Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:49

Vis

Zo alles zo goed als overgezet van de N5 naar de P2. Top hoor. Alleen meteen een vraagje, hebben jullie dit ook staan bij Opslag?

Afbeeldingslocatie: https://s23.postimg.org/m3yjc91ff/Schermafdruk_2017_01_20_23_31_52_034.jpg

23,87 GB?? 🙄 Moet toch 32 GB zijn?

Edit: ooow wacht.. dat is dus MIN het besturingssysteem aan opslag :) had ff niet gerekend.

Echt een top apparaat nu al na de eerste 3 uur klooien ermee. Begin op 73% batterij uit de doos. En nu op 57% 😎 super sick

YouTube synchronisatie probleem hier ook, maar komt vast een keer een fix voor hoop ik.

[ Voor 36% gewijzigd door Vis op 20-01-2017 23:43 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appul
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 20:38
32GB -8.13 voor systeem = 23.87GB vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

appul schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:42:
32GB -8.13 voor systeem = 23.87GB vrij
Precies ja haha t kwartje viel net nadat ik gepost had.. dom :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemoZ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-07-2024
Heeft iemand enig idee hoe ik de Google Phone app op de Lenovo P2 kan installeren? Staat in die app dat alles vanaf Marshmallow (Android 6.0) compatible met de app zou moeten zijn, maar toch krijg ik op de P2 de melding: Je apparaat is niet compatibel met deze versie...

Het handige van de originele (Nexus) phone app was dat ik een bedrijfsnaam kon intypen en ik kon bellen zonder 1 nummer/cijfer te gebruiken.

Alvast bedankt. Ben natuurlijk gewoon aan het googlen, maar gaat veelal over Pokemon Go en de versie error, ipv over de simpele Phone app :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

thejoker80 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 08:42:
Vannacht heeft google agenda bijna 25% batterij opgeslurpt.... en een dikke 100 mb data verstuurd en ontvangen. Wel heb ik sinds gisteren bluetooth aan staan maar het lijkt me sterk dat dat er iets mee te maken heeft. Iemand enig idee?
En vannacht weer. Heb nu alle machtiging van de app maar uit gezet, behalve agenda (vind het wel een handige app, op mijn N5 gebruikte ik hem ook, nooit problemen). Morgen weer checken denk ik.... Zo gaat de batterij wel hard....

Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/hFreov/Schermafdruk_2017_01_21_07_38_47_092.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door thejoker80 op 21-01-2017 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:27
Vis schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 19:08:
Straks even alles overzetten, deden jullie dit ook via NFC aan het begin van het instellen? Of clean gewoon?
Ik heb m'n Google account vanaf m'n Nexus 5 via NFC overgezet. Werkte super!

Overigens kwam ik er door het koude weer achter dat de P2 default de schermgevoeligheid voor (touchscreen) handschoenen uit heeft staan. Baalde al dat m'n touchscreen handschoenen niet werkten, tot ik er achter kwam dat er een instelling is die ik daarvoor op "aan" moest zetten! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sledge HaMMeR
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05 08:58

Sledge HaMMeR

-= Je Vini, Vidi, Vici =-

iemand die kan vertellen waar de standaard geinstalleerde "com.wsandroid.suite.plugin" goed voor is? Of hangt die aan McAfee?

.: There are 10 kinds of people in the world: those that understand binary, and those that do not :.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ffha
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-09 13:53
Sledge HaMMeR schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 12:05:
iemand die kan vertellen waar de standaard geinstalleerde "com.wsandroid.suite.plugin" goed voor is? Of hangt die aan McAfee?
Dat is inderdaad onderdeel van McAfee. Die kan je gewoon probleemloos deinstalleren samen met de McAfee app zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 23:12
Ik heb ook de Lenovo p2 besteld na jullie goede ervaringen. De honor 8 was toch niet wat ik zocht.

Werkt smartlock en vertrouwde locaties hier wel bij?

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Heb de P2 nu voor t eerst aan de lader na bijna 10 uur screen on time vanuit de doos 73% 🤗 en had nog 9% over hihi.
Vraagje, de ene keer zie ik 2 stroom icoontjes van het snelladen, en kort daarna 1, en dan weer 2 etc.
Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sledge HaMMeR

Sledge HaMMeR

ffha schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 20:20:
[...]

Dat is inderdaad onderdeel van McAfee. Die kan je gewoon probleemloos deinstalleren samen met de McAfee app zelf.
Bedankt! In de kliko ermee

.: There are 10 kinds of people in the world: those that understand binary, and those that do not :.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffha
Vis schreef op zondag 22 januari 2017 @ 09:31:
Heb de P2 nu voor t eerst aan de lader na bijna 10 uur screen on time vanuit de doos 73% 🤗 en had nog 9% over hihi.
Vraagje, de ene keer zie ik 2 stroom icoontjes van het snelladen, en kort daarna 1, en dan weer 2 etc.
Is dit normaal?
Zet je 'm wel in ultimate power saver voordat je 'm aan de lader hangt? Dat is nodig voor het snelladen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• disheaver
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
ffha schreef op zondag 22 januari 2017 @ 10:54:
[...]

