Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-05 02:48
Index

Wat is dit topic

De beste (package) deals, grootse kortingen en het grootste aanbod. Kortom het moment om van de piraterij af te stappen ;)

De Steam Winter sale 2017 loopt van donderdag 21 december tot en met donderdag 4 januari 2018.

Belangrijk
Om topicvervuiling te voorkomen zijn er alternatieven beschikbaar voor verschillende onderwerpen:
FAQ

Wordt "Game X" nog goedkoper?
Als Game X op dit moment Daily Deal, Flash sale of Community's Choice is wordt het niet meer goedkoper. Wanneer dat niet het geval is kan het nog goedkoper worden. Het slimst is dan tot de laatste dag van de sale te wachten, als het uiteindelijk niet meer goedkoper is geworden kun je het dan alsnog kopen.
Het vermoeden bestaat dat de opzet overeenkomt met de laatste sale. Gedurende de gehele sale hebben games dan een vast kortingspercentage

Ik heb de game betaald maar het spel verschijnt niet in mijn Steam Library?
Als de nieuwe ronde net is uitgekomen, bestellen heel veel mensen tegelijkertijd (lees tienduizenden) een spel/software, dus de servers moeten elke bestelling stuk voor stuk behandelen. Daarom kan het wat langer duren als je net na een nieuwe ronde hebt besteld. Als je hem na een aantal uur nog niet hebt, zal je even contact op moeten nemen met de Steam Helpdesk https://support.steampowered.com/.

Help, mijn downloads gaan traag
Mochten je downloads heel traag gaan, dan kun je je download settings wijzigen en deze bijvoorbeeld naar Rusland (Steam->Settings->Downloads+Cloud->Download region) zetten om toch hoge download snelheden te halen en vanavond nog dat ene spel kunnen spelen ;)

Zijn er weer daily's, flash en community choice deals?
Nee. Gedurende de gehele sale hebben games dan een vast kortingspercentage. Een flink lager fun-gehalte, maar wel overzichtelijker en beter bij te houden.

Is deze game echt goedkoop? :?
Bekijk de game op de volgende site om te controleren of het écht om een goede deal gaat: Is there any Deal of installeer de plugin Enhanced Steam.

Wat zijn tradingcards? Waarom heb ik ze? Wat kan ik ermee? :?
Kijk voor uitleg en informatie over tradingcards in het daarvoor bestemde topic: Steam Trading Cards. Vragen over cards horen niet in dit topic thuis!

Is er weer een Monster-game net zoals vorig jaar? :?
Nee, je kan wel dagelijks de Discovery Queue doen om kaarten te verdienen om die vervolgens om te zetten naar badges. Verder nada, niks, nop om deze sale memorabel te maken

Ontbreekt er iets aan deze post of heb je een aanvulling? Laat het weten in dit topic of stuur een PM naar een van de auteurs.

[ Voor 6% gewijzigd door Cybergamer op 21-12-2017 21:21 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 22:46
Wees niet gek en check: https://isthereanydeal.com/

Staat al in OP

Deze link is ook wel leuk als je niks weet: http://steam250.com/hidden_gems.html

[ Voor 64% gewijzigd door grote_oever op 21-12-2017 21:09 ]

• Cybergamer
Zijn er mensen die mede auteur willen worden voor het topic? Gaarne ff een DM.

@Sempy en @eL_Jay heb ik al toegevoegd :P

[ Voor 6% gewijzigd door Cybergamer op 21-12-2017 21:11 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zitten paar mooie deals tussen, oa
Planet Coaster (€9,49 / -75%)
Portal 2 (€1,99 / -90%)
SOMA (€5,59 / -80%)
Just Cause 3 (€5,99 / -85%)
Planescape: Torment: Enhanced Edition (€6,79 / -66%)

en vast nog wel meer :)

[ Voor 72% gewijzigd door anandus op 21-12-2017 21:20 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Cybergamer
Ja, ik zit te kijken naar Watch_Dogs 2 :P

cybergamers.nl

• grote_oever
Wordt "Game X" nog goedkoper?
Als Game X op dit moment Daily Deal, Flash sale of Community's Choice is wordt het niet meer goedkoper. Wanneer dat niet het geval is kan het nog goedkoper worden. Het slimst is dan tot de laatste dag van de sale te wachten, als het uiteindelijk niet meer goedkoper is geworden kun je het dan alsnog kopen.
Het vermoeden bestaat dat de opzet overeenkomt met de laatste sale. Gedurende de gehele sale hebben games dan een vast kortingspercentage
Dit is er toch al jaren niet meer. Prijzen blijven de hele sale hetzelfde geld.

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Iemand die toevallig weet of ik black mesa en de hele half life serie moet kopen of alleen voldoe met black mesa en half life 2?

• grote_oever
hoi1234 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:16:
Iemand die toevallig weet of ik black mesa en de hele half life serie moet kopen of alleen voldoe met black mesa en half life 2?
Black mesa is stand alone. remake van half-life 1. Je hebt er niks voor nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:56
anandus schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:13:
Zitten paar mooie deals tussen, oa
Planet Coaster (€9,49 / -75%)

en vast nog wel meer :)
Dat is in ieder geval al een zekere buy, zat bij de autumn sale al te twijfelen, maar die paar weekjes wachten levert toch weer een paar euro extra korting op. Zullen vast nog wel meer aankopen bijkomen, doorgaans even wachten voor de mensen op Reddit alle deals hebben doorgespit en en weer een mooie "Hidden Gem" thread is.

EDIT: Hidden Gems thread inmiddels online. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Sempy op 21-12-2017 21:32 ]

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:37

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik twijfel over FO4 GOTY. Mijn PC is eigenlijk nét onder de 'minimum' eisen, maar wellicht draait het op low settings nog wel aardig. 29,99 voor de GOTY editie, sommige sites in NL verkopen hem voor 27,99 maar het is natuurlijk best handig om alles via Steam te hebben en te houden.

