Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:20
dixet schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:34:
[...]

Zelfde vraag hier... Maar ik krijg alleen Duitse ondertiteling 8)7
UI op Nederlands, ingesteld, het voorbeeld van de ondertiteling is netjes Nederlands, maar de echte alleen Duits of geen.

Met Engels zou ik nog kunnen leven maar Duits...(Wilde the man in the high castle bekijken, dus is Duits mss nog wel toepasselijk :?)
Probleem met de Engelse ondertiteling is dat deze voor doven en slechthorenden is. Dus je krijgt er ook nog allemaal ‘uitleg’ bij, bijvoorbeeld dat een persoon ‘zucht’. Bij The Man in the High Castle heb ik volgens mij wel NL ondertiteling. Maar dat is al meer dan een jaar geleden dat ik die serie voor het laatst gekeken heb.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

baco101 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 20:24:
Er is nu ook een store toegevoegd waar je films kunt huren en kopen sinds de laatste update.
Ja kwam mijn vrouw vandaag ook achter.
Vrouw: "Schat, gooi die [vrouwenfilm] maar van de NAS hoor, hij staat op Amazon dus ik kan m legaal kijken."
* Bra-Jo gooit [vrouwenfilm] weg
Vrouw: "He waarom kost ie nu ineens 4 euro?"
:F

Gelukkig voor haar staat ie ook op Netflix... :')

Nomen nescio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:21

Sorcerer8472

Mens sana?

De serie Superstore is trouwens ook leuker dan ik dacht. Korte afleveringen van zo'n 20 minuten, het begint een beetje typisch, maar er zit echt slimme leuke humor in (ws lees je de helft daarvan niet terug in de ondertitels maar goed..). Score op Rotten Tomatoes is ook niet al te verkeerd.

En de film Alberta (Nederlands-Canadese coproductie) is ook nog wel de moeite waard. Geen idee wat voor genre het is, het is geen echte romcom (wel een beetje), het is geen echt drama.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Treadstone, low-budgetserie met een matig geschreven script, de bourne-films zijn veel beter. Ook wordt er in de 10e aflevering niet echt een einde aan gedraaid.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Sorcerer8472, Superstore is goed, kijk deze serie ook al jaren, beslist de moeite waard (vind ik). Wel altijd met Engelse subs, of zonder, er gaat anders idd to much lost in translation ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbuck68
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 24-12-2023
Spooksel schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 09:13:
Ik probeer nu Battlestar Galactica te kijken op Prime (season 1) en ik merk echt bij iedere episode dat naar mate de tijd vordert dat de ondertitels echt steeds meer en meer out of sync lopen :( Heeft iemand anders hier ook last van, of bij een andere serie?

In het begin valt het nog mee als de ondertitels nog binnen 1 seconde van de spraak in beeld komen, maar tegen het einde van de episodes zit ik nu iedere keer op 3-4 seconden voordat ik de tekst eindelijk eens zie :X Best irritant, de aflevering stoppen en opnieuw starten helpt dan ook niet.
Ik ondervind dit nu bij Nashville..echt super irritant en neemt het kijkplezier weg..eerder al gestopt met kijken naar de serie the nightshift..zelfde euvel. Op elk apparaat en waar dan ook.
Alles geprobeerd tot het de-registreren van de tv , Ipad en apple tv...
Andere series totaal geen last...beetje googelen geeft weinig hoop..dit probleem wordt al vaak beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:31

Spooksel

Spooksel!

Ja echt irritant, ik ben de afleveringen maar gaan kijken met de Engelse subs, die wel sync lopen. Maar die hebben de irritante eigenschap dat geluiden en muziekjes er ook in beschreven worden, meh.

Support heeft inmiddels m'n ticket gesloten omdat de 1e lijns knuppel het probleem niet na zou kunnen bootsen, echt hoe dan... Alsof ie alleen maar de subs in de 1e 10 min checked ofzo als ze nog wel kloppen. *knip*
Rustig, hou het fatsoenlijk aub

[ Voor 5% gewijzigd door tweakduke op 26-05-2020 15:36 ]

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Ik ben nu begonnen aan Doom Patrol. Het is een leuke en verrassende serie maar om één of andere reden lijkt de video source Spaans (o.i.d.) te zijn. Dat is best irritant als er bijvoorbeeld ingebakken subs en andere teksten in zitten op bepaalde momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 07:45
Ik heb op dit moment al Netflix en Disney+, maar overweeg toch ook deze streamingdienst te nemen. Zeker aangezien er dan onbeperkt foto-opslag bij zit, want ik betaal nu 1 euro per maand voor iCloud opslag waar ik niet genoeg aan heb.

Wat ik me wel afvraag, is met hoeveel personen je van de streamingdienst gebruik kan maken en in welke kwaliteit (4K?).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:09
mr.JamesBond schreef op zondag 31 mei 2020 @ 11:08:
Ik heb op dit moment al Netflix en Disney+, maar overweeg toch ook deze streamingdienst te nemen. Zeker aangezien er dan onbeperkt foto-opslag bij zit, want ik betaal nu 1 euro per maand voor iCloud opslag waar ik niet genoeg aan heb.

Wat ik me wel afvraag, is met hoeveel personen je van de streamingdienst gebruik kan maken en in welke kwaliteit (4K?).
Voor de prijs kan je het bijna niet laten, zeker met de bijkomende voordelen inderdaad.

Wat betreft hoeveel streams je tegelijk kan doen, dat had je vrij makkelijk kunnen vinden, maar ik ben in een goede bui: 3 streams tegelijk, maximaal 2 devices kunnen hetzelfde streamen ;) En sommige zaken zijn in 4k, ja, maar uiteraard niet alles.

