Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Steam Winter Sale 2016 OverzichtLaatste deel

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 30.031 views

Onderwerpen

• eL_Jay
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 22:40
Index

Wat is dit topic

Jaja, de mooiste tijd om games te kopen staat weer voor de deur. De geruchtenmolen is al enkele weken bezig, maar zeer waarschijnlijkz begint donderdag 22 december om 19:00 de Steam Winter Sale 2016.
De beste (package) deals, grootse kortingen en het grootste aanbod. Kortom het moment om van de piraterij af te stappen ;)

De Steam Winter sale 2016 loopt van donderdag 22 december tot en met ? januari 2017.

Belangrijk
Om topicvervuiling te voorkomen zijn er alternatieven beschikbaar voor verschillende onderwerpen:
FAQ

Wordt "Game X" nog goedkoper?
Als Game X op dit moment Daily Deal, Flash sale of Community's Choice is wordt het niet meer goedkoper. Wanneer dat niet het geval is kan het nog goedkoper worden. Het slimst is dan tot de laatste dag van de sale te wachten, als het uiteindelijk niet meer goedkoper is geworden kun je het dan alsnog kopen.
Het vermoeden bestaat dat de opzet overeenkomt met de laatste sale. Gedurende de gehele sale hebben games dan een vast kortingspercentage

Ik heb de game betaald maar het spel verschijnt niet in mijn Steam Library?
Als de nieuwe ronde net is uitgekomen, bestellen heel veel mensen tegelijkertijd (lees tienduizenden) een spel/software, dus de servers moeten elke bestelling stuk voor stuk behandelen. Daarom kan het wat langer duren als je net na een nieuwe ronde hebt besteld. Als je hem na een aantal uur nog niet hebt, zal je even contact op moeten nemen met de Steam Helpdesk https://support.steampowered.com/.

Help, mijn downloads gaan traag
Mochten je downloads heel traag gaan, dan kun je je download settings wijzigen en deze bijvoorbeeld naar Rusland (Steam->Settings->Downloads+Cloud->Download region) zetten om toch hoge download snelheden te halen en vanavond nog dat ene spel kunnen spelen ;)

Zijn er weer daily's, flash en community choice deals?
Nee. Gedurende de gehele sale hebben games dan een vast kortingspercentage. Een flink lager fun-gehalte, maar wel overzichtelijker en beter bij te houden.

Is deze game echt goedkoop? :?
Bekijk de game op de volgende site om te controleren of het écht om een goede deal gaat: Is there any Deal of installeer de plugin Enhanced Steam.

Wat zijn tradingcards? Waarom heb ik ze? Wat kan ik ermee? :?
Kijk voor uitleg en informatie over tradingcards in het daarvoor bestemde topic: Steam Trading Cards. Vragen over cards horen niet in dit topic thuis!

Is er weer een Monster-game net zoals vorig jaar? :?
Nee, je kan wel dagelijks de Discovery Queue doen om kaarten te verdienen om die vervolgens om te zetten naar badges. Verder nada, niks, nop om deze sale memorabel te maken

Ontbreekt er iets aan deze post of heb je een aanvulling? Laat het weten in dit topic of stuur een PM naar eL_Jay

[Voor 124% gewijzigd door eL_Jay op 27-12-2016 15:51]

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

De halloween sale en de winter sale liggen gewoon te dicht bij elkaar imo. Ik ga deze editie enkel mijn wishlist in de gaten houden om te zien of er nieuwe deep discounts bijgekomen zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• BadpunK
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 22:09

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

De verwachting is dat deze de 22e gaat starten. Ik ben benieuwd of er nog goede aanbiedingen gaan komen. Afgelopen jaar viel naar mijn mening tegen.

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• Ultimo
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 23-09 12:36

Ultimo

De enige f*cking echte!

Niet vergeten voordat je op Steam iets koopt, ook g2a, g2play en kinguin in de gaten te houden. Deze zitten tijdens steamsales vaak nog onder de Steam store prijzen :D

• ge-flopt
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 21:14
Heb er eigenlijk wel zin in. Hopelijk dat 1 van mijn favorieten Motorsport Manager afgeprijst wordt, maar ik betwijfel het omdat deze net uit is.

• subutux
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 27-09 16:47
Mijn 2 euro: https://isthereanydeal.com . Schuimt verschillende gamewinkels voor je af adhv je steam wishlist. Zo onlangs Mad Max voor €5 gekocht & Fallout 4 voor 'n €9 .

• TommyGun
  • Registratie: mei 2004
  • Nu online

TommyGun

Stik er maar in!

