Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
De Airwolf komt er nog aan, zijn de "starters" setjes om het maar zo te noemen, en voor 2/3 tientjes vind ik z e niet onaardig. Ja de Lego ECTO-1 is groter, maar die kost dan ook iets van 4 a 5x zoveel.Martinspire schreef op maandag 2 december 2024 @ 22:43:
[...]
Die KITT en A-team bus zijn nog best groot. Ik dacht dat die meer speed champion grootte waren dan dit. Dat maakt het wel een stuk interessanter. Ik hoop verder dat ze ook nog een keer airwolf doen, dan is het qua tv-series wel compleet
De Star Trek schepen vind ik iets teveel afwijken van de 3d modellen uit de serie, dus die sla ik over ook al wil ik nog eigenlijk wel iets van star trek in huis hebben...
Nu nog even te kijken of ik de General Lee kan vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door Illegal_Alien op 03-12-2024 00:26 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Die losse zijn van vandaag en er zitten van de eerste 2 dagen al 6 plates onder (6*6 en 4*8).
Blij dat ze dit soort sets in kleine uitvoering brengen, want na Blaustein heb ik echt geen plek meer voor de Astronomers Lighthouse in het groot
:strip_exif()/f/image/UXmBYfAsVo0EA1mqmzf5RH90.jpg?f=fotoalbum_large)
Kitt en A-team, vallen die een beetje qua maat.gelijk aan de Icons serie van Lego? Ze zouden tof staan naast mn DeloreanIllegal_Alien schreef op maandag 2 december 2024 @ 20:17:
Ben even overboord gegaan met Bleu Brixx spul:
- KITT
- Busje van A-Team
- Airwolf (Komt binnen)
[Afbeelding]
En ja; de Lego ECTO-1 heeft een verlichtings en audio modificatie.
Startrek buying spree: (Grote modellen.)
- Voyager (Doos helaas beschadigt)
- Delta Flyer (Komt binnen)
- Enterprise E (Komt binnen)
- Defiant (Komt binnen)
- Deep Space 9 (Komt binnen)
Nu nog allemaal binnen krijgen.
Ow en een Locomotief van de Die Brockenbahn - mit Volldampf auf den Gipfel (https://en.harzinfo.de/pu...cken/narrow-gauge-railway) gekocht op het station Drei Annen Hohne.
[Afbeelding]
Ik wacht nog op de release van het grote model van de ED209.
[Afbeelding]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Zie de ECTO-1 ben nog bezig met de DeLorean. (Nog geen tijd gehad om verder te bouwen.)Mad-Matt schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:20:
[...]
Kitt en A-team, vallen die een beetje qua maat.gelijk aan de Icons serie van Lego? Ze zouden tof staan naast mn Delorean
Ik heb meerdere auto's van Lego maar ook van BlueBrixx. Zie hieronder de Porsche en DeLorean uit Denemarken, en Kitt en de General Lee van BB. Dan heb je een idee. Ze passen dus niet echt bij elkaar, in die zin dan de BB auto's wat kleiner zijn. Ik vindt de modellen dan weer wél geslaagd.Mad-Matt schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:20:
[...]
Kitt en A-team, vallen die een beetje qua maat.gelijk aan de Icons serie van Lego? Ze zouden tof staan naast mn Delorean
Ik heb ook de Ferrari van Magnum en een Land Rover van hun, en die zijn ook leuk. Tja, jeugd-sentiment....
:strip_exif()/f/image/yUnbY0tdUGRDw8OL5eeZgPMK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DKakrL9DMqa1gZMFlIwrwRoK.jpg?f=fotoalbum_large)
Als ik morgen zin heb ook maar even bestelling 2 uitzoeken echter dat zijn bijna 4200 bouwsteentjes en dan maar in 1x alle missende delen proberen na te laten bezorgen. Ben er bang voor; verkoper reageert al bijna 3 dagen niet op vragen. Komt vast goed.
[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 08-12-2024 20:00 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
:strip_exif()/f/image/L5vf6nl4zjk0klszJPCoESJD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zztnGXgNB1MsVprBzd0mtP5P.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2OAMGIHKH0YI3J7OQxbeEjyk.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lzykujvu1pItU7T29YSCcVrt.jpg?f=user_large)
Make lovecraft not warcraft.
Waar ik niet over nagedacht had... alles is gewoon 3x maken bij die set, of meer
Alle tussenlagen kan je van bekrasde en verkleurde Lego bouwen, alleen de bovenkant met platen moet mooi zijn - misschien dat niet eens als je de boel gaat betegelen, dan maakt kleur niet eens uit! Ofwel: koop een berg 2e hands - alles in de wasmasjien!gex schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:38:
Ik wil mijn Lego Modular buildings graag op MILS platen bouwen, maar de onderdelen zijn zo duur, heeft er iemand ervaring mee om deze te bouwen van alternatieve bouwsteentjes?
Bricklink is typisch niet je vriend in deze dingen en goede alternatieve stenen zijn ook niet goedkoop - GoBricks zit op ongeveer 1/2 van Lego, alleen kleine onderdelen zijn vaak veel goedkoper.
Edit: bij een berg 2e hands moet je natuurlijk een beetje opletten dat er veel steentjes & oplaatjes bij zitten, een enorme berg specialties gaat je niet helpen uiteraard. Op Bricklink kan je soms ook wel een bergje verkleurde steentjes en platen kopen voor een schappelijke prijs - je mag geen haast hebben.