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 31-05-2020 11:14 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:16
Wacht... Hebben we onbeperkte foto-opslag?? Daar betaal ik Google nu voor? :P

@Spooksel Het probleem met BSG dat je beschrijft, had ik ook. Maar niet in de eerste afleveringen, enkel eind seizoen 1 en begin seizoen 2. Nu ben ik over de helft van seizoen 2 en is weg. Dat de support het niet kan reproduceren lijkt dan alsof het niet altijd voor komt? Aan welke aflevering zit je?

Wel is de geluidskwaliteit van BSG soms ondermaats, soms klinkt het echt metaalachtig, heb je dat ook al ervaren?

BSG is momenteel de enige serie die ik aan het kijken ben. Ook al is het iets minder goed dan wat ik mij herinnerde, toch blijf ik kijken. Edward James Olmos blijft toch de beste acteur en draagt in mijn ogen echt die serie. Ik herinner me wel dat ik de finale een teleurstelling vond, ik ben benieuwd of dat nog zo zal zijn ;) Jammer dat BSG: Razor niet beschikbaar is.

Tales from the Loop ben ik voorlopig afgehaakt. Goed gemaakt dat wel maar voor mij tot nu toe niet meer dan dat. Ik kijk waarschijnlijk wel nog eens verder.

Carnival Row hebben we de eerste aflevering van bekeken. We vonden het wel leuk maar om één of andere reden hebben we nog niet verder gekeken. :/

[ Voor 50% gewijzigd door D-Three op 31-05-2020 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Tales from the Loop is idd qua verhaal best matigjes. Erg mooie sets, briljante cinematografie en de beste HDR ervaring van een serie die ik ken, vooral de eerste aflevering is echt briljant gecolorgrade in HDR, maar qua verhaal is het enorm meh :{

Ik kijk in slowmotion alle afleveringen, moet er nog eentje, misschien is de laatste beter plus geeft die wat antwoorden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

D-Three schreef op zondag 31 mei 2020 @ 12:20:

@Spooksel Het probleem met BSG dat je beschrijft, had ik ook. Maar niet in de eerste afleveringen, enkel eind seizoen 1 en begin seizoen 2. Nu ben ik over de helft van seizoen 2 en is weg. Dat de support het niet kan reproduceren lijkt dan alsof het niet altijd voor komt? Aan welke aflevering zit je?

Wel is de geluidskwaliteit van BSG soms ondermaats, soms klinkt het echt metaalachtig, heb je dat ook al ervaren?

BSG is momenteel de enige serie die ik aan het kijken ben. Ook al is het iets minder goed dan wat ik mij herinnerde, toch blijf ik kijken. Edward James Olmos blijft toch de beste acteur en draagt in mijn ogen echt die serie. Ik herinner me wel dat ik de finale een teleurstelling vond, ik ben benieuwd of dat nog zo zal zijn ;) Jammer dat BSG: Razor niet beschikbaar is.
Ik heb net s2e07 zitten kijken met NL subs nav je opmerking, de sync was hier inderdaad weer in orde. Terwijl ik het idee kreeg dat in e06 de Engelse CC subs juist weer out-of-sync begonnen te lopen :P

De kwaliteit is over het algemeen sowieso tegenvallend, het is echt enorm merkbaar dat Amazon de bitrates nog flink aan het knijpen is.

De serie zelf stelt uiteraard absoluut nog niet teleur zo na 15 jaar. De CGI is wat corny, maar verder... Topserie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceesion
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-03 15:45
Wie heeft er nog meer het probleem dat de film the wolf’s call niet kan afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik vrees dat de kwaliteit bij BSG een permanent probleem is, die bij andere content is juist uitmuntend (op Smart TV).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

upload - wel redelijk 1e seizoen, allemaal nogal luchtig. Een gast gaat de pijp uit en zijn bewustzijn wordt geupload naar een computersimulatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Joker staat sinds deze week op Prime Video.

Fantastisch dat ze dit gewoon al aanbieden zo snel op dit platform _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salvatron schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:29:
upload - wel redelijk 1e seizoen, allemaal nogal luchtig. Een gast gaat de pijp uit en doordat zijn bewustzijn wordt geupload naar een computersimulatie.
Fixed that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel_
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik heb sinds vorige week al een aantal keer een niet-skipbare promo gehad voordat mijn gekozen serie begon.
Dit gebeurde wel vaker, maar voorheen kon ik ze altijd skippen.
Meer mensen die hier last van hebben?

(gebruik de app op mijn LG tv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 08:09
hardware-lover schreef op maandag 25 mei 2020 @ 20:36:
@Sorcerer8472, Superstore is goed, kijk deze serie ook al jaren, beslist de moeite waard (vind ik). Wel altijd met Engelse subs, of zonder, er gaat anders idd to much lost in translation ;)
Superstore is briljant. Niet origineel, maar erg grappig. Gisteren toevallig gevonden.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
michiel_ schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 13:18:
Ik heb sinds vorige week al een aantal keer een niet-skipbare promo gehad voordat mijn gekozen serie begon.
Dit gebeurde wel vaker, maar voorheen kon ik ze altijd skippen.
Meer mensen die hier last van hebben?

(gebruik de app op mijn LG tv)
Ja op AppleTV ook. Schijtziek van die promo’s voor Bosch, Good Omens en Widow, meestal voor een aflevering, maar ook tussen afleveringen door. Moeten ze mee stoppen, zo kansloos.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-10 20:03

Robtimus

me Robtimus no like you

Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:42:
Joker staat sinds deze week op Prime Video.

