had ik mijn zoon beloofd. En dan hoef ik niet te disc jockey-en (ja ik ben zo lui)
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ik zal wel niet goed kijken, maar lager dan € 29,99 zie ik hem niet.
https://store.playstation...03214_00-FIFAFOOTBALL2017
Heb je zeker geen PlayStation Plus, mooie aanbieding maar ik heb hem al op pc. Titan Fall 2 wel aangeschaft bij MM voor 25 euro, tenminste een fysieke kopie.Jorgen schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 01:10:
[...]
Ik zal wel niet goed kijken, maar lager dan € 29,99 zie ik hem niet.
https://store.playstation...03214_00-FIFAFOOTBALL2017

[ Voor 13% gewijzigd door NotSoSteady op 23-02-2017 01:23 ]
Ik vermoedde al zoiets. En nee, ik heb al jaren gewoon een gratis PS Network account en meer niet.
Nu zie ik dat je een proefabonnement kunt nemen en dat je dat binnen 14 dagen kosteloos kunt opzeggen. Kan je dan ook Fifa 17 voor die prijs aanschaffen en blijft hij gewoon in je bezit? Dat kan ik zo snel in de FAQ niet vinden.
Edit: antwoord gekregen: ja dat kan.
Nu zie ik dat je een proefabonnement kunt nemen en dat je dat binnen 14 dagen kosteloos kunt opzeggen. Kan je dan ook Fifa 17 voor die prijs aanschaffen en blijft hij gewoon in je bezit? Dat kan ik zo snel in de FAQ niet vinden.
Edit: antwoord gekregen: ja dat kan.
[ Voor 59% gewijzigd door Jorgen op 23-02-2017 02:53 ]
Shadow of Mordor GOTY heb ik al gehad. Goede keuzesSinned123 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 20:06:
[...]
Goede keuzes
Trackmania had ik al, maar zelf ook Bloodborne en Witcher3 gekocht
Oh en Shadow of Mordor.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Bestaat er ergens een website waarbij de games gelist zijn met verbeteringen op ps4 pro in 1080p? Ik heb heel wat lijsten gevonden, maar dat gaat allemaal over hogere resolutie.
http://www.ign.com/wikis/..._Upgrades_and_DifferencesPepper92 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 07:04:
Bestaat er ergens een website waarbij de games gelist zijn met verbeteringen op ps4 pro in 1080p? Ik heb heel wat lijsten gevonden, maar dat gaat allemaal over hogere resolutie.
Er staat hier een goede Harman Kardon set. Als ik BF4 speel schudt het huis op zijn grondvesten; daar kan geen koptelefoon tegenopAnton.net schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 20:04:
Gamen jullie dan vooral met luidsprekers?
Ook tijdens bv Project Cars is het werkelijk genieten geblazen!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hier ook een H/K set, maar ik vind het precies andersom. Een hoofdtelefoon geeft zoveel meer immersie doordat je volledig bent afgesloten qua geluid. Je hoort ook veel meer details in het geluid. Ik heb een goede bass in mijn headset zitten en dat vind ik persoonlijk echt 10x dikker klinken dan over de speakers.dvdkiwi schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:28:
[...]
Er staat hier een goede Harman Kardon set. Als ik BF4 speel schudt het huis op zijn grondvesten; daar kan geen koptelefoon tegenop
Mijn bass gaat dan ook niet over de speakers maar komt uit een dik vierkant gedrocht
Die van mij ook, maar dan nog.dvdkiwi schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:48:
Mijn bass gaat dan ook niet over de speakers maar komt uit een dik vierkant gedrocht
Verwijderd
Ik heb zelf de LG 55B6V (i.c.m. de PS4 Pro) sinds enkele weken en gamen hierop is echt fantastischspaceboy schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 08:01:
Ik lees hier eigenlijk weinig over de "beste" game tv in combinatie met de PS4 Pro. Is daar iets zinnigs over te zeggen? Ik ben me aan het oriënteren op een 55 of 60 inch 4K tv, maar waar let je dan nog meer op? Input lag? Kleiner dan 40ms ofzo? En verder?
Zo irritant, die lui die het geluid op 100 hebben staan waardoor je niemand in de party nog verstaat😉dvdkiwi schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:28:
[...]
Er staat hier een goede Harman Kardon set. Als ik BF4 speel schudt het huis op zijn grondvesten; daar kan geen koptelefoon tegenop
Beter dan die constante piep/zoem van headphonegebruikers 
Of lui die de microfoon van hun headset ergens in hun neus hebben zitten...
Jij niet hoor Chris
Trouwens, je weet dat bij Harman Kardon 100 hééééél zacht is. Hoe lager het getal, hoe harder het geluid
Of lui die de microfoon van hun headset ergens in hun neus hebben zitten...
