"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Je hebt gelijk.Han schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:25:
Dat gedeelte had je niet hoeven quoten, zie de modbreak.
Ik gun Feyenoord als club absoluut hun langebegeerde kampioenschap.
In dat licht reactie op de allang onder gesneeuwde opmerking dat bij een fitte De Vrij een centrum samen met Hoedt wel interessant zou zijn. Dat lijkt mij ook een mooie optie om gewoon te proberen.
Ik zie geen reden om een samen geraapt centrum van spelers die niet per definitie beter zijn te prefereren.
[ Voor 28% gewijzigd door Ramzzz op 22-03-2017 19:14 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Leuk verhaal van Bangura. Nog geen jaar geleden zat hij nog bij SC Feyenoord (Amateurtak), ondertussen in de Feyenoord Academy, voorselectie Oranje o/18 en nu zijn debuut in de Kuip.
[ Voor 37% gewijzigd door JST94 op 22-03-2017 21:58 ]
Een pegel en vreselijk hard in de kruising. Dat is denk ik wel mooi afscheid nemen!
https://www.foxsports.nl/...t-interlandloopbaan-stijl
[ Voor 24% gewijzigd door Mosin op 22-03-2017 23:03 ]
Duitsland gaat idd wel op de juiste manier met hun internationals om.Mosin schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 23:02:
Aiaiaia, Podolski beslist zijn aller laatste wedstrijd voor Duitsland zelf.
Een pegel en vreselijk hard in de kruising. Dat is denk ik wel mooi afscheid nemen!Howitzer 2.0
https://www.foxsports.nl/...t-interlandloopbaan-stijl
Heerlijke goal overigens, in de slowmotion zag je bal nog versnellen en steeds verder de kruising in draaien
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Las ik nog ergens dat iemand dat zei. Opzich doe je dat toch gewoon of hebben we dat in Nederland nooit gedaan?Bossie schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 23:50:
[...]
Duitsland gaat idd wel op de juiste manier met hun internationals om.
Heerlijke goal overigens, in de slowmotion zag je bal nog versnellen en steeds verder de kruising in draaien
Die bal vliegt echt rete hard in het net. Die bal draait echt perfect weg. Misschien wel zijn mooiste goal ooit voor Duitsland. Was mooi geweest als hij zijn 50ste had gemaakt, maar zoals ik zei is het op deze manier echt prachtig!
Hier doen we het na 9 jaar eens (Seedorf)Mosin schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 00:21:
[...]
Las ik nog ergens dat iemand dat zei. Opzich doe je dat toch gewoon of hebben we dat in Nederland nooit gedaan?
Die bal vliegt echt rete hard in het net. Die bal draait echt perfect weg. Misschien wel zijn mooiste goal ooit voor Duitsland. Was mooi geweest als hij zijn 50ste had gemaakt, maar zoals ik zei is het op deze manier echt prachtig!Dit soort gasten zijn aanwinsten voor in je kleedkamer, want jongens zoals Klose, lahm, Mertesacker, Schweinsteiger en Podolski gaan echt gemist worden.

Float like a butterfly, sting like a bee.
Serieusmartinusz schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 07:27:
[...]
Hier doen we het na 9 jaar eens (Seedorf)

Ik vind het ergens ook niet zo raar, dat het hier niet gedaan wordt. Ik kan het niet echt onderbouwen, want het is meer gevoels matig. Denk dat we hier nogal laksig zijn met dat soort dingen.. Respectvol is het niet nee.
Nederland en de Nederlander kennen het (blijvend) 'respect voor autoriteit' niet (meer).Mosin schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:41:
[...]
Serieus![]()
Ik vind het ergens ook niet zo raar, dat het hier niet gedaan wordt. Ik kan het niet echt onderbouwen, want het is meer gevoels matig. Denk dat we hier nogal laksig zijn met dat soort dingen.. Respectvol is het niet nee.
Als je ooit goed, of zelfs de beste was, 'in het nu' koop je er niets voor - zo redeneert men, blijkbaar.
Alleen Cruijff wist zich daar enigszins (!) aan te onttrekken. Maar ook hij en zijn mening hebben of hadden door de overdosis en latere oogkleppen niet het eeuwige leven.
Onbegrijpelijk dat er zo mee om wordt gegaan, maar vanuit de noodzaak van keiharde resultaten en de daarmee conflicterende kleine(re) poule om je spelers uit te selecteren, misschien min of meer begrijpelijk.
Je kunt er niet op blijven terugvallen, en wanneer er nieuw bloed is, doorselecteren.
Echt uniek talent en unieke kwaliteit zullen zich blijven bewijzen. Blijft dat een tijd achterwege: volgende!
