"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Aubameyang- Pelisic- 2× Aubameyang
Mooie wedstrijd waar hard geknokt is, ook al lijkt eindstand easy. Dembele met veel geluk, had eigelijk 2× geel moeten krijgen.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Sparta ook.martinusz schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:40:
Met deze scheids had Ajax met 6-1 gewonnen afgelopen week
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Blamage dit
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Dit is te triest voor woorden.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Stelletje acteurs en stervende zwanen. Gadverdamme. Onvoorstelbaar dit. Scheids heeft totaal geen idee waar ie mee bezig is.Miki schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:43:
Muahahah heerlijk!
2? Veel meer kadootjes.Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:44:
Scheids bedankt voor de 2 cadeaus zullen ze denken.
...
he he, ff dimmenDeadsy schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:44:
Duitse scheidsrechters, niet te vertrouwen.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 08-03-2017 22:46 ]
Suarez viel ook uit het nietsmartinusz schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:45:
1 makkelijke penalty, die andere 5 toch gewoon verdiend hoor.
Doel daarmee op de diverse onderzoeken in Duitsland richting omgekochte scheidsrechters. Laats stond weer in de krant dat diverse wedstrijden onderzocht worden.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dit ja.. scoretechnisch gezien wel mooi, maar de manier waarop is niet anders dan walgelijk met dat constante vallen.JanW schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:44:
[...]
Stelletje acteurs en stervende zwanen. Gadverdamme. Onvoorstelbaar dit. Scheids heeft totaal geen idee waar ie mee bezig is.

Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2017 22:47 ]
Die bedoelde ik
Het lag helemaal niet aan PSG maar aan de scheidsHupske schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:46:
Benieuwd hoeveel geld de scheids heeft gekregen. Dit is diep diep diep triets.
Dit, je kunt wel gaan zeuren op de arbitrage, maar het is compleet van den zotte om 6 goals tegen te krijgen. Al helemaal indien je de vorige wedstrijd nog 4-0 kon winnen. Blamage van PSG.dutchgio schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:46:
Kansloos PSG, om het zo weg te geven.
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Dus je vond dat de scheids goed heeft gefloten?Miki schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:47:
[...]
Het lag helemaal niet aan PSG maar aan de scheids
Voetbal is emotie, maar gebruik iets beschaafdere bewoordingen graag
[ Voor 36% gewijzigd door defiant op 08-03-2017 23:30 ]
Dat is geheel niet relevant met 4-0 voorsprong en ook nog eens een uit doelpunt. Dit is volledig op het conto van PSG te schrijvenDeadsy schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:48:
[...]
Dus je vond dat de scheids goed heeft gefloten?
Mijn god, kan het nog overduidelijker zijn? Natuurlijk wanprestatie van PSG, maar de hoeveelheid arbitrale hulp voor die spanjaarden is echt shocking
In het geheel niet relevant? Dus het heeft nul invloed gehad dat de scheids de schwalbes liet gebeuren etc?Miki schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:49:
[...]
Dat is geheel niet relevant met 4-0 voorsprong en ook nog eens een uit doelpunt. Dit is volledig op het conto van PSG te schrijven
Ter compensatie van het tegen fluiten in de competitieLeon Zwiers schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:49:
Overduidelijk dat Barca door moest.......
Mijn god, kan het nog overduidelijker zijn? Natuurlijk wanprestatie van PSG, maar de hoeveelheid arbitrale hulp voor die spanjaarden is echt shocking
Partijdig bedoel jesevinc schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:51:
Als je Cavani geel geeft voor het vragen van een kaart en Iniesta niks geeft paar minuten later voor dezelfde actie ben je voor mij 100% onpartijdig als scheidsrechter.
Ondanks de slechte scheids, waarom kan niemand zeggen knap gedaan van Barca? Ze hebben vanaf minuut 1 ervoor gevochten, zelfs bij de tegen goal ervoor blijven gaan, ze hadden ook kunnen opgeven. Makkelijk gegeven penalty of niet, ze zorgen er wel voor dat ze in de gelegenheid kwamen in de 16. Als PSG zijnde had je veel meer vooruit moeten voetballen, had je zo de tweede kunnen maken en was het echt klaar.
[ Voor 40% gewijzigd door Martinusz op 08-03-2017 22:55 ]
Bij de 3-1 moest Barcelona nog 3x scoren. PSG liet bij dat tegendoelpunt al zien dat het prima op de counter nog wel een tweede erin had kunnen prikken. Maar ipv onder de druk uit voetballen zijn ze nog verder gaan inzakken.Deadsy schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:50:
[...]
