Je kan zelf vingers toevoegen om te scannen, ik heb mijn vriendin ook 1 vinger laten scannen voor de zekerheid. Je moet altijd nog een alternatieve inlogmethode kiezen, zoals een wachtwoord, voor 2 gevallen: Als je de telefoon opnieuw opstart en als je een aantal keer niet succesvol je vinger hebt gescand. Dat laatste heb ik trouwens best vaak, vind het maar irritant.
Ik irriteer me ook ontzettend aan alle push-berichten die niet meer binnenkomen. Gmail, Whatsapp, Bunq, Outlook, het werkt pas als ik de app opstart. Het energiebeheer aanpassen helpt niet. Nog niet de tijd gevonden om de hierboven genoemde methode toe te passen, ik hoop eigenlijk dat het in een update wordt gefixt. Dit omdat het is ontstaan na de laatste of een na laatste update...
Ik irriteer me ook ontzettend aan alle push-berichten die niet meer binnenkomen. Gmail, Whatsapp, Bunq, Outlook, het werkt pas als ik de app opstart. Het energiebeheer aanpassen helpt niet. Nog niet de tijd gevonden om de hierboven genoemde methode toe te passen, ik hoop eigenlijk dat het in een update wordt gefixt. Dit omdat het is ontstaan na de laatste of een na laatste update...
What's in the case?