De Lenovo P2 is de opvolger van de Lenovo P1. Waar de P1 niet verscheen in Europa verschijnt de P2 wel in Europa. Het unieke aan de P2 is de gigantische accu van maar liefst 5100mAh. Het scherm is 5,5" en heeft een resolutie van 1920x1080. De P2 heeft een midrange Qualcomm processor aan boort, in vorm van de Snapdragon 625. Verder heeft het 4GB werkgeheugen en 32GB opslag, een 64GB bestaat ook, maar die wordt alleen uitgebracht in China. Verder heeft de P2 twee camera's eentje aan de voorkant met een resolutie van 5MP en eentje aan de achterkant met een resolutie van 13MP.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Ik ben erg geinteresseerd naar deze telefoon, met name om het AMOLED display & cameraresultaten. Rest van de hardware is ook erg interessant voor deze prijs.
En de mogelijkheid om met fast-charging in 15minuten op te laden vind ik echt geweldig als dat in de praktijk zo hard gaat. Of hij echt 3 dagen meegaat is weer afwachten.
Half november lijkt nog ver weg
En de mogelijkheid om met fast-charging in 15minuten op te laden vind ik echt geweldig als dat in de praktijk zo hard gaat. Of hij echt 3 dagen meegaat is weer afwachten.
Half november lijkt nog ver weg

[ Voor 5% gewijzigd door ByteMe_ op 27-10-2016 12:22 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
De verwachte datum van 8 november is al voorbij, toestel lijkt momenteel nog nergens leverbaar? Of heeft iemand hem al gevonden?
Sommige webshops houden eind week 46 aan nu. Maar die radiostilte is wel vreemd als er echt wat getoond zou zijn. Niets van info te vinden...
Ik vraag mij af of die champagne gold versie een release krijgt in de EU. Ik vind die net wat meer hebben. De info is wel erg summier en tot nu toe weinig verkooppunten. Ook weinig/geen(?) reviews te vinden internationaal. Hebben ze soms de marketing overgeslagen?
Zojuist specs pagina wijziging doorgegeven. Helaas wordt 800mhz toch niet ondersteund. Ik geloof dat de eu versie ook maar 3GB zal hebben, maar dat weet ik niet zeker...
Verder geen nfc, geniste kans. Wel gyro gelukkig.
Tja, en danhet trieste nieuws dat er geen 5ghz, laat staan AC-wifi wordt ondersteund. Na een paar enthousiaste en verwachtingsvolle dagen gaat ook deze phone aan mij voorbij
Ik heb de phone ondertussen en hij is erg de moeite waard!
Wel nfc en 5ghz ac! Op een of andere manier was de officiële lenovo specs pagina niet correct. Batterij++ Super!
Verder geen nfc, geniste kans. Wel gyro gelukkig.
Tja, en danhet trieste nieuws dat er geen 5ghz, laat staan AC-wifi wordt ondersteund. Na een paar enthousiaste en verwachtingsvolle dagen gaat ook deze phone aan mij voorbij
Ik heb de phone ondertussen en hij is erg de moeite waard!
Wel nfc en 5ghz ac! Op een of andere manier was de officiële lenovo specs pagina niet correct. Batterij++ Super!
[ Voor 18% gewijzigd door jellex op 17-12-2016 01:29 ]
Ik lees nu alweer eind week 48 op de andere sites, dus ik verwacht het deze week ook nog niet bij CB...leonwin7 schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:25:
Coolblue verwacht hem begin deze week binnen te krijgen(twitter)
Ik heb ergens op een webwinkel gelezen dat de datum op 28 november stond.
Besteld bij Coolblue en zou deze week geleverd worden maar dat gaat hem toch niet worden. Zou afgelopen weekend een batch bij de binnenkomen maar die is niet gearriveerd. Ik wordt geïnformeerd zodra ze meer weten. Specs blijft een beetje vaag helaas.
Centralpoint zou hem nu op voorraad hebben volgens hun website.
Ik lees op de websites via de PW dat sommigen binnen 2-3 dagen beschikbaar zijn, andere over 8-9 dagen. Voor die prijs zou ik wel wat dagen nog wachten.
