Het kleine 'andere Bouwsteentjes' topic

Pagina: 1 ... 5 ... 49 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 20:07

luigi87

Domotica Fanaticus

Angeloonie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:59:
[...]

Ben 3 maanden bezig geweest met een uurtje of 2 per weekend denk ik zo. Misschien 30-35 uur oid totaal.

[...]

Wat je zelf wilt, degene die alle parts heeft, degene die het goedkoopste is, alles kan :)
Is bij jou de set ook verzonden met boekje erbij? Zou het zonde vinden als ik naar mijn centen kan fluiten naar aanleiding van het eerdere bericht over die onderschepping bij de Douane.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 23:44
luigi87 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:08:
[...]

persoonlijk vond ik deze set wel leuk.

https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.s9j8Ge

Staat bij mij al in elkaar. is wel een mooie set voor weinig geld.
Ziet er strak uit!
Mijn doel is bouwplezier. Ik weet nog niet wat ik er mee moet doen als hij eenmaal klaar is.

Hoe lang bouw je hier ongeveer over?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:32

Angeloonie

Cheeseburger Addict

luigi87 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:23:
[...]

Is bij jou de set ook verzonden met boekje erbij? Zou het zonde vinden als ik naar mijn centen kan fluiten naar aanleiding van het eerdere bericht over die onderschepping bij de Douane.
Ja manual zat er bij. Had hem in eerste instantie liever niet gehad maar Jeremy (van Reddit) zei dat het geen probleem zou zijn. Zonder manual had ik ook prima gevonden, je kunt hem gewoon met de Lego manual bouwen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

G33st schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:32:
[...]

Ziet er strak uit!
Mijn doel is bouwplezier. Ik weet nog niet wat ik er mee moet doen als hij eenmaal klaar is.

Hoe lang bouw je hier ongeveer over?
haha dat ken ik. bij mij staat die nu ook op de kast.
Tja na een avondje (Ca. 4 uurtjes) heb je hem wel af.

Als je iets meer wilt besteden kan je ook kijken naar deze:
https://nl.aliexpress.com...57&SearchText=lepin+16016

hier ben ik nu al wel een paar uurtjes mee bezig (denk nu op 8 ofzo) en nader nu wel het einde.
Vooral leuk als je de film kent, tijdens het bouwen kom je wat details tegen uit de films.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 23:44
Zojuist de T1 aangeschaft bij Jeremy voor 33$. Schijnt wel de Yile versie te zijn, maar Lepin had hij niet op voorraad. We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

@Angeloonie
voglende week dinsdag komt mijn "LEPIN 05132 UCS Falcon" met DHL express. wat ze er dan ook nog even Expres(s) bij doen is de douane kosten a 65 euries. Potverdrie! maar ja risico van het vak.
Eerder ging dit eigenlijk ook altijd goed.

Hoe was die van jou verzonden? en hebben ze bij jou ook even een naheffing gedaan?

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

luigi87 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:17:
@Angeloonie
voglende week dinsdag komt mijn "LEPIN 05132 UCS Falcon" met DHL express. wat ze er dan ook nog even Expres(s) bij doen is de douane kosten a 65 euries. Potverdrie! maar ja risico van het vak.
Eerder ging dit eigenlijk ook altijd goed.

Hoe was die van jou verzonden? en hebben ze bij jou ook even een naheffing gedaan?
Ik zou in mijn handjes knijpen met een naheffing! Voor hetzelfde geld was hij vernietigd.

Ik had gelukkig niets, zat in 2 kartonnen dozen verspreid. Handleiding zat onderin een van de dozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Angeloonie schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:19:
[...]

Ik zou in mijn handjes knijpen met een naheffing! Voor hetzelfde geld was hij vernietigd.

Ik had gelukkig niets, zat in 2 kartonnen dozen verspreid. Handleiding zat onderin een van de dozen.
Had vooraf nog contact gezocht met de verkoper over de guide, maar hij gaf dat het wordt verzonden met "strenge douane" eisen. (rekening houdende met de guide enzo).
Persoonlijk vindt ik de naheffing (btw en inklaring) niet zo heel erg omdat het nog steeds goedkoper is.

Moet nog even me vingers gekruist houden, hij is nog niet voorbij de douane. hoop echt niet dat ik dit poppetje moet na gaan doen ;w

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Angeloonie schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:19:
[...]

Hij komt vanaaf als het goed is binnen. is in ieder geval al wel door de Douane heen :D was wel even spannend :p

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzo Dizono
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-05-2022
Na al regelmatig op Ali te hebben rondgehangen nu toch maar de London Bus besteld van Lepin, in caps bij de bestelling aangegeven 'no manual please, no pictures of finished product, only bricks, thanks' aangezien de zending dan bij de douane geen problemen moet geven, dus ik hoop dat dit zo goed gaat. Benieuwd naar de kwaliteit, er staat hier al een VW T1, Mini en F40 van écht Lego.

Ik vind die Vespa van Xingbao ook wel tof, iemand die al gebouwd? Zag online dat de reacties gemixt waren op de kwaliteit van het ontwerp, sommige dingen zouden erg snel los raken. Daarnaast ben ik heel benieuwd of die stickers er los bij zitten of op de steentjes zitten, want die vind ik nogal afbreuk doen aan het geheel. Dan maak ik liever zelf wat Vespa-logo's...

www.jessekraal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Enzo Dizono schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 16:53:
Na al regelmatig op Ali te hebben rondgehangen nu toch maar de London Bus besteld van Lepin, in caps bij de bestelling aangegeven 'no manual please, no pictures of finished product, only bricks, thanks' aangezien de zending dan bij de douane geen problemen moet geven, dus ik hoop dat dit zo goed gaat. Benieuwd naar de kwaliteit, er staat hier al een VW T1, Mini en F40 van écht Lego.

Ik vind die Vespa van Xingbao ook wel tof, iemand die al gebouwd? Zag online dat de reacties gemixt waren op de kwaliteit van het ontwerp, sommige dingen zouden erg snel los raken. Daarnaast ben ik heel benieuwd of die stickers er los bij zitten of op de steentjes zitten, want die vind ik nogal afbreuk doen aan het geheel. Dan maak ik liever zelf wat Vespa-logo's...
Heb de witte hier staan. Nou ja, soort van. Het design ziet er goed uit maar is nogal fragiel. En het stuur slaat nogal makkelijk door een kant uit waardoor de scooter omvalt.

Dus ergens neerzetten waar je er niet tegenaan stoot of blaast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 10:47
Heb deze week de Old Fishing Store en R2D2 ontvangen. Heb inmiddels aardig wat voorraad opgebouwd met Lepin. Kan niet anders zeggen dan dat ik echt bijna geen verschil merk met Lego.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzo Dizono
Kenzi schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 18:06:
[...]

Heb de witte hier staan. Nou ja, soort van. Het design ziet er goed uit maar is nogal fragiel. En het stuur slaat nogal makkelijk door een kant uit waardoor de scooter omvalt.

Dus ergens neerzetten waar je er niet tegenaan stoot of blaast
En die stickers/transfers op de zijkappen en voorkant, zijn die voorgedrukt en dus niet te verwijderen of zijn het losse stickers en kun je ze weglaten. Ik vrees het eerste...

www.jessekraal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Hebben jullie deze https://www.brickfanatics...-liberty-official-images/ al gezien?
Ik vind dat gezicht een gigantische misser. ze hebben zich er bij Lego erg makkelijk vanaf gemaakt. Ik ben benieuwd of Lepin hier en mooie MOC van kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Medione1210 schreef op zondag 22 april 2018 @ 11:45:
Hebben jullie deze https://www.brickfanatics...-liberty-official-images/ al gezien?
Ik vind dat gezicht een gigantische misser. ze hebben zich er bij Lego erg makkelijk vanaf gemaakt. Ik ben benieuwd of Lepin hier en mooie MOC van kan maken.
Ik vind 'm erg mooi geworden, maar 100e vind ik wel duur, en idd het gezicht is erg matig. Van de andere kant, ik zou ook niet weten hoe het anders zou moeten, buiten missch een sticker of print, maar dat lijkt me ook niet alles.

