Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Sunri5e schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:55:
188 euro is wel een nette aanbieding. Ik vraag me af of ik er wel veel mee ga spelen. Stel dat ik dit niet doe, dan kan ik hem tweede hands toch nog wel zonder weinig verlies verkopen?
Zonder weinig verlies is altijd mogelijk natuurlijk, met alles... O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-09 21:04
Snel nog even bij Bart Smit besteld. Bij Bol.com is de prijs alweer omhoog gegaan en bij de Mediamarkt is hij niet meer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

Sunri5e schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:13:
Snel nog even bij Bart Smit besteld. Bij Bol.com is de prijs alweer omhoog gegaan en bij de Mediamarkt is hij niet meer op voorraad.
Dank je! Heb hem zojuist ook besteld bij Bart Smit, morgen ophalen in de winkel. _/-\o_

Was wat geweest, had ik vanavond m'n cadeaubon van Bol teruggevonden om vervolgens de PS4 veel duurder aan te treffen :P De witte stond overigens wel nog te koop voor €199, terwijl de zwarte inderdaad naar iets van €233 is geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Intertoys heeft de voorraad ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Intertoys had meen ik eerder deze dag de voorraad al op. Moet zeggen dat het opeens allemaal sneller gaat dan ik verwacht had; dan is het niet wachten maar kopen! Meest verbaasd over de prijswijziging echter. Bol.com zal een bepaald aantal hebben gereserveerd voor de actie en de rest voor normale prijs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07:41
net 1 besteld bij bartsmit.

Heb nog nooit een console gehad, welke games raden jullie aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Baelrog schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:42:

Ik denk dat het verstandig is dat je aangeeft wat voor genre (of thema) spellen je liggen of je interesse hebben, want anders raadt iedereen je games aan die zij geweldig vinden, maar jij misschien totaal ruk vind of die jou misschien totaal niet liggen. En ga je het single-player spelen of wil je online gaan met meer mensen?

[ Voor 7% gewijzigd door Gim op 02-03-2017 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:46
Gim schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:40:
Intertoys had meen ik eerder deze dag de voorraad al op. Moet zeggen dat het opeens allemaal sneller gaat dan ik verwacht had; dan is het niet wachten maar kopen! Meest verbaasd over de prijswijziging echter. Bol.com zal een bepaald aantal hebben gereserveerd voor de actie en de rest voor normale prijs?
De prijsverhoging komt doordat een andere verkoper die prijs nu aanbiedt. Bol.com zelf is uitverkocht op de zwarte versie zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Rensaru schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:07:
Toch de pro geretourneerd! Ik vind het toch stiekem een beetje jammer, maar op dit moment heeft het verschil in prestaties geen vertaling in meer dan de dubbele prijs. Het verschil in prestaties zal toch niet zo groot zijn omdat de meerderheid van de gamers een normale heeft, en de game developers toch die mensen tevreden willen houden :)
Als je veel BF1 speelt is het de meerprijs al wel waard in de MP. :P

YouTube: Battlefield 1 Multiplayer PS4 Pro vs PS4 Gameplay Stress Tests

Ik had toen zelf nog geen Pro en was bij een vriend met een Pro. Echt veel smoother.

Maarja.. 388 vs 188 is ook wel een verschilletje natuurlijk. Ik heb 'em voor 378 gekocht en mijn PS4 1TB verkocht voor 200 euro. En ik heb al een 4K HDR tv dus kan er nu al optimaal van profiteren. Jij hebt geen 4K tv toch?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07:41
Gim schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:43:
[...]

Ik denk dat het verstandig is dat je aangeeft wat voor genre (of thema) spellen je liggen of je interesse hebben, want anders raadt iedereen je games aan die zij geweldig vinden, maar jij misschien totaal ruk vind of die jou misschien totaal niet liggen. En ga je het single-player spelen of wil je online gaan met meer mensen?
Op pc vind ik spellen als wticher 3 / fallout 4 etc wel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Baelrog schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:53:
[...]