Met wat geluk valt de telefoon onder een blackfriday / cybermonday deal (verwacht ik overigens niet op de dag van release, maar hou het toch in de gaten)
Met wat geluk valt de telefoon onder een blackfriday / cybermonday deal (verwacht ik overigens niet op de dag van release, maar hou het toch in de gaten)
[ Voor 33% gewijzigd door ByteMe_ op 23-11-2016 12:12 ]
Zojuist besteld bij 4launch voor €299. Kom daar dagelijks langs van/naar mijn werk dus zo gauw als ie daar binnen is kan ik hem ophalen
Ben benieuwd wanneer je hem kan ophalen! Mijn voorkeur gaat uit om hem bij Belsimpel of Coolblue te kopen maar die verwachten hem beide nog niet binnen 2 weken te kunnen leveren.
Belsimpel heeft hem op voorraad volgens de pricewatch
Gek, ik wou nog langs mediamarkt, aangezien hij hier ook op voorraad zou zijn, opeens compleet verdwenen uit de voorraad, in de winkelmand staat hij als 'uitverkocht'.
Whoo, zometeen even langs 4Launch om hem op te halen
Ik kijk uit naar jouw ervaring
Besteld bij belsimpel, nu maar hopen dat ik hem morgen kan ophalen 
Mediamarkt verwacht hem nu ook binnen 8 tot 9 dagen.
Mediamarkt verwacht hem nu ook binnen 8 tot 9 dagen.
Hij is binnen... zo maar eens mee gaan spelen --> ik verkas richting Discussie & Ervaringen
Gister besteld en kan hem direct vandaag ophalen bij mijn lokale pakketpunt.
Lijkt nu bij veel winkels leverbaar te worden, hoop dat deze telefoon een beetje aandacht krijgt dmv reviews etc.
Lijkt nu bij veel winkels leverbaar te worden, hoop dat deze telefoon een beetje aandacht krijgt dmv reviews etc.
Ik denk dat 'wij' daar eerder voor moeten zorgen dan het gros van smartphone eigenaars die zich vooral begeven in de Samsung/Apple/LG/Huawei/HTC en de bekende Chinese import toestellen. Lenovo is niet echt bekend en/of populair voor zover ik weet, dus dat zal echt aangewakkerd moeten worden.
Ik zie eigenlijk tot nu toe nergens op de diverse werelddelen user reviews, sporadisch een 'bekend' iemand of winkel die de telefoon reviewed via youtube. En dan 1x iemand via gsmarena.
Ik hoop dat vooral in mijn buurt (BCC / Mediamarkt) iets komt. Bij de MM zou het over een week komen dus.
BIj bol.com nu te koop voor 279 euro
Ik zie eigenlijk tot nu toe nergens op de diverse werelddelen user reviews, sporadisch een 'bekend' iemand of winkel die de telefoon reviewed via youtube. En dan 1x iemand via gsmarena.
Ik hoop dat vooral in mijn buurt (BCC / Mediamarkt) iets komt. Bij de MM zou het over een week komen dus.
BIj bol.com nu te koop voor 279 euro
[ Voor 3% gewijzigd door ByteMe_ op 26-11-2016 13:16 ]
Zaterdag besteld bij Bol.com, zou zondag afgeleverd worden. Kon niet vanwege logistieke problemen en nu zegt Track & Trace pas morgen... Komt hopelijk vandaag binnen. dan heb ik nog wat tijd om ermee te spelen voordat ik vrijdag op reis ga...
Was vast een actie ivm blackfriday. Hoewel ik de prijs bij bol wel zag schommelen. Valt nog mee, meestal is deze de duurdere in de reeks van aanbieders.
Gisteren besteld bij bol.com voor same day pickup bij een AH.
Na wat AH gerelateerde problemen kunnen ophalen in de avond.
Na wat AH gerelateerde problemen kunnen ophalen in de avond.
Iemand die de goudkleurige P2 al gespot heeft in Europa ?