Fantastisch dat ze dit gewoon al aanbieden zo snel op dit platform _/-\o_
Sinds vorige week al. Ik had hem namelijk afgelopen weekend al willen kijken maar was er nog niet aan toegekomen.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Gisteren eindelijk Tales from the Loop afgekeken. Beetje teleurstellend eerlijk gezegd. Enorm mooie sets en cinematografie, maar verhaal is echt waardeloos over het algemeen. 3 afleveringen die een beetje de moeite waard zijn qua verhaal, voor de rest gebeurt er bijna niets en blijft het een vage bedoening :(

Btw, voor wie hem nog niet gezien heeft, de film Vice staat ook (alweer?) op Prime Video, en da's een geweldige film met een Christian Bale die enorm is aangekomen voor die rol. Echt dikke aanrader! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:55
ErikT738 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 16:08:
Ik ben nu begonnen aan Doom Patrol. Het is een leuke en verrassende serie maar om één of andere reden lijkt de video source Spaans (o.i.d.) te zijn. Dat is best irritant als er bijvoorbeeld ingebakken subs en andere teksten in zitten op bepaalde momenten.
Is volgens mij onoplosbaar voor de kijker, is niet Spaans maar Italiaans? Bij een aflevering over de muis of zo zit het vrij veel er in, vrij irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Sorcerer8472 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 16:43:

Btw, voor wie hem nog niet gezien heeft, de film Vice staat ook (alweer?) op Prime Video, en da's een geweldige film met een Christian Bale die enorm is aangekomen voor die rol. Echt dikke aanrader! :)
zo te zien is dat over vice president Dick Cheney, amerikaanse politiek, lijkt me dan wat minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Robtimus schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 16:27:
[...]

Sinds vorige week al. Ik had hem namelijk afgelopen weekend al willen kijken maar was er nog niet aan toegekomen.
Vorige week stond ie er idd al op, maar toen moest je er nog voor betalen :) .

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Salvatron schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 17:41:
[...]

zo te zien is dat over vice president Dick Cheney, amerikaanse politiek, lijkt me dan wat minder
Dat dacht ik ook, maar de film was echt geweldig! :D
Hoewel ik zie op Rotten Tomatoes dat niet iedereen het met me eens is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Sorcerer8472 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 18:16:
[...]

Dat dacht ik ook, maar de film was echt geweldig! :D
Hoewel ik zie op Rotten Tomatoes dat niet iedereen het met me eens is ;)
hij is in ieder geval wel met Christian Bale en Christian Bale is natuurlijk wel Christian Bale.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Salvatron schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 18:30:
[...]

hij is in ieder geval wel met Christian Bale en Christian Bale is natuurlijk wel Christian Bale.
In dit geval nog meer Christian Bale dan normaal zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wel een beetje het nadeel van de polarisatie in de VS heden ten dage. Hoeveel recensies er wel niet geschreven worden vanuit een politieke overtuiging is echt bizar. Maakt wel dat je tegenwoordig toch minder van RT en IMDB uit kunt gaan als een beetje fatsoenlijk hulpmiddel.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Kreeg net een update, en nu wil de app op m'n Samsung TV niet meer selecteren. De grote knop middenop de afstandsbediening doet niks meer. Beetje jammer.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-10 20:03

Robtimus

me Robtimus no like you

KillerBee schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 18:06:
[...]

Vorige week stond ie er idd al op, maar toen moest je er nog voor betalen :) .
Dan ben ik blij dat ik gewacht heb. Ik vind het sowieso vrij storend dat de store content tussen de gewone content in staat. In je watch list kun je in ieder geval nog filteren op Prime only, en dus de betaalde content wegfilteren.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuckson809
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-07 15:53
Hoi,

Prime zit weer te drammen dat ik mijn .de account zou moeten omzetten naar .nl account. Hebben meer mensen dat gedaan?

Is het aanbod van de .nl prime video hetzelfde als van .de?

Grts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuckson809
Spooksel schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 09:13:
Ik probeer nu Battlestar Galactica te kijken op Prime (season 1) en ik merk echt bij iedere episode dat naar mate de tijd vordert dat de ondertitels echt steeds meer en meer out of sync lopen :( Heeft iemand anders hier ook last van, of bij een andere serie?

In het begin valt het nog mee als de ondertitels nog binnen 1 seconde van de spraak in beeld komen, maar tegen het einde van de episodes zit ik nu iedere keer op 3-4 seconden voordat ik de tekst eindelijk eens zie :X Best irritant, de aflevering stoppen en opnieuw starten helpt dan ook niet.
Heel herkenbaar en idd gekmakend irritant. In seizoen 3 merk ik er gelukkig minder van maar vooral seizoen 2 was dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Tuckson809 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 21:45:
Hoi,

Prime zit weer te drammen dat ik mijn .de account zou moeten omzetten naar .nl account. Hebben meer mensen dat gedaan?

Is het aanbod van de .nl prime video hetzelfde als van .de?

Grts
Hier ook een mail gekregen, dat ligt toch echt mog wel mijlenver af van "drammen". Maar overstappen is echt af te raden, tenzij je een paar tientjes wilt vangen. Winkelaanbod is echt véél lager in de NL-shop en sowieso komt de amz.nl winkel op mij over als een slecht vertaalde chinese webwinkel. Primevideo aanbod kan ik weinig over zeggen maar met een DE-account vind ik die nu erg goed.

This title is for sale, please send me a PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
primevideo is exact hetzelfde. Als je de winkel gebruikt zou ik blijven, als je het echt voor primevideo hebt zou ik overstappen. (goedkoper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Gisteren samen met mn vriendin de laatste paar afleveringen van Upload gekeken, heerlijke serie :D Lang geleden dat ik regelmatig echt hardop heb zitten lachten om sommige van de grappen die gemaakt worden of de dingen die er soms gebeuren!