Op pc vind ik spellen als wticher 3 / fallout 4 etc wel gaaf.
RPG dus, Horizon Zero Dawn, Final Fantasy XV, Nioh, Nier en als je Dark Souls leuk vind dan is Bloodborne ook aan te raden.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:42

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Baelrog schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:42:

Bloodborne.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Is F1 2016 wat? Of is dat niets zonder stuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rensaru schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:07:
Toch de pro geretourneerd! Ik vind het toch stiekem een beetje jammer, maar op dit moment heeft het verschil in prestaties geen vertaling in meer dan de dubbele prijs. Het verschil in prestaties zal toch niet zo groot zijn omdat de meerderheid van de gamers een normale heeft, en de game developers toch die mensen tevreden willen houden :)
Weet je het zeker? Ik zou t niet gedaan hebben hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Overal bijna uitverkocht voor 188, ik kijk wel of er vanavond nog ergens een op voorraad is.
Anders kan ik ook wachten tot een ander keer dat/of er een super aanbieding is, aangezien ik totaal geen haast heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:30
Vandaag toch maar tijdens het naar huis rijden langs mediamarkt geweest om horizon zero dawn te kopen.

Wat een enorm toffe productie is dit zeg, die intro sequentie is echt van een superhoog niveau kwa detail, gameplay en verhaal. Zie jullie wel over een maand in het horizon topic, ik ga de komende maand alles mijden wat betreft info over het spel. Bij zo een spel is het beter om zelf alles te ontdekken.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xStoryTeller
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 12:59
Helaas uitverkocht bij bol, had nog flink wat bonnen liggen =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Rensaru schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:53:
[...]
Daarnaast ben ik ook stiekem gewoon een PC-gamer en neem ik een PS4 voor de exclusives (of games die gewoon lekker spelen met een DS4)
Dit. Dus nu UC4, Horizon, RDR2 later dit jaar. Om die reden heb ik die PS4 straks in huis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:46
Eek2nd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:08:
Overal bijna uitverkocht voor 188, ik kijk wel of er vanavond nog ergens een op voorraad is.
Anders kan ik ook wachten tot een ander keer dat/of er een super aanbieding is, aangezien ik totaal geen haast heb.
bart smit online staat nog op voorraad, fijne aanbieding zeg zou bijna een 2e kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:53
mm jammer, wilde een 2e kopen.
als ik hem aanklik geeft ie aan :
Je bestelling kan helaas niet worden afgerond, omdat één of meerdere gekozen artikelen momenteel niet beschikbaar zijn in de gewenste hoeveelheid.

terwijl er wel bij staat dat ie op voorraad is

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:59:
Holy shit the division is nu native 4k op de pro.
Dat is wel knap van ze dat het gelukt is.
[video]
Ik begin steeds meer een 4k tv te willen. Aardig wat games die ik al in bezit had die een pro patch hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

lennertvdkort schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:04:
mm jammer, wilde een 2e kopen.
als ik hem aanklik geeft ie aan :
Je bestelling kan helaas niet worden afgerond, omdat één of meerdere gekozen artikelen momenteel niet beschikbaar zijn in de gewenste hoeveelheid.

terwijl er wel bij staat dat ie op voorraad is
Misschien browser afsluiten en nogmaals proberen? Of morgen langsgaan bij winkel in de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Geweldige actie van sony, kan me voorstellen dat deze actie samen met de tegenvallende reviews van de Switch toch wel tot lagere verkopen gaan leiden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
niekvandermeer schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:58:
Geweldige actie van sony, kan me voorstellen dat deze actie samen met de tegenvallende reviews van de Switch toch wel tot lagere verkopen gaan leiden hier.
Denk dat het wel mee valt, switch is de komende de week toch wel uitverkocht en winkels zullen zo ook wel snel door hun voorraad van ps4's gaan. Alhoewel je wel kan zeggen mensen die van plan waren later deze maand een switch te kopen maar nu toch voor een ps4 kiezen nu. De actie geld trouwens voor meerdere europese landen. De actie valt wel mooi uit met de release van horizon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Wacht (on)geduldig op een mail waarin staat dat mn bestelling de deur uit is. Dan alleen nog de taak om een eerste game te kiezen en proberen t daar bij te laten :-) Denk één game voor mij en eentje voor de kids. Iedereen even tevree

[ Voor 17% gewijzigd door Gim op 02-03-2017 19:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Toch maar eens kijken of ik mijn PS4 voor een PRO kan inruilen, zit hier een 25km verderop een kleine gameshop die nog inruil doet. Heb ze gemaild wat ik voor mijn PS4 krijg, ze zijn alleen deze week met vakantie dus nog geen antwoord.

