Max pakt weer cameratijd. Nog geen Hamilton of Rosberg op TV gezien.
VES vs GRO...dat ging toch mooi. Wel gaaf dat ie dr voor moet werken
Want Lewis had natuurlijk ook een hele slechte race in Spa.shoombak schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:06:
Alle.Max fans kunnen sowieso wat anders gaan kijken
Haas is sneller dan de redbull, wow.
Stomme fout van max zelf zo te zien in de herhaling
Was mij niet bekend. Let normaal niet echt op Haas
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Vergeet niet, Haas heeft niet zo'n zware aero package als RBR. RBR rijdt meestal met veel downforce, want daar zit hun rondetijd. Haas had een lichte slipstream. Niet gek dat die iets sneller is dan een RBR.
want ?CrazyFool schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:10:
Stomme fout van max zelf zo te zien in de herhaling
DUGG
Pfoe....toch knap hoe die in een splitsecond de achterbanden laat spinnen, een donut draait en zo uit de vangrail blijft.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Wow die Renault...
"When you grow up your heart dies"
Hij laat hem zomaar naar buiten lopen terwijl daar ie!and anders rijdt.
Flickr PSN ID= cheironnl
Word 3saaie top 5 denk ik
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Haalt ie zijn eigen tweede handsje effe in
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Doei Kyvat.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij had de bocht krapper moeten uitrijden, gezien de andere auto's was dat theoretisch gezien makkelijk mogelijk geweest. Ik denk een simpel inschattings-/kijk-foutje.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ondersturen tegen je tegenstander is eigen schuld. Iig niet die van Hulk.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Wordt een saaie race ben ik bang buiten Max dan. Rosberg mentaal de winnaar van de eerste rondjes.
VES op 13
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Klopt. Was Max zijn schuld. Maja, Max kan gaan inhalen.PjotrStroganov schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:12:
[...]
Ondersturen tegen je tegenstander is eigen schuld. Iig niet die van Hulk.
Ach, hij wil kijken of hij het Brazilie-trucje ook in de woestijn kan 
(Fout van VES)
(Fout van VES)
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
ik snap die hamilton niet vertraagd om de hele boel in elkaar te schuiven, met als doel rijders voorbij ros te krijgen
Stiekem deed hij dat met opzet om zo weer iedereen in te kunnen halen en het leuk te houdenalwaysleft schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:12:
[...]
Klopt. Was Max zijn schuld. Maja, Max kan gaan inhalen.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Toch wel mooi hoe Olaf altijd wel verstaat wat er door de coureurs gezegd wordt.
per aspera ad astra
P12 alweer
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Max is nu bij de mensen op Ultra Softs aanbeland. Dat zal wat lastiger gaan denk ik zo.
Bensimpel
Positieve meneer
Mag niet van Merc, als hij dat doet krijgt ros de undercutgroggy schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:13:
ik snap die hamilton niet vertraagd om de hele boel in elkaar te schuiven, met als doel rijders voorbij ros te krijgen
😆 - Denk ook eens om ;)
Als VES toch op het podium komt ga ik zeker even shoppen in een RB winkeltje..
Lewis houdt de boel op zodat max de rest mag komen doen.
In ieder geval genoeg inhaalmogelijkheden op deze baan!
In ieder geval genoeg inhaalmogelijkheden op deze baan!
De helft van de tijd laat hij gewoon z'n verbeelding erop losLAD93 schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:14:
Toch wel mooi hoe Olaf altijd wel verstaat wat er door de coureurs gezegd wordt.
Bensimpel
Positieve meneer
haha. ik ooknachtnet schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:14:
Als VES toch op het podium komt ga ik zeker even shoppen in een RB winkeltje..
😆 - Denk ook eens om ;)
Toch hè, het verschil nu tussen HAM en ROS is vrij klein, normaal is dat binnen drie rondjes ruim 2/3 sec.
Waiting on the world to change
Echt waar? Je zou hem dan toch zo de pits in rijdenBensimpel schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:14:
[...]
