"When you grow up your heart dies"
Als dit hun eerste ontmoeting was na de race, dan is het geen hele heftige knuffel van vader naar zoon. Beetje nonchalant.Rivanov schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:52:
Zie nu pas dat Keke daar met een dikke sigaar staat.
@3:25 in Teds notebook. Blijkt dus dat je niet elke actie en klaagzang meekrijgt op TVPWM schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:53:
[...]
Heeft ie dat gezegd? Heb ik dan iets gemist in de race?
[ Voor 20% gewijzigd door fsfikke op 27-11-2016 18:57 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ik durf niet hoor. Heb jij gezien op welke wijze hij zijn handschoenen weggooit? Ik wed dat ie gruwelijk kan krabben en bijtenfsfikke schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:45:
[...]
Gutierrez over Verstappen:
"He drove like an idiot, and not fair"
Komop jongens, waar blijven de memes van Gutierrez met een speentje etc?
Testing, one, two ...
Nee, 34 jaar. Graham Hill werd voor het eerst wereldkampioen in 1962 en Damon Hill in 1996. Keke Rosberg werd voor het eerst wereldkampioen in 1982 en Nico Rosberg in 2016.JackBol schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:52:
[...]
Eens in de 20 jaar. Mick Schumacher gaat dus 2036 winnen.
Ga je kijken wanneer deze combi plaatsvindt dan klopt je beredenering wel.
[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 27-11-2016 19:01 ]
Als ik Rosberg was had ik Hamilton de #2 pet toegeworpen, hier, die is voor jou Lewis!Fietsbel schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:50:
komop HAM & ROS, geef elkaar een kusje! niet zo verlegen zijn
De zoon wint inderdaad 34 jaar na de vader.sjaool schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:57:
[...]
Nee, 34 jaar. Graham Hill werd voor het eerst wereldkampioen in 1962 en Damon Hill in 1996. Keke Rosberg werd voor het eerst wereldkampioen in 1982 en Nico Rosberg in 2016.
Maar Graham Hill werd in 1962 kampioen en Keke in 1982. Dat is toch echt maar slechts 20 jaar uit elkaar.
(edit: MSC won WDC in 2002, vandaar dat Mick dus in 2036 gaat winnen, 34 jaar later
[ Voor 9% gewijzigd door JackBol op 27-11-2016 19:01 ]
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Vettel mag dan Dotd zijn, maar Button wint hier voor mij wel 'man van het weekend', geweldig
Michael werd in 1994 voor het eerst wereldkampioen dus dan zou dat in 2028 moeten gebeuren.JackBol schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:00:
[...]
De zoon wint inderdaad 34 jaar na de vader.
Maar Graham Hill werd in 1962 kampioen en Keke in 1982. Dat is toch echt maar slechts 20 jaar uit elkaar.
(edit: MSC won WDC in 2002, vandaar dat Mick dus in 2036 gaat winnen, 34 jaar later)
Hamilton mag ook niet klagen met het geluk gezien 2008...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Voor wie zegt dat HAM niet direct ROS zou feliciteren.

Ook mrs. Rosberg

[ Voor 45% gewijzigd door Rivanov op 27-11-2016 19:12 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik kan niet wachten tot 2017 waarbij Renault een compleet nieuw ontwikkeld blok heeft gebouwd en waar Adrian Newey er nog eens lekker voor is gaan zitten om de aero goed te krijgen.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Niet alleen een probleem, maar ook een waardige tegenstander.. Ik ben wel blij voor ROS. De opluchting en ontlading springt ervanaf..asing schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:15:
Prachtig prachtig! Nico die echt bijna in zijn broek schijt voor een 19 jarige in een auto met 50 PK minder maar eentje die weet hoe hij moet rijden. Je hoort hem niet over Vettel of Ricciardo. Max is het probleem.
[..]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Volgens mij heeft hij de laatste rondjes alsnog in zijn broek gescheten want er zaten er twee tegen zijn achterbumper aan te douwen.asing schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:15:
Prachtig prachtig! Nico die echt bijna in zijn broek schijt voor een 19 jarige in een auto met 50 PK minder maar eentje die weet hoe hij moet rijden. Je hoort hem niet over Vettel of Ricciardo. Max is het probleem.
Ik kan niet wachten tot 2017 waarbij Renault een compleet nieuw ontwikkeld blok heeft gebouwd en waar Adrian Newey er nog eens lekker voor is gaan zitten om de aero goed te krijgen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Net als altijd. De 2017 auto's zijn nu vol in ontwikkeling. Mercedes, Red Bull en Ferrari testen al met de nieuwe banden en alle resultaten worden naar alle teams gestuurd.matthijst schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:19:
Wanneer krijg je wat te horen over de nieuwe auto's?
Is daar voor de start van het seizoen meestal al wel van bekend wie metw at komt, of wordt dat pas in de eerste race duidelijk?
