iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Helaas betreft het de PS2 versie en geen remaster.
Die game was echt cool. Je moest als stuntman racen in verschillende hollywoord blockbuster films en dan allemaal stunts uitvoeren. Er waren iets van 5 missies per film en indien je alles klaar had binnen 1 film kreeg je de trailer van de betreffende film te zien gecombineerd met stukjes gameplay. Helaas werden niet letterlijk jouw gameplay beelden gebruikt in de trailers maar het idee was ontzettend tof. Het was een pittige game waarbij het echt lastig was om overal 5 sterren te halen (Bloodbourne niveau). Van deze franchise mag voor mij een next gen sequal uitkomen! Jammer dat je dit soort funny games niet meer veel ziet tegenwoordig.
Een gameplayvideo van de laatste missie van de eerste film gevolgd door de trailer die bij de film hoort
Bron: Gematsu
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Verwijderd
New this week on PS Store: Nioh, For Honor beta, I Expect You To Die, Kitty Powers Matchmaker, more. Full list:
https://blog.eu.playstati...i-expect-you-to-die-more/
Boost mode gaat niets doen voor FF XV daar de game al Pro support heeft.Jasphur schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:28:
[...]
50 uur is wel weinig hoorOf is bij jou de normale playthrough niet alle hunts e.d.? Ik zit nu net over de 100 heen. Maar nu ligt ie even stof te happen tot aan de update van FFXV zelf en de update van de PS4. Ben erg benieuwd wat die boost doet met de light setting van FFXV icm hun eigen update.
Boost Mode is niets anders dan gewoon Pro Mode aan zetten voor non-Pro games...
Ja ook ik zal af en toe een nieuwe game blijven kopen, maar deze hobby was steeds meer aan het veranderen in een verzameling. Zo veel games gekocht bij release die ik dan rustig 2 jaar laat liggen. En dan in de aanbieding weer een game kopen die ik waarschijnlijk ooit ga spelen. En dat zijn dan vaak nog games die niet in de schaduw mogen staan van toppers die ik nog ongespeeld heb liggen.dvd-linden schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:39:
[...]
Goed bezig met het aanpakken van die backlog!
Ik heb zelf ook nog steeds een backlog (denk hierbij aan Bioshock 2, Ni No Kuni, Final Fantasy XIII-2, Batman Arkham City, GTA V en RDR die ik beide nog steeds niet uitgespeeld heb, Battlefield 1, Battlefront en Bloodborne die ik nog aan moet schaffen), maar heb een tijdje geleden besloten om veel selectiever te zijn in het aankopen van games. Waar ik voorheen bijvoorbeeld met 99% zekerheid Final Fantasy XV, The Witcher 3, The Last Guardian, RotTR, Horizon Zero Dawn en vast nog een aantal titels die ik vergeet allemaal aangeschaft zou hebben ga ik nu waarschijnlijk geen enkele van deze titels halen.
Ten eerste omdat ik de backlog die ik heb eerst eens goed weg wil werken, ten tweede omdat ik mijn completion rate op PSN profiles omhoog wil zien te krijgen en ten derde, en belangrijkste, omdat ik gemerkt heb dat ik minder plezier aan games beleef als ik er teveel aanschaf. Deels zal dit te maken hebben doordat games steeds groter worden en ik dus ook tegen hetzelfde probleem aanloop als jij doet bij de 100+ games. Als je dan zoveel verschillende games wilt spelen kost het gewoon veel en veel te veel tijd en daardoor gaat er tijdens het spelen van een game voor mij een stukje plezier af omdat ik weet dat er alweer een nieuwe game te wachten staat die veel tijd op gaat slokken. Terwijl ik van mezelf weet dat ik er wel veel plezier aan kan beleven als ik helemaal op ga in een game en er zo'n 100 uur in kan steken.
Dus vandaar dat ik besloten heb om bijna niks meer aan te kopen, het oude weg te werken en veel selectiever te zijn in het aankopen van games zodat ik mezelf weer helemaal kan verliezen in een game zonder dat er een soort van "druk" is. Aan de andere kant moet ik wel zeggen dat ik er 100% zeker van ben dat ik de nieuwe South Park en Uncharted: The Lost Legacy aan ga schaffen. Dus zo af en toe zal er toch wel iets nieuws bij komen, maar ik doe mijn best om dit te limiteren.
Ni no Kuni en RDR staan bij mij op de list of shame
Ik heb ooit een Playstation 1 en Dreamcast gehad met alle games gehad die je maar kon bedenken (illegale kopies natuurlijk). en dat gaf een beetje hetzelfde effect. Alles branden en netjes in mappen stoppen en dan geen idee meer hebben waar te beginnen en dus geen één spel echt goed spelen. Toen besloten alles weg te gooien en alleen nog maar originele games te kopen en dat ging eigenlijk best een tijdje goed.
Maar nu jaren verder heb ik een goede baan, een goedkope vriendin
Volgens mij heeft hij de indruk dat light mode het zelfde is als zonder Pro patch, maar volgens mij is die inderdaad al voor hogere framerates.Aenea schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:02:
[...]
Boost mode gaat niets doen voor FF XV daar de game al Pro support heeft.
Jep same hier, zit nu op 6 games uitgespeeld in 2017, en heb er nog 19 te gaan, dat zijn degene die ik voor dit jaar echt wilt uitspelen.Beakzz schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:49:
[...]
