Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
dvdkiwi schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:10:
Dat apps op de achtergrond blijven draaien en de PS daar traag van lijkt te worden.
Friend list, What's New, Game Info, alles laadt als een zak met zout zo traag na het bekijken van Youtube of Twitch, áls het al wil laden.
Buiten dat zou je apps, net als je games, gewoon moeten kunnen sluiten als je er klaar mee bent.
Dat kon tot een week geleden ook, maar nu opeens niet meer. En dat viel me op.
Via quick menu (PS knop ingedrukt houden) kan het nog wel.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:27
Gregory76 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:36:
Sorry in het geval dit al eerder is gevraagd, maar welke externe HDD (bijv. 4 of 5 TB) kan ik het beste kopen? En ik denk dat deze dan bij voorkeur in de USB achterin de PS4 Pro zou moeten, echter zit daar mijn PSVR al in. Zou ik die dan net zo goed voorin een USB kunnen doen en beter de HD achterin?
Seagate heeft een 5TB schijf die niet al te groot is. Het maakt niet uit op welke USB-poort je de schijf aansluit, want alle USB-poorten op de PS4 zijn hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gregory76 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:36:
Sorry in het geval dit al eerder is gevraagd, maar welke externe HDD (bijv. 4 of 5 TB) kan ik het beste kopen? En ik denk dat deze dan bij voorkeur in de USB achterin de PS4 Pro zou moeten, echter zit daar mijn PSVR al in. Zou ik die dan net zo goed voorin een USB kunnen doen en beter de HD achterin?
Deze heb ik gekocht en op de achterkant USB van de PS4 Pro aangesloten:

https://www.hardeschijfst...420.1498219877.1447164994

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:26

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Alvanosa schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:16:
[...]

Weet je ook wat de veranderingen zijn? Ik kan deze namelijk niet vinden op dit moment.
Die kon ik van de beta 3 ook al niet vinden :{
Hopelijk veel ondergrondse tweaks aan de boostmode _/-\o_

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat apps op de achtergrond blijven draaien en de PS daar traag van lijkt te worden.
Friend list, What's New, Game Info, alles laadt als een zak met zout zo traag na het bekijken van Youtube of Twitch, áls het al wil laden.
Buiten dat zou je apps, net als je games, gewoon moeten kunnen sluiten als je er klaar mee bent.
Hmmm okay das inderdaad niet handig. Ja ik gebruik Twitch en YT eerlijk gezegd niet op mijn console, dus het is mij niet eerder opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:04
Momenteel heb ik Wolfenstein the New Order voor me liggen. Straks maar eens opzetten, ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-09 00:08
Anton.net schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:57:
Momenteel heb ik Wolfenstein the New Order voor me liggen. Straks maar eens opzetten, ik ben benieuwd!
Verwacht over the top lineair entertainment en het is een super toffe game!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sluw schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 17:17:
[...]

En zooooooooo jammer dat er geen Multiplayer bij zat :'(

Vroeger Return to Castle Wolfenstein MP helemaal stuk gespeeld.. manman wat was dat een mooi spel.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
poor Leno schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 17:20:
[...]

En zooooooooo jammer dat er geen Multiplayer bij zat :'(

Vroeger Return to Castle Wolfenstein MP helemaal stuk gespeeld.. manman wat was dat een mooi spel.. ;w
Jammer... maar als het er bij had gezeten had het alleen maar tegen kunnen vallen. RTCW multiplayer is zo'n classic. Deze is nog meer over the top en het was dus anders uitgepakt. Ik vind het juist goed dat ze alle energie in en leuke campagne hebben gestoken, zeker voor het geld waarvoor deze en Old Blood nu te koop zijn. Een vervolg op RTCW multiplayer is antuurlijk altijd welkom ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
YouTube: Persona 5 | Game Mechanics - Velvet Room Trailer | PS4 Persona ziet er zo goed uit! :9~ Ik zeg het je nu, deze game gaat een 90+ scoren op metacritic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 15:09

Lapras

Ice beam

Sluw schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 17:17:
[...]

Dat vond ik dus niet. Ik had best wel weer zin in een prima single player shooter, maar ik heb me er echt toe moeten zetten om hem uit te spelen. Niks beviel me eigenlijk aan het spel - al was de stealth niet altijd heel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Nieuwevolger schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 17:28:
YouTube: Persona 5 | Game Mechanics - Velvet Room Trailer | PS4 Persona ziet er zo goed uit! :9~ Ik zeg het je nu, deze game gaat een 90+ scoren op metacritic.
Ik heb er nog niks van bekeken, maar ik heb zoveel zin in deze game.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Lapras schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 17:48:
[...]

Dat vond ik dus niet. Ik had best wel weer zin in een prima single player shooter, maar ik heb me er echt toe moeten zetten om hem uit te spelen. Niks beviel me eigenlijk aan het spel - al was de stealth niet altijd heel slecht.
Haha grappig inderdaad hoe dat kan verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alvanosa schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 17:50:
[...]

