De aanvallende combinaties van ManU zijn wel echt flink hoger niveau maar het valt me niet tegen hoe zenuwachtig Feyenoord de verdediging van ManU kan maken hoor.
Waarom neemt Berghuis die vrije trap? Überhaupt, wat doet Berghuis erin?
Basi was beter geweest.
Basi was beter geweest.
Tapia - Feyenoord 2-0
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 24-11-2016 22:34 ]
Tapia ....... Had niet anders verwacht. Hij bakte er centraal bij Twente al geen zak van. Laat staan op Old Trafford tegen Man U
Jorgensen heeft het toch aardig gedaan. Degelijke speler.
Uiteindelijk gebeurt waar ik bang voor was: Feyenoord moet thuis winnen van Fenerbahce. Dan mag iedereen wel fit zijn en in topvorm!
Uiteindelijk gebeurt waar ik bang voor was: Feyenoord moet thuis winnen van Fenerbahce. Dan mag iedereen wel fit zijn en in topvorm!
En dat was de enige manier waarop de bal in het doel kon, pijnlijk voor Jones.
Het is wel echt eenrichtingsverkeer nu. Jammer. Er leek die eerste helft nog wel puntje in te zitten met wat geluk. Maar Man United gaat steeds beter voetballen.
Bilal komt er in, nu komt de ommekeer.
Die begonnen wel iets eerder.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kan Dick Advocaat het Nederlandse voetbal niet wat helpen?
Elisa is vooral met zichzelf bezig? Trucjes met 0 rendement.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dat hebben ze van Liesveld geleerd afgelopen zaterdag...D-e-n schreef op donderdag 24 november 2016 @ 21:59:
Wat kletsen ze nu op RTL? Wat maakt het nu uit of een overtreding 'per ongeluk' is? Kansloos.
Ach einde wedstrijd is vroeg, Feyenoord is bang om de bal te verspelen.
Goed om te weten dat zelfs een niet geweldig Manchester United veel sterker is dan Feyenoord...
Goed om te weten dat zelfs een niet geweldig Manchester United veel sterker is dan Feyenoord...
Zelfs in Manchester zijn ze met Ajax bezig, het is maar waar je aan denkt op zo'n avond...
Ik heb AZ opstaan, en wat een armoe is dat. AZ kan en wil niet, Dundalk wil wel maar is bagger.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Tja, andersom exact hetzelfde natuurlijk.martinusz schreef op donderdag 24 november 2016 @ 22:49:
Zelfs in Manchester zijn ze met Ajax bezig, het is maar waar je aan denkt op zo'n avond...
Bijna prijsHackus schreef op donderdag 24 november 2016 @ 21:07:
4-1 gok ik op
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Netjes! Wil je mijn toto gaan invullen?Leon Zwiers schreef op donderdag 24 november 2016 @ 21:04:
Ik gok 4-0 Man U
Wel mooi dat t legioen het thuispubliek overstemd
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
JST94 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 22:59:
[...]
Tja, andersom exact hetzelfde natuurlijk.
Oud spelers van rivalen worden toch bij elke club uitgefloten? Dus ook bij PSV en Ajax.martinusz schreef op donderdag 24 november 2016 @ 23:06:
[...]
Jij hoort Ajax of PSV publiek in een Europese uitwedstrijd bezig zijn met Feyenoord? Nog nooit gehoord anders.
Ja uiteraard hemartinusz schreef op donderdag 24 november 2016 @ 23:09:
Bosz vond dat westerman geweldige wedstrijd had gespeeld

Lekker nuchtere jongen die Wessel Dammers (in het interview)
Ging niet om fluitenFleximex schreef op donderdag 24 november 2016 @ 23:09:
[...]
Oud spelers van rivalen worden toch bij elke club uitgefloten? Dus ook bij PSV en Ajax.
Ze zongen "Joden lopen altijd weg", vandaar dat ik zei dat je in zo'n wedstrijd in Manchester daarmee bezig bent

Goaltune van Feyenoord zingen tijdens Ajax - Celta. Nee, bij Ajax zijn ze niet met Feyenoord bezig hoor.martinusz schreef op donderdag 24 november 2016 @ 23:06:
[...]
Jij hoort Ajax of PSV publiek in een Europese uitwedstrijd bezig zijn met Feyenoord? Nog nooit gehoord anders.
Nee, die waren met Guidetti bezig. Of andersom. Net hoe je het bekijkt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En waarom zouden ze met Guidetti bezig zijn?
Vanwege zijn verleden bij Manchester City denk ik!
'Heiko heeft vandaag een uitstekende wedstrijd gespeeld' aldus Bosz
[ Voor 8% gewijzigd door Goron op 24-11-2016 23:23 ]
Vanwege zijn gedrag?JST94 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 23:19:
En waarom zouden ze met Guidetti bezig zijn?Vanwege zijn verleden bij Manchester City denk ik!
Ik produceerde bijna net zo'n geluid als René.Goron schreef op donderdag 24 november 2016 @ 23:23:
[ Voor 33% gewijzigd door Gonadan op 24-11-2016 23:28 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Al had hij bij PSV, AZ, Heerenveen of zelfs Achilles gespeeld. Als hij toen tegen Ajax net zo irritant was geweest had hij nu ook gewoon dezelfde aandacht gekregen hoor. Je maakt het allemaal veel groter dan het is.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Jeetje, wat even afgang van Feyenoord zeg. Man United is niet het United van van 10 jaar terug en bakt er niet zoveel van. Speelden ook niet met het sterkste elftal zo te zien.
Ajax en AZ
Ajax en AZ
Tomorrow is not today!
Vind die afgang zelf wel meevallen. Je mist 3 belangrijke sleutelspelers en United had wat geluk met de afronding (De 1-0 kan over gediscussieerd worden en de goal van Zlatan), dan kan de score wel wat hoger uitvallen ja.
Totale marktwaarde Feyenoord: 78,25 miljoen.