Jij niet hoor Chris
Trouwens, je weet dat bij Harman Kardon 100 hééééél zacht is. Hoe lager het getal, hoe harder het geluid
[ Voor 56% gewijzigd door Superkiwi op 23-02-2017 10:03 ]
Waarom moeten fifa en titanfall 2 nou net in de sale zijn vlak voor horizon : ( ?
Nou, dat vind ik echt best lullig tegenover je vriendindvdkiwi schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:48:

Pff inderdaad. Ik ga 'm ook maar kopen, maar ik begin er nog niet aan. Eerst Horizon en heb ook net een start aan Deus Ex gemaakt, maar ook die zal moeten wachten.Nieuwevolger schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:05:
Waarom moeten fifa en titanfall 2 nou net in de sale zijn vlak voor horizon : ( ?
Edit: valt me trouwens op dat ik de laatste tijd steeds mijn Rabo scanner nodig heb voor aankopen in de Store. Dat was voorheen niet zo. Is dat nieuw of zo?
[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 23-02-2017 10:18 ]
Ik ben al een tijdje klaar met springen en schieten dus ik laat TF 2 links liggen. Heb nog een weekje de tijd om wat backlog te spelen, voordat ik aan Horizon kan beginnen. Daarna komt Mass Effect 3 ook nog eens uit. Waar ga ik de tijd vandaan halen?
Vakantiedagen opnemen, ziek melden, ontslag nemen, vriendin/vriend/vrouw/man/kids deur uit werken?
Ik hoop ook zo goed als klaar te zijn met Nioh voordat Horizon er is. Die heb ik nooit klaar voor Mass Effect dus die moeten maar afgewisseld gaan worden 
De rest van mijn backlog komt daarna wel weer haha.
De rest van mijn backlog komt daarna wel weer haha.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Helaas allemaal niet mogelijk. Moet nog wel eten kunnen kopen, anders is het gameplezier ook maar van korte duur.poor Leno schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:22:
Vakantiedagen opnemen, ziek melden, ontslag nemen, vriendin/vriend/vrouw/man/kids deur uit werken?
ikmoetgeldlenenvoorgamen.nl?Mrsrd13 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:29:
[...]
Helaas allemaal niet mogelijk. Moet nog wel eten kunnen kopen, anders is het gameplezier ook maar van korte duur.
Maar ik zie t al, jij hebt prioriteiten niet bovenaan je lijstje staan
Ik ben vorige week begonnen met The Witcher 3 GOTY.
Ik had de standaard versie van deel 3 al tijdens launch gekocht maar kwam er toen niet goed in en uiteindelijk ingeruild.
The Witcher 3 GOTY ligt ook al sinds release in mijn backlog kastje maar vorige week toch maar eens begonnen ermee. Heb er nu circa 30 uur inzitten en holy shit wat een vette game!!! En dan zit ik nog altijd maar in het 2e gebied (Velen / Novigrad) en zijn er in totaal 5 soortgelijke gebieden te vinden!
Ik begrijp niet goed dat het me de eerste keer niet echt gepakt heeft. Waarschijnlijk was het te overweldigend voor me. De wereld is gigantisch groot en zit vol met ontzettend veel (side)quests. Maar elke sidequest is nog beter geschreven dan de gemiddelde main quest in andere games. Dit is echt minimaal Tolkien niveau als je kijkt naar de karakters, details en diepgang van het Witcher universum.
Als je eenmaal in het verhaal zit laat het je niet meer los!
Ohwjah en Gwent is fantastisch!
Ik had de standaard versie van deel 3 al tijdens launch gekocht maar kwam er toen niet goed in en uiteindelijk ingeruild.
The Witcher 3 GOTY ligt ook al sinds release in mijn backlog kastje maar vorige week toch maar eens begonnen ermee. Heb er nu circa 30 uur inzitten en holy shit wat een vette game!!! En dan zit ik nog altijd maar in het 2e gebied (Velen / Novigrad) en zijn er in totaal 5 soortgelijke gebieden te vinden!
Ik begrijp niet goed dat het me de eerste keer niet echt gepakt heeft. Waarschijnlijk was het te overweldigend voor me. De wereld is gigantisch groot en zit vol met ontzettend veel (side)quests. Maar elke sidequest is nog beter geschreven dan de gemiddelde main quest in andere games. Dit is echt minimaal Tolkien niveau als je kijkt naar de karakters, details en diepgang van het Witcher universum.
[ Voor 5% gewijzigd door ThaBEN op 23-02-2017 10:36 ]
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Heeft iemand Rayman? Zodat ik de friend trophies kan halen?