Ik heb er nog niks van bekeken, maar ik heb zoveel zin in deze game.
heb geen idee hoe ik Nier, mass effect, persona, kingdom hearts 4 en horizon te gelijk moet spelen (zijn ook nog eens allemaal games die veel tijd in beslag nemen) : (. Ik heb wel medelijden met square enix en atlas dat hun games kapot worden geconcurreerd en daar door buiten de "hardcore niche" gamers niet veel gaan verkopen. Terwijl het nou net de games zijn die het geld verdienen. Als ik ze moet nummeren op welke ik eerst ga kopen ziet het er zo uit:
1. horizon
2. mass effect
3. Nier
4. kingdom hearts
5. persona 5
Heb je ook nog eens Zelda die uit komt, maar ik ga op korte termijn nog geen switch aanschaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Nieuwevolger schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 17:28:
Als een niet-kenner van de Persona serie, heb ik echt geen idee wat er hier gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bassGunner schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 19:53:
[...]

Als een niet-kenner van de Persona serie, heb ik echt geen idee wat er hier gebeurt.
Ik heb ook geen idee, zie alleen dat monsters onthoofd worden om sterkere monsters te vormen. Voor de mensen die het niet weten, Persona 5 is een school-sim/dungeon crawler en is de creme de la creme van de jrpg genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bassGunner schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 19:53:
[...]

Haha ik dacht het, jij zegt het. Het ziet er behoorlijk niche uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:14

On_E

Housemusic

Die menu's alleen al lopen over van stijl. Daarbij hou ik wel van games met turnbased combat dus kijk ik zeker uit naar Persona 5.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 18:20

spaceboy

Op grote hoogte

Ik lees hier eigenlijk weinig over de "beste" game tv in combinatie met de PS4 Pro. Is daar iets zinnigs over te zeggen? Ik ben me aan het oriënteren op een 55 of 60 inch 4K tv, maar waar let je dan nog meer op? Input lag? Kleiner dan 40ms ofzo? En verder?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:14

On_E

Housemusic

spaceboy schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 08:01:
Ik lees hier eigenlijk weinig over de "beste" game tv in combinatie met de PS4 Pro. Is daar iets zinnigs over te zeggen? Ik ben me aan het oriënteren op een 55 of 60 inch 4K tv, maar waar let je dan nog meer op? Input lag? Kleiner dan 40ms ofzo? En verder?
Dat HDR10 ondersteund wordt.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Dat zijn flinke discussies over gevoerd hoor. Al ontsporen die al snel in een tv discussie en persoonlijke voorkeuren ;)
Het belangrijkste is wat je wilt uitgeven. Ik heb zelf een 55'' Oled en wil niets anders meer. Sommige anderen vinden de input lag daarvan te hoog of willen per se de 1000 nits van een high end lcd.
Ik zou iig kijken naar goede hdr ondersteuning en de algehele beeldkwaliteit. Reviews lezen dus.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!
http://www.rtings.com/tv

Meer heb je eigenlijk niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Ik ben hier ook al een tijdje naar aan het kijken en in het algemeen blijkt uit de meeste vergelijkingssites (oa. ook rtings zoals hierboven aangehaald) dat vooral de Samsung KS7000 serie naar boven komt (opgelet: is gelijk aan de KS8000 in de US). Tenzij je een high end OLED model kan en wil betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 18:20

spaceboy

Op grote hoogte

Top, hartelijk dank ieder. Ik heb ook geen behoefte een of andere lange discussie op te rakelen :) maar ik heb genoeg info. Eens effe kijken waar ik een paar duizend euro heb liggen... :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yohsoog schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 09:01:
[...]

Ik ben hier ook al een tijdje naar aan het kijken en in het algemeen blijkt uit de meeste vergelijkingssites (oa. ook rtings zoals hierboven aangehaald) dat vooral de Samsung KS7000 serie naar boven komt (opgelet: is gelijk aan de KS8000 in de US). Tenzij je een high end OLED model kan en wil betalen.
Maar we hebben hier ook de KS8000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Nieuwevolger schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 18:00:
[...]

heb geen idee hoe ik Nier, mass effect, persona, kingdom hearts 4 en horizon te gelijk moet spelen (zijn ook nog eens allemaal games die veel tijd in beslag nemen) : (. Ik heb wel medelijden met square enix en atlas dat hun games kapot worden geconcurreerd en daar door buiten de "hardcore niche" gamers niet veel gaan verkopen. Terwijl het nou net de games zijn die het geld verdienen. Als ik ze moet nummeren op welke ik eerst ga kopen ziet het er zo uit:
1. horizon
2. mass effect
3. Nier
4. kingdom hearts
5. persona 5
Heb je ook nog eens Zelda die uit komt, maar ik ga op korte termijn nog geen switch aanschaffen.
Singleplayer games kan je altijd op een ander moment kopen. Enige wat dit lijstje met een MP is ME. Ik zou beginnen met Horizon, maar de rest is verder gewoon ook allemaal singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aimad1981
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-04-2021
Hallo allemaal, heb een vraag omtrent PS4 pro. Ik heb namelijk een Samsung 4k tv van 2015 (géén HDR10) en bezit nu een normale ps4.