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ja geen grapMosin schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:41:
[...]
Serieus![]()
BronHet is straks negen jaar en twee dagen geleden dat Clarence Seedorf zijn laatste interland speelde in het Nederlands elftal. Dat was uit tegen Oostenrijk in Wenen, in maart 2008, onder toenmalig bondscoach Marco van Basten. Hyves was net verkozen tot Website van het Jaar. Seedorf mocht in de rust invallen voor Demy de Zeeuw. Prompt werd het 3-4, na een 3-0 achterstand.
Om die mijlpaal eens goed te vieren, wordt Clarence volgende week dinsdag feestelijk gehuldigd op het veld van de Arena, voor de interland tegen Italië. Het is 2017 inmiddels, maar dat mag de pret allemaal niet drukken, want tijd is relatief.
't Zit de babyboomers dan ook nog steeds dwars dat we ze niet op handen willen dragen.Ramzzz schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:13:
[...]
Nederland en de Nederlander kennen het (blijvend) 'respect voor autoriteit' niet (meer).
Als je ooit goed, of zelfs de beste was, 'in het nu' koop je er niets voor - zo redeneert men, blijkbaar.
Alleen Cruijff wist zich daar enigszins (!) aan te onttrekken. Maar ook hij en zijn mening hebben of hadden door de overdosis en latere oogkleppen niet het eeuwige leven.
Onbegrijpelijk dat er zo mee om wordt gegaan, maar vanuit de noodzaak van keiharde resultaten en de daarmee conflicterende kleine(re) poule om je spelers uit te selecteren, misschien min of meer begrijpelijk.
Je kunt er niet op blijven terugvallen, en wanneer er nieuw bloed is, doorselecteren.
Echt uniek talent en unieke kwaliteit zullen zich blijven bewijzen. Blijft dat een tijd achterwege: volgende!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja want in de arena komen andere oranje fans dan in de kuiprikoos schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:53:
Wel apart dat hij dit "afscheid" in de Arena krijgt, zijn laatste officiele wedstrijd in Nederland was in de Arena en daar werd hij schandalig uitgefloten door het aanwezige publiek toen. Dus beetje dubbel gevoel bij dit afscheid op deze locatie maar goed de KNVB blinkt nu eenmaal niet uit in goede beslissingen nemen ;-)

Sowieso vreselijk volk dat naar interlands gaat, voor mij nooit meer.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik hou er ook niet van alleen was mijn opmerking meer bedoeld dat men helden van vroeger niet echt waardeert en dan zou ik de "huldiging" zeker niet doen waar hij het hardste beledigd werd maar hem huldigen ergens anders dan daar. Desnoods bij het zo gezellige jaarlijkse voetbalgala ;-)
JIj gaat begrijp ik?Gonadan schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 12:09:
Hoezo dat dan?
Dit dus. Van die types die niet voor het voetbal gaan, maar voor het uitje in oranje op de tribunerikoos schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 12:18:
Daar heb je gelijk in, het is Thialf 2.0 bij de het Nederlandse elftal qua publiek. Vrouwen met Boa´s die de wave belangrijker vinden dan de wedstrijd.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinusz op 23-03-2017 12:51 ]
Nee, ik ben nog nooit naar een interland geweest. Daarom vraag ik het mij juist af.
Dit dus. Van die types die niet voor het voetbal gaan, maar voor het uitje in oranje op de tribunevan die mensen die een heel jaar lopen te zeiken op voetbal etc. maar dan ineens de grootste fan en kenners zijn
die denken dat van der Sar nog op doel staat en Ruud in de spits

Twee weken geleden zat ik in de skybox bij Ajax. Dan zie je toch ook wel ander publiek om je heen dan wat ik gewend ben als ik gewoon in de hoek sta met al die apen achter het glas.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Jij mag er dus nog komenGonadan schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 13:02:
[...]
Nee, ik ben nog nooit naar een interland geweest. Daarom vraag ik het mij juist af.
[...]
Twee weken geleden zat ik in de skybox bij Ajax. Dan zie je toch ook wel ander publiek om je heen dan wat ik gewend ben als ik gewoon in de hoek sta met al die apen achter het glas.
[ Voor 12% gewijzigd door JST94 op 23-03-2017 13:31 ]
Brrrrrr.. 1x geweest, Nederland-Engeland onder volgens mij Dick Advocaat, 2002.martinusz schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 12:51:
[...]
JIj gaat begrijp ik?![]()
![]()
[...]