PSN: Alvanosa
Dan ben jij voor de rest van het jaar wel weer klaar, haha.LuPo schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 17:02:
Ik heb weer wat nieuws te spelen. Eergisteren Bloodborne GOTY, gisteren Trackmania Turbo en vandaag The Witcher 3 GOTY gekocht.
Nu nog tijd zien te vinden.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
En Horizon: Zero Dawn dan?Jackal131 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:49:
[...]
Dan ben jij voor de rest van het jaar wel weer klaar, haha.
Daar heb je volgend jaar misschien weer tijd voor.
Bij The Witcher heb ik na 200 uur besloten dat het misschien wel eens tijd zou worden om de game maar uit te spelen (dat is zonder DLC). Had ik nog wel langer kunnen rekken. En Bloodborn gaat ook de nodige tijd in zitten!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik hoop tegen de tijd dat ik klaar ben met The Witcher 3 GOTY er een Horizon Zero Dawn GOTY editie beschikbaar is
Gezien de positieve reviews zal die er vast wel aankomen.
Gezien de positieve reviews zal die er vast wel aankomen.
Ben zelf 2 weken geleden begonnen, en inderdaad Witcher 3 is fantastisch, heb toen der tijd ook de season pass gehaald en deze game staat al zo lang in mijn backlog, en dit was mijn 3de en laatste try.ThaBEN schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:32:
Ik ben vorige week begonnen met The Witcher 3 GOTY.
En gelukkig heb ik door gezet, de game is werkelijk fantastisch, zit nu wel op 75% van hoofd verhaal.
Ik kan er nog altijd niet goed bij hoe hoog de kwaliteiten zijn van de main, de sidequests en de contracts.. (al heb je hier een paar simpele) het is werkelijk een fantastische game.
Nadat ik de mainstory game heb uitgespeeld (ik hoop dit weekend) dan doe ik even een stop in de game, en in de zomer ga ik er mee verder.
Inmiddels zit ik op zo'n ~30% in de scripted rollercoaster die Tomb Raider DE heet.
Ik moet zeggen dat het lekker wegspeelt en op dit tempo zal het niet echt lang duren voordat het einde in zicht is (dat na een paar keer een uurtje spelen) . Vooralsnog hou ik mij niet echt bezig met alle collectables, dit komt later nog wel. Gewoon een leuke game voor even tussendoor.
Het enige wat ik merk is dat de moeilijkheidsgraad normal wel erg beperkt is. Ik ben eigenlijk alleen Dark Souls 3 gewend maar TR is toch wel weer een STUK makkelijker. Ik vraag mij af hoe easy dan wel niet is...
Het enige wat ik merk is dat de moeilijkheidsgraad normal wel erg beperkt is. Ik ben eigenlijk alleen Dark Souls 3 gewend maar TR is toch wel weer een STUK makkelijker. Ik vraag mij af hoe easy dan wel niet is...

[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 23-02-2017 12:03 ]
Volgens mij is daar ook een demo van te downloaden. Ik vond het niet helemaal my cup of tea. Grafisch prima (maar niet "heel mooi" zoal ik sommige reacties lees) maar na een level of wat had ik het wel gezien.Lasmibalsingh schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:00:
[...]
Unravel voor 5 euro, het spel lijkt me wel wat. Wat zijn jullie ervaringen met Unravel, aanrader of niet?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Wat bedoel je precies met "scripted"?vhal schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:02:
Inmiddels zit ik op zo'n ~30% in de scripted rollercoaster die Tomb Raider DE heet.Ik moet zeggen dat het lekker wegspeelt en op dit tempo zal het niet echt lang duren voordat het einde in zicht is (dat na een paar keer een uurtje spelen) . Vooralsnog hou ik mij niet echt bezig met alle collectables, dit komt later nog wel. Gewoon een leuke game voor even tussendoor.
Vooral de hearth of stone dlc is heel goed, voor mij een dikke 10.
Geen grote open speelwereld zoals GTA, The Witcher etc. Alhoewel Tomb Raider minder scripted is dan Uncharted. Je hebt nog wel enige vrijheid (vooral in RotTR).
Ik ben niet zo van de 'druk nu op X' en dan 'nu op O ' en vervolgens L-stick heen en weer bewegen om iets voor elkaar te krijgen. De mainstory vind ik wel vrij lineair, je kan weliswaar weer terug naar een andere camp om diverse collectables te vinden maar verder heb ik gevoel dat er hierna weinig meer te doen is.
Uncharted stond nog op mijn lijst maar als ik lees dat deze game nog 'erger' is, dan ga ik weer even twijfelen...