Gelukkig maar dat het een 2e seizoen krijgt, nadeel is natuurlijk dat je geen idee hebt hoe lang dat nog gaat duren ivm corona enzo :(

Anyway. Inmiddels zijn we met The Man in the High Castle begonnen, pilot was niet onaardig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuckson809
ArthurMorgan schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:44:
primevideo is exact hetzelfde. Als je de winkel gebruikt zou ik blijven, als je het echt voor primevideo hebt zou ik overstappen. (goedkoper)
OK, thnx.

Ik gebruik de winkel nauwelijks. Aanbod is groot maar zelden goedkoper dan elders. het gaat mij idd puur om primevideo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinity999
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:51
ArthurMorgan schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:44:
“Exact hetzelfde” , absoluut niet dus. Was het het maar waar.
Veel films en serie Die in Duitsland onder Prime vallen nog zijn niet eens in nederland beschikbaar.
Ik heb er gruwelijk spijt van dat ik toen het nog kon geen Duits prime lidmaatschap heb genomen.

Voor mij mag het abonnement snel verhoogd worden en gelijk zijn aan de Duitse prijs met het daarbij behorende aanbod.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 12:48
trinity999 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 19:55:
[...]

Veel films en serie Die in Duitsland onder Prime vallen nog zijn niet eens in nederland beschikbaar.
Volgens mij is dit niet waar. Ik heb de Duitse Prime, echter niet het Duitse PrimeVideo aanbod. Alleen als je ook een Duits adres hebt krijg je dat aanbod pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinity999
Djarune schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 22:18:
[...]

Volgens mij is dit niet waar. Ik heb de Duitse Prime, echter niet het Duitse PrimeVideo aanbod. Alleen als je ook een Duits adres hebt krijg je dat aanbod pas.
Kun jij dan b.v. kijken naar de tekenfilmserie "futurama" en naar de film "Anna" of naar de serie "Lucifer"

[ Voor 3% gewijzigd door trinity999 op 20-06-2020 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dat kan niet als je een amazon prime abonnement in Duitsland hebt met een Nederlands adres. Dat kan alleen met een Duits adres.

Je hebt dan bijvoorbeeld ook niet de muziekdienst, die Duitse klanten wel hebben. (by the way, volgens mij moet je ook vpn gebruiken naast dat Duitse adres om die content te krijgen. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.)

[ Voor 49% gewijzigd door ArthurMorgan op 20-06-2020 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

trinity999 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 10:18:
[...]

Kun jij dan b.v. kijken naar de tekenfilmserie "futurama" en naar de film "Anna" of naar de serie "Lucifer"
Staat Lucifer op Prime? Volgens mij staat die op netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Salvatron schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 10:45:
[...]

Staat Lucifer op Prime? Volgens mij staat die op netflix.
In Duitsland wel ja, net als bijvoorbeeld Wynonna Earp, die bij ons ook op Netflix staat. (derde seizoen staat er daar zelfs bij :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroederM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-10 17:51
QkE schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 09:12:
Heeft hier iemand al profielen? Het zit eraan te komen (nieuws: Amazon werkt aan mogelijkheid voor meerdere profielen in Prime Video), maar ik heb ze nog niet en ik zit echt te wachten op deze feature.
Ik probeer aparte profielen aan te maken (niet om account te delen hoor ;) ) Maar kan nergens de optie vinden die op het wereld wijde web word beweert dat hij er moet zijn.

Is deze optie er wel buiten Amerika?
trinity999 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 19:55:
[...]

Ik heb er gruwelijk spijt van dat ik toen het nog kon geen Duits prime lidmaatschap heb genomen.

Voor mij mag het abonnement snel verhoogd worden en gelijk zijn aan de Duitse prijs met het daarbij behorende aanbod.
Shit, net omgezet van duitsland naar Nederland, google geeft mij niet zo snel een lijstje wat het verschil in aanbod is. Heb jij enig idee?

[ Voor 33% gewijzigd door BroederM op 20-06-2020 12:39 ]

My life is in 2D, How about yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

misschien dat het er ook mee te maken heeft of er nl ondertiteling beschikbaar is of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

BroederM schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 12:33:
[...]
[knip]

Shit, net omgezet van duitsland naar Nederland, google geeft mij niet zo snel een lijstje wat het verschil in aanbod is. Heb jij enig idee?
Volgens mij niets. Ik kan wel zoekresultaten krijgen op de aangehaalde voorbeelden hier eerder gedeeld, maar afspelen kan ik ze vervolgens niet.

Futurama << allemaal inbegrepen bij mijn Duits Prime abonnement wordt er verondersteld >> afspelen >> "Deze video is niet beschikbaar op jouw locatie".

Dus zonder VPN is er volgens mij geen verschil in het aanbod.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinity999
In Duitsland zit futurama in prime in Nederland niet. Dus is er een verschil in aanbod. En dat geldt voor veel series en films. Is ook wel te begrijpen met met abonnement verschil wat er is. Daarom betaal ik liever iets meer voor prime waarbij je dan in Nederland hetzelfde aanbod krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23:16
Heeft logischer wijze met de bekende film rechten te maken denk ik.
Ben zélf al jaren van de Duitse Prime klant, voor zowel de series maar ook de regelmatige voordelen tijdens shoppen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

trinity999 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 14:43:
In Duitsland zit futurama in prime in Nederland niet. Dus is er een verschil in aanbod. En dat geldt voor veel series en films. Is ook wel te begrijpen met met abonnement verschil wat er is. Daarom betaal ik liever iets meer voor prime waarbij je dan in Nederland hetzelfde aanbod krijgt.
Om het nog maar eens te verduidelijken, want volgens mij was dit eigenlijk de reden waarom het werd opgemerkt. trinity999 in "[Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo"

Voor Nederlanders met een Duits Prime lidmaatschap zal het aanbod niet werkelijk anders zijn dan dat van Nederlanders met een Nederlands Prima lidmaatschap. Zonder gebruik te maken van VPN oid bedoel ik dan.
Of denk jij dat er wel degelijk verschillen zijn voor Nederlandse Prime leden?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor Vlamingen is het een ramp.