Zet je 'm wel in ultimate power saver voordat je 'm aan de lader hangt? Dat is nodig voor het snelladen.
Nee dit klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sledge HaMMeR

Sledge HaMMeR

Ik wil wat gaan spelen met NFC tags, voor in de auto, op het bureau en nachtkastje bijvoorbeeld.
Verder maak ik geen gebruik van een hoesje, omdat ik verslingerd ben aan de iring. Kan iemand vertellen waar ongeveer de NFC reader is verstopt in de P2, zodat ik deze niet blokkeer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem eindelijk voor de eerste keer opladen. Oef, ik begon mij al zorgen te maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• disheaver
  • Niet online
Sledge HaMMeR schreef op zondag 22 januari 2017 @ 11:32:
Ik wil wat gaan spelen met NFC tags, voor in de auto, op het bureau en nachtkastje bijvoorbeeld.
Verder maak ik geen gebruik van een hoesje, omdat ik verslingerd ben aan de iring. Kan iemand vertellen waar ongeveer de NFC reader is verstopt in de P2, zodat ik deze niet blokkeer?
Bij het NFC logo :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sledge HaMMeR

Sledge HaMMeR

ROFL, for f*ck sake .... ik had 'm niet herkend. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffha
U hebt gelijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pBOOqGQ3cjfy9UCwemkoiQgU/thumb.jpg
Mijn eigen exemplaar gaat pas snelladen als ie of uit staat, of in ultimate power saver modus staat, maar volgens Lenovo zou het ook in de normale standby moeten werken.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Niet online
ffha schreef op zondag 22 januari 2017 @ 19:05:
[...]

U hebt gelijk.
[afbeelding]
Mijn eigen exemplaar gaat pas snelladen als ie of uit staat, of in ultimate power saver modus staat, maar volgens Lenovo zou het ook in de normale standby moeten werken.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Af en toe zie hem wel twijfelen tussen 1 of 2 flitsicoontjes. Maar hij laad bij mij ~90% van de tijd ook gewoon snel als ik scherm aan heb, in normale modus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
Bassbounce schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 23:04:
Ik heb ook de Lenovo p2 besteld na jullie goede ervaringen. De honor 8 was toch niet wat ik zocht.

Werkt smartlock en vertrouwde locaties hier wel bij?
Ja, ik gebruik Smartlock op m'n P2 en alle opties die daar vanuit Android bij horen zijn beschikbaar: On-body detection, Trusted places, Trusted devices (blue tooth), Trusted face, Trusted voice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjpeters
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 20:28
Heeft iemand ervaring met contactloos betalen met de Lenovo P2, specifiek met een Rabobank rekening? Om dat te kunnen gebruiken heb je de app NFC manager nodig i.c.m. de Rabo Wallet app, maar die eerste wil bij mij niet goed opstarten (hij blijft hangen bij 'NFC manager aanmelden').

De telefoon staat ook niet bij Rabobank op de lijst met 'ondersteunde telefoons', maar ik kan me ook niet voorstellen dat er iemand is die iedere dag die lijst bijwerkt :P

Het forum van KPN is ook geen hulp (de ontwikkelaars van de NFC manager app), want aanmelden of registreren daar werkt gewoon niet (in ieder geval niet bij mij, ondanks dat ik klant ben met een MijnKPN account). :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:15
Iemand die de overstap heeft gemaakt van de iPhone 6(s) naar deze telefoon? Ik twijfel nog steeds. Heb de 6s en is op zich een prima toestel. Alleen korte batterijduur en heb toch wat meer met Google dus twijfel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
Haay schreef op maandag 23 januari 2017 @ 08:52:
[...]

Ja, ik gebruik Smartlock op m'n P2 en alle opties die daar vanuit Android bij horen zijn beschikbaar: On-body detection, Trusted places, Trusted devices (blue tooth), Trusted face, Trusted voice.
Bedankt!
Ik hoop dat er snel een volledige xda pagina komt.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sledge HaMMeR

Sledge HaMMeR

Okay, even hardop de denken... zeg het maar wanneer ik uit mijn nek klets.

Stelling 1) Lithium accu's slijten het hardst bij het laatste stukje opladen. De laatste energie erin persen. Daarom laadt Tesla hun accu's ook maar op tot ongeveer 3.8 V ipv 4.2.
Stelling 2) Ik vind het niet erg mijn telefoon dagelijks op te laden, mits ik er maar wel een dag intensief gebruik van kan maken.

Aangezien ik met de beste wil van de wereld mijn telefoon niet in een dag leeg krijg, vroeg ik me dus af of het mogelijk is om het cut-off point voor het laden bij te stellen, om de levensduur van mijn batterij aanzienlijk te verlengen. Is hier software voor, of vereist het root access en een hoop getweak?

Disclaimer: Ja, ik kan ook op 70% (ofzo) van het laden de stekker eruit trekken. Maar dan moet ik opletten en bijblijven. Het is fijner om wakker te worden en je telefoon is keurig tot 70% opgeladen.

Okay.... roast me :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:31
Al 2 maand gebruiker van de Lenovo P2 en jongens dit ding blijft elke dag een glimlach toveren op m'n gelaat. Snel zat,
in gebruik 3u01 min (dus schermtijd)
Op stand By: 3d 8u (dus met scherm af)
WLAN zo goed als altijd aan (behalve op het werk)
Bluetooth zo goed als altijd aan (maar alleen connected in de auto)
Hij is nog altijd op 57% en zegt nog 4dagen resterend.