Salaris :w

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• eL_Jay
subutux schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 16:17:
Mijn 2 euro: https://isthereanydeal.com . Schuimt verschillende gamewinkels voor je af adhv je steam wishlist. Zo onlangs Mad Max voor €5 gekocht & Fallout 4 voor 'n €9 .
Mad Max is 4,49 bij bundlestars met de code wintersale10

• anandus
  • Niet online
Tijdens de wintersales zijn er ook de verkiezingen voor de Steam Awards. Zie hier voor alle nominaties.

Helaas is de incendiary pig uit Rome Total War niet genomineerd voor “Best Use Of A Farm Animal” :+

"Anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that 'my ignorance is just as good as your knowledge.'" -Isaac Asimov

• subutux
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 27-09 16:47
eL_Jay schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 16:51:
[...]

Mad Max is 4,49 bij bundlestars met de code wintersale10
Oeps, te snel geweest dan!

• PolderPloer!
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 28-09 21:37
Deus ex is nu al in de aanbieding en eindigd op de 22e. Beetje raar toch? Moet ik het nu kopen of komt er een grotere korting vanaf de 22e? Who knows??

• DeerDitch
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 28-09 16:00
Ik heb 50 euro naar m'n steam wallet overgemaakt... Laat maar komen die sale. Tijd om m'n backlog verder aan te vullen 8)7

Hoop dat Lara Croft GO in de aanbieding komt, daar zit ik wel op te azen.

Iedereen is de eerste paar jaar van zijn leven atheïst!! Helaas kunnen sommige ouders dit niet hebben...

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 01-10 13:05

Wailing_Banshee

You're Next

Ik ga niets kopen deze sale! Ik heb nog zoveel op mijn to-play lijstje staan.

* Wailing_Banshee is misschien wat voorbarig....

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Ircghost
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 20:36

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

Modbreak:Blijkbaar is het voor sommigen toch weer te lastig om de TW te lezen. Discussies over de legaliteit van keyshops et cetera zijn hier niet gewenst. Daar is al een topic voor: Online Gamekeys kopen - Deel II

El_Jay: ga je nog wat doen met de Topic Start? Moeten anderen je er anders mee helpen? :)

[Voor 15% gewijzigd door Ircghost op 21-12-2016 09:28]

• eL_Jay
Ircghost schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:13:
[modbreak]Blijkbaar is het voor sommigen toch weer te lastig om de TW te lezen. Discussies over de legaliteit van keyshops et cetera zijn hier niet gewenst. Daar is al een topic voor: Online Gamekeys kopen - Deel II[/]

El_Jay: ga je nog wat doen met de Topic Start? Moeten anderen je er anders mee helpen? :)
Ja, zet vandaag een oude TS over en pas de content daarvan aan. Indien er daily's komen dan ga ik zeker recruiten voor een actuele TS, maar ik gok/vrees dat dat niet nodig zal zijn.
Sale zou morgen pas beginnen he :P

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:46

heuveltje

KoelkastFilosoof

Wailing_Banshee schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:03:
Ik ga niets kopen deze sale! Ik heb nog zoveel op mijn to-play lijstje staan.

* Wailing_Banshee is misschien wat voorbarig....
Dat roep ik ook elk jaar :X

en dan komen er tig dlc's en spellen voorbij die ik toch weer wil :)

[Voor 10% gewijzigd door heuveltje op 21-12-2016 10:12]

tomorrow the sun will come up again, and I'm pretty sure that whatever happens we won't have found Freedom, and there won't be a whole lot of Justice, and I'm damn sure we won't have found Truth. But it's just possible that I might get a hard-boiled egg.

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

heuveltje schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:12:
[...]

Dat roep ik ook elk jaar :X

en dan komen er tig dlc's en spellen voorbij die ik toch weer wil :)
Ja, maar .....

* Wailing_Banshee wil sterk zijn dit jaar!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• eL_Jay
TS aangepast, ik geef hem een update wanneer de sale live gaat.
offtopic:
Weet iemand hoe ik een poll in een table kan weergeven? Heb meerdere poll-creators (bootz ubb en poll-creators <script>) gebruikt maar wanneer deze in de tabel staan worden ze niet weergegeven :S

[Voor 13% gewijzigd door eL_Jay op 21-12-2016 11:34]

• Sempy
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 23:41
Misschien handig om Groupbuys in de TS te vermelden? Aangezien het hier niet mag, is dat de beste plek om gezamenlijk een 4-pack te kopen.

• MiAnVaSa
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 19:30
Als ik iets zie dat mij aanstaat zal ik het wss meepakken maar ga ook niet echt zoeken.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Sempy schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:13:
Misschien handig om Groupbuys in de TS te vermelden? Aangezien het hier niet mag, is dat de beste plek om gezamenlijk een 4-pack te kopen.
+1

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• MrBubbles
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 29-09 16:40

MrBubbles

Ik mis je

Lieve hemel, ik heb net een flinke lijst aan games gekocht en nu alweer een sale. Dagdag geld. ;w

I didn't ask for this, I was chosen.

