Steam Winter Sale 2016 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 31.648 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 16:40

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Sagat schreef op zondag 1 januari 2017 @ 12:33:
[...]

beetje ot, maar welke 3? Ik heb zelf een zwak voor diablo, en voor street fighter, waar ik de eerste na een rocky start erg fijn vind. En de 2e het nog niet voor me doet in de vorm van sf5, maar it's getting better, helemaal nu er geruchten zijn dat dit jaar mijn nick ook weg in de cast gaat komen.
Heroes of might and magic, tegenwoordig in de handen van ubi die er niet erg fijn mee omgaan.

King's Bounty tegenwoordig in de handen van 1c, dit spel vormde heel lang geleden de basis voor heroes of might and magic, maar heeft een "herstart" / "revamp" gekregen in 2009 met een aantal sequels. Concept is ongeveer hetzelfde als bij homm alleen grafisch mooier. Helaas is het erg stil rond deze serie, sinds 2014 geen nieuwe delen en de laatste 2 zijn weinig vernieuwend, meer remixes waarbij ook niet alles goed meer gepatched wordt. De company bestaat nog wel dus ik blijf hoop houden, ondanks de tekortkomingen erg leuk.

En als derde civilization. Alledrie de games hebben een groot element van turn-based-strategy in zich, waarbij de eerste twee ook erg op fantasy invloeden leunen. Civ-reeks is AAA genoeg om zijn eigen frontpage review op tweakers te krijgen, dus ik ga er vanuit dat je deze wel kent.

Overigens is diablo ook wel leuk maar ik vond III een beetje tegenvallen. Heb er niet m'n money's worth uit gekregen. Iets wat me met Gauntlet al wel gelukt is. Dit soort dungeon crawlers zijn altijd wel leuk al raak ik er sneller "moe" van. Meer van hetzelfde: dungeon siege, titan quest, orcs must die, torchlight, darksiders etc...

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Mad Max en net nog This War of Mine gekocht. Voorlopig weer genoeg te spelen met de rest van mijn achterstand. De volgende (goede)sale gaat me meer opleveren, The Division, Far Cry Primal, Just Cause 3, Rise of the Tomb Raider staan allemaal al een tijdje op mijn lijstje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 17:58

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Sempy schreef op zondag 1 januari 2017 @ 12:26:
[...]

Je zal het denk ik in de Telltale-achtige avonturen of evt. Life is Strange moeten zoeken, geen hardcore gaming maar meer een interactieve film. Stardew Valley is misschien ook een optie, mijn vrouw zou het geweldig vinden, maar daar ga ik niet aan beginnen nu mijn tablet al fulltime al die farmgames draait. ;)
Lovers in a dangerous spacetime in coopmodus heeft mijn vrouw in ieder geval wel (af en toe) aan het spelen gekregen.. d:)b

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Wil graag shogun 2 kopen, maar klopt het dat als ik de standaard editie + fall of the samurai wil hebben inclusief alle dlc ik alsnog bijna 30 euro kwijt ben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Deruxian schreef op zondag 1 januari 2017 @ 16:43:
Wil graag shogun 2 kopen, maar klopt het dat als ik de standaard editie + fall of the samurai wil hebben inclusief alle dlc ik alsnog bijna 30 euro kwijt ben??
Of je haalt het total war grand master collection, dan betaal je iets meer en heb je er alles plus nog wat extra games bij.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

rockhopper schreef op zondag 1 januari 2017 @ 16:51:
[...]

Of je haalt het total war grand master collection, dan betaal je iets meer en heb je er alles plus nog wat extra games bij.
Klopt ik zat het al staan. Echter heb ik Empire/Rome/Medival II al in mijn bezit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 16:26

Arrogant

S.F.W.

BadpunK schreef op zondag 1 januari 2017 @ 15:03:
[...]

Lovers in a dangerous spacetime in coopmodus heeft mijn vrouw in ieder geval wel (af en toe) aan het spelen gekregen.. d:)b
Dat was ook mijn eerste gedachte: YouTube: TB & Genna Play Lovers in a Dangerous Spacetime

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Bij mij is het een "donkere" kerst+nieuwjaar geworden met:

Doom
Darksiders I en II
Dark Souls II

Misschien toch maar nog een positief spelletje erbij doen.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Positief spel: faster than light? (omdat het light in de titel heeft) of torchlight? Of A birds story lekker makkelijk en ontroerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:08
Toch nog een aardig lijstje aan games meegenomen uiteindelijk. Kan mooi bij de rest :p

Onderandere Another brick in the mall (prison architect meets shopping mall tycoon) , Super indie Kart (Sness Mario Kart cloon) en Sheltered (Fallout Shelter maar dan wat uitgebreider).

