Best een leuke ervaring, maar 40 euro is in mijn ogen teveel. Je kan hem beter 2e hands halen, ben je je geld ook niet kwijt wanneer je de game hebt uitgespeeld.Jeroen_DB schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 06:18:
Nu met de januari uitverkoop staat Robinson: The Journey in aanbieding voor 40€. Zouden jullie die aanraden? Want ik heb gelezen dat het best een vrij korte game was.
CameraNU.nl verkoopt overigens ook de cleaning kit voor € 17,95 inc. verzendkosten en hebben hem op voorraad.greenlizzard schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:08:
[...]
Aanrader, heb hem zelf bij CameraNu gekocht voor 9,95 incl. verzendkosten (betreft enkel de Lenspen)
Pricewatch: https://tweakers.net/pricewatch/423853/lenspen-elite-original.html
In de doos:
- LensPen Lens Cleaner
- LensPen Hurricane Blower
- LensPen MicroKlear microfiber doekje
http://www.cameranu.nl/nl/p543652/lenspen-elite-cleaning-kit
[ Voor 13% gewijzigd door ThaBEN op 11-01-2017 11:22 ]
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Is dit niet een enorme marketing truc? Voor mijn camera heb ik een klein flesje vloeistof en lenspapier. Voor mijn bril doekjes van de ah. Dat lijkt me ook prima voor de VR bril en veel goedkoper.ThaBEN schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:18:
[...]
CameraNU.nl verkoopt overigens ook de cleaning kit voor € 17,95 inc. verzendkosten en hebben hem op voorraad.
In de doos:
- LensPen Lens Cleaner
- LensPen Hurricane Blower
- LensPen MicroKlear microfiber doekje
http://www.cameranu.nl/nl/p543652/lenspen-elite-cleaning-kit
PSN: Marselaar
Wel vermakelijk en een mooie wereld om in rond te lopen, maar een beetje weinig actie. Is wel 30 euro waard, 40 euro vind ik net teveel.Jeroen_DB schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 06:18:
Nu met de januari uitverkoop staat Robinson: The Journey in aanbieding voor 40€. Zouden jullie die aanraden? Want ik heb gelezen dat het best een vrij korte game was.
Ik heb begrepen dat er in ieder geval op de PSVR en HTC Vive lenzen een speciale coating laag zit. Waarschijnlijk om reflectie te verminderen of iets dergelijks. Indien je de lenzen met een vochtig doekje of vloeistof schoonmaakt, waar iets van alcohol of ander schoonmaakmiddel inzit, beschadig je die coating laag waardoor de lenzen helemaal verkloot worden.Marselaar schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:55:
[...]
Is dit niet een enorme marketing truc? Voor mijn camera heb ik een klein flesje vloeistof en lenspapier. Voor mijn bril doekjes van de ah. Dat lijkt me ook prima voor de VR bril en veel goedkoper.
Er staan op reddit verschillende posts van mensen die zo hun set om zeep hebben geholpen. Dan geef ik liever een paar euro extra uit als dit betekend dat ik meer zekerheid heb de lenzen niet te beschadigen.
Bijvoorbeeld: DO NOT use alcohol tissues to clean the PSVR lenses, it will damage them permanently. The effect while in use is not so noticable but in some angles the games are even more blurry they already are.

Bovendien wordt door brildragers ook sterk afgeraden om de PSVR bril te gebruiken met daaronder je eigen bril. Dit kan in theorie wel maar vele hebben zo ook de lenzen van de PSVR set beschadigd. Advies is dan om toch lenzen in je ogen te doen of spacers te gebruiken zodat je bril nooit de lenzen van PSVR kan aanraken. PSVR Spacers worden onder andere op ebay verkocht door mensen/bedrijven met een 3D printer.

Of je gebruikt een rietje

Meer informatie: How to protect your PlayStation VR lenses
[ Voor 44% gewijzigd door ThaBEN op 11-01-2017 12:22 ]
Dan is mijn set bij deze verkloot. Heb die brillendoekjes al gebruikt en gebruik ook regelmatig mijn bril omdat met lenzen mijn ogen droog worden. Jammer, maar het is niet anders. Kan me echter niet voorstellen dat het inderdaad zo'n fragiel product is.ThaBEN schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:05:
[...]
Er staan op reddit verschillende posts van mensen die zo hun set om zeep hebben geholpen. Dan geef ik liever een paar euro extra uit als dit betekend dat ik meer zekerheid heb de lenzen niet te beschadigen.
<knip>
Bovendien wordt door brildragers ook sterk afgeraden om de PSVR bril te gebruiken met daaronder je eigen bril. Dit kan in theorie wel maar vele hebben zo ook de lenzen van de PSVR set beschadigd.
