I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 36% gewijzigd door carpebios op 18-12-2016 18:07 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
XXXVI
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kom op zeg, overdrijven is ook een vak. Veltman had Propper ook bij z'n been vast. Niet veel aan de hand daar.ephymerous schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:07:
Scheidsrechter ziet dat Propper Veltman in zijn nek pakt en naar beneden duwt. Dat is toch niet normaal?
Veltman had een innige omhelzing met t been van Propper. Maar dat mag zeker wel danephymerous schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:07:
Scheidsrechter ziet dat Propper Veltman in zijn nek pakt en naar beneden duwt. Dat is toch niet normaal?
Ho PSV had ook kansen heKrukar schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:09:
Wordt steeds naarder dat Dolberg eraf moest. Had toch al 4-0 kunnen zijn met al die kansen die cassiera om zeep helpt
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zekers, ik zeg ook had kunnen zijn
Heb toch minimaal 2 kansen voor vrijwel open doel gezien van cassiera die Dolberg met grote waarschijnlijkheid wel had gemaakt.
Omdat die figuren net zo zielig zijn als de PSV supporters die fluiten zodra hij het veld inkomt.SinergyX schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:14:
Ajax heeft de overhand, maar waarom weer zo zielig fluiten voor de Jong?
De vraag is hoeveel supporters er nou werkelijk floten voor hem... of toch voor Guardado die eruit ging... er werd namelijk ook best veel geklapt voor De Jong.SinergyX schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:14:
Ajax heeft de overhand, maar waarom weer zo zielig fluiten voor de Jong?
Domme schwalbe van Ziyech.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hij voet wat en gaat liggen. Een schwalbe dus. Of werd hij dermate uit balans gebracht dat hij het duiken niet meer tegen kon houden?Terranova schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:17:
Schwalbe scheids? Wat licht voor een penalty, maar geen schwalbe
Hij ging al naar beneden voordat hij werd aangeraakt, geel beetje overkill, maar schwalbe zeker.RedHat schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:18:
[...]
Hij voet wat en gaat liggen. Een schwalbe dus. Of werd hij dermate uit balans gebracht dat hij het duiken niet meer tegen kon houden?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nee tis wel makkelijk gaan liggen, maar kijk maar terug, de hand zat om z'n schouder heen.RedHat schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:18:
[...]
Hij voet wat en gaat liggen. Een schwalbe dus. Of werd hij dermate uit balans gebracht dat hij het duiken niet meer tegen kon houden?
Dat bepaalt alleen niet of iets een schwalbe is of niet. Als ik jou op straat tegenkom en ik leg Mn hand op jouw schouder leg duik je toch ook niet naar de grond.Terranova schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:19:
[...]
Nee tis wel makkelijk gaan liggen, maar kijk maar terug, de hand zat om z'n schouder heen.
Mooie goal!
Gatenkaaas

XXXVI
Maar wat doet Klaassen daar, zijn er geen verdedigers?
Ach Van Boekel is totaal niet consequent. Alles op Ajacieden mag door gaan, andersom is het een vrije trap.ephymerous schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:25:
Overtreding op Ziyech wordt niet bestraft, na 30 seconden nog voordeel voor PSV geven. Arbitrage heeft opmerkelijk veel invloed deze wedstrijd
Wie anders? Luuk?dutchgio schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:25:
Pff het zal ook weer hoor, net Siem die moet scoren...
RedHat schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:23:
[...]
Dat bepaalt alleen niet of iets een schwalbe is of niet. Als ik jou op straat tegenkom en ik leg Mn hand op jouw schouder leg duik je toch ook niet naar de grond.
Dus in jou voorbeeld zou het alleen zo zijn als ik zou vallen voordat jij je hand op mijn schouder legt.Schwalbe is een uit het Duits afkomstige voetbalterm. Met de term wordt een actie aangeduid waarbij een speler simuleert het slachtoffer te zijn van een overtreding.
Word straks nog uitgeroepen tot MotMTerranova schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:26:
[...]
Ach Van Boekel is totaal niet consequent. Alles op Ajacieden mag door gaan, andersom is het een vrije trap.
Welk voorbeeldTerranova schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:27:
[...]
[...]
Dus in jou voorbeeld zou het alleen zo zijn als ik zou vallen voordat jij je hand op mijn schouder legt.
Lees nog eens goed, ik quote je notabene nog
XXXVI
Ik kan niet begrijpend lezen want ik begrijp je nog steeds niet. Ook niet na 2, of 3 keer lezen.Terranova schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:29:
[...]
Lees nog eens goed, ik quote je notabene nog
Niet consequent ja, maar ook niet specifiek in het voordeel van de een of de ander, imo.Terranova schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:26:
[...]
Ach Van Boekel is totaal niet consequent. Alles op Ajacieden mag door gaan, andersom is het een vrije trap.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Inderdaad, beiden niet echt maar psv wel het minst.gambieter schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:30:
PSV heeft toch ook niets aan een 1-1?
