Steam Winter Sale 2016 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 31.643 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 15:10
Ik heb inmiddels 10 uurtjes gameplay erop zitten met "South Park the Stick of Truth". Voor een ieder die de show leuk vindt of vond is dit een aanrader, het is alsof je in een aflevering zit met alle nodige humor van dien!

Hij is momenteel 7,50€ dus doe er je voordeel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 11:14

Wailing_Banshee

You're Next

Far Cry Primal, Duke Nukem en de Assassin's Creed Trilogy (de side scrollers).

Er komt nog een Duke Nukem zodat we hem samen kunnen spelen.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 23:49
MikeVM schreef op maandag 26 december 2016 @ 22:40:
[...]

firewatch is wel leuk, het is geen 20 euro waard, maar 10 euro zeker wel vind ik.
je moet het zien als een lange film van 4 uur. en in de filmzaal betaal je evenveel :)

mijn schade tot nu toe:

- Banished (vandaag al een paar uur gespeeld, het is al geen weggegooid geld)
- Assassins creed II (its a classic, and i want to have it..)
- the stanley parable *
- life is strange *

*na firewatch gespeeld te hebben zou ik wel meer story-telltale games willen spelen, hopenlijk zijn ze even goed als mijn eerste kennismaking met de genre
Ha leuk, bij mij omgekeerd... Door het meerdere malen doorspelen van Life Is Strange staat Firewatch op de wishlist :) Voor LIS moet je inderdaad ff lekker gaan zitten en je voorbereiden op mooie "Holy shit!" momenten.

Steam Sale schade tot dusver: 3 DLC's voor Ticket to Ride :p Maar meer omdat 'k die gisteren al wilde hebben om met wat familie te spelen. Vanavond nog maar ff door Steam heen neuzen en dan onder andere Firewatch halen. En zit toch wel stevig te denken aan de Steam Link :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [object Object]
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 12:25
Rocket League gekocht, en totaal geen spijt van! Speel het nu met keyboard en gaat goed. Zag wel dat een controller wordt aangeraden, en ook dat de Steam controllers in de aanbieding zijn. Misschien goed om te weten :)

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
demokert schreef op maandag 26 december 2016 @ 23:56:
Ik heb inmiddels 10 uurtjes gameplay erop zitten met "South Park the Stick of Truth". Voor een ieder die de show leuk vindt of vond is dit een aanrader, het is alsof je in een aflevering zit met alle nodige humor van dien!

Hij is momenteel 7,50€ dus doe er je voordeel mee!
Is het ook leuk als South Park niet echt mijn humor is?
Ik vind het niveau iets teveel "poep- en plasgrapjes", maar heb wel gehoord dat het een goed spel is, dus zit in dubio.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 15:10
anandus schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:35:
[...]

Ik vind het niveau iets teveel "poep- en plasgrapjes", maar heb wel gehoord dat het een goed spel is, dus zit in dubio.
Dat is natuurlijk lastig te zeggen, er zitten inderdaad "poep- en plasgrapjes" in maar ook absurde dingen die je van South Park kan verwachten, of het spel iets voor jou is kan ik natuurlijk niet beoordelen, misschien even naar de trailer kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:06

muhda

Time & Space traveler

Besiege and City Skylines ga ik oprapen voor die prijs.

Ik wil nog een leuke sandbox game, denk dat het Saints Row 3 wordt.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
[...]

Er zit best veel slimme humor in, zelfs een paar doordenkers. Maar de poepgrapjes zijn er ook genoeg inderdaad. Ik vond het in ieder geval een stuk grappiger dan de 3 laatste seizoenen van de show bijelkaar.

7,50 is een waanzinnig goede deal voor die game vind ik.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:17
Cities: Skylines incl. DLC's is al aangeschaft, maar ik zit nog te twijfelen over Far Cry: Primal en Tom Clancy's The Division. Beide games zijn €24,99. Zijn er mensen die deze games hebben en me kunnen vertellen of deze prijzen het geld waard zijn, of dat het verstandiger is om nog even te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:46

Snippertje

Light up your life

Zit zelf ernstig te twijfelen om een steam link + controller aan te schaffen. Ik heb nu al een aantal keer gestreamt via mijn server, maar die is niet zo krachtig en daarnaast kan ik mijn regulieren PC dan niet meer gebruiken.

Mensen hier die steamlink zouden aanraden?

Schade voor deze sale:

- Grim Fandango
- Wolfenstein: The New Order
- Command and Conquer collectie

Verder ga ik waarschijnlijk nog the Witcher en Tomb Raider aanschaffen. Maar heb daar vooralsnog niet echt tijd voor.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 19:21
StevoMark10 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 11:32:
Cities: Skylines incl. DLC's is al aangeschaft, maar ik zit nog te twijfelen over Far Cry: Primal en Tom Clancy's The Division. Beide games zijn €24,99. Zijn er mensen die deze games hebben en me kunnen vertellen of deze prijzen het geld waard zijn, of dat het verstandiger is om nog even te wachten?
The Division is wel een aardige game, maar niet 25 euro aardig. Rond de 15 zou ik 'm pas overwegen. Ik heb 'm zelf vanaf launch, ongeveer 60 uur ingestoken maar daarvan is 20 uur frustratie over de limited end game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:31

Vrijdag

De Zwarte

Wolfenstein is hier goedkoper (nog een kwartiertje)
https://www.bundlestars.com/en/star-deal

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18:16

JanAd

Wind’s howling

Voorlopig heb ik deze gekocht:

- Doom
- South Park the Stick of Truth

Ik ben de Episode 1 en 2 van Half-Life 2 nog aan het overwegen voor die paar euro >:)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:43
[object Object] schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:21:
Rocket League gekocht, en totaal geen spijt van! Speel het nu met keyboard en gaat goed. Zag wel dat een controller wordt aangeraden, en ook dat de Steam controllers in de aanbieding zijn. Misschien goed om te weten :)
Een controller is zeker aan te raden voor dit spel. Zeker als je aan arials begint te denken. Verder wil ik je aanraden om voor een XBOX 360 of PS4 controller te gaan, want persoonlijk kan ik echt niet wennen aan de Steamcontroller.

Het leek me echt een ideaal ding en heb hem gelijk bij de release gehaald, maar tot nu toe heeft het me alleen maar frustratie opgeleverd aangezien het zo afwijkt van andere controllers en zelfs bij een RTS of building game kan ik er bijna niks mee. Het kan ook de ouderdom zijn natuurlijk :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Mag verwijderd worden

[ Voor 95% gewijzigd door Luxicon op 27-12-2016 18:01 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Snippertje schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 11:34:
Zit zelf ernstig te twijfelen om een steam link + controller aan te schaffen. Ik heb nu al een aantal keer gestreamt via mijn server, maar die is niet zo krachtig en daarnaast kan ik mijn regulieren PC dan niet meer gebruiken.

