[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 102 Laatste
Acties:
  • 170.227 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YHdNEuv0lbrUKRMluW8T67uB/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5fgPrB9P5wdjrrlEd0IJcwcq/full.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door chim0 op 26-02-2017 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:27:
De club met de meest verschrikkelijke supporters wordt kampioen. Dat is wel spijtig. Niet echt iets om als Nederlander trots op te zijn.
Geen idee of dat echt zo is maar zoiets kun je de club niet aanrekenen wie er ook kampioen word.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:21
Niet reageren, maar een TR aanmaken.

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 26-02-2017 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
aicaramba schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:25:
https://gyazo.com/e1f0e8eaf5114bae20e721bf5685d4f6

Dit is m.. Niet bij de eigenlijke kopbal.

Wanneer de bal tegen zn borst komt is de bal hoger dan dat het het beeld van het systeem laat zien, hier lijkt de bal wel op de juiste hoogte.

Als je goed kijkt naar de herhaling zie je dat het moment dat de bal tijdens de redding tegen de borst van jeroen zoet komt, er ongeveer 3 ballen onder de bal kunnen, qua afstand tot de grond.
De replay van het systeem laat zien dat er maar ongeveer 1 bal onder kan.
oei oei oei dat zou toch wel erg dom zijn zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ephymerous schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:24:
Sjah bijzonder hoe een Leicester kampioen kan worden, op deze manier krijgen we in Nederland ons eigen Leicester verhaal. Botteghin, Toornstra, Jones, niet te bevatten.
Maar wat hebben de concurrenten dan voor speciaals? Bij Ajax Ziyech en Dolberg misschien, maar verder zijn het toch nergens raspaardjes?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:03

OMX2000

By any means necessary...

PWM schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:24:
37 kansen, 2* scoren. Echt, dat moet beter.
Bassie moeten ze snel vervangen!

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:54
Sjah bijzonder hoe een Leicester kampioen kan worden, op deze manier krijgen we in Nederland ons eigen Leicester verhaal. Botteghin, Toornstra, Jones, niet te bevatten.
Hou nu toch eens op met dat afzeiken van Feyenoord. Zo kinderachtig. Feyenoord eindigt al jaren in de top drie. Dat is niet te vergelijken met Leicester.

Feyenoord heeft een oud elftal en wat dat betreft maak ik me als Feyenoorder zorgen over hoe spelers straks te vervangen maar een volwassen elftal als dat van Feyenoord heeft in de CL waarschijnlijk meer te zoeken dan een jong team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:29

Superkiwi

Hoi doei

Erg jammer dit. Jammer dat ze in eigen stadion voordeel van het systeem hebben. Ook in de doellijntechnologie replay zag ik het nog steeds niet, nu in de nabeschouwing nog steeds niet.

Deze voorsprong gaat Feyenoord niet meer weggeven denk ik, ook al zijn er nog 10 wedstrijden te gaan.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:09
Luuk de Jong: "tja hoe betrouwbaar is zo'n systeem" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:43
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:27:
De club met de meest verschrikkelijke supporters wordt kampioen. Dat is wel spijtig. Niet echt iets om als Nederlander trots op te zijn.
Wel een beetje waar ja. Maar naast al die supporters zitten er ook goede tussen, die gun ik het wel! 18 jaar wachten is niet niks. En hun ploeg geeft ze wel waar voor hun geld. Dat tuig heb je wel bij elke ploeg.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Wanneer de bal tegen zn borst komt is de bal hoger dan dat het het beeld van het systeem laat zien, hier lijkt de bal wel op de juiste hoogte.

Als je goed kijkt naar de herhaling zie je dat het moment dat de bal tijdens de redding tegen de borst van jeroen zoet komt, er ongeveer 3 ballen onder de bal kunnen, qua afstand tot de grond.
Eigen doelpunt dus van Zoet?
Leek me al dat het signaal vrij laat was maar dat klopt dan dus wel.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:31

Hupske

AFCA

HAHA. De goal is gemaakt toen Zoet de bal oppakte van de grond en op wilde staan :F

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LZ86
Ja, uitvoerig geteste technologie ten twijfel trekken. Mafklapper 1e klas die de Jong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
dutchgio schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:29:
Het is ook vreemd. We leven in 2017 en dit systeem zegt op 1 camera dat hij zit? Ik zou graag willen weten hoe dit systeem precies werkt. Want het beeld dat wij steeds te zien krijgen, daar zie je de bal niet.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:16

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Laat de trolletjes lekker joh die kunnen het niet hebben en gaan dan lopen foeteren.