Edit: ik zie net dat ie ruim 1600 stukjes heeft en 44cm hoog is, da's een stuk groter dan ik in eerste instantie dacht; die 100 is dan toch wel iets redelijker dan ik dacht (maar nog te veel imo; ik gok dat ie uit China rond de 60 zal kosten).

[ Voor 16% gewijzigd door Bra-Jo op 22-04-2018 14:24 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Bra-Jo schreef op zondag 22 april 2018 @ 14:21:
[...]

Ik vind 'm erg mooi geworden, maar 100e vind ik wel duur, en idd het gezicht is erg matig. Van de andere kant, ik zou ook niet weten hoe het anders zou moeten, buiten missch een sticker of print, maar dat lijkt me ook niet alles.

Edit: ik zie net dat ie ruim 1600 stukjes heeft en 44cm hoog is, da's een stuk groter dan ik in eerste instantie dacht; die 100 is dan toch wel iets redelijker dan ik dacht (maar nog te veel imo; ik gok dat ie uit China rond de 60 zal kosten).
Hier https://www.google.nl/sea..._AUIESgB&biw=1024&bih=768 zie je een aantal mogelijkheden. Sticker zou ik te makkelijk vinden, maar het zou toch mogelijk moeten zijn om een soort van gezicht te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Bra-Jo schreef op zondag 22 april 2018 @ 14:21:
[...]

Sorry, per ongeluk dubbel post.

[ Voor 9% gewijzigd door Medione1210 op 22-04-2018 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Ik herinner me iets dat jaren geleden Lego trots met een bulldozer over in beslag genomen imitatiesets heenreed. Ik kan het alleen niet meer terugvinden.

Weet iemand wat ik bedoel?

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Mentalist schreef op woensdag 25 april 2018 @ 22:08:
Ik herinner me iets dat jaren geleden Lego trots met een bulldozer over in beslag genomen imitatiesets heenreed. Ik kan het alleen niet meer terugvinden.

Weet iemand wat ik bedoel?
Ik heb onderstaand artikel nog terug kunnen vinden.
Het originele persbericht van LEGO zelf is er volgens mij niet meer.
https://www.spudart.org/b...000-copies-lego-products/

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Yaksa schreef op donderdag 26 april 2018 @ 14:52:
[...]

Ik heb onderstaand artikel nog terug kunnen vinden.
Het originele persbericht van LEGO zelf is er volgens mij niet meer.
https://www.spudart.org/b...000-copies-lego-products/
Dat bedoelde ik ja!

En natuurlijk is dat persbericht er nog wel.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:37

KipCurreh

Nightcrawler

Zit al de hele tijd met het idee in men hoofd om toch maar wat 'bouwsteentjes' Star Wars sets aan te schaffen, zoals een X-wing, Y-wing en Snowspeeder..

Nu zijn die dingen redelijk duur in Lego, maar zitten deze rond een schappelijke prijs in de Lepin shop..
Voor alle 3 Lepin models heb ik 1 Lego model zeg maar :/

Ik heb hier wel wat vragen over.. Is dit perfect legaal om in te bestellen in de lepin shop, zonder risico van douane of verlies van wat dan ook (men geld, men product, ... )
Bestel je best via de lepin shop, of zijn er andere en betere kanalen.. (ik ben niet vertrouwd met Ali btw)

-edit-
Even dit topic snel doorlezen, is die Jeremy nog steeds legit ?

het gaat over sets 05039, 05040 en 05084

[ Voor 9% gewijzigd door KipCurreh op 27-04-2018 15:33 ]

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
KipCurreh schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 14:34:
Zit al de hele tijd met het idee in men hoofd om toch maar wat 'bouwsteentjes' Star Wars sets aan te schaffen, zoals een X-wing, Y-wing en Snowspeeder..

Nu zijn die dingen redelijk duur in Lego, maar zitten deze rond een schappelijke prijs in de Lepin shop..
Voor alle 3 Lepin models heb ik 1 Lego model zeg maar :/

Ik heb hier wel wat vragen over.. Is dit perfect legaal om in te bestellen in de lepin shop, zonder risico van douane of verlies van wat dan ook (men geld, men product, ... )
Bestel je best via de lepin shop, of zijn er andere en betere kanalen.. (ik ben niet vertrouwd met Ali btw)

-edit-
Even dit topic snel doorlezen, is die Jeremy nog steeds legit ?

het gaat over sets 05039, 05040 en 05084
strikt genomen is het illegaal (kopie van een gelicenseerd set), alleen kom je vaak met het weglaten van de handleiding vrijwel altijd door de douane (steentjes an sich zijn rechten vrij)

mocht je met handleiding shippen en onderschept worden is de kans groot dat je zowel je geld als je product kwijt bent (wordt vernietigd)

ik zou ze via een goed aangeschreven store op ali bestellen, Jeremy heb ik geen ervaring mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 21:22

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Mijn tweede zending van Jeremy is nu onderweg, gisteren in het land gekomen, vorige week zaterdag betaald. Verwacht hem niet vandaag maar maandag is wel haalbaar denk ik. Hij verstuurd met handleiding. Zelf heb ik 20+ bouwsteentjes sets via ALI besteld en ik heb gelukkig geen problemen gehad, maar je kan zomaar pech hebben en dan ben je het kwijt. Zonder handleiding bestellen heb ik nog niet gedaan.

edit: kwam toch vandaag binnen, 1 week na betaling dus super goed geregeld via Jeremy.

[ Voor 10% gewijzigd door LoCuTuS2000 op 28-04-2018 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 21:08
Heb mijn eerste "kleine bouwsteentjes" zojuist besteld:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zs1kCqx.jpg

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1QLlcQFXXXXbVXVXXq6xXFXXXI/KAZI-NEW-10000-Century-Military-M1A2-Abrams-Tank-Cannon-Deformation-hummer-cars-Building-Free-Shipping-Blocks.jpg_640x640q90.jpg

Ben benieuwd naar de kwaliteit van beide merken (kazi en xingbao) t.o.v. de lego saturn v die ik laatst gebouwd heb (eerste set weer na tig jaar :*) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-08 14:46
*snip* zie Het algemeen beleid #achteraf
We hebben daar een ander forumdeel voor.

[ Voor 88% gewijzigd door Señor Sjon op 29-04-2018 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ShininNL schreef op zondag 29 april 2018 @ 16:54:
Heb mijn eerste "kleine bouwsteentjes" zojuist besteld:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ben benieuwd naar de kwaliteit van beide merken (kazi en xingbao) t.o.v. de lego saturn v die ik laatst gebouwd heb (eerste set weer na tig jaar :*) )
Ik heb die onderste, prima kwaliteit!

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzo Dizono
Ik ben benieuwd naar je bevindingen.

Ik zie net op Ali dat de Xingbao Ferrari 312T niet meer een presell is, maar kennelijk nu wordt uitgeleverd. Iemand al besteld of een review van voorbij zien komen?

