[F1 2016] Race 21 - GP van Abu Dhabi Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 7 ... 21 Laatste
Acties:
  • 56.482 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 09:24

Just_I

What did you just say?

RoD schreef op zondag 27 november 2016 @ 09:02:
[...]Hij is de persoon die ik op dit moment het liefst zou zien verdwijnen uit de F1.
Die eer gaat wat mij betreft naar Monisha Kaltenborn.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
RoD schreef op zondag 27 november 2016 @ 09:15:
[...]

Klopt. Een uitbarsting ergens in het seizoen, of zelfs een paar... ok. Maar het is wat mij betreft nu echt wel genoeg geweest met het gehuil. Het respect wat ik voor hem had is inmiddels in rap tempo aan het verdwijnen.
Enige wat ik mij afvraag is of dit puur op zijn eigen gedrag gebaseerd is, of dat er veel media aandacht mee speelt. Tijdens races zie ik veel vervelend gedoe van hem. Gezeur over vlaggen, gescheld etc. Maar na de races zie ik vooral artikelen die proberen dat te vergroten terwijl als je kijkt naar de interviews hij het juist nuanceert.

Ik ben verre van een Vettel fan. Vind hem ook een jankerd. Maar dan wel alleen tijdens de races. De media rondom de f1 vind ik erg slecht. Alles wordt opgeblazen. (Omhoog en omlaag) veel te weinig nuances en recht doen aan wat mensen echt zeggen.

/edit. En dan laat ik de vraag weg of de radio van Vettel misschien extra vaak aangaat bij dit soort uitspraken een dat anderen ze misschien ook doen maar dat we die niet of minder te horen krijgen. Geen idee, ik insinueert dat niet. Het is gewoon iets wat zou kunnen maar waar ik geen idee van heb.

[ Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-11-2016 09:45 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Trevor schreef op zondag 27 november 2016 @ 09:41:
[...]

Enige wat ik mij afvraag is of dit puur op zijn eigen gedrag gebaseerd is, of dat er veel media aandacht mee speelt. Tijdens races zie ik veel vervelend gedoe van hem. Gezeur over vlaggen, gescheld etc. Maar na de races zie ik vooral artikelen die proberen dat te vergroten terwijl als je kijkt naar de interviews hij het juist nuanceert.

Ik ben verre van een Vettel fan. Vind hem ook een jankerd. Maar dan wel alleen tijdens de races. De media rondom de f1 vind ik erg slecht. Alles wordt opgeblazen. (Omhoog en omlaag) veel te weinig nuances en recht doen aan wat mensen echt zeggen.
Dat is ook wel weer zo inderdaad. Maar je weet dat in de F1 er een vergrootglas op je ligt en dat de media zeer happig is op alles waar ze een verhaal van kunnen maken. Daarom snap ik ook best dat je een keer, of een paar keer, jezelf net even een beetje te ver laat gaan. Maar daar zou je toch wel eens van mogen leren, denk ik zo, zeker zo'n iemand met de ervaring van Vettel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Martinspire schreef op zondag 27 november 2016 @ 00:08:
[...]

Alleen als je een lurker bent en je dus niet veel topics een reactie achterlaat. Bovendien had het Abu Dhabi topic daar ook niet automatisch terecht gekomen ;)
offtopic:
Ik ben zeker geen lurker. En het Abu Dhabi topic had er op de andere manier ook niet automatisch tussen gekomen, die threads worden trouwens altijd netjes door mods onder het Algemene F1 topic neergezet.. Die posts om maar even een thread te markeren vervuilen het topic alleen maar. Net als deze offtopic posts trouwens. Ik hou er nu dus maar over op. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zondag 27 november 2016 @ 09:02:
[...]