Mensen hier die steamlink zouden aanraden?
Ik kan je de Link aanraden! De meeste spellen zijn prima te spelen zonder vertraging. Het wordt wat moeilijker bij snelle spellen zoals online shooters of Rocket League. Daar moet je voor goede prestaties wat kwaliteit inleveren. Maar die speel ik zelf eigenlijk toch niet op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:05

The Inquisitor

Greetings weaklings

Tk55 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 18:06:
[...]

Ik kan je de Link aanraden! De meeste spellen zijn prima te spelen zonder vertraging. Het wordt wat moeilijker bij snelle spellen zoals online shooters of Rocket League. Daar moet je voor goede prestaties wat kwaliteit inleveren. Maar die speel ik zelf eigenlijk toch niet op de bank.
Mee eens. Zelf gekocht voor 66 euro (non sale) en het is een topproduct. Ik game weinig ivm tijdgebrek, maar wanneer nodig werkt het als een tierelier. Life Is Strange was heerlijk om te spelen terwijl ik half op de bank lag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

The Inquisitor schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 18:34:
[...]

Mee eens. Zelf gekocht voor 66 euro (non sale) en het is een topproduct. Ik game weinig ivm tijdgebrek, maar wanneer nodig werkt het als een tierelier. Life Is Strange was heerlijk om te spelen terwijl ik half op de bank lag :D
Top de controller en de link gekocht! Ben benieuwd hoe die gaat zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

JanAd schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 17:35:

Ik ben de Episode 1 en 2 van Half-Life 2 nog aan het overwegen voor die paar euro >:)
Die zouden ze verplichte kost moeten maken.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
azz_kikr schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 21:59:
[...]

yep, hoort bij je opvoeding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:34
gnauw schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:22:
[...]

zo iets wel .. dat was mijn kennismaking met steam .......... Oranje box :-)

zeker vind ik dat je Valve moet steunen en dan maar hopen dat HL 3 maar snel mag komen ... ik wacht nu al jaren ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Iemand weet of How to Survive 2 iets is?
Gameplay gezien spreekt me aan om dit samen met een vriend te spelen.

Iemand al ervaring met dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

[...]

Nou, alsjeblieft niet. Ik vond HL2 zo énorm tegenvallen en saai dat ik daar echt met moeite doorheen ben gekomen. Was daarna wel klaar met HL. Nooit meer de moeite genomen om EP1 en 2 te spelen. ....met hun "episodic gaming is het beste voor de gamer sinds de uitvinding van IDKFA" ;w :r

/verzuurde oude man

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Schade tot dusver in deze sale:

- Life is Strange 2 - 5

Wishlist:

- The Witcher 3: Blood and Wine
- The Witcher 3: Hearts of Stone
- Rise of the Tomb Raider
- I am Seysuna
- King's Quest

Heb me nog niet hoeven te verleiden tot echt grote aankopen en betwijfel of die er ook komen de kortingen zijn nou niet zo van het moet nu, en mijn backlog in RPG's is juist nu net langzamerhand aan het slinken.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:43
Vrijdag schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:43:
[...]

Nou, alsjeblieft niet. Ik vond HL2 zo énorm tegenvallen en saai dat ik daar echt met moeite doorheen ben gekomen. Was daarna wel klaar met HL. Nooit meer de moeite genomen om EP1 en 2 te spelen. ....met hun "episodic gaming is het beste voor de gamer sinds de uitvinding van IDKFA" ;w :r

/verzuurde oude man
Eens... Maar zelfs 1 vond ik niet veel. Wel de Orange box gekocht toen, maar vooral voor Portal en TF2 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

[...]

gnauw schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:22:
[...]
ravw schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:24:
[...]
zo iets wel .. dat was mijn kennismaking met steam .......... Oranje box :-)
zeker vind ik dat je Valve moet steunen en dan maar hopen dat HL 3 maar snel mag komen ... ik wacht nu al jaren ..
Dan ga ik ze zeker nog ff kopen Gekocht :) . Ik heb HL2 altijd één van de beste games ooit gevonden. Maar toen die Ep1 en 2 uitkwamen had ik net een appartement gekocht en was het ff no-more-funds-for-gaming :F

Dus compleet gemist toen en een beetje vergeten nadien... Ik heb de HL2 update ook ff binnen gehaald. Ik wist niet dat er een aangepaste versie uitgekomen was.

[...]

Valt me atm heel goed mee. Ik ben wel fan van South Park, maar niet zo van RPG games. De grapjes vallen nogal mee, het zit gewoon erg leuk in elkaar :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• straaljager27
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-06 19:54
Obi staat hier ook nog op mijn wishlist. Atmosfeer, trailers, en het concept trekken mij wel.

Aanrader: The Talos Principe €(10).
Als je van Portal houdt, moet je deze zeker bekijken en kopen :p .
Geweldig verhaal, heel intrigerende sfeer. Puzzelgame waar deductie en logisch nadenken voorop staat. (Moeilijker dan portal, dat zeker!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

CallmeGod schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:29:

Ik heb deel 1 in een van de vorige sales gekocht. Trailers en gameplay filmpjes zagen er tof uit, maar ik was het binnen een half uur zat en heb een refund aangevraagd. Misschien was het gewoon niet mijn soort spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Met behulp van het verkopen van de steam cards heb ik het spel doorkkickers kunnen aanschaffen (85% korting). Zeker de moeite ward :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:15

Meneer iCy

swarma

Ircghost schreef op woensdag 28 december 2016 @ 10:14:
Met behulp van het verkopen van de steam cards heb ik het spel doorkkickers kunnen aanschaffen (85% korting). Zeker de moeite ward :).
Thanks voor de tip, nog 4 cent en dan koop ik hem ook maar voor de pc, want op de mobiel vind ik de besturing niet zo fijn maar goed het spel was op de mobiel ook maar 10 cent :+

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ircghost schreef op woensdag 28 december 2016 @ 10:14:
die is echt gaaf als je er van houd
ik hield ook nooit van dat soort games maar heb hem toen ook eens geprobeerd en het was een gaaf spel
er zitten pittige levels tussen , maar als je een beetje geupgrade ben dan loop je daar ook wel door heen

