Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

/edit
Ik zie het niet hoor, damn. Competitevervalsing dit. Met techniek was Ajax PSV ook anders verlopen

[ Voor 47% gewijzigd door ephymerous op 26-02-2017 16:15 ]
XXXVI
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Geweldig!
Smiling as the shit comes down...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
[ Voor 39% gewijzigd door Luxicon op 26-02-2017 16:15 ]
...
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Daarna op de grond weer op de lijn.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 26-02-2017 16:16 ]
Er is 1 iemand die klaagt, waarom weer zo algemeen?Arjan90 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:15:
Wow. En nu klagen tegen technologie... Toch blijft het raar, in elke andere wedstrijd was dit geen doelpunt, toch? Voelt wel een beetje als competitievervalsing omdat het alleen in De Kuip is (hoewel het voor elke wedstrijd is).

...
Maar het neigt wel naar competitievervalsing ja.
Wat een gelul, nog zoveel wedstrijden te gaan.Hupske schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:14:
Als dit de eindstand is, dan is het kampioenschap beslist.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Only fools are enslaved by time and space.
Mij.jaapstobbe schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:17:
Zoals door iemand hier voorspeld, Fey scoort in de laatste 10 min.
LOLLoneRanger schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:17:
Schijnt dat Gijs de Jong vandaag de doellijn technologie bedient.