Ik wil eigenlijk niet Horizon ZD op de non-pro spelen :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:25

TDB

Chaoss schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:47:
Toch maar eens kijken of ik mijn PS4 voor een PRO kan inruilen, zit hier een 25km verderop een kleine gameshop die nog inruil doet. Heb ze gemaild wat ik voor mijn PS4 krijg, ze zijn alleen deze week met vakantie dus nog geen antwoord.

Ik wil eigenlijk niet Horizon ZD op de non-pro spelen :P
anders verkopen via marktplaats, zelf ook gedaan met de PS2, PS3 en de PS4 (de laatste verkocht om ook een PS4 Pro te kopen).

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Is een optie, maar ja meer gedoe, als de inruil redelijk is dan scheelt dat weer. via marktplaats lijkt mij 150 ook wel de max prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:25

TDB

Chaoss schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:53:
Is een optie, maar ja meer gedoe, als de inruil redelijk is dan scheelt dat weer. via marktplaats lijkt mij 150 ook wel de max prijs.
ik heb de PS4 voor 225 verkocht (750Gb, 2 controllers + 1 spel)

PSN: TDBtje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
kheb een originele 500Gb met 1 controller, aangezien de slim 500gb nu voor 188 in de aanbieding is, lijkt het me sterk dat ik nog 175 voor mijn Ps4 krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-09 11:50

D-rez

dexels

wat kost een PS4 slim 1TB normaal dan eigenlijk? Want ik werd getipt vanwege deze aktie, maar heb me nog niet eerder in de prijzen verdiept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Chaoss schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:59:
kheb een originele 500Gb met 1 controller, aangezien de slim 500gb nu voor 188 in de aanbieding is, lijkt het me sterk dat ik nog 175 voor mijn Ps4 krijg.
Game Mania heeft de inruilactie ook nog , dan zou je 249 euro moeten bijbetalen

https://www.gamemania.nl/info/inruilactiePS4Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
als die andere shop ook "150" bied dan ga ik daar heen, die verkoopt de PS4 Pro namelijk voor 360,- :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:30
Helaas.... de PS4 aanbieding is overal wel uitverkocht.
Wellicht nog een lokaal winkeltje proberen morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:34
Ik weet dat de Mediamarkt Arena echt een heleboel op voorraad nog had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Rensaru schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:04:
[...]

Dat ik liever de pro heb dan de slim is wel duidelijk. Of het verschil in performance 220 euro waard is, daar ben ik niet helemaal over uit :)
1) je hebt liever de Pro dan de Slim
2) je hebt blijkbaar geen geldzorgen want je had de Pro al besteld

Conclusie: hou de Pro

Niet zo heel moeilijk toch? :)

-----------------------------------
Jumpman schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:06:
[...]

Ik zou twee Slim's kopen die zijn samen nog altijd sneller dan één Pro en voor minder geld.
Ehhh, de Pro is net ff sneller dan 2 PS4's! :)

[ Voor 26% gewijzigd door Aenea op 03-03-2017 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:34
Aenea schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 01:01:
[...]

1) je hebt liever de Pro dan de Slim
2) je hebt blijkbaar geen geldzorgen want je had de Pro al besteld

Conclusie: hou de Pro

Niet zo heel moeilijk toch? :)

-----------------------------------

[...]

Ehhh, de Pro is net ff sneller dan 2 PS4's! :)
Alleen de GPU is dubbel zo snel (1,84 TFLOPS naar 4,2 TFLOPS), de rest niet. Dus nee de hele PlayStation 4 Pro is niet sneller dan twee PlayStation Slim's.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Jumpman schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:06:
[...]

Ik zou twee Slim's kopen die zijn samen nog altijd sneller dan één Pro en voor minder geld.
Je kunt ze ook zo lekker aan elkaar koppelen. :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
LuPo schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 07:42:
[...]