<knip >
Dan heb ik geluk ik draag een bril die gebruik ik dus ook met de PSVR maak hem geregeld schoon met het mee geleverde doekje.Marselaar schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:07:
[...]
Dan is mijn set bij deze verkloot. Heb die brillendoekjes al gebruikt en gebruik ook regelmatig mijn bril omdat met lenzen mijn ogen droog worden. Jammer, maar het is niet anders. Kan me echter niet voorstellen dat het inderdaad zo'n fragiel product is.
en de rubbers maak ik geregeld schoon met van die baby doekjes maar er wel op passen dat ik niet de lenzen raak.
Maar tot nu toe nog geen krasjes dat terwijl ik hem geregeld op iemand anders zijn hoofd zet waaronder ook bril dragers.
PSN: FreakGIB
Wat voor problemen heb je met de bril dan? Ik gebruik gewoon het doekje dat erbij zat, werkt prima.Marselaar schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:07:
[...]
Dan is mijn set bij deze verkloot. Heb die brillendoekjes al gebruikt en gebruik ook regelmatig mijn bril omdat met lenzen mijn ogen droog worden. Jammer, maar het is niet anders. Kan me echter niet voorstellen dat het inderdaad zo'n fragiel product is.
Heeft iemand een idee over de verkopen van de PSVR?
Ik heb overigens inmiddels mijn 2e headset. Er zat in de eerste een dode pixel aan de linkerkant. Viel me ineens op bij het spelen van Gary the Gull (felle achtergrond). Helaas bijna een maand zonder gezeten (media markt service) en mocht uiteindelijk een nieuwe pakken. Wel 10 euro terug i.v.m. dalen prijs en een 20 euro PSN voucher (na zeuren uiteraard).
Ik heb trouwens bij de eerste headset geen ghosting opgemerkt en dat valt me nu wel op.
De crosshair van Starwars VR missie bijvoorbeeld. Daar valt de Ghosting op.
De crosshair van call of duty Jackal blijft wel gewoon goed.
Is 1 van jullie dit ook opgevallen?
Ik heb overigens inmiddels mijn 2e headset. Er zat in de eerste een dode pixel aan de linkerkant. Viel me ineens op bij het spelen van Gary the Gull (felle achtergrond). Helaas bijna een maand zonder gezeten (media markt service) en mocht uiteindelijk een nieuwe pakken. Wel 10 euro terug i.v.m. dalen prijs en een 20 euro PSN voucher (na zeuren uiteraard).
Ik heb trouwens bij de eerste headset geen ghosting opgemerkt en dat valt me nu wel op.
De crosshair van Starwars VR missie bijvoorbeeld. Daar valt de Ghosting op.
De crosshair van call of duty Jackal blijft wel gewoon goed.
Is 1 van jullie dit ook opgevallen?
[ Voor 3% gewijzigd door MaxHardcore op 11-01-2017 14:55 ]
Ik heb vochtige brillendoekjes gebruikt en draag mijn bril onder de vr set. Mogelijk is daardoor iets beschadigd. Heb er zelf niet zo'n erg in. Misschien eens vergelijken met schone/nieuwe set..GoO schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:43:
[...]
Wat voor problemen heb je met de bril dan? Ik gebruik gewoon het doekje dat erbij zat, werkt prima.
Volgens mij is vooral alcohol het probleem. Als je er nu niets/weinig van merkt valt het denk ik wel mee. Vanaf nu even mee oppassenMarselaar schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:55:
[...]
Ik heb vochtige brillendoekjes gebruikt en draag mijn bril onder de vr set. Mogelijk is daardoor iets beschadigd. Heb er zelf niet zo'n erg in. Misschien eens vergelijken met schone/nieuwe set.
In Japan komt een nieuwe Playstation/PSVR bundel voor omgerekend $850.-
- 500GB PS4 Slim (zwart of witte versie)
- PSVR headset
- PS Camera
- 2 PS Move controllers
- 3 maanden gratis PS+
- 5 spellen waaronder de PSVR exclusive PlayStation VR Worlds

Meer info: Pure Playstation
- PSVR headset
- PS Camera
- 2 PS Move controllers
- 3 maanden gratis PS+

Als ze hier nou een soortgelijke bundel met de PRO hadden uitgebracht. Maar goed dat levert nu te weinig op natuurlijk.ThaBEN schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:01:
In Japan komt een nieuwe Playstation/PSVR bundel voor omgerekend $850.-
- PSVR headset
- PS Camera
- 2 PS Move controllers
- 3 maanden gratis PS+
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb er ook al een tijdje eentje. Prima systeem en beter dan doekjes die vuil worden, of nat spul met rommel die je coating vernachelt.greenlizzard schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:08:
Aanrader, heb hem zelf bij CameraNu gekocht voor 9,95 incl. verzendkosten (betreft enkel de Lenspen)
Pricewatch: https://tweakers.net/pricewatch/423853/lenspen-elite-original.html
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik verbaas me eigenlijk dat er nog geen echte sport (mini)games beschikbaar zijn op de PSVR. Je hebt wel Sportsbar VR en wat racegames maar dat is niet wat ik bedoel.