Helderheid op matig tot laag ('s nachts)

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Bij degene die Messenger van FB ook gebruiken. Verbruikt ie bij jullie ook zoveel accu zonder dat je veel met de app doet?

Afbeeldingslocatie: https://s29.postimg.org/lk242actz/Schermafdruk_2017_01_23_21_05_29_769.jpg

Ik heb al bij accu optimalisatie enzo gekeken en aangepast, maar het lijkt alsof ie op de achtergrond toch veel slurpt. Ook ontving ik vandaag de berichten via Messenger niet als melding binnen, alleen als ik de app zelf opende zag ik dat er berichten waren.. erg vreemd.
Ik weet dat Messenger van FB veel data en energie slurpen.. maar als ik m zelf niet gebruik en zelfs de berichten geen notificaties ontvang wordt ik hier toch wel gek van..
Thanks voor de gouden tip!

Dit kan toch niet normaal zijn?

Afbeeldingslocatie: https://s30.postimg.org/gq34187o1/Schermafdruk_2017_01_23_21_13_07_931.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Vis op 23-01-2017 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Heeft iemand hier de overstap gemaakt van de Moto X Style? Deze is op dit moment 269 euro bij coolblue en ik twijfel tussen dit toestel (snapdragon 808 / 3gb / 3000mah) en de P2. De Moto X Style heeft volgens mij als voordeel ook een betere camera, de P2 heeft zn accu, amoled en vingerafdruk sensor.

Kan de eerstgenoemde helaas nergens vlakbij in een winkel testen. De P2 beviel me wel hoe dan ook in de Mediamarkt, maar dacht probeer het nog even hier mocht iemand de Moto X hebben gehad.

[ Voor 16% gewijzigd door KngfCnns op 24-01-2017 01:09 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daysleeper
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:54
Vraagje, iemand ervaring met de Netflix app op de P2 en het geluid, loop deze wel synchroon met de video? Het niet synchroon lopen van het geluid weerhoud mij om deze telefoon aan te schaffen op het moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
Daysleeper schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 07:08:
Vraagje, iemand ervaring met de Netflix app op de P2 en het geluid, loop deze wel synchroon met de video? Het niet synchroon lopen van het geluid weerhoud mij om deze telefoon aan te schaffen op het moment.
Nee, ook in de Netflix app loopt audio niet synchroon met de video. Wanneer je vanuit de Netflix app op de P2 de video cast naar Google Cast (Chromecast) dan loopt beeld en geluid wel synchroon, dus het euvel zit in de aansturing van het beeld op de P2, die niet synchroon loopt met het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Is het zo een groot verschil dan? Hoor er veel over. Maar ben toch nog steeds benieuwd naar deze telefoon. Balen van dat geluid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
jaydenjarno schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 09:53:
Is het zo een groot verschil dan? Hoor er veel over. Maar ben toch nog steeds benieuwd naar deze telefoon. Balen van dat geluid
Balen? Ik vind het zelfs een punt waardoor ik de telefoon niet zou kopen. Hoe irritant is het dat de lipsync niet klopt? Zou ik me mateloos aan irriteren...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

thejoker80 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 07:38:
[...]

En vannacht weer. Heb nu alle machtiging van de app maar uit gezet, behalve agenda (vind het wel een handige app, op mijn N5 gebruikte ik hem ook, nooit problemen). Morgen weer checken denk ik.... Zo gaat de batterij wel hard....

[afbeelding]
Ik zie ook dat er een ander tekentje staat bij accounts. Dat staat er constant. Kan ik ook alleen de agenda resetten ofzo?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qYkx5kM.jpg
Vis schreef op maandag 23 januari 2017 @ 21:10:
Bij degene die Messenger van FB ook gebruiken. Verbruikt ie bij jullie ook zoveel accu zonder dat je veel met de app doet?

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb het dus met google agenda, niet met messenger.... Je kunt wel aangeven dat je niet wilt dat een app in de achtergrond draait, maar dat wil je met messenger waarschijnlijk wel...

[ Voor 34% gewijzigd door thejoker80 op 24-01-2017 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 18:54
Nu ook een review van gsmarena: http://www.gsmarena.com/lenovo_p2-review-1557.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 19:16
De tekortkomingen kan ik zeer mee leven. Waardige vervanger van mijn HTC m8. Hopen dat ze de youtube bug kunnen oplossen al vind ik dat niet heel erg aangezien ik er nooit gebruik van maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 15:24
Sledge HaMMeR schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:37:
Okay, even hardop de denken... zeg het maar wanneer ik uit mijn nek klets.

Stelling 1) Lithium accu's slijten het hardst bij het laatste stukje opladen. De laatste energie erin persen. Daarom laadt Tesla hun accu's ook maar op tot ongeveer 3.8 V ipv 4.2.
Stelling 2) Ik vind het niet erg mijn telefoon dagelijks op te laden, mits ik er maar wel een dag intensief gebruik van kan maken.

Aangezien ik met de beste wil van de wereld mijn telefoon niet in een dag leeg krijg, vroeg ik me dus af of het mogelijk is om het cut-off point voor het laden bij te stellen, om de levensduur van mijn batterij aanzienlijk te verlengen. Is hier software voor, of vereist het root access en een hoop getweak?