Dan krijgen we eind februari begin maart de presentaties door de teams en uiteraard de wintertests. Hoe het precies zit met de onderlinge krachtverhoudingen zie je in de quali van de eerste race.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Vanaf 14:20
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0koqZ1r2kM8&t=7s]
[ Voor 8% gewijzigd door FastFred op 27-11-2016 19:30 ]

Alsjeblieft.fsfikke schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:45:
[...]
Gutierrez over Verstappen:
"He drove like an idiot, and not fair"
Komop jongens, waar blijven de memes van Gutierrez met een speentje etc?

[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 27-11-2016 19:29 ]
Terechte wereldkampioen dit jaar. Niet de meest bijzondere of extraverte persoonlijkheid die rond loopt op de paddock, maar gewoon slim en berekend gereden.
Hamilton had het zelf gewoon beter moeten doen waar het kon, dan was hij niet afhankelijk geweest van mechanische uitval.
Ook een strakke race van Max weer hoor. Petje af.
Dit dus. Prima coureur hoewel niet extreem spraakmakend. Heeft denk ik ook wel een beetje pech dat hij in zijn thuisland niet per se als held wordt gezien. Maar hij doet helemaal niks fout, zowel niet in als buiten de auto. Hij is verdiend kampioen geworden imhoDaniëlWW2 schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:08:
Ik snap het probleem met Rosberg echt niet. Dan is hij maar wat ingetogener, nou en? Hij heeft dit heel seizoen gewoon goed gereden, had de auto er ook voor en is nu kampioen. Hij is geen eikel ofzo, zal er uitzonderlijk blij mee zijn na een aantal jaar en gezien zijn prestaties verdiende hij het ook gewoon dit jaar.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Leuke meid, die Anna Pamin.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Het zou mij stiekem niks verbazen als volgend jaar bij voorbeeld RBR, Mercedes en Ferrari heel dicht op elkaar zouden zitten dat hij de top 3 niet meer haalt. Je hebt Riccardo die gewoon extreem goed is in consistent goed presteren. Vettel die er belachelijk veel tijd in steekt naast zijn talent. Dan is er nog Max die echt bizar is op sommige punten. Hij steekt er belachelijk veel tijd in, is extreem goed, kan de baan gewoon "lezen", ziet openingen die niemand ziet en rijd de meest belachelijk knappe races alsof het niks is. Dit is niet eens oranje bril, dit valt gewoon op. Bij gelijke auto's (en natuurlijk ook betrouwbaarheid) gok ik Max die wint en 2 en 3 gaat tussen Vettel en Riccardo.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En de eerste Mercedes pas op P4? Ik denk het niet

Lijkt wel een klein kind zeg. Beste auto van het veld en meneer denkt wel even de 4e titel op zijn sloffen te kunnen winnen. Zulk soort verhalen, geen trackwalks doen etc; dat is iemand die naast zijn schoenen aan het lopen is. Wat dat betreft ben ik blij dat Rosberg uiteindelijk heeft kunnen winnen, ook al is hij ook niet mijn favoriete coureur; maar alleen al om Hamilton weer met beide voeten op de grond te plaatsen.FastFred schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:25:
Na het fiasco in Spanje zou Lewis tegen het team gezegd hebben per direct te stoppen met racen voor Mercedes.
Bij vergelijkbare auto's gaat het om coureurs. Verder was het een hypothetisch scenario.AzzKickah schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:36:
[...]
Dat is moeilijk te zeggen met de veranderingen voor seizoen 2017. Misschien werken de veranderingen niet zo goed voor Mercedes en pakken ze erg goed uit voor Red Bull en Ferrari.AzzKickah schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:36:
[...]
Die Button is toch wel een briljant figuur zeg! Zonder overdreven te doen is hij (bijna) altijd vrolijk erg bijzonder netjes. Ik vind hem wel iemand die zo bij Skysports kan gaan werken!FastFred schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:25:
Interresant theorie van Ted in de Racing Notebook. Na het fiasco in Spanje zou Lewis tegen het team gezegd hebben per direct te stoppen met racen voor Mercedes. Dat zou de reden zijn geweest dat zeer kort daarna Ocon vervangen werd door Wehrlein als 'testrijder' en Rosberg z'n contract met 1 jaar verlengd werd.
Vanaf 14:20
[video]
Geen idee of die al gedeeld is maar anders ^^
Ja, vorige pagina.Vigilate schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:38:
[video]
Geen idee of die al gedeeld is maar anders ^^
/edit: trolol
@Nataliepinkham
#QOTD Max's mum Sophie on her son's audacious overtakes: 'well, I still breastfeed him, so maybe that's why he can do it' 😂#F1 #verstappen
Facebook live met Max.
[ Voor 40% gewijzigd door Rivanov op 27-11-2016 19:52 ]
Max op Facebook
Zie YouTube link, post boven mij.