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Voor de mensen die de controller hebben gekocht, ik had deze samen met de link ook gekocht in de vorige sale een paar weken geleden, maar ze waren toen vergeten hem op te sturen. Na een dag of 10 heb ik ee steam support ticket aangemaakt, en werd hij opeens de volgende dag bezorgd, verzonden vanuit Nederland, dus dat hoeft niet lang te duren.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:29
Sempy schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:28:
De schade voor mij tot nu toe:

Motorsport Manager (stond bovenaan wishlist, korting is mooi meegenomen, maar had hem toch gekocht) € 26,24/-25%

Squarecells (variant van het geweldige hexcells) €0,89/-70%

Braveland Pirates (casual TBS) en deel dat ik nog miste om de serie compleet te maken € 0,69/-90%
Toegevoegd aan bovenstaande lijst:

Ori and the Blind Forest 9,99
F1 2014 7,49
Kerbal Space Program 13,59

Leuke set games voor net geen 60 euro, dat was de kaartverkoopopbrengst 2016 en zelfs nog 8 euro over. :)

Kerbal gekocht door de enthousiaste reacties op mijn vorige post, waarvoor dank. Game is erg vermakelijk, al is het eerste uur vooral opgegaan aan het fabriceren van vuurpijlen. ;) Mocht iemand twijfelen over deze game, demo op Steam beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Ik zoek nog leuke Race, RTS of Shooters, heb er al wat maar wil meer :9 Weet alleen niet welke, met eis eigenlijk dat je ze kan coop-en

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik heb alleen Mad Max gekocht, maar dan op Bundlestars, want daar was het goedkoper (€4,50).

Met het kopen van The Divison wacht ik nog even, heb toch geen tijd om te spelen gezien de aanschaf van Fallout 4 in de herfstsale, same for Rise of The Tomb Raider en Just Cause 3. Met een beetje mazzel zijn die in de eerstvolgende sale ook meteen goedkoper.

Als ik vanavond tijd heb ga ik wel even de demo van Kerbal proberen, iedereen is er zo enthousiast over dat ik het een poging moet geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:34
Zo ondanks dat ik door de verhuizing toch niet veel tijd heb om het te gamen, toch wat gekocht. De schade tot nu toe:
- Kerbal Space Program (Veel vrienden van mij zijn hier heel enthousiast over, maar vond het vaak te duur)
- Evoland II (Deel 1 was leuk, wachtte al totdat deel 2 in de aanbieding kwam.)

En om alles in het nieuwe huis in de woonkamer te kunnen spelen:
SteamLink + SteamController

Computer says no

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
The Inquisitor schreef op woensdag 28 december 2016 @ 10:59:

Als ik vanavond tijd heb ga ik wel even de demo van Kerbal proberen, iedereen is er zo enthousiast over dat ik het een poging moet geven :)
Scott Manley heeft op youtube de nodige handige tutorials, waren voor mij heel verhelderend om wat verder te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion-biker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 14:27
Was eigenlijk niet van plan om veel te gaan halen deze sale, maar toch al weer wat gekocht:

- SpaceChem
- The Room 2
- Dishonored
- Tomb Raider: Anniversary

World of Trucks ~ Steam ~ CR: clan Kronenjagers (#8QGLP089)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
CallmeGod schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:29:

Deel 1 vond ik leuker en meer gebalanceerd. Al moet ik bekennen dat ik een beetje gekleurde mening heb doordat bij HTS2 na een update savegames niet meer werkten. Melee is een beetje underpowered in HTS2

Zelf nog steeds niets in de steam-store gekocht. Wel het e.e.a. op bundlestars.

[ Voor 8% gewijzigd door eL_Jay op 28-12-2016 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
De schade tot nu toe voor mij is alleen "Farming simulator 2013" voor €3,99. Ik heb het samen met een maatje gekocht en dan is het online nog best leuk. Een keer tegen elkaar schreeuwen om crops harvesteren in plaats van in Rocket League om een gemiste goal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

psy schreef op woensdag 28 december 2016 @ 10:25:
Voor de mensen die de controller hebben gekocht, ik had deze samen met de link ook gekocht in de vorige sale een paar weken geleden, maar ze waren toen vergeten hem op te sturen. Na een dag of 10 heb ik ee steam support ticket aangemaakt, en werd hij opeens de volgende dag bezorgd, verzonden vanuit Nederland, dus dat hoeft niet lang te duren.
Goede tip! Waar kan ik de order status überhaupt zien? Geen idee wanneer hij verzonden gaat worden. In account > Purchase history staat hij nog op processing.

[ Voor 5% gewijzigd door Snippertje op 28-12-2016 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Snippertje schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:13:
[...]

Goede tip! Waar kan ik de order status überhaupt zien? Geen idee wanneer hij verzonden gaat worden. In account > Purchase history staat hij nog op processing.
Ja inderdaad dat had ik ook, als hij daar de komende dagen op blijft staan, zou ik zeker zo'n ticket aanmaken. Volgens mij werkt dat ordersysteem niet zo best (voor nederlandse orders).

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

De Link heb je binnen no-time in huis als je h'm buiten de sale koopt is mijn ervaring. Tijdens de sale worden er zoveel verkocht dat je wel even moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Sorry maar 10 dagen zonder enig bericht is geen normale vertraging te noemen...op zijn minst een mailtje tussendoor mag je dan wel verwachten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:34
The Inquisitor schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:26:
De Link heb je binnen no-time in huis als je h'm buiten de sale koopt is mijn ervaring. Tijdens de sale worden er zoveel verkocht dat je wel even moet wachten.
Valt wel mee, heb link + controller op de 24e besteld en die wordt vandaag bezorgd.
In overweging nemend dat Kerst ertussen zit vind ik dat toch vrij snel.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Slavy schreef op woensdag 28 december 2016 @ 10:59:
Ik zoek nog leuke Race, RTS of Shooters, heb er al wat maar wil meer :9 Weet alleen niet welke, met eis eigenlijk dat je ze kan coop-en
Unloved misschien? http://store.steampowered.com/app/321270
Of Killing Floor 1 of 2?

Oh trouwens, ik heb de FEAR spellen los in mijn wenslijst staan, maar als je de bundel koopt op Bundlestars ben je nog véél goedkoper uit: https://www.bundlestars.com/en/bundle/fear-bundle

[ Voor 22% gewijzigd door Vrijdag op 28-12-2016 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Voor het geval iemand nog zit te twijfelen over Ori and the Blind forest - Definitive Edition, deze is nog goedkoper te krijgen via Wingamestore, $ 7,99 / -60%.

