"What do you get if you multiply six by nine..."
Ja klopt via de browser gevonden, dan ga je wel naar de app. Maar inderdaad, met de zoekfunctie in de app kan je hem weer niet vinden. Thanks iig voor je antwoord.SuperDre schreef op maandag 3 november 2025 @ 12:27:
Waarschijnlijk via de browser gevonden, zo kom ik ook wel eens series tegen die ik wel aan mn watchlist kan toevoegen, maar niet kan afspelen, en niet had kunnen vinden via de search van de app zelf. En ook helaas vaak genieg 'coming soon', wel in de app, terwijl dat die nooit beschikbaar, voor ons, komt, Tinstar bv of The Mallorca files.
Via KPN, zie inderdaad dat die ook een BBC app heeft. Straks eens kijken, thanks iig voor het meedenken.Punkrocker schreef op maandag 3 november 2025 @ 12:29:
[...]
Ik weet niet hoe ze kijkt maar zijn die afleveringen niet terug te kijken via een of andere uitzending gemist app...
Bijvoorbeeld: https://www.nlziet.nl/nl/uitzending-gemist/bbc-nl/
Wat velen schijnbaar niet in de gaten hebben is dat je er reclame bijgekregen hebt, maar ook Dolby Vision en Atmos audio ingeleverd hebt, wat omgezet is naar HDR10 en DD+.mister_S schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 14:15:
Ik zag ineens reclame op Prime, snapte er eerst niets van. Blijkbaar was dit al lang bekend. Ik vond het persoonlijk trouwens niet echt storend, twee keer een korte reclame. Ja het is niet leuk, maar Amazon heeft de prijs wel erg lang heel laag gehouden (en je krijgt de Amazon Prime dingen). Dus jammer, maar voor mij niet echt storen.ld.
Mogelijk hebben ze ook de HDR10+ ondersteuning ingetrokken voor het reclame abonnement, en is het nu ook HDR10 geworden, maar dat kan een Samsung bezitter mogelijk even laten weten?
Afijn, ik ben nu aangesloten bij het NL abonnement van mijn oudste zoon voor Prime Video, en betaal hem die €3,- extra voor het herstellen naar "oud" Prime Video. Ik had het graag extra betaald via mijn .DE abonnement maar de optie bestaat nu eenmaal niet.
Testing, one, two ...
We keken (en bestelden) niet zo vaak, dus die reclame/prijsverhoging was de druppel.
We zitten bij Ziggo en daardoor hebben wij "gratis" Sky Showtime in het pakket.
Had er eigenlijk nooit naar gekeken, maar ze hebben leuke, redelijk recente films.
Ik vind 'm niet op Primevideo, wel de serie Hope on the Street, maar die bedoelt ze vast niet. Hope Street is wel te bekijken via ZiggoGo en KPN, als je moeder dat heeft.Marc3l schreef op maandag 3 november 2025 @ 12:21:
Mijn moeder wilde Hope street kijken, alleen kan je hem wel vinden op Prima maar niet afspelen.
Zie ook staan (0) afleveringen. Is dit normaal of een bug? Bij een andere titel zie ik bijvoorbeeld wel staan 'Deze titel is niet beschikbaar wegens verlopen rechten'.
This title is for sale, please send me a PM
Dank voor je berichtje maar zoals @SuperDre ook al schreef, als je hem via een browser zoekt en er op klikt kom je wel bij de serie uit in de Prime app (maar er is dan niets af te spelen). Ze heeft KPN maar volgens mij ontbreken seizoen 1 en 2.the-body schreef op maandag 3 november 2025 @ 16:07:
[...]
Ik vind 'm niet op Primevideo, wel de serie Hope on the Street, maar die bedoelt ze vast niet. Hope Street is wel te bekijken via ZiggoGo en KPN, als je moeder dat heeft.