Ook AC Roque maar eens meegenomen. Staat al lang op mijn lijst, maar hoopte nog op een PS4 versie. Dus nu maar via de Steamlink alsnog op de bank spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Op de valreep nog Sniper Elite III gekocht :)

Schade totaal tot nu toe
- diverse dlc voor Euro Truck Simulator (kerst bundel)
- Citie Skylines + Afterdark dlc.
- Insurgency
- Call of Juarez : Gunslinger
- Tropico 5 (complete bundel met dlc)
- Mad Max (via bundel stars)
- Sniper Elite III (met season pass)

En de steam link (wel via steam sale gevonden, maar door de verzendkosten uiteindelijk via game.co.uk besteld)

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 12:37
Op de Halloween sale niets aangeschaft en de Steam Winter Sale was ook magertjes.
Ik heb een vrije lange whislist (+50), maar bijna geen must-haves met hoge kortingen konden mijn overstag laten gaan. En ja ik begrijp de reden dat flash sales zijn verwijderd. Ik kon nu in alle rust heel goed nadenken, maar daardoor heb ik totaal geen enkele impulsieve aankoop gedaan.

Uiteindelijk twee spellen gekocht.

- SQUAD(35%) voor €24
- Battlezone 98 Redux (66%) voor €6,79

Ik heb al 23 uur geklokt in Squad en vind het in één woord geweldig.
Battlezone 98. Op de valreep dit stukje jeugd-sentiment gekocht. Hopelijk kan ik het nu wel uitspelen, want als kind snapte ik er niet heel veel van.

[ Voor 13% gewijzigd door seez op 02-01-2017 10:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:05

KipCurreh

Nightcrawler

Door het prille vaderschap en het bijkomstige tekort aan vrije (game-)tijd had ik mij voorgenomen om niet teveel aan te schaffen, enkel de echte mustbuy deals zou ik misschien overwegen..

Heb nog een te grote achterstand anyway, met de DLC's van The Witcher 3 nog te doen, volledig GTA V (!), en dan de constanten zoals Kerbal, PES2017, Steep en de occasionele XCOM2 en Subnautica etc etc.. Je begrijpt 't ondertussen wel al ;)

En door geen flash deals meer te zijn, is de neiging om sneller overstag te gaan om toch maar iets te kopen ook veel verminderd.. Wat in mijn geval nu wel dik OK is..
De schade is dus beperkt tot 1 aankoop nl ;

Sniper Elite III

Heel hard zitten twijfelen over The Division, maar uiteindelijk heeft het verstand gewonnen aangezien dit weer een game is waar je ontelbare uren moet/zal insteken, en net die uren heb ik momenteel gewoon niet over :)

Gelukkig heb ik wel een geweldige zoon in de plaats _/-\o_

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:45
KipCurreh schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:41:
Gefeliciteerd!

Ik herken het fenomeen. Hoewel ik bij mijn eerste dochter nog lange avonden X3 heb kunnen spelen tussen de flesjes door die eerste paar maanden. :)

Overigens is mijn aankoop op Steam deze sale beperkt geweest:

- Witcher 3 GotY (eigenlijk al eerder deze maand gekocht tijdens sale)
- Borderlands the Pre-Sequel (voor 4,20 omdat ik alle andere BL spellen al had)

De DLC laat ik voor die laatste links liggen omdat deze nauwelijks iets toevoegt schijnbaar. :+

[ Voor 31% gewijzigd door Flozem op 02-01-2017 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik heb alleen maar Project CARS gekocht voor me G25.

Iemand nog tips voor de Winter Sale?

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 15:50
rockhopper schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 11:49:
[...]

@Mizgala28 Mooie game room. Lang bezig geweest om deze verzameling te krijgen? Bij jou zie ik eigenlijk nauwelijks van die special extra limited collectors editions erbij staan (paar Wow wellicht?)
Ik en mijn partner sparen samen al paar jaar games (de collectie op de foto is dus van ons beiden)

Qua collector/limited edition zijn wij simpel, het moet wel de moeite waard zijn om eentje te halen anders halen wij gewoon een normale variant van een spel, daarnaast focussen wij ons meer op zeldzamere/leuke games dan le's/ce's.