[ Voor 17% gewijzigd door mawashigeri op 19-12-2024 10:13 ]
ERGA06EVH / EHVX08S23EJ6V / ESPaltherma
De persoon die het schip heeft ontworpen heeft duidelijk niet de stenen versie gedaanhellknight schreef op maandag 16 december 2024 @ 12:16:
[Afbeelding]
A.s. woensdag officieel 12.5 jaar in dienst bij mn werkgever,en vandaag gevierd met collega's. Als extraatje mocht ik iets uitzoeken uit onze merchandise webshop, dus voor building bricks model van 1 van onze types sleepboot gekozen
Meeste alternatieve steentjes zijn eigenlijk prima als basis voor een modular. Zeker als je ze gaat bekleden met vlakke tiles en een huis op zet. Dan zie je de basis niet meer, dus zoals iemand al ze: dan maakt de kleur ook niet uit.gex schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:38:
Ik wil mijn Lego Modular buildings graag op MILS platen bouwen, maar de onderdelen zijn zo duur, heeft er iemand ervaring mee om deze te bouwen van alternatieve bouwsteentjes?
Ik heb zelf diverse sets gewoon via een bekende chinese webshop besteld, en ook baseplates, en die passen prima. Dus ook voor de normale plates zou ik het zeker wel aandurven om wat te bestellen daar. Scheelt toch een boel geld, op een plek, waar je het niet terugziet.

Als je ze hetzelfde wilt hebben, blijkbaar is er ene Timeless Stainless steel coupé beschikbaar met een bepaalde upgrade kit.Makaja schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:57:
[...]
Ik heb meerdere auto's van Lego maar ook van BlueBrixx. Zie hieronder de Porsche en DeLorean uit Denemarken, en Kitt en de General Lee van BB. Dan heb je een idee. Ze passen dus niet echt bij elkaar, in die zin dan de BB auto's wat kleiner zijn. Ik vindt de modellen dan weer wél geslaagd.
Ik heb ook de Ferrari van Magnum en een Land Rover van hun, en die zijn ook leuk. Tja, jeugd-sentiment....
[Afbeelding]
[Afbeelding]

En een of andere ambulanc is aangekondigt: https://www.bluebrixx.com...9-white-BlueBrixx-Special

Plus de upgrade kit:

[ Voor 10% gewijzigd door Illegal_Alien op 19-12-2024 13:24 ]
* Illegal_Alien gaat de support hel maar in.
Hopelijk is 2e pakket wel goed. (DS9 + Zwarte Helikoptert)
[ Voor 24% gewijzigd door Illegal_Alien op 20-12-2024 14:59 ]
Lego is Al snel te duur gebleken. Ik dus researchen en kwam uit bij bluebrixx in duitsland.
Zo geschied wij erheen rijden en leuke dingen gekocht.
Ze vind de steentjes alleen onwijs klein (diamond blocks).
De grotere stenen zijn gelijk een stuk duurder als ze bouwsels van 500+ steentjes wilt.
Toch een besteld. Levertijd stond op 2 weken.
Ik dacht oke kan misschien nog meevallen.
Krijg ik vandaag een mail, 11 dagen na orderbevestiging, dat het pakket bij DHL is geregistreerd (nieteens ontvangen).
Er zijn zoveel webshops.. kunnen jullie met jullie ervaring mij helpen mijn vriendin blij te maken?
Qua bouwinteresse moet je denken aan vrouwelijke/"leuke" dingen. Dus geen WW1/2, technic, starwars/anders-fanbased.
Wat ze nu heeft bijvoorbeeld is een bloemetjeswinkel van Snoopy. Een plateau met London stad. Dierlijke dingetjes. Een bloemenset.
[ Voor 15% gewijzigd door 7Sins op 22-12-2024 00:15 ]
Denk dat dit de pech van de periode is. Normaal heb ik mijn bestellingen bij BlueBrixx binnen 1 week binnen. Heb wat shorts van ze gezien dat de bestellingen tot aan het plafond staan.7Sins schreef op zondag 22 december 2024 @ 00:12:
Mijn vriendin is heel erg into bouwsteentjes geraakt.
Lego is Al snel te duur gebleken. Ik dus researchen en kwam uit bij bluebrixx in duitsland.
Zo geschied wij erheen rijden en leuke dingen gekocht.
Ze vind de steentjes alleen onwijs klein (diamond blocks).
De grotere stenen zijn gelijk een stuk duurder als ze bouwsels van 500+ steentjes wilt.
Toch een besteld. Levertijd stond op 2 weken.
Ik dacht oke kan misschien nog meevallen.
Krijg ik vandaag een mail, 11 dagen na orderbevestiging, dat het pakket bij DHL is geregistreerd (nieteens ontvangen).
Er zijn zoveel webshops.. kunnen jullie met jullie ervaring mij helpen mijn vriendin blij te maken?
Qua bouwinteresse moet je denken aan vrouwelijke/"leuke" dingen. Dus geen WW1/2, technic, starwars/anders-fanbased.
Wat ze nu heeft bijvoorbeeld is een bloemetjeswinkel van Snoopy. Een plateau met London stad. Dierlijke dingetjes. Een bloemenset.
Ja, en als ze zo goed gaat als 1 van mijn (fout geleverde) bestellingen, wordt dat een ramp.Holzschuh schreef op zondag 22 december 2024 @ 17:27:
[...]
Denk dat dit de pech van de periode is. Normaal heb ik mijn bestellingen bij BlueBrixx binnen 1 week binnen. Heb wat shorts van ze gezien dat de bestellingen tot aan het plafond staan.
Daarom toch heel erg benieuwd waar jullie voorkeur naar uit gaat aan webshops!Illegal_Alien schreef op zondag 22 december 2024 @ 18:02:
[...]
Ja, en als ze zo goed gaat als 1 van mijn (fout geleverde) bestellingen, wordt dat een ramp.
Vorige bestellingen gingen goed dus ja. Ik weet dat er een plastic steentjes maker zit in Denemarken (Play well").7Sins schreef op zondag 22 december 2024 @ 18:32:
[...]
Daarom toch heel erg benieuwd waar jullie voorkeur naar uit gaat aan webshops!
Ik heb dit setje ruim voordat hij uitverkocht was twee keer besteld, maar helaas hebben ze (Blue Brixx) bij mijn eerste bestelling gefaald en een andere set geleverd en bij mijn tweede bestelling hebben ze net zo lang gewacht met het behandelen van mijn bestelling totdat het magazijn leeg was.