• hoi1234
HTT-Thalan schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:39:
Ik twijfel over FO4 GOTY. Mijn PC is eigenlijk nét onder de 'minimum' eisen, maar wellicht draait het op low settings nog wel aardig. 29,99 voor de GOTY editie, sommige sites in NL verkopen hem voor 27,99 maar het is natuurlijk best handig om alles via Steam te hebben en te houden.
Geen ervaring met FO 4, maar je kunt het natuurlijk altijd proberen, En als het niet bevalt, kun je het spel altijd refunden. Ik heb wel ervaring met de remake van Skyrim. Mijn laptop kan de remake officieel niet draaien (GTX950m ~ HD7790/HD7850, terwijl HD7870 nodig). toch kan ik dit spel probleemloos op HIGH spelen.
grote_oever schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:19:
[...]

Black mesa is stand alone. remake van half-life 1. Je hebt er niks voor nodig.
Ik denk dat ik mijn vraag niet helemaal duidelijk verwoord heb. Vroeg me meer af of het meerwaarde om half life 1 nog te kopen? Het is mij namelijk niet helemaal duidelijk of het hetzelfde spel met betere graphics en voiceacting is of ook een nieuwe/langere verhaallijn heeft.

[ Voor 42% gewijzigd door hoi1234 op 21-12-2017 21:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
Voordeel is wel dat je bij Steam de refund-optie hebt, kan je testen of het lekker draait en eventueel je geld terugvragen. Zitten wel een paar regeltjes aan vast <2 uur speeltijd, binnen 14 dagen na aankoop.

• grote_oever
hoi1234 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:40:
[...]

Ik denk dat ik mijn vraag niet helemaal duidelijk verwoord heb. Vroeg me meer af of het meerwaarde om half life 1 nog te kopen? Het is mij namelijk niet helemaal duidelijk of het hetzelfde spel met betere graphics en voiceacting is of ook een nieuwe/langere verhaallijn heeft.
black mesa is dezelfde game als half life 1, zonder het laatste level.

• hoi1234
grote_oever schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:46:
[...]

black mesa is dezelfde game als half life 1, zonder het laatste level.
Duidelijk. Ik denk dat ik dan voor de officiële versie ga.

• grote_oever
hoi1234 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:55:
[...]

Duidelijk. Ik denk dat ik dan voor de officiële versie ga.
Persoonlijk moet ik zeggen dat ik zelfs black mesa oud aan vind voelen. Deel 1 zal dan nog erger zijn :)

• Quellien
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:14

Quellien

Excrement producer

Ik twijfel over Elite Dangerous. Nu voor 6,24. Lijkt me erg leuk. Wel gehoord dat het een beetje Euro Truck Simulator 2 in de ruimte is, maar in ETS 2 heb ik ook 115 uur zitten. Dus dat is geen bezwaar.

Lijkt nog niet lager te zijn geweest (Click) Dit is uiteraard wel zonder DLC.

Hmmm what to do, what to do. :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grote_oever
Lol, tis 6 euro. Zaterdag 1 bier minder en je hebt hem er al weer uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:24
Quellien schreef op donderdag 21 december 2017 @ 22:18:
Ik twijfel over Elite Dangerous. Nu voor 6,24. Lijkt me erg leuk. Wel gehoord dat het een beetje Euro Truck Simulator 2 in de ruimte is, maar in ETS 2 heb ik ook 115 uur zitten. Dus dat is geen bezwaar.

Lijkt nog niet lager te zijn geweest (Click) Dit is uiteraard wel zonder DLC.

Hmmm what to do, what to do. :?
Ga hem wel halen denk ik. Zeker met de Ouclus lijkt me dit echt een topper. Vraag me allen of de game genoeg te bieden heeft zonder dlc. Of beter gezegd dat je maar de helft kan doen van wat je in de wereld ziet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:14

Quellien

Excrement producer

grote_oever schreef op donderdag 21 december 2017 @ 22:39:
[...]

Lol, tis 6 euro. Zaterdag 1 bier minder en je hebt hem er al weer uit.
Weet niet waar jij vandaan komt, maar daar zijn de biertjes wel erg duur! :/

Hoe klein bedrag ook, als ik zo bij alle games ga redeneren, ben ik alsnog honderden euro's kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Nu online

A13X

Dude

GTA5 met 60% korting, is dit een beetje een goede deal? GTA5 voor 24euro? Heb mezelf altijd goed vermaakt met Fallout 3&4, Skyrim en andere open world game's dus denk dat dat wel goed zit.

(maar ook net een nieuwe (gebruikte) kast gekocht en proc.koeler + 2 casefans besteld...)

@HTT-Thalan F4 draaide op mijn q6600 met hd7870 prima op lage settings, enige probleem was dat ik maar 4gb geheugen had waardoor de grotere gebieden problemen opleverde (onspeelbaar stotteren). De hd7870 is meeverhuisd naar de nieuwe pc en draait F4 moeiteloos.

[ Voor 32% gewijzigd door A13X op 22-12-2017 08:27 ]

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yupiler
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-04-2023
Nouja GTA 5 is al een oud spel wat je waarschijnlijk veel goedkoper van 3rd party's kunt kopen. Of in ieder geval voor dezelfde prijs het gehele jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-05 22:49
<knip> Graag niet-Steam aanbiedingen in dit topic: PC Budget Gaming topic

[ Voor 86% gewijzigd door Grotman op 22-12-2017 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-05 14:12
Kan iemand mij uitleggen waarom de base game van Dark Souls III wél in de aanbieding is maar de DLC niet?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Zodat je nu de base game koopt en ze over 1 maand weer geld aan je verdienen doordat je de DLC wil kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-05 14:12
Haribo112 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:32:
Zodat je nu de base game koopt en ze over 1 maand weer geld aan je verdienen doordat je de DLC wil kopen?
De base game heb ik al, maar normaal gesproken is DLC ook gewoon in de aanbieding. De Season Pass is nu eveneens in de aanbieding dus waarom de DLC dit dan niet is, snap ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X
  • Nu online

A13X

Dude

Thx, €20 voor een Rockstar key of €24 voor de steam key, scheelt niet heel veel dus
Yupiler schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:44:
Nouja GTA 5 is al een oud spel wat je waarschijnlijk veel goedkoper van 3rd party's kunt kopen. Of in ieder geval voor dezelfde prijs het gehele jaar.
Dat is dus ook een beetje mijn ding, vind €24 voor een spel van 2jaar oud nog best pittig.