Je kunt ze ook zo lekker aan elkaar koppelen. :+ :D
Het was dan ook cynisch bedoel een aantal posts terug.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 03-03-2017 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldo vivaldi
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-07 00:20
198 euro bij Nedgame

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
De PlayStation 4 Slim 500GB is bijna overal zo goed als uitverkocht voor € 188,00. Dit is echt een enorme goede zet van Sony en voor ons, veel nieuwe PlayStation gamers erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Chaoss schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:59:
Lijkt mij ook. Ik heb er dus slim aan gedaan mijn PS4 net na de release van de Pro te verkopen. pfoei.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Jumpman schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 07:50:
[...]

Het was dan ook cynisch bedoel een aantal posts terug.
I know.. Vandaar m'n emoticons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Fist schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 22:44:
Ik weet dat de Mediamarkt Arena echt een heleboel op voorraad nog had.
Maar waren die ook 188 euro in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17:05
Vandread schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:50:
[...]

Maar waren die ook 188 euro in de winkel?
Vandaag is pas de winkel actie, gisteren alleen via internet bestellingen als ik het goed heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Je kan op de Bart Smit / Intertoys site opvragen per winkel of er nog voorraad is. Als er niet "Geen voorraad" terug komt, is er tenminste nog 1. In hoeverre dat dan weer betrouwbaar is, is vraag 2...

Ik heb gelukkig gisteren mijn lokale Intertoys gebeld om te vragen of de PS4 gisteren al in de aanbieding was, helaas niet. Maar er ligt nu een PS4 voor mij klaar op naam, achter gelegd :Y)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:34
Purehz schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:54:
[...]

Vandaag is pas de winkel actie, gisteren alleen via internet bestellingen als ik het goed heb..
Dat stond inderdaad op de FB van MM, maar gisteren werd ie ook al mee gegeven voor 188 als je een factuur liet maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Goed nieuws vanuit PayPal/PlayStation!

PlayStation heeft geconcludeerd dat er inderdaad inbreuk is geweest om mijn account. Het geld is terug gestort naar de rekening waar het vandaan kwam (PayPal dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Motrax schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:57:
Je kan op de Bart Smit / Intertoys site opvragen per winkel of er nog voorraad is. Als er niet "Geen voorraad" terug komt, is er tenminste nog 1. In hoeverre dat dan weer betrouwbaar is, is vraag 2...

Ik heb gelukkig gisteren mijn lokale Intertoys gebeld om te vragen of de PS4 gisteren al in de aanbieding was, helaas niet. Maar er ligt nu een PS4 voor mij klaar op naam, achter gelegd :Y)
Gisteravond zag ik bij Bart Smit in omgeving Eindhoven en Tilburg in elk geval nog voldoende tot ruime voorraad. Maar ja, of het dan 3, 5 of 20 stuks betreft?! :? Straks in elk geval even langs de Bart Smit; de bezorger is onderweg. Neem aan dat de garantie van Bart Smit wordt overgenomen door Intertoys...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Gim schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:30:
[...]

Gisteravond zag ik bij Bart Smit in omgeving Eindhoven en Tilburg in elk geval nog voldoende tot ruime voorraad. Maar ja, of het dan 3, 5 of 20 stuks betreft?! :? Straks in elk geval even langs de Bart Smit; de bezorger is onderweg. Neem aan dat de garantie van Bart Smit wordt overgenomen door Intertoys...
Garantie wordt overgenomen. Cadeaukaarten van Bart Smit kan je ook inwisselen bij de Intertoys. Ik weet alleen niet of dat nu al werkt, of dat het in de toekomst kan.

Ruime voorraad is gebaseerd op een bepaalde verkoopsnelheid. Maar die houdt geen rekening met speciale acties zoals vandaag, dat is bijna niet te doen. Maar ruim houdt in dat met normale verkopen er voor meerdere dagen voorraad is.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Black Eagle schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:19:
[...]

Goed nieuws vanuit PayPal/PlayStation!