Ik ben van plan om over te stappen naar de Pro nu ook Horizon Zero Dawn uitkomt.

Is het dus de moeite waard om voor de Pro te gaan of zal ik geen verschil merken met een 4k tv (8bit paneel) die geen HDR10 ondersteunt?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag...

Ps. Met verschil bedoel ik de graphics en beeldkwaliteit.

[ Voor 6% gewijzigd door Aimad1981 op 22-02-2017 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Oujdi1981 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 09:28:
Hallo allemaal, heb een vraag omtrent PS4 pro. Ik heb namelijk een Samsung 4k tv van 2015 (géén HDR10) en bezit nu een normale ps4.

Ik ben van plan om over te stappen naar de Pro nu ook Horizon Zero Dawn uitkomt.

Is het dus de moeite waard om voor de Pro te gaan of zal ik geen verschil merken met een 4k tv (8bit paneel) die geen HDR10 ondersteunt?

Voor Horizon biedt de Pro ook een verbetering voor Full HD tv's. Dus voor een 4k tv ook lijkt me. Je hebt geen HDR maar je kunt wel op de 4k resolutie spelen.

Als je het geld hebt zou ik het gewoon doen. Ben zelf erg blij met bv Nioh op 60fps 1080p :D

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40

Je krijgt er wel 4K bij, of als je geen 4K wil stabielere framerate op 1080p met als het goed is downsampling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[PS4] PlayStation 4 - deel 8

[PS4] PlayStation 4 - deel 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:58
LOTG schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 09:35:
[...]

Je krijgt er wel 4K bij, of als je geen 4K wil stabielere framerate op 1080p met als het goed is downsampling.
ZOdra de ps4 pro 4k downsampled naar 1080p zal framerate identiek zijn aan 4k modus.
De ps4 rendert het gewoon op 4k waarna het omgezet wordt naar een 1080p signaal.
Hoe precies is mij ook niet duidelijk(heet ook supersamling) maar hoe dan ook 4k of 4k downsampled is gewoon zelfde voor ps4 pro qua load op cpu gpu ram etc. Dus zal identiek draaien.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bassGunner
Als je al een 4K TV hebt is een Pro een no-brainer. Nuff said.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
v8power67 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:04:
[...]

ZOdra de ps4 pro 4k downsampled naar 1080p zal framerate identiek zijn aan 4k modus.
De ps4 rendert het gewoon op 4k waarna het omgezet wordt naar een 1080p signaal.
Hoe precies is mij ook niet duidelijk(heet ook supersamling) maar hoe dan ook 4k of 4k downsampled is gewoon zelfde voor ps4 pro qua load op cpu gpu ram etc. Dus zal identiek draaien.
Je hebt gelijk, ik heb het niet goed verwoord. Maar volgens mij was de framerate stabieler op de Pro meen ik in de comparison ergens gelezen te hebben. Ik meen zelf in 4K maar dat weet ik niet meer zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
LOTG schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:14:
[...]

Je hebt gelijk, ik heb het niet goed verwoord. Maar volgens mij was de framerate stabieler op de Pro meen ik in de comparison ergens gelezen te hebben. Ik meen zelf in 4K maar dat weet ik niet meer zeker.
Ja in testen van base ps4 vs ps4 pro is er inderdaad fps verschil gezien, en sommige games die op een 1080p geen downsampling bieden op de ps4 pro hebben soms een stabielere fps.
Enigste wat ik wou zeggen is dat 4k of 4k downsamping altijd identiek is :P
Maar het is belangrijk wat de dev voor keuzes maakt hierin.
ZOals de dev van rocketleague die op een ps4 pro native 4k draait op een 4k tv maar op 1080p tv draait met dezelfde graphics als base ps4 alleen stabielere fps.
Gisteren met plezier naar gekeken, hoop games bieden grote voordelen, sommige minder maar dat ligt meer aan de devs.
En idd bf4 is wel heel bizar, dropt in zijn voorbeeld geen enkele keer in multiplayer.
Zou wel eens een battlefront test willen zien, die dropt nog wel eens in de grotere mappen met veel spelers.

[ Voor 30% gewijzigd door v8power67 op 22-02-2017 10:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:06
Ik heb Netflix inmiddels al twee keer per ongeluk verwijderd omdat ik zo gewend ben om m af te sluiten.... Erg irritant inderdaad en geen idee waarom ze het eruit hebben gehaald... :/

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:21:
[...]

Ja in testen van base ps4 vs ps4 pro is er inderdaad fps verschil gezien, en sommige games die op een 1080p geen downsampling bieden op de ps4 pro hebben soms een stabielere fps.
Enigste wat ik wou zeggen is dat 4k of 4k downsamping altijd identiek is :P
Maar het is belangrijk wat de dev voor keuzes maakt hierin.
ZOals de dev van rocketleague die op een ps4 pro native 4k draait op een 4k tv maar op 1080p tv draait met dezelfde graphics als base ps4 alleen stabielere fps.