Marktwaarde Pogba: 80 miljoen.
Totale marktwaarde United: 548,25 miljoen.
Zo gek is het dan niet dat je eens op je bek gaat
Totale marktwaarde Feyenoord: 78,25 miljoen.
Marktwaarde Pogba: 80 miljoen.
Totale marktwaarde United: 548,25 miljoen.
Zo gek is het dan niet dat je eens op je bek gaat
[ Voor 6% gewijzigd door JST94 op 25-11-2016 08:30 ]
Vond 4-0 ook wat te veel van het goede eerlijk gezegd. Met beetje geluk stond je 1-0 voor zelfs. Een 2-0 had de verhouding wat beter weergegeven wellicht.
Het is wel zonde, want nu moet Feyenoord met 2 doelpunten verschil winnen van Fener?
Anders had je "gewoon" kunnen winnen zonder na te denken over aantal doelpunten.
Het is wel zonde, want nu moet Feyenoord met 2 doelpunten verschil winnen van Fener?
Anders had je "gewoon" kunnen winnen zonder na te denken over aantal doelpunten.
Feyenoord moest sowieso met 2 doelpunten verschil winnen van Fener in verband met onderling resultaat dacht ik. Dus 2-0 of 4-0 doet er uiteindelijk niet veel toe.
Wel jammer dat Fener ook nog niet zeker is van overwintering. Anders had onze Dick wel even het Nederlands voetbal kunnen helpen.
Wel jammer dat Fener ook nog niet zeker is van overwintering. Anders had onze Dick wel even het Nederlands voetbal kunnen helpen.
Oh oke dan had ik dat even verkeerd begrepenJST94 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:40:
Feyenoord moest sowieso met 2 doelpunten verschil winnen van Fener in verband met onderling resultaat dacht ik. Dus 2-0 of 4-0 doet er uiteindelijk niet veel toe.
Kortom volle bak aanvallen en met 3-0 winnen
Az wellicht nog stunten tegen Zenit die al geplaatst zijn (Misschien kan Dick daar dan een praatje mee maken
PSV vrees ik klein beetje voor, maar laten we positief zijn, vooruit 4 clubs in de EL
[ Voor 21% gewijzigd door Martinusz op 25-11-2016 08:46 ]
Zo... mooi avondje in de Arena achter de rug; lekker gegeten en gedronken en vervolgens Ajax zien winnen van Panathinaikos, niet slecht voor een B elftal vol met jonkies. Gisteravond met name op Matthijs de Ligt gelet, wat een talentje is dat zeg. Met zijn 17 jaar stond hij meer dan zijn mannetje gisteravond. Vooral zijn verdedigend inzicht zonder de bal was opvallend goed en in de duels was hij beresterk.
De wedstrijd zelf was geen toppertje maar er waren genoeg lichtpuntjes zoals Matthijs de Ligt die het zeker de moeite waard maakte. Heb ook genoten van de fans van Panathinaikos, die bleven bijna de gehele 90 minuten gaan met zingen en spingen, het uitvak overstemde de F-Side compleet. Er was zelfs sprake van enige samenzang van beide kanten, dat zorgde voor een leuke sfeer. De voorste rijen van het vak van de businessclub zaten bobo's van Panathinaikos, die waren net zo fanatiek met zingens als het uitvak
Ik was er met mijn zoontje van 8 en die heeft toch echt de avond van zijn leven gehad. Voor aanvang kreeg hij een Ajax muts van Andy van der Meyde en hij heeft de gehele wedstrijd naast Tim Krul gezeten die hem af en toe wat uitlegde over het veldspel. Na afloop heeft zoonlief handtekeningen kunnen verzamelen van de spelers en de nodige foto's mogen nemen, wat een belevenis voor hem. Daar geniet ik als vader uiteraard volop van en maakt het voetbal nog leuker zo
De wedstrijd zelf was geen toppertje maar er waren genoeg lichtpuntjes zoals Matthijs de Ligt die het zeker de moeite waard maakte. Heb ook genoten van de fans van Panathinaikos, die bleven bijna de gehele 90 minuten gaan met zingen en spingen, het uitvak overstemde de F-Side compleet. Er was zelfs sprake van enige samenzang van beide kanten, dat zorgde voor een leuke sfeer. De voorste rijen van het vak van de businessclub zaten bobo's van Panathinaikos, die waren net zo fanatiek met zingens als het uitvak
Ik was er met mijn zoontje van 8 en die heeft toch echt de avond van zijn leven gehad. Voor aanvang kreeg hij een Ajax muts van Andy van der Meyde en hij heeft de gehele wedstrijd naast Tim Krul gezeten die hem af en toe wat uitlegde over het veldspel. Na afloop heeft zoonlief handtekeningen kunnen verzamelen van de spelers en de nodige foto's mogen nemen, wat een belevenis voor hem. Daar geniet ik als vader uiteraard volop van en maakt het voetbal nog leuker zo
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom iedereen Westermann zo afkraakt deze wedstrijd. Verdedigend speelde hij best sterk, zat er een paar keer goed tussen. Opbouwend is natuurlijk een ander verhaal, al had hij een paar leuke ballen. Beetje stomme fout waar die kans van Panathinaikos uit kwam (bal op de paal), maar verder viel het me niet eens zo tegen.Goron schreef op donderdag 24 november 2016 @ 23:23:
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Ik denk dat het vooral komt door zijn houterige voorkomen, iets wat je bij Ajax niet vaak ziet natuurlijk. Nou niet echt het voorbeeld voor de jeugd bij Ajax, die veel meer techniek hebbenMarvinG schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:00:
[...]
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom iedereen Westermann zo afkraakt deze wedstrijd. Verdedigend speelde hij best sterk, zat er een paar keer goed tussen. Opbouwend is natuurlijk een ander verhaal, al had hij een paar leuke ballen. Beetje stomme fout waar die kans van Panathinaikos uit kwam (bal op de paal), maar verder viel het me niet eens zo tegen.