PlayStation heeft geconcludeerd dat er inderdaad inbreuk is geweest om mijn account. Het geld is terug gestort naar de rekening waar het vandaan kwam (PayPal dus).
Mooi, goed dat het snel is afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallingv
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-03-2020
Deze actie heeft mij dus over de streep getrokken om mijn ps3 (alleen gebruikt voor netflix) in te ruilen voor een ps4. Ben ik toch weer een beetje up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

tjallingv schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:40:
Deze actie heeft mij dus over de streep getrokken om mijn ps3 (alleen gebruikt voor netflix) in te ruilen voor een ps4. Ben ik toch weer een beetje up to date.
Ga je dan nu de ps4 gebruiken voor alleen netflix of hoe moet ik dit lezen? :P Een chromecast van €39 is dan voordeliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:04
Ik denk dat ze dit trucje nog wel een paar keer gaan doen. Eens de verkoop van de slim daalt, kunnen ze beginnen met acties op de ps4 pro.
De pro lijkt me dan ook eerder een console om over te stappen van de slim, niet om nieuw in te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallingv
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-03-2020
Gim schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:43:
[...]

Ga je dan nu de ps4 gebruiken voor alleen netflix of hoe moet ik dit lezen? :P Een chromecast van €39 is dan voordeliger.
Onder andere. :P Nee maar heb dan wel de optie om af en toe een game te spelen.
En zal ik zeker ook gaan doen. Nu nog een mooie game. (lees veel goeds over HZD)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vandread
Gim schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:43:
[...]

Heb je nog steeds een extra device voor nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
En weer wat aan mijn backlog toegevoegd: Brothers A Tale Of Two Sons.

De fysieke release was € 10,99 bij Bol.com, die kon ik niet laten liggen. Op PSN een stuk goedkoper, maar ik wil de graag de fysieke release in bezit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:04
tjallingv schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:58:
[...]

Onder andere. :P Nee maar heb dan wel de optie om af en toe een game te spelen.
En zal ik zeker ook gaan doen. Nu nog een mooie game. (lees veel goeds over HZD)
HZD is zeker een goede keuze, al heeft de ps4 veel meer pareltjes. Tegen dat je die gespeeld hebt is HZD waarschijnlijk al wat goedkoper te krijgen.
Uncharted 1-4 zijn de perfecte games om in te stappen bij playstation imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 02:09

S913

Abusus non tollit usum

Of Rise of Tombraider, momenteel 28,99 EUR:

https://store.playstation...05716_00-RISEOFTOMBRAIDER

Die vond ik persoonlijk net even uitdagender/afwisselender dan de Uncharted series ... en voor die prijs, méér dan waard.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Jumpman schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:24:

De fysieke release was € 10,99 bij Bol.com, die kon ik niet laten liggen. Op PSN een stuk goedkoper, maar ik wil de graag de fysieke release in bezit hebben.
Gemeld in het Console Budget Gaming topic? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Ja inderdaad, welke game. HZD klinkt sowieso heel erg verleidelijk, maar met het bekijken van al het moois op de PS4 is m'n game wish-list wel snel gegroeid. Wil echter voorkomen dat ik thuis zit met een bak games, die allemaal tegelijk gespeeld willen gaan worden :P

The Last of Us heb ik mee gewacht om het ooit (nu dus) op een PS4 te kunnen spelen, verder ben ik ook erg gecharmeerd van Tombraider. Last Guardian eveneens ofschoon ik die nu wel iets lager in m'n lijst geplaatst heb. Dan is er Ratchet & Clank die me wel leuk lijkt.

Misschien het beste om twee echt verschillende games te kopen die wat "makkelijker" naast elkaar gepeeld kunnen worden als ik even een break wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:43
S913 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:30:

Die vond ik persoonlijk net even uitdagender/afwisselender dan de Uncharted series ... en voor die prijs, méér dan waard.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Vooral de omgeving is erg eentonig in Tomb Raider tov Uncharted 4 naar mijn idee. De trailer deed anders vermoeden maar de game speelt zich toch 90 procent van de tijd af in een omgeving die nauwelijks wijzigt.

De combat vind ik idd wel leuker door de vele upgraden en talents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Jumpman schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:24:

Joh, wordt ie ook fysiek verkocht? Dat had ik niet verwacht.
Laatst heb ik deze (inderdaad goedkoper) in een PSN sale meegenomen. Niet een erg lang verhaal, maar wel vermakelijk! Op zich kan ie snel uit je backlog, met een paar uurtjes ben je er wel doorheen. Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
ralph075 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:41:
[...]