(mijn partner is een WoW (en Nintendo) gek dus vandaar op vanilla na hebben wij ze allemaal als CE, content die je dan erbij krijgt is gewoon het geld ook waard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Oogst:

Eleven: Table Tennis VR (4.99 (-50%))
The Vanishing of Ethan Carter (2.84 (-85%))
Battlefield: Bad Company 2 (2.49 (-75%))
The Stanley Parable (2.39 (-80%))
Kona (9.99; niet in de sale)

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

KipCurreh schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:41:
Geef mij maar Steam Sales, Als je niet tevreden bent, kan je binenn de 2u gewoon je geld terug vragen :+

J/k Proficiat met je recente aankoop van een flinke zoon O+
Spacejockey schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 21:37:
Nog tips voor co-op spellen? Trine 2, Portal 2 en Left 4 Dead 2 hebben we al.
Borderlands!!!!!! Dying light, Magicka, Orcs Must Die, Payday, Vele lego games,...

[ Voor 28% gewijzigd door SadisticPanda op 02-01-2017 17:39 ]

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Spacejockey schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 21:37:
Nog tips voor co-op spellen? Trine 2, Portal 2 en Left 4 Dead 2 hebben we al.
http://store.steampowered.com/app/448510/?l=dutch (local)

http://store.steampowered.com/agecheck/app/394510/

http://store.steampowered.com/app/225080/ (niet 100% coop aangezien je normaal gesproken beide broers met 1 controller bestuurd)

http://store.steampowered.com/app/250110/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 09:45

JoeZuCK

_Fonz > all.

Dutchredgaming schreef op maandag 2 januari 2017 @ 12:13:
Ik heb alleen maar Project CARS gekocht voor me G25.

Iemand nog tips voor de Winter Sale?
Assetto Corsa

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik heb net Project CARS gekocht en ik denk om gewoon lekker te racen totdat het verveeld.

BTW ik heb met Sniper Ghost Warrior 2 gekocht voor een schijntje: €0.99

http://store.steampowered.com/app/34870/

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Moeten we voor 19:00 de kaarten van de Steam sale inwisselen voor gems?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Wee Man schreef op maandag 2 januari 2017 @ 17:51:
Alleen als je graag gems wilt, je kan zo ook nog even snel dumpen op de market of ze gewoon laten verlopen. Als je bevestigd wilt hebben dat ze na 19u weg zijn uit je inventaris, ja dat is zo.

Ik ben zelf nog even aan het twijfelen of ik euro truck sim 2 ga aanschaffen / proberen. Ben zelf nooit zo'n sim liefhebber geweest, maar af en toe een chill game spelen is misschien wel leuk. Iemand die daar wat zinnig advies over kan geven? Kale versie interessant genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 18:28
Ja, voor de sale prijs is Eurotruck 2 een prima game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wat is een leuke game dat niet al te ingewikkeld is voor de 60+ moeder? Candy crush enzooi begint z'n tol te eisen lol

[ Voor 16% gewijzigd door Manke op 02-01-2017 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
rockhopper schreef op maandag 2 januari 2017 @ 18:06:
[...]

Alleen als je graag gems wilt, je kan zo ook nog even snel dumpen op de market of ze gewoon laten verlopen.
Eh, zouden die echt nog voor zevenen verkopen? Heb ik trouwens geen authenticator nodig voor de market?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Wee Man schreef op maandag 2 januari 2017 @ 18:17:
[...]

Eh, zouden die echt nog voor zevenen verkopen? Heb ik trouwens geen authenticator nodig voor de market?
Ja (mits goed geprijsd dumpprijzen dus) en ja tenminste als je meteen wilt verkopen moet je via de mobiel bevestigen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:45
Wee Man schreef op maandag 2 januari 2017 @ 18:17:
[...]

Schijnbaar zijn ze nog houdbaar tot 2 februari 2017. Tenminste, dat staat in de beschrijving van de WS2016 cards.

Ik heb ze gewoon allemaal in gems veranderd... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ja klopt het is inderdaad 2 februari, dat lijkt me ook iets beter dan al dat gehaast zo aan het eind van de sale. Nu kan je tenminste echt ruilen. (of wachten tot je authenticator werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
rockhopper schreef op maandag 2 januari 2017 @ 18:32:
[...]