Ongelofelijk veel series en films hebben enkel Franse audio, terwijl ze eigenlijk origineel Engelstalige reeksen zijn. Meer dan de helft van de reeksen en/of films heeft een Franse beschrijving ongeacht welke audio of subs voorzien zijn.

Ooit eens een mail over gestuurd en dan krijg je als reply, we werken eraan het heeft te maken met de rechten, bla bla bla, yada yada yada.

Als Nederlandstalige in België is dit gewoon onaanvaardbaar, uiteindelijk zelfs beledigend. Ze hebben duidelijk geen verstand van de taalgevoeligheid in dit land.

Enigste pluspuntje zijn een aantal originele series, maar die zijn ook redelijk beperkt.
NETFLIX heeft al deze problemen niet en ook nooit gehad, wat eigenlijk duidelijk maakt dat Amazon dit platform eigenlijk niet serieus neemt. Toch alvast niet in België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Amazon heeft waarschijnlijk niemand in België zitten die hier actief mee dealt? Qua rechten lijkt het me onzin tenzij ze een heel slechte zaak hebben gedaan en effectief alleen voor Wallonië hebben ingekocht? Dat lijkt me erg vreemd.

Het is jammer dat het zo moeilijk is om iets te escaleren bij clubs als Amazon en Netflix, want dit is echt een grote issue en nu is het niet mogelijk om voorbij de eerste lijn te komen hiermee, en personeel ziet de ernst ervan niet in getuige hun reacties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

hardware-lover schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 15:20:
[...]

Voor Nederlanders met een Duits Prime lidmaatschap zal het aanbod niet werkelijk anders zijn dan dat van Nederlanders met een Nederlands Prima lidmaatschap. Zonder gebruik te maken van VPN oid bedoel ik dan.
Of denk jij dat er wel degelijk verschillen zijn voor Nederlandse Prime leden?
Ik heb nog steeds een Duits Prime abonnement, en geen Futurama beschikbaar hier (niet dat ik hier interesse in heb), dus voor Nederlanders zal het aanbod toch echt hetzelfde zijn, ongeacht of je een Duits of Nederlands Prime abonnement hebt.

Nóg een klacht over Prime Video: de Nederlandstalige ondertiteling is schrikbarend slecht. Netflix slaat de plank weleens (ook best vaker dan gewenst) mis, maar Amazon doet gewoon geen enkele moeite met de ondertiteling. Prime Video lijkt wel een ondergeschoven kindje, een dienst die ze 'ernaast' doen en vooral niet teveel aandacht aan willen geven. Eerlijk is eerlijk, voor 49 euro per jaar hebben we weinig te klagen, maar het mag best wel iets professioneler...

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Prime Video Duitsland heeft NIET hetzelfde aanbod als Nederland. Ik kwam daar vandaag achter toen ik zat te rommelen met het invoeren van een Duits adres icm een Duitse VPN. De serie Threadstone was wel te bekijken op de Duitse Prime Video, maar kan hem als ik de VPN uit zet niet vinden op de Nederlandse. En nog sterker: het is een Amazon Original dus ze hebben de rechten. Gek is dat wel, want als ik op Justwatch zoek dan zou hij in beide stores moeten staan. Als ik m zoek in de Nederlandse is hij niet te vinden. Misschien is dit een foutje?

Nog gekker:

Prime Video Duitsland: 7,99 per maand en betalen met bankrekening
Prime Video Nederland: 2,99 per maand en alleen met creditcard

Wie verzint die marktintroducties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

W00fer schreef op maandag 22 juni 2020 @ 02:11:
Prime Video Duitsland heeft NIET hetzelfde aanbod als Nederland. Ik kwam daar vandaag achter toen ik zat te rommelen met het invoeren van een Duits adres icm een Duitse VPN. De serie Threadstone was wel te bekijken op de Duitse Prime Video, maar kan hem als ik de VPN uit zet niet vinden op de Nederlandse. En nog sterker: het is een Amazon Original dus ze hebben de rechten. Gek is dat wel, want als ik op Justwatch zoek dan zou hij in beide stores moeten staan. Als ik m zoek in de Nederlandse is hij niet te vinden. Misschien is dit een foutje?

Nog gekker:

Prime Video Duitsland: 7,99 per maand en betalen met bankrekening
Prime Video Nederland: 2,99 per maand en alleen met creditcard

Wie verzint die marktintroducties?
Treadstone is gewoon beschikbaar in NL, wel maar 1 seizoen maar volgens mij is er ook maar 1 seizoen van. IMDB: Treadstone (TV Series 2019)
misschien moet je de h weghalen, Treadstone, niet Threadstone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Treadstone is (helaas imho) gecancelled na 1 seizoen.

@W00fer : Dat Prime NL momenteel 2,99 kost, is inderdaad puur marketing; de overgang om van Prime DE naar NL over te stappen moet tenslotte aantrekkelijk zijn. Het staat (nog) nergens aangegeven, maar je kunt er donder op zeggen dat het geen 2,99 blijft.
Dat je in NL alleen met creditcard kan betalen, en in DE (naast creditcard) ook met iDeal, vind ik wél bizar.
Maar goed, dit topic gaat over Prime Video, dus we dwalen nu wat af :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
De prijs voor Duitsland komt omdat ze daar ook Prime muziek hebben (een soort spotify) en omdat Prime in Duitsland de rechten op Championsleague voetbal hebben. Nederland heeft dus buiten een kariger video aanbod ook andere zaken niet die Duitsland wel heeft.