Religion is Opium for the Masses
Via Amazon.de, maar die was daar 349€. Het zou wel de 4GB-variant zijn zoals men hier in de Benelux in het grijs verkoopt. Ik ben voor grijs gegaan omdat ik niet wist hoe de goudkleurige plastieken randen boven en onder op de achterkant er uit zouden zien.Hoholi schreef op woensdag 14 december 2016 @ 19:42:
Iemand die de goudkleurige P2 al gespot heeft in Europa ?
Zo ik heb zojuist er ook maar een besteld voordat het te laat is.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei
Als je hem wilt hebben, dan moet je inderdaad niet te lang wachten. Hieronder een post uit het ervaringentopic, wat ook erg interessant is om te lezen ondanks de lichte focus op aankoop ipv ervaring.
Cocknotaris schreef op donderdag 15 december 2016 @ 20:17:
[...]
Vorige week was de P2 bij meer dan 20 aanbieders te koop, nu nog maar 12. Gaan als warme broodjes over de toonbank. Ik zou niet te lang wachten. Kans bestaat bovendien dat de prijs omhoog wordt geschroefd richting de 350 euri, net als in Duitsland en dat de volgende lading die naar Europa wordt verscheept niet de 4GB, maar de 3GB versie is (wederom net als in Duitsland).
Ik hoop niet dat dit gebeurd, want als hij en minder werkgeheugen krijgt en meer gaat kosten, dan ga ik misschien toch een oneplus 2 overwegen. die kost maar 319
Bizar dat deze op Amazon.de inderdaad aan 349 euro staat, en in België en Nederland aan 299 euro te koop is!
https://www.otto.nl/elekt...758592&itemId=10062616064
Bij Otto zou de Goudkleurige versie dus begin-half januari binnen komen. En dan voor de prijs van 349.
Bij Otto zou de Goudkleurige versie dus begin-half januari binnen komen. En dan voor de prijs van 349.
Bij de specificaties staat daar wel bij dat er een headset, cover en beschermfolie wordt meegeleverd. Bijzonder dat er €50 verschil tussen zit. Ben benieuwd wat er met de andere prijzen gaat gebeuren de komende weken.ByteMe_ schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:49:
https://www.otto.nl/elekt...758592&itemId=10062616064
Dat is de Aziatische uitvoering volgens mij.leonwin7 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:06:
[...]
Bij de specificaties staat daar wel bij dat er een headset, cover en beschermfolie wordt meegeleverd. Bijzonder dat er €50 verschil tussen zit. Ben benieuwd wat er met de andere prijzen gaat gebeuren de komende weken.
Bij otto staat niets over de totale opslag intern. --> sorry staat er wel 32GBleonwin7 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:06:
[...]
Bij de specificaties staat daar wel bij dat er een headset, cover en beschermfolie wordt meegeleverd. Bijzonder dat er €50 verschil tussen zit. Ben benieuwd wat er met de andere prijzen gaat gebeuren de komende weken.
hopelijk is de volgende versie die beschikbaar komt de 4G werkgeheugen en 64GB opslag versie.
Samen met een cover en protector is het die 50 euro wel waard.
[ Voor 4% gewijzigd door bhaaff op 16-12-2016 15:11 ]
En toen waren ze uitverkocht
Ik wou het eind deze week halen. Dat wordt dan volgend jaar...

En Belsimpel gooit de prijs nu met 10 euro omhoog omdat zij de enige zijn die hem nog kunnen leveren.
Uitverkocht! Jammer, maar dan wacht ik tot hij weer verkrijgbaar is voor 299 en met 4GB, en anders gewoon een ander toestel.
Ik wilde hem ook net bestellen, helaas overal uitverkocht en in Duitsland helaas een stuk duurder. Nog maar even wachten dus...
Anoniem: 862023
Iemand geïnteresseerd om mijn gloednieuwe Lenovo P2 over te kopen?
Ik heb hem nu 2 weken, prijs-kwaliteit inderdaad zalige smartphone, maar heb mij hierdoor een beetje laten verblinden. Goeie camera was eigenlijk het belangrijkste voor mij en voldoet jammer genoeg niet....
Ik kocht hem voor 300 euro in de mediamarkt, doe gerust een bod!