Buiten die ene fout om heb ik hem weinig tot niets verkeerd zien doen gisteravond. Hij was veel aan het sturen en coördineren achterin, precies wat er van hem verwacht wordt met die jonge gastjes om zich heen. Op het laatst heb ik hem zelfs nog zien slalommen en acties maken, gekkenhuis, het publiek veerde opMarvinG schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:00:
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom iedereen Westermann zo afkraakt deze wedstrijd. Verdedigend speelde hij best sterk, zat er een paar keer goed tussen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat soort acties deed hij bij een wedstrijd van Jong Ajax ook, hij kan het dus wel. 
Als je eenmaal een voorsprong hebt en de druk er af is...
Als je eenmaal een voorsprong hebt en de druk er af is...
Als Fener en Man utd al zeker waren van overwintering, dan was er weinig hulp meer nodig voor Feyenoord....JST94 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:40:
Echt? Dat wist ik niet.toolkist schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:00:
[...]
Als Fener en Man utd al zeker waren van overwintering, dan was er weinig hulp meer nodig voor Feyenoord....
haha jij staat er wel heel positief in! Ik denk persoonlijk dat PSV nog het meeste kans maakt. Ik gok op 2 clubs door. Voor AZ en Feyenoord gaat het heel erg lastig worden. Beiden toch een beetje laten liggen tegen de "kleinere" ploegen in de poule.martinusz schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:45:
[...]
Oh oke dan had ik dat even verkeerd begrepen
Kortom volle bak aanvallen en met 3-0 winnen
Az wellicht nog stunten tegen Zenit die al geplaatst zijn (Misschien kan Dick daar dan een praatje mee maken), zou toch weer eens mooi zijn 3 NL clubs rondje verder in Europa.
PSV vrees ik klein beetje voor, maar laten we positief zijn, vooruit 4 clubs in de EL
Volgens Aad Afkoopsom de Mos waren de beste spelers van Zenit vorig jaar op vakantie toen ze door waren. Misschien kan dat de redding van Az zijn.
Maar het wordt ook moeilijk voor Feyenoord en ook Psv, onderschat dat Rostov niet en overschat Psv nu niet.
Grote kans dat alleen Ajax doorkomt.
Psv en az konden er mi weinig aan doen gezien de tegenstanders.
Feyenoord wel, die hadden moeten winnen van Zorja.
Maar het wordt ook moeilijk voor Feyenoord en ook Psv, onderschat dat Rostov niet en overschat Psv nu niet.
[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 25-11-2016 10:11 ]
Is weer eens wat andersKingKoning schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:02:
[...]
haha jij staat er wel heel positief in! Ik denk persoonlijk dat PSV nog het meeste kans maakt. Ik gok op 2 clubs door. Voor AZ en Feyenoord gaat het heel erg lastig worden. Beiden toch een beetje laten liggen tegen de "kleinere" ploegen in de poule.
De realiteit zal wel zijn dat AZ een flink pak slaag krijgt, Feyenoord misschien wel wint, maar met te weinig doelpunten en dat PSV gelijk speelt en dus alleen Ajax door is

Feyenoord hoeft niet persee met 2-0 te winnen. Als Zorya wint is een 1-0 ook genoeg. Wordt in ieder geval enorm spannend..
Ik vind de vergelijking die altijd wordt gemaakt tussen poules en clubs nogal vreemd. Op basis van de poules (vooraf) zou ik hebben gezegd dat de volgende ploegen in Europa League zouden overwinteren en dat Feyenoord nu al uitgeschakeld zou zijn, en Fenerbahce en ManU geplaatst zouden zijn:martinusz schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:09:
[...]
Is weer eens wat anders
De realiteit zal wel zijn dat AZ een flink pak slaag krijgt, Feyenoord misschien wel wint, maar met te weinig doelpunten en dat PSV gelijk speelt en dus alleen Ajax door is
- PSV
- AJAX
- AZ
Wat dat aangaat is het al "winst" dat Feyenoord nog de mogelijkheid heeft om zich te plaatsen. Van Feyenoord zou je vooraf verwachten dat ze 0 punten pakten tegen ManU en Fener, maar dat ze wel winnen van Zurya. Dat ze daar niet van hebben gewonnen, was een tegenvaller, maar gezien ManU en Fener ook al punten hebben gemorst (achteraf bekeken) niet zo heel gek.
Ik zie overigens Feyenoord niet met 2 punten verschil winnen in de laatste wedstrijd, maar wie weet wat er allemaal gaat gebeuren.
Wanneer Feyenoord de basisspelers compleet en fit heeft dan is thuis in een kolkende Kuip veel mogelijk. Feyenoord is een ploeg die met hun werklust en thuispubliek achter zich kan pieken. Ze zijn bij voorbaat niet kansloos.jbdeiman schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:22:
Ik zie overigens Feyenoord niet met 2 punten verschil winnen in de laatste wedstrijd, maar wie weet wat er allemaal gaat gebeuren.
Laten we het in vredesnaam hopen. Alleen Ajax door zou echt armoede zijn. In een vrieskoude kolkende Kuip kan ieder team ten onder gaan. Ook Fener.Han schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:33:
[...]
Wanneer Feyenoord de basisspelers compleet en fit heeft dan is thuis in een kolkende Kuip veel mogelijk. Feyenoord is een ploeg die met hun werklust en thuispubliek achter zich kan pieken. Ze zijn bij voorbaat niet kansloos.
Met name PSV heeft het toch echt zelf laten liggen, twee strafschoppen benutten en het stond er heel anders voor.Harribo schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:09:
Volgens Aad Afkoopsom de Mos waren de beste spelers van Zenit vorig jaar op vakantie toen ze door waren. Misschien kan dat de redding van Az zijn.