Haha inderdaad dat nam ik aan door jouw verhaal. Die fantastische backlog heb ik ook en ben nu serieus begonnen om die aan te pakken. Scheelt hoe dan ook klauwen vol geld aangezien ik om die reden aanbiedingen en nieuwe games makkelijker kan laten liggen. Ik heb tot nu toe 4 games uitgespeeld dit jaar wat gelijk staat aan de 3 jaar er voor
Moet wel zeggen dat ik bovenstaande 100+ games nu ontwijk. Ben vaak na een uur of 30 wel klaar met de gameplay en wereld van een spel dus dan kijk ik er tegenop om die spellen aan te pakken. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, want ik heb bijvoorbeeld 50 speeldagen GTA online op mijn naam staan, maar zal toch sneller voor de 8 -20 uur games kiezen door de druk van de backlog
Echter ben nu weer begonnen met The Witcher 3 (maar die moet ook echt van de backlog af)
Ik zit denk ik aan de onderkant, maar zit momenteel in een fase van druk op werk, behoorlijk reistijd, en 2 kids die aandacht vragen, huwelijk, huishouden, sporten......weken vliegen voorbij.Jasphur schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:59:
Elke keer als ik dit topic lees dan denk ik: "Tijd vrij maken, gamen!" en dan aan het einde van de week heb ik maar weer of 6 tot 10 uur gegamed in een week
Wat is het gemiddelde hier eigenlijk?
Ik heb nu daarom een 'game avond' op donderdag in het leven geroepen. Want waarom is het wel normaal dat iemand een avondje gaat tennisen, maar niet om te gamen? En het bevalt gigantisch goed.
Voor deze donderdag ga ik lekker verder met titan attacks. Toch kijken of ik deze kan maxen qua trophies. Verder gister even 30-60 mins sf5 gespeeld. Was toch ook weer even leuk.
Anyways to answer the q:
puur ps4? 3-5 uur per week. Als ik derpen op mijn phone erbij reken.....ugh denk dat ik er dan toch wel 2-3 uur bij op kan tellen, 5-15 mins killen tikt snel aan.
10 second ninja DONE
Sony heeft gezegd dat het alleen de clockspeeds van cpu en gpu omhoog gooit.Aenea schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:02:
[...]
Boost mode gaat niets doen voor FF XV daar de game al Pro support heeft.
Dus cpu 2.1 ghz en gpu van 800 naar 911 mhz.
Zou betekenen dat de ps4 pro in boost modus ong rond de 2.1 tflops draait. Denk dat ze dit gedaan hebben en niet volledige pro kracht omdat de ps4 games met de originele ps4 gpu zijn ontwikkeld. En dus niet om kunnen gaan met de extra cu's etc.
De cpu is van 103 gflops op 1.6ghz naar 134gflops op 2.1 ghz gegaan(wel single precision).
Dus zover ik begrepen heb is het nog steeds gewoon originele ps4 specs met de overclocks van de pro.
Edit:
Beetje lopen rekenen, als een amd jaguar die in de ps4 pro zit 134 sp gflops heeft op 2.1ghz heeft deze 50 dp gflops(double precision).
Mijn cpu een x5670 xeon uit 2010 heeft op 4.4ghz, of 211 sp gflops(6cores) of 105.6 dp gflops.
Opzich niet slecht dan voor een simpele amd notebook cpu met 8 cores op 2.1ghz.
Ik haal wel het dubbele met mijn cpu maar deze is bijna tot op zn uiterste overclocked. En verbruikt ook heel wat meer dan de ps4 cpu.
Denk alleen dat 2016 cpus wel een veel groter gat hebben naar de ps4 cpu qua theoretische gflops.
Edit 2
Jup een skylake intel 4 cores op 4ghz doet 256 gflops dp. En 512 sp gflops...
Das wel even een verschil. Dus een 8core cpu doet dan 1 sp tflop, en 0.5 dp tflop.
Dat is letterlijk 10x de performance in double precision gflops tov een ps4 pro cpu...
[ Voor 33% gewijzigd door v8power67 op 07-02-2017 13:47 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik heb een vergelijkbare situatie en ik heb jaren geleden een strenge regel ingevoerd. Geen game kopen als ik hem niet direct ga spelen en dus het spel waar ik nu mee bezig ben 'opgeef' dan wel genoeg van heb. Ben wel zo'n iemand die geen dingen door elkaar speelt. Ik zit nu ff niets te spelen tot Nioh uit is (pre-order) en dan ga ik pas weer iets kopen als ik met Nioh klaar ben. Werkt goed!Maar nu jaren verder heb ik een goede baan, een goedkope vriendinen geen kinderen dus het lijkt soms wel of ik een onbeperkt budget voor deze hobby kan aanspreken. En daarom kwam ik eigenlijk weer in dezelfde situatie als met het illegaal downloaden van games. Hoogste tijd om weer een beetje normaal te doen
Een gemiddelde durf ik je niet te geven aangezien ik af en toe echt weken zo goed als niet game, maar als ik echt in een spel zit dan kan de rest me vaak gestolen worden. Mijn vriendin is al gewend dat ze iets voor zichzelf kan gaan doen op dat soort momenten en mijn sociale leven wordt dan gewoon even beperkt tot het hoognodigeJasphur schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:59:
Elke keer als ik dit topic lees dan denk ik: "Tijd vrij maken, gamen!" en dan aan het einde van de week heb ik maar weer of 6 tot 10 uur gegamed in een week
Wat is het gemiddelde hier eigenlijk?
Voor de rest heb ik aan 5 uur slaap per nacht genoeg en ik hoef meestal niet vroeg te beginnen en dat geeft me best veel vrije tijd in de late avond tot halverwege de nacht. Dus soms 0 en soms 50 per week en alles er tussenin
[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 07-02-2017 13:46 ]
Bedankt! Begint al een aardige lijst te worden. LEGO dimensions, Tomb Raider, kom al genoeg van m'n lijst tegenRecon24 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 16:40:
[...]
Hier is men een lijst aan het bijhouden en aan het testen:
Even door scrollen naar onder waar een betere lijst is.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1340939
Dit is precies wat ik ook doe haha.Pingewin schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:43:
[...]