Nee, maar Ajax wil ook liever winnen lijkt me. Feyenoord voorlopig lachende derde (ok, eerstegambieter schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:30:
PSV heeft toch ook niets aan een 1-1?
Hangt er vanaf welk team dat doet...Vos schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:34:
En vast houden is ook geen geel meer?
En ook geen voordeel want die had hij al gebruikt bij het doelpunt van PSV.dutchgio schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:35:
Bij van boekel niet, want daar had hij Youness net al geel voor gegeven...
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Uiteindelijk moet die Colombiaan er vier maken maar met zoveel blessures

Hadden we, totdat die idioot los mocht gaan.Exocet schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:38:
Met een goede spits had Ajax dit gewonnen
[ Voor 25% gewijzigd door ephymerous op 18-12-2016 18:40 ]
XXXVI
hij heeft dit seizoen nog niet echt iets laten zien... alles lukt net niet...JanW schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:38:
Heeft Younes al een goede actie gehad vandaag? Ik heb niet alles gezien, tussendoor nog koken en eten. Maar alles wat ik Younes heb zien doen is tegen de back van de tegenstander aan lopen.
Schot binnenkant paal eerste helft, kon Zoet nog net redden.JanW schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:38:
Heeft Younes al een goede actie gehad vandaag? Ik heb niet alles gezien, tussendoor nog koken en eten. Maar alles wat ik Younes heb zien doen is tegen de back van de tegenstander aan lopen.
Dat is het ook met Youness, vaak zie je hem niet (pun intended), maar hij kan wel met 1 actie uit het niets beslissend zijn.
PSV ook.Exocet schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:38:
Met een goede spits had Ajax dit gewonnen
Ajax mist ziyech en Onana.Erik82 schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:40:
jammer van de slechte scheidsrechter, Afrika cup straks, gaat leuk worden de competitie zie feyenoord dit niet vasthouden zonder el ahmadi straks.
FIFA Benelux Administrator
Onana heeft gezegd dat hij niet gaat om zijn plek bij Ajax niet te verliezen, dacht ik.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Onana is niet zeker? Ziyech en Traore wel. Al vind ik Ziyech nou niet bepaald goed in de belangrijke wedstrijden. Heb me vandaag geïrriteerd aan hem.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 18-12-2016 18:44 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Exocet op 18-12-2016 18:44 ]
Het seizoen duurt echt nog lang. Blessures, transfers en andere gekkigheid. Het zal waarschijnlijk tot de laatste wedstrijd spannend blijven.Vos schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:42:
We gaan het zien de tweede seizoenshelft. Als Feyenoord zo doorgaat dan verdienen ze de titel gewoon. Het kan in ieder geval nog alle kanten op. /dooddoener
Het is zo erg dat je het gewoon elke wedstrijd aan ziet komen.Exocet schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:44:
Hoeveel punten heeft Ajax verloren dit seizoen in de laatste 10 minuten van een wedstrijd? Voor mijn gevoel best vaak.
Club | Voor | Tegen |
---|---|---|
Feyenoord | 47 | 12 |
Ajax | 35 | 13 |
PSV | 25 | 8 |
Ik denk maar zo: Feyenoord scoort bijna 2x zo veel als PSV en PSV staat 'slechts' 8 punten achter.
#PositiveThinking
Klopt. Was imo niks aan de hand, gewoon duel.D-e-n schreef op zondag 18 december 2016 @ 19:07:
Ik zie net fragment van Dolberg maar dat was toch echt niet zo erg?
PSV wilde er een fysieke pot van maken maar Guardado stond daar alleen in waar Klaassen
ook nog kon rekenen op Veldman en Ziyech wbt gif en opgestroopte mouwen.
Bij PSV alleen Zoet en Arias die een acceptabel niveau haalden, bij Ajax eigenlijk alleen Younes niet.
Ajax vergat eigenlijk de 2-0 te maken en dan zie je vaak dat hij uiteindelijk toch aan de andere kant valt.
Ik vond van Boekel overigens helemaal niet zo slecht fluiten maar ik blijf het vreemd vinden dat een scheids die
veel toelaat uiteindelijk halverwege de 2e helft toch weer vervalt in het fluiten voor dingen wat hij de eerste helft wel gewoon doorliet.
Only fools are enslaved by time and space.
Nou nou nou.. volgens mij was dat met Dolberg vooral ongelukkig. Op El Ghazi was smerig, maar goed, die kreeg hij keurig terug van Ziyechephymerous schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:39:
Hadden we, totdat die idioot los mocht gaan.
Jammer om niet de 3 punten te pakken, maar ook geen drama, laatste jaren gingen ze mee naar Eindhoven...
Wel grappig dat Feyenoorders blij zijn met 5 punten voorsprong...alsof ze er al zijn...verliezen ze van Ajax en PSV dan zijn ze het alweer kwijt
Ik zie PSV nog steeds wel terugkomen, februari wordt interesssant!!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dit topic is gesloten.