Ps: ik hoop dat ik hier geen regels overtreed door iets te koop aan te bieden, indien wel, sorry
Ik heb hem nu 2 weken, prijs-kwaliteit inderdaad zalige smartphone, maar heb mij hierdoor een beetje laten verblinden. Goeie camera was eigenlijk het belangrijkste voor mij en voldoet jammer genoeg niet....
Ps: ik hoop dat ik hier geen regels overtreed door iets te koop aan te bieden, indien wel, sorry
Die kan je bij Vraag en aanbod aanbieden
Mocht je een clubkaart hebben dan kan je 'm gewoon binnen 28 dagen bij de mediamarkt terugbrengen. Als het goed is krijg je dan gewoon je volledige aankoop bedrag terug. (anders is het binnen 14 dagen, daar zal je denk ik net buiten vallen)Anoniem: 862023 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 11:08:
Iemand geïnteresseerd om mijn gloednieuwe Lenovo P2 over te kopen?
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Op voorraad bij Bol.com voor de geïnteresseerden.
Edit: en weer uitverkocht

[ Voor 25% gewijzigd door xingchen op 28-12-2016 20:32 ]
Damn, ik dacht dat ik op de hoogte zou worden gehouden over de levertijd... zo snel gaat het dus.xingchen schreef op woensdag 28 december 2016 @ 19:49:
Op voorraad bij Bol.com voor de geïnteresseerden.
Denk dat dit nog enkele van de "oude" voorraad was. Als de nieuwe voorraad er weer is zal meer shops hem ook wel weer hebben.
ook bij Bol.com volgens mij.
Pff, heb nu een LG G2, doet het nog prima. Maar die accuduur lijkt me wel perfect hoor. Benieuwd naar de review!
Pff, heb nu een LG G2, doet het nog prima. Maar die accuduur lijkt me wel perfect hoor. Benieuwd naar de review!
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Voor de mensen die hem een keer in de handen wil houden. Volgens de website van MM moet hij al in enkele winkels op voorraad zijn.
Niet in Hoog Catherijne in ieder geval, ik wou eens voor de gein kijken. Ook niet te vinden in de smartphonezoeker die daar stond.bhaaff schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:39:
Voor de mensen die hem een keer in de handen wil houden. Volgens de website van MM moet hij al in enkele winkels op voorraad zijn.
Op de website kun je zien welke. Tot nu toe is die maar bij 5 winkels op voorraadByteMe_ schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 17:01:
[...]
Niet in Hoog Catherijne in ieder geval, ik wou eens voor de gein kijken. Ook niet te vinden in de smartphonezoeker die daar stond.
Imiddels een Lenovo p2 besteld voor 250 Euro qua prijs/preformance zeker waard kan niet wachten tot morgen
Waar doe je dat voor 250,00? ....Laat maar, heb je antwoord al gelezen haha
[ Voor 38% gewijzigd door driver666 op 05-01-2017 23:41 ]
Hopelijk is deze telefoon nog op voorraad bij de media markt wanneer de btw dagen beginnen. Door het vele muziek luisteren via bluetooth is mijn m8 vrij rap leeg. Even doorbijten met de schermgrootte...
Ik ben er uit! Volgende week pak in een P2 op bij de Mediamarkt. Ze hebben dan de BTW teruggeef dagen (17%korting) Dan kost hij nog maar €248!!
De BTW is toch 21%?Japio! schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:25:
Ik ben er uit! Volgende week pak in een P2 op bij de Mediamarkt. Ze hebben dan de BTW teruggeef dagen (17%korting) Dan kost hij nog maar €248!!

Check your maths.
Ex BTW is 100%, inclusief is 121%.
Je betaalt dus 21% van 121% niet.
(21/121)*100 = 17% korting.
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Ah, dat verklaart het een en anderGeeBee schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 18:31:
Check your maths.
Tja... dat is mijn werk hè...
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Is de telefoon nu zo populair of is er iets anders aan de hand?