[ Voor 27% gewijzigd door ephymerous op 25-11-2016 10:42 ]
XXXVI
Achteraf gezien heeft Feyenoord het ook wel weggegeven hoor. Je had gewoon gewonnen van Zorya als je die rode kaart niet had gekregen.
Niet dat het heel veel scheelt. Dan zou je nu alsnog 3e staan (samen met United) en had je ook gewoon moeten winnen van Fener (Ik ga er van uit dat Zorya verliest van United).
Kans dat je doorgaat in een poule met Fener en United is gewoon enorm klein. Geen schande als Feyenoord niet overwintert vind ik.
Niet dat het heel veel scheelt. Dan zou je nu alsnog 3e staan (samen met United) en had je ook gewoon moeten winnen van Fener (Ik ga er van uit dat Zorya verliest van United).
Kans dat je doorgaat in een poule met Fener en United is gewoon enorm klein. Geen schande als Feyenoord niet overwintert vind ik.
Mwoh... laten we nou niet net doen als of het de CL is. Er lagen genoeg kansen en je kan gewoon met een fitte selectie winnen van ploegen als Fenerbahçe en een Manchester United in huidige vorm. Echter werd gisteren wederom duidelijk dat een Feyenoord zonder El Ahmadi stukken minder is. Wanneer El Ahmadi er bij is over twee weken dan zie ik echt wel kansen om van Fenerbahçe te winnen, zo'n topploeg is dat niet.JST94 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:02:
Speelronde 14
25.11. 20:00 G.A. Eagle vs Willem II
26.11. 18:30 Vitesse vs Excelsior
26.11. 19:45 PSV vs ADO
26.11. 19:45 Zwolle vs Groningen
26.11. 20:45 NEC vs Twente
27.11. 12:30 Sparta vs Roda
27.11. 14:30 AZ vs Heracles
27.11. 14:30 Heerenveen vs Ajax
27.11. 16:45 Utrecht vs Feyenoord
25.11. 20:00 G.A. Eagle vs Willem II
26.11. 18:30 Vitesse vs Excelsior
26.11. 19:45 PSV vs ADO
26.11. 19:45 Zwolle vs Groningen
26.11. 20:45 NEC vs Twente
27.11. 12:30 Sparta vs Roda
27.11. 14:30 AZ vs Heracles
27.11. 14:30 Heerenveen vs Ajax
27.11. 16:45 Utrecht vs Feyenoord
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Fener en vooral United hebben gewoon veel meer te besteden. Vooral United is gewoon aan hun financiele mogelijkheden gewoon verplicht om door te gaan. Dan houd je de strijd tussen Feyenoord en Fener over. Dat kan je verliezen.
Feyenoord was beter dan Zorya en had kunnen winnen, maar zo'n fout van de scheidsrechter doe je weinig aan. Je kan ook zeggen dat het knap is dat je als je meer dan een helft met 10 man speelt je nog een gelijkspel haalt. Feyenoord is ook flink aangeslagen geweest in Europese wedstrijden.JST94 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:02:
Achteraf gezien heeft Feyenoord het ook wel weggegeven hoor. Je had gewoon gewonnen van Zorya als je die rode kaart niet had gekregen.
Vooraf zou iedereen tevreden zijn geweest als Feyenoord het in de laatste speelronde nog in eigen handen had. Ajax presteert nog iets beter dan verwacht, maar moest vooraf ook gewoon door in deze zwakke poule. AZ heeft het zichzelf te moeilijk gemaakt en PSV is best wel genaaid dat Bayern niet zn sportieve plicht doet.
Kongolo en Botteghin ontbraken ook, met El Ahmadi ook afwezig lever je dan wel erg veel in. Op volle kracht kan Feyenoord stunten is gebleken, maar MU heeft gewoon 10 keer zoveel te besteden en dus verlies je meestal zeker als je het geluk niet aan je zijde hebt.Han schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:18:
Mwoh... laten we nou niet net doen als of het de CL is. Er lagen genoeg kansen en je kan gewoon met een fitte selectie winnen van ploegen als Fenerbahçe en een Manchester United in huidige vorm. Echter werd gisteren wederom duidelijk dat een Feyenoord zonder El Ahmadi stukken minder is. Wanneer El Ahmadi er bij is over twee weken dan zie ik echt wel kansen om van Fenerbahçe te winnen, zo'n topploeg is dat niet.
[ Voor 24% gewijzigd door ph4ge op 25-11-2016 11:34 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Weer opweg naar huis, maar wat een toffe ervaring om even afgedroogd te worden door United. Genoten van beide teams en de sfeer in het stadion. Vriendelijke United fans om ons heen waar mee prima te praten viel. Ook nog wat Feyenoorders achter ons. Helaas in Nederland niet mogelijk zonder dat ze je in gracht gooien 
Stadion is echt nog mooier dan ik dacht. Helaas was het spel van Feyenoord bij lange na niet goed genoeg. Het missen van El Ahmadi en Botteghin maakten het bijna onmogelijk om een punt te pakken. Met een grote glimlach het stadion verlaten.
Stadion is echt nog mooier dan ik dacht. Helaas was het spel van Feyenoord bij lange na niet goed genoeg. Het missen van El Ahmadi en Botteghin maakten het bijna onmogelijk om een punt te pakken. Met een grote glimlach het stadion verlaten.
Fener is geen wereldploeg. MU misschien wel, maar die zijn al tijden niet echt in goeden doen.
Nou is de uitslag van gisteren wat groots maar dat komt ook deels door de spelers die Feyenoord mist.
Maar die ploegen zijn zeker geen excuus om niet te kunnen overwinteren.
Nou is de uitslag van gisteren wat groots maar dat komt ook deels door de spelers die Feyenoord mist.
Hier wil ik toch nog wel op ingaan, want iedereen zei B-Elftal en sportieve plicht niet gedaan, maar kijk even naar de opstelling van Bayern:ph4ge schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:22:
[...]
