• Scighera
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 24-11 16:46

Scighera

swim-bike-run

rockhopper schreef op zondag 24 december 2017 @ 19:12:
[...]

Hoe kom je aan het complete pakket met alle dlc voor maar 14€?
http://store.steampowered...k_Simulator_2_Essentials/

Euro 12,83 was ik kwijt

Essentieels dus, niet alle paintjobs , en zonder italie

[Voor 9% gewijzigd door Scighera op 24-12-2017 20:19]

www.triathlete.nl

• HTT-Thalan
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 07:20

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

demonic schreef op zondag 24 december 2017 @ 20:16:
[...]

(dit is een kutwerk om te proberen maar).
probeer is de computer op de tv aan te sluiten, rechtstreeks. en kijken of dat het probleem oplevert.

Grote kans dat de link+netwerk+pc niet het probleem zijn. Maar dat je TV gewoon inputlagg heeft.
Dit is 'redelijk' gebruikelijk bij tv's.
Ik heb de TV al vaker voor games gebruikt (via HDMI) en nee, het is nog een hele ouderwetsche 'niet-smart' TV zonder input lag. Ook met de controller is het goed te doen, alleen als ik tobo + muis gebruik is het niet speelbaar.

• rockhopper
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 27-11 16:46

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ah, dat is dus niet -alle- DLC, je mist Italie en France mappacks bv (de recentere toevoegingen). Ik vroeg het omdat je misschien een aanbieding buiten steam had waarin wel alle maps zitten zoals de christmas special of de map booster Die essentials is ook leuk hoor, daar niet van.
Eigenlijk ben ik zelf nog op zoek naar een betaalbare variant met de maps en de cargo pakket in één. Maar ik wacht eerst even af of de kerstman nog met leuks komt voordat ik een aankoop doe.

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• cptbuttlick
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 18-11 23:54

cptbuttlick

Big Navi !

Heeft iemand Fable anniversary ? is het een leuke game?

[Voor 26% gewijzigd door cptbuttlick op 24-12-2017 20:30]

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
rockhopper schreef op zondag 24 december 2017 @ 20:22:
[...]

Ah, dat is dus niet -alle- DLC, je mist Italie en France mappacks bv (de recentere toevoegingen). Ik vroeg het omdat je misschien een aanbieding buiten steam had waarin wel alle maps zitten zoals de christmas special of de map booster Die essentials is ook leuk hoor, daar niet van.
Eigenlijk ben ik zelf nog op zoek naar een betaalbare variant met de maps en de cargo pakket in één. Maar ik wacht eerst even af of de kerstman nog met leuks komt voordat ik een aankoop doe.
@Scighera Dit dus, je mist nog twee essentiële Map-DLC's als je ProMods wilt gebruiken. Maar Italia is op Steam nog wel te duur. Deze kun je beter grijs kopen via, bijvoorbeeld, MMOGA (die hebben wel telefoon check! :(, maar is verder vertrouwd voor mij en sturen geen spam).

My Filters: /https\:\/\/tweakers.net\/i\/.*\/1280x400\/.*\/i\/[0-9]{10}/$image,domain=tweakers.net

• Klojet
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 26-11 21:37
Vanmiddag toch GTA 5 gekocht, moet zeggen, heb net even de proloog gespeeld en 10 minuutejesonline en vind hem fijner draaien dan op een PS4, voor mij is de besturing alleen wennen, maar dat is bij elk spel na jarenlang console gegamed te hebben. Verder nog Planet Coaster van de week gekocht, Batman: Arkham City, Anno 1404 en Portal 2.

Had gelijk maar even besloten om een monthly humble bundle af te sluiten omdat ik The Long Dark nog wou.

https://www.discogs.com/user/Klojett

• Sempy
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 09:37
Mijn aankopen tot dusver:

A Hat in Time 22,39
Planet Coaster - 9,49
Life is Strange 4,99
Move or Die - 3,10 (groupbuy 4-pack)
Submerged 1,99
Crosscells 1,19
Below Kryll 0,99

Totale schade net geen 45 euro. Zit nog te twijfelen om Pitfall Planet te kopen. Ziet er uit als een leuke COOP puzzlegame, maar wel als nadeel dat het enkel local coop is en niet ook online of singeplayer.

[Voor 8% gewijzigd door Sempy op 25-12-2017 01:25]

• grote_oever
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 08:59
Sempy schreef op maandag 25 december 2017 @ 01:24:
Mijn aankopen tot dusver:

A Hat in Time 22,39
Planet Coaster - 9,49
Life is Strange 4,99
Move or Die - 3,10 (groupbuy 4-pack)
Submerged 1,99
Crosscells 1,19
Below Kryll 0,99

Totale schade net geen 45 euro. Zit nog te twijfelen om Pitfall Planet te kopen. Ziet er uit als een leuke COOP puzzlegame, maar wel als nadeel dat het enkel local coop is en niet ook online of singeplayer.
Ik zie dat je de Logic Puzzle pack leuk vind. Heb je "the witness" al gespeeld?

http://store.steampowered.com/app/210970/The_Witness/

Ook een puzzle game. Deze game was wel de grootste WTF voor mij. Klinkt gek, maar ik begon de game in het echte leven te zien.

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Evanescent schreef op zondag 24 december 2017 @ 20:31:
[...]

@Scighera Dit dus, je mist nog twee essentiële Map-DLC's als je ProMods wilt gebruiken. Maar Italia is op Steam nog wel te duur. Deze kun je beter grijs kopen via, bijvoorbeeld, MMOGA (die hebben wel telefoon check! :(, maar is verder vertrouwd voor mij en sturen geen spam).
Klopt, maar aangezien ik nieuw ben in dit spel is dit wel even genoeg om mee te beginnen. De overige DLC komen later wel

Resident Evil R2 dit keer wel gekocht omdat de vervolg chapters nu ook in de 50 % korting zat.

blijft lastig als er bij spellen DLC uitkomen, skyrim heb ik twee keer gekocht, 1x preorder en later nog een keer als legendary edition met DLC.

www.triathlete.nl

• Sempy
grote_oever schreef op maandag 25 december 2017 @ 10:11:
[...]

