bunq is toch gratis en als eerste in Nederland beschikbaar? En bovendien wat ik er tot nu toe van lees, echt een héél stuk gebruiksvriendelijker, functioneler en beter te bereiken dan N26. Ohja en niet te vergeten een stuk veiliger. Moet alleen zeggen dat ik geen idee heb hoe toegankelijk het is voor een blide of slechtziendedicksterk schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:16:
Waarom worden wij telkens met magere versies van veelbelovende producen afgescheept? Blyk zou gratis bellensms/internet aanbieden maar tone het eindelijkin nederland gelacneerd werd was het nei smeer, freedompop werd groots aangekondigd maar is er nooit gekomen. en nu n26, dat vanf 1 februari voor nieuwkomes niets extra's meer te bieden heet ten opzichte van bestande banken.
iDeal is iets wat ik op zijn minst wekelijks gebruik, daar zou ik niet zonder kunnen. Voor de rest zou ik ook niet weten waarom je persé een Nederlands rekeningnummer zou willen hebben.Ik lees hier elke keer dat een nederlandse bank nodi is, maar waarvoor behalve ideal? belastingdienst e.d. accepteren ook buitenlandse rekeningnummers. Ik denk zelf dat ik mijn sns rekening opzeg, maar voor de zekerheid eerst wel een bunq-rekening aanmaak
[ Voor 42% gewijzigd door mcDavid op 23-01-2017 16:25 ]