[ Voor 10% gewijzigd door Jungian op 28-12-2024 13:12 ]
0.0
Zijn BB handleidingen ergens online te vinden? Zo ja dan kom je een heel eind denk ik met bricklink, ik zo op het eerste gezicht op een paar geprinte tiles niks wat lego niet heeft.Jungian schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 13:11:
Heeft iemand enig idee hoe ik aan Blue Brixx 105419 kan komen? Hij komt niet meer in het assortiment (niets van Star Trek), dus wachten op een restock kan ik vergeten.
Ik heb dit setje ruim voordat hij uitverkocht was twee keer besteld, maar helaas hebben ze (Blue Brixx) bij mijn eerste bestelling gefaald en een andere set geleverd en bij mijn tweede bestelling hebben ze net zo lang gewacht met het behandelen van mijn bestelling totdat het magazijn leeg was.
Anders kan ik niks bedenken behalve ebay/marktplaats
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
10356 USS Enterprise D. That confirms our likely suspicions when we first reported on the rumour and the rumoured piece count of 3,600 pieces suggests we could be getting a truly mammoth version of the iconic ship.
[ Voor 38% gewijzigd door Illegal_Alien op 01-01-2025 13:07 ]
Ben nu bezig met de BB 'D', die is met 2000 steentjes al best erg groot, die van Lego zou bijna dubbele parts hebben. Komen dan waarschijnlijk wel een aantal minifigs bij, dat mis ik soms wel een beetje.
Benieuwd ook hoe ver Lego gaat met Star Trek sets, of ze zo diep gaan als met Star Wars of dat het blijft bij 1 of 2 iconische schepen en een pakketje minifigs en dan klaar.
BB heeft wel geprobeerd zoveel mogelijk uit die licentie te trekken.
En dan vloeken want? Omdat ze duur gaan worden of is er iets anders?Illegal_Alien schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 13:05:
Ik ga even "vloeken"; De Star Trek sets worden als ik de geruchten mag geloven overgenomen door onze vrienden van Lego: https://www.brickfanatics...ego-icons-star-trek-2025/
[...]
Deze versie voor onder de 20 euro gehaald en zit prima stevig in elkaar. Geen idee welke stenen, maar voor haar helemaal prima.
Makkelijk in te vullen toch? BB had inmiddels een mooie linup wat Star Trek betreft, doordat zij nu de licentie kwijt zijn aan Lego, mogen zij dit niet meer verkopen. LEgo zal vast en zeker ook met mooie modellen gaan komen, alleen zal de prijs maal twee gaan of meer.Martinspire schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 16:21:
[...]
En dan vloeken want? Omdat ze duur gaan worden of is er iets anders?
en voor de personen die het nog niet mee hebben gekregen, Lego heeft inderdaad een licentie voor Star Trek bemachtigd.
[ Voor 11% gewijzigd door _Dune_ op 02-01-2025 17:40 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Nope, fout, dit is het non-lego topic, vandaar het "vloeken"._Dune_ schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 17:39:
[...]
Makkelijk in te vullen toch? BB had inmiddels een mooie linup wat Star Trek betreft, doordat zij nu de licentie kwijt zijn aan Lego, mogen zij dit niet meer verkopen. LEgo zal vast en zeker ook met mooie modellen gaan komen, alleen zal de prijs maal twee gaan of meer.
en voor de personen die het nog niet mee hebben gekregen, Lego heeft inderdaad een licentie voor Star Trek bemachtigd.
Illegal_Alien schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 17:41:
[...]
Nope, fout, dit is het non-lego topic, vandaar het "vloeken".
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
En niet vergeten, de regenboog aan kleurtjes aan de binnenkant die er hier een daar tussenuit piepen._Dune_ schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 17:39:
[...]
Makkelijk in te vullen toch? BB had inmiddels een mooie linup wat Star Trek betreft, doordat zij nu de licentie kwijt zijn aan Lego, mogen zij dit niet meer verkopen. LEgo zal vast en zeker ook met mooie modellen gaan komen, alleen zal de prijs maal twee gaan of meer.
"Want anders kunnen mensen zich niet oriënteren"

Om even lekker bijdehand te doen, nee, die is het bouwsteentjes topic... Lego zijn ook bouwstenen, net als al zijn broertjesIllegal_Alien schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 17:41:
[...]
Nope, fout, dit is het non-lego topic, vandaar het "vloeken".
Ik vraag me wel af hoe (on)beschadigd deze set arriveert wanneer bij Ali bestelt.
:strip_exif()/f/image/LABozOizWxVoDhgbVMTcaK4h.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 26% gewijzigd door meesje op 03-01-2025 17:03 ]
Meerdere malen via Ali "Lego" besteld, altijd goed aangekomen.meesje schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 16:44:
Heeft iemand al ervaring met deze set? Via Ali is deze te koop voor 48,xx euro (incl. box) en dan gaat er nu met een code nog 3 euro af. Ik ben wel gecharmeerd van Technic sets gecombineerd met normale bricks.
Ik vraag me wel af hoe (on)beschadigd deze set arriveert wanneer bij Ali bestelt.
[Afbeelding]
Goed om te horen! Zojuist voor 45,24 euro de set besteld. Ik ben erg benieuwd.Mad-Matt schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 18:58:
[...]
Meerdere malen via Ali "Lego" besteld, altijd goed aangekomen.
Dit wordt voor mij mijn eerste Cada set. Ik ben wel gecharmeerd naar hoe ze omgaan met/kansen geven aan andere ontwerpers.
Geregeld losse stenen en treinrails besteld en dat is vrijwel altijd goed gegaan, maar bij de treinrails soms niet omdat daar kwetsbare hoekjes aan zitten - ik heb er in vier bestellingen 2x een railstuk voor moeten weggooien. Bij zulke bestellingen zie ik dat als 'snijverlies', maar als je een set zou bestellen met zo'n resultaat is het zuur natuurlijk.meesje schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 16:44:
Heeft iemand al ervaring met deze set? Via Ali is deze te koop voor 48,xx euro (incl. box) en dan gaat er nu met een code nog 3 euro af. Ik ben wel gecharmeerd van Technic sets gecombineerd met normale bricks.
