RB dan.
Jammer inderdaad, Tete liet zichzelf goed zien.
Jammer inderdaad, Tete liet zichzelf goed zien.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
PSV speelt altijd het liefst op zaterdagavond thuis? Dat is al jaren zo en daar is verder ook weinig irritants aan? Is er tenminste op beide dagen wat te kijken voor de mensen die meer dan 1 wedstrijd willen kijken en op zondag niet de hele dag voor de buis willen hangen.Leon Zwiers schreef op zondag 27 november 2016 @ 08:51:
Zo. Vandaag de wat boeiendere dag. Ajax en Feyenoord in actie. Wat is dat toch met PSV op zaterdagavond de laatste weken, erg irritant.
Heb het idee dat die El Azzouzi beter naar een andere club kan uitkijken. Matige speler, komt bij Ajax echt niet meer aan de bak met wat er nu rondloopt
ja belachelijk! Tete speelde goed donderdag. En Veltman speelt al tijden belabberd.Maverick schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:45:
Opvallend bij Ajax, Tete gewoon weer op de bank en Veltman RB.
Mwa, voor zijn goal speelde hij ronduit belabberd. Hij kwam na de goal wat los en toen werd het een stuk beter, maar vond tot op dat punt dat hij het gelijk van Bosz aan het aantonen was.Qu3st schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:46:
[...]
ja belachelijk! Tete speelde goed donderdag. En Veltman speelt al tijden belabberd.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Inderdaad, zo geweldig was het niet hoor tegen pover elftal. Maar was te verwachten natuurlijk, hij scoort dus moet spelen!!Maverick schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:48:
[...]
Mwa, voor zijn goal speelde hij ronduit belabberd. Hij kwam na de goal wat los en toen werd het een stuk beter, maar vond tot op dat punt dat hij het gelijk van Bosz aan het aantonen was.
Float like a butterfly, sting like a bee.
ik als scorebordjournailist zeg ja! Sjonge, dat doet er toch helemaal niet toe dat doelpunt. Veltman speelt al tijden dramatisch, en een echte back als Tete die wel goed speelde mag dan van mij wel wat waardering krijgen van Bosz. Ook al was het tegen een matige tegenstander.martinusz schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:49:
[...]
Inderdaad, zo geweldig was het niet hoor tegen pover elftal. Maar was te verwachten natuurlijk, hij scoort dus moet spelen!!
[ Voor 36% gewijzigd door LZ86 op 27-11-2016 14:27 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 27-11-2016 15:19 ]
Lol? Gewoon te laat. Normaal om daar geel voor te geven.dutchgio schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:28:
Net wat te makkelijk voor 2e keer geel, zo'n erge overtreding was het nu ook weer niet.
[ Voor 28% gewijzigd door Terranova op 27-11-2016 16:17 ]
Tomorrow is not today!
Nouja als je ipv een penalty/vrije trap(geen idee of het er echt binnen was) een gele kaart plus schorsing krijgt, lijkt het mij ook niet zo fijn.Vos schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:17:
Was zeker een overtreding, maar de reactie iets te? Dan alsnog een fout.
Tomorrow is not today!
XXXVI
[ Voor 38% gewijzigd door dutchgio op 27-11-2016 16:27 ]
Inderdaad, hij overdreef zijn val iets imo.Spacey23 schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:22:
Hij bedoelt toen hij geraakt werd.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Nee dat bedoel ik nietJoster schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:05:
[...]
Zijn been hing al voor hij zeer licht geraakt werd bedoel je?
[ Voor 5% gewijzigd door jaapstobbe op 27-11-2016 18:31 ]
Of mooier, ligt aan de bril die je draagt.Deadsy schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:28:
En toen werd het erger
Inderdaad, mooie zondag zo...
[ Voor 20% gewijzigd door ephymerous op 27-11-2016 18:31 ]
XXXVI
Voor mij is dit mooier, maar voor de Feyenoord fans denk ik niet.
Er is nog een hele lange weg te gaan. PSV kan ook nog makkelijk als kampioen eindigen.Deadsy schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:31:
[...]
Voor mij is dit mooier, maar voor de Feyenoord fans denk ik niet.
Is de dip dit seizoen eerder begonnen dan in voorgaande jaren?
Idd ze staan maar op 4 punten en ze draaien niet eens lekker. Ik wil het weleens zien na de Afrika cup hoe het ervoor staat.jaapstobbe schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:33:
[...]
Er is nog een hele lange weg te gaan. PSV kan ook nog makkelijk als kampioen eindigen.
Dan moet je vaker naar Utrecht kijken.jaapstobbe schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:29:
Mooi om te zien dat Utrecht ook tegen een andere tegenstander dan als Ajax zo strijdlustig is.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 27-11-2016 18:43 ]
[ Voor 17% gewijzigd door ephymerous op 27-11-2016 18:43 ]
XXXVI
Lucky Ajax. Eeh Feyenoord.ephymerous schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:43:
Met dank aan de overvloed aan extra tijd, kansloze mazzel
De tweede helft heeft makkelijk 10 minuten stil gelegen.ephymerous schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:43:
Met dank aan de overvloed aan extra tijd, kansloze mazzelen hij fluit nog niet af.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
7 minuten duurde het volgens de commentator. Dus +10 is redelijk normaal.ephymerous schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:34:
Sjonge, +10? Zijn ze helemaal gek daar? Heeft nooit tien minuten geduurd
Helemaal niet. 7 minuten voor Ruiter en 3 minuten extra tijd voor wissels e.d. Niks mis mee, prima.ephymerous schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:43:
Met dank aan de overvloed aan extra tijd, kansloze mazzelen hij fluit nog niet af.