Niet meer te verkrijgen bij Coolblue.be, Bol.com, Vandenborre.be,... Zelfs hun eigen website zegt 'binnenkort verkrijgbaar': http://shop.lenovo.com/be/nl/smartphones/lenovo/lenovo-p2/
Niet meer te verkrijgen bij Coolblue.be, Bol.com, Vandenborre.be,... Zelfs hun eigen website zegt 'binnenkort verkrijgbaar': http://shop.lenovo.com/be/nl/smartphones/lenovo/lenovo-p2/
[ Voor 4% gewijzigd door Aegir81 op 18-01-2017 19:39 ]
Ik ben vandaag op exact het zelfde plan uitgekomen, vandaag nog even langs de media markt geweest om hem in het echt te bekijken. Hoop alleen wel dat ik kan wennen aan de grote en aan android. Heb nu een Lumia 520Japio! schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:25:
De P2 gaat als warme broodjes over de toonbank. Duurt meestal een kleine 2 weken om de voorraden aan te vullen. Veel Nederlandse aanbieders, waaronder Mediamarkt en Wehkamp, zijn ook al weer door hun voorraad heen. Even wachten dus.....Aegir81 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 19:38:
Is de telefoon nu zo populair of is er iets anders aan de hand?
Hopelijk heeft MM ze weer binnen voordat de BTW vrije dagen beginnen.Cocknotaris schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 00:55:
[...]
De P2 gaat als warme broodjes over de toonbank. Duurt meestal een kleine 2 weken om de voorraden aan te vullen. Veel Nederlandse aanbieders, waaronder Mediamarkt en Wehkamp, zijn ook al weer door hun voorraad heen. Even wachten dus.....
Ze zijn nog geen week uit in de UK, India een ruime week geleden, en ondanks nieuwe afzetmarkten erbij denk ik dat Lenovo het succes van dit toestel soms een beetje onderschat. En je wilt trouwens niet weten wat een positieve review op Tweakers doet in het Nederlandse taalgebied. Ik heb hem bovenaan zien staan in het lijstje smartphones in de Pricewatch met de sortering op populariteit.Cocknotaris schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 00:55:
[...]
De P2 gaat als warme broodjes over de toonbank. Duurt meestal een kleine 2 weken om de voorraden aan te vullen. Veel Nederlandse aanbieders, waaronder Mediamarkt en Wehkamp, zijn ook al weer door hun voorraad heen. Even wachten dus.....
Daarbij best veel reviews. En veel reviews met gemiddeld 4.5* is natuurlijk een flinke lokker voor twijfelaars.KrazyJay schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 08:39:
[...]
Ze zijn nog geen week uit in de UK, India een ruime week geleden, en ondanks nieuwe afzetmarkten erbij denk ik dat Lenovo het succes van dit toestel soms een beetje onderschat. En je wilt trouwens niet weten wat een positieve review op Tweakers doet in het Nederlandse taalgebied. Ik heb hem bovenaan zien staan in het lijstje smartphones in de Pricewatch met de sortering op populariteit.
Haha, top!Rorando schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 20:05:
[...]
Ik ben vandaag op exact het zelfde plan uitgekomen, vandaag nog even langs de media markt geweest om hem in het echt te bekijken. Hoop alleen wel dat ik kan wennen aan de grote en aan android. Heb nu een Lumia 520
Ik heb er gewoon alvast even eentje gereserveerd bij de MM! Staat op me te wachten zodra de BTW dagen starten
Houden ze de telefoon daar wel zolang vast dan? Kan nu online wel kiezen om het daar af te halen als dat werktJapio! schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 11:35:
[...]
Haha, top!
Ik heb er gewoon alvast even eentje gereserveerd bij de MM! Staat op me te wachten zodra de BTW dagen starten
Ik heb er in de winkel eentje apart laten houden. Er is een bon bij uitgedraaid met mijn naam en adres. Ik heb er verder ook geen doekjes omheen gewonden, en gewoon verteld dat ik hem volgende week tijdens de kortingsdagen op wil halen. (werd trouwens niet ontkend dat die dagen er ook aankwamenRorando schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:26:
[...]
Houden ze de telefoon daar wel zolang vast dan? Kan nu online wel kiezen om het daar af te halen als dat werkt
Dus ik ga er gewoon van uit dat het allemaal in orde komt!
Heb hem net online besteld met optie om af te halen en daar te betalen, heb 10 dagen de tijd dus dat moet helemaal goed komen
Van de week beginnen inderdaad de btw-dagen bij mediamarkt. In de voorwaarden staat dit: "Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden ‘op=op’".