Ik weet precies wat Vettel in het verleden heeft gedaan en wat hij heeft gepresteerd. Maar dit seizoen is het een ellenlange klaagzang, en kan hij er wat mij betreft beter mee ophouden. Hij is de persoon die ik op dit moment het liefst zou zien verdwijnen uit de F1.
Wat is er dan feitelijk dan onjuist aan Vettel zijn opmerking over die P3? Goed, hij is wat obstinaat dit seizoen, maar kennelijk is alles wat hij nu zegt niet goed of 'zeiken'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Problemen met de motor van Ricciardo...

https://twitter.com/AlbertFabrega/status/802797827411865600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:06
Lijkt wel mee te vallen aangezien er geen renault engineers bij staan.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 19:20
Ben benieuwd of de SS banden een groot voordeel gaan zijn t.o.v. de US banden. Zit beetje met het idee dat, mocht SS zoveel voordeel hebben, er meer teams zouden gereden hebben met die band in Q2. Het is al een paar keer gebleken dat de US een stuk langer meegaan dan verwacht.Op Telenet waren ze bezig dat de US-rijders na enkele ronden gaan moeten binnen komen waarbij ze, volgens mij, over het hoofd zien dat de temperaturen tijdens de race veel lager zullen zijn dan tijdens de vrije trainingen.
Vermoed dat het beetje een gok was van Red Bull om "iets anders" te doen.

Valt wel op wie, na Kyvat en Ricciardo eerder op het seizoen, de nieuwe pispaal is op dit forum

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Andersom; het zou kunnen zijn dat rb relatief weinig profijt haalt uit de us. Dus dat ze misschien wel moeten starten op de ss.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LYd1hmE.jpg
Banden beschikbaar voor de race. Wel informatief van Pirelli dat de banden XX rondjes meegaan :p
Kenhas schreef op zondag 27 november 2016 @ 10:51:
Ben benieuwd of de SS banden een groot voordeel gaan zijn t.o.v. de US banden. Zit beetje met het idee dat, mocht SS zoveel voordeel hebben, er meer teams zouden gereden hebben met die band in Q2. Het is al een paar keer gebleken dat de US een stuk langer meegaan dan verwacht.Op Telenet waren ze bezig dat de US-rijders na enkele ronden gaan moeten binnen komen waarbij ze, volgens mij, over het hoofd zien dat de temperaturen tijdens de race veel lager zullen zijn dan tijdens de vrije trainingen.
Vermoed dat het beetje een gok was van Red Bull om "iets anders" te doen.
Begin van de race is nog wel redelijk warm en rijdt iedereen met een volle tank, dus heel laat gaan ze echt niet wisselen. :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:13
Er zijn twee manieren waarom RBR voordeel kan hebben van de US:
- Of de grip van de RBR zorgt ervoor dat de US te hard opgevreten worden en dit is de enige manier waarop ze de rest kunnen volgen in strategie.
- Of ze kunnen daadwerkelijk een paar rondjes langer doorrijden en proberen wat tijd goed te maken.

Ik gok dat het vooral het eerste is, waarbij het verschil tussen US en SS zo klein is, dat ze zich prettiger voelen op de SS. Max gaf ook aan zich beter te voelen op de SS. Liever iets meer ruimte creeren om eventueel met strategie te kunnen spelen dan gedwongen als eerste naar binnen te moeten.

In het tweede geval vraag ik me af hoeveel ze er uberhaupt mee zouden winnen. Het werkt alleen als je die paar ronden die je doorrijdt ook daadwerkelijk sneller bent dan de anderen op verse softs. Dan is de vraag dus of een SS op het einde van zijn levensduur sneller is dan een verse Soft.

Het starten op SS geeft ze waarschijnlijk het voordeel dat ze een grotere window hebben om te timen waar ze na de eerste pitstop terug komen op de baan.

De vorige keer pakte het allemaal niet zo goed uit, maar de heren daar weten echt wel waar ze mee bezig zijn. Ze doen niet mee om het kampioenschap, er staat eigenlijk niets op het spel. Door iets anders te doen is er echter een kans dat VES misschien die P3 in het kampioenschap nog kan pakken

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:52
Max gaf zelf al aan dat wanneer ze dezelfde strategie kiezen je sowieso weet dat je aan het volgen bent. Dus de SS zijn deels tacktisch. Om in elk geval anders in de wedstrijd te rijden. Je weet nooit wat er gebeurd in een wedstrijd. Maar als iedereen hetzelfde doet rijd je van start tot finish achter elkaar aan.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:30
Rivanov schreef op zondag 27 november 2016 @ 11:23:
Lekkere opwarmer nu met GP2 finale. Ook 12 punten verschil tussen Gasly (219) en Giovinazzi (207)
Gasly start vanaf P8 en Giovinazzi vanaf P4.
Jah. Wel fijn van Ziggo weekend gratis sportzenders.