Ik zie dat je de Logic Puzzle pack leuk vind. Heb je "the witness" al gespeeld?

http://store.steampowered.com/app/210970/The_Witness/

Ook een puzzle game. Deze game was wel de grootste WTF voor mij. Klinkt gek, maar ik begon de game in het echte leven te zien.
Die heb ik afgelopen jaar via een Humble Bundle gekocht, uiteindelijk niet aan toegekomen omdat Stardew Valley in dezelfde Bundle zat en alle tijd opslokte. Maar misschien tijd om The Witness alsnog te proberen. Games hoarden en alle interessante titels spelen blijkt weer een onmogelijke combi. ;)

• grote_oever
Sempy schreef op maandag 25 december 2017 @ 11:57:
[...]

Die heb ik afgelopen jaar via een Humble Bundle gekocht, uiteindelijk niet aan toegekomen omdat Stardew Valley in dezelfde Bundle zat en alle tijd opslokte. Maar misschien tijd om The Witness alsnog te proberen. Games hoarden en alle interessante titels spelen blijkt weer een onmogelijke combi. ;)
Mensen haten de game of zijn er helemaal gek van. De game heeft me wel een unieke game ervaring gegeven. Het is gewoon een 3D puzzel game en je bent eigenlijk alleen maar doolhofpuzzels aan het oplossen.

• IceStorm
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 09:34

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ah nice, veel plezier aan de rest uit dat Puzzle Pack beleeft dus dit zal ook wel goed zitten.
Zit zelf nog een beetje te twijfelen over Planet Coaster. Iemand die kan zeggen hoe nodig/onnodig de DLC zijn?

[Voor 4% gewijzigd door IceStorm op 25-12-2017 13:11]

• arjanvr
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23-11 08:49
Ah Humble bundle, daar komt het grootste deel van mijn spellen tegenwoordig, en niet voor de goede doelen :) vandaan. En steam sales. Voorheen was dat vaak g2a.

• AppieNL
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 09:27
Nou las ik altijd hele slechte verhalen over de Saints Row 2 PC port waardoor ik hem in voorgaande sales ook voor 2,50 euro heb laten liggen, maar kwam nu toevallig de "Gentleman of the Row" mod tegen die allerlei dingen wel zou oplossen, dus dacht: why not?

Nu heb ik het een uurtje gespeeld zonder de mod te installeren, maar ik merk nog niks van dramatisch framedrops oid (blijkbaar vooral zodra je een voertuig in stapt zou het drama zijn). Hoera voor fixes in de tussentijd uit het team zelf? Hoe dan ook, kan weer lekker los in het goede oude Saints Row 2 (voorlopig blijf ik ook even spelen zonder die mod die ik vooral wilde voor de performance fixes)

• Flozem
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 09:34
AppieNL schreef op maandag 25 december 2017 @ 18:37:
Nou las ik altijd hele slechte verhalen over de Saints Row 2 PC port waardoor ik hem in voorgaande sales ook voor 2,50 euro heb laten liggen, maar kwam nu toevallig de "Gentleman of the Row" mod tegen die allerlei dingen wel zou oplossen, dus dacht: why not?

Nu heb ik het een uurtje gespeeld zonder de mod te installeren, maar ik merk nog niks van dramatisch framedrops oid (blijkbaar vooral zodra je een voertuig in stapt zou het drama zijn). Hoera voor fixes in de tussentijd uit het team zelf? Hoe dan ook, kan weer lekker los in het goede oude Saints Row 2 (voorlopig blijf ik ook even spelen zonder die mod die ik vooral wilde voor de performance fixes)
Zou te maken kunnen hebben met de betere cpu's die we tegenwoordig hebben. In mijn geval was de GotR mod nodig omdat de auto's heel zeperig reageerden. Rijgedrag was na installatie van de mod drastisch verbeterd.

In ieder geval gefeliciteerd met die aankoop. SR2 is in mijn ogen nog altijd de beste van de reeks. _/-\o_

• darkadon
  • Registratie: juli 2005
  • Niet online
iemand zin om http://store.steampowered.com/app/299740/Miscreated/ 4 pack te kopen en op te delen? Ik wil zelf 2 keys. DM me maar, liefst handel ik het via Paypal af :)

• AppieNL
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 09:27
Flozem schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 08:47:
[...]

Zou te maken kunnen hebben met de betere cpu's die we tegenwoordig hebben. In mijn geval was de GotR mod nodig omdat de auto's heel zeperig reageerden. Rijgedrag was na installatie van de mod drastisch verbeterd.

In ieder geval gefeliciteerd met die aankoop. SR2 is in mijn ogen nog altijd de beste van de reeks. _/-\o_
M'n pc'tje draait nog op een klassiekertje: i7 950 (@3,9ghz)
Zeperige auto's merkte ik nog niet echt trouwens. SR2 is zeker leuk, ik stapte in bij SR3 en ben toen pas de delen ervoor gaan spelen.

• CHBF
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 02-04-2019
Er zitten een paar interessante aanbiedingen tussen: Enslaved: Odyssey to the West (€5), NaissanceE (€2,60), Invisible inc. (€5)
Nog een flink aantal spellen die ik in de gaten houd maar die ik nog te duur vind (Icey, Ori) of waarvoor mijn hardware te zwak is.

Ik raad jullie van harte aan om (weer) eens naar GOG te kijken. Ze zijn goed bezig. Je kan tegenwoordig betalen met internetbankieren, ze geven een regiocompensatie (tegoed voor een volgende aankoop) wanneer je $X = €X fratsen hebt, de prijzen zijn tegenwoordig vaak hetzelfde als de spellen zijn afgeprijsd (dus ook regelmatig lager dankzij de regiocompensatie, bijv. nu bij Cuphead het geval) en de spellen zijn DRM-vrij. Laat Valve maar de concurrentie voelen, dat hebben ze nodig. ;)
De wintersale was om 12 uur afgelopen nacht gedaan bij GOG maar houd het in je achterhoofd voor in de toekomst, ze hebben daar ook regelmatig tussendoor spellen afgeprijsd. Je moet het alleen beter in de gaten houden omdat het minder gestructureerd is wanneer er salesperiodes zijn.
Flozem schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 08:47:
Ik heb enkel deel 4, echter nog niet gespeeld.