De enige complete set die ik ooit op zo'n manier heb besteld (via Joy bricks) kwam strak verpakt in een doos met de onderdelen onderverdeeld in eigen zakjes - alles aanwezig en nul schade.
Omdat het maar even korte metten te maken, dit topic is ooit in het leven geroepen om non-lego te bespreken. En dat hanteren we al jaren zo, en dat blijven we ook nog even doen. Ik kan er wel een titelfix tegenaan zodat je daar niet over kunt struikelen42erik schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 15:32:
[...]
Om even lekker bijdehand te doen, nee, die is het bouwsteentjes topic... Lego zijn ook bouwstenen, net als al zijn broertjes
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Oh, ik wist niet dat lego hier niet het idee was, prima, dan doe ik dat hier niet.Outerspace schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 01:26:
[...]
[Mbr]Omdat het maar even korte metten te maken, dit topic is ooit in het leven geroepen om non-lego te bespreken. En dat hanteren we al jaren zo, en dat blijven we ook nog even doen. Ik kan er wel een titelfix tegenaan zodat je daar niet over kunt struikelen ;)[/]
Moet wel zeggen dat dat best een tikje vriendelijker had gekund, korte metten maken komt wat aanvallend over terwijl ik het gewoon niet wist, al heb ik tegelijk het idee dat je hem niet zo bedoeld
[ Voor 4% gewijzigd door 42erik op 04-01-2025 01:39 ]
https://nl.aliexpress.com...herSeller%7Cquery_from%3Avinpower schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 18:10:
Drop dan meteen de link naar Ali
Losse stenen heb ik wel vertrouwen in. Mijn opmerking ging meer over hoe mooi ziet de retail doos er nog uit als het vanuit China komt. Hopelijk nog zeer acceptabel.mawashigeri schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 23:57:
[...]
Geregeld losse stenen en treinrails besteld en dat is vrijwel altijd goed gegaan, maar bij de treinrails soms niet omdat daar kwetsbare hoekjes aan zitten - ik heb er in vier bestellingen 2x een railstuk voor moeten weggooien. Bij zulke bestellingen zie ik dat als 'snijverlies', maar als je een set zou bestellen met zo'n resultaat is het zuur natuurlijk.
De enige complete set die ik ooit op zo'n manier heb besteld (via Joy bricks) kwam strak verpakt in een doos met de onderdelen onderverdeeld in eigen zakjes - alles aanwezig en nul schade.
Doos? Ik heb denk ik nog nooit een doos gehad, altijd gewoon een hele degelijke plastic zak. Maar maakt het uit hoe een eventuele doos eruit ziet?meesje schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 10:21:
[...]
Losse stenen heb ik wel vertrouwen in. Mijn opmerking ging meer over hoe mooi ziet de retail doos er nog uit als het vanuit China komt. Hopelijk nog zeer acceptabel.
Die discussie ga je toch niet hier voeren? De een vindt een retail verpakking wel belangrijk, de ander niet.42erik schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 10:41:
[...]
Doos? Ik heb denk ik nog nooit een doos gehad, altijd gewoon een hele degelijke plastic zak. Maar maakt het uit hoe een eventuele doos eruit ziet?
Rustig maar, het is een vraag en meer een waarschuwing dat je met andere stenen niet van een doos uit moet gaan, dus als je dat belangrijk vind je daar gewoon niet moet zijn. Ik heb ze alleen van bluebrixx gezien.meesje schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 10:46:
[...]
Die discussie ga je toch niet hier voeren? De een vindt een retail verpakking wel belangrijk, de ander niet.
Klopt. Met de link die hier ik hierboven heb geplaatst, kon je kiezen voor ‘plastic zak’ of retail doos. Ik heb voor het laatste gekozen. Indien er geen keuze, kun je er volgens mij vanuit gaan dat het ‘plastic zak’ is.42erik schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 10:53:
[...]
Rustig maar, het is een vraag en meer een waarschuwing dat je met andere stenen niet van een doos uit moet gaan, dus als je dat belangrijk vind je daar gewoon niet moet zijn. Ik heb ze alleen van bluebrixx gezien.
Op Ali is het flink zoeken als je met doos wil. Bij Yourwobb, EU warehouse keuze, is het duidelijker.
Ah, in mijn geval geen retail doos: alles zo strak mogelijk in een (stevige) verzenddoos geproptmeesje schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 10:21:
[...]
Losse stenen heb ik wel vertrouwen in. Mijn opmerking ging meer over hoe mooi ziet de retail doos er nog uit als het vanuit China komt. Hopelijk nog zeer acceptabel.
Aan de verpakkingen te zien zou ik niet teveel hopen op een nette doos via Ali.
We zullen het wel zien. Ik wilde het een keer proberen. Daar was de prijs ook niet wel naar.mawashigeri schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 17:50:
[...]
Ah, in mijn geval geen retail doos: alles zo strak mogelijk in een (stevige) verzenddoos gepropt
Aan de verpakkingen te zien zou ik niet teveel hopen op een nette doos via Ali.
Ik vind de manier van Lego bijna ideaal voor mij! Bij gebrek aan vaste bouw-plek moet ik alles opruimen na een bouw-sessie. Bij Lego kan ik vooraf aantal genummerde zakjes uit de doos halen, één openen, bouwen en heb ik nog tijd dan nog een zakje, enzovoort.
Einde bouwsessie hoef ik dan alleen instructies, spare parts en het deel wat gebouwd is bovenop een kast o.i.d. te zetten.
Bij Technisch Lego is dit vaak al anders, dan zijn de zakken te groot voor de bouwsessies die ik meestal hanteer.
Zijn er alternatieve bouwsteen-merken die hetzelfde principe hanteren als Lego, zoals hierboven genoemd?