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1SBMQmdbJ8KJjy1zjq6yqapXap/XINGBAO-03023-2405PCS-Genuine-Classic-The-Red-Racing-Car-Set-Building-Blocks-Bricks-DIY-Educational-Toys.jpg_640x640.jpg

www.jessekraal.nl

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Enzo Dizono
Kleine update, Lepin London Bus inmiddels binnen en gebouwd, hier een kleine samenvatting van mijn eerste Lepin-ervaring.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BesBm1K.jpg

Na de afgelopen twee jaar drie Lego Creator-auto's te hebben gebouwd (VW Camper, Mini Cooper en Ferrari F40), van Lepin de London Bus besteld. Deels uit financiële overwegingen, deels omdat ik gewoon ook heel benieuwd was naar de kwaliteit van de Chinese bouwsteentjes.

Maandag kwam de doos drie weken na bestelling via DHL aan. Een handleiding was -zoals ik had verzocht- niet bijgevoegd, zodat het enkel een lading steentjes was die 'toevallig' precies als London Bus in elkaar passen... ;) De stickers zaten er overigens wel bij en ik vermoed eigenlijk dat de douane, als ze echt willen, daar ook een probleem van kunnen maken.

De zakjes waren allemaal netjes genummerd (op één na, maar dat was een klein zakje met reserveblokjes) en toen kon het bouwen beginnen. Ik heb Lego's originele handleiding gebruikt en kon dus gelijk ervaren dat geen enkel steentje afweek van de originele en alles keurig compleet was. Het enige échte verschil was het 2x2 gladde plaatje dat een krant moet voorstellen (zie plaatje hieronder). Bij de Lepin-set zijn de twee woorden 'Lego' vervangen voor 'Lepin'. Het eveneens getoonde blikje hieronder (hoort eigenlijk voorin de bus te staan), was bij de Lepin-set gewoon aanwezig.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hHF5HlP.png

Grootste verschil met Lego zijn de dopjes op de blokjes. Niet alleen staat hier geen Lego dan wel Lepin op, ook heeft elk blokje op één van de dopjes een getuige van de opening van de spuitgietmal zichtbaar. Bij gladde steentjes zonder dopjes zit dit frutseltje vaak aan de zijkant en moet je tijdens het bouwen eigenlijk even opletten dat je deze aan de niet zichtbare kant plaatst. De grip en pasvorm van de steentjes vond ik over het algemeen niet onder doen voor Lego, met de uitzondering van de kleine (1x1, 1x2) gladde plaatjes en roostertjes. Soms moest je hier nog een klein restje plastic met je nagel wegkrabben voor het steentje echt netjes paste. Ook was er één 2x1 roostertje wat toch net niet helemaal lekker bleef zitten en steeds iets omhoog kwam.

De kwaliteit van de stickers was redelijk goed. Ik scheurde één grote sticker voor op de zijkant van de bus, maar dat lag denk ik meer aan mijn eigen ongeduldigheid. Enkel de gele sticker voor de kentekenplaat achter had niet de juiste kleur. Deze was veel oranje-achtiger dan het gele blokje waar hij op moest. Gelukkig waren er twee setjes kentekens meegeleverd en wilde ik sowieso de oude, wit op zwarte kentekens.

Al met al viel de kwaliteit me verre van tegen en heb ik tijdens het bouwen misschien twee of drie keer gedacht 'oke, dit was toch net iets netter bij écht Lego', maar was verder de ervaring net zo leuk. De fun-euro-verhouding is dan ook beter dan bij Lego (50 euro vs 120 euro), maar toch denk ik dat ik eventuele volgende sets weer van Deens fabrikaat haal. Wellicht bestel ik nog eens Xingbao-ontwerpen, zoals bovenstaande Ferrari, maar uiteindelijk kan ik na het bouwen van zo'n door Lego ontworpen set alleen maar respect hebben voor de ontwerpers en heeft ook dat natuurlijk zijn waarde.

www.jessekraal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Enzo Dizono schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:20:
Kleine update, Lepin London Bus inmiddels binnen en gebouwd, hier een kleine samenvatting van mijn eerste Lepin-ervaring.

[afbeelding]

Na de afgelopen twee jaar drie Lego Creator-auto's te hebben gebouwd (VW Camper, Mini Cooper en Ferrari F40), van Lepin de London Bus besteld. Deels uit financiële overwegingen, deels omdat ik gewoon ook heel benieuwd was naar de kwaliteit van de Chinese bouwsteentjes.

Maandag kwam de doos drie weken na bestelling via DHL aan. Een handleiding was -zoals ik had verzocht- niet bijgevoegd, zodat het enkel een lading steentjes was die 'toevallig' precies als London Bus in elkaar passen... ;) De stickers zaten er overigens wel bij en ik vermoed eigenlijk dat de douane, als ze echt willen, daar ook een probleem van kunnen maken.

De zakjes waren allemaal netjes genummerd (op één na, maar dat was een klein zakje met reserveblokjes) en toen kon het bouwen beginnen. Ik heb Lego's originele handleiding gebruikt en kon dus gelijk ervaren dat geen enkel steentje afweek van de originele en alles keurig compleet was. Het enige échte verschil was het 2x2 gladde plaatje dat een krant moet voorstellen (zie plaatje hieronder). Bij de Lepin-set zijn de twee woorden 'Lego' vervangen voor 'Lepin'. Het eveneens getoonde blikje hieronder (hoort eigenlijk voorin de bus te staan), was bij de Lepin-set gewoon aanwezig.

[afbeelding]

Grootste verschil met Lego zijn de dopjes op de blokjes. Niet alleen staat hier geen Lego dan wel Lepin op, ook heeft elk blokje op één van de dopjes een getuige van de opening van de spuitgietmal zichtbaar. Bij gladde steentjes zonder dopjes zit dit frutseltje vaak aan de zijkant en moet je tijdens het bouwen eigenlijk even opletten dat je deze aan de niet zichtbare kant plaatst. De grip en pasvorm van de steentjes vond ik over het algemeen niet onder doen voor Lego, met de uitzondering van de kleine (1x1, 1x2) gladde plaatjes en roostertjes. Soms moest je hier nog een klein restje plastic met je nagel wegkrabben voor het steentje echt netjes paste. Ook was er één 2x1 roostertje wat toch net niet helemaal lekker bleef zitten en steeds iets omhoog kwam.

De kwaliteit van de stickers was redelijk goed. Ik scheurde één grote sticker voor op de zijkant van de bus, maar dat lag denk ik meer aan mijn eigen ongeduldigheid. Enkel de gele sticker voor de kentekenplaat achter had niet de juiste kleur. Deze was veel oranje-achtiger dan het gele blokje waar hij op moest. Gelukkig waren er twee setjes kentekens meegeleverd en wilde ik sowieso de oude, wit op zwarte kentekens.

Al met al viel de kwaliteit me verre van tegen en heb ik tijdens het bouwen misschien twee of drie keer gedacht 'oke, dit was toch net iets netter bij écht Lego', maar was verder de ervaring net zo leuk. De fun-euro-verhouding is dan ook beter dan bij Lego (50 euro vs 120 euro), maar toch denk ik dat ik eventuele volgende sets weer van Deens fabrikaat haal. Wellicht bestel ik nog eens Xingbao-ontwerpen, zoals bovenstaande Ferrari, maar uiteindelijk kan ik na het bouwen van zo'n door Lego ontworpen set alleen maar respect hebben voor de ontwerpers en heeft ook dat natuurlijk zijn waarde.
Staat mooi in je boekenkast. Voor een keertje bouwen en dan wegzetten is 50 euro natuurlijk een veel leukere prijs.
Ik zag dat Women of Nasa nu ook door Lepin verkocht wordt voor ongeveer 13-14 euro. Dat is de helft van de Lego prijs.
http://s.aliexpress.com/eAJBRRJN?fromSns=Gmail

Heeft iemand overigens deze set?
http://s.aliexpress.com/7ZZj2ARV?fromSns=Gmail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Enzo Dizono schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:20:

[afbeelding]

[afbeelding]