• Wee Man
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 21-09 20:14
MrBubbles schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:57:
Lieve hemel, ik heb net een flinke lijst aan games gekocht en nu alweer een sale. Dagdag geld. ;w
Tja, die Kerstbonus geeft zich niet vanzelf uit :+

• grote_oever
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20:12
Tip; verkoop je steam traiding cards de eerste paar dagen gelijk. Vooral in het begin gaan ze voor veel meer weg dan aan het einde van de sale. Je zilt er geen euro's aan overhouden, maar die paar cent is altijd meegenomen. Vaak heb je genoeg tijd om je badge later nog te craften.

• MrBubbles

MrBubbles

Ik mis je

Ik heb tot nu toe altijd alle cards gehouden. Ik weet nog steeds niet wat ik er mee kan en hoe het werkt. Waarom ik ze krijg, waarom ze op zijn en ik ze niet meer kan krijgen, wanneer ik ze krijg enz.

• Sempy
MrBubbles schreef op woensdag 21 december 2016 @ 23:08:
Ik heb tot nu toe altijd alle cards gehouden. Ik weet nog steeds niet wat ik er mee kan en hoe het werkt. Waarom ik ze krijg, waarom ze op zijn en ik ze niet meer kan krijgen, wanneer ik ze krijg enz.
Verkopen voor een paar cent steamtegoed of tijdens de sale de complete set verzamelen en er vervolgens een badge van craften ter vergroting van je e-penis. ;)

• Wee Man
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 21-09 20:14
Je krijgt vanzelf kaarten (als het een spel is dat kaarten heeft) door het spel te spelen/idle te laten draaien. Kaarten zijn onderdeel van een badge. Als je alle kaarten van de set hebt kun je een badge maken; een badge geeft je XP, kun je laten zien op je profiel en je krijgt er nog wat andere goodies bij zoals chat emojis of een achtergrond voor je Steam profiel.

Je kunt echter maar ongeveer de helft van een set krijgen door te spelen/idlen. De rest krijg je bij elkaar door ze te kopen of voor ze te ruilen. Of je kunt kaarten vernietigen voor edelstenen waarmee je boosterpacks kunt kopen die willekeurige kaarten van een set bevatten.

• MrBubbles

MrBubbles

Ik mis je

Ok, thanks. Dat maakt het een stuk duidelijker. :)

• grote_oever
MrBubbles schreef op woensdag 21 december 2016 @ 23:08:
Je kan er badges van maken voor de verzameling. Bij het maken van de badges krijg je ook XP en hierdoor lvl je je steamprofiel en krijg je extra emoticons, etc.

• Polycom
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 21:10

Polycom

Poes van goud

de server rookt bij steam..
steam.com niet beschikbaar

• iTeV
  • Registratie: juli 2014
  • Niet online
PuDy schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:36:
de server rookt bij steam..
steam.com niet beschikbaar
https://steamstat.us/
http://store.steampowered.com/
Misschien nog een kopje koffie doen ;)

[Voor 4% gewijzigd door iTeV op 22-12-2016 09:40]

Are you a one or a zero

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 22:58
Nou, ik ben erg benieuwd. Moet zeggen dat ik de laatste tijd (zeg anderhalf jaar) de sales niet bijzonder interessant meer vind. De hidden gems zijn nog wel aardig om dor te spitten, tenminste, als daar ergens wat van bekend is. In elk geval hou ik mijn wishlist in de gaten. Hoop op een leuke aanbieding van Deathwing en Battlefleet Gothic.

• Fugitive2008
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 18:34
Sale sale sale!!!

Benieuwd of ik reconquest of iets dergelijks voor een mooie prijs kan meepakken. We zien het vanavond en de komende dagen, heb nog niet iets wat ik meteen wil hebben of ik naar uitkijk in de sale. Misschien had ik nog even moeten wachten met mijn GTA V aankoop heb em nu voor 25e gekocht.

• anboni
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23:34
Sempy schreef op woensdag 21 december 2016 @ 23:12:
[...]

Verkopen voor een paar cent steamtegoed
In het verleden heb ik inderdaad best wel een paar tientjes overgehouden aan card sales, maar sinds ze de procedure hebben aangepast dat je kaarten alleen nog maar vlot kunt verkopen als je 2 factor auth aan hebt staan (waarbij de steamguard via email blijkbaar niet als 2FA zien) ben ik ermee gekapt, veel te veel moeite voor wat het nu nog oplevert...