Mag niet van Merc, als hij dat doet krijgt ros de undercut
Flickr PSN ID= cheironnl
En de plekken met gaten tussen de rijders. Twee gaten van 5 seconden straks.sjaool schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:14:
Max is nu bij de mensen op Ultra Softs aanbeland. Dat zal wat lastiger gaan denk ik zo.
Gat tussen MERC en RAI/RIC blijft binnen 1.5spinda powerrr schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:15:
Toch hè, het verschil nu tussen HAM en ROS is vrij klein, normaal is dat binnen drie rondjes ruim 2/3 sec.
Hamilton is strategisch niet te hard aan het rijden. Hij weet dat hij het veld iets moet ophouden. Hamilton stopt nu!
wie zij er dan VES fans t al konden afzetten?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Massa next
ham naar binnne
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bensimpel
Positieve meneer
Lauda en toto zeiden in het begin net voor de race als dat Ham begint te spelen, ROS de undercut krijgt.cheiron schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:15:
[...]
Echt waar? Je zou hem dan toch zo de pits in rijden
😆 - Denk ook eens om ;)
11 plekken gewonnen al als ik het goed heb?
Complot! Ze willen gewoon dat hij vast komt te zitten in verkeer!Rivanov schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:15:
ham naar binnne
Ham strak achter Max?
Ah net er voor, naja gunstig.
Ah net er voor, naja gunstig.
[ Voor 44% gewijzigd door Vos op 27-11-2016 14:17 ]
HAM voor Max.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
nee voor hemVos schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:16:
Ham strak achter Max?
ROS ook de pit in.
Zover ik zie heeft hij geen last van trafficANdrode schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:16:
[...]
Ben heel benieuwd naar die outlap en de invloed van traffic
Are you a one or a zero
Ze hielden HAM even vast omdat RAI binnenkwam.
Houden nu ook ROS vast bij VET.
Ric of Kimi straks voor ROS? Zou wat zijn.
Kimi net niet, oei.
Kimi net niet, oei.
[ Voor 33% gewijzigd door Vos op 27-11-2016 14:19 ]
Slecht getimed van Mercedes, 2 keer tijd verloren bij de release
Verwijderd
Max van laatste al weer 2e
(in 9 ronden!)
Ja ik weet dat hij de pit nog in moet

Ja ik weet dat hij de pit nog in moet
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2016 14:20 ]
Want ze wisten natuurlijk dat Ferrari ook naar binnen zou gaanmasterslave schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:19:
Slecht getimed van Mercedes, 2 keer tijd verloren bij de release
Van laatste naar 4e in 8 ronden....
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Dit is alleen maar in het voordeel van HAM. ROS zal wel weer voor een full lock gaan.
VES van P22 weer terug op P4.
(ja hij moet nog pitten, ben niet achterlijk)
En dat binnen 10 ronden hè.Rivanov schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:20:
VES van P22 weer terug op P4.(ja hij moet nog pitten, ben niet achterlijk)
Verstappen heeft dus bijna precies een pitstop verloren met die fout
ROS krijgt het niet cadeau.
Dan maar niet stoppensoulcrusher schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:20:
Ik zie wel weer een verstappen-regel gebeuren

Jup, het gat was 21 seconden toen de stops kwamen.soulcrusher schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:20:
Haha go Max.
Zouden ze nu ook nog even naar Jos bellen
Max gaat voor een éénstopper denk ik
Voor de pit stops was het gat al iets van 18s tussen RIC en VES. Nu hoorde VES eigenlijk achter de ferrari's te zitten.. maar toch wel drie kwart stop aan tijd verloren.
Maargoed, als het veld uit elkaar rijdt dan zijn de gaten 10-15s, dus genoeg kans voor goede punten
.
Maargoed, als het veld uit elkaar rijdt dan zijn de gaten 10-15s, dus genoeg kans voor goede punten
Dit is wel mooi gedaan van Verstappen
Nico moet eindelijk eens vechten
Mooie TV toch? Heeft VES toch nog invloed haha
Waiting on the world to change
is de penalty voor niet stoppen een tijdstraf of een DSQ?
Onaardig om dat te tegen Rosberg te zeggen over de radio. Dan lijkt het net alsof Red Bull tegen hem is ofzo
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1