[...]

Gisteren met plezier naar gekeken, hoop games bieden grote voordelen, sommige minder maar dat ligt meer aan de devs.
En idd bf4 is wel heel bizar, dropt in zijn voorbeeld geen enkele keer in multiplayer.
Zou wel eens een battlefront test willen zien, die dropt nog wel eens in de grotere mappen met veel spelers.
Voor bf4 was het een betere test geweest als de ps4 en pro naast elkaar liepen en niet achter elkaar. Denk dat bij die grote frame drop van de ps4 die grote toren namelijk instorte. Zou interresant zijn als ze beiden tegelijk keken naar de toren. De dlc mappen analyseren zou ook interresant zijn, aangezien sommige slecht zijn geoptimaliseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Jeroenimoes schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:25:
[...]

Ik heb Netflix inmiddels al twee keer per ongeluk verwijderd omdat ik zo gewend ben om m af te sluiten.... Erg irritant inderdaad en geen idee waarom ze het eruit hebben gehaald... :/
Huh? Bij mij kan ik alle apps gewoon op de normale manier sluiten, door lang de PS knop in te drukken. Niks loopt trager ofzo. De PS menu's an sich zijn vaak gewoon traag natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 08:14
Nieuwevolger schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:01:
[...]

Voor bf4 was het een betere test geweest als de ps4 en pro naast elkaar liepen en niet achter elkaar. Denk dat bij die grote frame drop van de ps4 die grote toren namelijk instorte. Zou interresant zijn als ze beiden tegelijk keken naar de toren. De dlc mappen analyseren zou ook interresant zijn, aangezien sommige slecht zijn geoptimaliseerd.
Das best lastig na te spelen in een Multiplayer game. Volgens mij gaven ze dit ook aan in de test.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

New discounts start today on PlayStation Store: FIFA 17, Titanfall 2, GTAV, The Crew, more. Full list:

https://blog.eu.playstati...17-titanfall-2-gtav-more/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C5QzuxIWIAAUPIO.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:08:
[...]

Das best lastig na te spelen in een Multiplayer game. Volgens mij gaven ze dit ook aan in de test.
Zal er wel mee te maken hebben dat ze naar 1 apparaat hebben om het beeld te capturen. Digital foundry kan het wel, kijk naar de bf1 frame rate test, maar je kan het nx gamer ook niet kwalijk nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
bram1984 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 09:18:
[...]

Maar we hebben hier ook de KS8000?
Ja maar dat is in de US de KS9000. Echt heel vreemd w'rom ze dat gedaan hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:30
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:40:
PlayStation Europe

New discounts start today on PlayStation Store: FIFA 17, Titanfall 2, GTAV, The Crew, more. Full list:

https://blog.eu.playstati...17-titanfall-2-gtav-more/

[afbeelding]
Unravel voor 5 euro, het spel lijkt me wel wat. Wat zijn jullie ervaringen met Unravel, aanrader of niet?

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gregory76
  • Laatst online: 20:38

Gregory76

Sony PlayStation freak

Lasmibalsingh schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:00:
[...]

Unravel voor 5 euro, het spel lijkt me wel wat. Wat zijn jullie ervaringen met Unravel, aanrader of niet?
Grafisch héél mooi. En "weer eens wat anders".
Ik zou hem zeker kopen als ik jou was!

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:19
bassGunner schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:08:
[...]
Huh? Bij mij kan ik alle apps gewoon op de normale manier sluiten, door lang de PS knop in te drukken. Niks loopt trager ofzo. De PS menu's an sich zijn vaak gewoon traag natuurlijk.
Misschien even terug lezen, er was een andere manier van apps afsluiten, die oa Jeroeniemoes en ik als normaal zagen (;)), en die is nu weg ;)
PS knopje ingedrukt houden werkt inderdaad ook. Nooit geweten. Wel even wennen.

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 22-02-2017 12:28 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:34
Gisteravond Day Of The Tentacle Remastered uitgespeeld, was wel weer leuk.

Ik zit er aan te denken dit weekend The Order 1886 te gaan doen. Redelijk korte game, dus moet goed te doen zijn.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:26:
[...]

Misschien even terug lezen, er was een andere manier van apps afsluiten, die oa Jeroeniemoes en ik als normaal zagen (;)), en die is nu weg ;)
Hoe werkte het eerst dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Van app switchen is het enigste wat in mij naar bovenkomt, maar dat hij hem nou suspend. Ik gebruikte die optie overigens nooit.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bassGunner
dvdkiwi schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:26:
[...]

Ahja, ik zie het. Jullie moeten gewoon de makkelijke/normale manier gebruiken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Maar het is sowieso bizar dat Netflix/Youtube de console een stuk langzamer kunnen maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

UFC 2 nu vanaf €19,99:

https://store.playstation...t_type~games%2Cbundles%7C

Een dikke aanrader.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:06

Yucko

One clown to rule them all !

wanneer je via de PS knop naar het hoofdscherm ging kon je een game/app via het menu onder de "option" knop afsluiten.