De lenovo p2 is momenteel uitverkocht bij mm, maar je kan hem online nog wel bestellen (levertijd langer dan 2 weken).
Weet iemand hoe het precies zit? Kan je de telefoon tijdens de btw-dagen wel met korting kopen en dan die levertijd maar voor lief nemen?
De lenovo p2 is momenteel uitverkocht bij mm, maar je kan hem online nog wel bestellen (levertijd langer dan 2 weken).
Weet iemand hoe het precies zit? Kan je de telefoon tijdens de btw-dagen wel met korting kopen en dan die levertijd maar voor lief nemen?
Levertijd MM is terug gebracht tot 5 dagenManindeMetro schreef op maandag 23 januari 2017 @ 09:41:
Van de week beginnen inderdaad de btw-dagen bij mediamarkt. In de voorwaarden staat dit: "Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden ‘op=op’".
Ik krijg hem bij Media Markt echter niet met korting.
Hij blijft op 298 euro staan als ik hem toevoeg in mijn winkel wagen...
Valt de P2 net buiten de actie dan?
https://techrvw.com/
De actie van MM begint donderdag pas (of woensdagavond als je lid bent ofzo).Roboafca schreef op maandag 23 januari 2017 @ 21:02:
Ik krijg hem bij Media Markt echter niet met korting.
Heb zelf besloten het MM verhaal niet af te wachten (denk dat het verhaal met korting niet opgaat aangezien de telefoon niet op voorraad is) en heb de telefoon besteld bij belsimpel. Kan hem morgen ophalen als het goed is...
Inmiddels staat hij op "tijdelijk niet op voorraad" bij de Media Markt, dus ik vrees het ergste voor iedereen die hem daar wilde gaan bestellen de komende week.
Ik was te pessimistisch, hij is er weer bestelbaar!
Ik was te pessimistisch, hij is er weer bestelbaar!
[ Voor 16% gewijzigd door Stevie-P op 26-01-2017 10:26 ]
Sjiiiiiiiiit (Clay Davis) dat zou zonde zijn had er een op het oog! Dan maar via een andere winkel voor de volle prijs.
Anoniem: 876651
Inderdaad, ook niet meer te vinden op de site. Wilde hem ook donderdag gaan halen maar wist niet dat hij zo populair was. Balen! Dan maar voor de volle prijs.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 876651 op 24-01-2017 16:44 ]
Inmiddels bij belsimpel ook al uitverkocht, levertijd loopt op nu staat er al 5 tot 7 werkdagen.
Krijg een beetje het idee dat de winkels en Lenovo zelf de populariteit van dit toestel niet hadden verwacht.
Krijg een beetje het idee dat de winkels en Lenovo zelf de populariteit van dit toestel niet hadden verwacht.
[ Voor 36% gewijzigd door Bassbounce op 25-01-2017 10:07 . Reden: bassbounce ]
Wow ik heb m gisterenavond nog aangeschaft bij belsimpel voor de normale prijs, JIT!Bassbounce schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:06:
Inmiddels bij belsimpel ook al uitverkocht, levertijd loopt op nu staat er al 5 tot 7 werkdagen.
Hij is/was wel bestelbaar voor 247 euro bij de mediamarkt. Levertijd staat op een aantal werkdagen
Ik heb gisteren ook gekocht voor 247 euro, zelfs 2 per ongeluk. zie dat die nu weer wel op voorraad is dus ik annuleer die 2de gewoon...
[ Voor 41% gewijzigd door Haas_nl op 26-01-2017 09:25 ]
Jaa ook gekocht zojuistHaas_nl schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:23:
Ik heb gisteren ook gekocht voor 247 euro, zelfs 2 per ongeluk. zie dat die nu weer wel op voorraad is dus ik annuleer die 2de gewoon...
Pfff, zit ik dan.. Ding in het winkelwagentje. Heb hem niet nodig.. Maar toch willen kopen voor 247 euro... help!
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Je mag ook mij 250 euro geven.... als je er zo graag vanaf wilt
Ik heb 'em ook besteld bij Mediamarkt. Ben benieuwd hoe hij bevalt. Ik kom van een Motorola Moto X (2014).