PSV is best wel genaaid dat Bayern niet zn sportieve plicht doet.
Ulreich - Juan Bernat, Badstuber, Boateng, Rafinha- Lahm - Thiago - Renato Sanches - Douglas Costa, Ribery - Lewandowski
Ik vind B-Elftal wel meevallen mijn inziens, Neuer was er niet bij vanwege blessure.
In de samenvatting zag je gewoon dat ze moeite hadden met Rostov die ook vooral hard de duels ingingen, mijn inziens is Bayern gewoon afgetroefd in Rusland.
Maar goed Rostov uit is ook anders, hopen dat ze gewoon winnen.
Verwacht misschien te veel van de Nederlandse clubs?dutchgio schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:24:
Fener is geen wereldploeg. MU misschien wel, maar die zijn al tijden niet echt in goeden doen.
van te voren verwacht je op papier niet dat Feyenoord doorgaat. Maar als je vervolgens thuis wint van United, dan veranderd de wereld wel een beetje.
Dat je het dan weggeeft door niet van Zorya te winnen is gewoon erg jammer. Blijft toch het gevoel over dat er meer in had gezeten, ondanks dat zowel United als Fener gewoon beter zijn op papier.
Dat je het dan weggeeft door niet van Zorya te winnen is gewoon erg jammer. Blijft toch het gevoel over dat er meer in had gezeten, ondanks dat zowel United als Fener gewoon beter zijn op papier.
Jong Ajax wint ook gewoon van Panathinaikos hoor, dus zo slecht is het nog niet gesteld met het Nederlandse voetbal.JST94 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:44:
[...]
Verwacht misschien te veel van de Nederlandse clubs?
Nouja, stel je won uit bij Zorya, dan stond je nu gelijk met Manchester United en 1 punt achter op Fenerbache. Zat je in dezelfde situatie: Je moet thuis winnen van Fener.
Precies! En inderdaad, zat in het stadion gisteren en die leuke acties werden wel gewaardeerd haha. Natuurlijk ook omdat men dit totaal niet van hem verwacht.Han schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:12:
[...]
Buiten die ene fout om heb ik hem weinig tot niets verkeerd zien doen gisteravond. Hij was veel aan het sturen en coördineren achterin, precies wat er van hem verwacht wordt met die jonge gastjes om zich heen. Op het laatst heb ik hem zelfs nog zien slalommen en acties maken, gekkenhuis, het publiek veerde op
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Btw dikke complimenten van de Engelse politie over het Legioen. Fantastische sfeer. Geen noemenswaardige incidenten. Reclame voor het legioen en de club Feyenoord. Ook in het stadion niets dan lof.
Het haatvod bericht daar 0,0 over...... dat stewardess bericht staat er nog steeds. Vrij ver bovenaan zelfs.
Als er ooit nog eens een ruit sneuvelt zal dat wel in chocoladeletters op de voorpagina staan.
Het haatvod bericht daar 0,0 over...... dat stewardess bericht staat er nog steeds. Vrij ver bovenaan zelfs.
Als er ooit nog eens een ruit sneuvelt zal dat wel in chocoladeletters op de voorpagina staan.
[ Voor 13% gewijzigd door LZ86 op 25-11-2016 12:16 ]
Ben het met je eens dat de Telegraaf een sensatiekrant is, en dat ze altijd de randen opzoeken. Dit geld overigens net zo goed voor het AD.
Maar los daar van zou het niet zo moeten zijn dat een groep mensen die zich gewoon normaal gedraagd nieuws is.
Goede sfeer en geen incidenten hoort normaal te zijn, is mijn punt. Als we daar nieuws van gaan maken is het pas echt goed mis.
Maar los daar van zou het niet zo moeten zijn dat een groep mensen die zich gewoon normaal gedraagd nieuws is.
Goede sfeer en geen incidenten hoort normaal te zijn, is mijn punt. Als we daar nieuws van gaan maken is het pas echt goed mis.
Ben ik met je eens, maar de haatcampagne die opgezet was mag wel ontkracht worden nu het allemaal prima is gegaan. Das ook wel zo eerlijk. Die "krant" gaat er bij voorbaat al van uit dat er een soort Blitzkrieg op manchester zou neerdalen. En aangezien het doelpubliek van dat vod dat allemaal voor waar aanneemt....
http://www.telegraaf.nl/t...fans_in_Manchester__.htmlLeon Zwiers schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:15:
Het haatvod bericht daar 0,0 over.....
Overigens de gekheid van de wereld van nu, dat we complimenten moeten gaan geven wanneer fans zich gedragen. Het zou de normaalste zaak van de wereld moeten zijn, iets wat we gewoon zouden moeten vinden en dus geen aandacht zou behoeven, laat staan overdreven complimenten. Beetje de wereld op z'n kop.
Na Rome ook niet heel ondenkbaar.
Dat het dan nu op een enkel incident na meevalt is inderdaad goed, dat je er vol lof over moet praten zegt eigenlijk al genoeg. Het zou normaal moeten zijn, en dat is het dus blijkbaar niet.
Dat het dan nu op een enkel incident na meevalt is inderdaad goed, dat je er vol lof over moet praten zegt eigenlijk al genoeg. Het zou normaal moeten zijn, en dat is het dus blijkbaar niet.
http://www.ad.nl/dossier-...-met-manchester~a18de7c7/Leon Zwiers schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:22:
Die "krant" gaat er bij voorbaat al van uit dat er een soort Blitzkrieg op manchester zou neerdalen. En aangezien het doelpubliek van dat vod dat allemaal voor waar aanneemt....
Voor het AD geldt het zelfde, getuige de foto wat zij boven het artikel plaatsen. Over stigmatiseren gesproken
Altijd al geroepen dat het mes aan twee kanten sneed in Rome, toch genoeg mensen zien roepen dat het altijd aan de Feyenoorders ligt. Toch raar dat er in Manchester dan helemaal niks gebeurd.