Uiteindelijk verdient gewonnen maar onnodig spannend gebleven. Al met al wel een echte wedstrijd.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

dutchgio schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:29:
Daar valt wat voor te zeggen, want zeg eens eerlijk: wie ziet het in die herhaling wél?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Staat uitvoerig beschreven hoor. Hangen tientallen camera's, die van alle mogelijke hoeken beelden maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hupske schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:30:
HAHA. De goal is gemaakt toen Zoet de bal oppakte van de grond en op wilde staan :F
FIFA 17 goal dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online

Wanneer jeroen zoet de bal naar zichzelf toe trekt is de bal wel op dezelfde hoogte als het systeem laat zien.
Zou wel briljant zijn als dit uiteindelijk het doelpunt veroorzaakte

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:54

Grudgie

PSN: Grudgie7

Zouden al die jankerts ook zo reageren als het andersom was? Nee, dan was het voor hun weer een uitstekend systeem dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-10 11:42
:+
Dankjewel. Hopelijk worden we idd kampioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:49
gambieter schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:28:
[...]

Maar wat hebben de concurrenten dan voor speciaals? Bij Ajax Ziyech en Dolberg misschien, maar verder zijn het toch nergens raspaardjes?
Begin van het seizoen verwachte ik het meest van PSV. Op bijna elke positie een betere speler maar blijkbaar geen team.

Ajax valt me alles mee met Viergever, Schone en het gebrek aan een aanval ;)

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Hier het bewijs:

https://streamable.com/kc7ce

balhoogte volgens het systeem
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/149t75.png

bal hoger van de grond:
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/25k0j20.png

Eigenlijk doelpunt:
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/15drihl.png

Edit: De videobeelden erbij

Met andere woorden: het was terecht dat PSV'ers de kopbal goal van feyenoord ten twijfel trokken :P

[ Voor 46% gewijzigd door aicaramba op 26-02-2017 16:38 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

O serieus een eigen goaltje als ik het zo zie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Grudgie schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:31:
Zouden al die jankerts ook zo reageren als het andersom was? Nee, dan was het voor hun weer een uitstekend systeem dat werkt.
Niemand zag die bal over de lijn, nu duidelijk is dat Zoet het eigenlijk na het tumult zelf deed is het wel duidelijk[er].

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:03
carpebios schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:30:
[...]

Het is ook vreemd. We leven in 2017 en dit systeem zegt op 1 camera dat hij zit? Ik zou graag willen weten hoe dit systeem precies werkt. Want het beeld dat wij steeds te zien krijgen, daar zie je de bal niet.
Je ziet nu al een miniscuul randje. Als je nog 5 keer inzoomt, zie je duidelijk dat die bal over de lijn is. Het zijn millimeters, maar oliedomme eigen goal van Zoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:12

Wanneer jeroen zoet de bal naar zichzelf toe trekt is de bal wel op dezelfde hoogte als het systeem laat zien.
Dit.Meen.Je.Niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoet toch, een eigen doelpunt dus. Wel grappig eigenlijk dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De herhaling klopt niet met het moment dan.
Blijkt uiteindelijk Zoet de schliemel te zijn, de bal tegenhouden en dan zelf over de lijn trekken bij het opstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:41
Oef dat moet je toch aanvoelen als keeper. Feyenoord heeft wel mazzel met deze actie zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Dubbelpost

[ Voor 97% gewijzigd door donleone83 op 26-02-2017 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Blijkt inderdaad een eigen doelpunt van Zoet te zijn, nadat hij de bal al klem had.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Grudgie schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:31:
Al die "jankerts" hadden dus wel gelijk: de kopbal was geen doelpunt :+
Of ga je nu vertellen dat jij al lang gezien had dat de schephand van Zoet de goal opleverde? ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb geen beelden gezien, maar het is wel spectaculair dat de technologie de doorslag geeft in zo'n cruciale wedstrijd in de titelstrijd. Dit is goeie reclame om de technologie overal in te voeren. Ik heb in ieder geval nog niet eerder zo'n cruciale beslissing gezien die door de technologie werd genomen, binnen het voetbal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:12
Of het was gewoon een appje van Gijs naar de scheids waardoor zijn horloge trilde :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:38

ST10©DE

Dus.............