Dit dus. Van die types die niet voor het voetbal gaan, maar voor het uitje in oranje op de tribunevan die mensen die een heel jaar lopen te zeiken op voetbal etc. maar dan ineens de grootste fan en kenners zijn
die denken dat van der Sar nog op doel staat en Ruud in de spits
Minuut nadat Engeland gelijk maakt zingen de Libelle vriendinnen van Oranje " tis stil aan de overkant"

Dolberg heeft een liesblessure en wordt terug gestuurd naar NL, Jorgensen heeft een liesblessure en blijft bij de Deense selectie. Nu probeert de Deense voetbalbond Feyenoord óók al te naaien
En dan zul je zien dat Blind ook nog veel Ajacieden opselt komend weekend zodat ze wedstrijdritme houden
Dit soort types zie ik 100 keer liever dan een stel brulapen, vaak zwart gekleed met capuchon, die tegen alles en iedereen lopen te schelden en zich "supporter" noemen.martinusz schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 12:51:
[...]
Dit dus. Van die types die niet voor het voetbal gaan, maar voor het uitje in oranje op de tribune
Alhoewel, nu toolkist hierboven de Libelle vriendinnen aanhaalt begin ik daaraan te twijfelen
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 23-03-2017 17:26 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
@dvdkiwi aan de ene kant was ik al narrig dat hij überhaupt moest opdraven, maar aan de andere kan begrijp ik het eigenlijk ook wel.
Ook ik dacht meteen aan een leugentje om bestwil toen Dolberg vlak voor de interlandperiode wat last van de lies kreeg. Alleen had Bosz het dan in de 70'e minuut moeten doen en niet gewoon punten laten liggen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik begrijp het ook wel dat er door geselecteerd moet worden, niet meer dan logisch. Alleen als er dan spelers zo geknokt hebben voor het land dan lijkt me dat zeker wel een mooi afscheid waard.Ramzzz schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:13:
[...]
Nederland en de Nederlander kennen het (blijvend) 'respect voor autoriteit' niet (meer).
Als ik dan hoor dat Seedorf nu pas geëerd wordt, dan is dat wel 9 jaar oude en bedorven mosterd na de maaltijd. Aan de ene kant, beter laat dan nooit.
Lekker dan

Wat ik trouwens niet snap, is dat ik hem zelf nooit eens op TV live heb gezien in een Nederland shirt. Ik kan me niet bedenken dat deze man niet goed genoeg was, of begin ik dan een oneindige discussie?
Hij heeft wel voor Nederland gespeeld, maar omdat ik hem wel eens heb zien zeggen dat hij het v. Marwijk kwalijk neemt hem niet geselecteerd te hebben voor Oranje in 2010.
Volgens mij zei Van Marwijk iets in de trant van "andere bondscoaches is het niet gelukt om Seedorf in te passen, dus waarom zou ik het uberhaupt proberen"... dus kan me voorstellen dat Seedorf hem dat kwalijk neemt... hij heeft hem geen kans gegeven, terwijl Seedorf nota bene een jaar voordat Van Marwijk bondscoach werd nog bijv. de CL gewonnen had.Mosin schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 18:46:
[...]
Wat ik trouwens niet snap, is dat ik hem zelf nooit eens op TV live heb gezien in een Nederland shirt. Ik kan me niet bedenken dat deze man niet goed genoeg was, of begin ik dan een oneindige discussie?
Hij heeft wel voor Nederland gespeeld, maar omdat ik hem wel eens heb zien zeggen dat hij het v. Marwijk kwalijk neemt hem niet geselecteerd te hebben voor Oranje in 2010.
Dan zal het zoiets wel zijn geweest. Aan de ene kant is Seedorf toch wel echt een ongelofelijk goede voetballer geweest. Op zijn oude dag fysiek in orde en hij heeft ook niet voor niks 3x de CL gewonnen met een andere club.P.O. Box schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 19:38:
[...]
Volgens mij zei Van Marwijk iets in de trant van "andere bondscoaches is het niet gelukt om Seedorf in te passen, dus waarom zou ik het uberhaupt proberen"... dus kan me voorstellen dat Seedorf hem dat kwalijk neemt... hij heeft hem geen kans gegeven, terwijl Seedorf nota bene een jaar voordat Van Marwijk bondscoach werd nog bijv. de CL gewonnen had.
Dat inpassen is natuurlijk een kwestie van kwaliteit wat de trainer bezit. Denk niet dat rond die tijd het met Seedorf slechter zou zijn geweest
Ik heb liever dat ie ze niet opstelt zodat ze wat uit kunnen rustendvdkiwi schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 17:15:
Het moet niet gekker worden...
