De quote was: Don't break your wrist with verstappen you're going the wrong way
Verstappen weet ondanks een laatste plaats zich toch nog even binnen 11 rondjes te bemoeien met de mercedessen... (ja, ik weet, pitstop minder enzo)
Bensimpel
Positieve meneer
zo lang gaan die banden niet mee dus eerder een DNFnachtnet schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:23:
is de penalty voor niet stoppen een tijdstraf of een DSQ?
😆 - Denk ook eens om ;)
Ben benieuwd naar de fuck up strategie van red bull deze race...
Dat had je jaren geleden altijd met de Trulli trainVerwijderd schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:23:
File achter Verstappen zometeen. Niemand durft er langs
De banden van ROS gaan er aan achter VES.
"When you grow up your heart dies"
Ik meen 20s.CFC-Mathijs schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:24:
Wat is de pitstop delta ong?
Ik hoop in ieder geval niet dat Max Nico er af ketst.
Kut voor Button!
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik hoop dat Verstappen voor de eenstopper gaat en misschien wel een Spanje herhaald. (Voor een podium dan, niet een overwinning)
Dat heeft Nico helemaal zelf in de hand.RiCk schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:25:
Ik hoop in ieder geval niet dat Max Nico er af ketst.
Het viel me net al op dat er veel camber op dat wiel leek te zitten... Jammer.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Hmm, dan zou Verstappen ongeveer terugvallen naar de 9e plek nu. Zijn tijden zijn nog steeds erg goed, als de SS lang genoeg meegaat kan hij de Force India's nog pakken voor zijn pitstop.
Knak Button
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Als max dit zo volhoudt en het groepje achter zich houdt en maar een 1 stopper doet zou die weleens hoog kunnen eindigen.
Uitgaande van twee stops lijkt p6 mij het best haalbare.CFC-Mathijs schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:26:
[...]
Hmm, dan zou Verstappen ongeveer terugvallen naar de 9e plek nu. Zijn tijden zijn nog steeds erg goed, als de SS lang genoeg meegaat kan hij de Force India's nog pakken voor zijn pitstop.
Dat is toch wel een kwalijke failure..
Flickr PSN ID= cheironnl
Balen voor Button. 
ROS nu op 2.5s van VES. Die wacht dus gewoon op de pitstop van Max.
Button wilde gewoon net als Massa even een momentje voor hemzelf hebben
Als Max zolang kan rijden op die banden, had de race el eens heel gek kunnen zijn als hij niet gespind was. Dan reed ie nu stijf vooraan (als RB hem niet binnen had gehaald)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Lijkt erop alsof Hamilton beetje inhoud in de hoop dat Rosberg door vuile lucht trager is en dus achterliggers een kans geven hem in te halen ? Beetje zoals lorenzo in de MotoGP probeerde geloof 2014 laatste race.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Toch nog even een eenzaam applausje van mij voor JB
Was mooi geweest als ie toch wat puntjes gehaald had
The ramblings of an idiot
Mijn timing: ROS op 2.5s van HAMsjaool schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:27:
Balen voor Button.
RB is erg snel in eerste sector. De bande slijten langzaam, pas sinds 1-2 ronden is de mercedes net zo snel in 1e sector
lampekap06 schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:23:
De quote was: Don't break your wrist with verstappen you're going the wrong way
Haters everywhere but I don’t really care
Ererondje voor Button. Gauw even de pit dichtgooien
Klopt, ik zat een kolommetje verkeerd te kijken.ANdrode schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:28:
[...]
Mijn timing: ROS op 2.5s van HAM
RB is erg snel in eerste sector. De bande slijten langzaam, pas sinds 1-2 ronden is de mercedes net zo snel in 1e sector
Toch vreemd dat ROS op 0.7s zit en er maar niet voorbij kan komen met zijn Mercedes motor.
[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 27-11-2016 14:30 ]
Straks massaal op Button stemmen als DotD
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Max, gaar zeker een stopje minder proberen. Rosberg durft er niet langs, dus dat treintje blijft mooi achter hem.
Hamilton loopt ook niet echt weg.
I see what you did there!Tacoos schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:29:
Straks massaal op Button stemmen als DotD
Saai circuit trouwens waar je eigenlijk niet kan inhalen. RAI komt ROS niet voorbij, RIC niet voorbij RAI…sjaool schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:29:
[...]
Klopt, ik zat een kolommetje verkeerd te kijken.
Bye bye KVY.