[ Voor 4% gewijzigd door Sempy op 29-12-2016 11:27 ]

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:59

Sagat

Is pappa x2!

Sempy schreef op woensdag 28 december 2016 @ 22:31:
Voor het geval iemand nog zit te twijfelen over Ori and the Blind forest - Definitive Edition, deze is de komende 10 uur nog goedkoper te krijgen via Wingamestore, $ 7,99 / -60%.
Mooie prijs, wil deze game eigenlijk pas kopen na een videokaart upgrade (het is maar een 2d game maar toch, zou niet willen dat mijn oudere pc de ervaring verminderd), of simpelweg op XB1 spelen, maar die moet ik dan ook eerst kopen....en voor mijn smaak zijn er op de xb1 weinig games die ik niet op pc of ps4 kan spelen, dus de wens hiervoor is niet erg groot.

Verder vandaag mijn eerste steam refund verzoek gedaan, besiege is niet echt wat ik ervan verwachtte. Mogelijk erg leuk als je er veel tijd aan wil spenderen, maar dat is niet echt wat ik zoek in mijn (beperkte) game tijd kijken of ik nog wat anders leuks kan vinden voor die prijs, anders wachten op de spring sale ofzo :)

Misschien banjo/kazooie nuts en bolt in plaats daarvan halen :P

10 second ninja DONE

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Schade is Red Orchestra 2 plus Rising Storm GOTY voor mezelf en als cadeau aan een vriend. Moet zeggen dat het een enorm moeilijke shooter is, maar wel realistisch.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Heb me tot nu toe nog weten in te houden met de Sale.

Orcs Must Die 2
Half-Life 2
Left 4 Dead 2
Hero Siege
Resident Evil Revelations 2
Doorkickers

Stadia: 7unkrat#5173

• LoneWolf
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Heb bij steam nog Cities Skylines, en wat dlc voor Euro Truck Sim 2 gekocht. Mad max via bundel stars, was wat goedkoper :)

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Eigenlijk nog niks gekocht. Ik ben afwachtend. Maar wel van plan wat flauwe centengames (zoals Shower With Your Dad Simulator en There's Poop In My Soup) te kopen om weg te geven voor de lol.

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
psy schreef op woensdag 28 december 2016 @ 10:25:
2e kerstdag heb ik er 1 besteld, gisteren stonden ze al voor de deur om hem af te leveren. Helaas was ik zowel gisteren als vandaag niet thuis.
Bezorging is trouwens door DHLforyou. (wat voor particulieren 5.50 euro ofzo kost...)

Jammer dat Planet Coaster nog niet extreem is afgeprijsd.

[ Voor 4% gewijzigd door darkkingll op 29-12-2016 15:57 ]

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:17
darkkingll schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:55:
[...]

2e kerstdag heb ik er 1 besteld, gisteren stonden ze al voor de deur om hem af te leveren. Helaas was ik zowel gisteren als vandaag niet thuis.
Bezorging is trouwens door DHLforyou. (wat voor particulieren 5.50 euro ofzo kost...)

Jammer dat Planet Coaster nog niet extreem is afgeprijsd.
Ik heb Planet Coaster voor de korting gekocht. Het is zeker de prijs waard, fantastisch spel waar ik nu al aardig wat uren in heb zitten.

• Camembert1633
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:18
Ik stond op het punt om een steam controller + case te kopen. Na het invullen van mijn adres gegevens moest ik 11,70 bijbetalen. En 8,50 voor alleen de steam controller.

Nou was mij niet duidelijk wat deze kosten waren, dat werd niet vermeld verder in duidelijke bewoording.
Zijn dit dan de verzendkosten? Iemand die dit kan bevestigen?

• darkkingll
Staat bij mij op de invoice als shipping, verzendkosten dus.

Overigens, excuses, had het de 23e besteld, dus ook net voor kerst.

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
Heb het rustig aan gedaan en drie games gekocht:
Mad Games Tycoon
Software Inc
Gear City

De eerste om nu te spelen en de andere twee voor de lange termijn. Niet heel grote kortingen maar wel aardig.

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:17
darkkingll schreef op donderdag 29 december 2016 @ 16:07:
Staat bij mij op de invoice als shipping, verzendkosten dus.

Overigens, excuses, had het de 23e besteld, dus ook net voor kerst.
Kreeg je nog iets van een tracking code trouwens?

• darkkingll
SPOXYWOXY schreef op donderdag 29 december 2016 @ 16:13:
[...]

Kreeg je nog iets van een tracking code trouwens?
Ja, moest daarvoor op een link klikken in de shipping confirmation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-07 21:55
Hoe gaan jullie op zoek naar iets? De halve wereldbevolking en hun moeder weten dat er een nieuwe Call of Duty is, maar hoe vind je de minder bekende maar leuke indies? Het hele jaar door al het nieuws volgen en die games aan je wishlist toevoegen om ze later te kopen wanneer er een sale is? Soms zie ik door de bomen het bos niet meer en vind ik het best lastig om iets nieuws te ontdekken tussen die honderden games in het reusachtige aanbod.

Wel heb ik met de vele tips in dit topic een leuke, uiteenlopende wenslijst samengesteld met games die er knap, interessant, goed en/of tof uitzien. Het zijn zowel nieuwere titels als oudere klassiekers die al vaak werden aangeraden maar die ik zelf nog niet heb kunnen ontdekken. Ook een paar kleine games die eigenlijk té goedkoop zijn om niet uit te proberen. Omdat ik zelf al veel heb gehad aan de tips van andere Tweakers, deel ik het lijstje hier even:

Wishlist Steam Winter Sale 2016
Ori and the Blind Forest: Definitive Edition€9,99http://store.steampowered.com/app/387290
Rocket League €11,99http://store.steampowered.com/app/252950
Inside€13,99http://store.steampowered.com/app/304430
Invisible€5,99http://store.steampowered.com/app/243970
Deadlight€2,39http://store.steampowered.com/app/211400
Hue€5,99http://store.steampowered.com/app/383270
Gunpoint€2,38http://store.steampowered.com/app/206190
Airscape - The Fall of Gravity€0,19http://store.steampowered.com/app/317250
Chronology€1,69http://store.steampowered.com/app/269330
Botanicula€2,99http://store.steampowered.com/app/207690
Hotline Miami€2,12http://store.steampowered.com/app/219150
Samorost 2€1,49http://store.steampowered.com/app/40720
Door Kickers€2,84http://store.steampowered.com/app/248610
How to Survive 2€4,49http://store.steampowered.com/app/360170
SteamWorld Dig€1,79http://store.steampowered.com/app/252410
Broken Age€4,59http://store.steampowered.com/app/232790
Rocketbirds: Hardboiled Chicken€1,59http://store.steampowered.com/app/215510
This War of Mine€3,79http://store.steampowered.com/app/282070
Broforce€3,49http://store.steampowered.com/app/274190
Rogue Legacy€3,74http://store.steampowered.com/app/241600
Karma. Incarnation 1€0,69http://store.steampowered.com/app/394700
Klocki€0,84http://store.steampowered.com/app/499440
The Swindle€3,74http://store.steampowered.com/app/369110
Element4l€3,99http://store.steampowered.com/app/235820
Oozi: Earth Adventure€0,74http://store.steampowered.com/app/257990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 16:40

