Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Wel een mooi gebaard dat Lance Stroll Massa zo uitzwaait bij het verlaten van de pitbox.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Daar hoor je altijd gezeik over, maar ik vind eigenlijk dat Mol het prima doet. Soms mist hij wel eens iets wat in beeld komt maar dat is ook logisch als je bedenkt wat hij allemaal in de gaten moet houden. Maar hij heeft gewoon een schat aan kennis en ervaring, weet waar hij over praat, noemt regelmatig historische feitjes, etc. Ik ben er best tevreden mee.Verwijderd schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:55:
Kijk altijd via sky, nu een keertje via ziggo. Jammer van al die reclame vooraf, wel benieuwd naar het commentaar van olav mol. Hoop dat hamilton kampioen wordt en onze max in het klassement naar 4 klimt
Lasmibalsingh schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:56:
[...]
Wel een mooi gebaard dat Lance Stroll Massa zo uitzwaait bij het verlaten van de pitbox.

Waiting on the world to change
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Zin in deze laatste race. Toch een leuk seizoen geweest.
Flickr PSN ID= cheironnl
Sky heeft ook tonnen reclame vooraf? Weet niet hoe het op Ziggo zit, maar kan me niet voorstellen dat het zoveel meer is? Anyway, have fun met Olav!Verwijderd schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:55:
Kijk altijd via sky, nu een keertje via ziggo. Jammer van al die reclame vooraf, wel benieuwd naar het commentaar van olav mol. Hoop dat hamilton kampioen wordt en onze max in het klassement naar 4 klimt
Hopelijk kan Max 2 plekjes voor Vettel blijven en weet Ricciardo zijn auto tussen Hamilton en Rosberg te prakken dan is mijn weekend helemaal geslaagd!! 😍
Omdat ie zich zo gekwalificeerd heeft..CrazyFool schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:58:
Heb dit ff gemist de k ik maar waarom staat sainz helemaal achter in het veld?
Toro Rosso heeft een horror weekend achter de rug gehad.CrazyFool schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:58:
Heb dit ff gemist de k ik maar waarom staat sainz helemaal achter in het veld?
Are you a one or a zero
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Poeh, ik dacht aan technische problemen ofzo. Wat een prutser dan
En wat is er dan bijzonder aan die 1,2,3? Of gun je Ric gewoon een p2?Cowamundo schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:59:
Man man man ik ben 1 bonk zenuwen!
Hopelijk kan Max 2 plekjes voor Vettel blijven en weet Ricciardo zijn auto tussen Hamilton en Rosberg te prakken dan is mijn weekend helemaal geslaagd!! 😍
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ze hebben een com installatie nu,RHPJS schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:02:
Veel plezier iedereen, de telefoon van Jack klinkt een stuk beter?
.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
3-2-1 GO
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik denk dat ze nu een zender hebben want gisteren tijdens de kwalificatie kwam ie ook steeds tussendoor met goed klinkende interviews.RHPJS schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:02:
Veel plezier iedereen, de telefoon van Jack klinkt een stuk beter?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 57% gewijzigd door Vos op 27-11-2016 14:05 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Dit!
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
inhaalrace
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Flickr PSN ID= cheironnl
Niet op deze baanSnowdog schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:05:
Inhaalrace incoming?~
Die start was te verwachten op Super Softs. Alleen die tik is wel jammer. Ziggo storing... d*mn.Vos schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:04:
Goede start weer, zucht.
"When you grow up your heart dies"
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Eerste rond zit erop. Nu inmiddels voor de helft gemistCrazyFool schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:05:
Ziggo klapt er hier uit...

Gelukkig heb ik een tweede backup..
[ Voor 11% gewijzigd door Hans1990 op 27-11-2016 14:07 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Dat zeiden ze vorige race ookshoombak schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:06:
Alle.Max fans kunnen sowieso wat anders gaan kijken
Nee, nu moet je juist blijven kijken.shoombak schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:06:
Alle.Max fans kunnen sowieso wat anders gaan kijken
DUGG
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Leek mij gevalletje eigen schuld dikke bult.Mach schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:07:
Maar wat gebeurde er nu. Max tegen de hulk aan of andersom ?
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Jawel. Hij zei dat hij er niets voor voelde om Rosberg op te houden.Joster schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:07:
Lewis zal toch niet als een malle weg gaan rijden waardoor Rosberg simpel naar een tweede plek kan rijden?
Jammer, maar top 5 is zeker nog mogelijk. Weten nooit wat de Ferrari's gaan doen, gaat nu nog goed..
Nee duh? Ferrari... En andere exit.50Miles schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:08:
VES kan die Haas er niet uit rijden na de bocht ???
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 27-11-2016 14:09 ]
dat idee had ik ook. wil de replay nog wel eens zien
DUGG
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1