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-05 11:35
Raym09 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:53:
[...]

Thx, €20 voor een Rockstar key of €24 voor de steam key, scheelt niet heel veel dus

Dat is dus ook een beetje mijn ding, vind €24 voor een spel van 2jaar oud nog best pittig.
Dan zou ik voor de steam key gaan, dan hoef je die social club bende niet te installeren :)

slay the spire heeft helaas geen korting, is ook nog te nieuw maar hopen mag altijd. Dan moet ik hem maar voor de normale prijs aanschaffen.

[ Voor 15% gewijzigd door Axewi op 22-12-2017 10:02 ]

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Axewi schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:55:
[...]

Dan zou ik voor de steam key gaan, dan hoef je die social club bende niet te installeren :)
Dat is helaas niet zo, volgens mij :o Volgens mij installeert ie dan alsnog social club voor je.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spNk
  • Laatst online: 11-05 22:49
Ik heb net de Steam Link besteld in de aanbieding voor €5,- (wel 8,80 verzendkosten), weet iemand of je ook de "niet Steam-games" die je toevoegt aan Steam kunt spelen? Excuus voor het beetje offtopic gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-05 11:35
Room42 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:56:
[...]

Dat is helaas niet zo, volgens mij :o Volgens mij installeert ie dan alsnog social club voor je.
https://steamcommunity.co...8459109268125533/?l=dutch
Ik denk dat je gelijk hebt. Jammer dat al die meuk zo gepushed wordt.
spNk schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:58:
Ik heb net de Steam Link besteld in de aanbieding voor €5,- (wel 8,80 verzendkosten), weet iemand of je ook de "niet Steam-games" die je toevoegt aan Steam kunt spelen? Excuus voor het beetje offtopic gaan.
Ja dit kan, je hebt alleen kans dat full screen niet fijn werkt.

Wat ik vaak doe is:
Steamlink aan > Steam starten big picture (Gaat vanzelf als je de pc aanklikt in steamlink) > Alt+F4 op de pc om steam te sluiten.
Dan heb je gewoon je volledige desktop gestreamed op je steamlink, ideaal om films te streamen naar je tv (of andere spellen te spelen)

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:24

Pazo

Mroaw?

Ik denk dat ik de Steam Link ook maar eens ga proberen. Kan niet echt een miskoop zijn voor €5,49,- :) (€14,29 met verzendkosten)
http://store.steampowered.com/app/353380/Steam_Link/

[ Voor 9% gewijzigd door Pazo op 22-12-2017 11:31 ]

Grote Enphase topicIQ Gateway lokaal uitlezenPVOutput
10690Wp op O/W (Barneveld) • Panasonic Aquarea K-serie (7kW) WP • Gasloos per 1-11-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unquote
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19-05-2022
Gisteren Steep, GTA5, Mark of the Ninja en Agents of Mayhem gekocht. Mark of the Ninja al eerder getorrent, zeker aan te raden met DLC voor 5,50 of zo. 2D Stealth game met cartoony stijl, wel beetje kort.

Steep even een uurtje geprobeerd maar het valt me vies tegen. Weinig variatie in tricks, had toch meer op iets SSX achtigs gehoopt. Overweeg al een refund.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Raym09 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:19:
GTA5 met 60% korting, is dit een beetje een goede deal? GTA5 voor 24euro? Heb mezelf altijd goed vermaakt met Fallout 3&4, Skyrim en andere open world game's dus denk dat dat wel goed zit.

(maar ook net een nieuwe (gebruikte) kast gekocht en proc.koeler + 2 casefans besteld...)

@HTT-Thalan F4 draaide op mijn q6600 met hd7870 prima op lage settings, enige probleem was dat ik maar 4gb geheugen had waardoor de grotere gebieden problemen opleverde (onspeelbaar stotteren). De hd7870 is meeverhuisd naar de nieuwe pc en draait F4 moeiteloos.
Nou, ik heb de 'plunge' genomen en gekocht + geinstalleerd. Gelukkig heb ik me zorgen gemaakt om niks. Ik heb uit voorzorg alles op 'low' gezet (of medium als er geen low was) en gewoon de native (1680*1050) resolutie van het scherm gebruikt. Tot nu toe loopt het allemaal hartstikke soepel, zonder stotters of framedrops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14:21

JanAd

Wind’s howling

Ik heb in de Summer sales Fallout 4 gekocht. Nadien bijna 150 uur erin gestoken en ik speel het nog af en toe. Nadien ook de Far Habor DLC erbij gekocht. Zeer leuk spel, ook het (uit)bouwen van de nederzettingen is verslavend als je dat graag doet.

Mijn systeem draaide het erg vlot, maar da's een 1080GTX op een 34" scherm (3440x1440 gaat mits wat aanpassingen en mods)

Ik ga deze keer FarCry 4 kopen denk ik. Ik heb in't verleden enkel FC1 en 2 gespeeld, dus dat het op FC3 lijkt zal ik alvast niet merken ;)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

JanAd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 15:14:
[...]

Ik heb in de Summer sales Fallout 4 gekocht. Nadien bijna 150 uur erin gestoken en ik speel het nog af en toe. Nadien ook de Far Habor DLC erbij gekocht. Zeer leuk spel, ook het (uit)bouwen van de nederzettingen is verslavend als je dat graag doet.

Mijn systeem draaide het erg vlot, maar da's een 1080GTX op een 34" scherm (3440x1440 gaat mits wat aanpassingen en mods)

Ik ga deze keer FarCry 4 kopen denk ik. Ik heb in't verleden enkel FC1 en 2 gespeeld, dus dat het op FC3 lijkt zal ik alvast niet merken ;)
Ik ben al jarenlang fan van de fallout series en heb 3 & NV helemaal grijs gespeeld op de PS3. Maar die PS4 Pro moet er volgend jaar nog een keer van komen dus doen we FO4 nu even op de pc.