VR lijkt me ideaal geschikt voor een sports compilatie game zoals Wii Sports.
- Bowlen
- Honkbal
- Boxen
- Golf
- Pijl & Boog schieten
- Tennis/Ping Pong
- Golf
Natuurlijk zit iedereen te wachten op de triple A killer app maar een titel zoals Wii Sports mis ik momenteel ook nog wel. Zou ideaal zijn met online multiplayer.
Of een game zoals PilotWings 64!
Daarin kon je een eiland verkennen met een hangglider, een jetpack en een gyrocopter met rocket launcher. De game had een heel relaxed sfeertje waarbij alles was gefocused op exploren en timetrial missies (denk aan Eagle Flight). Ook had je maffe minigames zoals jezelf als menselijke canon lanceren op dartborden die verderop in het level stonden. Skydiven samen met een crew waarbij je de juiste luchtformaties moest aannemen en nog veel meer.
Was een launch titel op de N64 en een van de eerste 3D openwereld games waarbij je een replay mode had en foto's die je ingame maakte ook daadwerkelijk werden opgeslagen op je cartridge.
Goede oude tijd
- Bowlen
- Honkbal
- Boxen
- Golf
- Pijl & Boog schieten
- Tennis/Ping Pong
- Golf
Natuurlijk zit iedereen te wachten op de triple A killer app maar een titel zoals Wii Sports mis ik momenteel ook nog wel. Zou ideaal zijn met online multiplayer.
Daarin kon je een eiland verkennen met een hangglider, een jetpack en een gyrocopter met rocket launcher. De game had een heel relaxed sfeertje waarbij alles was gefocused op exploren en timetrial missies (denk aan Eagle Flight). Ook had je maffe minigames zoals jezelf als menselijke canon lanceren op dartborden die verderop in het level stonden. Skydiven samen met een crew waarbij je de juiste luchtformaties moest aannemen en nog veel meer.
Was een launch titel op de N64 en een van de eerste 3D openwereld games waarbij je een replay mode had en foto's die je ingame maakte ook daadwerkelijk werden opgeslagen op je cartridge.
Goede oude tijd

heb je Carnival Games al eens bekeken? dat is ook een soort verzameling van minigames. Het heeft een hoge replay waarde doordat je tickets verzameld op basis van je scores waarmee je toegang tot gebieden en prijzen kan kopen.ThaBEN schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:05:
Ik verbaas me eigenlijk dat er nog geen echte sport (mini)games beschikbaar zijn op de PSVR.
Ik vind het een verrassend leuke game om te spelen. Ondanks dat het heel suf klinkt is het echt heel erg leuk om in een festival achtige setting dingen te doen als ring werpen, ballen gooien tegen blikken aan, skeelerball, basketbalring schieten, of in een karretje door een spookhuis te gaan of een berg te beklimmen, etc....
ik had hem in eerste instantie steeds overgeslagen maar ik merk dat ik hem nu toch regelmatig speel. En het is een enorm leuke party game aangezien niemand er misselijk van wordt en de games toch aanspreken om te spelen in VR.
Pingpong game schijnt er overigens aan te komen voor VR als volledige game, net zoals golf.
Bowlen lijkt me inderdaad ook erg geschikt in VR, maar daar heb ik nog niets over gelezen.
[ Voor 6% gewijzigd door robinez op 12-01-2017 14:23 ]
Carnival Games is misschien wel zo een type game. Als die in de aanbieding komt zal ik hem checken. €19,99 lijkt me persoonlijk nogal aan de prijzige kant voor die game. Zijn alle games een beetje leuk? De reviews zijn namelijk niet zo positief over die game maar in de trailer ziet het er wel leuk uit.
