"What do you get if you multiply six by nine..."
Ja klopt via de browser gevonden, dan ga je wel naar de app. Maar inderdaad, met de zoekfunctie in de app kan je hem weer niet vinden. Thanks iig voor je antwoord.SuperDre schreef op maandag 3 november 2025 @ 12:27:
Waarschijnlijk via de browser gevonden, zo kom ik ook wel eens series tegen die ik wel aan mn watchlist kan toevoegen, maar niet kan afspelen, en niet had kunnen vinden via de search van de app zelf. En ook helaas vaak genieg 'coming soon', wel in de app, terwijl dat die nooit beschikbaar, voor ons, komt, Tinstar bv of The Mallorca files.
Via KPN, zie inderdaad dat die ook een BBC app heeft. Straks eens kijken, thanks iig voor het meedenken.Punkrocker schreef op maandag 3 november 2025 @ 12:29:
[...]
Ik weet niet hoe ze kijkt maar zijn die afleveringen niet terug te kijken via een of andere uitzending gemist app...
Bijvoorbeeld: https://www.nlziet.nl/nl/uitzending-gemist/bbc-nl/
Wat velen schijnbaar niet in de gaten hebben is dat je er reclame bijgekregen hebt, maar ook Dolby Vision en Atmos audio ingeleverd hebt, wat omgezet is naar HDR10 en DD+.mister_S schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 14:15:
Ik zag ineens reclame op Prime, snapte er eerst niets van. Blijkbaar was dit al lang bekend. Ik vond het persoonlijk trouwens niet echt storend, twee keer een korte reclame. Ja het is niet leuk, maar Amazon heeft de prijs wel erg lang heel laag gehouden (en je krijgt de Amazon Prime dingen). Dus jammer, maar voor mij niet echt storen.ld.
Mogelijk hebben ze ook de HDR10+ ondersteuning ingetrokken voor het reclame abonnement, en is het nu ook HDR10 geworden, maar dat kan een Samsung bezitter mogelijk even laten weten?
Afijn, ik ben nu aangesloten bij het NL abonnement van mijn oudste zoon voor Prime Video, en betaal hem die €3,- extra voor het herstellen naar "oud" Prime Video. Ik had het graag extra betaald via mijn .DE abonnement maar de optie bestaat nu eenmaal niet.
Testing, one, two ...
Sinds vandaag geen Prime meer.
We keken (en bestelden) niet zo vaak, dus die reclame/prijsverhoging was de druppel.
We zitten bij Ziggo en daardoor hebben wij "gratis" Sky Showtime in het pakket.
Had er eigenlijk nooit naar gekeken, maar ze hebben leuke, redelijk recente films.
We keken (en bestelden) niet zo vaak, dus die reclame/prijsverhoging was de druppel.
We zitten bij Ziggo en daardoor hebben wij "gratis" Sky Showtime in het pakket.
Had er eigenlijk nooit naar gekeken, maar ze hebben leuke, redelijk recente films.
Ik vind 'm niet op Primevideo, wel de serie Hope on the Street, maar die bedoelt ze vast niet. Hope Street is wel te bekijken via ZiggoGo en KPN, als je moeder dat heeft.Marc3l schreef op maandag 3 november 2025 @ 12:21:
Mijn moeder wilde Hope street kijken, alleen kan je hem wel vinden op Prima maar niet afspelen.
Zie ook staan (0) afleveringen. Is dit normaal of een bug? Bij een andere titel zie ik bijvoorbeeld wel staan 'Deze titel is niet beschikbaar wegens verlopen rechten'.
This title is for sale, please send me a PM