Far Cry 3 was ook vermakelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:55
Denk die (VR) SeriousSam en DirtRally.. misschien ook Batman van paar jaar oud want daar is iedereen lyrisch over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-05 15:42

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Pazo schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:29:
Ik denk dat ik de Steam Link ook maar eens ga proberen. Kan niet echt een miskoop zijn voor €5,49,- :) (€14,29 met verzendkosten)
Zeker een aanrader als je Steam games wilt spelen met controller!

Ik twijfel om Planet Coaster te kopen, is het hetzelfde als Cities: Skylines achtig?

[ Voor 10% gewijzigd door Dutchredgaming op 22-12-2017 19:36 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Pazo schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:29:
Je moet niet verwachten dat je alles zonder merkbare input lag kunt spelen, zelfs over kabel is het merkbaar en dus vallen Shooters en andere spellen waar snelle input gewenst is eigenlijk al af.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Go sowieso niet lopen haasten met je aankoop. Dit soort vragen, bijvoorbeeld:
Dutchredgaming schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:35:
[...]
Ik twijfel om Planet Coaster te kopen, is het hetzelfde als Cities: Skylines achtig?
Check lekker de let's play's & reviews... :P

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• afterhourpower1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:24
Ok, ik ben dus een beetje nieuw met Steam (en winter sale), omdat ik sinds kort eindelijk een laptop heb die iets aan kan. Wat heb ik gekocht?

- Sonic Racing Transformed 4,99
- Beyond Good & Evil 1,69
- Batman Arkham City GOTY 4,99
- GTA V - 24,00
- Witcher 3 - 14,99
- Castlevania - Lords of Shadow Ultimate edition 4,99
- A Hat In Time 22,39

Zoals jullie zien niet het nieuwste vh nieuwste, maar dit zijn toch leuke aanbiedingen voor (oudere) topgames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelloz
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-05 20:01
EdwardK123 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:33:
[...]

De base game heb ik al, maar normaal gesproken is DLC ook gewoon in de aanbieding. De Season Pass is nu eveneens in de aanbieding dus waarom de DLC dit dan niet is, snap ik niet.
Heb Dark Souls 3 in voorgaande sale al ooit gekocht.
De Season Pass laat je alle 3 DLCs downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
Steam link en controller voor 38€...+11€ verzenden. Boefjes.

Zocht toch al een reden om de steam controller een x te proberendus deze deal maar aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
  • Laatst online: 15-05 15:05
Tomb Raider gekocht, is maar 3 euro. Uitstekend spel tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:35
Zojuist Genital Jousting gekocht. Heerlijk droge humor voor mijn kameraden.

http://store.steampowered.com/app/469820/Genital_Jousting/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Anno 1404, voor 3,xx. Top deal. Zeker omdat je tegenwoordg geen uplay meer nodig hebt bij de steam versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
Je hebt toch een ubisoft account of iets dergelijks nodig om het online te spelen? (ok meesten doen dat niet maar het is wel leuk). well shame on you dat je deze nu pas hebt gehaald dan :p

Heb eingelijk belachelijk veel geld uitgegeven als ik het allemaal bij elkaar tel

€100 voor R6 Siege year 3 + far cry 5 editie met season pass op uplay (met -20% coupon), 80euro op steam voor onder andere Endless Space 2 en Shadow tactics, en dan nog eens 25euro voor Civ 6 rise and fall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glowman
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08:19
Iemand nog een tip voor een leuke coop/mp game die een leuke sale heeft. Ik heb de meeste bekende namen wel gespeeld met vrienden (Lees borderlands, left 4 dead, dying light, portal etc), dus we beginnen wat moeite krijgen nieuwe games te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
Dutchredgaming schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:35:
[...]

Zeker een aanrader als je Steam games wilt spelen met controller!

In welk opzichte zoek je naar? Je moet namelijk in beide games bouwen, maar voor de rest is het compleet anders. Ene bouw je een stad en maak je jezelf druk om infrastructuur. In de andere game moet je zn gaaf mogelijk attractiepark maken.

Planet Coaster is trouwens een goede game en prijs zeker waard. Dus je zult, los of je het wat vind, geen miskoop doen voor dit geld.

[ Voor 11% gewijzigd door grote_oever op 23-12-2017 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 31-03 14:21
Leuke game dat Planet Coaster, heb hem van de week ook gehaald.

Sinds deze week heb ik een laptop, en zit te twijfelen om GTA te halen, twijfel alleen over welke versie (met de in-game warehouses e.d.). Het blijft een leuke game, heb hem alleen ook op de PS4.

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-05 13:55

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Ik heb een vraag en ik heb Steam Link besteld.
Moet je plaatsnaam in hoofdletters schrijven? bijv. ROTTERDAM
Nu heb ik één hoofdletter en de rest kleine letters. bijv. Rotterdam.

Verzendkosten was helaas e 8,80 en Valve wist al dat ik in het land Nederland woon. 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door MedionAkoya op 23-12-2017 13:54 ]

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
glowman schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 12:41:
Iemand nog een tip voor een leuke coop/mp game die een leuke sale heeft. Ik heb de meeste bekende namen wel gespeeld met vrienden (Lees borderlands, left 4 dead, dying light, portal etc), dus we beginnen wat moeite krijgen nieuwe games te vinden.
Pubg?

Niet on-sale.. Maar met een groepje wel bang for bucks.

[ Voor 6% gewijzigd door grote_oever op 23-12-2017 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glowman
grote_oever schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:38:
[...]

Pubg?

Niet on-sale.. Maar met een groepje wel bang for bucks.
Die laat ik nog even liggen, met wat ik heb gehoord over de optimalisatie mogen ze daar eerst nog aan werken van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
glowman schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:57:
[...]