Ik wil geen geen sets die een kloon zijn van originele Lego, dus merken die alleen daaraan doen, hoef ik niet te horen.
Online zijn soms instructies te vinden, maar soms ook niet, dus daar is het niet altijd te vinden. Bluebrixx lijkt dit principe niet te hanteren. Bij kleine(re) sets niet erg, maar meestal krijg ik pas een wow-gevoel bij grotere sets.....
Even buiten de box....ook ik ruim na het bouwen alles op.Goosebirdy schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 08:32:
Wie kan mij advies geven?
Ik vind de manier van Lego bijna ideaal voor mij! Bij gebrek aan vaste bouw-plek moet ik alles opruimen na een bouw-sessie. Bij Lego kan ik vooraf aantal genummerde zakjes uit de doos halen, één openen, bouwen en heb ik nog tijd dan nog een zakje, enzovoort.
Einde bouwsessie hoef ik dan alleen instructies, spare parts en het deel wat gebouwd is bovenop een kast o.i.d. te zetten.
Bij Technisch Lego is dit vaak al anders, dan zijn de zakken te groot voor de bouwsessies die ik meestal hanteer.
Ik ben overigens lid van "Team alles op een grote hoop", ik heb dus alles op een grote doek en die vouw ik dicht en die gaat in een Curver-bakje met deksel met de boekjes en eventueel de gebouwde onderdelen.
Misschien vind je het leuk eens om te proberen zo te bouwen in plaats van zakje voor zakje.
Ik vind het gegrabbel naar dat ene onderdeeltje uitermate ontspannend, al zoek ik een kwartier
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
Afhankelijk van de omvang van een set trek ik a) alles open en verdeel op type of b) houdt me netjes aan de stappen want bij sommige sets van hun vul je met 1 stap al zo een stuk of 8 bakjes van de Chinees.
(ooit eens lang geleden bij de Makro een paar stapels van die witte bakjes gekocht, werkt nog altijd ook al worden het er steeds minder)
Ik bouw soms een half uur op een avond... dan is een vordering van twee steentjes niet een fijn gevoel om de dag mee af te sluiten....Fraggert schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 08:42:
[...]
Ik vind het gegrabbel naar dat ene onderdeeltje uitermate ontspannend, al zoek ik een kwartier
Ik ben dus geen lid van Team alles op één hoop. Ik heb van Lego de Tower Bridge nog altijd niet gebouwd liggen, ik ben fan van gebouwen, maar dat is dus nog wel alles op één hoop en dat houdt mij tegen.... (en het feit dat het niet meer zo fraai eruit ziet zoals de hedendaagse sets die Lego nu uitbrengt in die categorie. Waarom moet Lego ook altijd alles mooier / realistischer maken?
Dat kan ik me goed voorstellenGoosebirdy schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 08:59:
[...]
Ik bouw soms een half uur op een avond... dan is een vordering van twee steentjes niet een fijn gevoel om de dag mee af te sluiten....
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
[ Voor 18% gewijzigd door zonoskar op 09-01-2025 09:07 ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Ik weet genoeg!
En wie weet... ooit... meld ik mij aan voor Team Alles Op Eén Hoop, hopelijk zijn de abonnementskosten niet al te hoog!
Denk dat dan wel eerst wat kids uit huis moeten gaan (nu 4, 7 en 9......) of dat ik mijn thuiswerkplek niet meer nodig heb..... of verhuizen natuurlijk.... dus ik ben niet zomaar overgehaald om aan te melden bij TAOEH
Heb voor mijn zoontjes voor t eerst Mega gekocht en die hebben ook genummerde zakjes.Goosebirdy schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 08:32:
Wie kan mij advies geven?
Zijn er alternatieve bouwsteen-merken die hetzelfde principe hanteren als Lego, zoals hierboven genoemd?
Ik wil geen geen sets die een kloon zijn van originele Lego, dus merken die alleen daaraan doen, hoef ik niet te horen.
Online zijn soms instructies te vinden, maar soms ook niet, dus daar is het niet altijd te vinden. Bluebrixx lijkt dit principe niet te hanteren. Bij kleine(re) sets niet erg, maar meestal krijg ik pas een wow-gevoel bij grotere sets.....
De komende tijd weinig tijd om te bouwen. We zijn recentelijk verhuisd. Eerst alles maar op orde hebben. Kan weinig van het bouwen genieten als het zo’n zooi is. Deze set verdiend verdient een mooie display plek.
:strip_exif()/f/image/o5jmie3Io6O7EOFYMbXVxp1S.jpg?f=fotoalbum_large)
Hebben jullie deze set al gepreorderd?
:strip_exif()/f/image/o5XPtKyurwkG36Il2rTQ4BzN.jpg?f=fotoalbum_large)
De kleine CLAAS is onderweg, de grote CLAAS overweeg ik te pre-orderen, de military crane heb ik binnen. En zojuist heb ik via Alternate de London bus besteld voor nog geen 40 euro (bij Alternate, incl. verzenden). Volgens mij echt geen geld voor 1770 steentjes inclusief verlichting. Lijkt me erg gaaf te displayen.
Heb zelf alleen de Italian Racing car.
Maar die AMG die ze hebben gemaakt blijf ik ook interessant vinden.
Eerst ruimte hebben. En Blaustein staat al in de weg soms
Gelukkig heeft CaDa ook ruimte:Holzschuh schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 19:29:
CaDa maakt mooie dingen.
Heb zelf alleen de Italian Racing car.
Maar die AMG die ze hebben gemaakt blijf ik ook interessant vinden.
Eerst ruimte hebben. En Blaustein staat al in de weg soms

Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Is overigens best een leuke serie (van zes stuks).alesandro_46 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 19:43:
[...]
Gelukkig heeft CaDa ook ruimte:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/KZQAh0ebd0pgTtu9vRyMMbTH.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Mo2vSE1XetGxnbtxxUnBszvC.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: betere foto toegevoegd. Bijna 2700 steentjes. Niet verkeerd. Ben benieuwd naar de prijs en verkrijgbaarheid.