Disclaimer: Ja, ik kan ook op 70% (ofzo) van het laden de stekker eruit trekken. Maar dan moet ik opletten en bijblijven. Het is fijner om wakker te worden en je telefoon is keurig tot 70% opgeladen.

Okay.... roast me :)
Volgens mij kan je hiervoor AccuBattery gebruiken als app (zie playstore). Met de gratis variant kan je dit allicht, anders kost het je een paar euro. Ik heb de app kort gebruikt (maar vind mijn accuduur op mijn 3T goed genoeg om het steeds in de gaten te houden).

Deze app geeft ook aan hoeveel je batterij wordt 'beschadigd' bij een beperkte charge-limiet, dus misschien doet het precies wat je wil! Laat maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sledge HaMMeR

Sledge HaMMeR

Hey, bedankt voor je reactie. Die app ga ik even bekijken. Ben ondertussen al even aan het googlen geweest en kwam onderhand hier uit, maar dat belooft weinig goeds helaas. Wel zat ik daardoor te brainstormen om iets met een bluetooth ontvanger op de gsm lader te knutselen, welke je kan installen op een cut-off. Maar een alarm in de door jou aangegeven app, is wel zo makkelijk wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 17:27
Net een update binnen naar: P2a42_S062_170117_ROW

Geen verschillen te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerring1980
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-09 13:56
meer van jullie die vandaag een update beschikbaar hebben gekregen?

Ik ben hem momenteel aan het installeren

edit:iemand was me al voor

[ Voor 11% gewijzigd door jerring1980 op 24-01-2017 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sledge HaMMeR

Sledge HaMMeR

Yups, hier ook. Helaas geen changelog op inet te vinden, alleen dit topic op het lenovo platform

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 18:54
Jup, hier ook binnen en geinstalleerd. Schijnt voornamelijk verbeteringen in de camera te zijn. Nog geen goede bron voor gevonden overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Thedr schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:08:
Jup, hier ook binnen en geinstalleerd. Schijnt voornamelijk verbeteringen in de camera te zijn. Nog geen goede bron voor gevonden overigens.
Die zijn best welkom. Ff downloaden dus :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat de building date van de kernel nu is gewijzigd naar 17 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met dat audio probleem, heeft alleen een enkele hier last van? Ook vroeg ik mij af of de P2 acceptabele opnames maakt van een concert, iemand hier ervaring mee? Ik vind het vaak fijn om van een enkel nummer een filmpje te schieten maar op mijn vorige telefoon kreeg ik constant een opgeblazen geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 15:56
De developer van TWRP meldt DIT op XDA over de S062 update:
Just took a quick peek.
Looks like this OTA is an preparation patch for Nougat.
Most of the required partitions and changes for Nougat are being patched.

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendry Scholing
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-11-2024
Heeft iemand al ervaring met dit toestel in combinatie met Android Auto? Ik kom alleen een oude link tegen op het Lenovo forum waar je verder geen wijs uit kunt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
Is er al bekend of dat dit toestel ook 2 jaar updates krijgt?

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Bassbounce schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:09:
Is er al bekend of dat dit toestel ook 2 jaar updates krijgt?
Lenovo heeft nog niks bekend gemaakt over de lengte van de support. Wel komt Nougat update binnenkort uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 15:56
Hendry Scholing schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 21:59:
Heeft iemand al ervaring met dit toestel in combinatie met Android Auto? Ik kom alleen een oude link tegen op het Lenovo forum waar je verder geen wijs uit kunt worden.
Werkt, maar krijg heel af en toe melding dat contact met telefoon is verbroken. Moet dan USB-kabel opnieuw verbinden.
*knip*. Linken naar APK files buiten de Play Store om is niet toegestaan.

[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 25-01-2017 10:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reutel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-12-2023
Net de update geïnstalleerd en de audio bug is nog niet verholpen. Of de camera nu beter presteert kan ik niet zo snel beoordelen. Vond de foto's zowiezo niet heel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 19:59
In het start post staat dat de telefoon een USB2.0 Type-C heeft, maar zit toch gewoon een micro-usb op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theredone51
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:52
Haas_nl schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:41:
In het start post staat dat de telefoon een USB2.0 Type-C heeft, maar zit toch gewoon een micro-usb op?
Yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu heel erg te twijfelen om deze te kopen, alleen het audio probleem met filmpjes kijken en videos opnemen houdt mij tegen. Is er iemand die er meer over vertellen hoe storend dit is en of/wanneer het op kan worden gelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:07

Twan V

...en er stralend uitzien

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:24:
Ik zit nu heel erg te twijfelen om deze te kopen, alleen het audio probleem met filmpjes kijken en videos opnemen houdt mij tegen. Is er iemand die er meer over vertellen hoe storend dit is en of/wanneer het op kan worden gelost?
Ik heb er geen last van (of ik heb het nog niet ontdekt). Stock firmware, nog niet de januari update gehad.

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:24:
Ik merk het zelf ook lang niet altijd moet ik zeggen. Vimeo loopt sowieso altijd prima, Youtube heeft het probleem wel soms. Komt vast zsm een update voor :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartZuid
  • Laatst online: 04-09 20:54
Via de youtube app lopen beeld en geluid niet in sync maar via m.youtube.com in Chrome wel.