[Voor 30% gewijzigd door CHBF op 27-12-2017 02:19]

Zelfcensuur is de meest schadelijke vorm van censuur.

• Bad Brains
  • Laatst online: 08:34
Voor mensen die ooit de Deerhunter series heeft gespeeld en later de Kabela series (waren veel minder) is er sinds feb '17 nu theHunter Call Of The Wild.
Dit is the Hunter classic maar dan zonder micro transactions.
De base game is 20 euro op steam, maar 20 dollar op Amazonpuntcom.

Was altijd groot fan van de Deerhunter 2005 en meen 2006 serie en er was eigenlijk nooit meer een freeroaming game zonder (teveel) scripted events (kabela). The Hunter classic ben ik met een grote boog omheen gelopen omdat; micro transacties.
Je moest voor echt alles betalen heb ik begrepen, guns huren, ammo moest je kopen (met echt geld) en dat was hem toch echt niet.

Kwam deze theHunter COTW tegen in mijn que en werd nieuwschierig, uiteindelijk gekocht en ziet er erg mooi uit allemaal. Vindt je het niks is het ook goed om af toe in te boswandelen.
Er zijn geen trophies voor zo ver ik weet, wat ik persoonlijk heel jammer vindt maar er is wel een MP waar ook nog volop aan gewerkt word.

Zo ziet het er uit en las al een review van een gast die zijn vriendin "shushte" omdat hij dacht dat ze de Blacktail zou verjagen met haar gemekker.
Snap ik wel want het is heel immersive ingame, heb net even 2 uurtjes gespeeld maar moet stoppen omdat de gang verder gestucked moet worden.
Zeer de moeite waard, jammer dat de Quad een DLC is....

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• Anthor
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
Voor mensen die games als FTL goed vinden is Convoy een aanrader. Van de zomer gekocht in de sale en vele uren mee vermaakt.

Mijn nieuwste 'ontdekking' is Superflight, erg goed.

Jammer dat Everybody's gone to the Rapture nu niet in de aanbieding is, met haloween wel, maar toen heb ik de aanbieding net gemist

[edit]
Grow Home is ook een aanrader als super relaxte game. Die had ik nog in back-log staan en laatst maar eens gedaan, toch 10 uur mee zoet geweeest

[Voor 19% gewijzigd door Anthor op 27-12-2017 16:02]

• Sempy
Anthor schreef op woensdag 27 december 2017 @ 16:00:

Absoluut een aanrader om af een toe een kwartiertje lekker rond te zweven, hopelijk dat de makers er nog een vervolg willen aanplakken met o.a. multiplayer.

• Rob SOS
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 27-11 20:03
Mijn aanwinsten zover: (budget was dit jaar 50,-)

Hollow Knight
Teslagrad
Axiom Verge
Project Zomboid
Heliborne
Mark of the Ninja
Legend of Grimrock 2

Erg content mee. :)

• spokje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 09:12
Zijn er toevallig nog 3 mensen, of iemand die 3 keys wil (:P) van Space engineers? Dan kost het maar 7 euro de neus als we het 4-pack kopen. Een aantal vrienden van me spelen die game al, misschien op deze manier zelfs nog meer korting :)

Hoor het graag! :)

• grote_oever
Grappig, ik zie maar weinig AAA-games voorbij komen. Meeste zijn toch indi-game die hier gekocht worden. Moet eerlijk zeggen dat ik de tripple-A games in mijn wishlist nog behoorlijk duur vindt.

• Sempy
spokje schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:03:
Zijn er toevallig nog 3 mensen, of iemand die 3 keys wil (:P) van Space engineers? Dan kost het maar 7 euro de neus als we het 4-pack kopen. Een aantal vrienden van me spelen die game al, misschien op deze manier zelfs nog meer korting :)

Hoor het graag! :)
Zelf geen interesse, maar op Group Buys worden 4-packs gesplit voor $7.50 via paypal (omgerekend zelfs iets goedkoper). Zelf via deze koper vorige week Move or Die gekocht, makkelijker dan zelf drie kopers vinden. ;)

• spokje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 09:12
Oeh, das een goeie. Bedankt @Sempy !

• ErikRo
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23-11 21:40
hoi1234 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:55:
[...]

Duidelijk. Ik denk dat ik dan voor de officiële versie ga.
BM is toch grafisch zwaar geupgrade tegenover het origineel? Wereld van verschil en dat laatste level is ook onderweg

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• CHBF
Anthor schreef op woensdag 27 december 2017 @ 16:00:
Voor mensen die games als FTL goed vinden is Convoy een aanrader. Van de zomer gekocht in de sale en vele uren mee vermaakt.

Jammer dat Everybody's gone to the Rapture nu niet in de aanbieding is, met haloween wel, maar toen heb ik de aanbieding net gemist

[edit]
Grow Home is ook een aanrader als super relaxte game. Die had ik nog in back-log staan en laatst maar eens gedaan, toch 10 uur mee zoet geweeest
Dank je voor de adviezen, ik zou echter liever een link krijgen naar de gameplay/review-video's op Youtube aangezien die trailers zo goed als waardeloos zijn om te weten hoe het spel is, een paar minuten gameplay is veel nuttiger. Slechts een suggestie voor een volgende keer. ;)

• arjanvr
  • Laatst online: 23-11 08:49
Voor wat mijn kinderen ermee spelen, lego city, lego batman, en dat soort spelletjes werkt het gelukkig prima. Ik ga zelf nog wel rocket league testen maar als de lag daar inderdaad hoog word dan houd het even op .. gelukkig zat spellen waar dit geen issue is in mij bibliotheek.. levering was gelukkig zeer snel.

• Benga
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 22:15
Kan er iemand nog leuke splitscreen games aanraden in de sale? Ik heb alvast gevonden Sonic Transformed Racing, Trackmania maar welke is de beste voor splitscreen? COD4 zou ook deze functie hebben....

Nog tips? 😊
Benga schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:50:
Kan er iemand nog leuke splitscreen games aanraden in de sale? Ik heb alvast gevonden Sonic Transformed Racing, Trackmania maar welke is de beste voor splitscreen? COD4 zou ook deze functie hebben....