Ja (mits goed geprijsd dumpprijzen dus) en ja tenminste als je meteen wilt verkopen moet je via de mobiel bevestigen ja.
Ik heb nog nooit kaarten verkocht. Ik zie dat de meeste vanaf 9 cent zijn, voor die prijs dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik heb er in de tijd dat ik deze twee post (1 minuutje dus) een verkocht voor €0.07. Je kan bij de market zelf kijken wat de huidige prijs doet, maar ze zijn al de hele sale tussen de 0.11 en 0.06€ afhankelijk van tijdstip en aanbod. Het zijn geen super bedragen, maar alle stuivers bij elkaar leveren van tijd tot tijd toch een paar gratis games op mocht je ze al niet via bundles hebben.

Eindstand voor mij, Gauntlet en Euro Truck Sim 2, beide €4,99 waarbij de eerste inmiddels al 11 uur heeft en de tweede nog uitgeprobeerd mag worden (potentiële refund als het echt tegen valt al verwacht ik het niet)

[ Voor 21% gewijzigd door rockhopper op 02-01-2017 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Ik heb ze voor negen cent geprijsd en ze vliegen inderdaad de deur uit.

En dat was dus de Steamsales. Ik heb me ingehouden, de schade is: De Darksiders franchise; Disgaea; Mahjong; en voor de Gifts for Tweakers groep There's Poop In My Soup, Shower With Your Dad Simulator 2015 en Toki Tori.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Wee Man schreef op maandag 2 januari 2017 @ 17:51:
Volgens mij kan je tot 2/2/2017 de kaarten gebruiken om badges te craften. Ikzelf gok het erop dat de prijzen dalen. Moet nog 2 & 6 voor de 5de badge.

Schade vwb games uit de steam-store: 0, geen deals gezien die ik niet kon laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 13:06
Nou jongens, het was weer gezellig! Volgend jaar, zelfde tijd.. zelfde plaats weer :(

* grote_oever kijkt nu in store en ziet weer hoge prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Eerste keer dat ik als Steam-Sale-Noob wat gekocht heb tijdens een Steam Sale. Alien:Isolation. Man wat een ubervette game is dat zeg!

Wilde net nog Dark Souls 3 aanschaffen... zie ik dat de sale voorbij is! Wat een noob ben ik ook dat ik de tijden niet supergoed gechecked had. Dacht dat het tot eind 2 januari zou zijn en niet dat het midden op de avond opeens zou stoppen. Welke idioot heeft dat nou weer bedacht :(

Gelukkig is hij voor een vergelijkbaar bedrag op diverse keysites te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

rockhopper schreef op maandag 2 januari 2017 @ 18:06:
[...]

.....

Ik ben zelf nog even aan het twijfelen of ik euro truck sim 2 ga aanschaffen / proberen. Ben zelf nooit zo'n sim liefhebber geweest, maar af en toe een chill game spelen is misschien wel leuk. Iemand die daar wat zinnig advies over kan geven? Kale versie interessant genoeg?
Zeker, beste game in de simulator gerne!

Je kan nu beter wachten tot de volgende sale

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 10:34

Mef

Ook voor mij de eerste keer dat ik via Steam Sale koop:

RCT 2 Thrill Pack
Commandos Pack
Prison Architect
Cities Skylines
Project Cars GOTY voor mijn net gekochte G27
en op de valreep nog Tropico 5 bundle

Heb mij nog moeten inhouden want staan nog een hele hoop titels op mijn verlanglijstje, maar dat zal voor een volgende sale zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wee Man
Ik was nog vergeten om dit staaltje rekenen te laten zien:

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/5d2aa912bc15ce00dd10aae03195dede.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Borderlands 2 GOTY aangeschaft voor 10 Euro.

Inmiddels al bijna 50 uur in zitten, echt super leuk.

Zou ook wel graag met iemand een Co-Op playthru willen doen (nieuwe start)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:56

g0tanks

Moderator CSA
Wee Man schreef op maandag 2 januari 2017 @ 22:11:
Ik was nog vergeten om dit staaltje rekenen te laten zien:

[afbeelding]
Zeker vlak na het begin van de sale genomen? Dergelijke screenshots worden heel vaak gepost, het duurt even voordat alle prijzen in de store correct worden geupdate.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

TheDeeGee schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 00:01:
Borderlands 2 GOTY aangeschaft voor 10 Euro.

