This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Echt een mooie shot haha. De vreugde van Rosberg mooi te zien
Op zo'n manier is Bernie vast al lang niet meer vastgepakt.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Mwah, als je kijkt naar de top 5 tennissers die na een slopende finale verloren hebben zijn toch altijd zeer sportief over hun verlies en de kwaliteiten van de tegenstander. Dus ik zou zeggen, ja dat kun je Lewis wel aanrekenen.Snowdog schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:56:
[...]
Dat is vooral in the heat of the moment denk ik. Ik gok dat de meeste grote sporters bad losers zijn, omdat die winning mentality nodig is om te winnen (hoewel ze het soms misschien wat minder laten blijken). Kun je Lewis niet aanrekenen imo.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Yep, mooie laatste race voor VET. Er is een hoop gebeurd sinds dat VET zichzelf officieus opstelde als podiummentor van VES. Dat was mooie TV en spreekt enorm voor VET. Mooie afsluiter zo.Lekker Ventje schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:55:
Goed om te zien dat Vertel nog echt racen kan ipv zeiken in de boordradio. Hopelijk gaat ie volgend seizoen zo verder.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Best crowd! Much fans!! Such atmosphere!Formula one schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:58:
Weer publiek bedanken
"When you grow up your heart dies"
Dacht precies hetzelfdeSmultie schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:59:
Dit was de beste "and now kiss" die DC voor elkaar kreeg!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Als commentator moet je daar toch wel op in gaan haha
[ Voor 33% gewijzigd door Xepos op 27-11-2016 16:01 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Honestly.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik heb dan ook nog nooit een tennisser uit zien vallen met een gebroken snaar in een racket.walletje-w schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:58:
[...]
Mwah, als je kijkt naar de top 5 tennissers die na een slopende finale verloren hebben zijn toch altijd zeer sportief over hun verlies en de kwaliteiten van de tegenstander. Dus ik zou zeggen, ja dat kun je Lewis wel aanrekenen.

To be a Scotsman is to get away with just about anything by using your charme and politeness.sjaool schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:00:
Lol @ DC... ratje dat het is. Is een mooie voor de Echte Boter reclame.
En toch durfde Torpedo-Sebas ze niet in te halen...Xepos schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:01:
Oei harde woorden van VET daar. "He's was going so slow"
Als commentator moet je daar toch wel op in gaan haha
RB is nu het enige team zonder wereldkampioenen uit de top 3..Rivanov schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:01:
Podium met enkel wereldkampioenen.

dat denk ik idd oprecht hij had de paceSeñor Sjon schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:03:
[...]
En toch durfde Torpedo-Sebas ze niet in te halen...
Beetje ex-VET toch?nachtnet schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:03:
[...]
RB is nu het enige team zonder wereldkampioenen uit de top 3..
[afbeelding]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mjah, ik volg tennis al een tijdje niet meer, maar ik denk dat ze daar vaak ook met tegenzin hun meerdere erkennen. Is dat dan sportief? Waarom moet je faken dat je blij bent voor je tegenstander? Wmb hoeft dat niet zo nodig. Natuurlijk ben je teleurgesteld als je hebt verloren en waarom zou je dat niet mogen uiten? Hamilton is daarin imo niet zo ver gegaan dat je het hem echt kan aanrekenen.walletje-w schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:58:
[...]
Mwah, als je kijkt naar de top 5 tennissers die na een slopende finale verloren hebben zijn toch altijd zeer sportief over hun verlies en de kwaliteiten van de tegenstander. Dus ik zou zeggen, ja dat kun je Lewis wel aanrekenen.
Dat moet Max het volgende seizoen dan maar oplossen.nachtnet schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:03:
[...]
RB is nu het enige team zonder wereldkampioenen uit de top 3..
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tennis is en blijft toch een beetje een elite sport. Net als hockey. Daar is hielenlikken gewoon aan de orde van de dag.Snowdog schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:03:
[...]