[ Voor 7% gewijzigd door ThaBEN op 12-01-2017 14:36 ]
ja, ik vind het echt leuk. Er zijn wel games die wat minder aanspreken (zoals bijvoorbeeld een bal gooien tegen een doel zodat dan die persoon in een bak water met een haai valt), maar de meeste games vind ik leuk om te spelen (zoals bijvoorbeeld paardenracen door middel van het gooien via skeelerbal van punten).ThaBEN schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:33:
Carnival Games is misschien wel zo een type game. Als die in de aanbieding komt zal ik hem checken. €19,99 lijkt me persoonlijk nogal aan de prijzige kant voor die game. Zijn alle games een beetje leuk? De reviews zijn namelijk niet zo positief over die game maar in de trailer ziet het er wel leuk uit.
De move tracking wordt goed herkent, als je bijvoorbeeld bij ringen gooien minder hard gooit of juist een beetje schuin dan zie je dit goed vertaald in je worp.
Het enige wat misschien een beetje irritant is, is die verschrikkelijk blije presentator, je hoort 100-en keren hem enthousiast roepen: HEEEEERRRREEEE ARRRRREEE THEEEEEE TICKEETTTTSSS.
Maar ik vind het wel bij het stijltje passen.
vooraf had ik dezelfde mening als jou, ik vond 19,95 ook wat te prijzig voor wat je ervoor krijgt, maar eerlijk gezegd nu ik hem heb vind ik het het geld meer dan waard. Er zijn duurdere games die een stuk minder leuk zijn (zoals bijvoorbeeld Loading Human VR)
Maken van rigs wordt gesloten door Sony http://www.insidegamer.nl...it-binnenkort-zijn-deuren
en codemaster kondigd VR dlc aan voor dirt rally http://www.insidegamer.nl...r-dlc-aan-voor-dirt-rally
en codemaster kondigd VR dlc aan voor dirt rally http://www.insidegamer.nl...r-dlc-aan-voor-dirt-rally
[ Voor 37% gewijzigd door Nieuwevolger op 12-01-2017 15:53 ]
Woow! Dirt Rally klinkt wel goed! Hopelijk wordt de game niet zo erg gedownscaled als Drive Club VR. Gezien dit een heruitgave betreft zal de game zeer waarschijnlijk tegen een gereduceerde prijs uitgebracht worden. Indien je de volledige game in VR kan spelen ga ik deze zeker aanschaffen!
*** UPDATE 1 ***
*** UPDATE 2 ***
Dirt Rally is tot 21 januari in de sale in op PSN voor € 19,99.
Het is nog niet bekend of de VR update gratis of betaalde DLC betreft, maar wellicht handig voor de mensen die VR games graag digitaal kopen.
*** UPDATE 1 ***
Bron: Codemaster BlogThe PS VR functionality will give you a fully immersive off-road experience, with the upgraded game supporting every car, every route and every discipline within DiRT Rally. But that’s not all! As well as allowing you to drive any of the stunning Rally, Rallycross and Hillclimb cars in full VR, the update to DiRT Rally will enable a game-changing second player to join in on the fun. Using a DUALSHOCK 4® controller, the second player will take the on the role of co-driver – using the social screen to understand when to send calls to the driver using the DUALSHOCK 4 buttons and touchpad. Making those calls at the right time will be the difference between the driver hearing the correct information at the right time, so it’s crucial that this is executed properly.
*** UPDATE 2 ***
Dirt Rally is tot 21 januari in de sale in op PSN voor € 19,99.
Het is nog niet bekend of de VR update gratis of betaalde DLC betreft, maar wellicht handig voor de mensen die VR games graag digitaal kopen.
[ Voor 75% gewijzigd door ThaBEN op 12-01-2017 16:53 ]
Pilotwings was voor mij de beste N64 game (en Waverace), heel wat uurtjes ingestopt vroeger. Had alles perfectThaBEN schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:05:
Ik verbaas me eigenlijk dat er nog geen echte sport (mini)games beschikbaar zijn op de PSVR. Je hebt wel Sportsbar VR en wat racegames maar dat is niet wat ik bedoel.
- Bowlen
- Honkbal
- Boxen
- Golf
- Pijl & Boog schieten
- Tennis/Ping Pong
- Golf
Goede oude tijd![]()
[video]
Wow, Dirt Rally VR is wel erg mooi nieuws! Misschien maar even aanschaffen nu ie nog in de sale is.
PSVR upgrade voor Dirt Rally wordt betaalde DLC. Deze zal £10 kosten in de UK.
Zal wel een euro of €15 worden
Nette prijs. Ik hoop dat er veel meer normale games een VR patch krijgen.ThaBEN schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 21:38:
PSVR upgrade voor Dirt Rally wordt betaalde DLC. Deze zal £10 kosten in de UK.
Is die game geoptimaliseerd voor PS4 Pro?
