Zo ben weer bij
@geluid ps4
Mijn cuh11xx maakt ook een partij bagger herrie, toegegeven hij staat in een kastje, maar met gamen altijd deurtje open, en aan de achter kant zijn ook openingen, de ps4 pro bewust bij de grootste opening neergezet, en het is voor mij een wereld van verschil, met nog geen enkele game de fans aan horen gaan. Mocht ik iets moeten testen, laat maar weten, dan doe ik dat indien mogelijk
@pro op full hd tv
Dit (geluids issue) was reden 1 om te upgraden, reden 2 is wat je ook al terug las, in bijvoorbeeld bf1 is de ervaring op de pro beter. En als de firmware uit beta komt (over wat 2-3 weken) krijgen we dus boost mode waardoor vrijwel alle spellen voordeel krijgen, en ik dus met mijn SF5 ook minder hoef te wachten op het laden. Maar het blijft een persoonlijke keuze. wegen features/toekomst bestendigheid zwaar of zwaarder -> PRO, wil je liever goedkoper instappen -> Slim. Op dit moment kun je vrijwel alles net zo goed spelen als op een pro op 1080p, maar dit zal dus niet erg lang meer zo zijn.
@deals
hmmm unravel voor 5 euro is idd niet duur, maar geen enkele haast met deze game, vind dit echt zo'n titel die nog een keer in een humble bundle of ps plus komt. Fifa17 voor 22 euro.......ja die moet ik misschien toch maar halen, had ik mijn zoon beloofd. En dan hoef ik niet te disc jockey-en (ja ik ben zo lui

)