Het probleem van '' linkse '' partijen is dat ze nog wel eens willen doorslaan met racisme etc het is gewoon een feit dat de islam problemen geeft in nederland ( is geen racisme islam is geen rass ) we ook problemen hebben met bepaald soort mensen uit bepaalde landen die zich niet echt aanpassen of aan de wetten houden die wel logisch zijn ( ja heb het niet alleen over '' bruine '' zwarte '' maar ook '' blanke '' zoals genoeg polen bezopen in de auto/busjes/vrachtwagens ongelukken veroorzaken nl'ers doen dat ook maar statisch gezien % minder hoewel wij ook rotte appels hebben just a bit less )
Hierbij zeg ik wel dat ik niet op de pvv zou kunnen stemmen gaat gewoon te ver en gezien mijn familie is uitgemoord in ww2 en ook uit portugal heeft moeten vluchten door de inquisitio honderden jaren terug en meeste werk geen eens mocht doen ja ook hier in nl. Vind ik wel dat we vluchtingen uit syrie moeten helpen ( alleen jammer dat de meeste die het echt nodig hebben uit dat land zoals ouderen, wezen, armen ) daar nog zitten en vooral de '' rijkeren '' en boven modaal uit dat land hier juist in de meer westerse landen hebben kunnen vluchten en juist niet de mensen de echt niet voor zichzelf konden zorgen ( genoeg hongersdoden/oorlogslachtoffers etc in syrie )
Ik wou dat er een partij die wel meer links was maar wel alle subsidies voor geloofs scholen of andere praktijken helemaal afschaft. Geloof hoort niet in het onderwijs als mensen hun kinderen geloof willen leren kunnen ze dat doen na school of een private school gaan die geen subsidies krijgt.
Zouden ook moeten verbieden dat uit het buitenland hier geld in word gestopt voor moskeen of kerken of wat dan ook wat een geloof probeerd te meerdervuldigen.
Geloven zijn een evil hoe je het ook bekijkt om het te bevorderen sinds de 1700+ zijn we in een age of reason in het westen niet meer in age of religion maar afrika/midden oosten etc zitten nog steeds in een age of religion en lopen cultureel gewoon 300 jaar achter als je mensenrechten bekijkt en hoe ze er ook naar handelen zelfs als ze bepaalde wetten hebben word er meestal niks mee gedaan.
Stem je op de PVV stem je op de VVD en vice versa CDA zal ook eerder met de VVD samenwerken en als nodig ook PVV erbij, zelfde als groenlinks en D66.
50plus mag wel wat links zijn voor vooral de ouderen ja hoewel de jongere mensen het eerder als rechts kunnen zien want ouderen zien graag dat er niet teveel word bijgebouwd zodat ze mooi als ze willen hun huis kunnen verkopen en naar warmere oorden het kunnen uitzitten.
We moeten een partij hebben die links is en juist het meeste wat maar naar de markt gegooid is voor marktwerking terugnemen naar de staat. Dingen als de zorg moet je geen winst op willen maken en dat kun je zien omdat de prijzen gigantisch omhoog zijn gegaan '' just because it can and will be paid ''
Dan heb je bevoorbeeld mensen zoals Edith Schippers die gewoon een groot deel van de bevolking de middle finger geeft.
Nederland gaat steeds meer op america lijken als mensen niet oppasen waar ze op stemmen als we 8-12 jaar achter elkaar nog centrum-rechts krijgen zullen we niet meer zoveel verschillen van america en zal de lage bevolking '' de graaiers '' op voedselbonnen leven en de '' handjes werkers '' 2-3 banen moeten hebben met voedselbonnen erbij. Dan kom je bij de '' middeninkomens '' leraren, ambtenaren, ook grote delen van de ICT MBO/HBO mensen die er erg op achteruit gaan en ook problemen krijgen als ze ziek zijn en zogoed als meteen je huis op kunnen eten.
Heb altijd op SP gestemt andere partijen die mogenlijk waren piratenpartij en groenlinks kun je soms beter groenlinks/rechts noemen. Partij van de Dieren is een goede partij die altijd wat zetels haalt en 1-3 zetels ook genoeg is om bepaalde daden aan de tand proberen te laten voelen. En mogenlijkheid is altijd blanco van me.
SP is en blijft altijd wel ook wat een strategische stem maar ook dat je trots moet zijn dat je zoveel belasting kan betalen om minder bedeelde of mensen die gewoon wel werk doen met de handjes die toch echt nodig zijn ( vuilnisman/vrouw of whatever )
Zit een grote kans in dat de PVV redelijk groot word waardoor de kans dus groter is op midden rechts en meer rechten van de bevolking zal verlagen en die aanvreterij zal steeds meer omhoog klimmen tot natuurlijk een bepaalde grens van de echte vermogenden ( nee noem nog niet als je ergens een kleinhuisje hebt met paar studenten dat je echt vermogend dan al bent )
TTIP blijft ook gewoon een groot gevaar dat soort deals, wil je gewoon niet. Zoveel chemicals hebben we in NL en via de EU verboden. Bepaalde die wij al 20-30 jaar verbieden doen landen als de USA gewoonweg gewoon wat vooral gevaarlijk ook is met dingen als voedselproducten of hygine products etc.
En ja Mikki lekker mensen onstlaan en dan weer aannemen als zzp'er voor minder geld. Hoewel de economie al jaren allang weer '' goed '' is blijft de onderkant en midden erg achter, met veel minder zekerheden. De banken die aan het staatsinfuus moesten hadden gewoon totaal overgenomen moeten worden door de staat want als bedrijven wel de lusten willen maar niet de lasten en risico's komen er problemen zo als we gezien hebben.
Wanneer er weer een crisis zal komen zullen we een groot probleem krijgen voor de laag/midden segment die omdat ze zzp'er zijn niet worden gezien als werkloos. Zullen ook grotere problemen krijgen met behuizing dan want die mensen zullen dan ook allemaal in sociale huur moeten gaan zitten hoewel er al een groot tekort is aan sociale huizen ( en die huren zijn ook allang te hoog geworden de staat had beter zelf sociale huizen kunnen bouwen dan huursubsidie want de corperations gebruiken het gewoon als extra winst )
Nederland heeft grote problemen met huisvesting en niet alleen in het westen ook het oosten enigste plek is dus nog beetje groningen en friesland wat nog beetje redelijk is.
Ik neem me broer maar als voorbeeld die heeft meer dan 5-6 jaar kunnen wachten op een sociale huurwoning in enschede en omstreken is dus maar buiten enschede moeten zitten. Woont nu in dus pasgebouwde ruitjeshuizen ze hebben er wel 12 gebouwd waar letterlijk honderden mensen voor klaarstonden in een niet zo'n prettige plek, dorp. Geen vaste contracten hoewel het bedrijf managers zelf hem aan wouden nemen de hoge pieten gewoonweg maar mensen doorschijven elk half jaar en je een half jaar weer kan wachten tot je daar weer kan werken etc.
Naja mischien gaat het weer een klein beetje beter krijgt eindelijk ergens een '' vast '' contract voor een jaar wel een duits bedrijf mischien heeft het daar mee te maken,,,
En ik denk dat ik nu maar stop anders kan ik beter een boek gaan schrijven ( zal wel iemand me spelling moeten controleren want dyslecties sommige fouten zijn door blind+sneltypen maar mag altijd pm sturen met verbetering alleen niet gebruiken als argument in de disccusie als grammer/spelling nazi om zodoende mijn mening te proberen verslappen want dan heb je over het algemeen de discussie verloren als je het zo gaat doen )
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 18-01-2017 23:21
]