Vanavond bij Studio Voetbal: Zo, Feyenoord verslaat PSV met 2-1, hoe denken jullie dat Ajax deze wedstrijd heeft beleefd?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:54

Grudgie

PSN: Grudgie7

dvdkiwi schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:36:
[...]

Al die "jankerts" hadden dus wel gelijk: de kopbal was geen doelpunt :+
Of ga je nu vertellen dat jij al lang gezien had dat de schephand van Zoet de goal opleverde? ;)
Nee. Het gaat mij meer om dat het een doelpunt is. Dat Zoet eigen goal maakte dat maakt mij niet uit. Gaat mij meer om dat de technologie laat zien dat het een goal is. Ongeacht wie hem maakt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
martinusz schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:37:
Of het was gewoon een appje van Gijs naar de scheids waardoor zijn horloge trilde :+
Hahaha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Of de uefa/fifa nou willen of niet, hopelijk volgend jaar in alle nederlandse stadions deze technologie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Moeten we wel de telefoon van Gijs tijdens de wedstrijden afpakken. Anders gaat die steeds Appen in dit soort situaties :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Dan moest die goal wel van Zoet zijn, want op de replay zie je er niks van verder, een bal die over de lijn is?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

P. Mekes schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:38:
Vanavond bij Studio Voetbal: Zo, Feyenoord verslaat PSV met 2-1, hoe denken jullie dat Ajax deze wedstrijd heeft beleefd?
Niet, denk niet dat zij daarmee bezig zijn voor hun eigen wedstrijd... de spelers niet iig.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michielgb schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:36:
Oef dat moet je toch aanvoelen als keeper. Feyenoord heeft wel mazzel met deze actie zeg.
Inderdaad, ik lach me stuk hier.
Aan de andere kant hadden zowel Vilhena (2x?) en Jorgensen de 3-1 moeten maken.
Betwijfel of "we" die ruimte ook hadden gekregen als het nog 1-1 stond, maar toch hadden ze wat mij betreft gewoon beide de 3-1 moeten maken!
Dan nog even over Bilal en Nelom, elke keer als die twee invallen heb ik een hart dat klopt halverwege me nek, wat zijn ze slecht zeg. Leuk dat je op de juiste plaats staat (Bilal) maar net als tegen Ajax toen, afmaken kan hij niet zo goed. Daarna nog een paar lompe balverliezen van zowel Bilal als Nelom.
Wat mij betreft mogen ze allebei snel naar een andere club, want ik vindt de stress die twee wissels geven niet echt tof.

Nu Ajax kijken, hoop stiekem op punt verlies maar acht de kans erg klein tegen Heracles.

Al met al vindt ik toch dat beide teams vrij sportief zijn geweest bij blessures en het uitschieten van de bal, heb het weleens anders gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 15:54
Precies dit. De foto van de nos was duidelijk namelijk geen goal. Nu is het ook duidelijk dat het pas later gebeurde. Doellijn technologie is goed. En ik ben zeker voorstander. Maar is er in mijn ogen juist niet voor dit soort dingen.

Wat niet wil zeggen dat de goal niet terecht is. gewoon een blunder

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:02
Toch typisch dat Feyenoord als enige de beschikking heeft over dat systeem in de eigen Kuip. Dat lijkt mij een voordeel. Dat is niet zaniken over de technologie, maar als je technologie hebt moet je dat i.m.o. wel bij alle clubs hebben.

Ik snap overigens niet dat Bergwijn bij zijn kans Karsdorp er nog voor laat komen. Die moet er gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Of gebruik die technologie bij de 1ste klassers. En voer het daarna in voor iedereen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Sowieso vind ik het bijzonder dat de bal tot de milimeter nauwkeurig over de lijn moet zijn, in mijn ogen is een bal die meer dan 50% over de lijn een doelpunt. Kunnen ze ook prima afstellen met dat systeem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
toolkist schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:39:
Of de uefa/fifa nou willen of niet, hopelijk volgend jaar in alle nederlandse stadions deze technologie.
Zolang clubs spelen op kunstgras vanwege het geld krijg je natuurlijk er al helemaal geen doellijntechnologie binnen.