• Loev
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 11:33
Sale begint toch pas om 19:00 Nederlandse tijd?

• Madstorm
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 01-10 12:28

Madstorm

Derping all the way!

Loev schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:44:
:Y

I'm an Ironman!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Loev schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:44:
En dat moet mij ervan weerhouden om nu al te controleren? :p Ik ga er in ieder geval wel vanuit, aangezien de midweek madness om 19:00 eindigt

• Rob SOS
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19:16
Mijn shopping list deze winter sale:

- Inside
- Fallout 4 - Far Harbor
- Warhammer Deathwing

Bring it on. :)

• ShadowBumble
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23:34

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zo vanavond maar eens kijken dan wat voor koopjes ik kan meepikken ;)

Hoog bovenaan het lijstje staan de DLC voor The Witcher 3 die ik nog niet had ( game staat nog steeds op het lijstje must play ). Voor de rest misschien nog wat RPG's of iets dergelijks maar dat zal het zijn :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ah, vandaar dat ik geen kortingen zag :P

* Raven mist nog 4 DLC's van Cities Skylines, als die nou eens afgeprijsd worden :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

ShadowBumble schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:40:
Zo vanavond maar eens kijken dan wat voor koopjes ik kan meepikken ;)

Hoog bovenaan het lijstje staan de DLC voor The Witcher 3 die ik nog niet had ( game staat nog steeds op het lijstje must play ). Voor de rest misschien nog wat RPG's of iets dergelijks maar dat zal het zijn :D
The Witcher heb ik op gog. Bij mij staat Far Cry Primal op m'n lijstje en misschien Duke Nukem.

• MegaTronics
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 16-07-2018

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Eens kijken wat de sale dit keer brengt, de vorige sales vond ik veel minder dan voorheen.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Spacejockey
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 30-09 23:35
Was het nou zo dat tegenwoordig alle aanbiedingen vanaf de eerste dag beschikbaar zijn?

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

De laatste keren wel, de vorige variant met de flashdeals iedere 8 uur vond ik leuker.

• Kuusj
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 14:09

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Spacejockey schreef op donderdag 22 december 2016 @ 17:55:
Was het nou zo dat tegenwoordig alle aanbiedingen vanaf de eerste dag beschikbaar zijn?
Ja :)

Overigens begrijp ik echt niet dat er een hoop mensen zijn die menen hun hele salaris kwijt te zijn aan Gaben, de sales vallen al een paar jaar enorm tegen, waarom denkt men dan nog dat het nu anders zal zijn?

Ik kijk uiteraard weer graag naar de hidden gems, maar ik ga er niet vanuit dat er iets gekocht gaat worden, het gros van de AAA must-haves heb ik al en echt veel is er afgelopen jaar niet bijgekomen :P
MegaTronics schreef op donderdag 22 december 2016 @ 18:04:
De laatste keren wel, de vorige variant met de flashdeals iedere 8 uur vond ik leuker.
Dat was ook enorm veel leuker, maar sinds dat je je geld kan terugvragen doen ze dat niet meer.

R7 3700X - GTX1080 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

• Ketho
  • Laatst online: 16:03
Zo, alvast geld op me Wallet gezet voor het geval dat iDeal er mee kapt 8)

[Voor 16% gewijzigd door Ketho op 22-12-2016 18:10]

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

kuusj98 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 18:07:

[...]

Dat was ook enorm veel leuker, maar sinds dat je je geld kan terugvragen doen ze dat niet meer.
Dat zou toch niets moeten uitmaken, dan krijgen ze gewoon de aanbiedingsprijs terug lijkt mij.

• Kuusj

Kuusj

MegaTronics schreef op donderdag 22 december 2016 @ 18:16:
[...]

Dat zou toch niets moeten uitmaken, dan krijgen ze gewoon de aanbiedingsprijs terug lijkt mij.
Dat klopt, echter hebben ze besloten het zo op te lossen, helaas weinig aan te doen :P

R7 3700X - GTX1080 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

kuusj98 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 18:29:
[...]

Dat klopt, echter hebben ze besloten het zo op te lossen, helaas weinig aan te doen :P
Only in 'Murica

• enchion
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
Pas vanaf ongeveer 20:00 beginnen met kopen.

Aangezien Steam de prijzen niet allemaal in 1 keer geupdate heeft. (tenzij het een lucratieve prijs-glitch is natuurlijk)

Het is hopen op een entertaining Steamgame voor deze sale. (leuke arg is wel tof, of aankondiging HL3 kan ook)

[Voor 26% gewijzigd door enchion op 22-12-2016 19:26]

How do you save a random generator ?