[ Voor 15% gewijzigd door jdiezrequejo op 27-11-2016 20:06 ]
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Moet je helaas voor inloggen.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
http://www.canalplus.fr/s...6-videos.html?vid=1425789
Heb de YouTube versie boven zijn post geplaatst.
Dat idee heb ik ook. Maar dan wel C4 net even een beetje wat "lossere" sfeer.pilskes schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:37:
[...]
Die Button is toch wel een briljant figuur zeg! Zonder overdreven te doen is hij (bijna) altijd vrolijk erg bijzonder netjes. Ik vind hem wel iemand die zo bij Skysports kan gaan werken!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Waar zit Webber & DC nou bij? Is dat Sky of C4?Jasphur schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:15:
[...]
Dat idee heb ik ook. Maar dan wel C4 net even een beetje wat "lossere" sfeer.
Ik zou Button wel als collega van die 2 willen zien
Ligt aan jouTheBrut3 schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:11:
Ligt het aan mij of heeft Rosberg de minst knappe vrouw/vriendin van de coureurs?
[...]
[modbreak] Ga jij eens even dimmen.[/modbreak]
...
Nog steeds janken alsof het team hem expres heeft tegengewerkt door minder betrouwbaarheid te geven. Meneer's ego kan het niet hebben dat hij niet gewonnen heeft, en dus moeten er excuses zijn."I hope the team provides me with reliability the way they do with the other car," he said.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Triest om het zo bij het team neer te leggen. Een echt kampioen neemt z'n verantwoordelijkheid.gambieter schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:23:
Intussen Hamilton:
[...]
Nog steeds janken alsof het team hem expres heeft tegengewerkt door minder betrouwbaarheid te geven. Meneer's ego kan het niet hebben dat hij niet gewonnen heeft, en dus moeten er excuses zijn.
...
Wat een verwaande kutopmerking van die verwende gast. Echt een ondankbare sneer naar honderden medewerkers die dag en nacht aan meneer zijn auto werken.gambieter schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:23:
Intussen Hamilton:
[...]
Nog steeds janken alsof het team hem expres heeft tegengewerkt door minder betrouwbaarheid te geven. Meneer's ego kan het niet hebben dat hij niet gewonnen heeft, en dus moeten er excuses zijn.
Maar dat Hamilton zelf veel fouten heeft gemaakt dit jaar vergeet hij voor het gemak maar even? Je wint samen en je verliest samen. Of ga lekker tennissen ofzo.
Eerst bij jezelf te raden gaan en de focus terug vinden voor f1. Misschien iets minder met randzaken en Hollywood sterren bezig zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door StealthyPeanut op 27-11-2016 20:29 ]
Echt, ontbindt zijn contract gewoon...gambieter schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:23:
Intussen Hamilton:
[...]
Staan genoeg coureurs in de rij die dat Mercedes zitje wel zullen zien zitten. Al zet je Maldonaldo in een 2017 Mercedes.

Oke, dat laatste niet, dat eindigt niet goed.
VES is ook eigenlijk de enige die voor een beetje 'entertainment' zorgt. De andere 21 coureurs rijden gewoon hun rondjes, en halen af en toe iemand in met DRS op het rechte stuk. Ja, er zijn natuurlijk uitzonderingen, en andere coureurs hebben ook mooie acties gedaan. Maar zonder Max had het toch wel een enorm saai seizoen geweest. Dat weten ze bij de regie natuurlijk ook. Ze schakelen snel over naar de onboard camera van Max als ze denken dat er een mooie inhaal actie aankomt.The_Scarabial schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:35:
Valt me op dat VES wel echt veel screen time krijgt, top!
[ Voor 12% gewijzigd door ThomasG op 27-11-2016 20:59 ]
fail

* Migrator gaat zich schamen in een hoekje
[ Voor 182% gewijzigd door Migrator op 27-11-2016 21:03 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Ook mooi wat Verstappen onder de andere coureurs teweeg brengt. Waar ik van uit ga dat "Crazy" op een positieve manier bedoeld is, menneke heeft nog nooit iemand goed van de baan geschoven, maar je moet wel goed je best doen er voorbij te komen. En dan ook die opdracht krijgen
Hamilton heeft gedaan wat ie moest, winnen, maar dat was niet voldoende, heeft paar technische issues gehad, maar voor m'n gevoel was hij dit jaar minder met het racen bezig, al heeft ie dat eerder gehad met z'n relatie en daddy issues.
Vrouw van Rosberg is ook weinig mis mee, gewoon een normale leuke dame, zou je buurvrouw kunnen zijn, waar sommige modellen lijken uit te zoeken
Dit maak jij ervan. Dit heeft hij helemaal niet zo gezegd. Hij werd geintervieuwd waarin hij aangaf dat hij hoopt dat hij volgend jaar een net zo betrouwbare auto heeft als zn teamgenoot dit jaar.gambieter schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:23:
Intussen Hamilton:
[...]