Misschien wel handig om het in ieder geval gelijk te trekken, of overal wel en als dat niet haalbaar is overal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik vind overigens wel dat alle stadia in Nederland met dit systeem uitgerust moeten worden, Feyenoord heeft nu duidelijk voordeel dat ze het systeem wel hebben. Zonder dit systeem was dit nooit een doelpunt geweest. Dus volgend jaar of alle clubs of geen enkele het systeem.
martinusz schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:44:
Sowieso vind ik het bijzonder dat de bal tot de milimeter nauwkeurig over de lijn moet zijn, in mijn ogen is een bal die meer dan 50% over de lijn een doelpunt. Kunnen ze ook prima afstellen met dat systeem ;)
Omdat de regel zegt 100 over de lijn, niet 99,9%

[ Voor 40% gewijzigd door MeNTaL_TO op 26-02-2017 16:45 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fleximex schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:42:
Toch typisch dat Feyenoord als enige de beschikking heeft over dat systeem in de eigen Kuip. Dat lijkt mij een voordeel. Dat is niet zaniken over de technologie, maar als je technologie hebt moet je dat i.m.o. wel bij alle clubs hebben.

Ik snap overigens niet dat Bergwijn bij zijn kans Karsdorp er nog voor laat komen. Die moet er gewoon in.
Dit werkt beide kanten op he.
Goal had net zo goed een millimeter de andere kant op kunnen vallen en daardoor afgekeurd zou worden..
Voordeel/Nadeel spreek je niet echt over dan in mijn optiek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Toch typisch dat Feyenoord als enige de beschikking heeft over dat systeem in de eigen Kuip.
Dat is niet "typisch". De technologie was er eerst in de Arena.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mijn inziens competitievervalsing. Je weet dat de thuisploeg over het algemeen meer kansen creëert, dus zo'n technologie helpt dus daar alleen maar weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
D-e-n schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:44:
[...]

Dat is niet "typisch". De technologie was er eerst in de Arena.
Dat is helemaal raar! Hoezo dan nu alleen in Rotterdam? Is hij al getest, hang hij volgend jaar alleen in Eindhoven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:44:
[...]

Dit is mijn inziens competitievervalsing. Je weet dat de thuisploeg over het algemeen meer kansen creëert, dus zo'n technologie helpt dus daar alleen maar weer mee.
Competitievervalsing omdat er met meer zekerheid beslissingen genomen kunnen worden. Ja, zo lust ik er nog wel een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Als je alle kansen tegen elkaar wegstreept en de hele wedstrijd beschouwt vind ik dat Feyenoord verdiend gewonnen heeft. Op die kans van Bergwijn na (en natuurlijk het goed bekeken schot van Pereiro) heeft PSV zowat niets weten te creëeren in de fasen dat het sterker was. In de fasen dat Feyenoord sterker was, was het continu gevaarlijk voor het doel van Zoet.

Maar man wat ben ik blij met deze overwinning!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
carpebios schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:45:
[...]

Dat is helemaal raar! Hoezo dan nu alleen in Rotterdam? Is hij al getest, hang hij volgend jaar alleen in Eindhoven?
Voor het misschieten van penalties heb je dat systeem niet nodig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
martinusz schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:44:
Was het vroeger niet zo? Alleen de onderkant die de grond raakt. Nu moet ie helemaal over de lijn zijn (dus ook de zijkant). En terecht anders heb je een halve bal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
De scheidsrechter hielp Feyenoord vandaag ook goed mee. Ze hadden het mee. Zelfs een schwalbe van Elia kregen ze een vrije trap voor. PSV'ers die achter elkaar gevloerd werden, werd niet voor gefloten. Nouja, pech dan, maar die twee goals van Feyenoord hebben ze ook door de scheidsrechter. Nouja, die ene dus blijkbaar door Zoet.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
carpebios schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:45:
[...]