Mjah, ik volg tennis al een tijdje niet meer, maar ik denk dat ze daar vaak ook met tegenzin hun meerdere erkennen. Is dat dan sportief? Waarom moet je faken dat je blij bent voor je tegenstander? Wmb hoeft dat niet zo nodig. Natuurlijk ben je teleurgesteld als je hebt verloren en waarom zou je dat niet mogen uiten? Hamilton is daarin imo niet zo ver gegaan dat je het hem echt kan aanrekenen.
* max rent.
Verwijderd
Graham en Damon Hill. Op diens wiki staat het zelfs al geupdate dat nu ook de Rosbergs 't record delen.
VET heeft inderdaad een mooie race neer gezet, maar gezien zijn gedrag dit jaar had ik het hem ook wel "gegund" als hij die vierde plaats in het WK was kwijt geraakt. Ik hoop ook dat hij dat volgend jaar doorzet, en dat Ferrari ook weer in vorm krijgt. Want ik denk dat het gedrag van VET ook deels kwam omdat Ferrari in zijn geheel eigenlijk niet goed mee kon komen.Oyster schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:59:
[...]
Yep, mooie laatste race voor VET. Er is een hoop gebeurd sinds dat VET zichzelf officieus opstelde als podiummentor van VES. Dat was mooie TV en spreekt enorm voor VET. Mooie afsluiter zo.
Nou ja hij zei het toch hij wou ROS niet in de weg zitten.Señor Sjon schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:03:
[...]
En toch durfde Torpedo-Sebas ze niet in te halen...
Offtopic: hebben ze nu gewoon reclame op een betaald zender?
Moeten we nu echt gaan raden over welke zender je het hebt?Xepos schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:08:
[...]
Nou ja hij zei het toch hij wou ROS niet in de weg zitten.![]()
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Altijd al zo geweestXepos schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:08:
[...]
In de Quali tussen de sessies ook gewoon reclame.Xepos schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:08:
[...]
Volgens mij is de enige legaal verkrijgbare zender in Nederland Ziggo Sport?Smultie schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:08:
[...]
Moeten we nu echt gaan raden over welke zender je het hebt?
Ziggo? Natuurlijk hebben ze reclame. Maar niet tijdens een race.Xepos schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:08:
[...]
Sky Sports heeft ook gewoon reclames hoor.

Je wil niet weten hoeveel mensen in dit topic C4 of SKY kijken elke race.Xepos schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:09:
[...]
Volgens mij is de enige legaal verkrijgbare zender in Nederland Ziggo Sport?
RTL, maar die is niet betaaldXepos schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:09:
[...]
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Is ook een bijzondere tak van sport hoor.nachtnet schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:09:
zijn al die camera teams in het mercedes hok nu aan het vechten om de beste beelden?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Channel 4 is gewoon legaal gratis uit de lucht te plukkenXepos schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:09:
[...]
Basement Bios ---- Exo-S
Nee VETMystikal schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:11:
Driver of the day is nog niet bekend volgens mij... Ik denk toch max....
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
was toch al bekend dat het VET was?Mystikal schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:11:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar wel met een rug/knie/schouder/etc blessure.Señor Sjon schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:01:
[...]
Ik heb dan ook nog nooit een tennisser uit zien vallen met een gebroken snaar in een racket.
Mystikal schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:11:

[ Voor 16% gewijzigd door sjaool op 27-11-2016 16:13 ]
Omdat je een grote prestatie moet erkennen. Dat is de sociale norm van sportiviteit.Snowdog schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:03:
[...]
Mjah, ik volg tennis al een tijdje niet meer, maar ik denk dat ze daar vaak ook met tegenzin hun meerdere erkennen. Is dat dan sportief? Waarom moet je faken dat je blij bent voor je tegenstander? Wmb hoeft dat niet zo nodig. Natuurlijk ben je teleurgesteld als je hebt verloren en waarom zou je dat niet mogen uiten? Hamilton is daarin imo niet zo ver gegaan dat je het hem echt kan aanrekenen.
Daarnaast is het ook een mentale kwestie. Als je jezelf er niet overheen kan zetten door het te accepteren dan heet het je op. Dan ga je gekke dingen zoeken. Het lag niet aan mij, het was het team, het circuit, de jury, etc. Gewoon niet cool.
