Kid Buu schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 23:48:
[...]
Laat ik voorop stellen dat het een ietwat eigenaardige man is met de nodige narcistische trekjes.
Dat eerste stuk is beeldspraak (veroveren) binnen het macho onderwerp vrouwen versieren - eigenlijk kun je dit gelijk stellen met hoe Trump zich uit liet over vrouwen; maar om over aanranden/verkrachten te praten gaat mij te ver tenzij je hard kan maken dat ie dat ook op zijn kerfstok heeft staan.
Als ik jou vertel dat ik regelmatig seks heb met vrouwen die erg duidelijk "nee" zeggen, en ik zeg vervolgens "ach, dat zeggen ze wel, maar stiekem willen ze het wel!"
Ben ik dan een macho, of ben ik misschien een serieverkrachter?
Ik zeg niet dat hij een verkrachter is, maar hoe kun je in hemelsnaam het negeren van een "nee" in de slaapkamer goedpraten?
Ik zal je wat vertellen, ik heb wat vriendinnen gehad die wel eens wat hebben gehad met zo'n "macho", heb ook met eentje op therapie gezeten. Allemaal zeggen ze dat ze seks tegen hun zin in hebben gehad, omdat hun "nee" niet gehoord werd door meneer de macho. Allemaal vonden ze zichzelf zwak en vies, en vertrouwden ze mannen niet meer.
Want het heeft geen fluit met zogenaamde dominantie te maken. Een echt dominant persoon is dat in houding en stem, daarvoor hoef je je niet te verlagen tot het negeren van een "nee, ik wil geen seks met je". Het is heel simpel: Als iemand geen seks met je wilt, en vervolgens dwing je ze, ben je een verkrachter. En iemand die dat probeert goed te praten, is geen haar beter.
Overigens heeft dit ook weer geen fluit met de verkiezingen te maken.
De media is alleen partijdig als het mij niet uitkomt, natuurlijk
People as things, that’s where it starts.