Joh, wordt ie ook fysiek verkocht? Dat had ik niet verwacht.
Laatst heb ik deze (inderdaad goedkoper) in een PSN sale meegenomen. Niet een erg lang verhaal, maar wel vermakelijk! Op zich kan ie snel uit je backlog, met een paar uurtjes ben je er wel doorheen. Veel plezier ermee!
Of houden voor de verzameling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
LuPo schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:41:
[...]

Of houden voor de verzameling. :)
Ik zeg nergens dat ie weg moet uit de verzameling, als ie uit de backlog is.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Echt? Ik vind de afwisseling/variatie juist een van de zwakkere punten van TR in vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ik ben TR op de pc aan het spelen (vorige deel op de ps4 gespeeld). Blijven toffe games maar een uncharted is toch wel een niveau hoger mbt verhaal, techniek etc. Dat speelt net wat soepeler en vloeiendere animaties etc.

maar vermaak me alsnog uitstekend met TR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:49
Ik speel atm ook TR, heerlijke game :)
wanneer ik TR uitgespeeld heb (en alle DLC) zal ik Horizon wel aanschaffen voor een prikkie via marktplaats/V&A, had ik destijds ook gedaan met Uncharted 4, die komen over 2+maanden met hordes op marktplaats :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
LuPo schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:35:
[...]

Gemeld in het Console Budget Gaming topic? :)
Nee, want ik had één van de laatste, was uitverkocht kort nadat ik mijn bestelling had afgerond. Ik had het via een ander forum gevonden.

[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 03-03-2017 11:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 02:09

S913

Abusus non tollit usum

Haha, zo zie je maar: smaken verschillen :) Qua omgeving is TR idd een heel ander spel dan Uncharted, TR vind ik meer een open wereld waar U4 een voor gedefinieerd "pad" loopt.

Bij TR wordt je juist aangemoedigd om ook terug te gaan naar oude plekken, omdat je in het begin niet overal kan komen omdat je niet alle technieken of wapens hebt. Maar misschien moet je het type speler zijn dat álles wil exploren, álle hoekjes en gaatjes wil zien. Plus de puzzels/ zijn een leuke afwisseling.
Uncharted is voor mij meer een shooter met een (erg) goed verhaal. Physics/gameplay van TR vond ik ook realistischer (zover mogelijk natuurlijk in zo'n game :P)

Maar een groot verschil is het zeker niet, maar vind TR nét iets leuker :)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik ben momenteel ook bezig met TR, welke ik enkele maanden geleden gekocht heb voor 30 euro. Blijven leuke spellen en ik heb ze, op enkele delen op de PS1 of 2 na, bijna allemaal uitgespeeld.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Laatst online: 21:36

TFHfony

Professional Weirdo

Iemand trouwens een idee of dit gaat of niet? Straks komt mijn slim binnen en ga ik de HDD uit de oude PS4 overzetten.
Zal deze gewoon direct werken, of moet ik toch een backup terugzetten en een firmware moeten installeren?

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

Pff, ik dacht vorige week al een goede aanbieding te hebben in de US store.. voor €40,-. Wat mij betreft zeker de aanschaf waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:06

Yucko

One clown to rule them all !

TFHfony schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:34:
Iemand trouwens een idee of dit gaat of niet? Straks komt mijn slim binnen en ga ik de HDD uit de oude PS4 overzetten.
Zal deze gewoon direct werken, of moet ik toch een backup terugzetten en een firmware moeten installeren?
voor zover ik weet is de data van je oude PS4 niet te lezen door een andere PS4 ivm de encryptie-sleutel.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:47
Yucko schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:42:
[...]

voor zover ik weet is de data van je oude PS4 niet te lezen door een andere PS4 ivm de encryptie-sleutel.
Correct. De nieuwe PS4 geeft de melding dat de HDD geformatteerd moet worden, voor deze gebruikt kan worden.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Yucko schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:42:
[...]