Is er inmiddels al een game die je in een rollercoaster o.i.d. zet? En dan niet Rush of Blood, want dat vind mijn vriendin echt niet OK. Maar ze wil wel graag VR games spelen want ze vindt het echt leuk. Je moet echt zo'n gevoel in je buik krijgen alsof je in een achtbaan zit, dat geeft je echt een goeie ervaring.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
De vraag is nu of het beter is om te wachten op een retail versie van Dirt met VR, of dat de download met de aanbieding interessanter is. Sowieso download ik VR games graag (schijfje in m'n PS4 wisselen gaat zo lastig met die bril op haha).
Ik ben op zoek naar een game voor rond de 20 bucks. Nu lijkt me Wayward Sky wel leuk, maar weet iemand hoeveel speeluren erin gaan zitten voordat het uitgespeeld is?
Tethered lijkt me verder ook wel OK, en ik weet dat in dat spel veel uren gaan zitten. Maar na de demo ben ik net niet overtuigd genoeg.
Tethered lijkt me verder ook wel OK, en ik weet dat in dat spel veel uren gaan zitten. Maar na de demo ben ik net niet overtuigd genoeg.
- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Eye Camera
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)
https://howlongtobeat.comtechnoaddict schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:35:
Ik ben op zoek naar een game voor rond de 20 bucks. Nu lijkt me Wayward Sky wel leuk, maar weet iemand hoeveel speeluren erin gaan zitten voordat het uitgespeeld is?
Leuke site!
Na kijken van wat filmpjes over REZ Infinite dacht ik hey, die ga ik aanschaffen. Kijk ik op die site, is de totale speelduur ongeveer anderhalf uur. Beetje wezen googlen en uiteindelijk schijnt het 5 a 6 uur te zijn. 30 euro is nog aardig wat cash, dus ik ga de demo maar eens spelen.
[ Voor 17% gewijzigd door technoaddict op 13-01-2017 14:51 ]
Verwijderd
Persoonlijk vind ik dat Rez een overgewaardeerde game is. Vind de immersion veel beter in FP games.
Qua prijs natuurlijk is nu kopen natuurlijk interessanter. Ik verwacht dat de VR retail versie full price zal zijn.Nik schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:44:
De vraag is nu of het beter is om te wachten op een retail versie van Dirt met VR, of dat de download met de aanbieding interessanter is. Sowieso download ik VR games graag (schijfje in m'n PS4 wisselen gaat zo lastig met die bril op haha).
Yep.NotSoSteady schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 01:18:
Arizona Sunshine komt trouwens dit jaar naar PSVR. Een soort Dead Island, ziet er interessant uit.
[ Voor 31% gewijzigd door .GoO op 13-01-2017 18:05 ]
Zit nog een beetje te twijfelen om Job Simulator aan te schaffen. Al vind ik 30 euro wel wat gortig voor een Job simulatie van een uur of 3.
Ik wacht tot ie in de sale komt.Geteisem schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 19:45:
Zit nog een beetje te twijfelen om Job Simulator aan te schaffen. Al vind ik 30 euro wel wat gortig voor een Job simulatie van een uur of 3.
Job Simulator is erg leuk moet ik zeggen, wij hebben er al best wat avondjes lol mee gehad. Je speelt het wel uit binnen twee uurtjes maar daarna is het nog prima herspeelbaar, zeker met meerdere.Geteisem schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 19:45:
Een van de beste VR Ervaringen op de PSVR als je het mij vraagt.
Ziet er idd wel tof uit.GoO schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 17:55:
[...]
Yep.
Arizona Sunshine komt trouwens dit jaar naar PSVR. Een soort Dead Island, ziet er interessant uit.
[video]
[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 14-01-2017 01:32 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dirt Rally VR Krijgt vanaf launch gelijk PS4 Pro support..GoO schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 19:37:
Wow, Dirt Rally VR is wel erg mooi nieuws! Misschien maar even aanschaffen nu ie nog in de sale is.
Bron: https://mobile.twitter.co...status/819845802206044161Hello! Thanks for clarifying - yes, the PS VR update will be optimised for PS4 Pro.
Dirt Rally zojuist maar alvast aangeschaft. Tot en met 21 januari nog 61% korting in de Playstation Store. Samen met Pinball FX2, die ook maar eens checkenThaBEN schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 09:35:
[...]
Dirt Rally VR Krijgt vanaf launch gelijk PS4 Pro support.
[...]