Kudo’s voor deze mooie review! Fijne vergelijking en indrukwekkend dat Lepin Lego zo goed kan emuleren!
Je slaat wat mij betreft echt de spijker op de kop, want in de Lego prijs zitten de kosten van ontwerpen natuurlijk al verdisconteerd in de prijs. Die kosten heeft een Lepin niet, dus ze kunnen altijd goedkoper leveren dan Lego. Ik zie mezelf best ooit een eigen China ontwerp kopen zoals voornoemde Ferrari, maar een gejat ontwerp sla ik persoonlijk over.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
Hugo schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 21:10:
Heb deze week de Old Fishing Store en R2D2 ontvangen. Heb inmiddels aardig wat voorraad opgebouwd met Lepin. Kan niet anders zeggen dan dat ik echt bijna geen verschil merk met Lego.
Nu ook de rollercoaster besteld. Moet binnenkort echt weer gaan bouwen. Voorraad groeit weer.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Gisteren ook mijn eerste bestelling gedaan bij Jeremy.. Vlotte communicatie wel, laat ons hopen dat alles zo vlot verloopt :)

05039 Red Five X-Wing fighter en 05040 Y-Wing fighter, en nog best ruim onder de prijzen op Ali..

Als het allemaal goed gaat, zal men SW vloot snel uitbreiden denk ik zo 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

om even aan te haken op de Jeremy ervaringen.
Heb nu star plan sets bij hem besteld, waaronder weer een grote. Als je voor de safe verzending kiest dan stuurt hij de blokjes los van het boekje. Duurt wat langer, maar dan krijg je het wel binnen. En nu ook zonder extra heffingen. Met DHL heb je snel extra kosten helaas bij de grotere sets.

Communicatie loopt vlot en met humor :P Kan voor een chinees prima engels. Dus koop het beter bij hem dan op Ali

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:47
Kan die Jeremy alle Lepin blokjes leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

grote_oever schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:54:
Wat ik begreep wel ja

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

grote_oever schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:54:
Ja zelfs meer dan dat alleen geen ervaring mee.

- leeg -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShininNL
Zo mijn eerste set van aliexpress is vandaag binnengekomen, na 13 dagen, dat is vrij vlot.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/c6ocjkv.jpg?1

De steentjes kwamen zoals je ziet in genummerde zakjes en netjes met twee boekjes, een beetje verfrommeld maar ach, die dingen liggen ondertussen al ergens op zolder ;)

Ik heb er toch wel een uur of 4-5 over gedaan om hem te bouwen. Het boekje is goed te volgen, alleen staan er vergeleken met lego vrij veel stappen verwerkt in telkens 2 pagina's. Hierdoor worden de afbeeldingen iets kleiner, waardoor ik soms terug moest omdat ik ergens een blokje vergeten was.

De kwaliteit van de blokjes was prima, ze klikken goed in elkaar en alleen de complexe onderdelen zijn fragiel. De loop is bijv vrij zwak en op de koepel zitten wat onderdelen die door de vorm niet 100% goed aansluiten.

Ik mistte uiteindelijk één blokje van de 1440 stuks!, deze is verwisseld met twee andere blokjes welke niet de goede waren. Verder zaten er aardig wat reserveblokjes bij.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fb8miFI.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Gisteren ook mijn eerste Lepin set binnengekregen via Jeremy..

Had hem gecontacteerd op 02/05, pakketje werd 10/05 verzonden en stond gisteren aan de deur.
Werd verzonden in 1 doos met manual erbij, zonder problemen gelukkig..

Ik had 05039 (X-wing) en 05040 (Y-wing) gevraagd, kreeg ik gisteren 2 x de 05040 :*)
Heb hem even gecontacteerd, even afwachten hoe dit opgelost kan geraken..

Wat de kwaliteit van de set betreft, het voelt toch echt ook aan als kwalitatieve ABS..
Enige verschillen die ik tot nu toe heb opgemerkt ;

- Allemaal verpakt in ongenummerde zakjes en door elkaar, lekker puzzelen geblazen 8)
- de spuitgaatjes van de mal zijn zichtbaar op de bouwsteentjes wat je bij Lego niet hebt
- de kleuren van de manual zijn niet altijd even duidelijk in deze set.. Er zitten nl. gele en zo zandkleurige stukken tussen, en met name op de eerste pagina is het heel moeilijk.. Liep ik de hele tijd te zoeken naar een 2de geel stuk, terwijl ik gewoon de tanned parts moest hebben.. (dankjewel Youtube reviews)

--edit--
- Je moet ook de bruine staafjes een beetje bijsnijden op de juiste 1:1 lengte volgens het boekje.. Deze lijken nogal onhandig machinaal afgeknipt en dus een beetje samen geknepen aan de uiteinden.. Ze zijn ook enkele mm's te lang dus je kan dit oplossen met een mesje of schaar ;)
- grootste minpunt voor mij waren de technic busjes en stopjes (axle connectors) waarmee je de lange (kruis)staafjes mee vastmaakt aan elkaar, achteraan de motoren. Deze sluiten niet altijd even goed aan, zodat je soms met wat losse staven zit.. Zeker in zo'n relatief groot hol geheel als de motoren van de Y-wing is dit nogal problematisch

Is best nog wel een grote en tamelijk zware set aan het worden, ziet er echt al vet uit ! pics volgen

wat betreft de dubbele zending, ik krijg de 05039 vanuit Duitsland toegestuurd, en ik zal de 05040 terugsturen (ook naar DE). Het bedrag om te verzenden wilt hij best terugstorten, maar voor die 10€ hoeft dit niet per se imo.. Ik ben al blij dat het zo makkelijk op te lossen valt. Echt wel een goeie kerel

[ Voor 32% gewijzigd door KipCurreh op 23-05-2018 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
spuitgaatjes zie je bij lego ook hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
Tweede set ook al na 15 dagen binnen, dit keer van Xingbao.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pMNgmSz.jpg?1

Prima kwaliteit stenen wederom, alleen de stickers zijn een beetje matig. Ze zijn vrij groot, dus het plakken is daardoor lastig en er ontstaan bubbeltjes onder de sticker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 16:38

snmght

imho dan he

Ik heb een tweetal van die drones uit de vakantiespecial besteld voor de jongens. Iemand hier ervaring mee? Ben benieuwd hoe goed Lego er op aan sluit. In de omschrijving in de special was vermeld dat de motor relatief krachtig was dus ik hoop eigenlijk dat er ook nog een tof schip op gebouwd kan worden i.p.v. alleen het poppetje er op. :)

https://www.banggood.com/...copter-RTF-p-1135724.html

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1mISyQpXXXXXXXVXXq6xXFXXXg/Eachine-E011-Mini-2-4G-Headless-Modus-Met-60000-RPM-716-Coreless-Motor-Speelgoed-Baksteen-RC.jpg_640x640.jpg

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cmndr_adama
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:10
Tijdens Militracks dit jaar heb ik de Cobi Königstiger meegenomen. Ik was eigenlijk op zoek naar een bouwpakket maar deze set spraak me meteen aan. Ik heb al jaren geen Lego meer aangeraakt maar het was erg leuk om te doen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1hzLvw8fAYnRrwShlQTlx0vY/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1GzZaOSFOJ6a6KL3gSdr6UuU/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tQaaRFl9OKAvROXLbgi0ZH7H/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/c8nf1esOIFs12EvWlpmvEY2Y/full.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door cmndr_adama op 31-05-2018 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 20:44

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Vaderdag cadeautje vandaag: de Saturn V. Kan niet wachten om te beginnen. Het boekwerk aan instructies alleen al :D

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:20

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

* MAX3400 meldt zich ook even

Met dank aan @Angeloonie ook 2 pakketjes binnengekregen. Executor voor mezelf, Parisian Resraurant voor Mw. MAX3400.