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Tweakmans schreef op donderdag 29 december 2016 @ 16:35:
Hoe gaan jullie op zoek naar iets? De halve wereldbevolking en hun moeder weten dat er een nieuwe Call of Duty is, maar hoe vind je de minder bekende maar leuke indies? Het hele jaar door al het nieuws volgen en die games aan je wishlist toevoegen om ze later te kopen wanneer er een sale is? Soms zie ik door de bomen het bos niet meer en vind ik het best lastig om iets nieuws te ontdekken tussen die honderden games in het reusachtige aanbod.
Tips hier en in het gamelounge topic. In voorgaande jaren, voordat de steam sales veranderd waren en er nog mooie dailies waren keek ik meestal de dagelijkse samenvatting van de cynical brit / totalbiscuit op youtube. Ik ben zelf niet zo heel hard op zoek naar nieuwe games, meestal spreek ik iets nieuws aan uit de backlog voordat ik echt ga zoeken, maar ik denk dat er wel meer videochannels zijn die de minder grote games / indies bespreken.

Om iets meer ontopic te blijven, ik heb ook weer eens wat gekocht: gauntlet, eindelijk onder de 5€, misschien dat ik de addon er nog bij haal bij bundlestars, die is op steam niet in de voordeel. Ik blijf hopen (tevergeefs) dat de nieuwe dlc van civ 6 nog in de voordeel gaat, maar het zal wel niet.
Tot slot: gisteren vrouwlief nieuwe telefoon geïnstalleerd en nu kunnen we 14 dagen geen kaartjes ruilen op steam 8)7 ... echt, hoe moeilijk willen ze het maken.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Dat is ook een van die first world problems, (vooruit op CoD na) verwacht je als je altijd goed deals bijhoud vanzelf een bundle of deal waar je de game voor een habbekrats kunt kopen. Dus waarom nu game horden als er de kans is dat hij een aantal maanden later gewoon in een bundel verschijnt. Eigenlijk wordt het dan al voor je gefiltert, want je ziet vervolgens een paar games in een bundle en je kunt ja of nee zeggen. Tenzij je het verwacht nú te willen spelen is dat natuurlijk altijd de beste optie.

Maar qua hidden gems; Reddit doet ook altijd leuk mee met lijstjes :Y -> https://www.reddit.com/r/..._sale_hidden_gems_thread/

Verder wil ik nog wel eens tijdens de sale zoeken op de goedkopere games en dan sorteren op reviews. Zolang je de 'shower with my dad simulator'-achtige titels gewoon negeert bij het lezen, is het met een aantal tabjes prima te sorteren. Scheelt natuurlijk ook als je een brede smaak hebt van games, dan is het vaak snel goed, zolang de game zelf maar goede reviews heeft. :P En zelf check ik ook even standaard astats om te kijken of de game geen broken achievements heeft, want anders :(

Mijn contributie waarbij ik zeg van bekijk eens is Cultures 3 +4 voor 1,59€, zeer relaxte micro management / building / strategy game. Vroeger ook al gespeeld, verjaart echt prima ook met hogere resoluties. En voor de farmers, een van de twee heeft cards ;)

Edit; en altijd Rise of Nations natuurlijk, blijft een van de beste RTS games imo :Y

[ Voor 6% gewijzigd door MusicAddict op 29-12-2016 18:16 ]

• grote_oever
  • Laatst online: 17-09 13:06
Ik ben die sinaasappel wel een beetje zat eigenlijk. Denk dat ik inmiddels 8 van die kaarten heb gehad:

Vandaag weer 3:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/V5pKGuS.png

• MusicAddict
grote_oever schreef op donderdag 29 december 2016 @ 19:54:
Ik ben die sinaasappel wel een beetje zat eigenlijk. Denk dat ik inmiddels 8 van die kaarten heb gehad:

Vandaag weer 3:
[afbeelding]
Vereeuwig de sinaasappel met de level 2 badge, wel eerst even 16 keer de andere kaarten kopen :+
Afbeeldingslocatie: http://cdn.akamai.steamstatic.com/steamcommunity/public/images/items/566020/dea6f03696c4f044c03148bb1ad547afb9f77681.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Good point, laatst ook in de gamelounge geloof ik nog over gesproken. Er komen gigantisch veel games op steam uit. Ik probeer idd tips te bekijken en te followen of als ik er echt veel vetrouwen in heb gelijk op mijn wishlist te zetten. Verder beetje naar trailers en/of 'wtf is' kijken bij twijfel.
Daarnaast follow ik pc gamer op FB, die hebben ook vaak wel wat aandacht voor hidden gems of games die under the radar zijn.
En steam geeft zelf natuurlijk ook veel suggesties.

Ik heb ook een brede smaak maar probeer toch erg selectief te zijn omdat ik ook (retro) consoles heb en ook een behoorlijke backlog op steam. Verder ook geen sequels tenzij ik de voorganger echt heel tof vond en het liefst ook behoorlijk gespeeld (achievements en/of uitspelen is eigenlijk teveel gevraagd) verder merk ik dat ik gewoon door te wachten vaak betere versies krijgt goty's of hd remakes. Scheelt wel dat ik voornamelijk single player gamer ben, als je van mp houdt dan kan je natuurlijk lege games aantreffen....