Ik heb een vergelijkbare situatie en ik heb jaren geleden een strenge regel ingevoerd. Geen game kopen als ik hem niet direct ga spelen en dus het spel waar ik nu mee bezig ben 'opgeef' dan wel genoeg van heb. Ben wel zo'n iemand die geen dingen door elkaar speelt. Ik zit nu ff niets te spelen tot Nioh uit is (pre-order) en dan ga ik pas weer iets kopen als ik met Nioh klaar ben. Werkt goed!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
En wanneer ben je klaar met de game? Moet je het verhaal doorspelen, of als het een leuke game is wil je hem dan platinum halen?
PSN: Alvanosa
Zoiets voel je als gamerAlvanosa schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:00:
[...]
En wanneer ben je klaar met de game? Moet je het verhaal doorspelen, of als het een leuke game is wil je hem dan platinum halen?
Vaak merk ik dat ik minder zin heb de game op te pakken of ik heb hem uitgespeeld. Games platinum halen doe ik nooit eigenlijk.
Dat kan best een lastige afweging zijn. Pas Mafia 3 uitgespeeld en dat voelde af en toe echt als werken vanwege de saaie herhalende gameplay. De stad, muziek en auto's vond ik wel weer top en speelde vooral door voor het verhaal. Had het einde niet graag willen missen, maar kan heel goed begrijpen dat veel mensen het halverwege opgeven. Had ik normaal ook gedaan, maar door mijn recente voornemen om meer spellen uit te spelen heb ik het toch vol gehouden.Alvanosa schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:00:
[...]
Uiteindelijk is het het dus wel waard geweest om door te spelen, maar ga je hem niet op platinum halen.Beakzz schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:10:
[...]
Dat kan best een lastige afweging zijn. Pas Mafia 3 uitgespeeld en dat voelde af en toe echt als werken vanwege de saaie herhalende gameplay. De stad, muziek en auto's vond ik wel weer top en speelde vooral door voor het verhaal. Had het einde niet graag willen missen, maar kan heel goed begrijpen dat veel mensen het halverwege opgeven. Had ik normaal ook gedaan, maar door mijn recente voornemen om meer spellen uit te spelen heb ik het toch vol gehouden.
Ik heb een aantal games die ik zo leuk vind die ik zeker wel op platinum wil halen, enkel kost het soms zoveel tijd.
Damn dude. NetjesAlvanosa schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:13:
[...]
Uiteindelijk is het het dus wel waard geweest om door te spelen, maar ga je hem niet op platinum halen.
Ik heb een aantal games die ik zo leuk vind die ik zeker wel op platinum wil halen, enkel kost het soms zoveel tijd.
Haha zeker niet. Wil echt helemaal niks met trophy's te maken hebben (meldingen staan ook uit). Voor mij is de voldoening van het uitspelen zelf voldoende en de backlog is veel te groot om me druk te maken om wat digitale bekertjes.Alvanosa schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:13:
[...]
Uiteindelijk is het het dus wel waard geweest om door te spelen, maar ga je hem niet op platinum halen.
Veel van die trophy's zijn herhalende taken, dingen die je zonder guide bijna niet kan vinden en voegen weinig toe naar mijn mening, Na het uitspelen van Titanfall 2 heb ik voor de gein eens gekeken en toen zat ik op 7% van de trophy's... Ja het is goed
Ik heb het vooral bij RPG's dat ik ze soms op platinum moet hebben, maar ik heb nog een verschrikkelijke backlog te gaan.Beakzz schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:21:
[...]
Haha zeker niet. Wil echt helemaal niks met trophy's te maken hebben (meldingen staan ook uit). Voor mij is de voldoening van het uitspelen zelf voldoende en de backlog is veel te groot om me druk te maken om wat digitale bekertjes.
Veel van die trophy's zijn herhalende taken, dingen die je zonder guide bijna niet kan vinden en voegen weinig toe naar mijn mening, Na het uitspelen van Titanfall 2 heb ik voor de gein eens gekeken en toen zat ik op 7% van de trophy's... Ja het is goed
Ik kan het goed begrijpen, met bepaalde games heb ik het totaal niet (shooters) maar bij RPG als het kan wil ik het wel op platinum halen.
Achja vooral RPG's vind ik leuk om platinum te halen zoals ik eerder zei. Ben nog altijd met FF X bezig, maar nou ook soms een beetje Rayman spelen is altijd leuk.
[ Voor 17% gewijzigd door Alvanosa op 07-02-2017 14:25 ]
Is de voldoening van die platinum dan zo groot? Je geeft namelijk aan dat je een flinke backlog hebt en naar mijn idee zijn trophy's vaak opdrachten die herhalend en saai zijn. Dus je zegt eigenlijk dat je liever veel moeite in een platinum steekt bij bepaalde games dan een ongespeeld spel oppakken die je weer een nieuwe ervaring brengt.Alvanosa schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:23:
[...]
Ik heb het vooral bij RPG's dat ik ze soms op platinum moet hebben, maar ik heb nog een verschrikkelijke backlog te gaan.![]()
Ik kan het goed begrijpen, met bepaalde games heb ik het totaal niet (shooters) maar bij RPG als het kan wil ik het wel op platinum halen.
[...]
Achja vooral RPG's vind ik leuk om platinum te halen zoals ik eerder zei. Ben nog altijd met FF X bezig, maar nou ook soms een beetje Rayman spelen is altijd leuk.
Zelf dacht ik altijd dat trophy hunters gamers waren die geen backlog hebben en dus extra tijd in een game willen doorbrengen om er meer uit te halen. Geen kritiek, maar ik snap het gewoon niet
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Bijvoorbeeld bij GTA "alle stunt jumps" Ik vind het dan erg leuk om die allemaal op te zoeken (dan wel niet met een guide) en ze allemaal te doen.
ja die klinkt wel leuk, maar het hangt wel erg van de trophie af of die leuk is om te doen. Ik ben zelf niet bepaald een trophy hunter, maar ik kan me bijvoorbeeld de laatste trophy die ik moest halen in assassins creed nog herinneren, dat was , vind 100 veertjes op de hele map. Die heb ik niet gedaan, want eigenlijjk staat daar, ga 5 uur lang steeds op de map naar een punt toe lopen om een veertje op te pakken, daar heb ik totaal geen lol inJasphur schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:46:
Mwah. Ik vind thropies ook wel goed werken.