Komend weekend maar eens een beginnetje maken met de Executor :P

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 19:23
Zelf ook net de nodige sets weer ontvangen. Parisian restaurant (ook :P ) pets store, fire brigade, caterham en de beetle. Decool porsche is nog onderweg, en via een andere verkoper nog de detective bureau en grand emporium. Heb nu de cafe corner en green grocer opgebouwd staan. Je merkt alleen wel echt (iig bij die 2 sets) dat de kwaliteit wel wat minder is als bij lego...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

TFDev schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 12:07:
Zelf ook net de nodige sets weer ontvangen. Parisian restaurant (ook :P ) pets store, fire brigade, caterham en de beetle. Decool porsche is nog onderweg, en via een andere verkoper nog de detective bureau en grand emporium. Heb nu de cafe corner en green grocer opgebouwd staan. Je merkt alleen wel echt (iig bij die 2 sets) dat de kwaliteit wel wat minder is als bij lego...
Zal je bij die Porsche nog wel meer merken, hoewel alles goed en netjes past, is het met name tandwielen die niet allemaal happy draaien. Mijne is een display model, dus maakt me niet zoveel uit, maar was wel tot heden mijn langste build ooit geweest :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Medione1210 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:04:
[...]
Ik zag dat Women of Nasa nu ook door Lepin verkocht wordt voor ongeveer 13-14 euro. Dat is de helft van de Lego prijs.
http://s.aliexpress.com/eAJBRRJN?fromSns=Gmail
Totaal ongerelateerd, maar weet iemand waarom die gezichten geblurred worden?

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:55
@SirLenncelot, ik vermoed om inbreuk op copyright te voorkomen.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFDev
SinergyX schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 13:01:
[...]

Zal je bij die Porsche nog wel meer merken, hoewel alles goed en netjes past, is het met name tandwielen die niet allemaal happy draaien. Mijne is een display model, dus maakt me niet zoveel uit, maar was wel tot heden mijn langste build ooit geweest :P
Dat is ook 1 v/d redenen om voor de decool versie te gaan ipv de lepin porsche. De banden schijnen wat beter te zijn (meer rubber ipv plastic?) En het technic gedeelte is ook net een tandje beter. Ik ga er ook echt niet mee op de grond liggen en rondroetsjen zoals vroeger :D dus als het maar een beetje werkt ben ik al wel tevreden.

Meeste sets trouwens aangekocht via 'Jeremy' maar 2 sets via YourWobb. Onder aan de streep wel duurder dan bij Jeremy, maar ik wilde het een keer proberen. Tot op heden nog trager ook. Wel sneller verzonden, maar volgens t&t nog vast in hong kong.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YK6SFqm88L113aDZoW7UaEGI/full.jpg
Na 3 uur rustig bouwen aan de Executor... Wat een apparaat wordt dat zeg!

Nadelen tot zover: bouwinstructies soms kleurafwijkingen waardoor je je blauw zoekt de eerste keer naar een blokje. Voordelen zover: geen missende onderdelen. Alles klikt & past goed.

To be continued!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uBIgv14YCOXTm48sMXprRaTZ/full.jpg
En weer een aantal uur verder. Verslavend om het schip steeds groter te zien worden. Zit ook al redelijl wat bouwtijd in.

Ben ongeveer halverwege in de instructies, denk ik. Nog immer geen missende stukjes, geen afgietsel-issues. Dit weekend de engine-bays bouwen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Laatst online: 07:57
Hugo schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:54:
[...]

Nu ook de rollercoaster besteld. Moet binnenkort echt weer gaan bouwen. Voorraad groeit weer.
Hoe is het met de rollercoaster afgelopen? Was het deze?
http://s.aliexpress.com/aYz6naqU

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hugo
kw_nl schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 16:37:
[...]

Hoe is het met de rollercoaster afgelopen? Was het deze?
http://s.aliexpress.com/aYz6naqU
Andere seller maar wel die rollercoaster. Uiteindelijk na 2 maanden de order geannuleerd. (vorige week) Werd maar uitgesteld en uitgesteld. Wacht nu nog even af totdat de voorraad beter is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hugo schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 16:55:
[...]

Andere seller maar wel die rollercoaster. Uiteindelijk na 2 maanden de order geannuleerd. (vorige week) Werd maar uitgesteld en uitgesteld. Wacht nu nog even af totdat de voorraad beter is. :)
Was net als die Porsche, ding moet eerst in productie gaan, duurde voor mij ook even.

Zag trouwens wel een rood/zwarte Chiron, oogt iets beter dan die blauwe versie.

Edit, zelfs een zwart met blauwe lijn
https://nl.aliexpress.com...-Technic/32891562857.html

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• little_ghost
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2022
SinergyX schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 20:10:
[...]
Zag trouwens wel een rood/zwarte Chiron, oogt iets beter dan die blauwe versie.

Edit, zelfs een zwart met blauwe lijn
https://nl.aliexpress.com...-Technic/32891562857.html
Vond die rode iets minder, maar kan ook komen omdat dat niet zo mooi staat naast een oranje Porsche (had eigenlijk de witte maar die vonden ze bij de douane zelf erg mooi en hebben ze gehouden).
De zwarte is wel bruut maar de blauwe is al onderweg (de zwarte was toen nog niet bekend).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
MAX3400 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 21:32:
[afbeelding]
En weer een aantal uur verder. Verslavend om het schip steeds groter te zien worden. Zit ook al redelijl wat bouwtijd in.

Ben ongeveer halverwege in de instructies, denk ik. Nog immer geen missende stukjes, geen afgietsel-issues. Dit weekend de engine-bays bouwen 8)
Inmiddels wel klaar zeker? :P

Ik wil zelf ook nog eens een grote set gaan bouwen. Tot nu toe voornamelijk wat kleinere doosjes van Sluban die de lokale handels onderneming hier verkoopt. Maar er is steeds minder keus.

Wat echte Lego.
Afbeeldingslocatie: https://myalbum.com/photo/T33YrMgOXgBa/1k0.jpg

En de Sluban setjes.
Afbeeldingslocatie: https://myalbum.com/photo/BvO70jO563VT/1k0.jpg
Afbeeldingslocatie: https://myalbum.com/photo/ujruE2PAksJg/1k0.jpg
Afbeeldingslocatie: https://myalbum.com/photo/aJOdr5SeqRDY/1k0.jpg
Afbeeldingslocatie: https://myalbum.com/photo/hDX1hRADFSUm/1k0.jpg

Ondanks dat het kleine setjes zijn, zit er nog best veel bouwtijd in. Je bent zomaar een paar middagen verder.

Ik moet zeggen dat ik toch wel positief verrast ben over Sluban.

* pasvorm is voor het grootste deel gewoon goed.
* de afwerking is goed.
* tot nu toe zijn de sets allemaal compleet, en hadden ze ook allemaal extra onderdelen meegeleverd.
* veel Lego experience voor de helft van het geld.
* goed uitwisselbaar met echte lego. Veel setjes heb ik aangepast met Lego van 35+ jaar oud, zonder problemen.

De F1 wagen was duidelijk wat minder van kwaliteit. Deze heeft veel onderdeeltjes die gewoon niet strak passen. En ook veel ontwerpfoutjes waardoor onderdeeltjes half ingeklikt zitten of met maar 1 stud vast zitten. Daarnaast is de zilverachtige kleur niet uniform. Het heeft een olieachtige waas.

Een ander dingetje tov. de Lego sets, is de handleiding. De Lego handleidingen houden echt je handje vast van het begin tot het einde.
De Sluban handleidingen slaan soms gewoon hele stappen over. En daarnaast moet je goed kijken welke volgorde er wordt aangehouden. En welke kleur er wordt gebruikt.
Meer dan eens had ik al meerdere stappen de verkeerde kleuren gebruikt.