Inmiddels al bijna 50 uur in zitten, echt super leuk.

Zou ook wel graag met iemand een Co-Op playthru willen doen (nieuwe start)
Ik vond deel 1 geweldig maar heb met deel 2 uiteindelijk maar een paar uur gespeeld, alhoewel ik denk dat door andere redenen komt dan de kwaliteit van het spel.

Hoe dan ook, wil het wel weer een poging geven dus ik houd me aanbevolen voor co op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellie112
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Wat is Steam toch een geweldig bedrijf zeg, had tijdens de winter sale twee controllers met steam link besteld. Helaas heeft INGRAM MICRO BV uit Tilburg het naar verkeerde adres toegestuurd. Ze hebben zonder overleg het geld teruggeboekt. Met de melding dat het even opnieuw moet bestellen. Wat dus betekend dat ik veel meer moet gaan betalen. Ik vind dat ze mijn probleem niet correct hebben afgehandeld.

Daarbij hebben we ze wel een Nederlands talige website maar geen Nederlandse support. Denk niet dat ik nog iets via Steam zal bestellen als ze niet met een andere oplossing komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:50

Sagat

Is pappa x2!

offtopic:
Lijkt me dat je dit prima kan inschieten bij de support desk van steam, maar die zullen wel vrij druk zijn zo vlak na de sales, nl talig is fijn, maar we zijn natuurlijk maar een klein afzet gebied

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Hellie112 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:30:
Wat is Steam Valve toch een geweldig bedrijf zeg, had tijdens de winter sale twee controllers met steam link besteld. Helaas heeft INGRAM MICRO BV uit Tilburg het naar verkeerde adres toegestuurd. Ze hebben zonder overleg het geld teruggeboekt. Met de melding dat het even opnieuw moet bestellen. Wat dus betekend dat ik veel meer moet gaan betalen. Ik vind dat ze mijn probleem niet correct hebben afgehandeld.

Daarbij hebben we ze wel een Nederlands talige website maar geen Nederlandse support. Denk niet dat ik nog iets via Steam zal bestellen als ze niet met een andere oplossing komen.
Je kan toch ook gewoon een support ticket maken in het Engels en je probleem uitleggen ? Valve is echt wel bereid om dit op te lossen voor je als een van hun distributie centra het incorrect verstuurd.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Morphs schreef op maandag 2 januari 2017 @ 21:00:
Eerste keer dat ik als Steam-Sale-Noob wat gekocht heb tijdens een Steam Sale. Alien:Isolation. Man wat een ubervette game is dat zeg!
Jammer dat je het 'Gouden Tijdperk' van steamsales hebt gemist.
offtopic:
Alien is idd BRUUT. Had de complete bij Bundlestars voor een habbekrats opgepikt, ben nu bij chapter 5 en moet nog even de ballen groeien om er mee verder te gaan.

Tot de zomersale :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17-09 18:16

JanAd

Wind’s howling

eL_Jay schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:06:
[...]

Jammer dat je het 'Gouden Tijdperk' van steamsales hebt gemist.
offtopic:
Alien is idd BRUUT. Had de complete bij Bundlestars voor een habbekrats opgepikt, ben nu bij chapter 5 en moet nog even de ballen groeien om er mee verder te gaan.

Tot de zomersale :)
Ik had vreemd genoeg ook nog nooit eerder 'deelgenomen' aan de Steam Sales. Elk jaar blijkbaar compleet gemist in de drukte van de feestdagen.

Maar dit jaar gekocht:
Doom (2016)
South Park The Stick of Truth
Half Life 2 Ep. 1 en 2 (uit nostalgie)
The Division

Zeer tevreden met de games. Ze bevallen me allemaal zeer goed : d:)b

Ik hou doorgaans nogal hardnekkig vast aan de Turn-based strategie games en Space Sims, maar nu toch eens wat andere dingen geprobeerd.