[ Voor 28% gewijzigd door meesje op 12-01-2025 23:30 ]
Een Brabus "Signature Night 2024" obv een AMG G 63. Volgens de eigen site van Brabus zouden er meer sets moeten volgen.
De teasers van Bluebrixx zijn alleen maar zwarte steentjes. Mijn verwachting zou dan ook zijn dat veel van de 255 blokjes zwart als de nacht zijn.
https://shop.brabus.com/e...austein-set-bluebrixx-pro
Vervolgens wat verder bij Cada gaan kijken en kwam toen de Ruf GT tegen. Ik vind hem er gaaf uit zien.
Nu eerst blauwe pins tellen en die in zwart bestellen van Cada bij een van de welbekende Chinese shops. Als die binnen zijn ga ik mij hier wel mee vermaken.
:strip_exif()/f/image/IvFHIUiXf9Hh6KgWcOpzvIfs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/P5NDzrfNeerxaI3bkm8mhhL2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ey1tddrLSMdmrhOc3KrEEPoZ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door MEJ op 13-01-2025 20:54 ]
Apple | LEGO | Sony Playstation
Gaaf hoor! Zelf geen ervaring met decadastore. Maar waarom daar gekocht en niet via een Chinese winkel? Of een NL winkel. Ik zag zo snel een bedrag voorbij komen van 90 euro. Heeft decadestore ook nog verzendkosten?MEJ schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:53:
Donderdag besteld en net al ontvangen. Besteld via officiële cada store. Was op zoek naar een technic auto met licentie en dan zie ik tot nu toe alleen cada en rastar. De ‘wielkappen’ bij de voorwielen (flex axles over de wielen) van de cada Mercedes houden me tegen om die te bestellen. Veel technic auto’s van niet lego worden hierdoor naar mijn mening een stuk lelijker, super zonde!
Vervolgens wat verder bij Cada gaan kijken en kwam toen de Ruf GT tegen. Ik vind hem er gaaf uit zien.
Nu eerst blauwe pins tellen en die in zwart bestellen van Cada bij een van de welbekende Chinese shops. Als die binnen zijn ga ik mij hier wel mee vermaken.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Heb net een lading zwarte pins besteld via joy bricks (joooooy.com).
[ Voor 24% gewijzigd door MEJ op 13-01-2025 21:26 ]
Apple | LEGO | Sony Playstation
Nu heb ik deze afgelopen weekend uitgezocht voor stap 1 en nu blijkt 't om 13 onderdelen te gaan in totaal.
Is het dan wijsheid om de rest van het boekje door te gaan qua stappen en alles op te tellen of zal het alleen bij stap 1 mis zijn gegaan?
Ik heb in mijn infinite wisdom alle pins e.d. bij de zakjes 1 gedonderd toen ik wou gaan bouwen, nu heb ik dat allemaal er alweer uitgefilterd dus ik zou nu wel wat makkelijker door de zakjes gaan omdat het gesorteerd is.
Wat zouden jullie doen?
Besteld via https://joooooy.com/
Bouwen, noteren wat je mist en vervangen met eigen onderdelen als dat gaat - of weglaten als het mogelijk is.RubjeMazter schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:19:
Ik heb vorig jaar een CADA set besteld waar helaas wat onderdelen in mistten.
Nu heb ik deze afgelopen weekend uitgezocht voor stap 1 en nu blijkt 't om 13 onderdelen te gaan in totaal.
Is het dan wijsheid om de rest van het boekje door te gaan qua stappen en alles op te tellen of zal het alleen bij stap 1 mis zijn gegaan?
Ik heb in mijn infinite wisdom alle pins e.d. bij de zakjes 1 gedonderd toen ik wou gaan bouwen, nu heb ik dat allemaal er alweer uitgefilterd dus ik zou nu wel wat makkelijker door de zakjes gaan omdat het gesorteerd is.
Wat zouden jullie doen?
Volgens mij is de service van Joy prima (meerdere positieve berichten) dus 'even' erdoorheen ploegen om vast te stellen wat je nodig hebt.
Bij de twee Cada sets die ik heb gebouwd (de twee grote Technic Ferrari modellen) kwam het zeer regelmatig voor dat het onderdeel in een heel ander later zakje zat.RubjeMazter schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:19:
Wat zouden jullie doen?
Kijk dus even in de andere zakjes, leeg elk zakje desnoods in een apart bakje en zoek daar eens in. Dit hielp voor mij enorm.
hoi
Ik heb alles geteld en kwam het grootste deel uiteindelijk in andere zakjes tegen bij de LP770-4. Via Facebook een mailadres van Cada verkregen, en zo de nieuwe onderdelen binnen gekregen. Als ik m'n posts na loop had ik ze binnen 2 weken binnen.RubjeMazter schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:19:
Wat zouden jullie doen?
Denk dat ik dat maar ga doen dan... wel een beetje vervelend werken maar goed. Ik heb wel gedubbelcheckt of ik alle zakjes 1 heb gehad en dat was het geval. Ik heb ook al in vergelijkbare zakjes gekeken of ik de eerste 2 onderdelen die ik nodig had kon vinden maar die zaten niet in die zakjes. Wellicht toch maar 1 voor 1 alles bij langs om te kijken of ik het kan vinden, wel knap knullig als het zo bedacht isReVision. schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:32:
[...]
Bij de twee Cada sets die ik heb gebouwd (de twee grote Technic Ferrari modellen) kwam het zeer regelmatig voor dat het onderdeel in een heel ander later zakje zat.
Kijk dus even in de andere zakjes, leeg elk zakje desnoods in een apart bakje en zoek daar eens in. Dit hielp voor mij enorm.

Betreft de CaDa C61042/C61043 Ferrari Pista 488 trouwens (zonder motor/besturing).
Uiteindelijk hoop ik hier nog eens een moc mee te maken maar eerst de set zelf maar bouwen...