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 18:46
Straks even koopjes checken, nu te druk op Steam.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

"There was a problem communicating with the Steam servers. Please try again later."
"The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later."
"An error occurred while processing your request. Reference #97.a50af748.1482431400.440e92a3"

Druk inderdaad :P

[Voor 49% gewijzigd door Raven op 22-12-2016 19:31]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 21:59

Touchdomex

Bombus Flavifrons adoratie

Dennis585 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 19:19:
Straks even koopjes checken, nu te druk op Steam.
Je kan eventueel je wishlist aanklikken, die staat er los van lijkt het maar daar komen telkens nieuwe aanbiedingen bij.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• muhda
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 23:39

muhda

Time Traveler and philosopher.

Steam ligt plat. Hopelijk wel mooie prijzen straks.....

Update:
Lijkt er op alsof de store het weer doet, (zelfde prijzen als de sale van paar weken terug.)

[Voor 50% gewijzigd door muhda op 22-12-2016 19:40]

If those who have no knowledge were silent, then the disputes would come to an end.

• jamsi
  • Laatst online: 01:02
Rob SOS schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:35:
Mijn shopping list deze winter sale:

- Inside
- Fallout 4 - Far Harbor
- Warhammer Deathwing

Bring it on. :)
We zien liever geen (verkapte) V&A aanbiedingen in posts. Als je iets onder de aandacht kan krijgen kun je het beter in je handtekening zetten bijvoorbeeld :).

[Voor 25% gewijzigd door Ircghost op 22-12-2016 23:18]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

muhda schreef op donderdag 22 december 2016 @ 19:37:
Update:
Lijkt er op alsof de store het weer doet, (zelfde prijzen als de sale van paar weken terug.)
Niet bepaald, als er al geen error (of witte/lege pagina) verschijnt, krijg ik bij de prijzen "N/A" te zien en de lijst met DLC's van Cities Skylines wordt af en toe ineens incompleet weergegeven.

[Voor 14% gewijzigd door Raven op 22-12-2016 19:54]

Oscar Wilde

• MyBearTibbers
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 19-08 16:18
Ik hoop dat de servers nog niet 100% werken en dat de sales toch nog wat beter worden.
Nu is het nog een beetje een trieste bedoening (dit had net zo goed een random sale kunnen zijn). :+

• JoeZuCK
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 23:17

JoeZuCK

_Fonz > all.

MyBearTibbers schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:01:
Ik hoop dat de servers nog niet 100% werken en dat de sales toch nog wat beter worden.
Nu is het nog een beetje een trieste bedoening (dit had net zo goed een random sale kunnen zijn). :+
Wen er maar aan. Beter wordt het niet.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Kuusj

Kuusj

MyBearTibbers schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:01:
Denk dat je daar nog eens pech zou kunnen hebben, zoals ik eerder al zei begrijp ik niet dat men nog zo enthousiast is. Het is toch al jaren 'bagger'? Alsof het nu beter zal zijn haha..

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Tegenwoordig kun je beter keys kopen van keysites.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Sempy
MegaTronics schreef op donderdag 22 december 2016 @ 18:16:
[...]

Technisch werkt het al zo als je een reguliere aanbieding koopt, officiele reden is dat Steam bang is dat ze een stortvloed aan refunds te verwerken krijgen en dat niet aankunnen. Al zal er na een paar sales op deze wijze ook wel duidelijk gebleken zijn dat de verkopen niet slechter, of misschien zelfs beter zijn, dan toen er nog dailies waren.

• Kuusj

Kuusj

InF.Inc schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:06:
En zelfs dat is de afgelopen jaren steeds minder de moeite waard. Sinds de region-locks zijn de prijzen ook niet meer wat het eerst was.

• anandus
  • Niet online
InF.Inc schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:06:
Tegenwoordig kun je beter de topicwarning lezen ;)

"Anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that 'my ignorance is just as good as your knowledge.'" -Isaac Asimov

• Kuusj

Kuusj

anandus schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:07:
[...]

Tegenwoordig kun je beter de topicwarning lezen ;)
Mwoah, dat had imho weinig met de topicwarning te maken. Overigens moet daar dan ook "kopen" bij, want er staat alleen verkopen.

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 00:27
Geweldig, de CIV 5 Complete bundle is 1 euro goedkoper dan 1 losse Civ 5 DLC :p

• Balance
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 14:59

Ook alle hardware is weer flink afgeprijsd.

• demokert
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 21:50
Ik zit er over te denken om
South Park - the stick of truth (7,50)
War for the Overlord (11,20)

aan te schaffen.