Ik kan weer verder tot de Zomer-Sales :w

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Jullie slaan de voorjaar sales over. Steam heeft meestal twee mini sales tussen de grote (summer & winter sale) door. In het najaar valt deze rond black friday en het voorjaar meestal rond pasen, al stelt de sale dan niet zo veel voor en zijn er in beide gevallen ook geen event kaartjes en dergelijke. Gelukkig zijn er wel spellen in de voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
rockhopper schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:00:
Jullie slaan de voorjaar sales over. Steam heeft meestal twee mini sales tussen de grote (summer & winter sale) door. In het najaar valt deze rond black friday en het voorjaar meestal rond pasen, al stelt de sale dan niet zo veel voor en zijn er in beide gevallen ook geen event kaartjes en dergelijke. Gelukkig zijn er wel spellen in de voordeel.
wie koopt er nu games bij steam :+
Voor mij zat de fun van een steam sale niet in de games met net niet top korting, maar in de zut eromheen. Monstersale was voor mij wel het summum. Moeite doen om in de juiste games te komen en dan custom JS draaien om de ultieme monsterbadge te 'verdienen' en daarin Valves stoutste verwachtingen nog te overtreffen. Community gevoel was toen ook echt geweldig en dat mis ik nu wel erg (buiten dit topic en de 1:1 trading group)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
g0tanks schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 00:06:
[...]

Zeker vlak na het begin van de sale genomen? Dergelijke screenshots worden heel vaak gepost, het duurt even voordat alle prijzen in de store correct worden geupdate.
Nee is van 30 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 11:36

Wailing_Banshee

You're Next

Mijn grootste verrassing was The Room en The Room 2. Heb ze nog maar even extra gesponsord door ook de Android versie te kopen.

De totale schade:
2x Duke Nukem (co-op is cool!)
Far Cry Primal
Assassin's Creed Trilogy
The Room
The Room 2
Steam Controller

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
eL_Jay schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:36:
[...]
Voor mij zat de fun van een steam sale niet in de games met net niet top korting, maar in de zut eromheen. Monstersale was voor mij wel het summum. Moeite doen om in de juiste games te komen en dan custom JS draaien om de ultieme monsterbadge te 'verdienen' en daarin Valves stoutste verwachtingen nog te overtreffen. Community gevoel was toen ook echt geweldig en dat mis ik nu wel erg (buiten dit topic en de 1:1 trading group)
Dat was inderdaad een prachtig staaltje community werk. :D

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb van de week de Steam Link binnen gekregen, maar dat werkt echt verrassend goed zeg! Geen spijt van, en in de aanbieding voor een mooie prijs. Gebruik em samen met mijn PS4 controller :)

Gisteren op het laatste moment nog Ryse Son of Rome aangeschaft voor 5euro :) Werkt perfect met de Link samen!

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

ReCreator schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:14:
Ik heb van de week de Steam Link binnen gekregen, maar dat werkt echt verrassend goed zeg! Geen spijt van, en in de aanbieding voor een mooie prijs. Gebruik em samen met mijn PS4 controller :)

Gisteren op het laatste moment nog Ryse Son of Rome aangeschaft voor 5euro :) Werkt perfect met de Link samen!
Link en Ps4 controller werkt gewoon draadloos? Wellicht dat ik dan ook maar eens Link ga aanschaffen en een losse Ps4 controller, indien Ps3 ook draadloos zou werken uiteraard de Ps3 controller :+.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 16:59
icy schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:09:
[...]

Link en Ps4 controller werkt gewoon draadloos? Wellicht dat ik dan ook maar eens Link ga aanschaffen en een losse Ps4 controller, indien Ps3 ook draadloos zou werken uiteraard de Ps3 controller :+.
PS4 controller heb ik niet gebruikt maar de PS3 controller wel. Met USB kabel verbinden en aanzetten, toen de kabel eruit gehaald en de controller werkte prima met de Steam Link.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

NegativeFreak schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 16:17:
[...]

PS4 controller heb ik niet gebruikt maar de PS3 controller wel. Met USB kabel verbinden en aanzetten, toen de kabel eruit gehaald en de controller werkte prima met de Steam Link.
Nu wachten op de volgende sale of ik zal wel eens marktplaats rondneuzen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Mijn totale schade van Wintersale
  • Project CARS €9.89
  • Sniper: Ghost Warrior 2 €0.99

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellie112
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Hellie112 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:30:
Wat is Valve toch een geweldig bedrijf zeg, had tijdens de winter sale twee controllers met steam link besteld. Helaas heeft INGRAM MICRO BV uit Tilburg het naar verkeerde adres toegestuurd. Ze hebben zonder overleg het geld teruggeboekt. Met de melding dat het even opnieuw moet bestellen. Wat dus betekend dat ik veel meer moet gaan betalen. Ik vind dat ze mijn probleem niet correct hebben afgehandeld.