In het geheel niet relevant? Dus het heeft nul invloed gehad dat de scheids de schwalbes liet gebeuren etc?
Ik twijfel ook heel erg of ik het de volgende keer weer aanzet. Op deze manier is er echt geen zak aan, als je weet dat Barca uiteindelijk toch altijd moet winnenHackus schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:51:
Blij dat ik Barca niet heb gezien dan
Ik kap met dat CL kijken. Je weet toch al wat er van te voren gaat gebeuren
[ Voor 44% gewijzigd door LZ86 op 08-03-2017 22:54 ]
Wat zou Arsene nu denken?
En toen trapte Neymar na... geel, geen roodMiki schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:54:
[...]
Bij de 3-1 moest Barcelona nog 3x scoren. PSG liet bij dat tegendoelpunt al zien dat het prima op de counter nog wel een tweede erin had kunnen prikken. Maar ipv onder de druk uit voetballen zijn ze nog verder gaan inzakken.
Vervolgens schiet Neymar een vrije trap binnen. Prima, maar hey, waarom staat hij daar nog.
Vervolgens laat Suarez zich vallen... iedereen ziet dat, Penalty
En dan 5 minutene extra tijd. Dat is wel heel veel voor een potje wat nauwelijks stil heeft gelegen
Zo kán je simpelweg niet winnen en wordt je murw gebeukt door de arbitrage
[ Voor 7% gewijzigd door Witte op 08-03-2017 22:57 ]
Houdoe
Ik denk dat Arsene eerst bij zichzelf te raden moet gaan. 2x vernederd worden is niet best en laat het nou niet de eerste keer zijn in de CL dat het hem overkomt.gambieter schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:54:
The day that football died (of shame).
Wat zou Arsene nu denken?
je praat dus volledig voorbij aan de penals die de scheids gegeven heeft en de kaarten die hij aan Barca spelers had moeten geven.Miki schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:54:
[...]
Bij de 3-1 moest Barcelona nog 3x scoren. PSG liet bij dat tegendoelpunt al zien dat het prima op de counter nog wel een tweede erin had kunnen prikken. Maar ipv onder de druk uit voetballen zijn ze nog verder gaan inzakken.
Je doet nu net alsof PSG hier geen enkele blaam treft. Met de kansen die PSG heeft gehad liet de ploeg zien dat ze totaal niet de mindere waren. Alleen door het wel te geloven en niet de wedstrijd in het slot te gooien hebben ze zichzelf enorm te kort gedaan.Witte schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:56:
[...]
En toen trapte Neymar na... geel, geen rood
Vervolgens schiet Neymar een vrije trap binnen. Prima, maar hey, waarom staat hij daar nog.
Vervolgens laat Suarez zich vallen... iedereen ziet dat, Penalty
Zo kán je simpelweg niet winnen en wordt je murw gebeukt door de arbitrage
En de 1e penalty was eigenlijk ook onterecht.
Dus resume:
- 2 onterechte penalties voor barcelona
- 1 penalty niet gegeven aan psg
- 1 rode kaart niet gegeven
- 5 min extra tijd
Lekker eerlijk zeg
[ Voor 64% gewijzigd door Witte op 08-03-2017 23:05 ]
Houdoe
Haast niet te zienWitte schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 23:02:
O, ik was er nog een vegeten. Was penalty voor PSG bij 3-1
Arjen gaat het fixen voor jullie!
Zum Wohl!!!
★ What does that mean? ★
Oja, ze winnen zo even van Real natuurlijk. Barcelona wint nu wel weer veel, maar het loopt niet heel soepel, en tegen Real zit die scheids echt niet zo mee.Witte schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 23:08:
Nou, barcelona wint nu met 2 vingers in de neus de cl.
...
Er gaat ook veel te veel geld in om, dat werkt dit in de hand.Leon Zwiers schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 23:10:
Helaas is de schade al gedaan.
Zo komt het voetbal nooit van zijn corrupte aangezicht af.
Houdoe
En Dembele rood, jongens waar zijn jullie nu??
[ Voor 17% gewijzigd door Martinusz op 08-03-2017 23:15 ]
Ook te begrijpen. Dortmund is een grotere club. Duidelijk allemaal toch?martinusz schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 23:14:
Gaan jullie even los op de scheids bij Dortmund nu jongens? Dat was rood voor die Castro, Dortmund wint, dus corruptie
Overigens was die van Dembele niks. Die andere speler hoort geel te krijgen juist.