Kopje koffie de bij en op de achtergrond gp2 kijken.

Zie in de 1e bocht wel mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Ik bengin langzaam maar zeker een beetje Hyped te worden voor deze race *O*

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Nee, want ik kijk ook NBA, Premier League, Spaans voetbal etc. etc.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:18
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CyQqm72WIAA77Zn.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CyQuO79WIAAJ6lU.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CyQwtepWgAAk3dc.jpg:large
Iemand een wie is wie? :+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CyQNyqVXcAAN-9y.jpg:large

Zin in Racedag..
Helaas ook einde seizoen. afscheid van BUT & MAS. maar mogelijk ook van de rijders zonder contracten. GUT, WEH, NAS

[ Voor 0% gewijzigd door nachtnet op 27-11-2016 11:59 . Reden: Goedemorgen spellingscorrectie.. ZIN niet ZIJN ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
nachtnet schreef op zondag 27 november 2016 @ 11:54:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand een wie is wie? :+

[afbeelding]

Zin in Racedag..
Helaas ook einde seizoen. afscheid van BUT & MAS. maar mogelijk ook van de rijders zonder contracten. GUT, WEH, NAS
Wat was het toch een onverwachts mooi seizoen door Max in een top team _/-\o_ Op naar jaren mooie races met Max :)F :)F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alwaysleft
Adrian Newey zie ik niet op de teamfoto. Die is druk bezig met de WK auto van 2017 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50

Arfman

Drome!

alwaysleft schreef op zondag 27 november 2016 @ 11:52:
[...]

Offtopic: En dan nu weer opzeggen? Vanwege geen F1 de komende 4 maanden :'( ? Is dus 8 keer 15 euro 120 euro per jaar.
Jep. Helaas de enige manier om F1 op tv te kijken. Stream heb ik ook wel maar die kan ik niet opnemen en is ook niet altijd 100 procent betrouwbaar.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
zullen we weer terug naar de race ipv de tv/stream/radio?

minder dan 2 uur te gaan..

Het wordt of
- een HELE saaie race met MERCEDES 1/2 (>90%)
of
- een race die we nog jaren gaan onthouden met trucjes en spectakel op de baan (<10%)

of heeft iemand een betere glazen bol? De mijne is wat beslagen door de hete koffie die naast mijn toetsenbord staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
nachtnet schreef op zondag 27 november 2016 @ 12:21:
zullen we weer terug naar de race ipv de tv/stream/radio?

minder dan 2 uur te gaan..

Het wordt of
- een HELE saaie race met MERCEDES 1/2 (>90%)
of
- een race die we nog jaren gaan onthouden met trucjes en spectakel op de baan (<10%)

of heeft iemand een betere glazen bol? De mijne is wat beslagen door de hete koffie die naast mijn toetsenbord staat..
Gok het eerste. Mercedes is gewoon te snel op deze baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:38
alwaysleft schreef op zondag 27 november 2016 @ 12:22:
[...]

Gok het eerste. Mercedes is gewoon te snel op deze baan.
Of er gebeurt iets bij de start. Iemand die zich verremd ofzo. Als het veld de eerste 2 rondjes overleeft en Mercedes liggen 1 en 2 dan is het klaar. Tenzij er iets kapot gaat bij een Merc.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Zender 404 bij Ziggo is niet eens zo heel verkeerd. Leuke interviews en reportages enzo, of is dat ieder week hetzelfde?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:03

Bestla

Kvinne

Ham en Ros voor het einde van de eerste ronde eruit %75

Ham die MOET winnen en Ros die dat moet zien te voorkomen of minstens 2e worden in het geval Ham wint.

Misschien toch nog een leuke race waar wat te genieten valt. Want kijken naar pech van je concurentie is eigenlijk best leuk vermaak, tot ook de favoriet pech krijgt.
* Bestla hoopt op spektakel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Bestla schreef op zondag 27 november 2016 @ 12:34:
Ham en Ros voor het einde van de eerste ronde eruit %75

Ham die MOET winnen en Ros die dat moet zien te voorkomen of minstens 2e worden in het geval Ham wint.