Afbeeldingslocatie: https://psmedia.playstation.com/is/image/psmedia/close-app-ps4-en-02may16?$MediaCarousel_Original$

Zo deed ik (en vele anderen) het tot nu toe.

[ Voor 28% gewijzigd door Yucko op 22-02-2017 14:22 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:00

[ Voor 7% gewijzigd door maartend op 22-02-2017 14:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Jumpman schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:36:
Gisteravond Day Of The Tentacle Remastered uitgespeeld, was wel weer leuk.

Ik zit er aan te denken dit weekend The Order 1886 te gaan doen. Redelijk korte game, dus moet goed te doen zijn.
Ja hij blijft leuk DOTT :) Grim Fandango was ook wel lachen om weer eens te spelen. Maar kijk het meeste uit naar een van mijn favorieten Full Throttle :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yucko schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:09:
[...]

wanneer je via de PS knop naar het hoofdscherm ging kon je een game/app via het menu onder de "option" knop afsluiten.

[afbeelding]

Zo deed ik (en vele anderen) het tot nu toe.
Haha, volgens mij heb ik in mijn hele leven nog nooit een game of app handmatig afgesloten. Als je er eentje opent, dan sluit/suspend de andere automatisch. Het is niet zo dan je op een gegeven moment 40 programma's hebt open staan, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Scrisissszzz schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:29:
[...]

Ja hij blijft leuk DOTT :) Grim Fandango was ook wel lachen om weer eens te spelen. Maar kijk het meeste uit naar een van mijn favorieten Full Throttle :)
Sam & Max: Freelance Police was ook geniaal. Ik von de TT vervolgen maar meh vergeleken met het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
(sorry voor late reactie, afgelopen dagen wat minder online geweest.....maar)
Thanks hiervoor!

Had het idee om deze game te laten schieten, maar het ziet er toch wel heel vet uit zeg! Ben ook erg nieuwsgierig naar de reacties hier straks.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 20:08
Heb nu de gewone ps4 maar wordt helemaal gek van het stofzuiger geluid wat hij maakt als ik een tijdje Uncharted 4 speel.
Ik heb 2 jaar terug een 55" 1080p tv gekocht deze gaat er de komende 5 jaar nog niet uit.
Heb recentelijk een xbo S gekocht, wat een verademing. Dat ding hoor je gewoon niet terwijl je speelt.
Ik twijfel nu om de ps4 slim te kopen of de pro.
Mij is het voornamelijk om het geluid te doen, als ik op YouTube zoek is die Pro toch weer een stuk gehorig dan de slim, of is dat in praktijk niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:55
Pro maakt in uncharted 4 aanzienlijk meer geluid dan de one s. X1 loopt op gebied van geluidsproductie ver voor op PlayStation 4.

Ik vond de slim een stuk stiller dan de pro.

[ Voor 15% gewijzigd door giantgiantus op 22-02-2017 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Laatst online: 24-09 07:28
Supershiva schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:44:
Heb nu de gewone ps4 maar wordt helemaal gek van het stofzuiger geluid wat hij maakt als ik een tijdje Uncharted 4 speel.
Ik heb 2 jaar terug een 55" 1080p tv gekocht deze gaat er de komende 5 jaar nog niet uit.
Heb recentelijk een xbo S gekocht, wat een verademing. Dat ding hoor je gewoon niet terwijl je speelt.
Mij is het voornamelijk om het geluid te doen, als ik op YouTube zoek is die Pro toch weer een stuk gehorig dan de slim, of is dat in praktijk niet zo?
Ik heb de normale PS4 gehad en nu de pro. De pro hoor ik niet in de meeste games. Hij moet wel zijn warme lucht goed kwijt kunnen, anders wordt het inderdaad een stofzuiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
De reacties zijn verdeeld over de geluidsproductie van de Pro. Ik vind hem in spellen waar hij in Pro modus draait erg luidruchtig (Uncharted 4, FF XV). In non Pro spellen is hij wel erg stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:34
De niet Pro games lijken de PlayStation Pro niets te doen. Bij Uncharted 4 en Rise Of The Tombraider hoor ik hem wel, maar niet zo erg als de oude PlayStation 4 (CUH-1100) met deze games.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
Ik vraag me altijd af hoe de mensen die klagen over luide consoles gamen.
Ik heb mijn geluid savonds ook zachter maar hoor mijn pro absoluut niet, ook niet in zware pro games..
Dan moet je echt wel alles muten en gaan luisteren...
Tenzij je de console in een dichte nauwe kast hebt staan met weinig tot geen lucht aanvoer maarja das gewoon lomp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Laatst online: 24-09 07:28
Ik zal uncharted weer eens proberen. Ik had met The Last Guardian ook een partij herrie voordat ik mijn PS4 verplaatste naar een plek waar hij zijn warmte kwijt kon. Nu bezig met Watch Dogs 2 (ook een 4K titel als ik me niet vergis), daar hoor ik hem helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoor mijn Pro alleen tijdens het lezen van de disc. Is verder ook niet iets waar ik heel erg op let, eerlijk gezegd. Verder heb ik meestal mijn headset op, dus ik heb me er verder nog nooit aan gestoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ziet eruit als een simpele game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
LOTG schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:32:
[...]