[ Voor 11% gewijzigd door vhal op 23-02-2017 12:14 ]
Dat is een quick time event en heeft eigenlijk weinig met het wel of niet scripted zijn van een game te maken. Je kan ook games weinig weinig scripted gebeurtenissen en veel QTE's hebben. Vandaar ook mijn vraag.vhal schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:13:
[...]
Ik ben niet zo van de 'druk nu op X' en dan 'nu op O ' en vervolgens L-stick heen en weer bewegen om iets voor elkaar te krijgen. De mainstory vind ik wel vrij lineair, je kan weliswaar weer terug naar een andere camp om diverse collectables te vinden maar verder heb ik gevoel dat er hierna weinig meer te doen is.
Uncharted stond nog op mijn lijst maar als ik lees dat deze game nog 'erger' is, dan ga ik weer even twijfelen...
Het centrale verhaal van vrijwel iedere open wereld game is uiteindelijk gewoon lineair op een paar vertakkingen na, maar daar kom je alleen achter door 'm meerdere keren uit te spelen.
Uncharted is gewoon een klassiek lineair actie avontuur. Als je daar niet van houdt, moet je die vooral niet gaan spelen. Ik vond het een verademing in een landschap waar je tegenwoordig wordt doodgegooid met open wereld games. Persoonlijk vind ik die game een stuk leuker en beter dan Tomb Raider. In TR zitten wel wat leuke optionele tombes, maar de rest van de "open wereld" is vooral filler en bedoeld om te rekken.
Edit: Meer mensen die toevallig een aankoop in de store proberen te doen, waarbij het niet lukt? Ik krijg na het afrekenen steeds een foutmelding.
[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 23-02-2017 12:44 ]
Heb ik maar ik heb die trophies behaald door zelf een 2e accountje te maken. Vriendje van mezelf geworden en dan heb je die 2 trophies in no-time.Alvanosa schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:44:
Heeft iemand Rayman? Zodat ik de friend trophies kan halen?
PSN ID: MrMichel_75
Hmmm, ik vind Uncharted 4 en Rise Of The Tomb Raider beide top games op hun eigen manier.
En als je van QTE's houdt, moet je bij The Order 1886 zijn, heb ik me laten vertellen.
En als je van QTE's houdt, moet je bij The Order 1886 zijn, heb ik me laten vertellen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik denk dat ie dat bedoelt met scriptedbram1984 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:25:
[...]
Uncharted is gewoon een klassiek lineair actie avontuur.
Dat zou wel erg zonde zijn. Niet laten schieten die game!vhal schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:13:
[...]
[ Voor 39% gewijzigd door Superkiwi op 23-02-2017 13:01 ]
Ahh totaal niet aan gedachtMisterMichel schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:57:
[...]
Heb ik maar ik heb die trophies behaald door zelf een 2e accountje te maken. Vriendje van mezelf geworden en dan heb je die 2 trophies in no-time.

Heavy Rain is dan een betere keuze.Jumpman schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:59:
Hmmm, ik vind Uncharted 4 en Rise Of The Tomb Raider beide top games op hun eigen manier.
Dus kort door de bocht moet het of een kastje zijn die sowieso wat hoger is van binnen en eigenlijk liefst lekker open aan alle zijden, en anders bovenop. Nu ga ik de volgende TV toch wel ophangen aan de muur waardoor er ruimte komt OP het kastje, maar die volgende TV laat toch nog even op zich wachtenskreppiedoe schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 18:40:
[...]
Het probleem met zulke meubels is dat de luchtstroming niet goed is waardoor de warme lucht teveel blijft hangen in het meubel en je console warmer wordt dan je zou willen. Ik heb in het verleden een vergelijkbaar meubel gehad waar ik een groot deel van de achterkant uit had gezaagd, maar het resultaat was niet wat ik hoopte.
Dus tegenwoordig staat mijn console "gewoon" bovenop, dan weet ik zeker dat de koeling goed is en de PS4 erg stil is tijdens het gamen.
Uncharted is een filmische game. Ik vind ze epischvhal schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:13:
[...]
Gekke is, ik ken iemand die heeft zijn og PS4 in een kastje staan en ook nog eens helemaal ingebouwd en het kastje is niet open aan de achterkant. Aan de voorkant heeft de PS4 2 cm ruimte. En daar maakt de PS4 echt totaal geen lawaai en draait als een zonnetje
GamiQ, de game notes app met game maps!
Als je de kast goed isoleerd hoor je het geluid gewoon niet, of het er nou is of niet.
Kan, en blijkbaar kan de PS4 het goed hebben, want die draait prima
GamiQ, de game notes app met game maps!