Misschien toch nog een leuke race waar wat te genieten valt. Want kijken naar pech van je concurentie is eigenlijk best leuk vermaak, tot ook de favoriet pech krijgt.
* alwaysleft hoopt op spektakel.
Denk niet dat Rosberg dat soort trucjes gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

VET die zich in de eerste ronde in de Mercs ramt
VES met wat mooie inhaal momenten waarvan mensen eerst dachten "maar dat kan daar toch helemaal niet?!"

1 HAM
2 ROS
3 RIC/RAI
4 VES

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Ook al finishen Mercedes 1 en 2 dan nog kunnen we een fantastische race hebben :)

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Stefie2010 schreef op zondag 27 november 2016 @ 12:39:
Ook al finishen Mercedes 1 en 2 dan nog kunnen we een fantastische race hebben :)
Maar daar zullen we dan niets van zien.. Regie lijkt toch wel sterk gericht op kampioensschapsduel.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Stefie2010 schreef op zondag 27 november 2016 @ 12:39:
En als het erg saai is, zetten ze toch even wat sproeiers aan :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
nachtnet schreef op zondag 27 november 2016 @ 12:40:
[...]

Regie lijkt toch wel sterk gericht op kampioensschapsduel.. :X
Onbegrijpelijk |:(

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Wel een hoop Nederlandse vlaggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Haha die Marko, "ik leg helemaal geen verantwoording af aan Horner".

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

nachtnet schreef op zondag 27 november 2016 @ 12:40:
[...]

Maar daar zullen we dan niets van zien.. Regie lijkt toch wel sterk gericht op kampioensschapsduel.. :X
Als het een race zoals Bahrein 2014 wordt, vind ik het prima. Als HAM een gat van 30 sec op ROS trekt, en ROS rijdt 30 sec voor de RBs/Ferraris dan zullen we die Mercs niet veel in beeld zien.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

nachtnet schreef op zondag 27 november 2016 @ 12:46:
Wel een hoop Nederlandse vlaggen..
Yup, veel expats...

Leuk man....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 20:19

Blokker_1999

Full steam ahead

Imho hebben we met die regie dit jaar niet veel te klagen gehad. Er is steeds voldoende aandacht geweest voor de plaatsen waarom wel gestreden wordt. Dus tenzij HAM en ROS elkaar gaan bevechten (wat ik niet verwacht als HAM voor ligt) zullen we die twee tijdens de race nog niet al te veel in beeld zien.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
HA HA HA RIC. vertelt over zijn auto..

"When we talked to the car about the race last night.. It kind off wet itself.."

[ Voor 52% gewijzigd door nachtnet op 27-11-2016 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Ze hebben alle vrouwen in de studio weer achter Kamphues gezet haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ricciardo is de meeste tijd dan ook een happy puppy dingo. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:54

Mach

[END]Avengers

ff een recap van de inhaalrace Brasil op Ziggo net...blijft kippenvel

DUGG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
nog meer kippevel, sky laat nu damon rijden in zijn kampioenschap winnende auto. V10 FTW!

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Man man.. wat mag Toto toch in z'n handjes wrijven met Susie. <3

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

asing schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:21:
nog meer kippevel, sky laat nu damon rijden in zijn kampioenschap winnende auto. V10 FTW!
Ik moest even slikken :) Wat ontzettend supervet prachtig mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

asing schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:21:
Inderdaad, echt prachtig _/-\o_

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 15:44

pinda powerrr

Slow down...

Rivanov schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:24:
Man man.. wat mag Toto toch in z'n handjes wrijven met Susie. <3
Niks mis mee idd ;)

Zit er klaar voor!
Netjes gedoucht, haartjes gekamd, laat het heerlijk avondje middagje maar komen!!!

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
scenario's van Movistar.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CyRMzULXUAA80gQ.jpg HAM houdt ROS op en Undercuts komen.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CyRMKp4XEAEP0rV.png Safetycar bij start.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CyRLuYZWEAAu-bz.png HAM ROS rijden weg, ROS kampioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Mooie erehaag voor Button in het paddock. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Verdorie, dat Horizon is veranderd. 25 min om het te fixen met de VPN. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
Lewis zijn brandstofpomp is afgelopen nacht vervangen. Iedereen hier denkt aan de coureurs, maar je zal maar monteur zijn en je mag nu echt geen fout maken. Dat is normaal al niet de bedoeling maar in dit geval wil echt niemand uitvallen door een fout van een monteur of de pitcrew.