Helaas niet uit te zetten. Ik hou tegenwoordig even de afstandsbediening nog even vast na het starten van een programma. Dan ben je er na een seconde of zo vanaf. Maar irritant is het wel ja.Joop34 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 09:10:
Ik ben overgegaan op het reclamevrije abonnement, dat heb ik er best voor over. Alleen valt me op dat Amazon het nog wel nodig vindt om trailers/promo's van andere series en programma's af te spelen voordat ik iets ga kijken. Het is wel over te slaan, maar ik vind het alsnog irritant. In mijn ogen is het ook reclame. Is dat ook ergens uit te zetten? Ik heb het nog niet kunnen vinden.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Zero compensation
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Hogwarts Legacy, Indiana Jones en Kingdom Come: Deliverance II zijn top games.Salvatron schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:24:
je krijgt bij Prime nu ook Luna voor computergames maar echt veel interessante titels zie ik er niet tussen
Zat dit er niet altijd al bij? Ik kan me herinneren dat ik het wel eens geprobeerd had. Ik merkte dat voor een maand spellen gratis waren en daarna toegevoegd werden aan het betaalde aanbod. Dus in 1 maand moest je uitspelen, want anders betalen.Salvatron schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:24:
je krijgt bij Prime nu ook Luna voor computergames maar echt veel interessante titels zie ik er niet tussen
Luna is cloud gaming, voorheen was het alleen gratis games claimen.meesje schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 20:48:
[...]
Zat dit er niet altijd al bij? Ik kan me herinneren dat ik het wel eens geprobeerd had. Ik merkte dat voor een maand spellen gratis waren en daarna toegevoegd werden aan het betaalde aanbod. Dus in 1 maand moest je uitspelen, want anders betalen.Is het nu langer gratis?
[...]
Nvm
[ Voor 76% gewijzigd door DutchOwnage op 04-11-2025 21:45 ]
Nee, ik bedoel echt Luna. Op mijn iPad had ik shortcut naar Luna en kon ik met mijn controller gratis spellen spelen.Exocet schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 21:40:
[...]
Luna is cloud gaming, voorheen was het alleen gratis games claimen.
Luna zit er al zeker een jaar bij, dus is niets nieuws.Exocet schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 21:40:
[...]
Luna is cloud gaming, voorheen was het alleen gratis games claimen.
Ik kreeg er een email over dus het zal wel nieuw zijn:meesje schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 20:48:
[...]
Zat dit er niet altijd al bij? Ik kan me herinneren dat ik het wel eens geprobeerd had. Ik merkte dat voor een maand spellen gratis waren en daarna toegevoegd werden aan het betaalde aanbod. Dus in 1 maand moest je uitspelen, want anders betalen.Is het nu langer gratis?
Als Prime-lid heb je nu toegang tot Luna Standard, waar je games kunt spelen op apparaten die je al bezit.
Maar veel meer is er niet, ook niet heel veel meer toptitels bij de betaalde versie zo te zien.Exocet schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 20:16:
Hogwarts Legacy, Indiana Jones en Kingdom Come: Deliverance II zijn top games.
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Maar ik heb al Prime.......
In duitsland
Lijkt er op dat ze steeds moelijker gaan doen bij de duitse prime.
- Advertenties die ik niet kan weghalen
- Geen toegang tot Luna
A life lived in fear is a life half lived
Dat lijkt alleen niet zo, dat is zo. En het zal hierbij niet stoppen.Not_Disclosed schreef op woensdag 5 november 2025 @ 10:38:
Ik heb ook zo een luna mail ontvangen. Maar als ik inlog op Luna dan krijg ik de melding dat Luna standaard inbegrepen is bij Prime. Of ik een prime abonnement wil afsluiten......
Maar ik heb al Prime.......![]()
![]()
![]()
In duitsland![]()
![]()
Lijkt er op dat ze steeds moelijker gaan doen bij de duitse prime.
- Advertenties die ik niet kan weghalen
- Geen toegang tot Luna
Sowieso valt het me alles mee dat ze al jaren mensen op de Duitse Prime laten zitten. Ze hadden ook allang een geforceerde overzetting kunnen doen.
[ Voor 13% gewijzigd door Hahn op 05-11-2025 10:40 ]
The devil is in the details.
Maar er zijn wel nog spellen te claimen die niet in de app staan. Lekker makkelijk weer.
Bij Gen V was het bij mij voor de aflevering en 2 x 1,5 tot 2 minuten midden in de aflevering. Erg irritant.lHybridl schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:37:
Zit te denken om mijn advertentie vrije sub op te zeggen. Want kan ik verwachten met de reclame versie? Is het reclame tijdens show? Of voordat een show begint?
Oofhv08 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:40:
[...]
Bij Gen V was het bij mij voor de aflevering en 2 x 1,5 tot 2 minuten midden in de aflevering. Erg irritant.