Nog tips? 😊
Kijk hier eens :)
http://store.steampowered.com/tags/en/Split%20Screen/

• Sempy
Benga schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:50:

Nog tips? 😊
Beide prima games, Sonic Transformed zit meer tegen Mario Kart, terwijl Trackmania meer gaat om het zetten van de scherpste tijd en niet zo zeer het echt tegen elkaar racen. Als alternatief voor Sonic Transformed zou je eventueel ook nog F1 Race Stars kunnen aanraden.

Andere leuke Coop-game die je op een scherm speelt (splitsen is niet nodig), is Overcooked.

• Rob SOS
  • Laatst online: 27-11 20:03
CHBF schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:37:
[...]

Dank je voor de adviezen, ik zou echter liever een link krijgen naar de gameplay/review-video's op Youtube aangezien die trailers zo goed als waardeloos zijn om te weten hoe het spel is, een paar minuten gameplay is veel nuttiger. Slechts een suggestie voor een volgende keer. ;)
omdat het zoeken naar gameplay/review video's super lastig is natuurlijk op de jijbuis. 8)7

• Benga
Bedankt voor de splitscreen tips!

Ik heb tevens gekocht:
Crysis 1
Valve Bundle
Asseto Corsa
Superflight
Grid Pack

[Voor 4% gewijzigd door Benga op 28-12-2017 20:55]

• Quellien
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 26-11 22:34

Quellien

Excrement producer

Teehee, uiteindelijk toch Genital Jousting gekocht. Waarschijnlijk ga ik ook nog de Steam Link aanschaffen.

Stelletje 30+-ers die puberale onzin games spelen onder het genot van (alcoholische) versnaperingen; Fantastisch. Duck game had ik al en ook Castle Crashers, Battleblock Theater en Rocket League wordt uiteraard wel top met 4 Xbox 360 controllers. Allemaal aanraders trouwens.

• afterhourpower1
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 27-11 21:01
grote_oever schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:07:
Wie heeft ervaring met "a hat in time"?

Ik zie namelijk veel mensen voorbij komen die hem aanraden, maar vraag me af of de fun hier wel in blijft en of dit wel een pc game is.

http://store.steampowered.com/app/253230/A_Hat_in_Time/
Ben nu in wereld 1 en speel met een controller. Het ziet er best aardig uit en ik moet er nog wel even inkomen. Paar missies gehaald. Er zit genoeg afwisseling in. Wel merk ik dat qua besturing de Nintendo-Mario standaard niet helemaal gehaald wordt. Al met al vind ik het een leuk spel, maar heb hier en daar gelezen dat het na Act 1 pas echt genieten wordt, dus even afwachten nog.

• grote_oever
afterhourpower1 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:43:
[...]

Ben nu in wereld 1 en speel met een controller. Het ziet er best aardig uit en ik moet er nog wel even inkomen. Paar missies gehaald. Er zit genoeg afwisseling in. Wel merk ik dat qua besturing de Nintendo-Mario standaard niet helemaal gehaald wordt. Al met al vind ik het een leuk spel, maar heb hier en daar gelezen dat het na Act 1 pas echt genieten wordt, dus even afwachten nog.
Is het je 20 euro waard? of zeg je, wachten een paar weken wanneer hij 9.99euro is?

• afterhourpower1
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 27-11 21:01
grote_oever schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:52:
[...]

Is het je 20 euro waard? of zeg je, wachten een paar weken wanneer hij 9.99euro is?
Ik kan dat echt pas beantwoorden als ik verder ben in het spel. Laat ik het zo zeggen: ik heb geen spijt van mijn aankoop!

• Militia Pilot
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 27-11 21:00

Militia Pilot

Standby For Titanfall

• CHBF
Rob SOS schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:24:
[...]

omdat het zoeken naar gameplay/review video's super lastig is natuurlijk op de jijbuis. 8)7
Zoals ik het ook gemakkelijk zelf in Steam kan intypen! Ai, wat ben jij snel op jouw tenen getrapt. Nogmaals, het is slechts een suggestie voor de volgende keer aangezien die trailers op Steam zo goed als nutteloos zijn en nauwelijks gameplay laten zien.

[Voor 10% gewijzigd door CHBF op 28-12-2017 23:40]

• Sempy
Nog een hidden gem, The Beggars Ride. Erg leuke platformer, ook voor kinderen goed te doen, slechts € 0,59.

• Avioto
  • Laatst online: 09-10 16:22
Ik had ook nog een paar aanraders:

Power Hover - €0,59
Een hoverboard game waarbij je het einde van de level moet halen terwijl je obstakels moet vermijden en collectibles kan verzamelen. Ik deed er ongeveer 5 uur over om het uit te spelen.

Survivor Squad - €0,59
2D top-down survival game waarin je 4 overlevenden door levels heen loods, terwijl je supplies verzameld.

Game Corp DX - €0,74
Management game waarbij je je eigen game studio opricht en succesvol moet maken.

Lyne - €0,89
Goede puzzel game die erg complex word na een paar puzzels.

One Finger Death Punch - €0,99
Brawler waarbij je maar 2 knoppen gebruikt om te vechten. Onwijs stylish, intens en verslavend. Ik heb 13 uur in de game zitten en ben nog lang niet bij het einde.

Knightmare Tower - €0,99
2D actie game waarbij je omhoog vlieg en moet vermijden om naar beneden te vallen door vijanden te verslaan.

Insurgency - €1,49
Tactische multiplayer shooter. Erg intens, niet voor de casual spelers. Gemiddeld nog zo'n 4000 spelers online.

The Blackwell bundle - €3,79
4 korte point & click games waar je een spook detective speel en andere geesten naar het hiernamaals moet sturen. De laatste game in de serie zit niet in de bundle, Epiphany. Die is 1,99. (En als je van Point & Click games houd, check alle games van Wadjet Eye. Technobabylon is mijn favoriet.)

The Dream Machine - €9,15
Niet de goedkoopste, maar het geld meer dan waard. Een stop-motion point & click game waar meer dan 6 jaar aan gewerkt is. Goede puzzels en een bizar verhaal en wereld. Je kan ook episode 1&2 kopen voor 0,99.