• MusicAddict
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 01-10 11:57
Hardware ja, verzendkosten zijn dan weer net alsof ze gesmeed zijn door elfjes bij maanlicht, verzonden door DHL uit Tilburg. :+ (spreek uit ervaring toen de accessoires uitkwamen)

Weer weinig gekkigheid deze sale, zoals gewoonlijk. De prijzen zijn zodanig hetzelfde (en vaak zelfs minder dan voorheen) dat je wel echt een goede deal moet vinden. En voor dezelfde prijs koop ik liever bij Humble, heb je er vaak nog een DRM vrije download bij ook. Maar we gaan weer even zoeken naar leuke koopjes, nu de store een beetje bij adem is. :)

Fractal Design Define R5 | MSI Z170 GAMING M7 | i7 6700K | Noctua NH-U14S | MSI R9 390 8GB | Hyper X Fury DDR4 32GB | Samsung 850 EVO 512GB | EVGA SuperNOVA 850 G2 |

• msnguy
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21:45
demokert schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:38:

aan te schaffen.
South Park is die 7,50 wel waard vind ik. De storyline zonder sidequests is vrij kort, maar de humor en de sidequests maken het spel toch al snel 10 uur puur genieten.

• ScrooLoose
  • Niet online
De koopjes zijn misschien niet zo goed als ze in het verleden wel eens zijn geweest maar er zitten nu echt wel goede deals tussen hoor.
Ligt er misschien aan of je bepaalde spellen al hebt maar ik heb 22 spellen op mijn wishlist staan die best goed afgeprijsd zijn :p

Het ging verbazend goed vooruit!

• grote_oever
demokert schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:38:

aan te schaffen.
Zelf zit ik ook te kijken naar War for the Overwold. Schijnt goede remake te zijn van dungeon keeper 2.

Overigens, ik zie trouwens dat je dit keer maar 2 trading cards kan krijgen ipv de 3 van vorig jaar. Das wel jammer.

[Voor 14% gewijzigd door grote_oever op 22-12-2016 20:55]

• demokert
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 21:50
grote_oever schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:50:
[...]

Zelf zit ik ook te kijken naar War for the Overwold. Schijnt goede remake te zijn van dungeon keeper 2.

Ik zie trouwens dat je dit keer maar 2 trading cards kan krijgen ipv de 3 van vorig jaar. Das wel jammer.
Precies de reden waarom ik hem wil hebben! Dungeons2 is ongeveer tegelijk released, alleen lijkt deze beter te zijn!

• Satangel
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 16:59
De topicstart is nogal onduidelijk. Er zijn dus geen daily deals/flash deals/community choices meer?

Ik overweeg AoE 2 HD African Kingdoms te kopen maar ik wil weten of ie nog lager gaat deze sale of niet.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Satangel schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:57:
De topicstart is nogal onduidelijk. Er zijn dus geen daily deals/flash deals/community choices meer?

Ik overweeg AoE 2 HD African Kingdoms te kopen maar ik wil weten of ie nog lager gaat deze sale of niet.
Nee.

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 14:52

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik heb natuurlijk gegoogled en geyoutubed, maar is er hier iemand die ervaring heeft met The Division singleplayer? Kan ik genoeg lol uit de game halen als ik alleen blijf spelen? Ik heb geen vrienden die het spel hebben

iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4K | aWatch s5 | Sonos | Hue | PS4 PRO & PSVR

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 00:06
Heb zelf op het moment toch genoeg games, maar ga toch denk 1 game er bij halen. Heb er nog genoeg op de backlog om te spelen maar twijfel tussen onderstaande 2:

Denk dat ik deze ga halen:
8 bit armies http://store.steampowered.com/app/427250/?l=dutch

of deze:
invisible: http://store.steampowered.com/app/243970

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• EdwinB
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 21:43
The Inquisitor schreef op donderdag 22 december 2016 @ 21:00:
Ik heb natuurlijk gegoogled en geyoutubed, maar is er hier iemand die ervaring heeft met The Division singleplayer? Kan ik genoeg lol uit de game halen als ik alleen blijf spelen? Ik heb geen vrienden die het spel hebben
Tja dat is natuurlijk erg persoonlijk, maar ik heb The Division (gekregen bij mn GPU) en speel het wel eens single player en ik vermaak me prima. In totaal nu zo'n 10 uur gespeeld en ben denk ik op zo'n 20% van de missies. Genoeg te doen dus, al zal het misschien op hogere levels meer richting multiplayer gestuurd worden maar daar heb ik dus nog geen ervaring mee.

• SouLmaN
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23:04
Voor 25 euro zeker. Ook de ingame mogelijkheden om andere mensen te zoeken om mee te spelen zijn prima.