Okido, dan heb ik in ieder geval niet voor niets net 4 uur lang de boel staan backuppen.
Maar ik had stiekem wel gehoopt op een shortcut.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:03
So de ps4 is binnen van bol, eindelijk na al die jaren twijfel toch mr besteld gisteren vopr 175 (met bonnen). Ni de vraag, welke game?
Zal swso dragon age inquisition lenen van een vriend, heb ooit een deel op de pc gespeeld en ben benieuwd hoe ik m op de ps4 zal vinden. Maar verder?
Uncharted lijkt me een leuke om mee te beginnen en zal ergens bloodborne halen denk ik + GoW. Welke raden jullie verder aan, zijn er verborgen pareltjes

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Musta schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:50:
So de ps4 is binnen van bol, eindelijk na al die jaren twijfel toch mr besteld gisteren vopr 175 (met bonnen). Ni de vraag, welke game?
Zal swso dragon age inquisition lenen van een vriend, heb ooit een deel op de pc gespeeld en ben benieuwd hoe ik m op de ps4 zal vinden. Maar verder?
Uncharted lijkt me een leuke om mee te beginnen en zal ergens bloodborne halen denk ik + GoW. Welke raden jullie verder aan, zijn er verborgen pareltjes
The Last of Us is een mooie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

TFHfony schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:47:
[...]

Okido, dan heb ik in ieder geval niet voor niets net 4 uur lang de boel staan backuppen.
Maar ik had stiekem wel gehoopt op een shortcut.
NotSoSteady op donderdag 2 maart 2017 @ 01:12 ;)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
pff ben al de hele tijd aan het wachten op een PS4 Pro deal maar die prijs is aardig "vast" ...zal wel goed verkopen nog steeds...... Nu de slim zo'n mooi prijsje heeft is de drempel om voor de Pro te gaan alleen maar hoger

*must play HZD en RotTR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Musta schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:50:
the order 1886 :) geen lange game, maar bruut mooi :)

https://twitter.com/Guerrilla/status/837573921008414720

We are very proud to announce that the #HorizonZeroDawn original soundtrack is now available on @Spotify. Enjoy :) https://t.co/dWSb8tuwQ9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Hmmm, wordt het nog redelijk omslachtig. In mijn oude PS4 zit een 2TB HDD met 650Gbyte aan data. Dus als ik dit zo lees moet ik eigenlijk dus:

* Transfer doen via het menu, waar ik was games uit laat
* BackUp maken van de nieuwe PS4
* HDD's omwisselen
* Firmware terug plaatsen
* Backup terugzetten
* Missende games weer installeren/downloaden

Zoiets?

[ Voor 9% gewijzigd door TFHfony op 03-03-2017 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Oftewel doe je backup op je oude PS4 en daarna restore op de nieuwe middels een externe HDD.

Danwel doe je een transfer via een netwerkabel tussen beide systemen of via een router/switch.

Maar niet beide :)

[ Voor 33% gewijzigd door Yucko op 03-03-2017 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Yucko schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:31:
Oftewel doe je backup en daarna restore op de nieuwe PS4 middels een externe HDD

Danwel doe je een transfer via een netwerkabel tussen beide systemen of via een router/switch.

Maar niet beide :)
Zal wel moeten denk ik :) De nieuwe PS4 slim komt met een 500Gbyte HDD en in mijn huidige PS4 zit een 2Tbyte HDD, die dus naar de PS4 slim moet. Leg mij maar eens uit hoe ik een transfer kan doen en de HDD's kan wisselen zonder een backup te maken met de nieuwe PS4 slim om daarna de fysieke schijven om te ruilen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Treevium schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:59:
pff ben al de hele tijd aan het wachten op een PS4 Pro deal maar die prijs is aardig "vast" ...zal wel goed verkopen nog steeds...... Nu de slim zo'n mooi prijsje heeft is de drempel om voor de Pro te gaan alleen maar hoger

*must play HZD en RotTR
Jonge koop die Pro gewoon! In combinatie met jou OLED zou je niet anders moeten willen. :) Het is een fantastische combinatie!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
zwembroek schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:01:
[...]

Jonge koop die Pro gewoon! In combinatie met jou OLED zou je niet anders moeten willen. :) Het is een fantastische combinatie!
geloof me ik ben net onderweg....... want: yolo

Acties:
  • +2 Henk 'm!
TFHfony schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:35:
[...]