Steam/XBL: Avioto

• Quellien
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 26-11 22:34

Quellien

Excrement producer

Avioto schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:23:

Insurgency - €1,49
Tactische multiplayer shooter. Erg intens, niet voor de casual spelers. Gemiddeld nog zo'n 4000 spelers online.
[afbeelding]
Zeker weten, blijft fantastisch. Er is geen echte hud, ammo is op de gok, health ook. Geen corsair of je moet er een "kopen" (je krijgt in begin van iedere map en aantal punten om je uitrusting mee samen te stellen). Top spel, zeker voor dat geld.

• Anthor
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
CHBF schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:37:
[...]

Ik geef de link zodat je Instabuy kan doen, niet voor de filmpjes :+
Zelf kijk ik wel naar die filmpjes op steam, en als iets leuk lijkt en nog minder dan een biertje kost dan doe ik niet heel moeilijk. Ik koop wel eens iets dat ik niet leuk vind of nog nooit opgestart hebt, maarja zo gaat dat. Voor mij is dat de charme van de indie spellen, dat er echte goede tussen zitten.
Als het duurder wordt dan ben ik ook wel kritisch.

Rimworld bv zou ik zeker wat gameplay van kijken voor die prijs. Maar als je van bouwen/managen houdt dan moet je die echt bekijken, weet niet of het een populair spel is. Het is wat aan de prijs maar wel erg goede game. Onlangs was er weer een update met uitbreiding dus er wordt wel actief aan gewerkt als alpha. Heel veel random events en dingen die effect op elkaar hebben

Random shit die kan gebeuren:
Avioto schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:23:

...

One Finger Death Punch - €0,99
Brawler waarbij je maar 2 knoppen gebruikt om te vechten. Onwijs stylish, intens en verslavend. Ik heb 13 uur in de game zitten en ben nog lang niet bij het einde.
[afbeelding]
One finger Deathpunch is idd wel een leuke, vooral als je van simpele uitdagenmde gameplay houdt.
Typisch een spel dat echt ziekelijk snel kan gaan maar dat je in een soort zen-modus / 'the zone' zit.
De muziek is ook erg goed bij het spel. Ik heb er 61 uur in zitten, en speel het niet echt meer, maar toch start ik het nog wel eens op. 3000+ in survival mode 8)
En als je dat hoverboard spel en OFDP goed vind moet je ook Super Hexagon even bekijken. 2 knopjes Uitdagend en in rondjes. :D
Voor hetzelfde maar dan met 3 knopjes is Boson X ook wel wat
En als je toch bezig bent ook 10 second ninja even checken :)

Het viel me op dat Antichamber Twee keer genomineerd is voor een award. het spel is al uit 2013, en imnho onderbelicht. Echt een goed first person puzzel spel, een onwijze mindfuck.
Ik zou geen reviews kijken ivm spoilen van gameplay en puzzels. Het lijkt in het filmpje /screenshots op steam niet echt 'af' maar dat hoort bij de sfeer. Ik vind het even af en goed als bv portal 2 of Talos Principle.
.Hier staat mijn steam review, dat zegt wel genoeg hoop ik.

Ik kwam net op de twitter van de Dev van rimworld iets tegen over http://steam250.com/ daar staan er best veel tussen die ik ook heb en aan kan raden, misschien leuk om ideeën op te doen
@Avioto Ik zag Lyne er ook tussen staan, die zit nu in mn cart :)

[Voor 75% gewijzigd door Anthor op 29-12-2017 16:51]

• Partypsych
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 27-11 21:27
Wellicht niet 100% sale gerelateerd, maar 10% off op They are Billions op steam

Voor mij echt de sleeper hit van het jaar, soort van Age of Empires vs StarCraft waarin je een kolonie moet beschermen tegen waves van zombies, klinkt simpel maar is enorm leuk met een flinke leercurve in het begin :)

• grote_oever
Partypsych schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:37:
Wellicht niet 100% sale gerelateerd, maar 10% off op They are Billions op steam

Voor mij echt de sleeper hit van het jaar, soort van Age of Empires vs StarCraft waarin je een kolonie moet beschermen tegen waves van zombies, klinkt simpel maar is enorm leuk met een flinke leercurve in het begin :)
Ik heb hem ook gekocht gisteren. Niet echt verstandige aankoop van me. Kwam er vannacht om 02.00 achter dat ik naar bed moest. Ik vermoed trouwens dat hij altijd op deze prijs blijft (20 euro).

Gave game, maar hoop dat ze er op korte termijn iets meer content in stoppen. Want denk dat je al snel uitgekeken bent op de game.

[Voor 19% gewijzigd door grote_oever op 29-12-2017 17:01]

• Odysseus87
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 26-11 19:11
grote_oever schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:56:
[...]

Ik heb hem ook gekocht gisteren. Niet echt verstandige aankoop van me. Kwam er vannacht om 02.00 achter dat ik naar bed moest. Ik vermoed trouwens dat hij altijd op deze prijs blijft (20 euro).

Gave game, maar hoop dat ze er op korte termijn iets meer content in stoppen. Want denk dat je al snel uitgekeken bent op de game.
Er komt een campaign (confirmed) en mocht het spel een succes blijken dan gaan ze 'misschien' een multiplayer toevoegen. Er is wel van de week op een dev map (kunnen modders bij komen) een map toegevoegd waarbij er 2 command centers op 1 map zijn, wellicht de start om wat multiplayer te testen.

• A13X
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 23:37

A13X

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ

Mijn aankopen deze sale:
Divinity_II_Developers_Cut

Kingdoms_of_Amalur_Reckoning het pakket met uitbreidingen.

Beide al eens gedeeltelijk gespeeld, nu ook maar eens aangeschaft om ze nog eens te spelen.

STALKER_Shadow_of_Chernobyl

De bundel met alle 3 de games aangeschaft, groot fan van fallout en de metro series, veel van gehoord dus ook maar eens gehaald.