Dan ga ik binnenkort maar eens alles openen (en nee niet alles op 1 hoop!).breadje schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 16:18:
Ik heb ook de ervaring dat er nog wel eens onderdelen in verkeerde zakjes zitten. Zowel bij BlueBrix, Mold King als bij Cada meegemaakt. En dan bedoel ik niet dat een onderdeel in zakje 2 zit ipv zakje 1, maar dat je hem bijvoorbeeld in zakje 6 tegenkomt. Echt missende onderdelen ben ik bij deze 3 merken maar weinig tegengekomen.
Ik had een 5000+ onderdelen set waar enkele onderdelen in zakje 13 zaten die ik bij 2 nodig had...RubjeMazter schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 15:41:
[...]
Denk dat ik dat maar ga doen dan... wel een beetje vervelend werken maar goed. Ik heb wel gedubbelcheckt of ik alle zakjes 1 heb gehad en dat was het geval. Ik heb ook al in vergelijkbare zakjes gekeken of ik de eerste 2 onderdelen die ik nodig had kon vinden maar die zaten niet in die zakjes. Wellicht toch maar 1 voor 1 alles bij langs om te kijken of ik het kan vinden, wel knap knullig als het zo bedacht is![]()
Betreft de CaDa C61042/C61043 Ferrari Pista 488 trouwens (zonder motor/besturing).
Na de eerste teleurstelling dus een zucht van verlichting na 3 avonden bouwen.
Never give up, never surrender
Top! Heb ik ook binnen (zie vorige pagina). Zelf heb ik een koopje gescoord via Marktplaats (nieuw in seal). Ik ben erg benieuwd wat je er van vindt. Als ik de (Duitse) YouTube reviews mag geloven is dit een zeer mooie Technic set. Bij mij is deze set aan de backlog toegevoegd.smeaggie schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 16:44:
Mijn eerste alternatieve bouwsteentjes set besteld, ik ben benieuwd. Altijd groot fan geweest van technische sets met veel functies dus het is deze geworden: https://decadastore.com/p...itary-crane-truck-c61507w (inclusief power pack)
Uiteindelijk hoop ik hier nog eens een moc mee te maken maar eerst de set zelf maar bouwen...
Ik kan alleen niet achterhalen welke zakjes bij welke doos zitten en ik dus voor welke stap nodig heb.
Ik heb 1x zakje 7 en volgens de instructies zijn er maar 6 dozen
Edit: lijkt er wel op dat de B stap een compleet los iets is, denk dat ik dat maar ga proberen te bouwen en als ik vastloop het maar ga noteren.
[ Voor 15% gewijzigd door RubjeMazter op 14-01-2025 18:43 ]
1. Ik heb begrepen dat CaDA de kwaliteit van Lego bijna evenaart. Hoe zit het met Mould King? Als ik op Ali kijk in de ‘Mould King Europe Store Store’ dan word ik er bijna hebberig.
2. Zijn er in dit topic op trein liefhebbers? In de hierboven genoemde store heb ik al drie mooie treinen gezien. De prijzen (van resp. 74, 82 en 109 euro) vind ik zeer schappelijk. De treinen zijn 8 studs breed en bevatten daardoor veel detail. Hebben jullie hier ervaring mee? Hoe is deze kwaliteit?
3. In welke (Ali) winkel kopen jullie het voordeligst trein rails?
[ Voor 5% gewijzigd door meesje op 14-01-2025 19:42 ]
Toen ik dit zelf las dacht ik ook al hm dat is vreemd, wellicht dat deze bij box 6 zat?RubjeMazter schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 18:27:
Ik kan alleen niet achterhalen welke zakjes bij welke doos zitten en ik dus voor welke stap nodig heb.
Ik heb 1x zakje 7 en volgens de instructies zijn er maar 6 dozen
Dus ik heb die zak bekeken en jawel, alle missende onderdelen van stap 1 zaten hierin
Dus ik kan weer verder
Nadeel van een set kopen zonder omdoos... Dan weet je niet welke zakjes in welke box zitten. Dan kan je natuurlijk lang zoeken naar onderdelen als deze in een nog dicht zakje zitten

Ik heb zelf de 'winged truck' en een kleine kraan van schimmel koning. Beide technic en dat is erg goed, sterker qua kleurechtheid zie ik minder variatie in kleur dan lego heeft/had? Men zegt dat mouldking go-brick gebruikt als stenen leverancier en dat is zo'n beetje het beste dat je kan krijgen. Er zijn er die beweren dat het zelfs beter als lego is.meesje schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 19:39:
Een drietal vragen.
1. Ik heb begrepen dat CaDA de kwaliteit van Lego bijna evenaart. Hoe zit het met Mould King? Als ik op Ali kijk in de ‘Mould King Europe Store Store’ dan word ik er bijna hebberig.Veel mooie Technic sets voor een schappelijke prijs. Maar hoe is de kwaliteit?
2. Zijn er in dit topic op trein liefhebbers? In de hierboven genoemde store heb ik al drie mooie treinen gezien. De prijzen (van resp. 74, 82 en 109 euro) vind ik zeer schappelijk. De treinen zijn 8 studs breed en bevatten daardoor veel detail. Hebben jullie hier ervaring mee? Hoe is deze kwaliteit?
Kruispunten (mooi vlak), dubbele kruiswissel (zeer goed, met schroefjes zelfs!), rechte rails (mooi vlak) en R56/R88 bochten bij Mitty official store. De bochten zijn spuitgietwerk en gaan goed samen met Lego, maar ze hebben iets fout gedaan met de noppen bovenop: in de overdwarsrichting kan je prima Lego plaatjes vastmaken, maar in de lengterichting niet! Je kan dus bv. wel 2 1x4 tiles tussen de rails plaatsen, maar niet een 2x4... Geen probleem om gewoon te rijden en de antistuds passen wel allemaal goed. Als je ingewikkelde scenery op en aan het spoor wil bouwen dan zijn ze misschien niet geschikt.meesje schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 19:39:
Kosten: kruispunt recht ca. 1 euro, kruispunt schuin ca. 2 euro, kruiswissel bijna 6 euro, rechte rails 32ct (goedkoopst per 20 stuks), R56 = 48ct en R88 = 38ct. Die laatste twee bochten met black-Friday korting en per 50 stuks.