Feit is toch dat ROS een betrouwbaardere auto had dit jaar? Mag iemand dan niet zeggen dat hij ook hoopt op zo'n betrouwbaarheid. Nergens, maar dan ook nergens zegt hij dat Mercedes hem express heeft benadeeld.
Als VES dit zou zeggen zou je dan ook vinden dat hij zit te janken?
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Hamilton loopt al het hele jaar te roepen dat het een team conspiracy tegen hem is, en dat hij denkt dat ze zijn auto lopen te saboteren..Stefie2010 schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:18:
[...]
Dit maak jij ervan. Dit heeft hij helemaal niet zo gezegd. Hij werd geintervieuwd waarin hij aangaf dat hij hoopt dat hij volgend jaar een net zo betrouwbare auto heeft als zn teamgenoot dit jaar.
Feit is toch dat ROS een betrouwbaardere auto had dit jaar? Mag iemand dan niet zeggen dat hij ook hoopt op zo'n betrouwbaarheid. Nergens, maar dan ook nergens zegt hij dat Mercedes hem express heeft benadeeld.
HAM zegt nu niks verkeert, het klopt ook wat hij zegt.ThomasG schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:27:
[...]
Hamilton loopt al het hele jaar te roepen dat het een team conspiracy tegen hem is, en dat hij denkt dat ze zijn auto lopen te saboteren..
Als zijn auto bijv een paar races geleden niet in de fik vloog, was hij nu wereldkampioen. Het is een feit dat zijn auto stuk is zonder dat het de schuld van HAM was.
Dusja logisch dat HAM hoopt dat dit volgend jaar weer niet zo tegen zit als dit jaar. Als HAM gewoon zijn races kan uitrijden zonder faal van de auto heeft hij veel meer kans, F1 2016 zou hij kampioen geweest zijn indien zijn auto net zo betrouwbaar was als die van ROS.
Wiens schuld staat hier buiten, het is een feit wat hij zegt.
ROS heeft anders ook al eens het WDC verloren omdat hij mechanische pech had.. Verder is het allemaal: als, als, als. Daar koop je niets voor. Je weet niet hoe het dan gelopen had.LopendeVogel schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:29:
[...]
HAM zegt nu niks verkeert, het klopt ook wat hij zegt.
Als zijn auto bijv een paar races geleden niet in de fik vloog, was hij nu wereldkampioen. Het is een feit dat zijn auto stuk is zonder dat het de schuld van HAM was.
Dusja logisch dat HAM hoopt dat dit volgend jaar weer niet zo tegen zit als dit jaar. Als HAM gewoon zijn races kan uitrijden zonder faal van de auto heeft hij veel meer kans, F1 2016 zou hij kampioen geweest zijn indien zijn auto net zo betrouwbaar was als die van ROS.
Wiens schuld staat hier buiten, het is een feit wat hij zegt.
[ Voor 6% gewijzigd door ThomasG op 27-11-2016 21:32 ]
2015? We zitten in 2016 met de emoties van 2016 met de reacties van 2016ThomasG schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:31:
[...]
ROS heeft anders ook al eens het WDC verloren omdat hij mechanische pech had..
Ik bedoel het niet vervelend, maar de reactie van HAM wordt hier volledig uit zijn verband getrokken en vervolgens wordt HAM volledig afgezeikt.. Gewoon volledig onterecht, daar ging het de mede-tweaker om, en daar geef ik hem volledig gelijk in.
Ja? Post hier even de filmpjes van het hele jaar waarin hij zegt dat hij denkt dat het team zijn auto aan het saboteren is.ThomasG schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:27:
[...]
Hamilton loopt al het hele jaar te roepen dat het een team conspiracy tegen hem is, en dat hij denkt dat ze zijn auto lopen te saboteren..
Klinkt ook best logisch he, Mercedes dat zn eigen auto saboteert.... zucht
Hij geeft de auto de schuld en suggereert dat het team daar een rol in speelde. Ik heb het al eerder voorgerekend, maar er zijn 6 Mercedes-motoren die deelnemen aan iedere race en je gaat mij niet wijsmaken dat alle onbetrouwbare motoren ofwel door Mercedes ofwel door stom (on)geluk bij Hamilton terecht zijn gekomen. Hoewel HAM en Mercedes het niet zullen toegeven kan het zomaar aan zijn rijstijl liggen. Net zoals niet iedere coureur een 1-stopper kan laten werken zoals Max dat vandaag deed ben ik ervan overtuigd dat ook niet iedereen met 6 motoren af kan per seizoen.Stefie2010 schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:18:
[...]
Dit maak jij ervan. Dit heeft hij helemaal niet zo gezegd. Hij werd geintervieuwd waarin hij aangaf dat hij hoopt dat hij volgend jaar een net zo betrouwbare auto heeft als zn teamgenoot dit jaar.