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Wel heb ik met de vele tips in dit topic een leuke, uiteenlopende wenslijst samengesteld met games die er knap, interessant, goed en/of tof uitzien. Het zijn zowel nieuwere titels als oudere klassiekers die al vaak werden aangeraden maar die ik zelf nog niet heb kunnen ontdekken. Ook een paar kleine games die eigenlijk té goedkoop zijn om niet uit te proberen. Omdat ik zelf al veel heb gehad aan de tips van andere Tweakers, deel ik het lijstje hier even:

Wishlist Steam Winter Sale 2016
Ori and the Blind Forest: Definitive Edition€9,99http://store.steampowered.com/app/387290
Rocket League €11,99http://store.steampowered.com/app/252950
Inside€13,99http://store.steampowered.com/app/304430
Invisible€5,99http://store.steampowered.com/app/243970
Deadlight€2,39http://store.steampowered.com/app/211400
Hue€5,99http://store.steampowered.com/app/383270
Gunpoint€2,38http://store.steampowered.com/app/206190
Airscape - The Fall of Gravity€0,19http://store.steampowered.com/app/317250
Chronology€1,69http://store.steampowered.com/app/269330
Botanicula€2,99http://store.steampowered.com/app/207690
Hotline Miami€2,12http://store.steampowered.com/app/219150
Samorost 2€1,49http://store.steampowered.com/app/40720
Door Kickers€2,84http://store.steampowered.com/app/248610
How to Survive 2€4,49http://store.steampowered.com/app/360170
SteamWorld Dig€1,79http://store.steampowered.com/app/252410
Broken Age€4,59http://store.steampowered.com/app/232790
Rocketbirds: Hardboiled Chicken€1,59http://store.steampowered.com/app/215510
This War of Mine€3,79http://store.steampowered.com/app/282070
Broforce€3,49http://store.steampowered.com/app/274190
Rogue Legacy€3,74http://store.steampowered.com/app/241600
Karma. Incarnation 1€0,69http://store.steampowered.com/app/394700
Klocki€0,84http://store.steampowered.com/app/499440
The Swindle€3,74http://store.steampowered.com/app/369110
Element4l€3,99http://store.steampowered.com/app/235820
Oozi: Earth Adventure€0,74http://store.steampowered.com/app/257990
Hidden gems thread op Reddit

https://www.reddit.com/r/..._sale_hidden_gems_thread/

Of de gewone steam sales topic op Reddit

https://www.reddit.com/r/.../steam_winter_sale_day_8/

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17

Vandaag weer 3:
[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/ZN5PoW7_kdA/hqdefault.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Nou, ik heb deze aangeschaft en daar laat ik het bij:
- Commander keen Complete Pack
- Keen Dreams
- Doom Classic Complete
- Nosferatu: Wrath of the Malachi
- Dead Effect
- The Vanishing of Ethan Carter + CE upgrade
- Postal 2 + Paradise Lost
- Call of Cthulhu: Dark corners of the earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:37

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

De Link en controller bevallen me goed, mijn zoontje heeft gisteren al Goat Sim zitten spelen ;) .

Heeft iemand wellixht nog een tip voor een kindvriendelijke game voor een 4 jarige?

Naast Goat Sim heb ik gisteren Lego: The Force Awakens met hem gespeeld wat dikke lol was....maar toen die kleine (4jr) aan tafel vertelde dat hij allemaal mensen had doodgeschoten leek het experiment toch gefaald :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Sumerechny schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 07:21:
De Link en controller bevallen me goed, mijn zoontje heeft gisteren al Goat Sim zitten spelen ;) .

Heeft iemand wellixht nog een tip voor een kindvriendelijke game voor een 4 jarige?

Naast Goat Sim heb ik gisteren Lego: The Force Awakens met hem gespeeld wat dikke lol was....maar toen die kleine (4jr) aan tafel vertelde dat hij allemaal mensen had doodgeschoten leek het experiment toch gefaald :X
Ik heb destijds LEGO world gekocht. Niet echt een aanrader, want de game is niet zo goed. Laatst al keer met minecraft begonnen, maar dat is voor 4 jaar ook nog wel lastig. Dus ben ook benieuwd of iemand een leuke game kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Al eens gekeken naar de andere lego games?

Als je zelf ook nog eens de nostalgie wilt bovenhalen kun je kijken naar games zoals Freddi Fish, Putt-Putt, Pajama Sam, ...

Of je zoekt op 'Humongous" via Steam en je krijgt een hele boel aan kindvriendelijke spelletjes voorgeschoteld inclusief eerder genoemde.

Veel plezier! :)

EDIT: Vlug een paar aangeklikt maar zo te zien kan je de meeste freddi fish, putt-putt & pajama sam games in het Nederlands zetten.

[ Voor 7% gewijzigd door Grim op 30-12-2016 10:29 ]

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 16:14

Vandaag weer 3:
[afbeelding]
Een sinaasappel komt alleen terug als je de boodschap nog niet begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

grote_oever schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 09:13:
[...]

Ik heb destijds LEGO world gekocht. Niet echt een aanrader, want de game is niet zo goed. Laatst al keer met minecraft begonnen, maar dat is voor 4 jaar ook nog wel lastig. Dus ben ook benieuwd of iemand een leuke game kent.
Minecraft wil eens proberen maar ik denk dat idd nog iets te vroeg is. Goat Sim gaat hem wel aardig af maar het besturen van de camera niet :o .
Grim schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:19:
[...]

Al eens gekeken naar de andere lego games?

Als je zelf ook nog eens de nostalgie wilt bovenhalen kun je kijken naar games zoals Freddi Fish, Putt-Putt, Pajama Sam, ...

Of je zoekt op 'Humongous" via Steam en je krijgt een hele boel aan kindvriendelijke spelletjes voorgeschoteld inclusief eerder genoemde.

Veel plezier! :)

EDIT: Vlug een paar aangeklikt maar zo te zien kan je de meeste freddi fish, putt-putt & pajama sam games in het Nederlands zetten.
Dank, ik zal eens kijken. Stiekem zoek ik iets om samen te spelen maar wellicht wil ik te snel O-) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
Sumerechny schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 11:50:

[...]

Dank, ik zal eens kijken. Stiekem zoek ik iets om samen te spelen maar wellicht wil ik te snel O-) .
Ik weet niet of je een ipad hebt, maar de lego games op de ipad zijn wel heel leuk en goed speelbaar voor een jongen van 4 jaar.

Met name deze games is hij bij ons heel druk mee:

https://itunes.apple.com/...e-cruise/id491075156?mt=8
https://itunes.apple.com/...-islands/id893521440?mt=8
https://itunes.apple.com/...-city-2/id1117365978?mt=8

Zullen vast wel beschikbaar zijn voor android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 20:32
Sumerechny schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 11:50:
[...]

Minecraft wil eens proberen maar ik denk dat idd nog iets te vroeg is. Goat Sim gaat hem wel aardig af maar het besturen van de camera niet :o .

[...]