Die laat ik nog even liggen, met wat ik heb gehoord over de optimalisatie mogen ze daar eerst nog aan werken van mij :)
Ligt eraan welke pc je hebt. Meeste mensen overdrijven zo hard. Ik ontken niet dat de game slecht geoptimaliseerd is. Maar ik heb een vrij oude pc (5 jaar) met een radeon HD7950 en ik kan de game wel spelen. Misschien niet optimaal.. maar prima speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glowman
grote_oever schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:44:
[...]

Ligt eraan welke pc je hebt. Meeste mensen overdrijven zo hard. Ik ontken niet dat de game slecht geoptimaliseerd is. Maar ik heb een vrij oude pc (5 jaar) met een radeon HD7950 en ik kan de game wel spelen. Misschien niet optimaal.. maar prima speelbaar.
ik heb een 970, ik twijfel er niet aan dat ik hem kan spelen, maar ik weiger te betalen voor iets wat in feite gewoon nog een beta is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:27

Cyphax

Moderator LNX
MedionAkoya schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:53:

Verzendkosten was helaas e 8,80 en Valve wist al dat ik in het land Nederland woon. 8)7
Het gaat er volgens mij maar om dat de postbode het kan lezen. :+
Ik heb de woonplaats gewoon met 1 hoofdletter geschreven en dat was geen probleem. Het zou me verbazen als het wat uitmaakt. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
glowman schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:49:
[...]

ik heb een 970, ik twijfel er niet aan dat ik hem kan spelen, maar ik weiger te betalen voor iets wat in feite gewoon nog een beta is.
Hij is gisteren officieel released, dus geen EA/Beta meer. En optimalisatie kan altijd beter bij games, sure. Maar als je het mij vraagt heeft PUBG precies gedaan zoals het moet gaan het afgelopen jaar van EA naar een goeie release! Kunnen anderen nog wat van leren.

Kortom: Prima game voor de prijs! Een aanrader (op PC dan).

[ Voor 5% gewijzigd door Cybergamer op 23-12-2017 20:04 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:04

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

MedionAkoya schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:53:

Verzending is gewoon vanuit Nederland, binnen Nederland. Dus maak je geen zorgen, tenzij je een ongeletterde postbode in je wijk hebt, komt het gewoon aan.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glowman
Cybergamer schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:03:
[...]

Hij is gisteren officieel released, dus geen EA/Beta meer. En optimalisatie kan altijd beter bij games, sure. Maar als je het mij vraagt heeft PUBG precies gedaan zoals het moet gaan het afgelopen jaar van EA naar een goeie release! Kunnen anderen nog wat van leren.

Kortom: Prima game voor de prijs! Een aanrader (op PC dan).
officieel er een 1.0 van maken ipv 0.x betekent niet altijd dat de game die status verdient, de recente stortvloed aan negatieve steam reviews spreken boekdelen. Ik twijfel er niet aan dat ik de game ooit ga spelen, maar nu nog niet ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• grote_oever
Jongens, het is duidelijk. Pubg is niet weggelegd voor @glowman. Verder praten daarover kan hier: [PC] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriaan10
  • Laatst online: 23-03 13:40
Anno 1404 nu voor 3,74. Is het kopen van deze game uit 2009 het nog waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BRO-JWE
  • Laatst online: 11:00
Ja, voor die € 3,74 zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-05 17:15

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anno 1404 is wel een van de betere van de serie, dat is zeker..

Twijfel zelf nog even verder over:
Sniper Ghost Warrior 2 (1.99)
Deus Ex: Mankind Divided (7.50)

Tot slot ziet Elite Dangerous er leuk uit!
Is de gameplay een beetje zoals Freelancer? Of meer zoals EVE?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriaan10
  • Laatst online: 23-03 13:40
Ik heb Anno 1404 gekocht. Ben benieuwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Anno 1404 is veruit de beste in de serie. No contest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:35
PromWarMachine schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:04:
Ik twijfel ook nog steeds over dat spel, dus ben even wat negatieve reviews gaan bekijken, maar de enorme "grind" wordt wel door verschillende benoemt. Dit weerhoudt mij er vooralsnog van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Wie heeft ervaring met "a hat in time"?

Ik zie namelijk veel mensen voorbij komen die hem aanraden, maar vraag me af of de fun hier wel in blijft en of dit wel een pc game is.

http://store.steampowered.com/app/253230/A_Hat_in_Time/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14:21

JanAd

Wind’s howling

PromWarMachine schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:04:
Elite, dat is mss het proberen wel eens waard voor die prijs. Ik heb Freelancer blauw gespeeld en ik ben ook een hele tijd met Star Citizen bezig geweest.

Er is een topic op het forum hierover. Maar de instap lijkt mij behoorlijk complex en ik ben een Single/Campagne speler, geen multiplayer.

Farcry 4 bevalt ondertussen best goed. :)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjanvr
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-04 22:07
Pfff verleidelijk maar ik heb nog zoveel ongespeelde spellen inmiddels op steam :). Wel een steamlink gekocht, dat leek me dam wel weer interessant. Hoe gaat steamlink om met ultrahd tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

arjanvr schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:17:
Hoe gaat steamlink om met ultrahd tv?
Je kunt beter vragen hoe je UHD TV met de steamlink omgaat sinds de max resolutie van de Steamlink 1080p (60hz ?) is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 13:29

Scighera

swim-bike-run

Hier ook veel ongespeeld in mijn library (oa tomb raider serie, witcher serie)

Toch wel een en ander gekocht,
euro truck simulator 2 compleet met alle DLC voor ca 14 euro, lijkt me wel relax om te spelen

RE Relevations 2 alle vier de chapters. (Relevations 1 sla ik over ivm graphics, RE6 ivm meer actie dan spanning). Na RE4 en RE5 toe aan een volgende.
Ik zag ook RE7... ziet er heel gaaf uit, maar ik wacht nog even op een hogere korting

Heb zelf skyrim legendary edition en fallout 4 nog niet uitgespeeld (ondanks dat ik al drie keer van nul ben begonnen, op een gegeven moment is het te makkelijk (en ik start altijd op de hoogste moeilijkheidsgraad

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-05 22:44

Sméagol

Master of Mayhem

Scighera schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:35:
Dat zou ik ga even veranderen dan. En dan daarna ook nog even de recente Tomb Raiders spelen, die zijn ook leuk.