Er is maar één exemplaar. Die hing eerst in de Arena, nu in De Kuip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:18

m0nk

16-09-2003 15.15

toolkist schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:17:
[...]

Wat voor arendsogen heb jij? (Geldt overigens ool voor degenen die stellig claimen dat ie er niet overheen was)
Hele goeie blijkbaar! :O
Was overigens in de slomo herhaling, nadat het duidelijk was dat de doellijn technologie een goal gaf. Je zag daar duidelijk dat Zoet de bal naar achteren trekt, dus 1+1=347257

[ Voor 25% gewijzigd door m0nk op 26-02-2017 16:49 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:27
MeNTaL_TO schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:44:
Ik vind overigens wel dat alle stadia in Nederland met dit systeem uitgerust moeten worden, Feyenoord heeft nu duidelijk voordeel dat ze het systeem wel hebben. Zonder dit systeem was dit nooit een doelpunt geweest. Dus volgend jaar of alle clubs of geen enkele het systeem.
Je geeft juist een klein beetje van je thuisvoordeel op door dit systeem. Het is nu in het voordeel van Feyenoord, maar je laat geen ruimte meer voor twijfel en beïnvloeding door het publiek.

In 1 moment wordt wel gelijk bewezen dat sommige technologie wel werkt maar een videoscheids niet zaligmakend is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Luxicon schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:46:
De scheidsrechter hielp Feyenoord vandaag ook goed mee. Ze hadden het mee. Zelfs een schwalbe van Elia kregen ze een vrije trap voor. PSV'ers die achter elkaar gevloerd werden, werd niet voor gefloten. Nouja, pech dan, maar die twee goals van Feyenoord hebben ze ook door de scheidsrechter. Nouja, die ene dus blijkbaar door Zoet.
Slaap lekker verder. Als Feyenoord wint is het altijd de scheidsrechter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
D-e-n schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:48:
[...]

Je hebt de wedstrijd niet gezien denk ik.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
D-e-n schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:48:
[...]

Hij heeft het toch over deze wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ja want jij haf bedacht dat t om t grabbelen van Zoet ging natuurlijk...

1e positieve voor Ajax: geen Higler 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Luxicon schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:48:
[...]

Massa's neutrale mensen wel en die vonden het toch echt verdiend. Nogmaals: ik word echt schijtziek van de badinerende opmerkingen over Feyenoord hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luxicon schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:48:
[...]

Feyenoorders kijken alleen naar Ajax, dat weet je toch ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:44:
[...]

En de zeer schimmige constructie met de gemeente wat betreft de grond deal is dat dan zeker niet? :+

Laten we die discussie achterwege laten. De KNVB heeft besloten dit systeem nu in de Kuip te testen, zal vast in overleg gegaan zijn met de clubs. Nu kan je zeggen dat we er toevallig voordeel van hebben inderdaad (alhoewel spreken over voordeel bij een 100% objectieve beslissing natuurlijk ergens ook raar is), maar als je dat competitievervalsing noemt, vind ik je een bijzonder slechte verliezer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
donleone83 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:50:
[...]

En de zeer schimmige constructie met de gemeente wat betreft de grond deal is dat dan zeker niet? :+

Laten we die discussie achterwege laten. De KNVB heeft besloten dit systeem nu in de Kuip te testen, zal vast in overleg gegaan zijn met de clubs. Nu kan je zeggen dat we er toevallig voordeel van hebben inderdaad (alhoewel spreken over voordeel bij een 100% objectieve beslissing natuurlijk ergens ook raar is), maar als je dat competitievervalsing noemt, vind ik je een bijzonder slechte verliezer.
Nope, zie uitspraak Europa.
Sowieso heel raar om eerst een uitspraak te doen en daarna te zeggen, laten we die discussie achterwege laten. Zo lust ik er nog wel een paar.

[ Voor 9% gewijzigd door carpebios op 26-02-2017 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
D-e-n schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:50:
[...]

Massa's neutrale mensen wel en die vonden het toch echt verdiend. Nogmaals: ik word echt schijtziek van de badinerende opmerkingen over Feyenoord hier.
De scheidsrechter helpt Feyenoord != Feyenoord was niet beter vandaag dan PSV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
  • Laatst online: 11-10 11:42
D-e-n schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:50:
[...]