Zal wel moeten denk ik :) De nieuwe PS4 slim komt met een 500Gbyte HDD en in mijn huidige PS4 zit een 2Tbyte HDD, die dus naar de PS4 slim moet. Leg mij maar eens uit hoe ik een transfer kan doen en de HDD's kan wisselen zonder een backup te maken met de nieuwe PS4 slim om daarna de fysieke schijven om te ruilen.
Waarom zo moeilijk doen? Gewoon opnieuw downloaden en saves uit de cloud halen. Heb ik ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Tja, dat is alles bij elkaar nog al wat. En dan ook nog diverse games van fysieke schijven. Bij backup kan de TV ook nog even op wat anders ingesteld worden. Anders heb ik echt een week werk als ik al die installaties moet doen op de momenten dat vrouwlief/dochterlief tv willen kijken vrees ik...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
bram1984 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:29:
[...]

Waarom zo moeilijk doen? Gewoon opnieuw downloaden en saves uit de cloud halen. Heb ik ook gedaan.
Gefeliciteerd!

En ja dat lijkt mij ook het meest logische om te doen Download wat je wilt gaan spelen en haal de saves uit de cloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 20:36

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

TFHfony schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:23:
[...]

Hmmm, wordt het nog redelijk omslachtig. In mijn oude PS4 zit een 2TB HDD met 650Gbyte aan data. Dus als ik dit zo lees moet ik eigenlijk dus:

* Transfer doen via het menu, waar ik was games uit laat
* BackUp maken van de nieuwe PS4
* HDD's omwisselen
* Firmware terug plaatsen
* Backup terugzetten
* Missende games weer installeren/downloaden

Zoiets?
Volgens mij kan je volstaan met:

* USB backup maken van je oude HDD
* HDD's wisselen
* USB backup terugzetten.

Het moment dat je een backup maakt, maak je ook een backup van alle accounts en settings.
Als je die backup terugzet, wordt je PS4 volledig opnieuw ingesteld. Een backup naar de kleine HDD is dan ook niet nodig.
Scheelt je een hoop geklooi! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Alvanosa schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:36:
[...]

Gefeliciteerd!

En ja dat lijkt mij ook het meest logische om te doen Download wat je wilt gaan spelen en haal de saves uit de cloud.
Daarmee verlies je wel alle screenshots e.d. Ook geen oplossing als je de PT-demo wilt houden, zoals bij mij het geval... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
SqueakyClean schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:40:
[...]

Daarmee verlies je wel alle screenshots e.d. Ook geen oplossing als je de PT-demo wilt houden, zoals bij mij het geval... :)
Ohw ik maak zo goed als nooit screenshots, en de PT demo kun je op een andere manier toch nog altijd downloaden dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Waarom wil iedereen die PT demo bewaren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Alvanosa schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:44:
[...]

Ohw ik maak zo goed als nooit screenshots, en de PT demo kun je op een andere manier toch nog altijd downloaden dacht ik?
Nope, staat niet meer in de PS store. Ook niet meer vanuit je eigen library te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Paulus07 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:48:
Omdat het destijds hyped was en opeens afgeblazen, als ik het goed heb.

Waarom bewaren?
1. Als je de demo nog hebt, heb je een stukje nostalgie.
2. Als je de demo nog hebt, is die PS4 potentieel extra geld waard voor liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Vandaag besloot ik maar op goed geluk naar de plaatselijke Intertoys te gaan, als ze niet hebben is het niet erg.
Kwam de medewerker net het magazijn uit met een PS4 slim.. Dus kon ik die meteen meenemen (na betaling dan he :p )

Toch stiekem klein beetje balen dat ik gisteren geen witte hebt besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:00
Eek2nd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 15:00:
Toch stiekem klein beetje balen dat ik gisteren geen witte hebt besteld
Welnee, wordt alleen maar vies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Paulus07 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:48:
Man, ik heb nog nooit zo hard gegild! :)
M'n vrouw ook, hoor... :Y

Man, m'n vrouw heeft nog nooit zo hard gegild! :)
Ik niet, hoor... 8)

[ Voor 15% gewijzigd door SqueakyClean op 03-03-2017 15:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Net mijn PS4 slim gehaald :), UC4 + HZD pakket! Andere games op mijn wishlist zijn FF15, infamous SS, Ratchet & Clank en Until Dawn. Los van de spellen die nog uitkomen. Nioh/Bloodborne boeit me niet echt, was geen fan van Dark Souls.
Zo veel games, zo weinig tijd :(
Pagina: 1 ... 35 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!