dutchgio schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:22:
Bosz zal wel voor Van de Beek kiezen als Ziyech weg gaat.
Ziyech en El Ahmadi zijn allebei belangrijk en bepalend maar ik vermoed dat Ajax het wel kan opvangen, bij Feyenoord kan het door het missen van El Ahmadi wel eens mis gaan.
Ik denk dat t wel meevalt bij Feyenoord. Het hele team draait gewoon goed atm. De vorige keer dat El Ahmadi er niet was, ontbrak meteen ook de rest van het middenveld. Enkel el Ahmadi een paar potjes tegen laagvliegers vervangen zou geen probleem moeten zijn.... Maar wie weet, verloren tenslotte wel van de nr laatst.
Ajax draait daarintegen helemaal niet zo superlekker nu. Eerder maakten al die overwinningen nog een hoop goed, maar het spel was er al een tijdje naar dat er verloren zou gaan worden, juist op die momenten heeft Ziyech punten voor ze gepakt. En dan krijg je meteen Utrecht en Pec uit om je oren. Traditiegetrouw lastige potjes voor ze. Nouri is er imo nog niet klaar voor, vd Beek lijkt me voor nu de betere optie om Ziyech te vervangen, maar haalt bij lange na het niveau niet van ZIyech.
Dat vind ik nu ook wel opmerkelijk. Door het halve land worden de reserves van Ajax als superieur aan die van Feyenoord beschreven. Ik vind dat wel meevallen.
In den beginne van het seizoen speelde een bijna compleet ander elftal. Toen liep het totaal niet, oefenpotten verloren, er werden punten verloren, CL voetbal verloren etc etc. Na de bekerwedstrijd tegen Willem 2, met het huidige elftal, ging het pas goed lopen. Al die lui die gefaald hadden zitten inmiddels op......jawel.... de bank!
Telkens als Bosz wat anders probeert ( Cerny, Cassiera, el Ghazi ) loopt t niet en moet ie weer teruggrijpen op de "vaste spelers" Dat getuigt niet echt van een solide bank. Elke speler op die bank is een aardige verzwakking t.a.v de basis. Daarom zou t me niets verbazen als Ajax flink wat spelers zal halen in de winterstop. Iig goede flankspelers, want die heeft Ajax nu gewoon niet, en dat breekt ze op. Te afhankelijk van Dolberg/ZIyech.
Edit: Ziyech niet in de voorselectie van Marokko. Komt Ajax goed weg zeg

Die knul zal nu wel balen dat ie voor dat oeloeboeloeland heeft gekozen na 1 tegenslag bij het NL elftal
[
Voor 37% gewijzigd door
LZ86 op 22-12-2016 11:01
]