Al met al heel beschaafd met geen €25,- uitgegeven. :)

[Voor 7% gewijzigd door A13X op 29-12-2017 20:37]

The tweaker formaldehyde known as Raym09

• change1001
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 25-11 20:25
Ik heb 20 euro Steam-tegoed gekregen voor kerst, maar heb geen idee waar ik het aan uit moet geven.

Leuke games die ik veel heb gespeeld afgelopen tijd zijn: Rocket League, Euro Truck Simulator 2 (heb Frankrijk en Italië nog niet), Train Simulator, PUBG, Planet Coaster.

Iemand leuke ideetjes?

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

@change1001
American Truck simulator met de expansies heb je wel voor minder dan 20€ maar het is in feite ETS2 met minder bochten en een ander landschap. (wel vermakelijk verder dat wel)

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• Sempy
Nog een leuke Indie voor € 0,49 is Strikey Sisters. Arkanoid-kloon die ook in local COOP gespeeld kan worden.

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 02:28
change1001 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:06:
Ik heb 20 euro Steam-tegoed gekregen voor kerst, maar heb geen idee waar ik het aan uit moet geven.

Leuke games die ik veel heb gespeeld afgelopen tijd zijn: Rocket League, Euro Truck Simulator 2 (heb Frankrijk en Italië nog niet), Train Simulator, PUBG, Planet Coaster.

Iemand leuke ideetjes?
Northgard wat voor je? Heb dit jaar heel veel plezier gehad van deze game. Met vrienden tegen de ai, tegen vrienden en behoorlijk wat moeite tegen de ai in mijn eentje :+

Het leuke van het spel vind ik dat de grootste tegenstander niet de andere speler is, maar wat het spel allemaal veroorzaakt. Winters met blizzards, ziektes, Wolfpacks etc

• jaydenjarno
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 09:23
Zijn er nog games die lijken op de oude command and conquer? Dus een basis bouwen, leger opbouwen en dan aanvallen ? Tijdje uit de pc games geweest en wil wel weer wat proberen

• Benga
jaydenjarno schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 08:16:
Zijn er nog games die lijken op de oude command and conquer? Dus een basis bouwen, leger opbouwen en dan aanvallen ? Tijdje uit de pc games geweest en wil wel weer wat proberen
Ik volg! Al gedacht om Suprème Commander of Total Ann. Te proberen maar dat zijn ook oldies. (Zoals mijzelf 😊)

• crazyman2008
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 25-11 16:04
act of aggression?

• Njay
  • Laatst online: 23-11 14:47
;( ik mis C&C ;(

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Gratis: http://www.openra.net/

Niet direct Steam sale-gerelateerd, maar wel C&C :P

[Voor 22% gewijzigd door anandus op 30-12-2017 10:45]

• Njay
  • Laatst online: 23-11 14:47
anandus schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 10:40:
[...]

[...]

Gratis: http://www.openra.net/

Niet direct Steam sale-gerelateerd, maar wel C&C :P
oeh straks even proberen thx

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• Beakzz
Nog niet uit, maar eentje om in de gaten te houden :

https://www.team17.com/introducing-forged-battalion/

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 09:25

Dutchredgaming

ICT Beheerder

change1001 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:06:

Iemand leuke ideetjes?
Misschien American Truck SImulator of City Skylines?

BTW ik twijfel om Hardware Engineers te kopen, wel Early Access, maar ziet er wel leuk uit

http://store.steampowered.com/app/485900/Hardware_Engineers/

Review QNAP TS-230 NAS

• grote_oever
Dutchredgaming schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 18:44:
[...]

BTW ik twijfel om Hardware Engineers te kopen, wel Early Access, maar ziet er wel leuk uit

Ik ben altijd zeer sceptisch tegenover een game die meer dan een jaar in early access zit en waarbij ze op steam al 50 procent korting geven.
grote_oever schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 19:17:
[...]

Ik ben altijd zeer sceptisch tegenover een game die meer dan een jaar in early access zit en waarbij ze op steam al 50 procent korting geven.
offtopic:
Zoals Kerbal Space Program? ;) Zat jaren in beta en kwam vaak met korting voorbij.

Maar ben het over het algemeen met je eens, hoor :)

[Voor 7% gewijzigd door anandus op 30-12-2017 19:23]

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

grote_oever schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 19:17:
[...]

Tja het is de enigste game in z'n soort en wordt 2x per maand geüpdatet. Maar early access is natuurlijk wel tricky

Review QNAP TS-230 NAS

• grote_oever
anandus schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 19:23:
[...]
offtopic:
Zoals Kerbal Space Program? ;) Zat jaren in beta en kwam vaak met korting voorbij.

Maar ben het over het algemeen met je eens, hoor :)
Ik wil ze niet allemaal over één kam scheren, want Kerbal Space Program heb ik helemaal grijs gespeeld (maar is inmiddels al wel tijdje uit EA). Moet wel eerlijk zeggen dat dit ook één van de weinig games is die ik in "green light" of "Early access" heb gekocht. Zelfde geld voor Factorio. Gamne ook helemaal grijs gespeeld. Is nu niet in de aanbieding (en zal het ook niet worden), maar is zeker een aanrader om op te pakken.

Daarnaast heb ik nog een aantal games en die blijven gewoon in Early acces:
- 7 days to die
- Day z
- Black Mesa
- enz

• Avioto
  • Laatst online: 09-10 16:22
Grey Goo is gemaakt door oud-Westwood devs, misschien is dat wat?

Steam/XBL: Avioto

• A13X

A13X

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ

Starcraft? Meer sci-fi, maar nog redelijk recent.

Warzone 2100 (oudje en pittig imo)

• grote_oever
Raym09 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 19:57:
[...]

Starcraft? Meer sci-fi, maar nog redelijk recent.

Warzone 2100 (oudje en pittig imo)
En we hebben het recentelijk gehad over "they are billions". Valt niet helemaal in straatje C&C, want tis een combi tussen RTS en towerdefense. Maar is prima te doen.