Sam & Max: Freelance Police was ook geniaal. Ik von de TT vervolgen maar meh vergeleken met het origineel.
Monkey Island 1 tm 3 blijven mijn all time favoriete adventure games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo ben weer bij
@geluid ps4
Mijn cuh11xx maakt ook een partij bagger herrie, toegegeven hij staat in een kastje, maar met gamen altijd deurtje open, en aan de achter kant zijn ook openingen, de ps4 pro bewust bij de grootste opening neergezet, en het is voor mij een wereld van verschil, met nog geen enkele game de fans aan horen gaan. Mocht ik iets moeten testen, laat maar weten, dan doe ik dat indien mogelijk
@pro op full hd tv
Dit (geluids issue) was reden 1 om te upgraden, reden 2 is wat je ook al terug las, in bijvoorbeeld bf1 is de ervaring op de pro beter. En als de firmware uit beta komt (over wat 2-3 weken) krijgen we dus boost mode waardoor vrijwel alle spellen voordeel krijgen, en ik dus met mijn SF5 ook minder hoef te wachten op het laden. Maar het blijft een persoonlijke keuze. wegen features/toekomst bestendigheid zwaar of zwaarder -> PRO, wil je liever goedkoper instappen -> Slim. Op dit moment kun je vrijwel alles net zo goed spelen als op een pro op 1080p, maar dit zal dus niet erg lang meer zo zijn.
@deals
hmmm unravel voor 5 euro is idd niet duur, maar geen enkele haast met deze game, vind dit echt zo'n titel die nog een keer in een humble bundle of ps plus komt. Fifa17 voor 22 euro.......ja die moet ik misschien toch maar halen, had ik mijn zoon beloofd. En dan hoef ik niet te disc jockey-en (ja ik ben zo lui :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Laatst online: 20:06

Yucko

One clown to rule them all !

bram1984 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:29:
[...]

Haha, volgens mij heb ik in mijn hele leven nog nooit een game of app handmatig afgesloten. Als je er eentje opent, dan sluit/suspend de andere automatisch. Het is niet zo dan je op een gegeven moment 40 programma's hebt open staan, toch?
ik zou het eerlijk gezegd niet weten, ik sluit altijd een game af voor ik een andere game opstart of de PS in standby zet. Gewoonte denk ik 8)7

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yucko schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:00:
[...]

ik zou het eerlijk gezegd niet weten, ik sluit altijd een game af voor ik een andere game opstart of de PS in standby zet. Gewoonte denk ik 8)7
Waarom zou je dat doen? Als je een nieuwe game opstart dan wordt de andere automatisch al afgesloten en het direct weer verder kunnen spelen na uit rest mode te komen, vind ik persoonlijk juist een van de grootste voordelen van rest mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
v8power67 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:29:
Ik vraag me altijd af hoe de mensen die klagen over luide consoles gamen.
Ik heb mijn geluid savonds ook zachter maar hoor mijn pro absoluut niet, ook niet in zware pro games..
Dan moet je echt wel alles muten en gaan luisteren...
Tenzij je de console in een dichte nauwe kast hebt staan met weinig tot geen lucht aanvoer maarja das gewoon lomp...
Hij staat in een open TV meubel onder de TV (voor en achterkant zijn open), en hij maakt bij mij ongeveer even veel geluid als dat er een disc in zit. Dat vind ik toch behoorlijk luidruchtig. Ik hoor hem ook op 3 meter afstand boven het geluid van de TV die absoluut niet op stil staat (mijn buren zijn er nooit). Het helpt ook niet dat het een hoge toon is van de fan, dat steekt ook behoorlijk af tegen de rest.

Het verschilt volgens mij per console en het is gewoon een loterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Waarom je een game afsluit voordat je de PS4 in rest mode zet is mij ook een raadsel. Dan kun je hem net zo goed helemaal uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davith78 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:14:
Waarom je een game afsluit voordat je de PS4 in rest mode zet is mij ook een raadsel. Dan kun je hem net zo goed helemaal uitzetten.
Nou ja er zijn andere redenen om dit te doen: remote play, downloads pushen, auto updates, controller(s) opladen via USB poort. Maar dat meteen kunnen verder spelen, is voor mij toch wel de killer feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
bram1984 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:18:
[...]

Nou ja er zijn andere redenen om dit te doen: remote play, downloads pushen, auto updates, controller(s) opladen via USB poort. Maar dat meteen kunnen verder spelen, is voor mij toch wel de killer feature.
Oke dat zijn inderdaad legitieme redenen, de meeste daarvan gebruik ik overigens niet. Maar wat je zegt, het gelijk verder kunnen spelen is voor mij überhaupt de reden dat ik gebruik maak van rest mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Zie zojuist dat Crash tijdelijk exclusief is voor de Playstation, opzich leuk voor andere gamers dat hij ook op andere platformen komt.
Crash is voor mij eigenlijk nooit een Playstation icoon geweest.