• rockhopper
  • Laatst online: 00:14

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Satangel schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:57:

Er zijn geen vaste tijden, maar het kan altijd gebeuren dat een software huis (spelmaker) opeens besluit de prijzen te veranderen. Ubi wil meestal op 1e kerstdag prijzen aanpassen (of op 2e ten nadele van de prijzen voor kerst) verder kunnen er bedrijven zijn die eerst een xxx-aantal spellen voor het volle bedrag willen verkopen om dan later tijdens de sale alsnog in prijs te dalen. Maar dit zijn slechts een klein aantal games waar dit voor opgaat. Het meerendeel heeft nu zijn korting en daar zal het waarschijnlijk bij blijven.

3 kaartjes: 2 keer de 'ontdekkingsrij' en 1 x stemmen per dag. Ik hou zelf de gisteren gereleased DLC van civ 6 in de gaten (5€ per dlc is mij te duur) en misschien dat ik fallout 4 nog meeneem, maar verder zal het wel niet veel worden dit jaar met de sale voor mij.

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• ScrooLoose
  • Niet online
Voor de mensen die Metal Gear Solid 5 Phantom Pain nog niet hebben, €18 is echt een koopje voor een spel van dit kaliber.

Het ging verbazend goed vooruit!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Thanks heren, dat wilde ik weten. Ik ben meer een singleplayer gamer, dus aan deze reacties heb ik veel.

• grote_oever
Er is nog een vrij actief topic over the division:

[Multi] The Division ☣ Deel 2

[Voor 7% gewijzigd door grote_oever op 22-12-2016 21:22]

• Quellien
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 22:23

Quellien

Excrement producer

Insurgency voor €1,99

Wat mij betreft een no brainer, minst gewaardeerde (semi-oudje, 2014) shooter van zijn tijd.

Zelf gekocht deze sale:

This war of mine (3,79)
War for the Overworld (€11,19)
Star Wars Empire at War (€4,99)
Total Annihilation(€1,24)

Voornemens om het hierbij te laten, maarja, we weten hoe dat gaat 8)7

• Vrijdag
Het is een wat ouder spel en behoorlijk lineair en voornamelijk SP maar misschien is Spec Ops: The line wat voor je?
http://store.steampowered.com/app/50300/

• mrc4nl
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 00:01

mrc4nl

Procrastinatie expert

Voor wie nog een goede platformer zoekt: Airscape

http://store.steampowered.com/app/317250 (slechts 19 cent en vele awards gewonnen)

Ora et Labora | Life is a Cycle of choices | Dingen gebeuren niet, ze overkomen je | 今日もいい日でありますように

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Vrijdag schreef op donderdag 22 december 2016 @ 21:33:
[...]

Het is een wat ouder spel en behoorlijk lineair en voornamelijk SP maar misschien is Spec Ops: The line wat voor je?
http://store.steampowered.com/app/50300/
Een uitstekende game! maar die heb ik al :)

• MeltedForest
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 23:46
This war of mine inderdaad! Die was ik alweer vergeten.

Grid hoeven we in ieder geval niet meer te kopen :P

• ravw
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 00:57
voor de wat oudere mensen onder ons :-)
PAC-MAN Championship Edition DX+ All You Can Eat Edition Bundle

http://store.steampowered.com/sub/31161/

3,75

of deze PAC-MAN 256 ( 2 euro )
http://store.steampowered.com/app/455400/

[Voor 20% gewijzigd door ravw op 22-12-2016 21:50]

Systeem: Ryzen 9 3900X,RTX 2070 ,32GBVeng,Asro X570 PHANTOM GAMING 4 , Windows 10 Pro 64bits

• IceStorm
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 22:30

IceStorm

This place is GoT-like!!!

grote_oever schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:50:
Overigens, ik zie trouwens dat je dit keer maar 2 trading cards kan krijgen ipv de 3 van vorig jaar. Das wel jammer.
De derde krijg je door te stemmen op de Steam Awards. Oftewel, sneller binnen dan nog een queue doorakkeren ;)

Ook maar begonnen met Airscape voor € 0.19.

• Sempy
De schade voor mij tot nu toe:

Motorsport Manager (stond bovenaan wishlist, korting is mooi meegenomen, maar had hem toch gekocht) € 26,24/-25%

Squarecells (variant van het geweldige hexcells) €0,89/-70%

Braveland Pirates (casual TBS) en deel dat ik nog miste om de serie compleet te maken € 0,69/-90%

Verder de volgende games met twijfels:

F1 2014 (ben op zoek naar F1 game voor niet al te duur, had eigenlijk 2013 Classic willen kopen maar dat is om vage redenen de enige game die geen korting heeft)

Kerbal Space Program (benieuwd of concept lang leuk blijft)

Life is strange, Walking Dead Michone, This ware is mine, (leuke games, maar zou me niet verbazen als ze binnen enkele maanden in een HumbleBundle zitten.