Of heb ik vanuit mijn (sport)omgeving gewoon andere normen meegekregen? Ik weet dat "voetbalfans" het anders doen. Dan was de auto van Rosberg vanochtend "opeens" stuk
Ja was een prima race, ook mooi om VET weer in vorm te zien, paar mooie inhaalacties op snelle auto's (met iets oudere banden mss).Jasphur schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:08:
Ik vond het oprecht een leuke race. Vettel was serieus goed bezig.
In zo'n strijd om het kampioenschap vind ik het niet echt netjes van MERC om te gaan zeuren over de radio, ROS had het al die tijd prima onder controle, en als het echt te langzaam gaat moet je er zelf maar voorbij gaan..
Snap verder wel dat er strijd is, maar wel jammer dat Lewis het Nico toch niet echt lijkt te gunnen ofzo, terwijl ze elkaar al zo lang kennen.

Nigel Mansell CBE @nigelmansell
Lewis needs to listen to Paddy his done all he can don't spoil your great future
Nigel Mansell CBE @nigelmansell
I am a sportsman no I would not do this thank you
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Was dat serieus? Ben dan wel erg benieuwd naar dat interview, dat is nogal een statement.nachtnet schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:14:
WOLF stelt op C4 voor dat HAM maar naar RB (Horner) moet.. Kan hij daar iedereen op houden.. (Ruilen met VES?)
Edit, Oke Riv, had het niet gezien, maar dan valt het mee haha.
[ Voor 9% gewijzigd door yorkick op 27-11-2016 16:16 ]
Het was geen statement.. het was meer als grapje.yorkick schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:15:
[...]
Was dat serieus? Ben dan wel erg benieuwd naar dat interview, dat is nogal een statement.
Ging erover dat HAM nu wel heel erg het management heeft getest.
[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 27-11-2016 16:16 ]
Wolf heeft het wel gezegd, maar met een "halve-"Knipoog..yorkick schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:15:
[...]
Was dat serieus? Ben dan wel erg benieuwd naar dat interview, dat is nogal een statement.
Wut?nachtnet schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:14:
WOLF stelt op C4 voor dat HAM maar naar RB (Horner) moet.. Kan hij daar iedereen op houden.. (Ruilen met VES?)
Dat is wel een hele grove uitspraak.
"Hallo Toto, mag ik even vangen vanwege contractbreuk. En flikker jij ook maar op eigenlijk met je rare uitspraken."
"Hallo Zak Brown, hier is mijn oprotpremie van MERC mag ik een stoeltje bij McLaren a.u.b."
Zou wat zijn als de Mercedes niet vooruit te branden is volgend jaar, denk dat dat grapje dan nog vaak langs gaat komen. Het zal wel niet gebeuren, maar toch.Rivanov schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:16:
[...]
Het was geen statement.. het was meer als grapje.
Ging erover dat HAM nu wel heel erg het management heeft getest.
[ Voor 57% gewijzigd door nachtnet op 27-11-2016 16:19 ]
bernie gaat de lucht in
[ Voor 26% gewijzigd door spartacusNLD op 27-11-2016 16:22 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Leuke ontknoping voor de titel ook. Het is Rosberg gegund en ik vond dat beide Mercedes heren zich van hun beste kant lieten zien na afloop. Eindelijk wat emotie bij Rosberg en Hamilton die terecht de pe in heeft maar keurig netjes blijft.
For sure.
Amazing feeling.
All the people.
Wolffnachtnet schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:19:
Nu WOLF op SKy (en daar maakt hij de zelfde grap..)
Massa, je gooit er een kwartje in en dan gaat hij maar door....AzzKickah schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:23:
Massa:
For sure.
Amazing feeling.
All the people.
Hmmm....beetje slap excuus. HAM was in the lead and controlling the race.Rivanov schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:23:
TOTO WOLFF: "We don't get involved with instructions unless the race win is in jeopardy. We felt it was today, so we did" #F1Finale 🇦🇪
Blablabla Toto.
Blablabla. Het had evengoed anders af kunnen lopen, dus begrijpelijk van Mercedes.max schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:25:
[...]