Overigens 50 euro ga ik ook echt niet uitgeven voor een remake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Origins schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:35:
Zie zojuist dat Crash tijdelijk exclusief is voor de Playstation, opzich leuk voor andere gamers dat hij ook op andere platformen komt.

Geloof dat de vrouw dit vroeger met haar broers veel speelde. Wellicht koop ik deze cadeau voor haar, maar zelf heb ik echt helemaal niets met dit soort cartoony games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Origins schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:35:

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy? Die staat toch voor 40 in de store? Even wachten tot een sale en je kunt hem denk ik wel voor de helft krijgen.

Wel appart die remake, gezien de game min of meer ook in UC 4 zat. Vraag mij af hoe dat rechten technisch ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Doelde meer op fysiek, nog een beetje onduidelijkheid over de prijzen, maar ook 40 vind ik nog te veel, maar goed dat is een persoonlijk dingetje.
Voorlopig komt deze er helemaal niet in, na Mass Effect, Persona en HZD zit ik wel goed voor de komende maanden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Ik heb weer wat nieuws te spelen. Eergisteren Bloodborne GOTY, gisteren Trackmania Turbo en vandaag The Witcher 3 GOTY gekocht. :D

Nu nog tijd zien te vinden. O-)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Ben de discussie over geluid wat aan het lezen...

Ik heb zelf zo'n meubeltje van IKEA (HAGGE).

Aan de voorzijde gewoon helemaal open, achterzijde is redelijk dicht; een spleet aan de bovenzijde waar ik de kabels door laat binnenkomen. Zou zoiets voldoen of wordt zoiets toch al gezien als gevalletje krap en slechte luchttoevoer?

Zou het hooguit met een kranszaag kunnen voorzien van een gat aan de achterzijde, maar liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 22:19
Over geluidsproductie PS4 Pro: die van mij leek in het begin behoorlijk luidruchtig, maar heeft zich hersteld en is inmiddels prima / normaal.

Verder: mijn hemel waar moet ik in (het begin van) 2017 de tijd vandaan halen om al die toppers te kunnen spelen?! Wat een luxeproblemen momenteel :) Dacht ik Horizon wel te kunnen skippen; nu ben ik toch bijna om. Volgens de reviewers zat ik er behoorlijk naast met mijn gevoel dat die game maar gemiddeld zou gaan worden.

Ook nog maar net aan Nioh begonnen... Zijn ook nog eens allemaal grote, lange spellen zowat. 2017 kon wel eens één van de betere gamejaren sinds tijden worden voor mij persoonlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik heb dus ook een Pro aangeschaft omdat ik helemaal gek werd van mijn launchday stofzuiger. Met een beetje geluk vang je nog 150-200 voor je huidge ps4.

Mijn ps4 pro is qua geluid echt een verademing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net toevallig even mijn Pro aangezet en kort Deus Ex en Bloodborne getest en bewust op het geluid gelet terwijl het game geluid uit staat. Hij is nagenoeg compleet stil. Ik moet me echt concentreren en goed luisteren om te horen dat 'ie aan staat.

Wellicht dat dit geen zware games zijn, maar ik heb Uncharted uitgeleend. Horizon zal ook een goede graadmeter zijn. Volgende week donderdag ben ik vrij en de kids zijn op de opvang, dus dan gaan we ff een marathon houden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 13:01
LuPo schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 18:57:
[...]

(Instellingen) > [Geluid en scherm] > [Instellingen audio-uitvoer] > [Primaire uitvoeraansluiting] > [DIGITAL OUT (OPTICAL)] te selecteren.

bron: http://manuals.playstatio...settings/audiooutput.html
En helaas, er is weer automatisch geluid op beide systemen. :(

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:10
Gim schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 17:06:
Ben de discussie over geluid wat aan het lezen...

Ik heb zelf zo'n meubeltje van IKEA (HAGGE).

Aan de voorzijde gewoon helemaal open, achterzijde is redelijk dicht; een spleet aan de bovenzijde waar ik de kabels door laat binnenkomen. Zou zoiets voldoen of wordt zoiets toch al gezien als gevalletje krap en slechte luchttoevoer?

Zou het hooguit met een kranszaag kunnen voorzien van een gat aan de achterzijde, maar liever niet.
Het probleem met zulke meubels is dat de luchtstroming niet goed is waardoor de warme lucht teveel blijft hangen in het meubel en je console warmer wordt dan je zou willen. Ik heb in het verleden een vergelijkbaar meubel gehad waar ik een groot deel van de achterkant uit had gezaagd, maar het resultaat was niet wat ik hoopte.

Dus tegenwoordig staat mijn console "gewoon" bovenop, dan weet ik zeker dat de koeling goed is en de PS4 erg stil is tijdens het gamen. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 18:24:
[...]