Bron: https://mobile.twitter.co...status/819845802206044161
Voor de koopjesjagers
Playstation VR nieuw voor 329,99€ bij Binky's gameplay: http://www.binkysgameplay...on-4/sony-playstation-vr/
Afgaande op online reviews betrouwbaar en snel geleverd
Playstation VR nieuw voor 329,99€ bij Binky's gameplay: http://www.binkysgameplay...on-4/sony-playstation-vr/
Afgaande op online reviews betrouwbaar en snel geleverd
Als je PS Plus hebt 71%.GoO schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 09:45:
[...]
Dirt Rally zojuist maar alvast aangeschaft. Tot en met 21 januari nog 61% korting in de Playstation Store. Samen met Pinball FX2, die ook maar eens checken
Ben benieuwd of de graphics beter zijn dan Driveclub VR. Wat me ook wel grappig lijkt is dat een 2e speler als co-driver mee kan doen. Ik denk dat die gene op de TV moet meedoen, maar die gene kan met de controller dus aangeven wat voor bochten er komen enzo.
[ Voor 20% gewijzigd door technoaddict op 14-01-2017 15:09 ]
Ik speel voornamelijk alleen VR dus ja. Toch erg benieuwd naar de titel. Demo was ook wel grappig. Al speelde het zittend niet echt super vond ik.Donstil schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 01:30:
[...]
Job Simulator is erg leuk moet ik zeggen, wij hebben er al best wat avondjes lol mee gehad. Je speelt het wel uit binnen twee uurtjes maar daarna is het nog prima herspeelbaar, zeker met meerdere.
Een van de beste VR Ervaringen op de PSVR als je het mij vraagt.
Nee klopt je moet wel staan. Daar is de game echt voor gemaakt.Geteisem schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 20:02:
[...]
Ik speel voornamelijk alleen VR dus ja. Toch erg benieuwd naar de titel. Demo was ook wel grappig. Al speelde het zittend niet echt super vond ik.
Maar je kan wel instellen hoe lang of kort je bent zodat jou lengte een beetje beter overkomt in de game.Donstil schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 20:27:
[...]
Nee klopt je moet wel staan. Daar is de game echt voor gemaakt.
Deze Game is naast Batman Arkham VR ook een spel met goede calibratie optie's
Ja klopt dat werkt goed idd, al is mijn Camera mijn linker hand nog wel eens kwijt binnen deze game wat verder niet echt gekalibreerd lijkt te kunnen worden.FreakGIB schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 20:47:
[...]
Maar je kan wel instellen hoe lang of kort je bent zodat jou lengte een beetje beter overkomt in de game.
Deze Game is naast Batman Arkham VR ook een spel met goede calibratie optie's
Daar heb ik dus geen behoefte aan. Of aan games waar je je setup voor moet veranderen. Dat vind ik nog wel een nadeel aan het VR gebeuren.Donstil schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 20:27:
[...]
Nee klopt je moet wel staan. Daar is de game echt voor gemaakt.
JaNotSoSteady schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 01:18:
Update: Ik heb Dirt Rally ook maar aangeschaft in de januari-uitverkoop. Voor 19,99 kon ik hem niet laten liggen. Ben benieuwd naar hoe hij later dit jaar in VR speelt.
[ Voor 27% gewijzigd door BamSlam_ op 15-01-2017 11:49 ]
Dat laatste is heel irritant ja en de PSVR is daar een draak in. De camera is oud en dat merk je terug in het setup proces, problemen met licht, problemen met kijkhoek enz. Ik had daar aan het begin ook problemen mee. Inmiddels heb ik die camera op een statief staan als we VR games gaan doen, Verre van ideaal maar het loste al mijn tracking problemen wel op dus ik zal het er mee moeten doen.Marselaar schreef op zondag 15 januari 2017 @ 09:39:
[...]
Daar heb ik dus geen behoefte aan. Of aan games waar je je setup voor moet veranderen. Dat vind ik nog wel een nadeel aan het VR gebeuren.
Ik vind staan zelf niet vervelend verder, ik hou nu aan dat als je in het echt zou staan ik in de VR wereld ook sta en dat is prima. Ik moet alleen wel de camera steeds opnieuw positioneren als ik van een zittende game naar een staande ga.
Hoezo is de camera oud? Hij is van eind 2013, net als de PS4 zelf....Donstil schreef op zondag 15 januari 2017 @ 11:29:
[...]
De camera is oud en dat merk je terug in het setup proces, problemen met licht, problemen met kijkhoek enz.
Gisteren heb ik een tijdje pinball zitten spelen. Erg leuk en verslavend
Maar die prijzen voor extra kasten...