Resident Evil 6 kan je inderdaad terecht overslaan, en dit zeg ik als fan van deel 4 en 5. 5 was een erg leuke co-op game, maar zelfs dit is niet leuk in 6.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glowman
Heeft iemand toevallig ervaring met Everspace? Ik zag hem gister op steam staan en het ziet er wel leuk uit (een soort 3d ftl?). Is het de prijs waard? Of ziet het er mooier uit dan het is?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Scighera schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:35:

Toch wel een en ander gekocht,
euro truck simulator 2 compleet met alle DLC voor ca 14 euro, lijkt me wel relax om te spelen
Hoe kom je aan het complete pakket met alle dlc voor maar 14€?

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 12:52

cptbuttlick

Nvidia

Mankind divided maar genomen , Kunnen weer een paar nodige uurtjes in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

arjanvr schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:17:
Pfff verleidelijk maar ik heb nog zoveel ongespeelde spellen inmiddels op steam :). Wel een steamlink gekocht, dat leek me dam wel weer interessant. Hoe gaat steamlink om met ultrahd tv?
Ik heb nu Fallout 4 via de Steamlink geprobeerd te spelen, maar de ervaring is niet geweldig. Met de PS3 controller had ik niet zoveel lag, maar omdat dit de PC uitvoering van de game betreft ging het spelen (vooral het nauwkeurig bewegen en schieten) me niet geweldig af dus probeerde ik muis + toetsenbord en daar heb ik wel degelijk flinke latency (helaas). Ik ga de PC nog upgraden en twijfel of gigabit switches zin hebben (ik weet dat de link een 100mbit poort heeft, maar wellicht zijn mijn switches oud en langzaam?).

Dus het is een leuke gimmick maar ik vind dat het nog niet geweldig werkt, die link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-05 12:44
HTT-Thalan schreef op zondag 24 december 2017 @ 20:11:
[...]

Ik heb nu Fallout 4 via de Steamlink geprobeerd te spelen, maar de ervaring is niet geweldig. Met de PS3 controller had ik niet zoveel lag, maar omdat dit de PC uitvoering van de game betreft ging het spelen (vooral het nauwkeurig bewegen en schieten) me niet geweldig af dus probeerde ik muis + toetsenbord en daar heb ik wel degelijk flinke latency (helaas). Ik ga de PC nog upgraden en twijfel of gigabit switches zin hebben (ik weet dat de link een 100mbit poort heeft, maar wellicht zijn mijn switches oud en langzaam?).

Dus het is een leuke gimmick maar ik vind dat het nog niet geweldig werkt, die link.
(dit is een kutwerk om te proberen maar).
probeer is de computer op de tv aan te sluiten, rechtstreeks. en kijken of dat het probleem oplevert.

Grote kans dat de link+netwerk+pc niet het probleem zijn. Maar dat je TV gewoon inputlagg heeft.
Dit is 'redelijk' gebruikelijk bij tv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

rockhopper schreef op zondag 24 december 2017 @ 19:12:
[...]

Hoe kom je aan het complete pakket met alle dlc voor maar 14€?
http://store.steampowered...k_Simulator_2_Essentials/

Euro 12,83 was ik kwijt

Essentieels dus, niet alle paintjobs , en zonder italie

[ Voor 9% gewijzigd door Scighera op 24-12-2017 20:19 ]

www.triathlete.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

demonic schreef op zondag 24 december 2017 @ 20:16:
[...]

(dit is een kutwerk om te proberen maar).
probeer is de computer op de tv aan te sluiten, rechtstreeks. en kijken of dat het probleem oplevert.

Grote kans dat de link+netwerk+pc niet het probleem zijn. Maar dat je TV gewoon inputlagg heeft.
Dit is 'redelijk' gebruikelijk bij tv's.
Ik heb de TV al vaker voor games gebruikt (via HDMI) en nee, het is nog een hele ouderwetsche 'niet-smart' TV zonder input lag. Ook met de controller is het goed te doen, alleen als ik tobo + muis gebruik is het niet speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ah, dat is dus niet -alle- DLC, je mist Italie en France mappacks bv (de recentere toevoegingen). Ik vroeg het omdat je misschien een aanbieding buiten steam had waarin wel alle maps zitten zoals de christmas special of de map booster Die essentials is ook leuk hoor, daar niet van.
Eigenlijk ben ik zelf nog op zoek naar een betaalbare variant met de maps en de cargo pakket in één. Maar ik wacht eerst even af of de kerstman nog met leuks komt voordat ik een aankoop doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 12:52

cptbuttlick

Nvidia

Heeft iemand Fable anniversary ? is het een leuke game?

[ Voor 26% gewijzigd door cptbuttlick op 24-12-2017 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
rockhopper schreef op zondag 24 december 2017 @ 20:22:
[...]

Ah, dat is dus niet -alle- DLC, je mist Italie en France mappacks bv (de recentere toevoegingen). Ik vroeg het omdat je misschien een aanbieding buiten steam had waarin wel alle maps zitten zoals de christmas special of de map booster Die essentials is ook leuk hoor, daar niet van.
Eigenlijk ben ik zelf nog op zoek naar een betaalbare variant met de maps en de cargo pakket in één. Maar ik wacht eerst even af of de kerstman nog met leuks komt voordat ik een aankoop doe.
@Scighera Dit dus, je mist nog twee essentiële Map-DLC's als je ProMods wilt gebruiken. Maar Italia is op Steam nog wel te duur. Deze kun je beter grijs kopen via, bijvoorbeeld, MMOGA (die hebben wel telefoon check! :(, maar is verder vertrouwd voor mij en sturen geen spam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 31-03 14:21
Vanmiddag toch GTA 5 gekocht, moet zeggen, heb net even de proloog gespeeld en 10 minuutejesonline en vind hem fijner draaien dan op een PS4, voor mij is de besturing alleen wennen, maar dat is bij elk spel na jarenlang console gegamed te hebben. Verder nog Planet Coaster van de week gekocht, Batman: Arkham City, Anno 1404 en Portal 2.