En helaas, er is weer automatisch geluid op beide systemen. :(
Zet anders bij je TV bij geluidsinstellingen het op externe speakers. Dan krijg je geen geluid meer uit je TV!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:59

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik stel voor dat we rustig doen en niet anderen gaan jennen en uitdagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 20:08
Dit is m'n setup.

setup

TV meubel is volgens mij zo open als maar kan, maar toch giert de PS4 je na een half uurtje tegemoet.
Ik zit op ongeveer 3 a 3,5 meter afstand van de TV.
Als ik game staat de TV op normaal volume maar toch komt het geluid van de PS4 er ver boven uit.

Als ik het zo hoor en die BOOST modus wordt straks op de PS4 Pro unlocked, vraag ik me af of hij dan niet bij elke game luider wordt, omdat hij harder te werk gaat om alle pracht en praal te berekenen.

Kan ik de savegames simpel exporteren van de oude PS4 en weer importeren op de nieuwe?
Niet zozeer voor mezelf maar voor mn dochtertje, ze heeft bij LEGO Marvel super heroes bijna iedereen unlocked. De pl**ris breekt uit als ze weer helemaal opnieuw moet beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Supershiva schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 19:55:
Dit is m'n setup.

[afbeelding]

TV meubel is volgens mij zo open als maar kan, maar toch giert de PS4 je na een half uurtje tegemoet.
Ik zit op ongeveer 3 a 3,5 meter afstand van de TV.
Als ik game staat de TV op normaal volume maar toch komt het geluid van de PS4 er ver boven uit.

Als ik het zo hoor en die BOOST modus wordt straks op de PS4 Pro unlocked, vraag ik me af of hij dan niet bij elke game luider wordt, omdat hij harder te werk gaat om alle pracht en praal te berekenen.

Kan ik de savegames simpel exporteren van de oude PS4 en weer importeren op de nieuwe?
Niet zozeer voor mezelf maar voor mn dochtertje, ze heeft bij LEGO Marvel super heroes bijna iedereen unlocked. De pl**ris breekt uit als ze weer helemaal opnieuw moet beginnen :)
Als je ps plus hebt kan je je save files online opslaan of je kan de consoles met een ethernet kabel verbinden (duurt wel iets langer) en kan je alle gegevens overdragen.
Denk het ook wel met z'n kast moet goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:04
Gamen jullie dan vooral met luidsprekers?

Als ik tussendoor eens een spelletje opzet gebruik ik soms wel luidsprekers. Maar als ik serieuzer bezig ben met een game grijp ik al snel naar een koptelefoon of oortjes, dat speelt veel prettiger imo.
Op die manier heb je ook geen last van het geluid van de playstation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:11
LuPo schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 17:02:
Ik heb weer wat nieuws te spelen. Eergisteren Bloodborne GOTY, gisteren Trackmania Turbo en vandaag The Witcher 3 GOTY gekocht. :D

Nu nog tijd zien te vinden. O-)
Goede keuzes :D
Trackmania had ik al, maar zelf ook Bloodborne en Witcher3 gekocht :)

Oh en Shadow of Mordor.

[ Voor 3% gewijzigd door Sinned123 op 22-02-2017 20:10 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Fifa 17 is lekker goedkoop, €22,99 en Titanfall 2 voor €26,49.

Zijn die games het waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Anton.net schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 20:04:

Als ik tussendoor eens een spelletje opzet gebruik ik soms wel luidsprekers. Maar als ik serieuzer bezig ben met een game grijp ik al snel naar een koptelefoon of oortjes, dat speelt veel prettiger imo.
Ik game nooit met koptelefoon/oortjes, altijd luidsprekers (geluid van de tv valt in het niet vergeleken met externe luidsprekers). In het verleden wel met oortjes gespeeld toen ik met mijn vriendin samenwoonde dus het is een kwestie van tijd voor de koptelefoon er wel weer bij wordt gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 23:19
Grudgie schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 20:22:

Titanfall 2: als je van fps houdt, absoluut Ja ! Zeker voor die 26 euro. Heb hem in de januari sale gehaald (was toen nog iets duurder, maar ik vind het spel het zeker waard) en ben er op het moment nog erg van aan het genieten als ik even de tijd kan vinden om te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:25

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Grudgie schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 20:22:

26 euro? Waar!? :o

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:35
Anton.net schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 20:04:

Ik speel eigenlijk alleen maar met headset, Turtlebeach 500p. Dit is omdat ik mijn PS4 naast mijn pc heb gezet, en anders moet ik aan de gang met een converter en doorlussen naar mijn 2.1 setje en dat is het toch niet echt.
Daarnaast ben ik vaak laat thuis, meestal zo rond 1 uur 's nachts en dan ga ik niet voluit het geluid opendraaien :P Ook heb ik het idee, maar dat is wellicht placebo, dat ik met de headset beter kan horen waar tegenstanders vandaan komen wat in shooters best handig is.

Mijn PS3 staat dan nog wel aangesloten op mijn receiver en tv/beamer maar daar speel ik nog maar zelden op. Is meer een veredelde Netflixspeler geworden.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenT
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-09 20:28
Mediamarkt en Wehkamp 25 euro O-)

Don't force or hold back anything that is meant to come natural

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:25

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Instabuy :D

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Pagina: 1 ... 29 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!