Bij Marumine toy store heb ik R72 en R104 bochten gekocht, ook spuitgietwerk, en deze waren allemaal goed op een afgebroken hoekje na. Hier heb ik ook wat Duplo 'compatible' wissels en kruisingen gekocht, maar die zijn een beetje krap. Het gaat best en de kinderen hebben het niet echt door, maar mij stoort het.
Kosten: R104 = 70ct, R72 = 37ct
De verpakkingen zijn ronduit beroerd, vandaar dat die dikke pakken rails soms een beetje schade oplopen. Bij elke zending was er wel 1 rails beschadigd, maar voor die prijzen accepteer ik het als 'snijverlies'.
Qua kleur is het acceptabel; je ziet een klein verschilletje met de Lego rails maar mij stoort het niet - Lego zelf is helaas ook niet zo consistent. Ze klemmen prima aan elkaar en aan de Lego en schieten niet makkelijker los dan het origineel.
Verder had ik bij Miguba store wat treinwielen voor motor met antislipband en zwarte bogieplates 4025 gekocht. Allemaal verrassend goed qua maatvoering en klemkracht! Geen merk of fabrikant indicatie verder, dus dat blijft gokken.
Edit: ik zie dat mijn prijzen erg goed waren, het is nu allemaal wat duurder! Ik heb een paar weken gekeken totdat de juiste aanbieding voorbij kwam in de vorm van coupons en aanbiedingsdagen.
[ Voor 4% gewijzigd door mawashigeri op 15-01-2025 08:55 ]
Ik heb zelf meerdere sets van Mould king, kwaliteit is zeer goed en zeker vergelijkbaar met die van lego, soms zelf beter, mould king gebruikt gobricks, ik heb ook andere sets van merken die gobricks gebruiken zoals Happy build en Pangu en de kwaliteit is net zo goed.meesje schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 19:39:
Een drietal vragen.
1. Ik heb begrepen dat CaDA de kwaliteit van Lego bijna evenaart. Hoe zit het met Mould King? Als ik op Ali kijk in de ‘Mould King Europe Store Store’ dan word ik er bijna hebberig.Veel mooie Technic sets voor een schappelijke prijs. Maar hoe is de kwaliteit?
Met een beetje zoek werk kan je wel uitvinden welke merken gobricks gebruiken, daar is dan zeker de kwaliteit goed van.
Ik heb ook een set van panlos, die is ook goed, en ook een van xingbao maar die vond ik slecht ik kon heel veel blokjes afschuren anders paste het niet.
Ik heb zelf van Mold King de 13060 Pagani Zonda R (technic) gehad en gebouwd. Daarvan was de kwaliteit redelijk maar kwam niet echt in de buurt van Lego technic (Het is wel een oudere set dus dat kan tegenwoordig een stuk beter zijn) Verder was de handleiding niet geweldig en regelmatig wat onduidelijkmeesje schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 19:39:
Een drietal vragen.
De twee grote Cada technic sets die ik gebouwd heb waren vrijwel gelijk aan de Lego kwaliteit (wat betreft steentjes) De bouwhandleiding waren van beide wel minder goed dan van lego maar een stuk beter dan die van Mold King.
hoi
Niet voor zover ik weet helaasRubjeMazter schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 10:13:
Is er, vergelijkbaar aan brickwatch, ook een bouwsteentjes-watch die sets in de gaten houdt voor andere merken? Ik zou als ik deze CaDa Pista af heb de CaDa AMG graag bouwen maar die vind ik overal nog aardig aan de prijs en zou het liefst wachten op een aanbieding.
Bij Yourwobb is hij in ieder geval €127,- vorig jaar was dat nog €219 volgens mij.
https://yourwobb.com/prod...1?data_from=app_searchbox
hoi
Yep en ik zag in de comments de eigenaar ook al aangeven dat 't in maart weer beschikbaar zou zijn. Ff agendapuntje aanmaken voor dan om te checken of er dan weer voorraad is (momenteel out of stock).ReVision. schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 11:18:
[...]
Niet voor zover ik weet helaas
Bij Yourwobb is hij in ieder geval €127,- vorig jaar was dat nog €219 volgens mij.
De AMG ONE is wel op voorraad in China. Verzenden/Douane kost 55 euro. Nog steeds een stuk goedkoper dan in de CaDA store, wel zonder doos dan waarschijnlijk. De EU versie is meestal even duur (maar met mooie doos), dus reken daar ook op 55 euro verzending.RubjeMazter schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 11:19:
[...]
Yep en ik zag in de comments de eigenaar ook al aangeven dat 't in maart weer beschikbaar zou zijn. Ff agendapuntje aanmaken voor dan om te checken of er dan weer voorraad is (momenteel out of stock).
Nu deze set out of stock is wordt er aangegeven dat er 13 euro aan kosten bij komen. Als ie weer op voorraad is zal dit bedrag rond de 50 euro zitten. Nog steeds een scherp totaalbedrag voor deze set.ReVision. schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 11:18:
[...]
Niet voor zover ik weet helaas
Ik ben erg benieuwd hoe goed yourwobb de set verpakt. M.a.w. hoe schadevrij komt de retail doos aan?
We bespreken hier met name de andere bouwsteentjes, de niet-LEGO bouwsteentjes. Kopieën van bestaande lego-sets bespreken zijn niet de bedoeling in dit topic, alleen unieke sets van andere bouwsteentjes. Met MOC's is dat wat lastiger, aangezien er honderdduizenden op Rebrickable staan.
Illegale kopieën dus graag melden via TR, mét vermelding van linkje naar het origineel.