[ Voor 199% gewijzigd door MartZuid op 26-01-2017 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paddo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-09 13:21

Paddo

¿Ik hier?

SInds dinsdag avond heb ik ook de P2 in bezit. Hij kwam met 100% lading en na het installeren van vele apps zit ik nu op 61%. Ik ben dik tevreden met dit toestel maar dat is misschien ook niet gek als ik van een oude Galaxy S3 afkom.
In Youtube zie/hoor ik inderdaad het probleem maar ik vind het niet heel storend. Een update zou wel wenselijk zijn maar ik ga er wel vanuit dat dat snel opgelost gaat worden.

Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Deuring
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-01-2017
Wie kan me helpen aan een Handleiding voor de Lenovo P2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Jan Deuring schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 20:11:
Lenovo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techrvw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-08 12:00

Techrvw

https://techrvw.com/ | TikTok

Misschien een stomme vraag, maar ik krijg mijn lockscreen niet aangepast?
Is dit iets wat ik moet aanzetten of uitzetten? Krijg het niet voor elkaar.. kan er niks over vinden op internet haha.. Voel me een beetje .. stom?

Hopelijk weet iemand het! :)

https://techrvw.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

Jan Deuring schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 20:11:
Heb je de P2 zelf al in t bezit?
Dan staat de gebruikershandleiding als App al gewoon tussen je drawer. Check maar naar de app genaamd Gebruikershandleiding :)
In t Nederlands zelfs.

Audio sync probleem zoals YouTube heb ik trouwens ook via de Horizon GO app als ik tv wil kijken.. jullie ook?

Verder valt mij na een week de P2 te gebruiken op dat sommige notificaties pas binnenkomen zodra ik m'n scherm ontgrendel. Erg vreemd en jammer, kan er ook niet achterkomen hoe dit ontstaat helaas. Verder niets dan lof, top toestel voor die prijs en die accu.. damn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Schijnt dat als je "disable doze" installeerd je van dit probleem af bent. Durf het niet te garanderen maar dit schijnt voor iedereen te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
Via de NOS app loopt de audio bij mij ook niet synchroon met het beeld. Echt een app probleem dan denk ik?

Verder heb ik nova launcher met muzei als achtergrond switcher ingesteld maar soms wanneer ik terug ga vanuit de app drawer naar het hoofdscherm springt hij terug naar de lenovo launcher met bijbehorende achtergrond. Vrij irritant dit had ik op mijn htc one m8 nooit. hmmm.
jaydenjarno schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 21:30:Schijnt dat als je "disable doze" installeerd je van dit probleem af bent. Durf het niet te garanderen maar dit schijnt voor iedereen te werken
Hmmm deze app heeft 100 downloads in de appstore en kost €1,19 niet heel veel geld natuurlijk niet alles moet gratis zijn maar ik vraag het me af of dit het wel oplost?

[ Voor 36% gewijzigd door Fugitive2008 op 27-01-2017 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Geen idee of het het oplost. Had het gevonden op internet en die waren er allemaal lovend over. Heb zelf het toestel (nog) niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MartZuid
Roboafca schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 20:45:
Misschien een stomme vraag, maar ik krijg mijn lockscreen niet aangepast?
Is dit iets wat ik moet aanzetten of uitzetten?
Via de app Theme Center of Instellingen/Weergave/Achtergrond kan je een aantal standen kiezen. Wil je echter het vergrendelscherm zelf "customizen" dan heb je daar speciale apps voor.
Vis schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 20:47:
Verder valt mij na een week de P2 te gebruiken op dat sommige notificaties pas binnenkomen zodra ik m'n scherm ontgrendel. Erg vreemd en jammer, kan er ook niet achterkomen hoe dit ontstaat helaas. Verder niets dan lof, top toestel voor die prijs en die accu.. damn :)
Ga via Instellingen naar Energiebeheer (Accubesparing) en dan naar Accuoptimalisatie. Zet daar voor de apps waarvan de meldingen niet gelijk binnenkomen op "Niet geoptimaliseerd" (Doze Mode Off).

[ Voor 35% gewijzigd door MartZuid op 27-01-2017 10:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Haay
MartZuid schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:04:
Ga via Instellingen naar Energiebeheer (Accubesparing) en dan naar Accuoptimalisatie. Zet daar voor de apps waarvan de meldingen niet gelijk binnenkomen op "Niet geoptimaliseerd" (Doze Mode Off).
Wat Martin_Z zegt is correct. Wil je de uitgebreide uitleg lezen HOE Doze precies werkt, inclusief de uitleg die Martin_Z ook geeft, lees dan dit artikel:
How Android’s “Doze” Improves Your Battery Life, and How to Tweak It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Heb het voor een app ingesteld straks, (Forza) voetbal app waarbij je live de scorestand van wedstrijden notificaties krijgt, maar het heeft niet altijd geholpen. Soms kreeg ik de meldingen binnen terwijl de P2 wel vergrendeld was, en de andere keer pas toen ik m ontgrendelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menkoro
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 20:35
Vandaag ook tot aanschaf overgegaan. Op de website van Mediamarkt was de P2 niet meer te vinden, maar in de winkel (Hoog Catharijne in Utrecht) hadden ze er gelukkig nog redelijk wat liggen vanmiddag. Hiermee was ik uiteindelijk nog geen €250,- kwijt.

