Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:37:
[...]
Dank je voor de adviezen, ik zou echter liever een link krijgen naar de gameplay/review-video's op Youtube aangezien die trailers zo goed als waardeloos zijn om te weten hoe het spel is, een paar minuten gameplay is veel nuttiger. Slechts een suggestie voor een volgende keer.

Ik geef de link zodat je Instabuy kan doen, niet voor de filmpjes

Zelf kijk ik wel naar die filmpjes op steam, en als iets leuk lijkt en nog minder dan een biertje kost dan doe ik niet heel moeilijk. Ik koop wel eens iets dat ik niet leuk vind of nog nooit opgestart hebt, maarja zo gaat dat. Voor mij is dat de charme van de indie spellen, dat er echte goede tussen zitten.
Als het duurder wordt dan ben ik ook wel kritisch.
Rimworld bv zou ik zeker wat gameplay van kijken voor die prijs. Maar als je van bouwen/managen houdt dan moet je die echt bekijken, weet niet of het een populair spel is. Het is wat aan de prijs maar wel erg goede game. Onlangs was er weer een update met uitbreiding dus er wordt wel actief aan gewerkt als alpha. Heel veel random events en dingen die effect op elkaar hebben
Random shit die kan gebeuren:
One finger Deathpunch is idd wel een leuke, vooral als je van simpele uitdagenmde gameplay houdt.
Typisch een spel dat echt ziekelijk snel kan gaan maar dat je in een soort zen-modus / 'the zone' zit.
De muziek is ook erg goed bij het spel. Ik heb er 61 uur in zitten, en speel het niet echt meer, maar toch start ik het nog wel eens op. 3000+ in survival mode
En als je dat hoverboard spel en OFDP goed vind moet je ook Super Hexagon even bekijken. 2 knopjes Uitdagend en in rondjes.

Voor hetzelfde maar dan met 3 knopjes is Boson X ook wel wat
En als je toch bezig bent ook 10 second ninja even checken
Het viel me op dat
Antichamber Twee keer genomineerd is voor een award. het spel is al uit 2013, en imnho onderbelicht. Echt een goed first person puzzel spel, een onwijze mindfuck.
Ik zou geen reviews kijken ivm spoilen van gameplay en puzzels. Het lijkt in het filmpje /screenshots op steam niet echt 'af' maar dat hoort bij de sfeer. Ik vind het even af en goed als bv portal 2 of Talos Principle.
.Hier staat mijn steam review, dat zegt wel genoeg hoop ik.
Ik kwam net op de twitter van de Dev van rimworld iets tegen over
http://steam250.com/ daar staan er best veel tussen die ik ook heb en aan kan raden, misschien leuk om ideeën op te doen
@
Avioto Ik zag Lyne er ook tussen staan, die zit nu in mn cart
[
Voor 75% gewijzigd door
Anthor op 29-12-2017 16:51
]