Bijvoorbeeld bij GTA "alle stunt jumps" Ik vind het dan erg leuk om die allemaal op te zoeken (dan wel niet met een guide) en ze allemaal te doen.
Maar ik kan me wel voorstellen dat mensen veel voldoening uit platinum halen, dan heb je toch zo'n beetje alles uit de game gehaald wat mogelijk is. Maar voor mij is het in de meeste gevallen te veel grind werk en ga ik weer verder met de volgende game.
Bij sommige games zoals Final Fantasy X verplicht het je om meerdere dingen van een game te doen die je anders niet zou doen. Ik verplicht mijzelf er overigens niet toe, enkel als ik een bepaalde game heel erg tof vind en het niet zo erg is om deze platinum te halen. De backlog ben ik inmiddels beetje bij beetje aan het wegwerken. Enkel komen er games aan zoals South Park en Persona 5 die ik zeker moet spelen enkel zal dit wat later worden.Beakzz schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:35:
[...]
Is de voldoening van die platinum dan zo groot? Je geeft namelijk aan dat je een flinke backlog hebt en naar mijn idee zijn trophy's vaak opdrachten die herhalend en saai zijn. Dus je zegt eigenlijk dat je liever veel moeite in een platinum steekt bij bepaalde games dan een ongespeeld spel oppakken die je weer een nieuwe ervaring brengt.
Zelf dacht ik altijd dat trophy hunters gamers waren die geen backlog hebben en dus extra tijd in een game willen doorbrengen om er meer uit te halen. Geen kritiek, maar ik snap het gewoon niet
Ik vind mijzelf overigens totaal geen trophy hunter.
Beakzz schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:35:
[...]
Is de voldoening van die platinum dan zo groot? Je geeft namelijk aan dat je een flinke backlog hebt en naar mijn idee zijn trophy's vaak opdrachten die herhalend en saai zijn. Dus je zegt eigenlijk dat je liever veel moeite in een platinum steekt bij bepaalde games dan een ongespeeld spel oppakken die je weer een nieuwe ervaring brengt.
Ik ben bij bepaalde games af en toe ook een trophy hunter. Maar ik doe het alleen nog maar als ik de game echt bijzonder vet vind en de trophys niet belachelijk veel tijd kosten. Is tegenwoordig misschien maar 1 op de 15 games (vroeger bij zoveel mogelijk games op de XBOX360). Het moet inderdaad niet als werk aanvoelen. In open wereld games met sidequests die trophies bevatten geeft mij dit soms ook net de extra motivatie om met sidequests verder te gaan ook al ben ik klaar met de campaign.Phydomir schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:42:
Ik snap het ook niet zo goed. Ik vind het altijd wel leuk om een trophy te krijgen maar heb nog nooit de drang gehad om ze allemaal te halen. Zijn ook games die ik echt veel gespeeld heb (MLB The Show bv) maar waarbij ik op 7% zit. Dan wordt het halen een soort werk en als games als werk gaan voelen ben ik er heel erg snel klaar mee.
Als dit gebeurd komt het omdat ik helemaal hooked ben aan een game en dan begint het trophy hunten ook al heb ik nog een backlog aan games liggen.
Bij mij is het in die gevallen meer dat ik het maximale uit de game wil halen. Beetje te vergelijken alsof je een hele vette film voor de 2e keer in de bios gaat kijken of de special edition Blu-Ray gaat kopen en hier alle extra's van de bonus disc volledig gaat bekijken omdat je zoveel mogelijk van de content en lore wil weten.
Als die Platinum Trophy verschijnt geeft het inderdaad een voldaan gevoel. Ook indien je besluit de game hierna te verkopen weet je tenminste dat je alles hebt gezien/gedaan dat kon, en wordt ik niet verleid in een nostalgische bui om de game opnieuw te kopen als die voor een budgetprijs is te verkrijgen, omdat er nog content was die ik nog niet had gedaan
[ Voor 4% gewijzigd door ThaBEN op 07-02-2017 15:02 ]
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Pricewatchgaizka schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:53:
Ik heb momenteel een PS4, ik wil echter overstappen naar de PS4 Pro, heeft iemand ergens een leuke aanbieding gezien toevallig?
Van acties met de Pro vind ik niet zoveel op het moment.
[ Voor 8% gewijzigd door Jasphur op 07-02-2017 15:00 ]
Bij de Wehkamp eveneens voor 388.Arunia schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:56:
De enige die ik zie is 388 euro bij de MediaMarkt, maar meer ook niet.
Weet niet of dit geschaard moet worden onder echte aanbiedingen.
[edit] ah, m'n post ging gelijk op met de pricewatch post.
[ Voor 9% gewijzigd door Gim op 07-02-2017 15:02 ]
Das iig een game die het in mijn ogen wel goed doet.
10 second ninja DONE
Misschien is het een idee om nog paar weekjes te wachten? Denk dat sony niet echt wakker ligt van de switch, maar met een mooie pro bundel kunnen ze natuurlijk wel leuk(er) concureren.Jasphur schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:59:
[...]
Pricewatch
10 second ninja DONE
Flamen en/of het uitlokken ervan is niet toegestaan. Graag inhoudelijk en volwassen reageren hier.
[ Voor 84% gewijzigd door Grotman op 07-02-2017 15:34 ]
gaizka schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:53:
Ik heb momenteel een PS4, ik wil echter overstappen naar de PS4 Pro, heeft iemand ergens een leuke aanbieding gezien toevallig?