Had gelijk maar even besloten om een monthly humble bundle af te sluiten omdat ik The Long Dark nog wou.

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Mijn aankopen tot dusver:

A Hat in Time 22,39
Planet Coaster - 9,49
Life is Strange 4,99
Move or Die - 3,10 (groupbuy 4-pack)
Submerged 1,99
Crosscells 1,19
Below Kryll 0,99

Totale schade net geen 45 euro. Zit nog te twijfelen om Pitfall Planet te kopen. Ziet er uit als een leuke COOP puzzlegame, maar wel als nadeel dat het enkel local coop is en niet ook online of singeplayer.

[ Voor 8% gewijzigd door Sempy op 25-12-2017 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Sempy schreef op maandag 25 december 2017 @ 01:24:
Mijn aankopen tot dusver:

A Hat in Time 22,39
Planet Coaster - 9,49
Life is Strange 4,99
Move or Die - 3,10 (groupbuy 4-pack)
Submerged 1,99
Crosscells 1,19
Below Kryll 0,99

Totale schade net geen 45 euro. Zit nog te twijfelen om Pitfall Planet te kopen. Ziet er uit als een leuke COOP puzzlegame, maar wel als nadeel dat het enkel local coop is en niet ook online of singeplayer.
Ik zie dat je de Logic Puzzle pack leuk vind. Heb je "the witness" al gespeeld?

http://store.steampowered.com/app/210970/The_Witness/

Ook een puzzle game. Deze game was wel de grootste WTF voor mij. Klinkt gek, maar ik begon de game in het echte leven te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Room42 schreef op zondag 24 december 2017 @ 20:31:
[...]

@Scighera Dit dus, je mist nog twee essentiële Map-DLC's als je ProMods wilt gebruiken. Maar Italia is op Steam nog wel te duur. Deze kun je beter grijs kopen via, bijvoorbeeld, MMOGA (die hebben wel telefoon check! :(, maar is verder vertrouwd voor mij en sturen geen spam).
Klopt, maar aangezien ik nieuw ben in dit spel is dit wel even genoeg om mee te beginnen. De overige DLC komen later wel

Resident Evil R2 dit keer wel gekocht omdat de vervolg chapters nu ook in de 50 % korting zat.

blijft lastig als er bij spellen DLC uitkomen, skyrim heb ik twee keer gekocht, 1x preorder en later nog een keer als legendary edition met DLC.

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
grote_oever schreef op maandag 25 december 2017 @ 10:11:
[...]

Ik zie dat je de Logic Puzzle pack leuk vind. Heb je "the witness" al gespeeld?

http://store.steampowered.com/app/210970/The_Witness/

Ook een puzzle game. Deze game was wel de grootste WTF voor mij. Klinkt gek, maar ik begon de game in het echte leven te zien.
Die heb ik afgelopen jaar via een Humble Bundle gekocht, uiteindelijk niet aan toegekomen omdat Stardew Valley in dezelfde Bundle zat en alle tijd opslokte. Maar misschien tijd om The Witness alsnog te proberen. Games hoarden en alle interessante titels spelen blijkt weer een onmogelijke combi. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Sempy schreef op maandag 25 december 2017 @ 11:57:
[...]

Die heb ik afgelopen jaar via een Humble Bundle gekocht, uiteindelijk niet aan toegekomen omdat Stardew Valley in dezelfde Bundle zat en alle tijd opslokte. Maar misschien tijd om The Witness alsnog te proberen. Games hoarden en alle interessante titels spelen blijkt weer een onmogelijke combi. ;)
Mensen haten de game of zijn er helemaal gek van. De game heeft me wel een unieke game ervaring gegeven. Het is gewoon een 3D puzzel game en je bent eigenlijk alleen maar doolhofpuzzels aan het oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ah nice, veel plezier aan de rest uit dat Puzzle Pack beleeft dus dit zal ook wel goed zitten.
Zit zelf nog een beetje te twijfelen over Planet Coaster. Iemand die kan zeggen hoe nodig/onnodig de DLC zijn?

[ Voor 4% gewijzigd door IceStorm op 25-12-2017 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjanvr
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-04 22:07
Ah Humble bundle, daar komt het grootste deel van mijn spellen tegenwoordig, en niet voor de goede doelen :) vandaan. En steam sales. Voorheen was dat vaak g2a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Nu online
Nou las ik altijd hele slechte verhalen over de Saints Row 2 PC port waardoor ik hem in voorgaande sales ook voor 2,50 euro heb laten liggen, maar kwam nu toevallig de "Gentleman of the Row" mod tegen die allerlei dingen wel zou oplossen, dus dacht: why not?

Nu heb ik het een uurtje gespeeld zonder de mod te installeren, maar ik merk nog niks van dramatisch framedrops oid (blijkbaar vooral zodra je een voertuig in stapt zou het drama zijn). Hoera voor fixes in de tussentijd uit het team zelf? Hoe dan ook, kan weer lekker los in het goede oude Saints Row 2 (voorlopig blijf ik ook even spelen zonder die mod die ik vooral wilde voor de performance fixes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:48
AppieNL schreef op maandag 25 december 2017 @ 18:37:
Nou las ik altijd hele slechte verhalen over de Saints Row 2 PC port waardoor ik hem in voorgaande sales ook voor 2,50 euro heb laten liggen, maar kwam nu toevallig de "Gentleman of the Row" mod tegen die allerlei dingen wel zou oplossen, dus dacht: why not?