(maar wederom, die zaken kon je al niet gebruiken vanuit nederland zonder kunstgrepen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op maandag 22 juni 2020 @ 06:13:
De prijs voor Duitsland komt omdat ze daar ook Prime muziek hebben (een soort spotify) en omdat Prime in Duitsland de rechten op Championsleague voetbal hebben. Nederland heeft dus buiten een kariger video aanbod ook andere zaken niet die Duitsland wel heeft.

(maar wederom, die zaken kon je al niet gebruiken vanuit nederland zonder kunstgrepen.)
Het is heel vaag want Amazon Music werkt in Amerika en Duitsland dus maar alle Nederlandse blogs kopiëren dat alsof je het er gratis bij krijgt als je Prime Video in NL zou kopen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-10 13:59
Wat vinden jullie van de Android App? Ik gebruik nu een tijdje Amazon prime onder Android TV en vindt de app nog beneden maats. Zeker ten opzichte van Netflix. De problemen waar ik tegenaan loop:

- Als je een serie volgt en de app herstart moet je echt zoeken naar de serie om verder te kijken. Je wordt dood vermoeid met suggesties voor andere series
- In zoekvenster kan je geen toetsenbord gebruiken om een titel op te geven. Alleen maar on-screen display
- Vooruit / terug spoelen tijdens een aflevering kent 3 standen: volgens is stand 1 de snelheid iets van 30s / s, en dan is stand 2 al gelijk 5 minuten / s. Dat is super onhandig. Hoe vaak ik wel niet voorbij een scene gevlogen ben als ik die wil opzoeken.
- Zoekresultaten zijn ook onduidelijk en incompleet.
- Als je een scene pauzeert krijg je allemaal overbodige info in beeld over de acteurs. Ga weg, ik wil de scene zien, niet die overbodige info.

Kortom, ze hebben nog veel werk aan de winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik vind het wel top dat de App een stuk vloeiender is dan Netflix. Met handige tegeltjes.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• heplam
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 16:32
Mooi Lijstje voor de maand juli wat er op Amazon prime word toegevoegd

01 juli: American Horror Story (seizoen 1 tot en met 5).
01 juli: Modern Family( Seizoen 1 tot en met 9)
01 juli :Glee ( Seizoen 1 tot en met 6)
02 juli Hanna ( Seizoen 2)
03 juli: Black-ish (seizoen 1 tot en met 6)
07 juli: The X-Files ( seizoen 1 tot en met 11)
11 juli: Doctor Sleep
12 juli: The Peanut butter falcon
13 juli: Unraveling Athena
15 juli: Sons of anarchy ( Seizoen 1 tot en met 7)
17 juli: Absentia (seizoen 3)

Verder nog toegevoegd in Juli alleen nog geen datum bekend:

Homeland (seizoen 1 tot en met 7)
Prison Break (seizoen 1 tot en met 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:09
@heplam Mooi lijstje. Welke website gebruik je hiervoor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heplam
  • Laatst online: 06-10 16:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-10 15:55
heplam schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 10:50:

Zou die dan in Juli alweer van Netflix verdwijnen? Hadden toch juist het laatste seizoen toegevoegd?

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Beefhead schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 15:13:
[...]

Zou die dan in Juli alweer van Netflix verdwijnen? Hadden toch juist het laatste seizoen toegevoegd?
Is gewoon een niet-exclusieve deal lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:31
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2020 @ 07:16:
Voor Vlamingen is het een ramp.

Ongelofelijk veel series en films hebben enkel Franse audio, terwijl ze eigenlijk origineel Engelstalige reeksen zijn. Meer dan de helft van de reeksen en/of films heeft een Franse beschrijving ongeacht welke audio of subs voorzien zijn.

Ooit eens een mail over gestuurd en dan krijg je als reply, we werken eraan het heeft te maken met de rechten, bla bla bla, yada yada yada.

Als Nederlandstalige in België is dit gewoon onaanvaardbaar, uiteindelijk zelfs beledigend. Ze hebben duidelijk geen verstand van de taalgevoeligheid in dit land.

Enigste pluspuntje zijn een aantal originele series, maar die zijn ook redelijk beperkt.
NETFLIX heeft al deze problemen niet en ook nooit gehad, wat eigenlijk duidelijk maakt dat Amazon dit platform eigenlijk niet serieus neemt. Toch alvast niet in België.
volledig mee akkoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:50

Yucko

One clown to rule them all !

Beefhead schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 15:13:
[...]

offtopic:

volgens mij staat op netflix 1 t/m 10 van Modern Family, oftewel het laatste seizoen ontbreekt

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-10 22:31

Wow, dat is een mooie lijst!
Het valt me wel op dat de meeste nieuwe series afkomstig zijn van Disney.
AHS, Modern Family, Glee, Son of Anarchy, Homeland, Prison Break zijn gemaakt door 20th Century Fox gemaakt waardoor Disney de rechten bezit. Black-ish was al van Disney via ABC Studios.