Als VES zou suggereren dat het allemaal aan de auto ligt, ja. Statistisch kan het gewoon niet zo zijn dat het toeval is dat het hem allemaal overkomt.Feit is toch dat ROS een betrouwbaardere auto had dit jaar? Mag iemand dan niet zeggen dat hij ook hoopt op zo'n betrouwbaarheid. Nergens, maar dan ook nergens zegt hij dat Mercedes hem express heeft benadeeld.
Maar goed, ik vond het in principe allemaal wel meevallen deze race. Hamilton heeft zich netjes gedragen en ons een erg spannend einde van de race gegeven. Daar ben ik hem dankbaar voor. Daarna heeft hij netjes Nico gefeliciteerd, ook gewoon zoals het hoort. Ik ben dus wel iemand die vindt dat Nico het heeft verdiend: hij hield zijn materiaal wel heel en is gewoon als een machine, zo consistent! Dat moet ook frustrerend zijn: het beste wat Hamilton kon doen was 1e worden en Nico zou dan 2e worden. Zo was het iedere race dit seizoen. Dat betekent dat er ook echt niks mis mag gaan, bijvoorbeeld mechanisch, maar ook bijvoorbeeld dat je in de verkeerde engine mode zit (Baku) en niet snapt hoe je stuurtje werkt. Ook hier heeft Mercedes het deels aan zichzelf te danken omdat ze dat stuur zo ingewikkeld maken, maar Rosberg had hetzelfde probleem en lost het in een ronde tijd op.
Ik geloof het ook niet dat het team zoiets doet, maar waarom zou je (ok, dat zijn geruchten, maar hij ontkent ze blijkbaar niet) dan zeggen na Spanje: "ik stop ermee en rijd geen race meer voor Mercedes"? Dan is er toch een vertrouwensbreuk?Stefie2010 schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:33:
[...]
Ja? Post hier even de filmpjes van het hele jaar waarin hij zegt dat hij denkt dat het team zijn auto aan het saboteren is.
[ Voor 14% gewijzigd door Grrrrrene op 27-11-2016 21:37 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Als zijn rijstijl zorgt voor ploffende motoren waarom is hij dan al 3x wereldkampioen geweest?Grrrrrene schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:34:
[...]
Hij geeft de auto de schuld en suggereert dat het team daar een rol in speelde. Ik heb het al eerder voorgerekend, maar er zijn 6 Mercedes-motoren die deelnemen aan iedere race en je gaat mij niet wijsmaken dat alle onbetrouwbare motoren ofwel door Mercedes ofwel door stom (on)geluk bij Hamilton terecht zijn gekomen. Hoewel HAM en Mercedes het niet zullen toegeven kan het zomaar aan zijn rijstijl liggen. Net zoals niet iedere coureur een 1-stopper kan laten werken zoals Max dat vandaag deed ben ik ervan overtuigd dat ook niet iedereen met 6 motoren af kan per seizoen.
[...]
Als VES zou suggereren dat het allemaal aan de auto ligt, ja. Statistisch kan het gewoon niet zo zijn dat het toeval is dat het hem allemaal overkomt.
Maar goed, ik vond het in principe allemaal wel meevallen deze race. Hamilton heeft zich netjes gedragen en ons een erg spannend einde van de race gegeven. Daar ben ik hem dankbaar voor. Daarna heeft hij netjes Nico gefeliciteerd, ook gewoon zoals het hoort. Ik ben dus wel iemand die vindt dat Nico het heeft verdiend: hij hield zijn materiaal wel heel en is gewoon als een machine, zo consistent! Dat moet ook frustrerend zijn: het beste wat Hamilton kon doen was 1e worden en Nico zou dan 2e worden. Zo was het iedere race dit seizoen. Dat betekent dat er ook echt niks mis mag gaan, bijvoorbeeld mechanisch, maar ook bijvoorbeeld dat je in de verkeerde engine mode zit (Baku) en niet snapt hoe je stuurtje werkt. Ook hier heeft Mercedes het deels aan zichzelf te danken omdat ze dat stuur zo ingewikkeld maken, maar Rosberg had hetzelfde probleem en lost het in een ronde tijd op.
Dat waren andere motoren?Stefie2010 schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:38:
[...]
Als zijn rijstijl zorgt voor ploffende motoren waarom is hij dan al 3x wereldkampioen geweest?

[ Voor 44% gewijzigd door Grrrrrene op 27-11-2016 21:41 ]
Uhm, die van 2014 2015 en 2016 zijn design technisch aardig gelijk
Waar komen die extra pk's vandaan dan? Dat het ook hybrides zijn wil niet betekenen dat het dezelfde motoren zijnStefie2010 schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:40:
[...]
Uhm, die van 2014 2015 en 2016 zijn design technisch aardig gelijk
Hij weet zelfs niet eens meer de naam van Vettel
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Anoniem: 100197
Voornamelijk uit de software en afstelling. Het mechanisch ontwerp is grotendeels gelijk gebleven.Grrrrrene schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:42:
[...]