Het verschilt dus nogal. Ik kijk nu ook Gen V en krijg alleen aan de start een korte reclame (van alleen Prime-content). 30 seconden of zo. En als ik een aflevering direct na de vorige kijk is er niks. Heb de Duitse Prime, mss scheelt dat.hv08 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:40:
[...]
Bij Gen V was het bij mij voor de aflevering en 2 x 1,5 tot 2 minuten midden in de aflevering. Erg irritant.
This title is for sale, please send me a PM
Nee, geen illusies, dat scheelt niet 🥲the-body schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 21:53:
Het verschilt dus nogal. Ik kijk nu ook Gen V en krijg alleen aan de start een korte reclame (van alleen Prime-content). 30 seconden of zo. En als ik een aflevering direct na de vorige kijk is er niks. Heb de Duitse Prime, mss scheelt dat.
Testing, one, two ...
Ik heb zojuist Mash afgekeken. Een seer prima serie met lichtvoetige humor en toch enkele zware aflveringen om je aan het denken te zetten.ColdStone schreef op woensdag 3 september 2025 @ 15:30:
[...]
Ik ben nog bezig met M*A*S*H en was strontziek van de reclame die op 2 minuten voor het einde van de aflevering zit. kijk nu op de PC af en toe een aflevering en met firefox en ublock en addblock heb ik tot dusver geen reclame gezien, hopen dat het zo blijft tot ik de laatste 70 afleveringen heb gezien
Ik ga wel de laatste afleveringen spoileren:
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
[ Voor 10% gewijzigd door absrnd op 14-11-2025 00:03 ]
Eigenlijk heel sneu, dan heb ik prime en toch neig ik hier dus ook volledig naar..absrnd schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 00:02:
Kan niet wachten...om deze zonder reclame te kijken, Aaargg ship ahoy
[YouTube: Fallout Season Two Official Trailer | Prime Video]
Hoist the sails!
Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Interessant, maar ze zouden ook eens aandacht kunnen schenken aan eens remasters plaatsen van de originele serie, want zeker het eerste seizoen is de kwaliteit belabberd, zelfs de gewone dvd versie is betere kwaliteit.absrnd schreef op woensdag 19 november 2025 @ 19:57:
Nieuwe Stargate serie aangekondigd voor PrimeVideo
[YouTube: Amazon's Stargate Announcement | Coming to Prime Video]
Daarvoor hebben ze nu voor 2,99 extra dus dat je reclame vrij kunt kijken (alhoewel er dan soms alsnog wel een skippable trailer voor een andere film/serie op prime er voor zit).G_Dragon schreef op woensdag 19 november 2025 @ 20:23:
Hmm ik dacht dat er alleen meer reclame voor een film / serie kwam, maar ook tijdens het kijken dus net zoals de normale televisie. Ik weet niet wat ik daar van moet vinden, we kijken een film van 2 uur. Als dit een keer gebeurd tijdens die twee uur neem ik er genoege mee maar vaker dan dat is het dag abbonnement
Jammer dat ze geen jaarvariant alsnog hebben zoals met het basis abo wel hebben. Met alles wat er bij zit, series/films/gratis verzenden/gratis games/Luna/muziek/opslag foto's, vind ik zelf die 2,99 extra nog niet zo'n probleem, want het basis abo is al de goedkoopste. Kijk naar een netflix wat gewoon 20 euro is als je 4K en atmos wil
Maargoed, ik heb dan ook alleen prime en kijk daar veel series en films op.
Nu hopen dat ze er wat fatsoenlijks mee doen… en niet zoals Disney met Alien: Earth na 1 seizoen de boel weer cancelenabsrnd schreef op woensdag 19 november 2025 @ 19:57:
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik schrok even, maar Alien: Earth lijkt niet gecanceld te zijn.Thalaron schreef op donderdag 20 november 2025 @ 01:03:
[...]
Nu hopen dat ze er wat fatsoenlijks mee doen… en niet zoals Disney met Alien: Earth na 1 seizoen de boel weer cancelen
Tenzij je een bron hebt die beter is?
Dat zit wel Schnorr.
Hmm… blijkbaar begint clickbait ook invloed te hebben op bepaalde nieuwsbronnen/ YouTubers. Omdat er geen aankondiging was ging men blijkbaar uit van dat de serie gecanceld moest zijn…Stukfruit schreef op donderdag 20 november 2025 @ 01:39:
[...]