• MiAnVaSa
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 08:53
Heb tijdens de Winter Sale deze games aangekocht:

Tales of Berseria
Deus Ex: Human Revolution

• mindcrash
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Grey Goo (Petroglyph Games, ex-Westwood)
8-bit Armies (idem)
8-bit Hordes (idem)
8-bit Invaders (idem)

8-bit Armies is het beste te omschrijven als "Command & Conquer meets pixel graphics" en Grey Goo als "StarCraft zonder APM based micromanagement"

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• glowman
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 27-11 00:34
misschien een wat minder populaire game (volgens mij een kickstarter die zijn beloftes niet helemaal is nagekomen), maar ik heb me prima vermaakt met planetary annihilation

• GeFoX
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 09:35
http://store.steampowered...gression__Reboot_Edition/

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Raym09 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:35:
Mijn aankopen deze sale:
Divinity_II_Developers_Cut

Kingdoms_of_Amalur_Reckoning het pakket met uitbreidingen.

Beide al eens gedeeltelijk gespeeld, nu ook maar eens aangeschaft om ze nog eens te spelen.

STALKER_Shadow_of_Chernobyl

De bundel met alle 3 de games aangeschaft, groot fan van fallout en de metro series, veel van gehoord dus ook maar eens gehaald.

Al met al heel beschaafd met geen €25,- uitgegeven. :)
Tip van een echte Stalker Fan.... ga kijken voor de complete mods voor alle drie, deze mod geeft de graphics een flinke boost naar huidige standaarden door oa HD textures en betere belichting.

Aanrader is ook de gratis Lost Alpha, stand alone gebasseerd op de Alpha van Stalker SOC,
YouTube: S.T.A.L.K.E.R. Lost Alpha Gameplay Maxed Out 1080p
Inmiddels weer een nieuwe versie voor
moeilijker en realistischer dan fallout...

[Voor 7% gewijzigd door Scighera op 31-12-2017 14:09]

www.triathlete.nl

• JanAd
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 12-11 15:16

JanAd

Toss a coin...

grote_oever schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:56:
[...]

Ohh, net een paar Gameplay video's bekeken... dat is er echt eentje voor mij _/-\o_

Mercie voor de tip.

[Voor 4% gewijzigd door JanAd op 31-12-2017 14:46]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• grote_oever
JanAd schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:45:
[...]

Ohh, net een paar Gameplay video's bekeken... dat is er echt eentje voor mij _/-\o_

Mercie voor de tip.
Ik heb even een centraal topic gemaakt hiervoor: [PC] They are billions

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Heb toch Early Acces gekocht, best wel een leuke spel.

Soort Mycom/pc winkel simulator :P

Review QNAP TS-230 NAS

• u34186
  • Niet online
Dutchredgaming schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:15:
Heb toch Early Acces gekocht, best wel een leuke spel.

Soort Mycom/pc winkel simulator :P
Ziet er leuk uit :) Jammer, mei 2017 kostte ie nog geen euro. Maar 5 euro is ook een prima prijs, voor wat ik zie in de Let's plays!

edit:
@Dutchredgaming Klopt, dat was Itch.io.

[Voor 7% gewijzigd door u34186 op 01-01-2018 21:41]

My Filters: /https\:\/\/tweakers.net\/i\/.*\/1280x400\/.*\/i\/[0-9]{10}/$image,domain=tweakers.net

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Evanescent schreef op maandag 1 januari 2018 @ 21:39:
[...]

Ziet er leuk uit :) Jammer, mei 2017 kostte ie nog geen euro. Maar 5 euro is ook een prima prijs, voor wat ik zie in de Let's plays!
Als ik me niet vergis wat het niet op Steam, maar op Itch.io

Ik werk ook in zo'n business, maar ik mag van mijn werk niet aan hardware zitten. Maar het is best wel realistisch

[Voor 12% gewijzigd door Dutchredgaming op 01-01-2018 21:45]

Review QNAP TS-230 NAS

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 27-11 19:00

The Inquisitor

Greetings weaklings

Deze sale toch maar eens The Divison gekocht na al een jaar getwijfeld te hebben. Na het free weekend overtuigd geweest om hm binnen te hengelen. Daarnaast ook Watch Dogs 2 en Life is Strange: BtS gekocht... beide stonden al tijdje op mijn verlanglijst, maar beide gaan helaas retour. WD2 wilt niet normaal draaien vanwege systeemspecificaties, en LiS: BtS heb ik eindelijk aan de praat gekregen (er was een probleem met Windows update en Unity) maar draait alsnog buggy met 60fps (visuals blijven 'hangen'), dus dat is niets.

Twijfel nu om Hellblade: Senua's Sacrifice te kopen... ziet er interessant uit, heeft goede reviews en houdt wel van vikingen en onderwereld settings.

• mindcrash
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Wie nog voor 4 januari het een en ander in wil slaan voor de prijzen weer omhoog gaan en geen idee heeft wat te kopen heeft Valve wat lijstjes online gezet met statistisch gezien de best verkopende en meest gespeelde spellen van 2017.

Heb net zelf een beetje rondgebladerd en moet inderdaad zeggen dat je niet bepaald de plank misslaat als je via deze lijsten een winkelwagentje (of meerdere als je wat meer te besteden hebt ;) ) vult.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• A13X

A13X

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ

Scighera schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:05:
[...]
Inmiddels weer een nieuwe versie voor
moeilijker en realistischer dan fallout...
Ga ik zeker doen, net de starter mod voor SoC geïnstalleerd. Ga eerst die maar eens spelen :7

Ene... Ben een casual gamer, fallout is ideaal O-) geen tijd of geduld voor hardcore gaming :+ moeilijker of realistischer is alleen maar frusterend :P

(eerste uurtjes stalker bevallen goed overigens, dikke prima 8))

• Grumpmeister
  • Laatst online: 27-11 00:25
Ik heb na een jaar niks in sales gekocht te hebben toch maar weer een paar games aangeschaft:

- Steamworld Dig 2: Heb ik ook op de Switch, maar omdat ik 'm interessant vind om mogelijk ook te speedrunnen toch ook voor PC aangeschaft. Leuk spel verder, en interessant om te kapot te maken :)
- Enter the Gungeon: Zag er best interessant uit, wel geinige BoI-achtige gameplay.
- Fez: 99 cent... Leek me sowieso wel leuk.

Misschien dat ik Just Cause 3 er nog bij doe, maar daar blijft het dan ook bij.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• grote_oever
Steam haat me!!!