Waar komen die extra pk's vandaan dan? Dat het ook hybrides zijn wil niet betekenen dat het dezelfde motoren zijn
Een ploffende motor betekent niet dat iemand zijn rijstijl niet goed is.
Vettel kon hij ook hebben natuurlijk. P2 of P3 was genoeg. We moeten er ook weer niet teveel achter zoeken he?melantrix schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:43:
[...]
Hij weet zelfs niet eens meer de naam van Vettel
OK, dus als ik mijn motor chip en meer vermogen eruit haal, wordt de slijtage niet anders? De motor wordt niet onderhoudsgevoeliger?Stefie2010 schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:48:
[...]
Voornamelijk uit de software en afstelling. Het mechanisch ontwerp is grotendeels gelijk gebleven.
En daar verschillen we dus van mening. Leg me dan eens uit waarom het alleen Hamilton overkomt? Die vraag is niet zo eenvoudig te beantwoorden he? Want stom toeval kan het bijna niet zijn. De andere 7 Mercedes-rijders hebben niet dit soort problemen... Dat zijn dus 48 setjes powerunits waarvan de slechte 6 toevallig bij HAM uitkomen. Als je daarin gelooft, geloof je ook in sprookjesEen ploffende motor betekent niet dat iemand zijn rijstijl niet goed is.
[ Voor 58% gewijzigd door Grrrrrene op 27-11-2016 21:51 ]
Voor de race heeft HAM gezegd een boek te kunnen schrijven over alle zaken die zich achter de schermen bij MERC hebben afgespeeld. Mogelijk zou hij daar voornamelijk refereren aan het 'herverdelen' van technicie van HAM en ROS voor dit seizoen. HAM heeft dus wel degelijk openlijk vraagtekens bij het team gezet.Stefie2010 schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:33:
[...]
Ja? Post hier even de filmpjes van het hele jaar waarin hij zegt dat hij denkt dat het team zijn auto aan het saboteren is.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Klopt, bij de laatste ontploffing een paar races terug was het een slechte lager. Waren ze na enkele dagen achter, kon HAM dus ook niks aandoen.Stefie2010 schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:48:
[...]
Voornamelijk uit de software en afstelling. Het mechanisch ontwerp is grotendeels gelijk gebleven.
Een ploffende motor betekent niet dat iemand zijn rijstijl niet goed is.
Ik heb totaal niks met HAM, ik kijk met plezier naar Max, maar de negatieve reacties hier richting ham slaan kant noch wal helaas, jammer.
Helaas ben ik het met je eens...Er wordt door een aantal net zolang gegraven totdat ze weer eens iets negatiefs over HAM kunnen posten wat vaak idd kant nog wal slaat omdat het niet klopt ofwel totaal buiten context is.LopendeVogel schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:50:
[...]9
Klopt, bij de laatste ontploffing een paar races terug was het een slechte lager. Waren ze na enkele dagen achter, kon HAM dus ook niks aandoen.
Ik heb totaal niks met HAM, ik kijk met plezier naar Max, maar de negatieve reacties hier richting ham slaan kant noch wal helaas, jammer.
Maar goed, het zij zo.
Daarintegen zegt hij in zijn post-interview dat hij Vettel er niet langs kon laten omdat Max er zo dicht opzat. Die zou dan mee gaan waardoor hij plots p4 zou liggen.Grrrrrene schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:48:
[...]
Vettel kon hij ook hebben natuurlijk. P2 of P3 was genoeg. We moeten er ook weer niet teveel achter zoeken he?
Ik zoek er ook niet teveel achter hoor, maar het is wel grappig dat hij in zo'n filmpje wel goed weet dat hij met 'Crazy Max' heeft gebattled aan het begin van de race maar dat hij niet meer weet wie er zo dicht achter hem zaten de laatste x rondes..
[ Voor 29% gewijzigd door Melantrix op 27-11-2016 21:59 ]
VET liet ook zien dat als hij niet zo loopt te janken, hij gewoon heel goed kan rijden. Periode RAI is echt voorbij, die moet wat anders gaan doen.
Ben benieuwd hoe ze bij Mercedes 2017 in gaan. Dit met HAM krijgt nog wel een staartje en het breekt hem, ook gevoelsmatig, op bij het team dat hij geen Duitser is.
Zonder het vervelend te bedoelen, je hebt het niet het gehele seizoen (of nog langer) gevolgd?sambalbaj schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:03:
Beetje sneu einde voor BUT maar die gaat nu triathlon doen.
VET liet ook zien dat als hij niet zo loopt te janken, hij gewoon heel goed kan rijden. Periode RAI is echt voorbij, die moet wat anders gaan doen.