Voor dergelijke prijzen koop je een AAA-game in de aanbieding. Wel voegt VR echt wat toe.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ja is leuk, maar ik had bij Pinball echt wel last van drift. Speel jij trouwens staand of zittend?Exirion schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:44:
Gisteren heb ik een tijdje pinball zitten spelen. Erg leuk en verslavendMaar die prijzen voor extra kasten...
Voor dergelijke prijzen koop je een AAA-game in de aanbieding. Wel voegt VR echt wat toe.
Zittend, zonder last van drift. Ik hoor veel over drift maar heb het nog nooit meegemaakt. Hangt erg van je omgeving en de lichtomstandigheden af denk ik..GoO schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:03:
Ja is leuk, maar ik had bij Pinball echt wel last van drift. Speel jij trouwens staand of zittend?
Ik zie dat de PS VR langzaam aan uitverkocht raakt, zo is hij bij Mediamarkt helemaal niet meer te koop. Begin Februari wordt er waarschijnlijk een nieuwe batch geleverd, zou deze ook nog wat technische verbeteringen hebben denken jullie? Sony maakt meestal nogal veel revisies van hun hardware.
Nou mijn PSVR gaat de deur uit, ik ben al dat kalibreren en proberen meer dan zat.
Content is aardig maar gewoonweg nog te matig om hem nu in de kast te laten liggen en te hopen op beter.
Content is aardig maar gewoonweg nog te matig om hem nu in de kast te laten liggen en te hopen op beter.
[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 16-01-2017 20:12 ]
Werewolves Within PS4 Pro Patch Coming Later This Month
With a great deal of assistance from our partners at Sony, we have prepared and are releasing a patch for crashes on PS4 Pro consoles! We are getting this released as quickly as it is possible to push it through testing and compliance processes and it is targeted for release approximately January 26th (it may be different by a day or two, sooner if we can manage it).
Ik speel zittend. Inderdaad veel drift en na een highscore een zere nek van het naar beneden kijken.GoO schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:03:
[...]
Ja is leuk, maar ik had bij Pinball echt wel last van drift. Speel jij trouwens staand of zittend?
Ik heb haast nergens (veel) last van drift, maar bij pinball wel heel vaakExirion schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:36:
[...]
Zittend, zonder last van drift. Ik hoor veel over drift maar heb het nog nooit meegemaakt. Hangt erg van je omgeving en de lichtomstandigheden af denk ik.
[ Voor 35% gewijzigd door Marselaar op 17-01-2017 18:51 ]
Eindelijk. Pas 1x gespeeld maar eindigde met een crash en daarmee was de lol er gelijk vanaf.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Probeer eens het volgende:.GoO schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:03:
[...]
- Zet de PSVR headset aan
- Laat deze minimaal de eerste 20 seconden stil liggen op een stabiele ondergrond
(Dus direct vanaf het moment dat je hem aanzet niet aanraken!)
- Na 20 seconde kun je hem oppakken en gebruiken
Heb je dan nog steeds last van drift in die game?
Deze methode lijkt het drift probleem bij veel mensen op te lossen.
Lijkt wel alsof de gyroscoop de eerste 20 seconde nodig heeft om te kalibreren en indien je de headset dan al laat bewegen deze de calibratie niet goed uitvoert en drift optreed.
Zo hee, dan geef je wel heel snel op. Hopelijk heb je dat alleen met games.Boobybandit schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 00:03:
[...]
Eindelijk. Pas 1x gespeeld maar eindigde met een crash en daarmee was de lol er gelijk vanaf.
De crash treedt wel regelmatig op, maar het komt zelden voor dat ik hem op één avond meerdere keren heb. En hij wil ook wel eens een paar avonden wegblijven. Een crash is 5 minuten balen tegenover uren spelplezier.
Specfiek bij Pinball of drift in het algemeen?ThaBEN schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 07:15:
[...]
Heb je dan nog steeds last van drift in die game?
Deze methode lijkt het drift probleem bij veel mensen op te lossen.
[ Voor 22% gewijzigd door Marselaar op 18-01-2017 08:09 ]
Darknet VR Trailer | Coming Soon to PS VR
Dirt Rally VR
Volgens amazon.es verschijnt de fysieke versie van Dirt Rally VR op 17 februari en gaat die €39,99 kosten.
Tip:
Op PSN is de standaard versie van Dirt Rally t/m zaterdag (21 januari) in de aanbieding voor €19,99. En de VR DLC gaat £10 kosten (omgerekend circa €12,-)
Alvast wat beelden van de Oculus Rift versie van Dirt Rally
Bron: Pure PlaystationWinning awards such as ‘Best Gameplay’ and ‘Grand Prize’ in the Oculus and Indiecade VR Jam, Darknet is looking to make its PSVR debut sometime early this year. In it you’ll find yourself in dark corners of cyberspace with a ton of networks and nodes ready to be hacked. Darknet has also been tailored for the PlayStation VR with several new improvements such as: full audio integration with the Dualshock 4 controller, art enhancements, a retooled user interface, and the addition of trophies.