Wat een juiste aanpak wel niet kan doen ..
Wanneer er verwacht wordt dat het een 'chaos' wordt, en het wordt vervolgens een geweldig uitje vind ik dat wel een compliment waard. Al moet het niet overdreven worden, nu zaak om zo door te gaan.
Waarom zou je geen compliment mogen geven? Wanneer een drugsverslaafde 1 jaar clean is complimenteer je hem toch ook vanwege zijn goede gedrag?Han schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:24:
[...]
Overigens de gekheid van de wereld van nu, dat we complimenten moeten gaan geven wanneer fans zich gedragen. Het zou de normaalste zaak van de wereld moeten zijn, iets wat we gewoon zouden moeten vinden en dus geen aandacht zou behoeven, laat staan overdreven complimenten. Beetje de wereld op z'n kop.
[ Voor 71% gewijzigd door JST94 op 25-11-2016 12:43 ]
Omdat het heel normaal is. Je moet je toch gewoon gedragen. Ik zie zelfs dikke loftuitingen over de supporters. Ik zie dit nu op internet gepost worden als voorbeeld daarvan:
https://twitter.com/AndyMitten/status/801923528132067330
Alsof dat speciaal is:
YouTube: PSV fans singing the Touré song at Old Trafford after the game | EPI...
Laten we gewoon met z'n allen normaal doen. En gedrag als dit (normaal je club supporten) niet opeens de hemel in prijzen.
https://twitter.com/AndyMitten/status/801923528132067330
Alsof dat speciaal is:
YouTube: PSV fans singing the Touré song at Old Trafford after the game | EPI...
Laten we gewoon met z'n allen normaal doen. En gedrag als dit (normaal je club supporten) niet opeens de hemel in prijzen.
Ik blijf het idioterie vinden... bij geen enkele andere sport is het nodig om dergelijke maatregelen te nemen, gaan zaken gewoon goed zonder te moeten temperen, waarschuwen en maatregelen te treffen, laat staan te moeten complimenteren wanneer men zich heeft gedragen zoals dat mag worden verwacht in een beschaafde samenleving. Helaas ontbreekt het nog steeds aan wettelijke daadkracht om het ondertallig tuig fatsoenlijk aan te pakken en dergelijke misdragingen voorgoed de kop in te drukken.JST94 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:39:
Altijd al geroepen dat het mes aan twee kanten sneed in Rome, toch genoeg mensen zien roepen dat het altijd aan de Feyenoorders ligt. Toch raar dat er in Manchester dan helemaal niks gebeurd.Wat een juiste aanpak wel niet kan doen ..
Waarom zou je geen compliment mogen geven? Wanneer een drugsverslaafde 1 jaar clean is complimenteer je hem toch ook vanwege zijn goede gedrag?Wanneer er verwacht wordt dat het een 'chaos' wordt, en het wordt vervolgens een geweldig uitje vind ik dat wel een compliment waard. Al moet het niet overdreven worden, nu zaak om zo door te gaan.
Konden we in Nederland maar naast een burka-verbod ook een capuchon-verbod invoeren. Als je je wilt misdragen, doe het dan als een vent, met je harses in beeld zodat je ook de consequenties gaat dragen. Ik verbaas mij keer op keer aan gasten die willens en wetens die capuchons over hun hoofd trekken op het moment dat ze naar een voetbalwedstrijd gaan. Lekker anoniem rotzooi trappen zonder geen ene fuck om het voetbal te geven, dat is voor die groep blijkbaar bijzaak, anders schijt je niet in je eigen nest.
Maar Feyenoorders die nu op eens calimero-gedrag gaan vertonen omdat ze te weinig complimenten krijgen is in mijn ogen erg zielig. Net als nu wijzen naar de media op het veroordelend gedrag vooraf nadat het nu goed is gegaan. Je kan je beter afvragen waarom het gebeurt... dan kaatst die bal namelijk vrij snel weer terug richting de zogenaamde 'fans' van die zelfde club. De oorzaak van de stigmatisering ligt bij hun eigen gedrag.
[ Voor 11% gewijzigd door Han op 25-11-2016 13:03 ]
Wat een onzin discussie, als je verslag doet van een gebeurtenis hoor je ook gewoon de goede kanten belichten. De thuisblijvers willen gewoon weten hoe het was. Daar lees je toch het nieuws voor? Waarom is alleen negativiteit nieuwswaardig? Bovendien gebeurt het niet vaak dat 6000+ man naar een buitenlandse uitwedstrijd van een club reizen en zo'n sfeer is ook niet de norm voor elke wedstrijd. Ook was er vooraf volop negatieve aandacht over wat er allemaal mis kon gaan en in het verleden gebeurd is.
Positieve feedback is ook gewoon veel effectiever dan negatieve feedback. Een goede baas zegt het ook tegen zn werknemers als ze goed bezig zijn, een baas die je alleen hoort als iemand wat verkeerd doet maakt zich niet geliefd.
Nee hoor, helemaal prima als de Engelse autoriteiten even laten weten dat ze blij zijn met de manier waarop het verlopen is. Er zijn genoeg mensen die door alle negatieve verhalen zelden naar het voetbal of naar uitwedstrijden gaan. Wellicht betekent het dat de maatregelen werken, dat de organisatie beter geworden is of de cultuur aan het veranderen is, dat is nieuwswaardig, en als het een positief incident is is het ook nieuwswaardig. Als club kom je ook nooit van een negatief imago af als je alleen maar negatief nieuws mag brengen in de media. Je krijgt een heel scheef beeld als je alleen maar negatief nieuws leest.
Positieve feedback is ook gewoon veel effectiever dan negatieve feedback. Een goede baas zegt het ook tegen zn werknemers als ze goed bezig zijn, een baas die je alleen hoort als iemand wat verkeerd doet maakt zich niet geliefd.