Ruiter heeft dik 7 minuten op de grond gelegen, tel daarbij een redelijk reguliere 3 minuten blessuretijd op en 10 minuten is niks luckies aan.dutchgio schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:48:
Jammer weer.
Maar serieus 10 minuten extra?
Iets met lucky enzo...
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Want?Gonadan schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:11:
Haha nou als iemand ooit nog durft te zeggen dat de KNVB tegen Feyenoord is?![]()
Gonadan schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:11:
Haha nou als iemand ooit nog durft te zeggen dat de KNVB tegen Feyenoord is?![]()
Ho wacht, nu eerst meteen even een cursus begrijpend lezen voordat het halve topic het weer niet snapt.martinusz schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:15:
Beetje ver gezocht allemaal, ben voor Ajax, maar met die extra tijd was toch niks mis?
Daarnaast scoorde hij zelfs in de 8ste minuut van de extra tijd, dus geen reden om te zeuren. Ze hebben alles op alles gezet en er een punt uitgesleept, chapeau
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat zou zelfs voor de KNVB te opzichtig zijn geweest.Gonadan schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:27:
[...]
Ho wacht, nu eerst meteen even een cursus begrijpend lezen voordat het halve topic het weer niet snapt.
Ik zeg dus niet dat Feyenoord gematst is, ik zeg niet dat de KNVB ze bevoordeeld, ik zeg niet dat het gelijkspel onterecht is, ik zeg ook niet dat de tien minuten onterecht waren. Allemaal heel duidelijk leesbaar.
Ik stel alleen dat áls de KNVB tegen Feyenoord zou zijn, zoals in het verleden wel geopperd, dan had je die tien minuten niet gekregen.
Precies, ik geloof niet dat zelfs die prutsers het zo zouden verkloten.ph4ge schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:32:
Dat zou zelfs voor de KNVB te opzichtig zijn geweest.
[ Voor 16% gewijzigd door Gonadan op 27-11-2016 19:36 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kun je wel zo minachtend gaan doen met je begrijpend lezen, je tekst liet ruimte voor interpretatie, zeker met die smilies erachter.Gonadan schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:27:
[...]
Ho wacht, nu eerst meteen even een cursus begrijpend lezen voordat het halve topic het weer niet snapt.
Ik zeg dus niet dat Feyenoord gematst is, ik zeg niet dat de KNVB ze bevoordeeld, ik zeg niet dat het gelijkspel onterecht is, ik zeg ook niet dat de tien minuten onterecht waren. Allemaal heel duidelijk leesbaar.
Ik stel alleen dat áls de KNVB tegen Feyenoord zou zijn, zoals in het verleden wel geopperd, dan had je die tien minuten niet gekregen.
[ Voor 12% gewijzigd door Martinusz op 27-11-2016 19:43 ]
Dan vraag je toch gewoon wat ik bedoel in plaats van gelijk het slechtste denken? Jij begint met aannames en veroordeelt mij voor dingen zoeken. Moet je dan gewoon niet doen.martinusz schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:41:
Kun je wel zo minachtend gaan doen met je begrijpend lezen, je tekst liet ruimte voor interpretatie, zeker met die smilies erachter.
Maar goed prima, fijne avond.
Ik blijf het altijd spannend vinden met PSV. Vaak ziet het er niet uit maar is het wel oerdegelijk. Zo ook nu, wat hebben ze nu eigenlijk verloren behalve wat gezichtsverlies? Ik ben bang dat ze zo weer op stoom zijn.Over PSV en het dal, het is pas 1 wedstrijd weer, maar ik ze ze nog wel terugkomen. In een dal zitten en maar 4 punten achter staan...ze moeten sowieso nog tegen Ajax voor de winterstop toch? Kun je al gat verkleinen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tuurlijk wel, dat was aantoonbaar.Gonadan schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:27:
[...]
Ik geniet altijd voornamelijk al beduidend te vroeg "Always look on the bright side of life" wordt ingezet en dan toch de volle drie punten niet worden gepakt.PWM schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:10:
Toch wel beetje genieten vanmiddag. Het publiek begint bij de 1-0 opeens "I Will Survive" te zingen, en de 1-1 valt.
Tsja. De eerste 10 wedstrijden stonden de Ajax fans voor de school bij de kinderen van Bosz en was hij een kakkerlak die de boel kwam verstieren. 6 weken verder en men scandeert zijn naam.Leon Zwiers schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:46:
Tja, ik denk dat de magie voorbij is zolang v Bronckhorst trainer is.
Serieus?PWM schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:30:
Tsja. De eerste 10 wedstrijden stonden de Ajax fans voor de school bij de kinderen van Bosz en was hij een kakkerlak die de boel kwam verstieren.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daar hebben ze wel gelijk in!PWM schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:10:
Precies op het moment dat "Sparta is de club van Rotterdam" werd ingezet, viel de 3-2. Beetje karma op zijn plek
Ik doel op dat verhaal, helemaal niet meer gekregen. Buiten wat afkeer van wat mafkezen dacht ik dat het wel mee viel.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 28-11-2016 07:59 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq