Bij mij werkt dit commando i.c.m. de payload stabiel. Ik zou alleen nog graag de payload vinden voor 'auto CO2', low en medium. 0x03 veranderen naar 0x02 of 0x01 in de payload werkt bij mij niet. Wellicht komt dat omdat de Timer RF dat ook niet ondersteunt.sebastius schreef op woensdag 15 april 2020 @ 23:37:
Ik ben ook begonnen, ik heb een Comfofan, CO2 sensor en een Timer RF en ik wil toch wat meer kunnen aansturen (vooral vanaf meer plekken in huis)
Om de fan aan te krijgen, lukt het mij niet met de timer functie, ik moet een payload sturen:
/api/v1/send.json?txaddr=AABBCCDD&payload=0100163EFA0302040A00000000000000&timeout=1
Waar ik ook achter kwam is dat je de tijdsduur prima op een willekeurige tijdeenheid kan zetten, er is wel een minimum-hoeveelheid.
Heeft iemand dit al werkend gekregen? Hoe ben je trouwens achter deze payload gekomen?
Het zou ook tof zijn als we op de één of andere manier de data van de Zehnder CO2 meter konden lezen, zodat bijvoorbeeld huidige status en CO2 metingen als 'state' aangeleverd kan worden aan Home Assistant.
Thanks!
[Voor 19% gewijzigd door JPtjeeNL op 24-05-2020 10:05]