• Sumerechny
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 20:40

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Sempy schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:28:
De schade voor mij tot nu toe:

Kerbal Space Program (benieuwd of concept lang leuk blijft)

Life is strange, Walking Dead Michone, This ware is mine, (leuke games, maar zou me niet verbazen als ze binnen enkele maanden in een HumbleBundle zitten.
KSP is in mijn ogen een toppertje, maar je moet je draai er wel in vinden. Life is Strange S1 Ep1 is momenteel gratis zag ik zojuist ;) . This War of Mine vond ik wel aangrijpend maar ik was er snel op uitgekeken, dat is echter een probleem wat ik wel vaker heb..desondanks dat het spelen zeker waard!

Edit 4 oid..: Ik heb een Link+Controller aangeschaft met een paar goedkope games. De Link heb ik al geruime tijd op het vizier en mijn 13e maand is het volgens mij waard om er tegenaan te gooien O-)

[Voor 26% gewijzigd door Sumerechny op 22-12-2016 22:32]

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Insurgency en Serious Sam classics binnengehaald, schade net geen 3 euro, en dat is alles dat ik ga kopen denk ik :)

• Turismo
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 23:28

Turismo

Me Grimlock

Monkey Island 1 en 2 samen €5,- mooie prijs voor deze 2 klassiekers

Werkbak

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 22:19
Ik vind hem singleplayer ook redelijk vermakelijk, zit op 42% van de story nu ongeveer. Ik zou hem echter niet op Steam halen nu. De gemiddelde key website is nog steeds goedkoper.

Mijn website

• Turismo
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 23:28

Turismo

Me Grimlock

Sumerechny schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:30:
[...]

KSP is in mijn ogen een toppertje, maar je moet je draai er wel in vinden. Life is Strange S1 Ep1 is momenteel gratis zag ik zojuist ;) . This War of Mine vond ik wel aangrijpend maar ik was er snel op uitgekeken, dat is echter een probleem wat ik wel vaker heb..desondanks dat het spelen zeker waard!

Edit 4 oid..: Ik heb een Link+Controller aangeschaft met een paar goedkope games. De Link heb ik al geruime tijd op het vizier en mijn 13e maand is het volgens mij waard om er tegenaan te gooien O-)
Zelfde zie ik nu voor Batman: The Telltale series episode 1.
Wellicht is dat al een tijdje zo, staat ook geen limited tijd bij oid.

Werkbak

• Vrijdag
Turismo schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:56:
[...]

Zelfde zie ik nu voor Batman: The Telltale series episode 1.
Wellicht is dat al een tijdje zo, staat ook geen limited tijd bij oid.
Volgens mij zijn eigenlijk alle Telltale spellen het eerste seizoen gratis. Maar het kan zijn dat het tijdelijk is :)

• TFZ61
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21:28
mrc4nl schreef op donderdag 22 december 2016 @ 21:34:
Voor wie nog een goede platformer zoekt: Airscape

http://store.steampowered.com/app/317250 (slechts 19 cent en vele awards gewonnen)
Dat is inderdaad geen geld voor een erg leuke game!

• jamsi
  • Laatst online: 01:02
Vrijdag schreef op donderdag 22 december 2016 @ 23:10:
[...]

Volgens mij zijn eigenlijk alle Telltale spellen het eerste seizoen gratis. Maar het kan zijn dat het tijdelijk is :)
Dat is iets te optimistisch. De eerste aflevering van het seizoen wel ;)

• Tweakmans
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 30-09 21:58
Ondertussen al wat ouder, maar Mark of the Ninja vond ik zelf erg tof. Voor 3,74€ echt een aanrader: http://store.steampowered.com/app/214560/

Idem voor Brothers - A Tale of Two Sons, de 'singleplayer co-op' waarbij je twee broers met één controller bestuurt. Amper 2,24€: http://store.steampowered.com/app/225080/

Edit: Het prachtige zoekspelletje Machinarium kun je voor 2,99€ eigenlijk ook niet laten liggen: http://store.steampowered.com/app/40700

Al een paar leuke tips gevonden via dit topic. Laat maar komen!

[Voor 44% gewijzigd door Tweakmans op 23-12-2016 01:15]

• MetalSonic
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 00:22
Toch maar Lord of Shadow complete edition gekocht heb 't al uitgespeeld op de X360 vond 't iets minder dan toppers als Castlevania Circle of the Moon and symphony of the night. En toch, toch was het een lekkere adventure game en wil ik nog eens door het avontuur :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de Steam Winter Sale en dus niet over de Winter Sale van G2A of soortgelijke sites. Discussies over het verkopen van al dan niet illegale keys horen hier niet thuis en worden verwijderd.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True