8x level 9 kaart.
0x level 1 kaart

• shaiwa887
  • Laatst online: 23:24
grote_oever schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:28:
Steam haat me!!!

...

8x level 9 kaart.
0x level 1 kaart
Ik ruil ze meestal met een bot via StreamTrade Matcher
Ga nu voor lvl 5

star citizen referal code

• Benga
Welke Trackmania raden jullie aan? Zou wel splitscreen moeten hebben en bij de recente uitgaven is dat eruit gesloopt?? Wat een rare move.

• Sempy
Benga schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 07:08:
Welke Trackmania raden jullie aan? Zou wel splitscreen moeten hebben en bij de recente uitgaven is dat eruit gesloopt?? Wat een rare move.
Nieuwste is Trackmania Turbo en die heeft volgens Steam page gewoon split screen. Lijkt een stuk duurder dan andere delen, maar hier krijg je alle omgevingen in 1x en uiteraard nieuwer.

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
Kan je een game kopen en die in je inventaris houden voor een gift>? Ik heb iemand die verjaart binnen 3 weken.

En wat een embarlijke servers heeft steam toch...Probeer al halfuur mijn kaarten te verkopen.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

AntiChrist7 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 19:52:
Kan je een game kopen en die in je inventaris houden voor een gift>? Ik heb iemand die verjaart binnen 3 weken.
Ja, gewoon kopen als gift ipv voor jezelf na het winkelmandje

• Beakzz
grote_oever schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:28:
Steam haat me!!!

[afbeelding]

8x level 9 kaart.
0x level 1 kaart
Verkoop gewoon de kaarten die je over hebt en koop van dat geld degene die je mist.

• Kraz
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 09:10

Kraz

Saving the world

Ik zelf speel nog regelmatig Planetary Annihilation Titans.
Zeer vermakelijk! :)

• PdeBie
  • Laatst online: 07:56
Heb deze sale alleen ABZU gekocht. Even een lekkere relax game in plaats van altijd maar dat schieten etc. :)
The Inquisitor schreef op maandag 1 januari 2018 @ 21:53:
Deze sale toch maar eens The Divison gekocht na al een jaar getwijfeld te hebben.
Is dat leuk om SP te spelen? Of ken je meerdere mensen die het spelen?

[Voor 42% gewijzigd door PdeBie op 04-01-2018 12:31]

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

PdeBie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:29:
Heb deze sale alleen ABZU gekocht. Even een lekkere relax game in plaats van altijd maar dat schieten etc. :)

[...]

Is dat leuk om SP te spelen? Of ken je meerdere mensen die het spelen?
Dat was dus een van de redenen dat ik zo lang heb getwijfeld om hm te kopen: ik speel bijna altijd solo en heb het niet zo op multiplayer.

Tot nu toe ontdekt; alleen spelen is zeker mogelijk en leuk, maar soms wel erg lastig. Lastiger dan met meerdere, dat zeker. Tweede ding; matchmaking werkt soms erg goed, dus als je naar een missie gaat kun je ook kiezen om te wachten op meerdere spelers en dan speel je met onbekenden.

Intussen heb ik 1 iemand overtuigd om mee te spelen, maar door gebrek aan tijd alsnog moeilijk. Samen (of met meer) is wel echt leuker, maar alleen kan dus ook.

Als je hm koopt, let me know, misschien kunnen we samen spelen, ik speel weinig ivm tijd dus ben nog een laag lvl :P

• noil
  • Laatst online: 11-11 09:29
Probeer net 2 games aan te schaffen in de steam android app.

Ben ik de enige met dit probleem?

[Voor 33% gewijzigd door noil op 04-01-2018 14:14. Reden: Andere img url]

• u34186
  • Niet online
noil schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:59:

[afbeelding]

Plak je afbeelding gewoon even op imgur.com, want nu geeft ie een 403 Forbidden.

• Ketho
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 06:33
noil schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:59:

[afbeelding]

Heb inderdaad hetzelfde probleem met iDEAL via de android app, via de Steam client werkte het weer wel

• noil
  • Laatst online: 11-11 09:29
Ketho schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:25:
[...]

Heb inderdaad hetzelfde probleem met iDEAL via de android app, via de Steam client werkte het weer wel
ik heb mijn aankoop nog voor het einde van de sale op mijn pc uitgevoerd.
Verbaasde me wel, tijdens een sale valt er veel te verdienen maar mensen anuleren hun aankoop zo als hun voorkeur betaalmethode niet werkt.

• KipCurreh
  • Registratie: oktober 2013
  • Nu online

KipCurreh

Nightcrawler

Was niet echt van plan iets aan te schaffen, maar na wat twijfelen toch overstag gegaan voor deze ;

Rise of the Tomb Raider
Oxygen Not Included
Company of Heroes 2 Master Collection

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Nitro+ RX5700XT Asus Prime X470 Pro

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik heb uiteindelijk mijn Euro truck sim 2 collectie uitgebreid met alle maps en de cargo expansies, en de american truck sim gehaald. Meer dan dat ik van plan was, maar wel het geld waard gezien de uren die ik er aan spendeer.

• Cybergamer
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 27-11 20:26
Al met al kom ik er aardig goedkoop vanaf dit jaar: :Y)

Arma 3 Apex
Watch Dogs 2
Superflight (omdat die uniek is)
Condition Zero (om de collectie compleet te maken)
Sunrise: survival (2x, binnenkort eens proberen met een maat van mij)

[Voor 17% gewijzigd door Cybergamer op 06-01-2018 15:37]

Nog geen lid van Gifts For Tweakers en voldoe je aan de eisen? Stuur een DM naar 1 vd Mods! | MaakJeSmaak | YouTube | Twitch

• grote_oever
Voor mij ook. De grootste sale die ik gekocht heb is putt-putt - red de dierentuin.

Heb ook nog They are billions gekocht, maar dat is niet echt een sale.

• Beakzz
Totaal niet goedkoop hier. Had net een Oculus rift binnen gekregen voor de sale begon. 14 games gekocht :+ (en 4 in de Oculus sale).
Pagina: 1 2 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee