Ik krijg een melding van tweakers dat deze aan 218 euro staat. Maar ik zie dit hier toch nergens staan nu... iemand enig idee?
Ik vermoed een prijsfout die snel aangepast is. Lijkt mij geen logische prijs.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Of een verschil tussen de Belgische en Nederlands prijsvergelijker?
Dat was gisteren even bij MegaMobile.be
De gouden is beschikbaar! Maar dan voor te hoge prijs nog. Ik hou deze zeker in de gaten.
Op Amazon.fr staan de grijze en gouden uitvoeringen nu voor €225,-
https://www.amazon.fr/s/r...&field-keywords=lenovo+p2
https://www.amazon.fr/s/r...&field-keywords=lenovo+p2
Mooie prijs! Maar met mijn roestige Frans lees ik een levertijd van 1-2 maanden. Je spaart wel aardig wat geld uit..
Habituellement expédié sous 1 à 2 mois.Flitz76 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 13:55:
Mooie prijs! Maar met mijn roestige Frans lees ik een levertijd van 1-2 maanden. Je spaart wel aardig wat geld uit..
Klopt. Als dit niet het geval was had ik hem direct besteld. Ik zit nu met m'n Samsung Galaxy s6 edge. Betaal €59 per maand, met 10gb, onbeperkt bellen en spotify. Maar dit gebruik ik allemaal niet. Ik ga weer voor goedkoop. Los toestel en een sim only.
Bij Amazon.it nu de P2 voor 239 euro (242,80 inclusief verzendkosten): http://amzn.eu/hon7yGQ
Je hebt zeker andere cookies 
Ik zie hem op die link voor EUR 264,90 Spedizione GRATUITA. Verzend informatie zie ik alleen voor bestemmingen binnen Italië.
Maar het blijft goedkoper dan de 290-300 die normaal gesproken gevraagd wordt. Italianen kunnen erg aardig zijn maar hebben soms wat afwijkende opvattingen omtrent zakendoen. Ik heb hem toch maar maar voor € 300 bij onze dorpstelefoonboer besteld. Stel dat er wat met de levering loos is. Dan zijn de wegen wat korter.
Ik zie hem op die link voor EUR 264,90 Spedizione GRATUITA. Verzend informatie zie ik alleen voor bestemmingen binnen Italië.
Maar het blijft goedkoper dan de 290-300 die normaal gesproken gevraagd wordt. Italianen kunnen erg aardig zijn maar hebben soms wat afwijkende opvattingen omtrent zakendoen. Ik heb hem toch maar maar voor € 300 bij onze dorpstelefoonboer besteld. Stel dat er wat met de levering loos is. Dan zijn de wegen wat korter.
Hmmm, vreemd. Ik kan 'm nu ook niet meer terugvinden. Dan was het een heel tijdelijk aanbod. Ik heb hem echt voor die prijs gekocht - verkocht en geleverd door Amazon, dus waarschijnlijk gewoon vanuit Zwolle met een beetje geluk. En de aftersales is goed bij Amazon. Hij komt morgen binnen. Mooie vervanger voor mijn Galaxy Note 4Ik zie hem op die link voor EUR 264,90 Spedizione GRATUITA. Verzend informatie zie ik alleen voor bestemmingen binnen Italië.
Zie Pricewatch: Bol.com 231 euries.
Is een tweedehandsje van BuyBay...Tao schreef op donderdag 27 april 2017 @ 11:53:
Zie Pricewatch: Bol.com 231 euries.
Waar is de Lenovo nu nog goedkoop te krijgen, liefst in Nederland? Ik zie alleen prijzen vanaf 290,- helaas..
Heb ook enige maanden tevergeefs gewacht op die scherpe aanbieding. Eind april voor 300 gekocht bij de plaatselijke telefoonhandel. Ik heb er intussen al zoveel plezier van gehad dat ik geen spijt krijg indien de telefoon morgen ineens voor 240 ofzo wordt aangeboden.
Bij max ict nu de gouden versie voor 259 euro.
Blijft nog steeds gewoon een erg goede koop! Ga er voorzichtigheidshalve maar vanuit dat er geen updates meer komen, maar als je daar mee kunt leven; goeie foon!
Pagina kan niet gevonden wordenByteMe_ schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:47:
Bij max ict nu de gouden versie voor 259 euro.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Nope, er waren nog 4 op voorraad. Er zijn dus 4 gelukkigen nu en het is zeer waarschijnlijk uitverkocht
Iemand enig idee wat het verschil is tussen de normale P2 bij ons en deze bij DX:
http://www.dx.com/nl/p/le...BEgLMPfD_BwE#.WZWuz-lpwuU
Facts don't care about your feelings
Wil ik ook graag weten... Op AliExpress staat deze ook te koop voor 180 EUR. Is het dezelfde?YoshiBignose schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:57:
Iemand enig idee wat het verschil is tussen de normale P2 bij ons en deze bij DX:
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Heb hem besteld als test maar nog niet binnenDukeN schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 15:57:
[...]
Wil ik ook graag weten... Op AliExpress staat deze ook te koop voor 180 EUR. Is het dezelfde?
Top laat even weten alsjeblieft. Ik ben reuze benieuwd! Als hij hetzelfde is bestel ik hem ookYoshiBignose schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 16:49:
[...]
Heb hem besteld als test maar nog niet binnen
Heb hem binnen, lijkt echt identiek. Ook bij de modelgegevens op de telefoon zelf. Scherm is anders gekleurd, weet niet of daar een verschil zit. Er zit 64GB in ipv 32GB die ik heb dus dat nog een pluspunt ook.DukeN schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 16:50:
[...]
