even een vraag mbt de beschikbare camera's
zojuist de 'standaard' witte cam gekocht en aangesloten werkt prima/ echter begrijp ik het goed dat opnames enkel op een sdcard kunnen opgeslagen ?
er staat dus wel 'Bekijk de camerabeelden en neem video's op met jouw smartphone/table' bekijken snap ik maar hoe neem je dan op met je telefoon ?
dus simpel gezegd ik heb hem om de woonkamer te bewaken. een indringer neem hem mee en ik ben dus ook die opname kwijt ?
hoe zit dit met de buiten camera ? daar zit een sd in lees ik en mogelijk dat ook de app iets op kan nemen of heb ik hier hetzelfde probleem ?
edit.
wellicht 'rare' vraag maar ik zie geen mogelijkheid hem uit te zetten in de app. ik zie ook niet de mogelijkheid om een regel in de ics hiervoor te maken
ik vind het namelijk nogal vervelend dat in een donkere kamer die ring rode leds erg aanwezig is. bovendien als ik zelf in ruimte ben hoeft de camera niet aan
heeft iemand hier een oplossing voor ? anders dan weer een losse pir melder aan een stopcontact kaku.. want dat is wel een hele (dure) ingreep
[
Voor 40% gewijzigd door
Ray op 06-01-2019 16:38
]