Nu tijd voor wat andere sets. :) Op Aliexpress staan er genoeg.
Zijn er hier ook, die sets van bv. AE via Spanje laten bezorgen? En gaat dat ook echt via Spanje, of moet je nog steeds bedacht zijn op aanvullende kosten?

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@kendo hij is allang klaar inderdaad; zal zometeen even wat pics posten etc. Ondertussen wordt Parisian Hotel opgebouwd door Mw. MAX3400 maar dat gaat allemaal wat langzamer.

Moet nog ff naar mijn bankrekening kijken maar volgende project waarschijnlijk een Star Destroyer (3500 blokjes) of de Falcon (8000 blokjes???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
MAX3400 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 12:10:
@kendo hij is allang klaar inderdaad; zal zometeen even wat pics posten etc. Ondertussen wordt Parisian Hotel opgebouwd door Mw. MAX3400 maar dat gaat allemaal wat langzamer.

Moet nog ff naar mijn bankrekening kijken maar volgende project waarschijnlijk een Star Destroyer (3500 blokjes) of de Falcon (8000 blokjes???)
Ik zit ook naar de Falcon te kijken ;) Maar €200+ is iets om nog even over na te denken. De kleine Falcon gaat er waarschijnlijk wel komen.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Imperial Destroyer
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LoiuBIRb4i6S6VTa8I4Ns9nH/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iXQImfjtGXYKOSRBEESpI7NJ/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kOu5qWKhD50gpZ0EdDhicm0Y/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GM4go1kNxdHW5tUTbiue3Nwb/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1hurlumaWUh7lfcXI3b82uZC/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qI9JeggeAtzg9QFSjVr8ETY0/thumb.jpg

Mogelijk volgende sets dus: Star Destroyer, Falcon (klein) of toch Falcon (groooot)??

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 12-08-2018 12:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Ik zou ook voor de Falcon groot gaan.

Hij staat bij mij al een tijdje compleet op de kast in de woonkamer. Dat ding blijft mooi qua details en groot _/-\o_

Heb er ook wat leds in verwerkt, en aan alexa gekoppelt. Dus als ik nu Alexa aanspreek gaan de LEDs aan en speelt er star wars muziek :+

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poloboy007
  • Laatst online: 19-07 16:47
Iemand ervaring met de Lepin 20004 Technic Motor Power Mobiele Kraan Mk II?

Overweeg hem via onderstaande link te bestellen.

https://nl.aliexpress.com.../3018137_32836714760.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Heb onlangs een Cobi Small Army model aangeschaft. De 2476 T34/85. Geweldig model en ga zeker meer van ze aanschaffen. Ziet er goed uit, klikt goed in elkaar.

Ik heb straks een mooie WW2 tank & vliegtuig namaak LEGO collectie.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 07:35
Jongens ik zit te twijfelen om keer nep lego aan te schaffen, omdat echte lego gewoon te duur word.
Heb al voor redelijk wat centjes aan lego hier thuis, maar nu ik dit zo lees en zie op ali kan het allemaal stuk goedkoper.
Maar ben bang voor slecht passende onderdelen en slechte handleidingen.

En passen de blokjes ook op echt lego?
Natuurlijk ga ik ze apart houden en niet bij m’n echt lego mengen.
Maar is het wel passend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

@fevo-1190 Anders lees je even wat ervaringen in dit topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 13:26

Mystikal

It never hurts to help!

fevo-1190 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 07:13:

Natuurlijk ga ik ze apart houden en niet bij m'n echt lego mengen.
Zin 1 en zin 2 does not compute....

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Kleine update op mijn cobi tank. Heb model 2476 maar het oude model. De nieuwe heeft ook Russische markering erbij. Betreft 2 blokjes.
Heb ze vanochtend gemaild met de vraag of ik ze los kon kopen. Krijg ik reactie terug of ik mijn adres wil doorgeven zodat ze de blokjes kunnen opsturen. d:)b _/-\o_

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Mijn eigen Street Fighter kast (met LED) in bouwsteentjes :)

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/jrwa2v.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door Motabeatz op 21-08-2018 16:26 ]

motabeatz.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

fevo-1190 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 07:13:
Jongens ik zit te twijfelen om keer nep lego aan te schaffen, omdat echte lego gewoon te duur word.
Heb al voor redelijk wat centjes aan lego hier thuis, maar nu ik dit zo lees en zie op ali kan het allemaal stuk goedkoper.
Maar ben bang voor slecht passende onderdelen en slechte handleidingen.

Natuurlijk ga ik ze apart houden en niet bij m’n echt lego mengen.
Maar is het wel passend?
Hey, ik heb begin dit jaar via 'Jeremy' de UCS X-Wing en Y-wing besteld, en heb er veel plezier aan beleefd..

Enkele opmerkingen waren ;
- soms zijn de kleuren in de handleiding niet perfect, waardoor je tussen donker -en lichtgrijs, of oker en geel het verschil niet echt ziet.. Maar als je dan je gezond verstand gebruikt, kan je wel snel de link leggen welk kleur er moet gebruikt worden (stukjes tellen, even verder kijken in de handleiding, etc)

- Bij de Y-wing zaten de technic onderdelen van het lange deel van de motoren soms wat losjes.. Niks problematisch (het valt niet uit elkaar).
De X-wing was in dit opzicht wel opmerkelijk beter, geen enkel probleem ondervonden en hier zitten eigenlijk veel meer technic parts is aangezien je de wings kan bewegen

- Sommige tube onderdelen (vnl. bruine buisjes in mijn geval) moet je nog een beetje op juiste afmetingen snijden met een schaar of mes.. Even passen en knippen, heb je ongeveer 5 sec extra voor nodig in tegenstelling tot de lego versie

- Alle stukken komen voorgepakt in ongenummerde pakjes, en zitten ook niet in een logische volgorde ofzo.. Je moet dus alles tegelijk openen en puzzelen maar 8)

Voor deze kleine 'probleempjes' heb ik pakweg iets meer dan 3 complete UCS sets voor de prijs van 1 officiële Lego UCS set..

Binnenkort nog maar eens de Snowspeeder en een AT-AT aanschaffen _/-\o_ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 07:35
KipCurreh schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:53:
[...]

Hey, ik heb begin dit jaar via 'Jeremy' de UCS X-Wing en Y-wing besteld, en heb er veel plezier aan beleefd..

Enkele opmerkingen waren ;
- soms zijn de kleuren in de handleiding niet perfect, waardoor je tussen donker -en lichtgrijs, of oker en geel het verschil niet echt ziet.. Maar als je dan je gezond verstand gebruikt, kan je wel snel de link leggen welk kleur er moet gebruikt worden (stukjes tellen, even verder kijken in de handleiding, etc)

- Bij de Y-wing zaten de technic onderdelen van het lange deel van de motoren soms wat losjes.. Niks problematisch (het valt niet uit elkaar).
De X-wing was in dit opzicht wel opmerkelijk beter, geen enkel probleem ondervonden en hier zitten eigenlijk veel meer technic parts is aangezien je de wings kan bewegen

- Sommige tube onderdelen (vnl. bruine buisjes in mijn geval) moet je nog een beetje op juiste afmetingen snijden met een schaar of mes.. Even passen en knippen, heb je ongeveer 5 sec extra voor nodig in tegenstelling tot de lego versie

- Alle stukken komen voorgepakt in ongenummerde pakjes, en zitten ook niet in een logische volgorde ofzo.. Je moet dus alles tegelijk openen en puzzelen maar 8)

Voor deze kleine 'probleempjes' heb ik pakweg iets meer dan 3 complete UCS sets voor de prijs van 1 officiële Lego UCS set..

