Tweakmans schreef op donderdag 29 december 2016 @ 16:35:
Hoe gaan jullie op zoek naar iets? De halve wereldbevolking en hun moeder weten dat er een nieuwe Call of Duty is, maar hoe vind je de minder bekende maar leuke indies? Het hele jaar door al het nieuws volgen en die games aan je wishlist toevoegen om ze later te kopen wanneer er een sale is? Soms zie ik door de bomen het bos niet meer en vind ik het best lastig om iets nieuws te ontdekken tussen die honderden games in het reusachtige aanbod.
Dat is ook een van die first world problems, (vooruit op CoD na) verwacht je als je altijd goed deals bijhoud vanzelf een bundle of deal waar je de game voor een habbekrats kunt kopen. Dus waarom nu game horden als er de kans is dat hij een aantal maanden later gewoon in een bundel verschijnt. Eigenlijk wordt het dan al voor je gefiltert, want je ziet vervolgens een paar games in een bundle en je kunt ja of nee zeggen. Tenzij je het verwacht nú te willen spelen is dat natuurlijk altijd de beste optie.
Maar qua hidden gems; Reddit doet ook altijd leuk mee met lijstjes

->
https://www.reddit.com/r/..._sale_hidden_gems_thread/
Verder wil ik nog wel eens tijdens de sale zoeken op de goedkopere games en dan sorteren op reviews. Zolang je de 'shower with my dad simulator'-achtige titels gewoon negeert bij het lezen, is het met een aantal tabjes prima te sorteren. Scheelt natuurlijk ook als je een brede smaak hebt van games, dan is het vaak snel goed, zolang de game zelf maar goede reviews heeft.
En zelf check ik ook even standaard astats om te kijken of de game geen broken achievements heeft, want anders
Mijn contributie waarbij ik zeg van bekijk eens is
Cultures 3 +4 voor 1,59€, zeer relaxte micro management / building / strategy game. Vroeger ook al gespeeld, verjaart echt prima ook met hogere resoluties. En voor de farmers, een van de twee heeft cards
Edit; en altijd
Rise of Nations natuurlijk, blijft een van de beste RTS games imo
[
Voor 6% gewijzigd door
MusicAddict op 29-12-2016 18:16
]