Tevens een flinke stap gemaakt, ik liep nog altijd met een HTC One S rond die al bijna vijf jaar oud is inmiddels. Moet met name wennen aan het grote scherm, maar ik hoop met deze telefoon toch ook lekker lang te kunnen doen vanwege de enorme accu. Nu nog op zoek naar een goede hoes + screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:07

Twan V

...en er stralend uitzien

Als de verbinding met wifi verbroken wordt of verandert, krijg ik daar een notificatie van. Dat heb ik op andere toestellen nooit gehad. Ik krijg met google niet goed gevonden hoe ik dit uitkrijg en in de instellingen zie ik het niet terug.

Iemand een suggestie?

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:25
Menkoro schreef op zondag 29 januari 2017 @ 19:41:
Vandaag ook tot aanschaf overgegaan. Op de website van Mediamarkt was de P2 niet meer te vinden, maar in de winkel (Hoog Catharijne in Utrecht) hadden ze er gelukkig nog redelijk wat liggen vanmiddag. Hiermee was ik uiteindelijk nog geen €250,- kwijt.

Tevens een flinke stap gemaakt, ik liep nog altijd met een HTC One S rond die al bijna vijf jaar oud is inmiddels. Moet met name wennen aan het grote scherm, maar ik hoop met deze telefoon toch ook lekker lang te kunnen doen vanwege de enorme accu. Nu nog op zoek naar een goede hoes + screenprotector.
Slim! Ik moet nog een paar dagen wachten want bij Mediamarkt online besteld. :'( :P
Ik wist het van tevoren hoor. Levertijd stond netjes aangegeven.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchChef
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-08 11:47
[...]

Via de app Theme Center of Instellingen/Weergave/Achtergrond kan je een aantal standen kiezen. Wil je echter het vergrendelscherm zelf "customizen" dan heb je daar speciale apps voor.

[...]

Deze methode werkt niet hier.. pas als ik het scherm ontgrendel ontvang ik Whatsapp / Gmail notificaties... Heeft iemand anders nog andere oplossingen hiervoor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
Vrijdagochtend mijn telefoon voor het laatst uit de lader gehaald, nu nog 9% over JEUJ! Alleen twijfel ik of ik elke avond de telefoon blijf opladen als ik ga slapen of dat ik check en nadenk of dat ie de volgende dag nog mee gaat...Is mss ook weer wat extra handelingen en nadenk momenten wat me extra werk oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan de Lenovo P2 te kopen maar ik vraag me af of hij een notificatie ledje heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Laatst online: 11-09 20:23
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:47:
Ik ben van plan de Lenovo P2 te kopen maar ik vraag me af of hij een notificatie ledje heeft?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig, vind het altijd wel fijn als dat erop zit. Iemand verder nog ervaringen met de software? Ben momenteel namelijk erg gehecht aan Oxygen OS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2017 @ 17:01:
Gelukkig, vind het altijd wel fijn als dat erop zit. Iemand verder nog ervaringen met de software? Ben momenteel namelijk erg gehecht aan Oxygen OS
Ik gok dat de meeste hier ervaring hebben met de software... Wat wil je weten, wat je niet uit reviews hebt kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Fugitive2008 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:13:
Vrijdagochtend mijn telefoon voor het laatst uit de lader gehaald, nu nog 9% over JEUJ! Alleen twijfel ik of ik elke avond de telefoon blijf opladen als ik ga slapen of dat ik check en nadenk of dat ie de volgende dag nog mee gaat...Is mss ook weer wat extra handelingen en nadenk momenten wat me extra werk oplevert.
Is toch niet nodig om hem elke nacht volledig op te laden? Je geeft zelf aan dat je vanaf vrijdag en het hele weekend op 1 lading hebt kunnen zitten 😉
Om er zeker van te zijn dat ik de 3e dag ook de gehele dag nog accu heb doe ik het meestal om de dag. Merk dat ik meestal op een doordeweekse dag na dag 1 nog op zo'n 65% zit, en dan weet ik dat ik de volgende dag nog daarmee redt. En ik gebruik de telefoon vrij intensief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of ik het instellingen menu in darkmode kan zetten of kan dit alleen bij oxygen os?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartZuid
TheDutchChef schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:16:
[...]