Arunia schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:56:
De enige die ik zie is 388 euro bij de MediaMarkt, maar meer ook niet.
Jasphur schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:59:
[...]
Pricewatch
€359,99Gim schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:01:
[...]
Bij de Wehkamp eveneens voor 388.
Weet niet of dit geschaard moet worden onder echte aanbiedingen.
[edit] ah, m'n post ging gelijk op met de pricewatch post.
http://www.binkysgameplay...tion-4/ps4-pro-1tb-black/
Scheelt toch weer bijna €30
En uitverkochtralph075 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:42:
€359,99
http://www.binkysgameplay...tion-4/ps4-pro-1tb-black/
Scheelt toch weer bijna €30
Ik vraag me ook af wat voor regels Sony daaraan hangt? Max 1 platinum per game o.i.d.? Want een echt trophie hunter gaat natuurlijk los als blijkt dat je op 1 game 10 Platinums kan halen.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Haha,Beakzz schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:35:
[...]
Ik ben juist een "trophy collector" die een giga backlog heeft
Juist omdat ik zoveel tijd in 1 game steek om deze platinum te halen(of zo ver mogelijk)heb ik een grote backlog.
Iemand die met trophies bezig is is toch vaak minimaal de dubbele tijd bezig in een game dan een casual games, en daarom hou ik me bezig met trophies halen... Je steekt vaak zoveel tijd in een game dat het het geld dubbel en dwars waard is.
En omdat je zolang met een game bezig bent kan je de andere games vaak in een aanbieding ergens aanschaffen zodat je zelden de volle pond voor een game neerlegt.
Ik snap juist de mensen niet die 60 euro voor een game neerleggen, die deze een handvol uurtjes spelen en weer doorgaan naar de volgende.... Of 5 games tegelijk spelen.
Ik speel 1 game tegelijk, that's it.
Staat ook altijd maar 1 game op mijn harde schijf van mijn PS3 of PS4(daarom snap ik die discussie nooit dat mensen 4TB schijven willen omdat ze 100 games willen instaleren
En het punt wat je aangeeft dat je voor trophies vaak herhalende opdrachten moet doen.
Bij sommige games, ja inderdaad....en dat zijn ook niet de leukste...Maar dan kijk je hoelang je al met de game bezig bent en of je het waard vind om nog de extra tijd in te steken voor die extra dingen.
Maar vaak voegen trophies ook gewoon dingen toe aan de game die je normaliter niet doet en mist als je alleen maar de game speelt....Vooral in RPG'S en openwereldgames..
Dus je zegt eigenlijk dat je liever veel moeite in een platinum steekt bij bepaalde games dan een ongespeeld spel oppakken die je weer een nieuwe ervaring brengt.
Dit is heel logisch bij mij... Het is niet zo dat ik liever de moeite in een platinum steek.
Het is... Ik wil een game uitspelen en alles eruit hebben gehaald voordat ik naar een nieuwe ervaring ga
Maar zoals je al zegt.
Iedereen zijn eigen ding(gelukkig)
Op de Xbox360 was ik best een achievement jager. Sinds ik een PS3 heb, heb ik dat helemaal niet meer. De meldingen heb ik ook uitgeschakeld omdat ik dat als storend ervaarde als je in een spel zat.Beakzz schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:35:
[...]
Ook vond ik de opbouw van de achievements meer uitnodigen tot voltooien voor 1000 gamerscore. Verschillende "punten" toekennen vond ik motiverender dan brons, zilver, goud of platina.
Maargoed, da's ook allemaal persoonlijk natuurlijk
Ik speel spellen ter ontspanning, als het teveel op "werk" begint te lijken laat ik het lekker zitten.
[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 07-02-2017 17:17 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Aan de andere kant vind ik vaak wel leuk alles te verzamelen en ontdekken in een spel: bijvoorbeeld alle weapon upgrades, kistjes met schatten, geheime ruimtes etc.
Verder ben ik vrij kieskeurig: ik koop slechts een aantal AAA titels per jaar (veelal RPG's) en een handvol kleinere titels (zoals een Inside of Firewatch) en die speel ik meestal stuk voor stuk uit voordat ik aan een nieuwe game begin. Gametijden per week varieëren nogal: soms hele weken niks en dan weer 4-5 uur per dag als ik een spel heel tof vind.
Vind ik zonde van mijn toch al kostbare game tijd.
Verwijderd
Altijd check ff het lijstje wat ik kan doen voor extra Trophys. Maar tot platinum gaan is meestal teveel gevraagd. GTA lijkt me wel tof om platinum te halen, maar gaat denk ik niet gebeuren.
Wel Kifflom! Trophy gehaald omdat het 1 van de meest kansloze trophy is die ik ooit gezien heb. Je moet er super veel voor doen waaronder 5 mile door de woestijn lopen. Echt een collectors item als het om Trophys gaat
Jup. Gelukkig bestaan er elastiekjes.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 18:11:
Ik heb 1 platinum en daar ben ik apetrots op. Destiny is 1 van de gaafste games ooit en deze heb ik platinum gehaald.
Altijd check ff het lijstje wat ik kan doen voor extra Trophys. Maar tot platinum gaan is meestal teveel gevraagd. GTA lijkt me wel tof om platinum te halen, maar gaat denk ik niet gebeuren.
Wel Kifflom! Trophy gehaald omdat het 1 van de meest kansloze trophy is die ik ooit gezien heb. Je moet er super veel voor doen waaronder 5 mile door de woestijn lopen. Echt een collectors item als het om Trophys gaat
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Als de trophies leuk zijn wil ik ze graag halen, maar als ik 100 pakketjes moet gaan verzamelen of een x aantal uur gaan spelen alleen voor een trophie hoeft het van mij niet.Verwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:52:
[...]