Binnenkort nog maar eens de Snowspeeder en een AT-AT aanschaffen _/-\o_ 8)
Dankje voor de uitleg.
Natuurlijk topic al wat doorgelezen en lepin en sluban zie ik dat erg positief is.
Ik ga gewoon beginnen met setje van 20/30 euro.
Toch keer proberen, want lego word me echt te duur met 2 kleintjes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@KipCurreh in gevallen dat de kleuren & handleiding niet overeenkomen... Op de site van Lego kan je bijna dezelfde handleiding in PDF vinden en "ineens" zijn de kleuren je dan wel duidelijk.

@fevo-1190 tot nog toe heb ik geen issues gehad anders dan genoemd kleurverschil. Oh, en 1 blokje was daadwerkelijk de verkeerde kleur maar die heb ik achteraf nog uit het zicht weten te bouwen.

Klein advies, soms lastig, maar na bezorging alle blokjes tellen of alvast op volgorde leggen. Is een werkje maar het scheelt bij sommige pakketten veeeeel frustratie in geval van kleurstelling of daadwerkelijk vergeten blokjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Nav een discussie in het echte Lego topic: Wie heeft er al eens baseplates besteld op AliExpress en bij welke aanbieder? Ik ben op zoek naar een paar baseplates voor de kinderen zodat ze met mn berg ongesorteerde Lego kunnen spelen. De baseplates kunnen echter vanwege de grootte vaak niet al teveel hebben dus dan heb ik liever dat ze wat cheapass spul slopen dan de echte Lego.

Ik ben op zoek naar 32x32 en 48x48. Kleuren zijn vooralsnog om het even. Eventueel ook voor latere uitbreiding en het bouwen van een complete stad (zodra de oudste de deur uit is en ik een zolder over heb).

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
NickySantoro schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:43:
Mijn eigen Street Fighter kast (met LED) in bouwsteentjes :)

[afbeelding]
Zelf ontworpen of was dit kant en klaar? Past heel mooi bij mijn games collectie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

wildcardxl schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:50:
[...]

Zelf ontworpen of was dit kant en klaar? Past heel mooi bij mijn games collectie :)
https://www.aliexpress.co...g-leping/32840927855.html

Zijn van die nano-blokjes. Slag kleiner dan LEGO. Nanoblocks, LOZ en tegenwoordig nog meer fabrikanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:18

Poekie McPurrr

Mreoww~

L1nt schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 19:35:
Heb onlangs een Cobi Small Army model aangeschaft. De 2476 T34/85. Geweldig model en ga zeker meer van ze aanschaffen. Ziet er goed uit, klikt goed in elkaar.

Ik heb straks een mooie WW2 tank & vliegtuig namaak LEGO collectie.
Gisteravond de 2467 - SU-85 Tank Destroyer in elkaar gezet, leuk om te bouwen en ziet er ook goed uit. Enige minpuntje is de loop welke fragiel is. Buigt/breekt snel.
De 2476 - T-34/85 staat voor dit weekend op de planning.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kenzi schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:03:
[...]

https://www.aliexpress.co...g-leping/32840927855.html

Zijn van die nano-blokjes. Slag kleiner dan LEGO. Nanoblocks, LOZ en tegenwoordig nog meer fabrikanten.
Ooh ze hebben ook nog grijpautomaten en kermisattracties :D
https://nl.aliexpress.com...ks-model/32864226812.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Poekie McPurrr schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:08:
[...]

Gisteravond de 2467 - SU-85 Tank Destroyer in elkaar gezet, leuk om te bouwen en ziet er ook goed uit. Enige minpuntje is de loop welke fragiel is. Buigt/breekt snel.
De 2476 - T-34/85 staat voor dit weekend op de planning.
Nice.
Ik ga ze enkel als display gebruiken dus dat fragiele is niet zozeer een ramp.

Voor de 2476 zou ik even contact opnemen met Cobi om Russische markering te krijgen. Ik heb via altoys besteld en die hebben nog de doos zonder deze 2 extra blokjes. Ik krijg ze van Cobi opgestuurd.

Gister heb ik de 2508 Panzer IV besteld. Daarna denk ik dat ik mn zus maar vraag om de 2483 Jagdpanzer IV te bestellen (ze moet nog paar maand netflix betalen) en daarna wil ik de Panzer I en Panzer II. Jammer dat de Panzer III niet meer leverbaar :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wildcardxl
Heb drie dagen geleden de Green Grocer besteld bij Jeremy. Hiervoor de Ferris Wheel besteld bij hem en dat was prima bevallen. Een van de stukjes was gedeeltelijk gesmolten maar was wel te gebruiken.

Nu ik deze heb staan twijfel ik zelfs om mijn originele Palace Cinema te verkopen en over te gaan op Lepin, voor het geld wat ik daar voor terug krijg kan ik een paar Lepin sets kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik wissel af. de ene keer koop ik lego, de andere keer lepin. heb voor mezef een 200 euro regel ingesteld
Is een model die ik graag wil hebben boven de 200 euro, dan koop ik hem van lepin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 09:31
wildcardxl schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:20:
Heb drie dagen geleden de Green Grocer besteld bij Jeremy. Hiervoor de Ferris Wheel besteld bij hem en dat was prima bevallen. Een van de stukjes was gedeeltelijk gesmolten maar was wel te gebruiken.
Waarom via hem en niet via AE? Met de 6% cashback via cashbackxl.nl is AE toch altijd goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
detulp050 schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 09:43:
[...]

Waarom via hem en niet via AE? Met de 6% cashback via cashbackxl.nl is AE toch altijd goedkoper?
Veel sneller bezorgd, meestal binnen vijf werkdagen.

Ook goedkoper dan de prijzen op Aliexpress, zelfs met de lopende sale. Heb 45,55 voor de Ferris Wheel betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
wildcardxl schreef op maandag 3 september 2018 @ 08:51:
[...]

Veel sneller bezorgd, meestal binnen vijf werkdagen.

Ook goedkoper dan de prijzen op Aliexpress, zelfs met de lopende sale. Heb 45,55 voor de Ferris Wheel betaald.
Ik zie hem voor 63 USD staan, geeft hij via Whatsapp extra korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Laatst online: 07:57
Maar de Jeremy waar jullie het over hebben is dezelfe als die van AE?

https://www.aliexpress.com/store/all-wholesale-products/3018137.html

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Nope hij heeft geen store bij AE. Daarom kan die waars ook goedkoper zijn, hij hoeft Ali niet te betalen.
Enkel en alleen via Whatapp en email.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjnoebel8
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-01 08:12
Bij mij is Jeremy altijd duurder dan via GGAM op Aliexpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
detulp050 schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:21:
[...]

Ik zie hem voor 63 USD staan, geeft hij via Whatsapp extra korting?
Heb toen met hem gemaild maar kende de prijzen op zijn website toen niet. Zag alleen zijn mail staan op Reddit en toen wat met hem heen en weer gemaild.

Huidige prijzen op de website lijken ook prima te zijn.