Raar dat ze na 28u nog steeds niet hebben gereageerd, terwijl ze na de eerste reactie binnen 4u had.. Valve is erg klantvriendelijk moet ik zeggen. 8)7

Edit:
Geweldige klantenservice, na 2 dagen nog geen reactie. terwijl ze wel binnen 4u een afwijziging voor een refund van een spel kunnen afhandelen. Eén ding weet ik zeker, Ik koop nooit meer iets bij hun.

[ Voor 10% gewijzigd door Hellie112 op 05-01-2017 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

eL_Jay schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:36:
[...]
wie koopt er nu games bij steam :+
Mijn favoriete winter event sale was nog altijd die waarbij je achievements moest halen. Ik weet niet meer wat de beloning was, maar wel dat sommige achievements echt bizar lastig waren. En het motiveerde je om je backlog eens te openen en nieuwe spellen uit te proberen, al was het alleen al om de beloning op te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Snap het toch niet goed. CS:Go wint de steam awards, en ze gaven hem niet eens een korting. Enorm gemiste kans vind ik.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:58
boe2 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 18:13:
Snap het toch niet goed. CS:Go wint de steam awards, en ze gaven hem niet eens een korting. Enorm gemiste kans vind ik.
Laatste sales wordt de korting op deze game bewust beperkt gehouden. Hoge kortingen in het verleden zorgde altijd voor een toename van cheaters etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

boe2 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 18:13:
CSGO was anders gewoon 33% afgeprijst: https://www.steamprices.c...r-strike-global-offensive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-07 21:55
Het is wellicht geen nieuw topic waard, maar mogelijk interessant voor de mensen die de koopjes hebben gemist tijdens de Steam Winter Sale, nu veel games (vaak voor dezelfde prijs) kunnen aanschaffen bij de Winter Sale van Humble Bundle: https://www.humblebundle.com/store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Tweakmans schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 22:13:
Het is wellicht geen nieuw topic waard, maar mogelijk interessant voor de mensen die de koopjes hebben gemist tijdens de Steam Winter Sale, nu veel games (vaak voor dezelfde prijs) kunnen aanschaffen bij de Winter Sale van Humble Bundle: https://www.humblebundle.com/store
Daarnaast is Dirt: Showdown nu tijdelijk gratis.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Halloween-sale voor de liefhebbers

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het niet echt bijzonder helaas. Normaal gesproken koop ik veel games tijdens de sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Laatst online: 08:51

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik wilde net zeggen, het is dat ik weet dat het sale is anders had ik het niet eens opgemerkt. Enige uit mijn verlanglijst wat "echt" in de sale is is Planet Coaster voor €20,98 wat ik nog niet echt goedkoop vind :|

Gabriël AM5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 22:10
Maat planet coaster is het zeker te weten waard.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Ik denk dat de sale volgende maand wel wat beter wordt. of anders tijdens Kerstmis wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat is wel te hopen, ik vind dit eerlijk gezegd een sale van niks. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 13:06
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:47:
Vind het niet echt bijzonder helaas. Normaal gesproken koop ik veel games tijdens de sale.
Haloween sale is nooit echt groot op het gebied van A-titels. Vaak zitten er een paar leuke indi horror games bij. Maar ik zou wachten tot december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
haha is er een sale dan? De marketing van Steam doet zijn best ook niet meer. Eerder was je van zo'n event weken van tevoren op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Heel die sales slaan gewoon nergens meer op. Elke week zijn er 100+ deals en de grote sales zijn daar alleen maar een verzameling van met precies dezelfde kortingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
Witcher III is nu in de sale (Halloween sale). Zitten best wel leuke deals tussen.
Ik ben nog op Trackmania Turbo aan het wachten, maar twijfel nu toch om Witcher III GOTY aan te schaffen voor 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:10

MazeWing

The plot thickens...

Wee Man schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 01:50:
Ik denk dat de sale volgende maand wel wat beter wordt. of anders tijdens Kerstmis wel.
Geloof je het zelf? De sales zijn al jaren waardeloos. Ook de xmas sale zal wederom teleurstellen...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
MazeWing schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:27:
[...]