Ben benieuwd hoe ze bij Mercedes 2017 in gaan. Dit met HAM krijgt nog wel een staartje en het breekt hem, ook gevoelsmatig, op bij het team dat hij geen Duitser is.
Button heeft al diverse triatlons achter de rug, Raikkonen is dit seizoen minimaal gelijkwaardig aan Vettel geweest (behalve v.w.b. radio-verkeer), en Hamilton blijft voorlopig Mercedes rijden omdat zijn contract dat nu eenmaal zegt. Nu weet ik wel dat geen enkel contract heilig is, maar als je ziet wat er door Mercedes op tafel is gelegd om hem te behouden?
[ Voor 2% gewijzigd door hardware-lover op 27-11-2016 22:23 . Reden: linkje naar JB website toegevoegd ]
Testing, one, two ...
Omdat jij het fragment uit het interview met Rosberg anders probeert te positioneren zal ik even the obvious posten:melantrix schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:58:
[...]
Ik zoek er ook niet teveel achter hoor, maar het is wel grappig dat hij in zo'n filmpje wel goed weet dat hij met 'Crazy Max' heeft gebattled aan het begin van de race maar dat hij niet meer weet wie er zo dicht achter hem zaten de laatste x rondes..
De situaties verschilden nogal.
Je moet iemand inhalen om jouw race strategie te laten werken. Diegene heeft de reputatie dat hij vaak bewegingen maakt met zijn auto die ongelukken kunnen veroorzaken.
Daarnaast is het een erg snelle auto, ook al zijn de banden wat ouder, en mag jij niet in de overtake engine mode.
Of er komt iemand aan die (a) voorzichtig is en (b) voor de strategie en dus race uitkomst niet veel meer uitmaakt.
Ik kan je niet met een videoclip of een race om de oren slaansjaool schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:24:
Sky F1: "We have seen how hard it is to overtake here, unless your name is Verstappen". Leuke uitspraak op Sky F1 die ik nog niet gehoord had.
(brazilie even buiten beschouwing gelaten... Daar waren superlatieven tekort om iedere commentator te voorzien van nieuwe teksten.. )
Ik had er even bij moeten zetten dat ik deze race bedoelde.nachtnet schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:28:
[...]
Ik kan je niet met een videoclip of een race om de oren slaanmaar het is dit seizoen door Sky vaker gezegd dat VES kan inhalen waar anderen dat niet kunnen.. (zou silverstone geweest kunnen zijn...)
(brazilie even buiten beschouwing gelaten... Daar waren superlatieven tekort om iedere commentator te voorzien van nieuwe teksten.. )
Oh je bedoelde dat je het tijdens het raceverslag vanmiddag niet gehoord hadsjaool schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:29:
[...]
Ik had er even bij moeten zetten dat ik deze race bedoelde.
Toekomst van SAI ligt na 2017 waarschijnlijk eerder bij Ferrari of McLaren (ALO) dan bij een RB14DaniëlWW2 schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:26:
[..] Stel dat volgend seizoen Vettel breekt met Ferrari, wat er een beetje aan zit te komen. Waarom zou Mercedes dan niet breken met Hamilton als die lastig blijft doen en voor Vettel gaan? Hetzelfde geld voor bijvoorbeeld Riccardo als die consistent verslagen wordt door Max. Kan Saintz ook doorstromen. Hamilton heeft dan een probleem.
Dat weet je niet. Je weet nooit hoe het gaat lopen.nachtnet schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:32:
Toekomst van SAI ligt na 2017 waarschijnlijk eerder bij Ferrari of McLaren (ALO) dan bij een RB14
Verder moeten we deze discussie eventueel maar voortzetten in het reguliere topic. Het staat een beetje raar als een mod de regels aan zijn laars gaat lappen en lekker offtopic blijft gaan.

* nachtnet heeft hier nog kippevel en onrust van deze afsluiting van dit seizoen..
[ Voor 4% gewijzigd door nachtnet op 27-11-2016 22:45 ]
Uhm..dat iemand zo blij is met een beker voor de 2de plek...Zou Nico hetzelf doorhebben dat het niet de beker voor de wereldtitel isnachtnet schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:44:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* nachtnet heeft hier nog kippevel en onrust van deze afsluiting van dit seizoen..
Hoe jij en ik het fragment positioneren zal zeker verschillen. Aangezien in het fragment waar ik naar verwijs Rosberg en de interviewster zelf zeggen dat Rosberg Vettel er niet langs kon laten vanwege Max die er te dicht op zit. Dus je laatste punt is niet valide, aangezien Vettel misschien wel aan A en B voldoet, maar Max niet.ANdrode schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:27:
[...]
Omdat jij het fragment uit het interview met Rosberg anders probeert te positioneren zal ik even the obvious posten:
De situaties verschilden nogal.
Je moet iemand inhalen om jouw race strategie te laten werken. Diegene heeft de reputatie dat hij vaak bewegingen maakt met zijn auto die ongelukken kunnen veroorzaken.