Snes emulator en Super Mario ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-07 21:55
Max and the Magic Marker (in 2D) en de recentere opvolger Max: The Curse of Brotherhood (in 3D, nu voor €2,99 ipv €14,99) zijn twee knappe platformers voor kinderen. Mooi gemaakt, en leuk dat je wat creativiteit nodig hebt om voorbij obstakels te geraken door je 'kleurstift' te gebruiken. Die hadden hier veel succes bij de neefjes, al waren die toen misschien wel iets ouder dan vier jaar.

Of de Rayman-games (Origins en Legends)? Extra bonus: die kun je met vier spelers tegelijk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Tweakmans schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:15:

Of de Rayman-games (Origins en Legends)? Extra bonus: die kun je met vier spelers tegelijk spelen.
Rayman ORIGINS is zelfs tijdelijk gratis op te pikken met nog een zooitje games, als je tenminste geen bezwaar hebt tegen Uplay.

https://club.ubisoft.com/en-us/ubi30

Wat het hier ook erg goed doet bij de kinderen zijn mariokart-achtige games:

Sonic and All-Stars Racing Transformed
F1 Racing Stars

Beide via splitscreen samen te spelen.

In de catagorie Platformers is Flyhunters Origins misschien wel wat. Ziet er leuk uit, qua niveau op wat jongere doelgroep gericht en voor 69 cent ook geen ramp als het niks is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:31
Gisteren Tomb Raider gekocht voor € 5,-. Ik twijfel alleen nog even waar ik mijn zuurverdiende centjes nog verder aan ga besteden. Dit zijn vooralsnog mijn keuzes, Planet Coaster sla ik nog even over (ik wacht even tot het management gedeelte verbeterd is):

- Battlefield 1 (Origin)
- Far Cry 3 of 4
- Doom (2016)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 09:45

JoeZuCK

_Fonz > all.

J_star schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:55:
Gisteren Tomb Raider gekocht voor € 5,-. Ik twijfel alleen nog even waar ik mijn zuurverdiende centjes nog verder aan ga besteden. Dit zijn vooralsnog mijn keuzes, Planet Coaster sla ik nog even over (ik wacht even tot het management gedeelte verbeterd is):

- Battlefield 1 (Origin)
- Far Cry 3 of 4
- Doom (2016)
Als dat de keus is zou ik kiezen tussen Doom en BF1. Doom voor SP en BF1 voor MP.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Nou, ik kon het niet laten, heb de FEAR trilogie ook nog maar gekocht. Weliswaar op Bundlestars maar toch.
Heb nog gezocht naar hidden gems maar ik kon eigenlijk niets vinden. Tenminste, niet wat ik nog niet in mijn whislist had staan. Helaas zijn veel spellen "pixel-art" danwel 2d platformers. Hoewel daar ook leuke tussen zitten heb ik daar inmiddels wel genoeg van.

* Vrijdag klaagt nogmaar eens over de STALKER prijzen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever

- Battlefield 1 (Origin)
- Far Cry 3 of 4
- Doom (2016)
Zou far cry niet kopen als ik jou was. Doom en battlefield is meer bang for bucks. Alhoewel Doom niet super goedkoop is op deze sale. Normaal is hij ook rond dit bedrag en hij is regelmatig in de aanbieding.

[ Voor 10% gewijzigd door grote_oever op 30-12-2016 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Zo'n 3 dagen geleden de Steam Link aangeschaft en deze is vandaag aangemeld bij DHL, dus ik verwacht hem morgen binnen te krijgen. Toch nog redelijk snel met al deze drukte. ;)

Voor de rest nog een viertal games aangeschaft, games waarvan ik nooit had gedacht ze te halen. Ze schijnen toffe verhalen/gameplay te hebben en de grafische vormgeving spreekt me ook wel aan. Normaal speel ik games als GTA V, Battlefield of een racegame als Forza Horizon. Weer eens iets anders dus. :)

The Silent Age voor 1 euro;
Papo & Yo voor €2,24;
The Swapper voor €2,65;
How To Survive 2 voor €4,49.

Dit zijn dan ook vooral wat spelletjes die je ook tof kunt spelen op de Steam Link met een Xbox 360 controller. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 09:16
Wellicht is Halo: Spartan Strike ook interessant voor je dan, als top down shooter (vorige deel schijnt niet zo goed te zijn, meer showcase en zeer kort, dus doe voor die geen moeite)

http://store.steampowered.com/app/324570/

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
[object Object] schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:21:
Rocket league is geweldig. In het begin is de chaos leuk en naarmate je beter wordt, wordt het meer en meer een competitief spel. Maar je kan altijd casual blijven spelen. Erg makkelijk, maar kan erg moeilijk zijn als je goed wilt worden. Heerlijk spel. Beste aankoop in jaren voor mij.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

heuveltje

KoelkastFilosoof

grote_oever schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 15:58:
[...]

Zou far cry niet kopen als ik jou was. Doom en battlefield is meer bang for bucks. Alhoewel Doom niet super goedkoop is op deze sale. Normaal is hij ook rond dit bedrag en hij is regelmatig in de aanbieding.
Net wat je leuk vind. ik heb misschien 5 uur in doom gespeeld. zeker 40 in farcry :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Laatst online: 19:56
Vrijdag schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 15:24:
Nou, ik kon het niet laten, heb de FEAR trilogie ook nog maar gekocht. Weliswaar op Bundlestars maar toch.
Heb nog gezocht naar hidden gems maar ik kon eigenlijk niets vinden. Tenminste, niet wat ik nog niet in mijn whislist had staan. Helaas zijn veel spellen "pixel-art" danwel 2d platformers. Hoewel daar ook leuke tussen zitten heb ik daar inmiddels wel genoeg van.

* Vrijdag klaagt nogmaar eens over de STALKER prijzen :P
Wat is er mis met de prijzen voor S.T.A.L.K.E.R.-games?

Ik merk aan mijzelf dat ik cheap-ass geworden ben, heb The Division, Fall Out 4 en Dirt Rally in m'n wish list staan maar vind ze nog te duur. Terwijl het goeie games zijn maar heb genoeg op dit moment, koop ze wel als ze nog goedkoper zijn geworden! O-)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Freaky Maus schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 11:29:
[...]

Ik merk aan mijzelf dat ik cheap-ass geworden ben, heb The Division, Fall Out 4 en Dirt Rally in m'n wish list staan maar vind ze nog te duur. Terwijl het goeie games zijn maar heb genoeg op dit moment, koop ze wel als ze nog goedkoper zijn geworden! O-)
Ik vind ze te hoog, heb ze liever onder de €5,- :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Freaky Maus schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 11:29:
[...]