Top laat even weten alsjeblieft. Ik ben reuze benieuwd! Als hij hetzelfde is bestel ik hem ook
Enige wat ik nu moet testen is of 4G werkt, omdat ze daar LTE hebben ofzo. Ik zag net 3G en H verschijnen maar nog geen 3G. Als dat niet zou werken dan is dat wel een nadeel, maar op zich niet voor iedereen heel erg.
edit: 4g werkt ook
[ Voor 5% gewijzigd door YoshiBignose op 08-09-2017 17:36 ]
Ik ben opzoek naar een vervanger van mijn lumia, en naar aanleiding van een aantal reviews en het ervaringen topic hier op tweakers denk ik dat de P2 een geschikte telefoon voor mij is (ik ben op de hoogte van een aantal mindere zaken zoals ruis etc).
Nu verblijf ik veel tijd in het Engeland en daar zie ik dat op ebay de telefoon een slordige 100 euro goedkoper is dan de goedkoopste hier op tweakers.
De meeste telefoons worden dan verscheept vanuit China waardoor je alsnog import etc moet betalen, maar enkele zijn al in de UK waardoor Ebay prijs daadwerkelijke prijs zal zijn.
Nu is mijn vraag echter; wat kun je verwachten van garantie in geval van niet-gebruikers schade/defecten? Als ik de advertentie op ebay lees moet je hem RMA sturen naar Ebay-verkoper en dan 'doen ze hun uiterste best om een oplossing te vinden'; die heb ik vaker gehoord
.
N.a.v. dit topic:Lenovo P2 Warranty geeft Lenovo blijkbaar niet thuis, zelfs niet als je hem bij een meer gangbare reseller koopt (zoals een (web)shop op de lijst hier op tweakers waar hij te koop is), omdat het een grijze import telefoon lijkt te zijn.
Kan dit gevalletje goedkoop = duurkoop worden of is dit op een of andere manier toch 'goed' geregeld met Lenovo/Motorola? Vandaar mijn vraag met jullie ervaring/kennis. Gaat dit veel anders zijn als ik hem bij Azerty bestel bijvoorbeeld?
Nu verblijf ik veel tijd in het Engeland en daar zie ik dat op ebay de telefoon een slordige 100 euro goedkoper is dan de goedkoopste hier op tweakers.
De meeste telefoons worden dan verscheept vanuit China waardoor je alsnog import etc moet betalen, maar enkele zijn al in de UK waardoor Ebay prijs daadwerkelijke prijs zal zijn.
Nu is mijn vraag echter; wat kun je verwachten van garantie in geval van niet-gebruikers schade/defecten? Als ik de advertentie op ebay lees moet je hem RMA sturen naar Ebay-verkoper en dan 'doen ze hun uiterste best om een oplossing te vinden'; die heb ik vaker gehoord
N.a.v. dit topic:Lenovo P2 Warranty geeft Lenovo blijkbaar niet thuis, zelfs niet als je hem bij een meer gangbare reseller koopt (zoals een (web)shop op de lijst hier op tweakers waar hij te koop is), omdat het een grijze import telefoon lijkt te zijn.
Kan dit gevalletje goedkoop = duurkoop worden of is dit op een of andere manier toch 'goed' geregeld met Lenovo/Motorola? Vandaar mijn vraag met jullie ervaring/kennis. Gaat dit veel anders zijn als ik hem bij Azerty bestel bijvoorbeeld?
T60P Widescreen
Nog bedankt voor je ervaring.YoshiBignose schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 14:30:
[...]
Heb hem binnen, lijkt echt identiek. Ook bij de modelgegevens op de telefoon zelf. Scherm is anders gekleurd, weet niet of daar een verschil zit. Er zit 64GB in ipv 32GB die ik heb dus dat nog een pluspunt ook.
Enige wat ik nu moet testen is of 4G werkt, omdat ze daar LTE hebben ofzo. Ik zag net 3G en H verschijnen maar nog geen 3G. Als dat niet zou werken dan is dat wel een nadeel, maar op zich niet voor iedereen heel erg.
edit: 4g werkt ookmoet wel 100 updates draaien want zat nog android 6 op.
En de accu is juist de primaire reden voor deze telefoons
Deze heeft geen LTE band 20 (800 MHz) wordt in Europa veel gebruikt.YoshiBignose schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:57:
Wat wil dat zeggen? 4G werkt iig gewoon.routier_lub schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:18:
[...]
Deze heeft geen LTE band 20 (800 MHz) wordt in Europa veel gebruikt.
In theorie zou je dan bij Vodafone, KPN en tele 2 minder 4g dekking hebben. T mobile maakt geen gebruik van band 20.
http://www.gsmhelpdesk.nl...nden-lte-frequentiebanden
http://www.gsmhelpdesk.nl...nden-lte-frequentiebanden
https://m.gearbest.com/ce...658919.html?lkid=10597819
170 euro bij gearbest!
Als dit niet mag, hoor ik het graag trouwens.
170 euro bij gearbest!
Als dit niet mag, hoor ik het graag trouwens.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
FYI,
Ik heb vandaag de P2 (p2a42, dus 4GB/64GB met LTE B20, grijs) nog gewoon bij de MediaMarkt hier in Antwerpen centrum zien liggen voor 299€, de normale prijs in de Benelux.
Edit 18-04-2018: Hij is nog steeds te koop bij de MediaMarkt in Antwerpen.
Ik heb vandaag de P2 (p2a42, dus 4GB/64GB met LTE B20, grijs) nog gewoon bij de MediaMarkt hier in Antwerpen centrum zien liggen voor 299€, de normale prijs in de Benelux.
Edit 18-04-2018: Hij is nog steeds te koop bij de MediaMarkt in Antwerpen.
[ Voor 17% gewijzigd door KrazyJay op 18-04-2018 17:55 ]