Nu de pit in Max!
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Snap alleen niet dat RIC zo snel naar binnen moest.. Rookt die SS net zo snel op als US of?Erapaz schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:30:
Max, gaar zeker een stopje minder proberen. Rosberg durft er niet langs, dus dat treintje blijft mooi achter hem.
KVY zet hem wel netjes neer op die plek
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Doei Kyvatt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Er zijn wel meer circuits waar je "niet in kan halen", maar Max dat wel altijd gewoon doet. Volgens mij durven de meeste gewoon geen risico te nemen.ANdrode schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:30:
[...]
Saai circuit trouwens waar je eigenlijk niet kan inhalen. RAI komt ROS niet voorbij, RIC niet voorbij RAI…
wie krijgt de volgende failure....
[ Voor 4% gewijzigd door Shva op 27-11-2016 14:32 ]
Knappe strategie van RB, VES laten spinnen op L1 om dan ROS in de weg te zitten
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Waarom?Gekkenhuis schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:31:
Nu de pit in Max!
Welke competitieve auto heet VES deze race ingehaald, zonder stop?ThomasG schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:31:
[...]
Er zijn wel meer circuits waar je "niet in kan halen", maar Max dat wel altijd gewoon doet. Volgens mij durven de meeste gewoon geen risico te nemen.
Misschien moest RIC te hard pushen op de SS tussen alle US auto's, en dan houden de banden het misschien snel voor gezien.Joster schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:31:
[...]
Snap alleen niet dat RIC zo snel naar binnen moest.. Rookt die SS net zo snel op als US of?
Of eerder wisselen was de snellere strategie.
Lewis, Max is faster than you.
Zag ik dat nou goed... 'live driver points.' En dan Verstappen op 4, boven Vettel?
Vast iemand die gedacht heeft dat VES nu 2e rijdt.
Oh wait dat doet die natuurlijk ook echt nu...met nog een pit tegoed.
Oh wait dat doet die natuurlijk ook echt nu...met nog een pit tegoed.
[ Voor 22% gewijzigd door Saturnus op 27-11-2016 14:34 ]
Rijdt ie toch ook...Saturnus schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:33:
Zag ik dat nou goed... 'live driver points.' En dan Verstappen op 4, boven Vettel?
Ja, rijdt ie nu toch ook?Saturnus schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:33:
Maar maar.. Hij rijdt toch nu 2de?Saturnus schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:33:
Are you a one or a zero
VES rijdt nu 2e hoor..Saturnus schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:33:
KVY op de fiets
hahah
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
want max ligt geen 2e?Saturnus schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:33:
Nachtnet, kom maar op met die foto van KVY op de fiets.
Daar gaat het niet om. Het gaat om de manier van inhalen. Rosberg, Räikkönen, e.d. halen altijd in puur op de snelheid van hun auto. Niet door slim gebruik te maken van de bochten.ANdrode schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:32:
[...]
Welke competitieve auto heet VES deze race ingehaald, zonder stop?
Leuke theorie die Chandok (Channel 4) noemt: Soft tire werkt bij een hoge temperatuur het beste. Circuit is nu aan het afkoelen.
Sluit aan bij wat Hamilton noemde. Banden zijn dus aan koude kant om te werken…
Sluit aan bij wat Hamilton noemde. Banden zijn dus aan koude kant om te werken…
Dat zegt niet dat het op deze baan ook lukt heThomasG schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:34:
[...]
Daar gaat het niet om. Het gaat om de manier van inhalen. Rosberg, Räikkönen, e.d. halen altijd in puur op de snelheid van hun auto. Niet door slim gebruik te maken van de bochten.

[ Voor 45% gewijzigd door ANdrode op 27-11-2016 14:35 ]
Max moet echt zo naar binnen
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Is er nou zo weinig publiek bij deze race?
als zijn F1 carriere stopt kan hij nog altijd naar red bull bmx team XDnachtnet schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:36:
[afbeelding]
van RB12 naar Batavus in 1 seizoen..
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Gaaf die beelden vanuit Brackley.
De meeste F1 fans zijn Europees en gaan niet 1, 2, 3 naar zo'n woestijnFoxLenny schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:36:
Is er nou zo weinig publiek bij deze race?
Wordt allemaal massaal gesponsord
Ric onbesuisd
Kom op Ric, haal dan goed in zodat Max kan pitten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
ROS moet van de pitwall nu echt voorbij VES.
VES moet zsm pitten IMHO komt hij op P8 weer de baan op..
Netjes van Rosberg, prima gedaan.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Zo daar heeft hij lang over gedaan.
En juist dit soort acties zullen volgend jaar niet meer kunnen als je voor kampioensschap gaat. Onbesuisd inhalen.Hackus schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:37:
Ric onbesuisd
[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 27-11-2016 14:40 ]
Klopt, maar hoefde ook niet.sjaool schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:39:
Hij heeft lang zitten denken hoe dat te doensjaool schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:39:
Waiting on the world to change
Laat zien wie de echte kampioen is
wat een onzinTheBrut3 schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:39:
Jammer dat Max Ros de muur niet in gooit :x
C4: Zou Rosberg om in te halen de hoogste engine mode gebruikt mogen hebben van pit wall?nachtnet schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:39:
ROS VES voorbij
Netjes Rosberg, je kan Max gewoon mooi inhalen.

Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1