[ Voor 0% gewijzigd door asing op 27-11-2016 13:37 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
asing schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:33:
Lewis zijn brandstofpomp is afgelopen vannacht vervangen. Iedereen hier denkt aan de coureurs, maar je zal maar monteur zijn en je mag nu echt geen fout maken. Dat is normaal al niet de bedoeling maar in dit geval wil echt niemand uitvallen door een fout van een monteur of de pitcrew.
Monaco momentje? of zoals VES de pit inrijden zonder call?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0RKU7Bz.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
nachtnet schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:35:
[...]

Monaco momentje? of zoals VES de pit inrijden zonder call?
Nee, meer iets als een wielmoer die niet wil, of een technisch defect door een montagefoutje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:39

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Zit er weer helemaal klaar voor!

Laatste wedstrijd van het seizoen! hoop op Hamilton

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CyROgAMXEAAjI9-.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CyROrpyXgAAZ7Hh.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
xven0mxz schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:37:
Zit er weer helemaal klaar voor!

Laatste wedstrijd van het seizoen! hoop op Hamilton
Hoop op geen van beide. Ook niet op Max.
Ik hoop op een spannende race waar nog echt gevochten gaat worden om zo hoog mogelijk te eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
wat sluiten die schoenen slecht aan gezien alle plooien. Op dat niveau zou ik wat beters verwachten

[ Voor 48% gewijzigd door groggy op 27-11-2016 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Rosberg al bang dat er iets stuk is. Die is zenuwachtig en volkomen menselijk. Belangrijkste race uit zijn leven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Mika, de enige fin die wel veel praat....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CNU2wBM.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oRaXHp9.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:39

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Jasphur schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:39:
[...]

Hoop op geen van beide. Ook niet op Max.
Ik hoop op een spannende race waar nog echt gevochten gaat worden om zo hoog mogelijk te eindigen.
tuurlijk hoop ik dat ook! maar wel met hamilton als winnaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Zou Nico zijn zenuwen onder controle kunnen houden? Of wordt het teveel en verprutst hij het? Lewis heeft het momentum dus die zal wel winnen als hij niet stuk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
DC en Webber. Beste Gridwalk duo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ik verwacht dat HAM zenuwachtiger is dan ROS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
Channel 4/Nicki Lauda: "Lewis zal de eerste ronden niet langzaam rijden in verband met het verdedigen van het teambelang"

En mijn aanname is dat Rosberg daarna voor de undercut mag gaan als Lewis een andere strategie kiest dan Rosberg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

groggy schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:39:
wat sluiten die schoenen slecht aan gezien alle plooien. Op dat niveau zou ik wat beters verwachten
In de wagen zitten ze niet zo als op de stoel waar hij hier op zit hè. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Jasphur schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:42:
Ik verwacht dat HAM zenuwachtiger is dan ROS.
Ik denk het niet, HAM kan niets verliezen, het is volledig niet aan hem. We weten dat hij kan winnen met die auto, dat weet hij ook en het is verder volledig buiten zijn invloed.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Rosberg achtte ik tot aan dit seizoen geen WK materiaal. Erg benieuwd of hij het mentaal aan kan de komende 2 uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Grappig dat ik op steeds meer media een lichte voorkeur voor HAM zie. We hebben hem (mijzelf incluis) flink verguisd om zijn desinteresse, maar ook ik, hoop stiekem op een leuke race, met HAM als winnaar van de titel.
Sowieso, als dat scenario zich ontvouwd, wordt het een race waar we nog lang over praten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:27

Bob Popcorn

Plop!