Hmmm....beetje slap excuus. HAM was in the lead and controlling the race.
Blablabla Toto.
[ Voor 5% gewijzigd door ThomasG op 27-11-2016 16:26 ]
I saw what you did there...Grimmie187 schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:22:
Heerlijke afsluiter voor Seb, serieus snaarstrakke laatste stint met twee heerlijke moves op de Red Bulls.
Je vergeet dat HAM op elk moment gewoon het pedaal had kunnen indrukken wanneer er iets mis dreigde te gaan.ThomasG schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:26:
[...]
Blablabla. Het had evengoed anders af kunnen lopen, dus begrijpelijk van Mercedes.
Als ROS niet snugger genoeg is en iets fout laat gaan is dat precies waar HAM op uit was. Daar kan ik alleen maar respect voor hebben.
Hij is expres gestopt in ronde 12.
Fantastisch nu op C4 samen met Webber en DC.
[ Voor 41% gewijzigd door Rivanov op 27-11-2016 16:29 ]
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)

Daar krijg je geen respect voor. Als Hamilton alles had gegeven, had hij respect verdient. En waardig verloren.max schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:28:
[...]
Je vergeet dat HAM op elk moment gewoon het pedaal had kunnen indrukken wanneer er iets mis dreigde te gaan.
Als ROS niet snugger genoeg is en iets fout laat gaan is dat precies waar HAM op uit was. Daar kan ik alleen maar respect voor hebben.
Jaa Vettel ging als een speer (helaas haha), er waren gewoon 2 situaties waardoor het Vettel nooit had mogen lukken:Grimmie187 schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:22:
Heerlijke afsluiter voor Seb, serieus snaarstrakke laatste stint met twee heerlijke moves op de Red Bulls.![]()
Leuke ontknoping voor de titel ook. Het is Rosberg gegund en ik vond dat beide Mercedes heren zich van hun beste kant lieten zien na afloop. Eindelijk wat emotie bij Rosberg en Hamilton die terecht de pe in heeft maar keurig netjes blijft.
1. ''crash'' van Max op het begin
2. Zeer slechte tot geen verdediging van RIC op VET.
Oh er komt nog een 3e punt ten voordelen van VET (niks tegen vet hoor, hij heeft zeer goed gereden, maar wel met veeeeel geluk).. Max werd opgehouden door het verkeer, moest ze inhalen (wat as usual mooi ging), VET had nergens last van want iedereen crashte en knalde van de baan af wanneer VET in zicht kwam haha.
Oftewel 3 geluks momenten waar bij RIC en VES geen spraken was:
1. crash van max
2. geen verdediging tegen VET
3. geen sterk ophoudend verkeer
Max zal denk ik wel driver van de day krijgen, of ROS gewoon, omdat hij wereldkampioen is.
Jammer, dit waren niet de standen die het in mijn ogen hadden moeten zijn, namelijk:
1. ham
2. ros
3. ric
4. ves
Dit waren terechte uitslagen geweest in mijn ogen (mening uiteraard!)
[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 27-11-2016 16:37 ]
Je maakt een grapje toch?ThomasG schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:35:
[...]
Daar krijg je geen respect voor. Als Hamilton alles had gegeven, had hij respect verdient. En waardig verloren.
HAM wint sowieso, is een stuk beter dan Rosberg.
Welk taktiek had HAM kunnen gebruiken om te winnen? Gewoon gas indrukken, of zorgen dat je wereldkampioen wordt, oftewel: zorgen dat ROS op de 4e plek komt en jij op de eerste plek?
Met gewoon gas indrukken was dat nooit gelukt, dit was zijn enige kans (wel opletten he
[ Voor 6% gewijzigd door LopendeVogel op 27-11-2016 16:38 ]
Hij heeft gewonnen. Wat moet je nog meer geven. En behalve winnen van een race was hij ook nog bezig met het proberen te winnen van een WDC.ThomasG schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:35:
[...]
Daar krijg je geen respect voor. Als Hamilton alles had gegeven, had hij respect verdient. En waardig verloren.
GO Go Go Rivanov..
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1