Wellicht betekent dit dat we de komende jaren Hulu niet naar NL zal komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Amazon boekt 1 euro van je creditcard af om Prime Video te activeren, maar als deze 1 euro transactie niet slaagt (vanwege te weinig saldo) is blijkbaar Prime Video toch geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

Sinds een paar dagen overgestapt van een LG tv naar een Philips tv, van WebOS naar Android dus. Maar de Android app van Prime is echt om te huilen, streams lopen continu vast. Hebben meer mensen dit? Hopelijk iets tijdelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

rik schreef op zondag 28 juni 2020 @ 09:16:
Sinds een paar dagen overgestapt van een LG tv naar een Philips tv, van WebOS naar Android dus. Maar de Android app van Prime is echt om te huilen, streams lopen continu vast. Hebben meer mensen dit? Hopelijk iets tijdelijks?
Er is een probleem met aspect ratio waardoor je soms de stream opnieuw moet starten, maar heb nog nooit gehad dat het vastliep. Ook Android op Philips tv hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04:35

Mooie lijstje idd, bedankt 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:22
Hier nog nooit vastgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik

rik

Betreft een OLED854, voorzien van alle updates uiteraard. Momenteel wordt Supernatural gekeken, maar bijvoorbeeld als we op pauze drukken gaat het mis. Kort na het hervatten loopt de stream dan vast, heel raar. Tv is bekabeld aangesloten, moet de kabels e.d. maar eens doormeten, maar end to end meet ik in ieder geval 0% packetloss. Andere apps hebben er ook geen last van lijkt het.
Het valt me wel op dat één speedtest app (‘internet speed test fiber test’) internet niet werkt, maar een andere speedtest app (‘Test NetSpeed’) wel gewoon 80Mbit meet (200mbit KPN fiber).

[ Voor 4% gewijzigd door rik op 28-06-2020 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Wat is het versienummer van de Amazon app op je Philips TV, het lijkt wat meer apparaat dan AndroidTV gerelateerd te zijn namelijk.

Je zou de Analiti app ook eens kunnen gebruiken voor het analyseren van je netwerk connectie?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik

rik

App versie is 5.2.17-googleplay-armv7a (com.amazon.amazonvideo.livingroom).

Analiti zegt 104Mb/92Mb dus dat lijkt me genoeg.

Ik heb de Google DNS instellingen verwijderd van de router, misschien doet dat iets. Straks maar eens testen.

[ Voor 30% gewijzigd door rik op 29-06-2020 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

rik schreef op maandag 29 juni 2020 @ 09:18:
App versie is 5.2.17-googleplay-armv7a (com.amazon.amazonvideo.livingroom).

Analiti zegt 104Mb/92Mb dus dat lijkt me genoeg.

Ik heb de Google DNS instellingen verwijderd van de router, misschien doet dat iets. Straks maar eens testen.
Mijn versie zit nu op 5.1.4-googleplay-armv7a, en deze hoort origineel op de Mi Box S met ATV9, en wordt regelmatig bijgewerkt (bij updates).

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dexter onverwacht toegevoegd. Niet mijn show, maar volgens mij wel van veel anderen op Tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:16
We hadden een hele tijd geleden eens de eerste aflevering van Carnival Row bekeken. En deze week dan eindelijk eens de overige 7 afleveringen. Wow, wat een leuke serie zeg, erg mooi gemaakt! Niet enkel visueel maar ook qua verhaallijnen. En dan heb ik het niet over de moraal van het verhaal. Want dat is niet zo bijzonder is, het is overduidelijk een aanklacht tegen racisme en nationalisme en dat is eerder gedaan. Maar hoe naar het eind toe de verhaallijnen van de personages samen komen en/of verbonden blijken te zijn. Soms zie je het aankomen, andere dan weer niet.

Ik kan me inbeelden dat sommigen het niks vinden maar wat mij betreft een dikke 8.5. Wij kijken zeker uit naar seizoen 2. Ik hoop dat ze het niveau wat kunnen houden en niet nodeloos gaan rekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Op Android TV / Philips nu ineens een nieuwe versie van de app. Eerste poging om te spelen en het geluid doet het niet :+

Gelukkig daarna niet meer tegengekomen. Minpunten zijn dat de huur-content nu heel erg gemixt zijn met de gratis prime content, en ik zie ook op allerlei plekken staan dat de content HDR is terwijl dat gewoon niet zo is.

Ben benieuwd of de issues met HDR opgelost zijn (Man in the High Castle S01 is véél te fel, echt onkijkbaar), en de issues met aspect ratio (uitgerekt beeld; oplossen door te stoppen en daarna resume playback te doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Sorcerer8472 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 11:43:
Op Android TV / Philips nu ineens een nieuwe versie van de app. Eerste poging om te spelen en het geluid doet het niet :+

Gelukkig daarna niet meer tegengekomen. Minpunten zijn dat de huur-content nu heel erg gemixt zijn met de gratis prime content, en ik zie ook op allerlei plekken staan dat de content HDR is terwijl dat gewoon niet zo is.

Ben benieuwd of de issues met HDR opgelost zijn (Man in the High Castle S01 is véél te fel, echt onkijkbaar), en de issues met aspect ratio (uitgerekt beeld; oplossen door te stoppen en daarna resume playback te doen).
Zouden de updates/builds voor Philips Android TV af kunnen wijken van degene die er bijvoorbeeld voor een Mi box zijn? Desbetreffende update staat er hier namelijk al even op (eerder weken al dan dagen). Er is ook geen update voor Mi/Shield zie ik (updaten doe ik handmatig).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

hardware-lover schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 14:35:
[...]

Zouden de updates/builds voor Philips Android TV af kunnen wijken van degene die er bijvoorbeeld voor een Mi box zijn? Desbetreffende update staat er hier namelijk al even op (eerder weken al dan dagen). Er is ook geen update voor Mi/Shield zie ik (updaten doe ik handmatig).
In de app wordt "your Philips TV" bij naam genoemd dus zou best kunnen. Ik weet niet precies hoe het releaseproces (of zelfs het updateproces) werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik

rik

Hier staat ‘ie nog niet in de store (854), de huidige heeft geen verwijzing naar Philips in de description. Weet jij welke versie het betreft?