Daarnaast is het een erg snelle auto, ook al zijn de banden wat ouder, en mag jij niet in de overtake engine mode.
Of er komt iemand aan die (a) voorzichtig is en (b) voor de strategie en dus race uitkomst niet veel meer uitmaakt.
Waar maken we overigens een probleem van zeg, ik zeg gewoon dat ik het grappig vind dat Rosberg in z'n enthousiasme het moment van Vettel en Verstappen niet zo goed weet te herinneren maar het moment waar hij Verstappen zelf moet in halen wel. Als je kijkt naar z'n interviews accross the board van vandaag heeft hij het over dat moment en dat dat een onbeschrijfbare intens gevoel was om te doen. Dat vind ik mooi en dat is wat is mijn mening.
Nee volgens mij moet jij het hem nog even vertellen dat die tweede plek betekend dat hij wereldkampioen is geworden, snapt ie zelf zeker nietbvbal79 schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:45:
[...]
Uhm..dat iemand zo blij is met een beker voor de 2de plek...Zou Nico hetzelf doorhebben dat het niet de beker voor de wereldtitel is

Die Olav geeft commentaar alsof hij met een Verstappen shirt en oranje vlag in z'n handen thuis op de bank zit met een stel maten. Kan je natuurlijk leuk vinden, maar voor een sportcommentator is het een behoorlijke aanfluiting.sjaool schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:48:
[...]
De streams lopen flink achter op Ziggo en dan loop je ook flink achter op het forum. Plus de beeldkwaliteit van Ziggo is beter en ik mag Olav wel.
[ Voor 41% gewijzigd door fsfikke op 27-11-2016 22:51 ]
En iemand moet jou maar vertellen dan dat het niet alleen door die 2de plek is waardoor hij wereldkampioen is geworden...fsfikke schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:48:
[...]
Nee volgens mij moet jij het hem nog even vertellen dat die tweede plek betekend dat hij wereldkampioen is geworden, snapt ie zelf zeker niet
Je weet waar de Mercedes F1 fabriek staat?sambalbaj schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:03:[..]

Waar/wanneer krijgt hij de beker voor de wereldtitel eigenlijk (bestaat die sowieso)? Ik dacht dat ze dat vandaag op het podium ook wel zouden uitreiken.bvbal79 schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:45:
[...]
Uhm..dat iemand zo blij is met een beker voor de 2de plek...Zou Nico hetzelf doorhebben dat het niet de beker voor de wereldtitel is
Het is een foto... Trek niet zoveel conclusies uit 1/250e van een seconde van een situatie, zonder geluid.bvbal79 schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:45:
[...]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Nope, er is een groot FIA gala waar alle prijzen worden uitgereikt. Daar heeft Max vorig jaar zijn 3 bokalen mogen ophalen. Beste actie, beste rookie, beste persoonlijkheid geloof ik.Reiben schreef op zondag 27 november 2016 @ 23:16:
[...]
Waar/wanneer krijgt hij de beker voor de wereldtitel eigenlijk (bestaat die sowieso)? Ik dacht dat ze dat vandaag op het podium ook wel zouden uitreiken.
Button bij Channel 4, volgens mij met een paar biertjes in de mik
Paddock pass part 1 (van 3)
part 2 (van 3)
en part 3 van 3
[ Voor 49% gewijzigd door nachtnet op 28-11-2016 00:09 ]
D*mn... toch het topic eerst verversen...
Zelfs Olav gebruikt afwisselend voor- en achternamen. Het is maar net waar je je druk om maakt.nachtnet schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:31:
[...]
Zowel Mol als Plooij zijn geen journalisten maar vooral wel autosport liefhebbers. Dat ze een oranjebril op hebben klopt zeker. (maar dat was in de jaren 90 met Jos Verstappen ook al.) Dikke credits dat Olav Mol al 100 jaar met het circus meereist en commentaar wil/kan geven, een co-host zou niet gek zijn.. maar naar omstandigheden doet Mol het prima
Dat een commentator VES bij zijn voornaam noemt in commentaar is niet zo heel vreemd of bijzonder.. Ook bij andere zenders worden rijder en crew regelmatig bij alleen zijn voornaam genoemd. LEWIS, JENSON, TOTO, CHRISTIAN, etc. dat is niets om je druk over te maken..
[ Voor 88% gewijzigd door sjaool op 28-11-2016 00:41 ]
Je bedoelt het feit dat Hamilton met p1 niet genoeg punten kon scorenbvbal79 schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:50:
[...]
En iemand moet jou maar vertellen dan dat het niet alleen door die 2de plek is waardoor hij wereldkampioen is geworden...
[ Voor 5% gewijzigd door TommyGun op 28-11-2016 09:52 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Goedemorgen Roddelpers.. (engelse pers is prima in staat om zichzelf onderuit te schrijven.. )
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=waB8EhEH0Yg]
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1