Ik snap juist de mensen niet die 60 euro voor een game neerleggen, die deze een handvol uurtjes spelen en weer doorgaan naar de volgende.... Of 5 games tegelijk spelen.
Ik speel 1 game tegelijk, that's it.
Staat ook altijd maar 1 game op mijn harde schijf van mijn PS3 of PS4(daarom snap ik die discussie nooit dat mensen 4TB schijven willen omdat ze 100 games willen instaleren)
[...]
Ik snap dat je het meeste uit je game wil halen, maar sommige trophies zijn echt zo gefocused op kwantiteit waardoor ik er totaal geen zin meer in heb.
Bijvoorbeeld Rise of the Tomb Raider bevat echt een paar zinloze trophies waardoor je constant de map over aan het rennen bent zonder enige vorm van actie. Dan hoeft het van mij echt niet. Maar doordat ik die zie staan vind ik de rest ook al minder boeiend (Want ik ga toch geen platinum halen de eerst komende 10 jaar
Maar ik heb wel een hoop uren genoten van de storyline, en voor een simpele film betaal je al gauw 10 euro in de bioscoop. Dus als ik meer dan 10 uur in een game heb zitten heb ik hem er al vol uit.
Soms vind ik het ook zonde dat ik veel games heb liggen die ik niet helemaal heb uitgespeeld (nog niet alle trophies dan, story mode maak ik wel altijd af), maar bijvoorbeeld Bloodborne heb ik voor 30 euro gekocht en daar heb ik zoveel uur in zitten dat ik best 100 euro had willen betalen achteraf.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
[ Voor 7% gewijzigd door ilyasse15 op 07-02-2017 21:20 ]
Of de servers gaan pas donderdag online.ilyasse15 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 21:20:
Nog meer mensen die For Honor beta niet kunnen spelen? Hij zegt dat er iets met de Ubisoft servers is en geduld moet hebben maar er gebeurt niks. Misschien zo populair ofzo? Ubisoft weer hoor, slecht..
Al met al een fijne game ook al had het zo zijn frustrerende momenten van onzinnigheid en zijn er genoeg dingen die echt wel beter hadden gekund. Hoe vaak je wel niet in een klap je hele team naar 0 HP ziet gaan omdat ze vrolijk in een AoE blijven staan. Leukste stuk was wel tot en met chapter 8, jammer dat het daarna zo veranderd want de open wereld en wat je daar in kan doen maakt de game zo leuk. Wat daarna komt past wat mij betreft niet echt bij de rest.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Hier nog eentjeScrisissszzz schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 19:46:
Net een paar gameplay video's van Nioh gekeken... waarom deed ik dat nou... Nu wil ik die game al helemaal...
Ik ben denk ik klaar met die game, praktisch elke missie heeft zo'n netwerk puzzel en/of je moet je drone of 'wagentje' gebruiken. Ook beginnen de karakters mij tegen te staan.Rowwan schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 21:37:
Watchdogs 2... Hier ook problemen met de ubi servers
Durf het bijna niet te zeggen, maar eigenlijk vond ik deel 1 leuker om te spelen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik zit nog steeds te wachten tot ze 1 gratis maken met Plus....On_E schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 07:54:
[...]
Ik ben denk ik klaar met die game, praktisch elke missie heeft zo'n netwerk puzzel en/of je moet je drone of 'wagentje' gebruiken. Ook beginnen de karakters mij tegen te staan.
Durf het bijna niet te zeggen, maar eigenlijk vond ik deel 1 leuker om te spelen.
Ja ik ga m gewoon via de store halen denk ik, scheelt maar €2 met de goedkoopste shop via budgetgaming.. Alle review scores zijn heel goed, ik heb er eentje gezien die een 6.5 gaf, maar de rest allemaal hoge puntenJoetje079 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 07:49:
[...]
Hier nog eentjeHou wel van dit genre
. Bloodborne met veel plezier uitgespeeld en ook Dark Souls 3 begonnen maar daar kan ik op de een of andere manier niet echt lekker inkomen. Wel al een aantal bazen vrij eenvoudig neergekregen maar ik kan niet echt wennen aan het tempo. Bloodborne speelt veel vloeiender weg en Nioh heeft ook lekkere snelle gameplay wat me wel aanspreekt. Die Beta van laatst vond ik helemaal top in ieder geval.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
10 second ninja DONE
Bloodborne en Dark Souls moet je sowieso spelen, ongeacht of je Nioh gaat doenSagat schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:46:
Is er ergens een demo van Nioh? Of is het bij die beta gebleven? (of moet ik gewoon dark souls of bloodborne spelen?
Voor zover ik weet is er geen demo helaas...
Ik wilde hem net bestellen bij bol.com maar helaas was hij daar niet te krijgen meer. Deze game krijgt volop negens. IGN gaf zelfs een 9,6 al neem ik hun reviews wel met een korrel zoutScrisissszzz schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:34:
[...]
Ja ik ga m gewoon via de store halen denk ik, scheelt maar €2 met de goedkoopste shop via budgetgaming.. Alle review scores zijn heel goed, ik heb er eentje gezien die een 6.5 gaf, maar de rest allemaal hoge punten
Het is gewoon net dark souls of bloodborne alleen dan uitgebreider. Als je alleen al kijkt naar de items in de game zie je dat het bijna 1 op 1 is overgenomen. Het enige wat Nioh zo speciaal maakt zijn de stances, Ki en de snelheid, die ligt toch een paar tikken hoger dan de souls serieJoetje079 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 09:12:
[...]
Ik wilde hem net bestellen bij bol.com maar helaas was hij daar niet te krijgen meer. Deze game krijgt volop negens. IGN gaf zelfs een 9,6 al neem ik hun reviews wel met een korrel zoutMaargoed, gameplay zit echt wel goed met deze game, het gaat wel een stuk dieper als de soulsborne games met stances, living weapons en ki. Maar heb er zin in!