Haha ja, maar het is voor mij niet eens zo dat ik het niet waard vind, maar eerder dat ik geen tijd heb om ze te spelen, en tegen de tijd dat ik ze wél speel het ondertussen summersale is, en de games wss iets van 15 euro of minder kosten. Weggegooid geld dan natuurlijk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 16:40

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Precies, koop een spel als je het gaat spelen of als het echt goedkoop is, voor mij is de drempel meestal 5€ voor een AAA game / game die ik echt wil gaan spelen, indie moet eigenlijk minder dan 1€ zijn, maar meestal kan je die toch wel meepakken in een bundle.
Als ik er echt fan van ben (serie) dan is er eigenlijk alleen de situatie dat ik meteen bij release een game koop. Dat zijn eigenlijk maar 3 franchises voor mij dus komt niet vaak voor (gemiddeld 1x pj)
Maar er zijn natuurlijk altijd mensen die veel meer gamen, veel meer te besteden hebben en of gewoon graag verzamelen ;)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Alsof 2016 niet slechter kon, zijn we nu ook nog eens GRID en DIRT 3 op de valreep kwijt (aka. verwijderd uit de store). RIP :'(

Maar even serieus, hoe moeilijk is het voor Codemasters om even een heads-up te geven. GRID was te verwachten, maar DIRT 3? Huh? Want GOG geeft netjes wel GRID aan, dus ze wisten het wel degelijk. :P

[ Voor 17% gewijzigd door MusicAddict op 31-12-2016 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Vandaag weer 3:
[afbeelding]
Dat is juist degene die ik altijd nog moet en Community Choice :+
Inmiddels met wat ruilen een level 3 badge, vind het wel goed zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

- Battlefield 1 (Origin)
- Far Cry 3 of 4
- Doom (2016)
Ik heb Doom 2016 in het begin van Sales gekocht en ik vind het geweldig _/-\o_ Als single player een zeer vermakelijk spel, veel beter dan Doom 3.

Verder twijfel ik nog wat aan Farcry 4 of The Division en mss Fallout 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:46
Zojuist Starbound gekocht. Ben heel benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-08 20:04
Nog tips voor co-op spellen? Trine 2, Portal 2 en Left 4 Dead 2 hebben we al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Spacejockey schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 21:37:
Nog tips voor co-op spellen? Trine 2, Portal 2 en Left 4 Dead 2 hebben we al.
Portal Knights is een hele leuke zeker als je met meer dan twee ben

http://store.steampowered.com/app/374040/

of Killing Floor 1 en 2 zijn beide goed

http://store.steampowered.com/app/1250/

[ Voor 20% gewijzigd door ravw op 31-12-2016 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
MusicAddict schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 15:55:
Alsof 2016 niet slechter kon, zijn we nu ook nog eens GRID en DIRT 3 op de valreep kwijt (aka. verwijderd uit de store). RIP :'(

Maar even serieus, hoe moeilijk is het voor Codemasters om even een heads-up te geven. GRID was te verwachten, maar DIRT 3? Huh? Want GOG geeft netjes wel GRID aan, dus ze wisten het wel degelijk. :P
Vreemd, een week geleden gaf HumbleBundle nog gratis keys van GRID weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 08:48
MusicAddict schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 15:55:

Bij m'n Steam staat dit:

"The outstanding Codemasters racing sim Grid is on sale at GOG (as Race Driver: Grid) for a mere $3, which while not as good a deal as the recent Humble freebie is still awfully cheap. But if you're tempted by the price, you'll want to move on it quickly, because the game is scheduled to be removed from GOG's lineup at 6 pm ET on December 31.

GOG didn't provide a specific reason for Grid's removal, but confirmed in an email that it's being pulled because of expiring licenses."

Gelukkig nog net op tijd (via de genoemde Bundle) kunnen bemachtigen, want:

"However it ultimately works out, the good news is that Grid owners will not be affected by the removal. It's yours to keep forever, as long as you pick it up before the deadline.

Update: It's always a good idea to back up your stuff, but as several commenters have pointed out, Grid owners will still be able to download it from GOG after its removal from the store—it simply won't be available for purchase any longer."

[ Voor 21% gewijzigd door Brad Pitt op 01-01-2017 09:25 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Sempy schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:27:
[...]

Rayman ORIGINS is zelfs tijdelijk gratis op te pikken met nog een zooitje games, als je tenminste geen bezwaar hebt tegen Uplay.

https://club.ubisoft.com/en-us/ubi30

Wat het hier ook erg goed doet bij de kinderen zijn mariokart-achtige games:

F1 Racing Stars
Tweakmans schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:15:
[...]

..........

Dank voor de herinnering, Rayman Legends staat bij mij al een jaar of twee in de ijskast, helemaal vergeten! Inmiddels dikke lol gehad met de kleine jongen :) . Ook F1 Racing Starts slaat aan 8) .
FrankRicard schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:08:
[...]

Snes emulator en Super Mario ;)
Die hebben we hier ook draaien op een Pi O-) .

Ik heb wel connectie problemen met de Steam controller, in de loop van de dag even kijken of ik de dongle op een USB verlengkabel kan zetten. Wellicht stoort de wi-fi router een tik :|

Heeft iemand nog advies om vrouwlief aan het gamen te krijgen? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
Sumerechny schreef op zondag 1 januari 2017 @ 11:16:
[...]

Heeft iemand nog advies om vrouwlief aan het gamen te krijgen? :+
Je zal het denk ik in de Telltale-achtige avonturen of evt. Life is Strange moeten zoeken, geen hardcore gaming maar meer een interactieve film. Stardew Valley is misschien ook een optie, mijn vrouw zou het geweldig vinden, maar daar ga ik niet aan beginnen nu mijn tablet al fulltime al die farmgames draait. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Sempy op 01-01-2017 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

rockhopper schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 15:31:
. Dat zijn eigenlijk maar 3 franchises voor mij dus komt niet vaak voor (gemiddeld 1x pj)
beetje ot, maar welke 3? Ik heb zelf een zwak voor diablo, en voor street fighter, waar ik de eerste na een rocky start erg fijn vind. En de 2e het nog niet voor me doet in de vorm van sf5, maar it's getting better, helemaal nu er geruchten zijn dat dit jaar mijn nick ook weg in de cast gaat komen.

10 second ninja DONE

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de Steam Winter Sale en dus niet over de Winter Sale van G2A of soortgelijke sites. Discussies over het verkopen van al dan niet illegale keys horen hier niet thuis en worden verwijderd.