Geloof je het zelf? De sales zijn al jaren waardeloos. Ook de xmas sale zal wederom teleurstellen...
Plus Valve verplicht developers/uitgevers de kortingen (en dus de sale prijzen) gelijk te houden binnen X dagen na een vorig sale moment. Pin me er niet op vast maar volgens moest daar toch al snel 30 dagen tussen zitten.

Dus dit is meestal zo'n sale die nét voor de wintersale de prijzen bepaald, een hoop games zijn nu bijv niet in de sale dus die zullen dan sowieso wel komen, maar daar hoeven ze zich dus niet te houden aan de kortingen die ze nu zouden geven. En daarnaast, sinds refunds zijn de hoge sale percentages al lang verleden tijd :+

Iets met dat consumenten zich anders genaaid voelen als er een paar weken later een betere sale is en gaan refunden. Maar ook dat valve graag wil weten wat ze aan 30% commissie van de sale prijs binnenhalen :P

[ Voor 20% gewijzigd door MusicAddict op 28-10-2017 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Het kan allemaal zo zijn, maar wat ik en vele met mij zien is dat de laatste 6-7 jaar de kortingen elke sale minder worden, er minder games mee doen, het hele "spel" element weg is en het tegenwoordig niets anders is dan de knop omzetten en een x aantal games voor een matige korting.

Vroeger stopte Valve er aanzienlijk meer energie in. Het lijkt haast alsof er nog maar een zeer klein team bij Valve werkt, want het is mij volledig onbekend waar ze zich de hele dag in hemelsnaam mee bezig houden...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
MazeWing schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:52:
Het kan allemaal zo zijn, maar wat ik en vele met mij zien is dat de laatste 6-7 jaar de kortingen elke sale minder worden, er minder games mee doen, het hele "spel" element weg is en het tegenwoordig niets anders is dan de knop omzetten en een x aantal games voor een matige korting.
Vroeger deden ze dan ook dagelijkse deals en flash deals met extra grote kortingen.
Dat is afgeschaft na het invoeren van de refund-policy in 2015. Sindsdien is het niet zo interessant meer.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Zelfs de jaren daarvoor was het minder. Kortingen werden minder en games die de jaren daarvoor in de sale waren, werden in de nieuwe sales zelfs duurder dan eerdere sales. Dit terwijl de games juist ouder geworden zijn en in die zin ieder jaar goedkoper moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:57
Er is nu weer een Huble Bundle winter sale 2018, tot 25 januari 2018.
Afbeeldingslocatie: https://humblebundle.imgix.net/misc/files/hashed/66a33cc60dd7565edbddb2baff461b98151c1bf3.png?auto=format&s=d43c66d068024126b6320a48b7cfeb48
Afbeeldingslocatie: https://humblebundle.imgix.net/misc/files/hashed/80a040da13babb49f87b048bb179f078f8cacdb4.png?q=80&auto=format&bg=E4E7ED&max-h=750&fm=jpg&s=9a993e417ee147ca141b19f4c0f7d155

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 17:47
Jammer geen binding of isaac rebirth + afterbirth (Complete package) in de sale.... Toch nog maar even wachten en hopen dat hij wat verder zakt in de prijs (Hopelijk weer een keer snel op steam) of misschien volgende week nog in de sale van humble bundle? (Alhoewel ik het betwijfel aangezien hij er nu ook niet in staat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

kokkie20 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 20:11:
Jammer geen binding of isaac rebirth + afterbirth (Complete package) in de sale.... Toch nog maar even wachten en hopen dat hij wat verder zakt in de prijs (Hopelijk weer een keer snel op steam) of misschien volgende week nog in de sale van humble bundle? (Alhoewel ik het betwijfel aangezien hij er nu ook niet in staat :(
Jammer of geluk voor mij. Want geen poen is geen roem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 17:47
Scheelt dat het geen must have game is voor mij, anders had ik hem allang gehaald maar na een paar streams gekeken en lijkt me wel een grappig spelletje om af en toe de tijd te doden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Waarom ga je een oud topic over een Steam sale uit 2016 omhoog kicken voor een Humble bundle sale in 2018?

Ik sluit deze ,want dit is niet logisch.

[ Voor 17% gewijzigd door Grotman op 15-01-2018 09:12 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de Steam Winter Sale en dus niet over de Winter Sale van G2A of soortgelijke sites. Discussies over het verkopen van al dan niet illegale keys horen hier niet thuis en worden verwijderd.