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Heb hem inmiddels gekocht maar wat me opvalt is dat er sinds vandaag ineens 16 aanbieders zijn van de Lenovo P2, waar voorheen er een stuk of 5 waren. Zou er ineens een container vol P2's aangekomen zijn?
Gisteren ook besteld bij MM. Nu 8 dagen wachten.
Zojuist een email ontvangen van de mediamarkt over de levertijd
Bedankt voor je aankoop bij Media Markt.
Je bent niet de enige met interesse in P2 DARK GRAY met artikelnummer 1476444. Velen gingen je voor en helaas is het product nu uitverkocht.
Gelukkig is het product onderweg naar ons magazijn en verwachten we jouw P2 DARK GRAY in week 5/6weer op voorraad hebben. Wanneer de bestelling wordt verzonden informeren we je hier per e-mail over.
Onze excuses voor het ongemak. We doen ons uiterste best het product zo snel mogelijk te kunnen leveren.
Mocht je verder vragen hebben, neem gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Jouw Media Markt-team
Hetzelfde had ik.Stevie-P schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:20:
Zojuist een email ontvangen van de mediamarkt over de levertijd
[...]
Gelukkig valt week5/6 in die 8/9 dagen levertijd.
Klopt de informatie op hun website dus.
Heb ook besteld maar met levertijd 4-5 dagen. Kreeg hetzelfde mailtje. Zou beetje flauw zijn als het dan 8-9 dagen wordt maar overleef het wel.
Anoniem: 876651
Iemand al mailtje van mediamarkt gehad dat hij is verzonden? Was vandaag in Mediamarkt Hoog Cathrijne waar hij gewoon op voorraad was maar ze konden hem niet meegeven voor de prijs zonder btw waarvoor ik heb tijdens die dagen heb besteld. Niet gek dat hij wel op voorraad is maar nog niet wordt verzonden?
Mediamarkt online heeft zijn eigen voorraad. Staat los van de winkels.Anoniem: 876651 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:27:
Iemand al mailtje van mediamarkt gehad dat hij is verzonden? Was vandaag in Mediamarkt Hoog Cathrijne waar hij gewoon op voorraad was maar ze konden hem niet meegeven voor de prijs zonder btw waarvoor ik heb tijdens die dagen heb besteld. Niet gek dat hij wel op voorraad is maar nog niet wordt verzonden?
Dus het is prima mogelijk dat een filiaal de telefoon op voorraad heeft en Mediamarkt online niet.
Op mm pagina staat dat hij op voorraad is met 1 tot 2 dagen levertijd. Hopelijk worden ze dus al deze week verstuurd.Flitz76 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 08:58:
Heb ook besteld maar met levertijd 4-5 dagen. Kreeg hetzelfde mailtje. Zou beetje flauw zijn als het dan 8-9 dagen wordt maar overleef het wel.
Ik heb ze ook al gemailed of ik hem snel kreeg...ga volgende week op wintersport en mijn huidige telefoon is kapot...zit nu met klein klote toestelletje. Dussssss mediamaaaaaaaaaarktbhaaff schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 17:35:
[...]
Op mm pagina staat dat hij op voorraad is met 1 tot 2 dagen levertijd. Hopelijk worden ze dus al deze week verstuurd.

Op voorraad zegt de website inderdaad. Iemand al reactie van MM?bhaaff schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 17:35:
[...]
Op mm pagina staat dat hij op voorraad is met 1 tot 2 dagen levertijd. Hopelijk worden ze dus al deze week verstuurd.
Bij mij staat er nu de status: "Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending."
Dus lijkt er op dat hij deze week nog wel bij mij binnenkomt
Hier nu ook inderdaad. Wordt dan vandaag verzonden en morgen binnen.Prolution schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:33:
Bij mij staat er nu de status: "Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending."
Inmiddels verzonden
. Maar snel een hoesje bestellen dan, ik dacht namelijk dat ik nog wel even had.
De P2 doet in België mee aan de MM BTW-actie, dus nu bij MM & Vanden Borre te koop aan 247 euro!