Na wel geteld 4 dagen mijn telefoon laten vallen, scherm is blijkbaar erg kwetsbaar, meteen een ster, de ster vervolgde zijn weg over de hele telefoon, en nu is het scherm compleet kapot, zelfs zo erg dat display verkleurde en vanaf het midden naar rechts reageerde het toestel niet meer op aanraking. Ik langs alle telefoonboeren in de stad nergens te maken, elke keer het zelfde als je geen iPhone of Samsung heb is het onmogelijk.
Balen als een stekker, maar wel dom dom dom, hoesje zou paar dagen later arriveren..
Toestel op gestuurd via belsimpel (daar kon wel) waar ik het toestel heb gekocht, naar Dynafix (wist ik pas 2 dagen later welk bedrijf het zo repareren). Na googelen super slechte recensies gelezen, en hier ook gelezen kosten 192 euro, ergens anders ook gehoord 175. Krijg je eerste een factuur voordat het gemaakt wordt? Dan kan ik nog een bedenken hoever ik wil gaan.
Wie heeft er ervaring met de reparatie, zeker na korte tijdsbestek dat ik het toestel heb gehad. Wie heeft het wel of niet laten repareren, waren er kosten, hoeveel? Hoelang heeft de reparatie geduurd ik ben alvast mij aan het voorbereiden maar ik hoor graag van andere hun ervaring.
+ wat zijn jullie gedachtes nieuw kost het toestel 300 euro, wel laten repareren of niet?
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 05-05-2017 15:39
]