God, wat heeft die Duitser toch weer een schitterend overhemd aan :F

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
Wie is die jongen bij ziggo sport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Ho Pin Tung?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Nou.. het laatste weekend dat Hughes won bij GP3, Lynn bij GP2.. en Hamilton bij F1, was Hockenheim. En wie werd toen 4de? Juist... Rosberg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Bob Popcorn schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:43:
God, wat heeft die Duitser toch weer een schitterend overhemd aan :F
Kai Ebel ftw *O* *O*

_O-

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
De gedachte is dat Lewis een echte racer is, en Nico meer een pretty boy die ook gewoon hard kan rijden. Als Lewis zijn blok de laatste keer niet in vlammen op was gegaan stond hij nu op meer dan 12 punten voorsprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

haha, als Lewis gaat spelen dan gaat Merc ingrijpen :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
Massa: "I remember every qualifying,......except the one in Hungary " _O-

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:45:
Nou.. het laatste weekend dat Hughes won bij GP3, Lynn bij GP2.. en Hamilton bij F1, was Hockenheim. En wie werd toen 4de? Juist... Rosberg.
Sterke statistiek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Leuke vliegshow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Wat als Rosberg Hamilton er gewoon knetterhard afrijd in de eerste bocht en beide direct kunnen gaan toekijken wie de laatste race van het seizoen gaat winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Wooooow die vliegtuigen. Netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
De Fransen kunnen iets met hun straaljagers, maar zoals dit heb ik nog niet gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Als Max voor een 1 stopper gaat, gaat ie geheid plekken winnen maar zal ie een ronde of 10 langer door moeten rijden dan hem lief is op die banden en m.a.w. dat worden weer 10 rondes zweten op het einde om de rest achter zich te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
charops schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:47:
Massa: "I remember every qualifying,......except the one in Hungary " _O-
But serious tho, als ik eraan terug denk krijg ik echt kippenvel. Wat was dat een eng moment..

Are you a one or a zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

groggy schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:48:
Wat als Rosberg Hamilton er gewoon knetterhard afrijd in de eerste bocht en beide direct kunnen gaan toekijken wie de laatste race van het seizoen gaat winnen
Dan wint Rosberg

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Dan is Rosberg kampioen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CfWh5V7.jpeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:03

ricardo246

Life's what you make it!

Ik hoop op een bloedstollende race, ook voor beide mercs.
Ik heb een kaarsje aanstaan hier dat ROS zijn motor ergens toch plof zegt.
Ik vind HAM toch meer de racer met het meeste talent..

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Als Nico een Sennaatje doet zal de FIA wel ingrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Waarom staat Hamilton als enige naast die sjeiks bij het volkslied?

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/huUEhk2.jpeg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CyRR9Z3WQAAGoFE.png:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 22:20
De race is al gereden?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Nj4o68pS97RC3WxRaxwoj4EX/medium.png

Maar fijne race zo, heren en dames! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:48
Ik denk dat het toch een saaie race gaat worden waar ROS gewoon safe naar de 2e plek rijdt. Maar laten we hopen dat er iig veel drama gaat komen en dat ROS op de een of andere manier verder achteraan terecht komt, zodat we echt iets moois gaan zien. Hoop iig niet dat HAM al vrij snel in de race problemen gaat krijgen, want dat zou wel een enorme anti-climax zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:42

Edd

Wat staat er op dat papiertje? Ik zie het niet zo goed op mijn telefoon :+

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CyRR7ugXEAAqJAF.jpg:large

Fijne laatste race allen..

[ Voor 4% gewijzigd door nachtnet op 27-11-2016 13:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
Edd schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:51:
[...]

GPupdate heeft alvast een stuk geschreven met de uitslag van de race. Ipv dat goed op te slaan is het maar meteen gepubliceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
voor even wat tegengeluid (maar ook omdat ik het echt hoop): ik hoop dat Rosberg kampioen wordt... (liefst doordat Max 1 deze race wordt :))
Rosberg wordt als saai gezien... wellicht is hij dat... ik vind hem slim, altijd fatsoenlijk, correct en realistisch, kan heel goed zijn races analyseren en verbeteren.... van mij mag hij kampioen worden ! Go ROS... Go VES !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Edd schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:51:
[...]

Hij moet zijn voorkeur aangeven voor het diner van vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:12
asing schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:48:
De Fransen kunnen iets met hun straaljagers, maar zoals dit heb ik nog niet gezien!
Nooit naar vliegshows geweest? Was een mooie formatie ja, Etihad A380 erboven als ik het goed zag.

Ik zeg Button, Massa, Hamilton top 3 en Rosberg out met Vettel en Max 4e. 8)7 :+
Pagina: 1 ... 7 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1