Deze methode werkt niet hier.. pas als ik het scherm ontgrendel ontvang ik Whatsapp / Gmail notificaties... Heeft iemand anders nog andere oplossingen hiervoor? :)
De app Notific zou je kunnen helpen. Controleer ook voor de zekerheid in het Meldingcentrum van Instellingen het Meldingsbeheer voor apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Pff.. toch een beetje klagen hoor over het rare gedrag van m'n berichten (Whatsapp) bijvoorbeeld.. krijg nu net pas (rond 11 uur) berichtjes binnen die verstuurd zijn om 08.30 vanmorgen.. vind ik echt niet kunnen en aan de instellingen ligt t niet, accu optimalisatie staat bijvoorbeeld uit voor die apps. 😪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Vis schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:11:
Pff.. toch een beetje klagen hoor over het rare gedrag van m'n berichten (Whatsapp) bijvoorbeeld.. krijg nu net pas (rond 11 uur) berichtjes binnen die verstuurd zijn om 08.30 vanmorgen.. vind ik echt niet kunnen en aan de instellingen ligt t niet, accu optimalisatie staat bijvoorbeeld uit voor die apps. 😪
Nou, de kans dat het niet aan de instellingen ligt, lijkt mij klein. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John J.
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-05 20:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Vooral de allerlaatste post lijkt me van belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John J.
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-05 20:22
Klopt, heb voor de zekerheid, alle reacties (tot nu toe) maar geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Oké top voor de info.. maar jullie gaan me toch niet vertellen dat ik een app (Disable Doze) welke niet gratis is moet downloaden om de telefoon "normaal" te laten lopen ?
Dat dit via accu optimalisatie per app niet werkt is toch raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Vis schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:29:
Oké top voor de info.. maar jullie gaan me toch niet vertellen dat ik een app (Disable Doze) welke niet gratis is moet downloaden om de telefoon "normaal" te laten lopen ?
Dat dit via accu optimalisatie per app niet werkt is toch raar?
Guys, to avoid having to run the ADB command after each reboot follow these instructions (please note, the files should be downloaded to a PC and then transferred to your phone via USB otherwise they mess up sometimes):

You need to enable USB debugging mode in Developer options first
Download and install this apk and transfer it to your phones storage - https://drive.google.com/...Q2JudGc/view?usp=drivesdk
Then connect phone to PC and allow the drivers to install
Download and install ADB here - https://drive.google.com/...UM0itNVB1elljU2NPR0k/view
Go into the ADB folder, hold shift, right click and select "Open command prompt here"
Type the command: adb devices (now hit enter)
It should return your phones serial number is connected correctly
Run this command in ADB: adb -d shell pm grant com.adamioan.scriptrunner android.permission.DUMP (now hit enter)
Download this file and transfer it to your phones storage - https://drive.google.com/...DMCRH9QxV7YVA4YmxGTS1OX3c
Open the SH Script runner app and tap the three dots in the top right corner, select "Load" and locate the file from teh previous step
Click the Circle button with the play sign at the top of the screen
You should see the message "Idle mode disabled" which means that Doze has now been disabled.
Whenever you reboot your phone, open the SH Script runner and the command will still be there, just click the play button to run the script again.
And that is it, two clicks to disable Doze after each reboot.

Full credit to @manototh for putting this together originally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolkingler1
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hoi mensen,

Even een vraagje over de DAC, is deze nou echt zo slecht als ze zeggen? Ik heb de Z Play momenteel en die heeft dezelfde 625 SoC, lijkt me sterk dat ze er een andere in gedaan hebben bij de Z Play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halilg85
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-03 07:43
Ik heb de Lenovo P2 nu 24 uur. Ik ben tevreden over het gehele apparaat. Er zijn 2 punten waar ik over val.

1 is het beeldscherm is geldig voor bij wit.

2 ik gebruik het scherm altijd met max helderheid en game veel. Dus ben benieuwd of hij dit aan kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
coolkingler1 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 23:41:
Even een vraagje over de DAC, is deze nou echt zo slecht als ze zeggen? Ik heb de Z Play momenteel en die heeft dezelfde 625 SoC, lijkt me sterk dat ze er een andere in gedaan hebben bij de Z Play.
Nou, de (mono) speaker is niet om over naar huis te schrijven. Kan wel luid, maar geeft een schel en onprettig geluid. Niet geschikt om mee naar muziek te luisteren.

Maar als ik een koptelefoon inplug en dan naar muziek luister (via Google Play Music bv) dan klinkt het prima. Zeker niet minder dan de vorige telefoon die ik had, de LG Nexus 5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joopie1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 04:05
Hoe doet de camera van de lenovo p2 het tenopzichte van uw vorige gsm de nexus 5 ? Hoewel de camera van de nexus 5 in het algemeen slecht beoordeeld werd in de meeste review, vond ik hem persoonlijk niet slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuPo
halilg85 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:05:
Ik heb de Lenovo P2 nu 24 uur. Ik ben tevreden over het gehele apparaat. Er zijn 2 punten waar ik over val.

1 is het beeldscherm is geldig voor bij wit.

2 ik gebruik het scherm altijd met max helderheid en game veel. Dus ben benieuwd of hij dit aan kan.
1. wat bedoel wat je? :+ Of het beeldscherm gelig is in plaats van wit bij witte kleuren?

2. je hebt hem nu 24 uur. Ik zou zeggen test het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halilg85
Ja klopt. Gelig ipv wit bij witte kleuren. Ik hield hem naast een moto x style en mate 9.

IK heb nu 4 uur scherm tijd met max helderheid en zit op 59 procent.
LuPo schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:52:
[...]

1. wat bedoel wat je? :+ Of het beeldscherm gelig is in plaats van wit bij witte kleuren?

2. je hebt hem nu 24 uur. Ik zou zeggen test het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
halilg85 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:40:
Ja klopt. Gelig ipv wit bij witte kleuren. Ik hield hem naast een moto x style en mate 9.

IK heb nu 4 uur scherm tijd met max helderheid en zit op 59 procent.