Nee hoor, helemaal prima als de Engelse autoriteiten even laten weten dat ze blij zijn met de manier waarop het verlopen is. Er zijn genoeg mensen die door alle negatieve verhalen zelden naar het voetbal of naar uitwedstrijden gaan. Wellicht betekent het dat de maatregelen werken, dat de organisatie beter geworden is of de cultuur aan het veranderen is, dat is nieuwswaardig, en als het een positief incident is is het ook nieuwswaardig. Als club kom je ook nooit van een negatief imago af als je alleen maar negatief nieuws mag brengen in de media. Je krijgt een heel scheef beeld als je alleen maar negatief nieuws leest.
[ Voor 22% gewijzigd door ph4ge op 25-11-2016 13:16 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Welke andere sport trekt zo ontzettend veel supporters? Verder is het niet meer dan logisch dat er maatregelen getroffen worden. Het is toch niet zo gek dat als je 6000+ man ontvangt je het een en ander probeert te regelen om het bezoek in goede banen te leiden? Feyenoord en Manchester hebben intensief samengewerkt en daardoor is er geen gezeik gekomen en hebben de supporters een paar geweldige dagen gehad.Han schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:00:
[...]
Ik blijf het idioterie vinden... bij geen enkele andere sport is het nodig om dergelijke maatregelen te nemen, gaan zaken gewoon goed zonder te moeten temperen, waarschuwen en maatregelen te treffen, laat staan te moeten complimenteren wanneer men zich heeft gedragen zoals dat mag worden verwacht in een beschaafde samenleving. Helaas ontbreekt het nog steeds aan wettelijke daadkracht om het ondertallig tuig fatsoenlijk aan te pakken en dergelijke misdragingen voorgoed de kop in te drukken.
Je kan trouwens wel zien wat er gebeurde in Rome zónder samenwerking. Want Feyenoord gaf destijds al aan dat de communicatie met de Italiaanse autoriteiten niet soepel verliep. Zo was er geen verzamelplek, onduidelijkheid over hoe men naar het stadion moest, werden plots alle kroegen dichtgegooid wanneer de supporters vervolgens maar zelf een plek kiezen waardoor ze zelf maar ergens bier moesten vinden.
Dit keer was er een verzamelplek geregeld, inclusief voorziening van drinken e.d. Ook werd er een looproute naar Old Trafford georganiseerd. Politie stelde zich vriendelijk op, ze waren heel duidelijk en simpel: Jullie doen niks, wij doen niks. Jullie schoppen stennis, haal ik mn vrienden erbij. Gevolg: Je ziet dat er vervolgens geen noemenswaardige dingen gebeuren.
Vanuit een 'perfecte' wereld kan je wellicht denken: maatregelen zijn niet nodig, supporters moeten maar normaal doen. Deels mee eens, maar als je door maatregelen te nemen het bezoek kan 'versoepelen' voor jezelf én voor de supporters. Waarom zou je dit dan niet faciliteren?
Hier wel mee eens. Als je gewoon gezellig naar een uitwedstrijd gaat, sfeer maakt door te zingen en wat bier drinkt is er geen enkele reden om een capuchon (met zonnebril en sjaal voor je gezicht) te dragen.Han schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:00:
[...]Konden we in Nederland maar naast een burka-verbod ook een capuchon-verbod invoeren. Als je je wilt misdragen, doe het dan als een vent, met je harses in beeld zodat je ook de consequenties gaat dragen. Ik verbaas mij keer op keer aan gasten die willens en wetens die capuchons over hun hoofd trekken op het moment dat ze naar een voetbalwedstrijd gaan. Lekker anoniem rotzooi trappen zonder geen ene fuck om het voetbal te geven, dat is voor die groep blijkbaar bijzaak, anders schijt je niet in je eigen nest.
Hier weer niet mee eens. Wanneer je continue veroordeeld wordt door de media en continue maar het halve verhaal plaatsen vind ik het ook gewoon niet meer dan terecht dat ze iets plaatsen wanneer het goed gaat. Club vroeg eerst ook aan de supporters zich te gedragen, supporters gedragen zich. Dus vind ik ook dat een compliment vanuit de club niet meer dan terecht is.Han schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:00:
[...]
Maar Feyenoorders die nu op eens calimero-gedrag gaan vertonen omdat ze te weinig complimenten krijgen is in mijn ogen erg zielig. Net als nu wijzen naar de media op het veroordelend gedrag vooraf nadat het nu goed is gegaan. Je kan je beter afvragen waarom het gebeurt... dan kaatst die bal namelijk vrij snel weer terug richting de zogenaamde 'fans' van die zelfde club. De oorzaak van de stigmatisering ligt bij hun eigen gedrag.
De drie grote sporten in Amerikan (American Football, basketbal en honkbal). En daar is amper gezeik, en zeker niet in de vorm van "hooligans". En het is nou ook weer niet zo dat in Amerika geen "tokkies" wonen...JST94 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:52:
[...]
Welke andere sport trekt zo ontzettend veel supporters? Verder is het niet meer dan logisch dat er maatregelen getroffen worden.
Vorig jaar bij een wedstrijd van de NY knicks geweest, nota bene tegen Boston Celtics (redelijk vlakbij, een soort "derby" dus).
Die wedstrijd was op vrijdagavond, er werd gewoon alcohol geschonken, Celtics publiek zat gewoon verspreid in het stadion tussen de NY knicks supporters. Knicks verloren kei-hard, niets in te brengen.
Geen spreekkoor te horen. Alleen maar positieve aanmoediging, richting het eigen team.
Wedstrijd afgelopen, zo rond 10 uur 's avonds, stadion stroomt leeg de stad in. Amper politie rondom het stadion, en dat terwijl dat stadion midden in de stad staat. Niet op een gaar industrieterrein zoals we hier tegenwoordig gewen zijn. Geen rellen of helemaal niets gezien.
Dit was echt een verademing en eye-opener voor mij. Dit is hoe sport beleeft hoort te worden.