[ Voor 4% gewijzigd door the_virus26 op 08-02-2017 09:20 ]
Ja, ze hebben inderdaad veel dingen gekopieerd. Er zat in die beta van een paar weken geleden ook een eindbaas en die deed me aan Vicar Amelia van Bloodborne denken en ik heb ook een filmpje gezien van een Darkbeast Paarl kloon. Maarja, beter goed gejat dan slecht bedacht denk ik dan maarthe_virus26 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 09:20:
[...]
Het is gewoon net dark souls of bloodborne alleen dan uitgebreider. Als je alleen al kijkt naar de items in de game zie je dat het bijna 1 op 1 is overgenomen. Het enige wat Nioh zo speciaal maakt zijn de stances, Ki en de snelheid, die ligt toch een paar tikken hoger dan de souls serieo ja het infusen van wapens en dergelijke zit er ook nog in
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Is vaak in de aanbieding voor erg weinig. Persoonlijk echt wel van het spel genoten, niet in 1 ruk spelen (blijft een ubigameSqueakyClean schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:14:
[...]
Ik zit nog steeds te wachten tot ze 1 gratis maken met Plus....
PSNID : HoefMeistert
Toen ik gister een item zag die je terug kon verplaatsen naar een checkpoint (bonfire) zonder daarbij je verdiende zielen te verliezen dacht ik echt van oke dit is een pure kloonJoetje079 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 09:26:
[...]
Ja, ze hebben inderdaad veel dingen gekopieerd. Er zat in die beta van een paar weken geleden ook een eindbaas en die deed me aan Vicar Amelia van Bloodborne denken en ik heb ook een filmpje gezien van een Darkbeast Paarl kloon. Maarja, beter goed gejat dan slecht bedacht denk ik dan maar
Genoeg interesse om er een te openen?
Ja! Zelf ook aan gedacht vanmorgen maar vandaag nog geen tijd voor...Kashika schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:38:
Hmm, Nioh heeft geen eigen topic?
Genoeg interesse om er een te openen?
Wel, niet heel lastig denk ik zoScrisissszzz schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:41:
[...]
Ja! Zelf ook aan gedacht vanmorgen maar vandaag nog geen tijd voor...
Gedaan: [PS4] Nioh
Geen tijd om een fancy startpost met plaatjes en filmpjes te maken. Misschien later.
[ Voor 22% gewijzigd door Kashika op 08-02-2017 10:53 ]
Haha en ik was er ook al eentje aan het maken, alleen in een andere categorie zie ik oeps... Ach ja, maakt me niet uit welke we gaan gebruikenKashika schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:49:
[...]
Wel, niet heel lastig denk ik zo
Gedaan: [PS4] Nioh
Geen tijd om een fancy startpost met plaatjes en filmpjes te maken. Misschien later.
[PS4] Nioh
Het is een RPGScrisissszzz schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:07:
[...]
Haha en ik was er ook al eentje aan het maken, alleen in een andere categorie zie ik oeps... Ach ja, maakt me niet uit welke we gaan gebruiken
[PS4] Nioh
Ja I know
Goed plan! En dan kan de TS van dat topic die weer even in de startpost plakken. Iedereen blijScrisissszzz schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:12:
[...]
Ja I knowmaar kan die categorie niet meer wijzigen. Kan de tekst en linkjes wel even in het andere topic gooien
Doe ik.PeevdTee schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:13:
[...]
Goed plan! En dan kan de TS van dat topic die weer even in de startpost plakken. Iedereen blij
Als ik geen backlog had, zou ik 'm al gehaald hebben. En als je de reacties leest, mis ik er ook weinig aan...HoefMeistert schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 09:37:
[...]
Is vaak in de aanbieding voor erg weinig. Persoonlijk echt wel van het spel genoten, niet in 1 ruk spelen (blijft een ubigame), maar wel vermakelijk.
Dus kom op PS+!
Verwijderd
Nioh trekt mij meer dan Bloodborne.
Vandaar dat ik toch aan Nioh begonnen ben
en als ik dan ooit Nioh uitspeel, dan begin ik
pas aan Bloodborne.
Verwijderd
A feast of new discounts start today on PS Store – save on Watch Dogs 2, Dishonored 2, more. Full list:
https://blog.eu.playstati...dogs-2-dishonored-2-more/
Verwijderd
Nooit dusVerwijderd schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:05:
pas aan Bloodborne.
Dit zijn de eerste beelden die ik zie van Nioh.Verwijderd schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:05:
Het lijkt wel een pc mod voor Bloodborne, alles ademt Bloodborne: het beeld, de sfeer, de muziek, de geluiden, de hud
Misschien ook maar eens aanschaffen. Nadat ik Dark Souls III GOTY heb gekocht/uitgespeeld
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Het lijkt er ook heel veel op, maar toch speelt het behoorlijk anders (afgaande van de beta's/demo's). Zelf wacht ik ook op DS3 GOTY en wil ik ook wachten op een Nioh sale (op psstore), maar het jeukt heel ergdvdkiwi schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:54:
[...]
Dit zijn de eerste beelden die ik zie van Nioh.
Het lijkt wel een pc mod voor Bloodborne, alles ademt Bloodborne: het beeld, de sfeer, de muziek, de geluiden, de hud
Misschien ook maar eens aanschaffen. Nadat ik Dark Souls III GOTY heb gekocht/uitgespeeld
PSN ID: Beest41
Je moet beter met je Ki omgaan (en dus ook activeren na elke geslaagde aanval). Ik voorspel dat je niet ver komt als je zo doorgaatVerwijderd schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:05:
pas aan Bloodborne.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Die regen ability heeft ie nog niet in dat filmpje.InF.Inc schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:09:
[...]
Je moet beter met je Ki omgaan (en dus ook activeren na elke geslaagde aanval). Ik voorspel dat je niet ver komt als je zo doorgaatJe stamina is dan ver te zoeken.