[...]
Volgens de review op tweakers:

"Er is iets raars met dit scherm; het staat standaard te groen. Dat is geen klein probleem; de dominante aanwezigheid van groen heeft tot gevolg dat alles er een beetje vreemd uitziet. De oplossing is in de Instellingen kiezen voor de modus 'levendig'. Die maakt blauw dominant en ook dat is niet correct, maar ziet er in onze ogen beter uit."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
arrrggghhhh wil deze misschien ook kopen. alleen wil ik hem "live" zien. en in Leiden is die nergens te zien of te koop...... wil toch even kijken hoe hij er uit ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halilg85
Ik heb hem op levendig staat. Klopt dat blauw dan overheersend is maar naast niet andere toestellen neerleggen en je ziet duidelijk dat dit scherm geler is. Is volgens mij ook bekend bij amoled schermen.
LuPo schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:45:
[...]

Volgens de review op tweakers:

"Er is iets raars met dit scherm; het staat standaard te groen. Dat is geen klein probleem; de dominante aanwezigheid van groen heeft tot gevolg dat alles er een beetje vreemd uitziet. De oplossing is in de Instellingen kiezen voor de modus 'levendig'. Die maakt blauw dominant en ook dat is niet correct, maar ziet er in onze ogen beter uit."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
halilg85 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 13:18:
Ik heb hem op levendig staat. Klopt dat blauw dan overheersend is maar naast niet andere toestellen neerleggen en je ziet duidelijk dat dit scherm geler is. Is volgens mij ook bekend bij amoled schermen.

[...]
Tsja.. dan is er niks aan te doen? Een telefoon met LCD scherm kopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
joopie1 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:39:
Hoe doet de camera van de lenovo p2 het tenopzichte van uw vorige gsm de nexus 5 ? Hoewel de camera van de nexus 5 in het algemeen slecht beoordeeld werd in de meeste review, vond ik hem persoonlijk niet slecht.
De hoofdcamera van de Nexus 5 heeft optical image stabiliser. Hoewel de camera niet snel is kon ik er, zeker bij gebruik van HDR mode, best aardige foto's mee maken. De hoofdcamera van de P2 heeft meer megapixels, maar ik heb niet het idee dat ik er betere foto's dan op de N5 mee maak.

Sterker nog, wanneer ik een foto maak ziet het resultaat er fletser uit dan de live-preview die ik op het scherm zag vlak voordat ik de foto maakte. Ik heb overigens de Open Camera app geïnstalleerd, welke in dit topic al meerdere keren is aangeraden. Doorgestreept omdat dit blijkbaar een setting is in de Open Camera app, dat de preview standaard op maximum-brightness getoond wordt. Dit uitgezet, en dan is WYSIWYG. :)

T.o.v. de Google Camera app mis ik dan wel weer de mogelijkheid om 360 graden foto's te maken die door meerdere overlappende foto's rondom te nemen aan elkaar geplakt werden. Dit werkte in de Google Camera app erg prettig en ik heb er meermaals gebruik van gemaakt.

De front-cam van de Nexus 5 daarentegen was wel gewoon slecht en daar wint de P2 het duidelijk van.

[ Voor 6% gewijzigd door Haay op 02-02-2017 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook het probleem dat het scherm niet ontwaakt bij een whatsapp bericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicksterg
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-08 22:21
nadat de batterij van mijn LG G2 het na 2.5 jaar het had opgegeven, was ik al langer aan het zoeken naar een vervangende telefoon. dit is uiteindelijk de P2 geworden. Heb hem vanmiddag mogen ontvangen en wat een reus zeg haha. Omdat ik van de G2 afkom (die geen vingerafdrukscanner heeft) moet ik zeggen dat je daar behoorlijk snel aan went. Bijkomend voordeel is dan ook dat de scanner snel aanvoelt. Wel irritant dat er geen double tap to wake op zit, maar dit wordt gecompenseerd door de eerder genoemde scanner, deze neemt de taak op zich.
iemand nog tips voor must have instellingen/aanpassingen?
eerste indruk: top telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

nicksterg schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:50:
Wel irritant dat er geen double tap to wake op zit, maar dit wordt gecompenseerd door de eerder genoemde scanner, deze neemt de taak op zich.
iemand nog tips voor must have instellingen/aanpassingen?
eerste indruk: top telefoon :)
Zit er wel op ;) kijk maar eens bij Functie in Instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OttiglioM
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 10-09 12:56
Mooi! Naast alle andere positieve reacties staat ons besluit zo nu goed als vast. Wij gaan hem ook kopen. Onze eerste smartphone ooit. Wij gaan hem met zijn tweeën gebruiken. Hebben niet echt behoefte aan een persoonlijk speeltje en aangezien we onszelf, ruim voordat den Haag het goed vindt, op de VUT getrakteerd hebben moeten we wel een beetje op de kleintjes letten.

Praktische vraag: Zo'n vingerafdrukscanner is waarschijnlijk slechts in te stellen voor één persoon. Kan de ander dan toch nog gewoon inloggen met een code?
Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen en Discussie, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [Lenovo P2] Het grote Accessoires topic
- Levertijden, winkels en prijzen: [Lenovo P2] Levertijd & Prijzen
- Rooten, custom Rom's en recovery: [Lenovo P2] Rooten & Custom ROM's