Dolberg heeft een liesblessure en wordt terug gestuurd naar NL, Jorgensen heeft een liesblessure en blijft bij de Deense selectie. Nu probeert de Deense voetbalbond Feyenoord óók al te naaien![]()
En dan zul je zien dat Blind ook nog veel Ajacieden opselt komend weekend zodat ze wedstrijdritme houden
Daar zou ik met deze bondscoach niet zo zeker van zijnmartinusz schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:21:
De jong opgeroepen als vervanger van Jansen, tja.....gelukkig speelt Dost dan in ieder geval!!
Jawel, Luuk de Jong heeft geen relatie met AjaxFleximex schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:26:
[...]
Daar zou ik met deze bondscoach niet zo zeker van zijn
Iemand die 24x weet te scoren in 23 wedstrijden in een competitie van schoppers... Ik zou 't wel weten.dutchgio schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:35:
Nu kan hij inderdaad helemaal niet meer om Dost heen, in hoeverre dat daarvoor al mogelijk was.
Precies.. en Bas Dost sliep vroeger in een Ajax pyjama, is dat cirkeltje ook weer rond
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hij is inderdaad de beste optie maar de competitie van Portugal is niet meer wat het eens was, is toch minder geworden. Vooral de concurrentie.dutchgio schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:35:
Nu kan hij inderdaad helemaal niet meer om Dost heen, in hoeverre dat daarvoor al mogelijk was.
Ze hebben ook nog CL gespeeld, al hebben ze het daar in een zware poule niet zo best gedaan.
Wat denken jullie van de huidige selectie en opstelling van Blind ?
"één ding weet ik zeker, we zullen alle wedstrijden moeten winnen"
[ Voor 28% gewijzigd door Hackus op 24-03-2017 20:48 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Maaskant nieuwe trainer van Go Ahead trouwens.
"Oud-voetballer Patrick Kluivert is jarenlang gechanteerd door een goksyndicaat waarbij hij een hoge gokschuld had. Dat syndicaat oefende grote druk op hem uit om de schuld te betalen.
Dat blijkt uit vertrouwelijke justitiële documenten en onderzoek van De Volkskrant" (http://www.volkskrant.nl/...atrick-kluivert~a4478765/)
Nou dat lijkt me dan ook einde oefening bij PSG, nog 7 ton gokschuld in inmiddels onbekende handen

"Hoewel het gokken illegaal was, worden Kluivert en de andere klanten van het syndicaat door justitie niet vervolgd. Kluivert verklaarde dat hij niet wist dat gokken via het syndicaat verboden was en dat hij geen idee had wat er met zijn weddenschappen gebeurde."
[ Voor 16% gewijzigd door apis29 op 25-03-2017 14:29 ]
En wat moet je hier nu van denken als degelijke verdediger met internationale ervaring bij bijvoorbeeld een Belgische topploeg? Een tiener met nog geen tien potjes in het eerste van Ajax komt kennelijk eerder in aanmerking. Nu maar hopen dat hij niet op de bek gaat zoals Riedewald of net zoals Riedewald, Bazoer en al die andere te vlug opgeroepen Ajax-pubers weer terugvalt.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Nee. Hoedt, gewoon basisspeler in de serie A, is de logische keuze. Dat linkspoot-rechtspoot verhaal is nooit een issue geweest de vorige wedstrijden.Gynnad schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 19:48:
Hebben we het niet al over de selectie gehad.. Nu de meest logische keuze op basis van de huidige selectie..
Dat Sneijder niet kan spelen wist ik niet en vind ik erg jammer. Normaal gezien 1 van de weinige spelers waarvoor ik Oranje graag wil zien.
Hoop dat Karsdorp deze wedstrijd ongeschonden door gaat komen.
Die schijnt echt wel een hele meneer te zijn in Moskou hoor, deed het de laatste interland ook prima voor het eerst.
't wordt langzaamaan wel wat ongemakkelijk ja, z'n drang naar Ajax spelers. Geen idee waarom ie Hoedt niet gewoon laat spelen.D-e-n schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 19:46:
Wat is Danny Blind toch een idioot. Nu laat hij De Ligt nog debuteren ook? De uitleg zal wel zijn dat meneer zo graag een linkspoot en een rechtspoot in het centrum wil voor de opbouw. Dat een beetje ervaring bij verdedigen ook wel van pas komt komt dus blijkbaar niet in zijn brein naar boven. Dat soort naïeve redeneringen is nu precies de reden dat onze coaches internationaal bijna ook geen reet meer voorstellen.