Iemand die mij kan zeggen of het mogelijk is om de dualshock 4 v2 via een usb verlengkabel van 15m en daar een adaptertje naar micro op te zetten werkend te krijgen? Waarbij dan de data ook via usb gaat. Ik zoek namelijk een mogelijkheid om ca 15m van mijn ps4 af te zitten. Draadloos haald hij het niet.
Geen zin om een v2 controller te kopen en de kabels om er dan achter te komen dat het toch te ver weg van de ps4 is.
Iemand die hier iets over kan te zeggen?
Een usb verlengkabel als deze:
https://www.allekabels.nl...rlengkabels/15-meter.html
Geen zin om een v2 controller te kopen en de kabels om er dan achter te komen dat het toch te ver weg van de ps4 is.
15 meter!!KookSpook schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:47:
Iemand die mij kan zeggen of het mogelijk is om de dualshock 4 v2 via een usb verlengkabel van 15m en daar een adaptertje naar micro op te zetten werkend te krijgen? Waarbij dan de data ook via usb gaat. Ik zoek namelijk een mogelijkheid om ca 15m van mijn ps4 af te zitten. Draadloos haald hij het niet.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik heb het geprobeerd en het begint wel leuk en aardig maar al snel valt alles in de herhaling. Ik heb ook even wat reviews gelezen en daar kwamen ze tot dezelfde conclusie, behoorlijk eentonig. Geen aankoop dus voor mij.Bor schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:04:
[...]
Volgens mij is daar ook een demo van te downloaden. Ik vond het niet helemaal my cup of tea. Grafisch prima (maar niet "heel mooi" zoal ik sommige reacties lees) maar na een level of wat had ik het wel gezien.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ik heb geen antwoord op jouw vraag maar ik ben wel echt ziekelijk benieuwd naar hoe je 15 meter van je ps4 kunt zitten.KookSpook schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:47:
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Je gaat in een bioscoopzaal gamen?KookSpook schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:47:
Jij hebt jezelf een 650 inch 4k HDR tv kado gedaan?KookSpook schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:47:
misschien staat zn ps4 wel in een andere kamer als zn tv/monitor?
Ps4 staat in de woonkamer. De hobbykamer is ongeveer 15m daar vandaan. Met een hdmi splitter gaat beeld naar twee tv's. eentje naar de woonkamer en eentje naar hobbykamer. Alleen signaal van de controller haald die afstand tussen woonkamer en hobbykamer niet. De dualshock 4 v2 kan signaal via usb sturen. Dus daarom hoop ik dat die 15m verlengd kan worden.Phase schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:02:
[...]
Ik heb geen antwoord op jouw vraag maar ik ben wel echt ziekelijk benieuwd naar hoe je 15 meter van je ps4 kunt zitten.
Denk niet dat er veel mensen zijn die dat wel eens geprobeerd hebben. Maar wat ik wel weet is dat USB in de basis niet geschikt is om 15m verlengt te worden.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij als je je dualshock controller aansluit op de ''normale'' PS4 met een usb dan geeft die alsnog de signalen door via Bluetooth.KookSpook schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:22:
[...]
Ps4 staat in de woonkamer. De hobbykamer is ongeveer 15m daar vandaan. Met een hdmi splitter gaat beeld naar twee tv's. eentje naar de woonkamer en eentje naar hobbykamer. Alleen signaal van de controller haald die afstand tussen woonkamer en hobbykamer niet. De dualshock 4 v2 kan signaal via usb sturen. Dus daarom hoop ik dat die 15m verlengd kan worden.
Echter bij de pro hebben ze dit aangepast.
Leg anders ook even een HDMI kabeltje richting MaastrichtKookSpook schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:22:
[...]
Ps4 staat in de woonkamer. De hobbykamer is ongeveer 15m daar vandaan. Met een hdmi splitter gaat beeld naar twee tv's. eentje naar de woonkamer en eentje naar hobbykamer. Alleen signaal van de controller haald die afstand tussen woonkamer en hobbykamer niet. De dualshock 4 v2 kan signaal via usb sturen. Dus daarom hoop ik dat die 15m verlengd kan worden.
Kan ik gelijk met je mee gamen
Maar even alle gekheid op een stokje, ik zou niet weten waarom die HDMI USB kabel niet zal werken.
Je moet alleen zorgen dat de kabel krachtig genoeg is. Die kabels hebben meestal zo een 'ader' eraan voor maximale spanning over deze lengtes.
Ik heb zelf mijn PS4 Pro ook met een 15m HDMI en 15m optische kabel op mijn TV aangesloten. In werkelijkheid staat de PS4 maar iets van 4 meter van de zitbank vandaan aan me computertafel maar wil geen kabels dwars door de woonkamer hebben liggen dus netjes alle kabels langs de plinten gelegd waardoor ik op die lengte uitkom.