Nu heb ik het een uurtje gespeeld zonder de mod te installeren, maar ik merk nog niks van dramatisch framedrops oid (blijkbaar vooral zodra je een voertuig in stapt zou het drama zijn). Hoera voor fixes in de tussentijd uit het team zelf? Hoe dan ook, kan weer lekker los in het goede oude Saints Row 2 (voorlopig blijf ik ook even spelen zonder die mod die ik vooral wilde voor de performance fixes)
Zou te maken kunnen hebben met de betere cpu's die we tegenwoordig hebben. In mijn geval was de GotR mod nodig omdat de auto's heel zeperig reageerden. Rijgedrag was na installatie van de mod drastisch verbeterd.

In ieder geval gefeliciteerd met die aankoop. SR2 is in mijn ogen nog altijd de beste van de reeks. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkadon
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
iemand zin om http://store.steampowered.com/app/299740/Miscreated/ 4 pack te kopen en op te delen? Ik wil zelf 2 keys. DM me maar, liefst handel ik het via Paypal af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Nu online
Flozem schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 08:47:
[...]

Zou te maken kunnen hebben met de betere cpu's die we tegenwoordig hebben. In mijn geval was de GotR mod nodig omdat de auto's heel zeperig reageerden. Rijgedrag was na installatie van de mod drastisch verbeterd.

In ieder geval gefeliciteerd met die aankoop. SR2 is in mijn ogen nog altijd de beste van de reeks. _/-\o_
M'n pc'tje draait nog op een klassiekertje: i7 950 (@3,9ghz)
Zeperige auto's merkte ik nog niet echt trouwens. SR2 is zeker leuk, ik stapte in bij SR3 en ben toen pas de delen ervoor gaan spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 444127

Er zitten een paar interessante aanbiedingen tussen: Enslaved: Odyssey to the West (€5), NaissanceE (€2,60), Invisible inc. (€5)
Nog een flink aantal spellen die ik in de gaten houd maar die ik nog te duur vind (Icey, Ori) of waarvoor mijn hardware te zwak is.

Ik raad jullie van harte aan om (weer) eens naar GOG te kijken. Ze zijn goed bezig. Je kan tegenwoordig betalen met internetbankieren, ze geven een regiocompensatie (tegoed voor een volgende aankoop) wanneer je $X = €X fratsen hebt, de prijzen zijn tegenwoordig vaak hetzelfde als de spellen zijn afgeprijsd (dus ook regelmatig lager dankzij de regiocompensatie, bijv. nu bij Cuphead het geval) en de spellen zijn DRM-vrij. Laat Valve maar de concurrentie voelen, dat hebben ze nodig. ;)
De wintersale was om 12 uur afgelopen nacht gedaan bij GOG maar houd het in je achterhoofd voor in de toekomst, ze hebben daar ook regelmatig tussendoor spellen afgeprijsd. Je moet het alleen beter in de gaten houden omdat het minder gestructureerd is wanneer er salesperiodes zijn.
Flozem schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 08:47:
Ik heb enkel deel 4, echter nog niet gespeeld.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 444127 op 27-12-2017 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Laatst online: 14:32
Voor mensen die ooit de Deerhunter series heeft gespeeld en later de Kabela series (waren veel minder) is er sinds feb '17 nu theHunter Call Of The Wild.
Dit is the Hunter classic maar dan zonder micro transactions.
De base game is 20 euro op steam, maar 20 dollar op Amazonpuntcom.

Was altijd groot fan van de Deerhunter 2005 en meen 2006 serie en er was eigenlijk nooit meer een freeroaming game zonder (teveel) scripted events (kabela). The Hunter classic ben ik met een grote boog omheen gelopen omdat; micro transacties.
Je moest voor echt alles betalen heb ik begrepen, guns huren, ammo moest je kopen (met echt geld) en dat was hem toch echt niet.

Kwam deze theHunter COTW tegen in mijn que en werd nieuwschierig, uiteindelijk gekocht en ziet er erg mooi uit allemaal. Vindt je het niks is het ook goed om af toe in te boswandelen.
Er zijn geen trophies voor zo ver ik weet, wat ik persoonlijk heel jammer vindt maar er is wel een MP waar ook nog volop aan gewerkt word.

Zo ziet het er uit en las al een review van een gast die zijn vriendin "shushte" omdat hij dacht dat ze de Blacktail zou verjagen met haar gemekker.
Snap ik wel want het is heel immersive ingame, heb net even 2 uurtjes gespeeld maar moet stoppen omdat de gang verder gestucked moet worden.
Zeer de moeite waard, jammer dat de Quad een DLC is....

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Voor mensen die games als FTL goed vinden is Convoy een aanrader. Van de zomer gekocht in de sale en vele uren mee vermaakt.

Mijn nieuwste 'ontdekking' is Superflight, erg goed.

Jammer dat Everybody's gone to the Rapture nu niet in de aanbieding is, met haloween wel, maar toen heb ik de aanbieding net gemist

[edit]
Grow Home is ook een aanrader als super relaxte game. Die had ik nog in back-log staan en laatst maar eens gedaan, toch 10 uur mee zoet geweeest

[ Voor 19% gewijzigd door Anthor op 27-12-2017 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Anthor schreef op woensdag 27 december 2017 @ 16:00:

Mijn nieuwste 'ontdekking' is Superflight, erg goed.
Absoluut een aanrader om af een toe een kwartiertje lekker rond te zweven, hopelijk dat de makers er nog een vervolg willen aanplakken met o.a. multiplayer.

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-05 09:59
Mijn aanwinsten zover: (budget was dit jaar 50,-)

Hollow Knight
Teslagrad
Axiom Verge
Project Zomboid
Heliborne
Mark of the Ninja
Legend of Grimrock 2

Erg content mee. :)

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:08
Zijn er toevallig nog 3 mensen, of iemand die 3 keys wil (:P) van Space engineers? Dan kost het maar 7 euro de neus als we het 4-pack kopen. Een aantal vrienden van me spelen die game al, misschien op deze manier zelfs nog meer korting :)

Hoor het graag! :)

• grote_oever
Grappig, ik zie maar weinig AAA-games voorbij komen. Meeste zijn toch indi-game die hier gekocht worden. Moet eerlijk zeggen dat ik de tripple-A games in mijn wishlist nog behoorlijk duur vindt.
Pagina: 1 2 Laatste