Boeien.
Nog een paar wedstrijden en we staan te juichen op de Coolsingel. PSV is definitief afgehaakt, nu nog Ajax afschudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Fleximex schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:51:
[...]

De scheidsrechter helpt Feyenoord != Feyenoord was niet beter vandaag dan PSV
Wat heb jij geslikt vandaag? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
carpebios schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:51:
[...]

Nope, zie uitspraak Europa.
Net zo goed als een afgesproken test met een objectief systeem dus ook geen competitievervalsing is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:27
donleone83 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:50:
[...]

Het kan echt alleen bij een gewonnen wedstrijd van Feyenoord dat er wordt geklaagd over thuisvoordeel na een correcte beslissing ;)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Nog even terug op mensen die nu moord en brand schreeuwen dat de technologie niet goed is.
Zijn dat dezelfde mensen die ook moord en brand schreeuwden toen een goal van Ajax onterecht afgekeurd werd tegen Legia Warschau? Zo ja denk nog even na of je voor of tegen bent.

Ik vind het persoonlijk goed dat er nu ook cruciale beslissingen genomen worden in dit soort wedstrijden met doellijn technologie.
Ook al is het dan door een domme fout van Zoet zelf door hem weer over de lijn te trekken, het spel liep immers nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Leon Zwiers schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:52:
[...]

Wat heb jij geslikt vandaag? ;)
Ja, laten we lekker gaan flamen. Snap je mijn reactie wel? Ik zeg dat zeggen dat de scheidsrechter op de hand was van Feyenoord niet uitsluit dat Feyenoord vandaag gewoon beter was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zal aan mij liggen, maar ik heb niet het idee dat Nijhuis 1 van de teams bevoordeeld heeft. Naar mijn mening floot ie gewoon goed en was er weinig aan te merken op zn beslissingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Dolberg jonguuu! Die moet erin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Rubman schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:53:
Nog even terug op mensen die nu moord en brand schreeuwen dat de technologie niet goed is.
Zijn dat dezelfde mensen die ook moord en brand schreeuwden toen een goal van Ajax onterecht afgekeurd werd tegen Legia Warschau? Zo ja denk nog even na of je voor of tegen bent.

Ik vind het persoonlijk goed dat er nu ook cruciale beslissingen genomen worden in dit soort wedstrijden met doellijn technologie.
Ook al is het dan door een domme fout van Zoet zelf door hem weer over de lijn te trekken, het spel liep immers nog.
Ik denk vooral PSV'ers hoor op dit moment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
donleone83 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:53:
[...]

Net zo goed als een afgesproken test met een objectief systeem dus ook geen competitievervalsing is.
Selectief quoten heet dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Fleximex schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:54:
[...]

Ja, laten we lekker gaan flamen. Snap je mijn reactie wel. Ik zeg dat zeggen dat de scheidsrechter op de hand was van Feyenoord niet uitsluit dat Feyenoord vandaag gewoon beter was.
Oh, dan snapte ik je even verkeerd. Excuses daarvoor. En fijn dat je sportief kan reageren, want PSV was vandaag idd nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Fleximex schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:54:
[...]
Snap je mijn reactie wel. Ik zeg dat zeggen dat de scheidsrechter op de hand was van Feyenoord niet uitsluit dat Feyenoord vandaag gewoon beter was.
Toch zoek je gewoon excuses. Ik heb niet het idee dat neutrale mensen vonden dat de scheids één ploeg bevoordeelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:30
Best systeem dat hawk eye. Bergwijn had hem moeten stelen even ervoor doe je het niet? Dan is het seizoen over.

In april dus voor spek naar psv toe... achjaa

[ Voor 18% gewijzigd door dglavimans op 26-02-2017 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Hupske schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:54:
Dolberg jonguuu! Die moet erin.
Wild i.p.v. rustig met de binnenkant binnenschuiven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
martinusz schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:55:
[...]

Ik denk vooral PSV'ers hoor op dit moment ;)
Ik ben ook PSV'er, maar ik ben toch vooral aan het bewijzen dat de bal er wel overheen was..
Hoewel nu lullig voor PSV is het wel eerlijker.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
D-e-n schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:55:
[...]