Reden is dat ik daar meer ruimte heb om in VR te spelen, en me racestuurtje aan me computertafel kan laten staan.
Maar je moet zorgen dat je de juiste kabel hebt. Je hebt ook korte USB kabels van 1 meter die de PS4 controller niet herkend. Moet je even onderzoek doen naar waar die kabel precies aan moet voldoen en dan zal de lengte niet uitmaken.
[ Voor 16% gewijzigd door ThaBEN op 23-02-2017 16:46 ]
Voor USB 2.0 was de max lengte volgens mij 5 meter. Bij 3.0 was dit verbeterd maar voor hoeveel weet ik niet.
En nu is de vraag of de controller USB 3.0 is.
@soldier wolf volgens mij is dat niet de Pro maar de V2 controller die dat mogelijk maakt.
@ThaBEN Maar het gaat juist om USB en niet HDMI
@soldier wolf volgens mij is dat niet de Pro maar de V2 controller die dat mogelijk maakt.
[ Voor 9% gewijzigd door LOTG op 23-02-2017 16:37 ]
ooh dat kan ook:)LOTG schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:35:
Voor USB 2.0 was de max lengte volgens mij 5 meter. Bij 3.0 was dit verbeterd maar voor hoeveel weet ik niet.
maar iig, dan werkt het dus zowiezo niet wat hij wilt.
Stap 1: Pak een kartonnen doos, bekleed de binnenkant met aluminiumfolie, zet de PS4 daarin en richt die op de hobbykamer.
Stap 2: Pak nog een doos, bekleed de binnekant weer met aluminiumfolie, maar er 2 gaten in voor je armen en game dan met die doos om je handen/controller en richting de PS4.
Stap 3: Lange-afstands-gamen!
Stap 2: Pak nog een doos, bekleed de binnekant weer met aluminiumfolie, maar er 2 gaten in voor je armen en game dan met die doos om je handen/controller en richting de PS4.
Stap 3: Lange-afstands-gamen!
Of je verplaatst je PS4 zodat die in het midden staat tussen de 2 kamers i.p.v. bij de TV in de woonkamer en koopt dan 2x een HDMI kabel van 7,5 meter.LOTG schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:35:
1 richting de TV in de woonkamer en de andere naar de TV in de hobbykamer,
Wellicht wordt de wireless controller dan wel nog herkend over een afstand van 7,5m in plaats van 15m.
Wel heb ik vroeger gespeeld met 10m USB kabel zodat ik met mijn bekabelde XBOX360 controller PC games kon spelen in de woonkamer.
Dat was mijn XBOX360 controller in 2x een 5m USB verlengkabel (2.0). Dat werkte toen in ieder geval wel.
Dus ik ga er vanuit dat die 15m USB kabel met versterker ook zal werken.
En als die niet werkt kun je hem terug sturen toch?
[ Voor 15% gewijzigd door ThaBEN op 23-02-2017 16:48 ]
Of koop een tweede PS4
haha
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik heb wel eens met een controller gespeeld die door middel van een usb-verlengkabel aan de ps4 was verbonden. Dat was alleen nog pre-PS4 Pro/Controller V2, dus gewoon over Bluetooth. Het laden ging in ieder geval wel. 
Het was ook geen 15 meter lange kabel.
Kun je de kabel niet gewoon bestellen? Dan weet je wel zeker of het werkt (of niet). Het is in elk geval al goedkoper dan een nieuwe PS4 kopen, zoals hierboven wordt genoemd.
Het was ook geen 15 meter lange kabel.
Kun je de kabel niet gewoon bestellen? Dan weet je wel zeker of het werkt (of niet). Het is in elk geval al goedkoper dan een nieuwe PS4 kopen, zoals hierboven wordt genoemd.
KookSpook schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:47:
Je weet overigens ook dat je je PS4 naar je pc/laptop kan streamen via remote play?
Wellicht is het nog makkelijker om een pc/laptop in die hobbykamer te zetten en dan via Remote Play linken met je PS4.
Dan zet je via de pc/laptop een HDMI kabel naar je TV in de hobbykamer (of gamed uiteraard direct op je PC/Laptop) en kunt dan je controller op een USB poort van je pc/laptop aansluiten.
Meer info: https://remoteplay.dl.pla...teplay/lang/en/index.html
Dat is alleen niet zo stabiel om 'altijd' te gebruiken, zeker niet als je ook online wilt gamen.
Alsof een kabel van 15 meter HDMI en USB geen lag geeft. Ik denk inderdaad dat via remoteplay op PC zijn beste alternatief is.