...
Wat voor arendsogen heb jij? (Geldt overigens ool voor degenen die stellig claimen dat ie er niet overheen was)m0nk schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:14:
Die was er zeker overheen, toen Zoet de net aanraakte was hij al achter de lijn, hij duwde hem daarna net op de lijn. Duidelijk te zien.
In deze mickeymouse competitie biedt niemand weerstand tegen Feyenoord behalve Ajax misschien nog. Dus ja, kampioenschap beslist.martinusz schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:17:
[...]
Wat een gelul, nog zoveel wedstrijden te gaan.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het moet toch ergens goed getest worden.carpebios schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:16:
Goed systeem dan. Ik zag t echt niet. Wel raar dat het alleen in de kuip is.
Zo snel mogelijk overal invoeren!
Ach de rest van de teams in de Eredivisie zijn echt heel dramatisch. Daar gaat de top 3 geen punten meer tegen laten liggen.martinusz schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:17:
[...]
Wat een gelul, nog zoveel wedstrijden te gaan.
ph4ge schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:18:
Zo zie je maar dat Feyenoord bijna weer thuis nadeel had gehad, want de scheidsrechter had deze zuivere goal niet toegekend als de technologie hem niet corrigeerde.
Die zit nu in die wagen die dat regelt te fappenLoneRanger schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:17:
Schijnt dat Gijs de Jong vandaag de doellijn technologie bedient.
XXXVI
Nou ja, vorig seizoen 7 keer op rij tegenstand...jaapstobbe schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:17:
[...]
In deze mickeymouse competitie biedt niemand weerstand tegen Feyenoord behalve Ajax misschien nog. Dus ja, kampioenschap beslist.
Of was Feyenoord daar z'n eigen tegenstander.
Go Ahead Uit, ook altijd lastig.
Een misstap maken kan nog altijd hoor, ook tegen de kleintjes.
Nee ze zeiden een teennagel tussen de lijn en de balcarpebios schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:18:
Radio 1 swagged geen 100% doelpunt. Beetje raar.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Assumption is the mother... Ik zag meerdere voetballers op het veld protesteren, ik heb het niet over dit topic.St@m schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:16:
[...]
Er is 1 iemand die klaagt, waarom weer zo algemeen?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ze verloren van go ahead volgens mij....niets is zeker voordat het zover is.jaapstobbe schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:17:
[...]
In deze mickeymouse competitie biedt niemand weerstand tegen Feyenoord behalve Ajax misschien nog. Dus ja, kampioenschap beslist.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Wees dan duidelijker, hoef ik niets aan te nemen.Arjan90 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:19:
[...]
Assumption is the mother... Ik zag meerdere voetballers op het veld protesteren, ik heb het niet over dit topic.
ik zou ook protesteren in the heat of the moment als de scheidsrechter naar een horloge zit te wijzen.
[ Voor 15% gewijzigd door St@m op 26-02-2017 16:21 ]
Ajax heeft ook nog Europese wedstrijden tussendoormartinusz schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:19:
[...]
Ze verloren van go ahead volgens mij....niets is zeker voordat het zover is.
T zit je echt dwars he?ph4ge schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:18:
Zo zie je maar dat Feyenoord bijna weer thuis nadeel had gehad, want de scheidsrechter had deze zuivere goal niet toegekend als de technologie hem niet corrigeerde.
Hopelijk vandaag al tegen Heracles!Hupske schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:20:
[...]
Ajax heeft ook nog Europese wedstrijden tussendoorDie laten daardoor nog wel wat liggen.
Moest ik wel om lachendutchgio schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:19:
[...]
Nou ja, vorig seizoen 7 keer op rij tegenstand...
Of was Feyenoord daar z'n eigen tegenstander.
Go Ahead Uit, ook altijd lastig.
Een misstap maken kan nog altijd hoor, ook tegen de kleintjes.
Kan ook vertrouwen en kracht opleveren. Tegen Kopenhagen hoef je waarschijnlijk niet diep te gaan.Hupske schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:20:
Ajax heeft ook nog Europese wedstrijden tussendoorDie laten daardoor nog wel wat liggen.
Waarom 4 minuten? Spel heeft haast niet stil gelegen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
4 Minuten blessure-tijd, en PSV heeft helaas bewezen dat ze hier wel gebruik van maken.
En hierbij feliciteer ik ook Gijs de Jong!
Nee, ik ben er hartstikke blij mee natuurlijk.
Onbegrijpelijk dat daar niemand geel gekregen heeft terwijl dit de meest objectieve beslissing uit de wedstrijd is geweest.Arjan90 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:19:
[...]
Assumption is the mother... Ik zag meerdere voetballers op het veld protesteren, ik heb het niet over dit topic.
[ Voor 6% gewijzigd door LZ86 op 26-02-2017 16:23 ]
Want Kopenhagen stelt niks voor?ph4ge schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:21:
[...]
Kan ook vertrouwen en kracht opleveren. Tegen Kopenhagen hoef je waarschijnlijk niet diep te gaan.
Blessures van Karsdorp +Elia en wat wissels gok ik zo.ph4ge schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:21:
[...]
Kan ook vertrouwen en kracht opleveren. Tegen Kopenhagen hoef je waarschijnlijk niet diep te gaan.
Ik heb gewoon heel veel vertrouwen in Ajax.
[ Voor 16% gewijzigd door ephymerous op 26-02-2017 16:24 ]
XXXVI
Ik kon het niet laten, door de frustratie.Leon Zwiers schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:21:
[...]
Moest ik wel om lachen. Maar als Feyenoord het kan opbrengen om de rest van het seizoen net zo als de eerste 20 minuten te spelen van de 1e helft en vanaf 8 minuten na de tegengoal stopt niemand ze meer.
Klopt, alleen dat opbrengen en elke wedstrijd zó spelen lukt geen enkele ploeg, anders zou je een seizoenlang alle punten pakken. Dat opbrengen kukt juist in een topper of klassieker wel.
[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 26-02-2017 16:25 ]
Dit is m.. Niet bij de eigenlijke kopbal.
Wanneer de bal tegen zn borst komt is de bal hoger dan dat het het beeld van het systeem laat zien, hier lijkt de bal wel op de juiste hoogte.
Als je goed kijkt naar de herhaling zie je dat het moment dat de bal tijdens de redding tegen de borst van jeroen zoet komt, er ongeveer 3 ballen onder de bal kunnen, qua afstand tot de grond.
De replay van het systeem laat zien dat er maar ongeveer 1 bal onder kan.
Wanneer jeroen zoet de bal naar zichzelf toe trekt is de bal wel op dezelfde hoogte als het systeem laat zien.
[ Voor 55% gewijzigd door aicaramba op 26-02-2017 16:29 ]
Volgens mij was PSV best wel verrast dat Feyenoord er vanaf het begin vol gas op ging, die hadden denk ik zelf er bovenop willen knallen. Ik denk dat je in de Arena het beste hetzelfde kan doen, die zijn ook niet gewend om te spelen tegen een ploeg die er vanaf het begin bovenop klapt en zullen zelf willen stormen.jaapstobbe schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:25:
nou op naar de schamele 0-0 in de Arena.
Ja sorry, ik vind het bijzonder dat spelers die aan het begin van het seizoen zo matig zijn nu zo presteren. Daarnaast de wind ook mee. Deze wedstrijd maar ook tegen ADO. En ja, ik geef toe dat ik een slechte verliezer benScrooLoose schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:24:
[...]
Dat is wel een heel erg zielig commentaar van iemand die niet tegen zijn verlies kan
XXXVI
Verder verdiende overwinning voor Feyenoord jammer genoeg.
Hopelijk wint Ajax vandaag ook gewoon om het nog een beetje 'spannend' te houden. Maar kampioen lijkt mij inmiddels aardig bekend.
Dit geeft Feyenoord zoveel vertrouwen dat het niet meer fout kan gaan.
Nu Heracles nog punten pakken en t is helemaal mooi!
Hup Almelo!
Dan is het een hele domme fout van Zoet want hij trekt hem dan zelf over de lijn als hij stil ligt.aicaramba schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:25:
https://gyazo.com/e1f0e8eaf5114bae20e721bf5685d4f6
Dit is m.. Niet bij de eigenlijke kopbal.
Wanneer de bal tegen zn borst komt is de bal hoger dan dat het het beeld van het systeem laat zien, hier lijkt de bal wel op de juiste hoogte.
[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 26-02-2017 16:30 ]
Dit topic is gesloten.