[ Voor 12% gewijzigd door Hupske op 08-03-2017 23:17 ]

Rare actie ja, maar geen rood vind ik. Ik vond het een mooie wedstrijd in de hitte van de strijd, kan er wel wat gebeuren en het is nu CL, niet voor Duitse beker of Liga.martinusz schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 23:14:
Gaan jullie even los op de scheids bij Dortmund nu jongens? Dat was rood voor die Castro, Dortmund wint, dus corruptie
[ Voor 36% gewijzigd door Hupske op 08-03-2017 23:23 ]
Wel zijn tweede geelHackus schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 23:19:
[...]
Rare actie ja, maar geen rood vind ik. Ik vond het een mooie wedstrijd in de hitte van de strijd, kan er wel wat gebeuren en het is nu CL, niet voor Duitse beker of Liga.
Ah dus in Duitsland mag het wel, maar bij een Duitse scheids niet
Ik bedoel dat er harder gespeeld wordt in CL, en daar hoort anders fluiten bij.martinusz schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 23:24:
[...]
Wel zijn tweede geelhij had er al 1 namelijk.
Ah dus in Duitsland mag het wel, maar bij een Duitse scheids nietjullie zijn niet te volgen hoor. Gelukkig zien we zelfs op CL niveau de dramatische scheidsrechters en niet alleen in NL
Dembele had 2x geel moeten hebben is mijn mening, die had echt geluk, maar is later gestraft
Vergeleken met Nederland? Ik vind het wel meevallen hoe hard er gespeeld wordt. Als ik wedstrijden in Spanje / Engeland zie, gaat het er vaker harder aan toe. Laat staan bij de Copa América.Hackus schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 23:27:
[...]
Ik bedoel dat er harder gespeeld wordt in CL, en daar hoort anders fluiten bij.
Dembele had 2x geel moeten hebben is mijn mening, die had echt geluk, maar is later gestraft
...
Nope, gebeurd elke ronde minimaal één keer: bij de wedstrijd van Barca.Deadsy schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:49:
Toch niet de eerste keer dat een scheids dusdanig veel beslissingen in het voordeel van 1 ploeg neemt in de CL/EL.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Heb de wedstrijd niet gezien, dus kan er dan maar weinig over zeggenmartinusz schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 23:14:
Wedstrijd geluisterd ipv gekeken, maar in de samenvatting was die penalty voor PSG toch overduidelijk?Witte schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 23:02:
O, ik was er nog een vegeten. Was penalty voor PSG bij 3-1
En de 1e penalty was eigenlijk ook onterecht.
Dus resume:
- 2 onterechte penalties voor barcelona
- 1 penalty niet gegeven aan psg
- 1 rode kaart niet gegeven
- 5 min extra tijd
Lekker eerlijk zeg
Vind dat er voor Suarez sowieso voor elke duik, een video ref gebruikt moet worden.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Vind het altijd zo'n zwaktebod dat als een team waardeloos speelt ze het maar aan zichzelf te danken hebben. Ja als de tegenpartij ze daarop afstraft. Als de scheids dat doet mag dat best benoemd worden en bekritiseerd.
Juist doordat PSG verzuimd zijn die foute beslissingen van de scheids bepalend.
Hebben ze toch ook? Je speelt een waanzinnige thuiswedstrijd met zo'n resultaat en dan geef je het zo weg. Dan ligt het toch echt enkel en alleen aan jezelf. En dat er discutabele scheidsrechterlijke beslissingen zijn en fouten, is vreselijk irritant en niet eerlijk maar dat heb je altijd in een wedstrijd maar daar moet je het niet van af laten hangen. Sorry, maar het is toch echt totaal het tegenovergestelde van wat je zegt. Ik snap gewoon niet waarom ze niet net zo speelden als de thuiswedstrijd.Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 06:32:
Vind het altijd zo'n zwaktebod dat als een team waardeloos speelt ze het maar aan zichzelf te danken hebben.
Heb je de Catalaanse vlag al buiten hangen?Jackson6 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 06:49:
Wat een haat op Barca, keihard verdiend, PSG de hele wedstrijd als een middenmoter afgetroefd. Dit is een wedstrijd om nooit te vergeten.
Serieus, hetzelfde kan je zeggen van de heenwedstrijd maar dan andersom. En volgens mij heeft niemand hier haat jegens Barca, maar ik vind het gewoon sneu voor PSG dat je zoiets weggeeft. En als Madrid fan ben ik automatisch voor de tegenpartij, maar haat? Nee. Ben een liefhebber dus geniet net zo goed van spelers van Barca. Die goal van Neymar was geweldig, dat wippertje.
Dit topic is gesloten.