Toch zoek je gewoon excuses. Ik heb niet het idee dat neutrale mensen vonden dat de scheids één ploeg bevoordeelde.
Ik zeg helemaal niet dat de scheidsrechter op de hand van Feyenoord was. Dat zegt Luxicon. Maar jij doet net alsof hij zegt dat Feyenoord niet beter was vandaag. Maar dat zei hij niet in zijn reactie.

Ik heb alleen mij twijfel over dat Feyenoord beschikt over doellijntechnologie en andere clubs niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ajax is veel beter dan Heracles. Die gaan geen punten laten liggen hier.

Edit: Wow daar was Heracles bijna :+

[ Voor 22% gewijzigd door LZ86 op 26-02-2017 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wachten op een doelpunt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Ajax, daar kom je mee weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
Ik was je al aan het quoten voordat jij je verhaal had ge-edit. En ik noem juist het voorbeeld om aan te geven hoe hypocriet we als slechte verliezers soms allemaal kunnen reageren. Ik vind nog steeds dat die constructie op zijn minst zeer schimmig is en PSV financieel een enorm voordeel oplevert. Maar ja, volgens de regels die we zelf hebben vastgelegd mag het blijkbaar.

De regels omtrent het gebruik van de doellijntechnologie hebben we ook met elkaar afgesproken. Om dan nu over competitievervalsing te praten vind ik een voorbeeld van een extreem slechte verliezer zijn, helemaal omdat een overwinning van Feyenoord gezien het spelbeeld gewoon zeer terecht was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 12-10 20:07

v8power67

Psn: Mausosaurus

Wat doet die pederson nou.... Uithalen maar hij wacht op dat iedereen van ajax weer klaar staat. Wel netjes van hem.....
Daar komt ajax echt heel goed weg. Was echt mooie counter uit het boekje.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Zoooo oooeeehoehoe daar komen ze idd goed weg :o

[ Voor 4% gewijzigd door chim0 op 26-02-2017 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Fleximex schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:58:
[...]

Ik zeg helemaal niet dat de scheidsrechter op de hand van Feyenoord was. Dat zegt Luxicon. Maar jij doet net alsof hij zegt dat Feyenoord niet beter was vandaag. Maar dat zei hij niet in zijn reactie.

Ik heb alleen mij twijfel over dat Feyenoord beschikt over doellijntechnologie en andere clubs niet.
Ik vind het geen vervalsing want het wordt elke wedstrijd gebruikt en kan dan altijd zowel voor als tegen je werken. Daarnaar heeft hij vorig seizoen dacht ik in de Arena gehangen.

Ik zou dan eerder twijfelen aan vervalsing bij een video ref die nu slecht sporadisch bij een beker gebruikt wordt waar elke wedstrijd echt telt vanwege knock-out systeem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:30
Iedereen die nu zeikt over doellijn technologie snapt het gewoon niet helemaal... Zelfs ik als psv supporter kon het waarderen dat het er was vanmiddag. We hebben dit over onzelf afgeroepe door zo te spelen en niet de kansen die we hadden af te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En nog een keer goed weggekomen. Niks aan de hand knie. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 26-02-2017 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Pff buitenspel. Kom je weer goed weg Ajax.
Dit gaat een vervelende wedstrijd worden voor Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 12-10 20:07

v8power67

Psn: Mausosaurus

Wtf da was gewoon op 1 lijn toch ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Oehh..... buitenspel.. Randje, randje. Komt Ajax voor de 2e keer goed weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
donleone83 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:59:
Om dan nu over competitievervalsing te praten vind ik een voorbeeld van een extreem slechte verliezer zijn, helemaal omdat een overwinning van Feyenoord gezien het spelbeeld gewoon zeer terecht was.
Het spelbeeld heeft natuurlijk geen zak te maken met of doelpunt technologie competitievervalsing is of niet.
Snap heel die discussie overigens niet. Nu kan Feyenoord ook geen onterechte doelpuntem claimen.. oftewel, systeem werkt 2 kanten op en zorgt voor eerlijke beslissingen, daar kun je alleen maar voorstander van zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Er worden echt veel panna's uitgedeeld de laatste tijd. What's up met dat? 8)7
Pagina: 1 ... 49 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.