Edit: er is wel een TV update beschikbaar. Ben benieuwd :-)

[ Voor 17% gewijzigd door rik op 02-07-2020 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR

Black-ish is inmiddels toegevoegd maar dan wel alleen S1 tot S5.
S6 staat er nog niet op. Ik hoop dat deze alsnog snel wordt toegevoegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
Profielen zijn eindelijk toegevoegd aan de website en iOS!
Of het op andere platformen al is gelanceerd weet ik niet, maar ik ga uit van wel.
Je items uit je kijklijst worden gewoon meegenomen naar je profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 20:30
VirinR schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:34:
Profielen zijn eindelijk toegevoegd aan de website en iOS!
Of het op andere platformen al is gelanceerd weet ik niet, maar ik ga uit van wel.
Je items uit je kijklijst worden gewoon meegenomen naar je profiel.
App op android zie ik nog geen profielen, mijn schoonmoeder zal straks op de tv (app) controleren. Ik gok het haast niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Zaratrass schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:06:
[...]
App op android zie ik nog geen profielen, mijn schoonmoeder zal straks op de tv (app) controleren. Ik gok het haast niet.
Ik heb via de website (via mijn Android mobiel), profielen aangemaakt, deze komen nu ook terug in de app zelf en ook op mijn AndroidTV d:)b
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D4E90Putkw0km0agU5EemJvn-c8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0gnYGIXLkILRGmYn6YAWYbCu.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door hardware-lover op 07-07-2020 18:06 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Alle seizoenen van The X-Files zijn vandaag toegevoegd :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• loekf2
The Boys S2, trailer 2:

YouTube: THE BOYS Season 2 Trailer 2 (2020)

4 september, fantastische serie trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Onhandig dat ze bij die Chicago franchise lang niet alles hebben. Heb je crossovers kan je vervolgens niet verder kijken.

psn: t-zakje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Seinfeld is terug bij Prime Video.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Doctor Sleep is toegevoegd, redelijk nieuwe film (vervolg op The Shining).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:57
Is er een client side fix mogelijk voor ondertiteling die niet in sync is? Millions way to die in the west, NL begint direct door de intro heen alle andere talen lijken wel goed te gaan. Zal wel aan prime liggen dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:09
Ik ben paar dagen geleden begonnen met Little Fires Everywhere, wat ik best een goede serie vind :)

Al met al, zeker voor de prijs van €2,99 per maand momenteel, vind ik Prime Video best de moeite waard. Sowieso een stuk meer dan Disney+. Maar er zijn wel wat zaken die me tegenstaan. Net zoals films die ze toevoegen waar je alsnog extra voor moet betalen.

Zo dacht ik "Oh vet, Knives Out staat op Prime Video! Die wil ik wel zien.", en dan klik je erop en dan kost het €4,99 om te huren of €14,99 om te kopen -O- Vooral doordat het er niet direct heel duidelijk bij staat is dat toch vaak een beetje een domper.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-10 08:41
Toch anno genomen, Disney kijk ik amper. Er staat genoeg op, ook voor de kids veel nieuwe films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefhead
Vanavond dacht ik met de kids Despicable Me te gaan kijken, blijkt dat ie geen nederlandse audio heeft. Deel 2 helaas ook niet. Beetje een tegenvaller.

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Beefhead schreef op zondag 12 juli 2020 @ 20:37:
Vanavond dacht ik met de kids Despicable Me te gaan kijken, blijkt dat ie geen nederlandse audio heeft. Deel 2 helaas ook niet. Beetje een tegenvaller.
Toch bijzonder dat ik vroeger, toen ik nog niet kon lezen en schrijven en geen Engels sprak, ontzettend kon genieten van The A-Team...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beefhead
Verstekbakker schreef op zondag 12 juli 2020 @ 23:04:
[...]

Toch bijzonder dat ik vroeger, toen ik nog niet kon lezen en schrijven en geen Engels sprak, ontzettend kon genieten van The A-Team...
En waarom vind je dat zo bijzonder? Mijn kinderen kunnen zich ook vermaken met een film die niet in het nederlands is. Dat is helemaal niet het punt dat ik probeer te maken. Ik zeg alleen dat het een tegenvaller was dat er geen nederlandse audio bij zat.

On topic:
Van een medetweaker bericht gehad dat beide films ook op Netflix staan met nederlandse audio. Dat verklaart waarschijnlijk ook meteen waarom Prime dat niet heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

MisterEagle schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 23:26:
Is er een client side fix mogelijk voor ondertiteling die niet in sync is? Millions way to die in the west, NL begint direct door de intro heen alle andere talen lijken wel goed te gaan. Zal wel aan prime liggen dan?
Dit soort issues heb ik al bij meer series gemerkt en dan in meer of mindere mate van hoe ernstig het was. Met name bij het kijken van Battlestar Galactica heb ik op een gegeven moment maar de subs op Engels gezet omdat het anders gewoon niet meer te doen was :X

Nog wel contact opgenomen met Amazon hierover trouwens, maar daar kwam al vrij snel een 'cannot reproduce' melding & afsluiting terug op het ticket. En dat terwijl ik hier op GoT van meerdere personen bevestigd gekregen heb dat zij het ook hadden + uitgelegd aan support dude hoe/waar hij het kon zien.

Gah.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Over Battlestar Galactica in het algemeen gesproken, ik zit inmiddels in seizoen 4 (het laatste) bijna halverwege en ik begin me weer te herinneren waarom ik de serie toen hij destijds liep nooit afgekeken heb.

Waar het de eerste paar seizoenen echt een toffe serie is begint dat vanaf seizoen 3 (New Caprica periode) toch echt minder te worden. Helemaal de 'ontknoping' van de Final 5 uiteindelijk en hoe ze daar in seizoen 4 mee omgaan (ruk) + al de steeds erger wordende religieuze bla bla. Pff, maargoed... ik ga volhouden dit keer :P

Pagina: 1 ... 13 ... 36 Laatste