Origins schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 10:38:
[...]
Ik heb nooit gezegd dat ze dit belangrijk moeten vinden, ik heb gezegd dat er hier een aantal op neerkijken (door het een placebo effect te noemen) dat bedoel ik met neerkijken.
Zoals ik al eerder in een post heb aangegeven is het goed mogelijk dat een groot deel gamers die gewoon niet ziet.
Zeg dan bijvoorbeeld niet dat het placebo effect is want dan kom je nogal zielig over.
ZOals ik eerder zei is een OG PS4 gewoon prima, maar ben erg blij dat de functie van boost er nu op zit.
ik zou me er niet druk over maken, veel mensen zien het gewoon niet dat er verbeteringen zijn, heerlijk als je dat hebt, dat scheelt je veel geld

.
Voor VR heb je dezelfde discussies, veel mensen zien niet dat het VR beeld beter is op een Pro, ik ben gestopt me daarover te verwonderen, niet iedereen heeft dezelfde kijk op dingen en de ervaring is subjectief. Als je de verbeteringen in graphics en framerate niet ziet (of niet belangrijk vindt) dan is dat prima natuurlijk. Ik heb dat helaas niet, ik zie het overduidelijk en vind het elke euro waard die ik in de pro geinvesteerd heb.
Dat mensen het niet geloven dat het beter is boeit mij niet, zolang ik het het maar waard vind zal ik er nooit spijt van krijgen. Maar soms zou ik ook wel willen dat ik die framerate en graphics verbeteringen niet kon zien, dat zou beter zijn kwa uitgaven hahaha
wat betreft die nieuwe 4.50 features, die boost mode vind ik een goede toevoeging, dat zal fallout een stuk speelbaarder maken, ook die externe harde schijf is een goede aanvulling, ik vond altijd al dat de xbox daar stukken op voorliep omdat die dat wel support.
Voor VR is de SBS 3D support een welkome aanvulling, wel vind ik dat ze dit ook moeten gaan enablen in de mediaplayer voor alle SBS 3D content, maar het is een mooie eerste stap.