En wat moet je hier nu van denken als degelijke verdediger met internationale ervaring bij bijvoorbeeld een Belgische topploeg? Een tiener met nog geen tien potjes in het eerste van Ajax komt kennelijk eerder in aanmerking. Nu maar hopen dat hij niet op de bek gaat zoals Riedewald of net zoals Riedewald, Bazoer en al die andere te vlug opgeroepen Ajax-pubers weer terugvalt.
Maar om dan meteen maar Nuijtink erbij te willen halen?
Denswil?toolkist schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:36:
[...]
't wordt langzaamaan wel wat ongemakkelijk ja, z'n drang naar Ajax spelers. Geen idee waarom ie Hoedt niet gewoon laat spelen.
Maar om dan meteen maar Nuijtink erbij te willen halen?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
alles kan off-topic
Ontzettend sneu voor die jongen en dan heb ik het niet over Blind.Shabbaman schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:51:
Nou, goede keus van de bondscoach weer.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Briljante actie inderdaad... Ook van Zoet overigens, die komt ook maar half inD-e-n schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:51:
De Ligt zag er slecht uit. Bedankt Blind!!!!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Makkelijk dit soort reacties. Hoe kan het dat er nu al 3x zo'n bal zo makkelijk ingespeeld kan worden.Shabbaman schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:51:
Nou, goede keus van de bondscoach weer.
Hij staat te verdedigen op een eiland niemand anders die er is. Volgens mij moet de rest eens kijken waar ze mee bezig zijn in plaats van hier de debutant de schuld te geven.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Uiteraard, of had je verwacht dat Zoet op deze blunder zou anticiperen.toolkist schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:51:
[...]
Briljante actie inderdaad... Ook van Zoet overigens, die komt ook maar half in
@Kevinp , onzin, als ik deze fout maak word ik ook meteen gewisseld bij ons bierteam.
[ Voor 14% gewijzigd door Bossie op 25-03-2017 20:54 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Op zich wel mee eens hoor.Kevinp schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:52:
[...]
Makkelijk dit soort reacties. Hoe kan het dat er nu al 3x zo'n bal zo makkelijk ingespeeld kan worden.
Hij staat te verdedigen op een eiland niemand anders die er is. Volgens mij moet de rest eens kijken waar ze mee bezig zijn in plaats van hier de debutant de schuld te geven.
Maar die makkelijke reacties zijn veel leuker...

Met een bal die zo stuitert moet ie dat inderdaad doen jaBossie schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:53:
[...]
Uiteraard, of had je verwacht dat Zoet op deze blunder zou anticiperen.
@Kevinp , onzin, als ik deze fout maak word ik ook meteen gewisseld bij ons bierteam.
(Of de livestream loopt iets achter, kan ook...)
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
alles kan off-topic
Robben wacht en wacht. Blind krijgt daarna de bal en passt terug.
Weg counter weg mogelijkheid!!
Zucht....
De radio kan in de toekomst kijken?Ankona schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:59:
Nee, een livestream loopt niet achter, dan zou het niet live zijn. De radio loopt gewoon voor.
Lezen. Ik geef Blind de schuld.Kevinp schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:52:
[...]
Makkelijk dit soort reacties. Hoe kan het dat er nu al 3x zo'n bal zo makkelijk ingespeeld kan worden.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Dat is dan toch vooral de schuld van de spelers zelf.D-e-n schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:02:
Los daarvan doen ook de spelers van wie je beter verwacht het nog niet. Blind heeft al vaak de gave getoond spelers slechter te maken....
Je schaamt je kapot
De Ligt er maar uit. Moet nog maar ff groeien.
Maar Nederland is ook bang en apathisch.
De Bulgaarse verdediging mag ook gewoon gerust rondtikken. Wordt überhaupt geen druk gezet
[ Voor 67% gewijzigd door Harribo op 25-03-2017 21:07 ]
Ik mag hopen dat Zoet hier ook wat van leert.ph4ge schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:05:
Hele dure lessen voor De Ligt deze avond.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
2ph4ge schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:05:
Vervelend voor de Ligt, maar ben benieuwd hoe meneer Blind dit weer recht gaat praten.
Maakt ie ze bij Ajax hopelijk niet meerph4ge schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:05:
XXXVI
Nee. We hebben echt wel betere spelers dan Bulgarije, en IJsland en Turkije.toolkist schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:04:
[...]
Dat is dan toch vooral de schuld van de spelers zelf.
Wie ontslaat deze ramp voor Oranje? IEDERE eredivisietrainer doet het beter.
Of coach Blind. Wegwezen. Al een jaar lang.Faddermakker schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:06:
[...]
Ik mag hopen dat Zoet hier ook wat van leert.
Frank de Boer is vrij geloof ik...
Of gewoon weer Van Gaal...?
Dit topic is gesloten.