Het heeft alles te maken met wederzijds respect, en dat is volledig verdwenen in het voetbal.
Te beginnen op het veld, en dat sijpelt door bij supporters en ook richting kinderen die dat zien gebeuren op een voetbalveld.
Als de profs geen respect hebben voor een tegenstander en een scheidsrechter, dan hebben fans en kinderen die hen als voorbeeld hebben dat ook niet.
[ Voor 12% gewijzigd door KingKoning op 25-11-2016 14:27 ]
We hebben het altijd over Ronaldo, maar iemand donderdag dat korte interviewtje van Marcel Mayer gezien met Ibra? Ondanks dat het een geweldige voetballer is met een geweldige staat van dienst, praat ie alsof ie onze lieve Heer is. Ik dit en ik dat en ik ben de grootste en ik wil dit achterlaten en ik haat Feyenoord en Ajax is m'n grote liefde (maar wel een tussenstation) en dat soort teksten. Weet niet meer precies wat ie zei, maar op zo'n manier praat ie.

[ Voor 6% gewijzigd door chim0 op 26-11-2016 05:12 ]
Met het grote verschil dat god niet bestaat en Zlatan wel
Hoe ie over zichzelf past natuurlijk helemaal bij het "typetje" Zlatan: alles nét over het randje. Dat ie daarbij een tikkeltje narcistisch is, ach, dat is 'm vergeven. Feit is wel dat ie één van de beste voetballers ter wereld is en dingen laat zien die niemand anders hem nadoet.
Kijk eens een serieus interview met hem en je ziet dat ie buiten het stadion gewoon een hele normale jongen is.
Kijk eens een serieus interview met hem en je ziet dat ie buiten het stadion gewoon een hele normale jongen is.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Weet ik, maar hij praat alsof ie een compleet voetbaltijdperk nalaat als ie stop. Beetje overdreven, er zullen vast wel meer Zlatantjes komen na hem.dvdkiwi schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 05:54:
Met het grote verschil dat god niet bestaat en Zlatan welHoe ie over zichzelf past natuurlijk helemaal bij het "typetje" Zlatan: alles nét over het randje. Dat ie daarbij een tikkeltje narcistisch is, ach, dat is 'm vergeven. Feit is wel dat ie één van de beste voetballers ter wereld is en dingen laat zien die niemand anders hem nadoet.
Verwijderd
Dat laat hij ook na, zeker in Zweden!chim0 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 06:24:
[...]
Weet ik, maar hij praat alsof ie een compleet voetbaltijdperk nalaat als ie stop. Beetje overdreven, er zullen vast wel meer Zlatantjes komen na hem.
En er komen ook meer Messi's en Ronaldo's (zonder verkleinwoord te gebruiken), je punt?
Hij heeft gewoon een typetje, dat is al jaren bekend. Dat je daar nog wakker van ligt. Je vindt het leuk of je vindt het verschrikkelijk, dat geldt voor vele topvoetballers.
Voor een immigranten straatjoch is hij zeer likable.
Het is die valse Balkan trots is wat het is en ik kan het weten want ik kom er vandaan (alleen praat ik niet zo). Djokovic praat net zo. Uitzonderlijke mensen zouden uitzonderlijk moeten praten, maar niet zo. Ben fan van de voetballer Zlatan, maar absoluut niet van de persoon.Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 07:10:
[...]
Dat laat hij ook na, zeker in Zweden!
En er komen ook meer Messi's en Ronaldo's (zonder verkleinwoord te gebruiken), je punt?
Hij heeft gewoon een typetje, dat is al jaren bekend. Dat je daar nog wakker van ligt. Je vindt het leuk of je vindt het verschrikkelijk, dat geldt voor vele topvoetballers.
Voor een immigranten straatjoch is hij zeer likable.
Penalty er in. Luuk die scoort. Wat nog meer? Narsingh valt in en scoort er twee?
Leuke sfeer in het stadion
En dat is 3. Lekkere goal hoor. Wie anders dan Luuk de Jong.
Leuke sfeer in het stadion
En dat is 3. Lekkere goal hoor. Wie anders dan Luuk de Jong.
[ Voor 22% gewijzigd door Fleximex op 26-11-2016 20:58 ]
Zei net nog tegen een collega dat het Philips Stadion ook niet het meest sfeervolle is; de eerste helft was het maar stil. Nu na de 2-0 en 3-0 klinkt er wat meer rumoer vanaf de tribunes.
Wedstrijd is wel gespeeld, PSV kan zich al rustig gaan voorbereiden op het relaxt afwachten wat Feyenoord en Ajax gaan doen morgen. Dat wordt trouwens 3-2 voor Utrecht en en 1-3 voor Ajax
Wedstrijd is wel gespeeld, PSV kan zich al rustig gaan voorbereiden op het relaxt afwachten wat Feyenoord en Ajax gaan doen morgen. Dat wordt trouwens 3-2 voor Utrecht en en 1-3 voor Ajax
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zo vanzelfsprekend is het niet meer de afgelopen weken.Fleximex schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 20:54:
Wie anders dan Luuk de Jong.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Maar hij scoorde daarvoor 1 keer dus dan ineens wel weer.
Zo. Vandaag de wat boeiendere dag. Ajax en Feyenoord in actie. Wat is dat toch met PSV op zaterdagavond de laatste weken, erg irritant.
Heb het idee dat die El Azzouzi beter naar een andere club kan uitkijken. Matige speler, komt bij Ajax echt niet meer aan de bak met wat er nu rondloopt
Heb het idee dat die El Azzouzi beter naar een andere club kan uitkijken. Matige speler, komt bij Ajax echt niet meer aan de bak met wat er nu rondloopt
[ Voor 36% gewijzigd door LZ86 op 27-11-2016 13:08 ]
Opvallend bij Ajax, Tete gewoon weer op de bank en Veltman RB.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Dit topic is gesloten.