Hmm dat is inderdaad ook een goede. Dan staat hij in de voorraadkast tussen de bieropslag 🤔ThaBEN schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:40:
[...]
Of je verplaatst je PS4 zodat die in het midden staat tussen de 2 kamers i.p.v. bij de TV in de woonkamer en koopt dan 2x een HDMI kabel van 7,5 meter.
1 richting de TV in de woonkamer en de andere naar de TV in de hobbykamer,
Wellicht wordt de wireless controller dan wel nog herkend over een afstand van 7,5m in plaats van 15m
Maar dat is misschien wel een goede ja.
Remote play heb ik ook wel aangedacht maar dat is het toch net niet.
[ Voor 5% gewijzigd door KookSpook op 23-02-2017 17:29 ]
Goede dag allen!
Heb vandaag eindelijk de PS4 pro gehaald bij de Mediamarkt. Bleek ook de laatste te zijn, omdat de rest is uitverkocht.
Bij deze laatste ps4 pro bleek wel de doos aan de buitenkant beschadigd te zijn. Dus twijfelde toch wel of dit niet een refurbished console was?
Volgens de verkoper is deze ps4 pro nooit gebruikt omdat deze gesealed was.
Toch heerst er bij mij een twijfel. Omdat de voedingkabel en de boekjes in de doos geen plastic verpakking hadden en de rest van de onderdelen wel. Is dat normaal?
Is het ook zo dat Mediamarkt refurbished consoles mag doorverkopen?
Ik zit nog op werk en heb de console nog niet aangesloten. Doe ik vanavond wel....
Heb vandaag eindelijk de PS4 pro gehaald bij de Mediamarkt. Bleek ook de laatste te zijn, omdat de rest is uitverkocht.
Bij deze laatste ps4 pro bleek wel de doos aan de buitenkant beschadigd te zijn. Dus twijfelde toch wel of dit niet een refurbished console was?
Toch heerst er bij mij een twijfel. Omdat de voedingkabel en de boekjes in de doos geen plastic verpakking hadden en de rest van de onderdelen wel. Is dat normaal?
Ik zit nog op werk en heb de console nog niet aangesloten. Doe ik vanavond wel....
Volgens mij hoort alles in het plastic te zitten, ik zou niet gek opkijken als het een gebruikte is en door iemand na 2 weken terug gebracht.Oujdi1981 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 19:31:
Goede dag allen!
Nou heeft de MediaMarkt wat dat soort praktijken betreft niet echt een geweldige reputatie.Oujdi1981 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 19:31:
Goede dag allen!
Buiten het feit of het mag ja of nee is het natuurlijk wel netjes jou daarover te informeren.
Maar geen idee of de stroomkabel ook in plastic zat.
Als je het echt niet vertrouwd kan je de console natuurlijk altijd gewoon terugbrengen.
Stroomkabel en boekjes zitten ook niet in een plastic verpakking, dat klopt gewoon.
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Witcher 3 main story vandaag uitgespeeld, qua verhaal, missies, characters etc alles klopte aan de game.
Deze komt zeker in mijn top 3 aller tijde.
Heb nog wel contracts staan en de 2 dlc games maar die bewaar ik voor volgende maand.
Had nog wel paar flaws in de game zoals een corrupt save, of dat ik in een boos vastzat, maar goed niet zo heel erg eigenlijk.
Combat was in het begin even wat simpel, maar zeker als je je build opbouwt (dit heb ik met Alchemy gedaan) kun je zoveel meer doen.
Briljante game.
Deze komt zeker in mijn top 3 aller tijde.
Heb nog wel contracts staan en de 2 dlc games maar die bewaar ik voor volgende maand.
Had nog wel paar flaws in de game zoals een corrupt save, of dat ik in een boos vastzat, maar goed niet zo heel erg eigenlijk.
Combat was in het begin even wat simpel, maar zeker als je je build opbouwt (dit heb ik met Alchemy gedaan) kun je zoveel meer doen.
Briljante game.
Boekjes zaten hier ook niet in plastic hoor.Nieuwevolger schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 19:42:
[...]
Volgens mij hoort alles in het plastic te zitten, ik zou niet gek opkijken als het een gebruikte is en door iemand na 2 weken terug gebracht.
Ik heb toch besloten de ps4 pro toch terug te brengen bij de Mediamarkt. Ik wacht wel wanneer ze nieuwe ps4 pro's binnenkrijgen. Volgens de verkoper over drie weken pas. Bij Bart Smit en Intertoys ook gekeken. Daar ook al, alles uitverkocht....Nieuwevolger schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 19:42:
[...]