Ik moet nu trouwens wel wat langer wachten op de Green Grocer. Jeremy geeft aan dat Lepin over gaat op een groter productie-omgeving en dat hierdoor de vraag veel groter is dan het aanbod.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• detulp050
sjnoebel8 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:03:
Bij mij is Jeremy altijd duurder dan via GGAM op Aliexpress.
Dat is alleen geen Lepin, maar Bchuo

• sjnoebel8
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-01 08:12
Ik krijg gewoon steeds Lepin van hun! Ze hebben het hun eigen merk gegeven net als Gelida. Ik heb al misschien 35 orders bij hun geplaatst en steeds Lepin gehad en veel gunstiger dan de meeste aanbieders op AE. Vorige week tijdens de sale nog 3 sets bij hun besteld en kwamen afgelopen dinsdag al met DHL binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Ik moet heel eerlijk zeggen dat de prijzen me daar best tegen vallen... Sommige sets schelen misschien een klein beetje, maar andere zijn weer wat duurder... (ggam vs jeremy). Iemand enig idee waarom de diner trouwens in het algemeen best duur is? Dat moet toch voor 65 euro kunnen gezien de grootte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
sjnoebel8 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:18:
Ik krijg gewoon steeds Lepin van hun! Ze hebben het hun eigen merk gegeven net als Gelida. Ik heb al misschien 35 orders bij hun geplaatst en steeds Lepin gehad en veel gunstiger dan de meeste aanbieders op AE. Vorige week tijdens de sale nog 3 sets bij hun besteld en kwamen afgelopen dinsdag al met DHL binnen.
GGAM lijkt idd steeds goedkoper dan anderen op AE. Ik ben aan het kijken naar de Millenium Falcon set 05007, heb je die toevallig ook bij GGAM vandaan? Zo ja, is dat idd Lepin en hoe is de kwaliteit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• detulp050
Heb via Ali de 4999 (Lego Vestas Windturbine) besteld en gisteren gebouwd. Was van te voren wat sceptisch of de Chinese PowerFunction het zou doen en hoe stabiel het geheel zou zijn. Nou, dat viel me dus helemaal niets tegen! De PowerFunction zorgt ook voor verlichting in het huisje aan de voet; de molen draait soepel (wel met geluid, maar dat is vrij normaal denk ik); enige kleine uitdaging was dat ik een PowerFunctionblokje niet goed in de constructie kon vastklikken, maar niets wat een kleine 1x2 niet op kon lossen en je ziet de binnenkant van de 'buis' toch niet weer.

Geheel is erg groot en dus indrukwekkend, en dat voor 'maar' 41 euro gekocht op Ali...

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/ftt3ylxg.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.dhresource.com/0x0s/f2-albu-g5-M01-E8-83-rBVaI1lWGFyAOULqAAKYJUa9X4k673.jpg/in-stock-lepin-37001-873pcs-the-vestas-windmill.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
Ik koop 'uit principe' (jaja, slecht verhaal op zich) alleen oude sets die niet meer te koop zijn, maar Lepin maakt het Lego wel erg moeilijk met de snelheid van uitbrengen van kopieen:

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/wklzf7u94i.00.02.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 13:26

Mystikal

It never hurts to help!

detulp050 schreef op zondag 16 september 2018 @ 17:01:
Ik koop 'uit principe' (jaja, slecht verhaal op zich) alleen oude sets die niet meer te koop zijn, maar Lepin maakt het Lego wel erg moeilijk met de snelheid van uitbrengen van kopieen:

[Afbeelding]
Is pre order.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
Tuurlijk, ze moeten nog kopiëren :) maar ze zijn er wel als de kippen bij om het te verkopen...
Bij Hogwarts waren ze ook zo snel, vier weken na de start levering bij S@H leverde AliExpress ook uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Laatst online: 12:34
Heeft er iemand hier ervaring met namaak baseplates? Ik heb een stuk of 20 nodig voor mijn Lego stad layout. Ze worden redelijk bebouwd dus Lego moet er wel goed op passen.
Ik zit aan onderstaande te denken.

https://www.aliexpress.co...ae803_2&priceBeautifyAB=0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Marsman83 schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:57:
Heeft er iemand hier ervaring met namaak baseplates? Ik heb een stuk of 20 nodig voor mijn Lego stad layout. Ze worden redelijk bebouwd dus Lego moet er wel goed op passen.

Ik heb exact die besteld een week of 2-3 geleden. Van beide kleuren 2 stuks. Kwamen netjes verpakt aan. In de reviews zie je wel eens mensen klagen over verbogen platen, maar dat krijg je als je er maar 1 besteld. Ik had er 6 en het was een solide pakket dus verbogen hoeken of platen had ik geen last.

Op diverse plekken heb ik blokjes geplaatst en de clutch is overal meer dan prima. De kinderen konden er ook prima mee overweg (daarvoor heb ik ze voornamelijk). Als ik meer ruimte krijg ga ik daar mee platen van bestellen want die grondplaten zijn over het algemeen toch redelijk volgebouwd en hoeven wat mij betreft echt niet origineel te zijn. Idem met rails. Zeker niet met deze prijzen :)

Levering was ook bloedsnel, voor Ali begrippen. 1 September besteld, 11 september in de brievenbus terwijl het al vanaf 5-6 september in Nederland bij de douane lag.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Laatst online: 12:34
redfoxert schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:11:
[...]

Ik heb exact die besteld een week of 2-3 geleden. Van beide kleuren 2 stuks. Kwamen netjes verpakt aan. In de reviews zie je wel eens mensen klagen over verbogen platen, maar dat krijg je als je er maar 1 besteld. Ik had er 6 en het was een solide pakket dus verbogen hoeken of platen had ik geen last.

Op diverse plekken heb ik blokjes geplaatst en de clutch is overal meer dan prima. De kinderen konden er ook prima mee overweg (daarvoor heb ik ze voornamelijk). Als ik meer ruimte krijg ga ik daar mee platen van bestellen want die grondplaten zijn over het algemeen toch redelijk volgebouwd en hoeven wat mij betreft echt niet origineel te zijn. Idem met rails. Zeker niet met deze prijzen :)

Levering was ook bloedsnel, voor Ali begrippen. 1 September besteld, 11 september in de brievenbus terwijl het al vanaf 5-6 september in Nederland bij de douane lag.
Thanks! Fijn om te horen, ik heb er net ook 4 groene en 6 grijze besteld.
Heb ook 4 rechte straten platen besteld, ben benieuwd hoe die eruitzien tegenover de echte.
Ik heb enkel echte Lego maar vond het wel erg overdreven om voor meer dan 200 euro aan baseplates te gaan kopen, vooral omdat die bijna niet te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Laatst online: 09-09 16:07

Twan V

...en er stralend uitzien

Zucht... Emerald Express besteld, order bleef maar staan op Payment received, waiting to be shipped, zie ik ineens een mailtje in mijn spambox zitten:
Hi .my friend .
I'm sorry to tell you .21005 is presell from factory .
all seller has no stock in aliexpress .
In order not to delay your receipt of the package, I have two solutions for your reference.
1 .you can choose a product with the same value in out store ,Such as :21006 ( <- dat is de Maersk-trein )
2.pls cancel the order ,and choose cancel reason :other .i will deal with your refund quickly .
Tegelijk zie ik dat de Emerald Express in zijn webshop bijna $10,- duurder is geworden, terwijl er nog steeds met koeienletters bij staat dat hij binnen 7 dagen geleverd wordt.

Ik heb de trein deels besteld voor mijn dochtertje, maar daarvoor spreekt de Maersk-trein natuurlijk veel minder aan.

Processing time is nog iets minder dan 3 dagen, wat is slim om te reageren?

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:43
Marsman83 schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:57:

Ik heb goede ervaringen met deze grondplaten. Goede pasvorm en goede kleuren.

https://www.aliexpress.co...Building/32793298906.html

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Pagina: 1 ... 5 ... 49 Laatste

Let op:
We bespreken hier met name de andere bouwsteentjes, de niet-LEGO bouwsteentjes. Kopieën van bestaande lego-sets bespreken zijn niet de bedoeling in dit topic, alleen unieke sets van andere bouwsteentjes. Met MOC's is dat wat lastiger, aangezien er honderdduizenden op Rebrickable staan.

Illegale kopieën dus graag melden via TR, mét vermelding van linkje naar het origineel.