Ik schrok even, maar Alien: Earth lijkt niet gecanceld te zijn.
Tenzij je een bron hebt die beter is?
Meevaller dan. Al hoop ik wel dat de serie zich iets herpakt (begin vond ik sterk, maar het hele Peter Pan gedoe werd snel saai..
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Thalaron schreef op donderdag 20 november 2025 @ 01:03:
[...]
Nu hopen dat ze er wat fatsoenlijks mee doen… en niet zoals Disney met Alien: Earth na 1 seizoen de boel weer cancelen
Geen reboot maar een voortzetting en een hoop mensen die aan de originele show hebben gewerkt. Ik ben voorzichtig positief! Ik hoop wel dat het aantal afleveringen iets hoger gaat liggen dan wat tegenwoordig gebruikelijk is, en dat ze het tempo er een beetje in kunnen houden.absrnd schreef op woensdag 19 november 2025 @ 19:57:
Leuk! ik laat me graag verrassen!absrnd schreef op woensdag 19 november 2025 @ 19:57:
Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.
Iets hoger? Gewoon 20-24 afleveringen per seizoen en 1 of 2 dubbel-afleveringen. Dat hoop ik, gewoon zoals het vroeger was. Ik ben nu al een tijdje stargate universe aan het kijken en ik kan niet zeggen dat die afleveringen eenvoudiger in elkaar steken dan bij de moderne series. Seizoenen van 6-8 afleveringen is gewoon luiheid, onder het mom van gericht op de jeugd met een korte aandachtsspanne.ErikT738 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 10:37:
Geen reboot maar een voortzetting en een hoop mensen die aan de originele show hebben gewerkt. Ik ben voorzichtig positief! Ik hoop wel dat het aantal afleveringen iets hoger gaat liggen dan wat tegenwoordig gebruikelijk is, en dat ze het tempo er een beetje in kunnen houden.
Aangezien de vorige topics in TL stonden en gesloten zijn, ook maar even een nieuwe topic aangemaakt hier:absrnd schreef op woensdag 19 november 2025 @ 19:57:
Stargate - Nieuws en achtergronden
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
Productiekwaliteit van moderne series is wel beter dan vroeger hoor. De kosten per aflevering zijn een veelvoud van wat ze vroeger waren ook.LA-384 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 20:51:
[...]
Iets hoger? Gewoon 20-24 afleveringen per seizoen en 1 of 2 dubbel-afleveringen. Dat hoop ik, gewoon zoals het vroeger was. Ik ben nu al een tijdje stargate universe aan het kijken en ik kan niet zeggen dat die afleveringen eenvoudiger in elkaar steken dan bij de moderne series. Seizoenen van 6-8 afleveringen is gewoon luiheid, onder het mom van gericht op de jeugd met een korte aandachtsspanne.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
20-24 scheen nogal zwaar te zijn voor de cast en crew, dus ik heb er alle begrip voor als ze dat niet doen. Zolang het er 10 of meer zijn en het gewoon elk jaar doorloopt ben ik happy (ik begrijp er echt niets van dat sommige series gewoon drie jaar tussen een seizoen laten zitten).LA-384 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 20:51:
[...]
Iets hoger? Gewoon 20-24 afleveringen per seizoen en 1 of 2 dubbel-afleveringen. Dat hoop ik, gewoon zoals het vroeger was. Ik ben nu al een tijdje stargate universe aan het kijken en ik kan niet zeggen dat die afleveringen eenvoudiger in elkaar steken dan bij de moderne series. Seizoenen van 6-8 afleveringen is gewoon luiheid, onder het mom van gericht op de jeugd met een korte aandachtsspanne.
En wat denk je van post(bewerking)? Die zitten ook constant in een crunch.ErikT738 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 22:34:
[...]
20-24 scheen nogal zwaar te zijn voor de cast en crew, dus ik heb er alle begrip voor als ze dat niet doen. Zolang het er 10 of meer zijn en het gewoon elk jaar doorloopt ben ik happy (ik begrijp er echt niets van dat sommige series gewoon drie jaar tussen een seizoen laten zitten).
Dus inderdaad, liever 10 met hogere kwaliteit dan 20 omdat je dan meer hebt
Dat zit wel Schnorr.