Volgens mij hoort alles in het plastic te zitten, ik zou niet gek opkijken als het een gebruikte is en door iemand na 2 weken terug gebracht.
Er zijn meer winkels dan bovenstaande. Al is t wellicht een beetje zonde van de moeite om te retourneren voor alleen een beschadigde doos. Maar goed jouw keus en gemoedsrustOujdi1981 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 20:55:
[...]
Ik heb toch besloten de ps4 pro toch terug te brengen bij de Mediamarkt. Ik wacht wel wanneer ze nieuwe ps4 pro's binnenkrijgen. Volgens de verkoper over drie weken pas. Bij Bart Smit en Intertoys ook gekeken. Daar ook al, alles uitverkocht....
YouTube: PS4 Pro UnboxingOujdi1981 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 19:31:
Goede dag allen!
Dus niet zo paranoide aub...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Voor de liefhebbers, fikse korting op geselecteerde EA spelletjes via de playstation store.
Ik heb zojuist fifa 17 standard edition voor 23 euro aangeschaft!
Ik heb zojuist fifa 17 standard edition voor 23 euro aangeschaft!
Hij heeft hem al terug gebrachtJeroenimoes schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 21:27:
[...]
YouTube: PS4 Pro Unboxing
Dus niet zo paranoide aub...
Reageer dan niet ...., puntjes mag je zelf invullen!Fietsbel schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 22:01:
joh! is pas 99x voorbij gekomen.
Zo werkt een forum, als je geen kritiek wenst moet je niet posten. En al helemaal niet wat zovaak voorbij is gekomen. Misschien kun je beter in je dagboek schrijven.... puntjes mag je ook invullen.beyazz06 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 01:50:
[...]
Reageer dan niet ...., puntjes mag je zelf invullen!
[ Voor 34% gewijzigd door Fietsbel op 24-02-2017 02:38 ]
39
Verwijderd
Tales of Berseria - Eleanor theme (Gratis):
https://store.playstation...05105_00-PS4TOBTHM0000004
Tales of Berseria - Magilou theme (Gratis):
https://store.playstation...05105_00-PS4TOBTHM0000005
https://store.playstation...05105_00-PS4TOBTHM0000004
Tales of Berseria - Magilou theme (Gratis):
https://store.playstation...05105_00-PS4TOBTHM0000005
Ook je eerste game op 100%?Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 17:20:
Mijn eerste platinum trofee is een feit:
[afbeelding]
Ik draag em op aan mijn overleden hond Shapy.
Verwijderd
Mijn eerste platina trofee met Snoopy's Grand Adventure gehaald.
De nul bij platina trofeeën is nu weg en veranderd in een 1.
Grats! Maar je was toch met Nioh bezig?Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 07:59:
[...]
Mijn eerste platina trofee met Snoopy's Grand Adventure gehaald.
De nul bij platina trofeeën is nu weg en veranderd in een 1.
10 second ninja DONE
Tja voor dat geld koop ik 'm het liefst gewoon digitaal. Veel ga je er via MP toch niet meer voor vangen daarna.
Fantastich. Had ook niet anders verwacht, Dennis, dat je zo'n soort platinum zou halen. En dan ook nog in het Nederlands. Love it.Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 17:20:
[afbeelding]
Dat Shapy in vrede mag rusten trouwens.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Nioh speel ik tussendoor om langzaam verder te levelen.
Sinds de Externe HD support speel ik verschillende spellen.
Wat mij betreft had je ook niet hoeven reageren, je posts voegen niet echt veel toe. Iemand wil behulpzaam zijn en zo vaak is het niet gemeld dat de game in de aanbieding is. En zelfs als dat wel zo was, zou daar w.m.b. anders op gereageerd kunnen worden. Maar goed, als jij blij wordt van op deze manier met elkaar omgaan...Fietsbel schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 02:07:
[...]
Zo werkt een forum, als je geen kritiek wenst moet je niet posten. En al helemaal niet wat zovaak voorbij is gekomen. Misschien kun je beter in je dagboek schrijven.... puntjes mag je ook invullen.
On topic: gefeliciteerd met je platinum Dennis!
GefeliVerwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 17:20:
[afbeelding]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Voor de mensen die zijn overgestapt van PS4 naar de PS4 Pro en die nog gamen op 1080p. Is het die overstap waard?
Lees of zoek anders in dit topic, dit is echt al heel vaak voorbij gekomen.Grudgie schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:43:
Voor de mensen die zijn overgestapt van PS4 naar de PS4 Pro en die nog gamen op 1080p. Is het die overstap waard?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
reviews: PlayStation 4 Pro - Wat kun je met die extra rekenkracht?Grudgie schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:43:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!