Ah my bad. Heb de Last Chance trial gespeeld. Maar dan nog .. als je ziet dat hij gewoon doorslaat als zijn stamina al depleted is .. Het is een tip. 2, 3 slagen en dan even stapje terug.SCARfaceE schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:12:
[...]
Die regen ability heeft ie nog niet in dat filmpje.
En als ik het zo zie, dan zijn deze tegenstanders echt peanuts. Cannonfodder.
Zo te zien ook het allereerste level, het tutorial-deel voordat je überhaupt in Japan aankomt. Dat hele Ki-pulse gebeuren en Stances en zo wordt daarna pas uitgelegd (en bruikbaar).InF.Inc schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:16:
[...]
Ah my bad. Heb de Last Chance trial gespeeld. Maar dan nog .. als je ziet dat hij gewoon doorslaat als zijn stamina al depleted is .. Het is een tip. 2, 3 slagen en dan even stapje terug.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dan is het alsnog alleen maar button bashen wat hij doet. Dat werkt misschien op het begin, maar heel ver kom je daar niet mee. Je moet in Nioh veel meer nog je stamina managen dan in Bloodborne.SCARfaceE schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:12:
[...]
Die regen ability heeft ie nog niet in dat filmpje.
Polletje maken? Speelt Dennis Nioh uit? Ik zeg nee.
InF.Inc schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:16:
[...]
Ah my bad. Heb de Last Chance trial gespeeld. Maar dan nog .. als je ziet dat hij gewoon doorslaat als zijn stamina al depleted is .. Het is een tip. 2, 3 slagen en dan even stapje terug.
Mee eens hoor, maar soms kom je er wel mee weg. Denk als hij het doorzet z'n stamina management wel beter wordt (moet wel als je door wilt gaanbram1984 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:58:
[...]
Dan is het alsnog alleen maar button bashen wat hij doet. Dat werkt misschien op het begin, maar heel ver kom je daar niet mee. Je moet in Nioh veel meer nog je stamina managen dan in Bloodborne.
Het is maar goed dat dit spel een eigen topic heeft, want het "elite hadcore gamer" sfeertje spat er weer van af hier.bram1984 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:58:
[...]
Dan is het alsnog alleen maar button bashen wat hij doet. Dat werkt misschien op het begin, maar heel ver kom je daar niet mee. Je moet in Nioh veel meer nog je stamina managen dan in Bloodborne.
Misschien moeten we vanaf nu allemaal wat gameplay posten hier en dan kunnen we elkaar beoordelen of we wel recht hebben om een bepaalde game te spelen en dan ook wat meer polletjes of we het einde halen:+ Maakt het een stuk gezelliger denk ik...
Ik vind dat je een beetje aan het zeuren bent, eigenlijk. Dennis post een video en iedereen reageert daar met humor en een knipoog op en de laatste die daarover klaagt is Dennis zelf. Een video posten kan tenslotte reacties uitlokken. Doe niet zo zuur.Beakzz schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 17:40:
[...]
Het is maar goed dat dit spel een eigen topic heeft, want het "elite hadcore gamer" sfeertje spat er weer van af hier.
Misschien moeten we vanaf nu allemaal wat gameplay posten hier en dan kunnen we elkaar beoordelen of we wel recht hebben om een bepaalde game te spelen en dan ook wat meer polletjes of we het einde halen:+ Maakt het een stuk gezelliger denk ik...
Edit: Dit ben ik trouwens. Laurence, the First Vicar. Poging nummer 48 ofzo. Kom maar op.
[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 08-02-2017 17:57 ]
Reageer eens even normaal...
[ Voor 15% gewijzigd door Grotman op 08-02-2017 18:38 ]
Dennis negeert altijd dit soort comments en ja mijn reactie was inderdaad zuur aangezien die knipoog waar je het over hebt meer naar elkaar was dan naar Dennis zelf.bram1984 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 17:52:
[...]
Ik vind dat je een beetje aan het zeuren bent, eigenlijk. Dennis post een video en iedereen reageert daar met humor en een knipoog op en de laatste die daarover klaagt is Dennis zelf. Een video posten kan tenslotte reacties uitlokken. Doe niet zo zuur.
Edit: Dit ben ik trouwens. Laurence, the First Vicar. Poging nummer 48 ofzo. Kom maar op.
[video]
De 1e alinea van je post waar ik op reageerde is zo zuur als wat (of iig geen grap) die je dan op probeert te frissen met een smiley. Hij lokt inderdaad reacties uit, maar hij staat nu iig niet stil in een hoekje en probeert een game die als ik het mag geloven behoorlijk uitdagend kan zijn.
En als ik dan hier boven weer zie wat iemand bij Dennis denkt dan geeft dat alleen maar aan dat iedereen wel een idee heeft dat het niet echt een uitdaging is om gerooste kip van hem te maken. Dat hij terecht of onterecht thuis zit en dat het zonde is om allemaal games te kopen die je niet uitspeelt ...Lifechanger incoming
Verder zal ik de laatste zijn die wat galgenhumor afkeurt en niks beter dan wat gekloot met elkaar, maar het zag er een beetje 2 much en te makkelijk uit. Maar om niet te serieus over te komen....
Edit : Voor een reactie op je video moet je niet bij mij zijn. Als ik een moeilijke game zoek dan grijp ik liever terug naar wat retro consoles waar de vrolijke kleurtjes je op het verkeerde been brachten en saven nog niet bestond. Ik kan een moeilijke game wel waarderen, maar het stijltje van Bloodbourne/Nioh trek ik niet. Kan alleen maar zeggen dat je erg snel dood was
[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 08-02-2017 18:33 ]
Denk dat de meesten die een dergelijke game voor het eerst spelen beginnen met button bashen. Zo ben ik in ieder geval wel aan bloodborne begonnenbram1984 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:58:
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!