Darknet’s official release date will surely be revealed soon as the PSVR version is listed for an early 2017 release. The price however, is known and will cost $14.99
Dirt Rally VR
Volgens amazon.es verschijnt de fysieke versie van Dirt Rally VR op 17 februari en gaat die €39,99 kosten.
Tip:
Op PSN is de standaard versie van Dirt Rally t/m zaterdag (21 januari) in de aanbieding voor €19,99. En de VR DLC gaat £10 kosten (omgerekend circa €12,-)
Alvast wat beelden van de Oculus Rift versie van Dirt Rally
[ Voor 106% gewijzigd door ThaBEN op 18-01-2017 08:57 ]
Res Evil 36/40:
http://www.psu.com/news/31965/resident-evil-famitsu-review
http://www.psu.com/news/31965/resident-evil-famitsu-review
Haters everywhere but I don’t really care
Joh lekkere opmerking?Marselaar schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:08:
[...]
Zo hee, dan geef je wel heel snel op. Hopelijk heb je dat alleen met games.
De crash treedt wel regelmatig op, maar het komt zelden voor dat ik hem op één avond meerdere keren heb. En hij wil ook wel eens een paar avonden wegblijven. Een crash is 5 minuten balen tegenover uren spelplezier.
Het is gewoon hartstikke slecht om die PS4 zo vaak te laten crashen. Hij doet niet voor niets elke keer een checkdisk nadat hij gecrasht is. Ik wacht liever totdat de game stabiel werkt dan de stabiliteit van mijn PS4 naar de knoppen helpen. Heb al 1x eerder een totale systeemcrash gehad, en dan hebben we het over meer dan 5 minuten ongemak

Verder prima game, maar ik wacht wel even tot hij stabiel werkt. Zat games tot die tijd...
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Nou ja je zegt letterlijk dat je het na 1 crash hebt opgegeven. Dat kan ook een incident zijn in dat geval.Boobybandit schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 17:34:
[...]
Joh lekkere opmerking?
Het is gewoon hartstikke slecht om die PS4 zo vaak te laten crashen. Hij doet niet voor niets elke keer een checkdisk nadat hij gecrasht is. Ik wacht liever totdat de game stabiel werkt dan de stabiliteit van mijn PS4 naar de knoppen helpen. Heb al 1x eerder een totale systeemcrash gehad, en dan hebben we het over meer dan 5 minuten ongemak![]()
Verder prima game, maar ik wacht wel even tot hij stabiel werkt. Zat games tot die tijd...
Playstation vr overgenomen van een mede reaguurder en gisteren avond even aangesloten.
maar hoe zit het met playroom VR.?
Hij werd automatisch gedownload, maar kan maar 1 mini game selecteren en spelen.
De rest zijn nog doorzichtig en als je er naar kijkt staat er "downloading" maar er word niets gedownload.
Hij werd automatisch gedownload, maar kan maar 1 mini game selecteren en spelen.
De rest zijn nog doorzichtig en als je er naar kijkt staat er "downloading" maar er word niets gedownload.
Ik had op internet al gelezen dat er crashproblemen waren met de ps4pro en in een interview met de devvers dat ze bezig waren met een patch. Toen was er alleen nog geen datum. Dus besloten dat maar af te wachten.bram1984 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 18:31:
[...]
Nou ja je zegt letterlijk dat je het na 1 crash hebt opgegeven. Dat kan ook een incident zijn in dat geval.
Gewoon hartstikke slecht? Vertel, wat gebeurt er met mijn PS4 dan? Dat was met windows vroeger ook altijd. Hij moet alleen het filesystem even checken. Niets aan het handje.Boobybandit schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 17:34:
[...]
Het is gewoon hartstikke slecht om die PS4 zo vaak te laten crashen. Hij doet niet voor niets elke keer een checkdisk nadat hij gecrasht is. Ik wacht liever totdat de game stabiel werkt dan de stabiliteit van mijn PS4 naar de knoppen helpen.
Maar wat je wilt hoor. Ik zou die vele uren spelplezier en gamevrienden niet hebben willen missen omdat er af en toe een crash optreedt. Wat niet weg neemt dat ik het natuurlijk wel vervelend vind.
Dan heb je de game nog niet volledig gedownload. Je kunt tijdens het downloaden al beginnen met spelen, maar dan is nog niet alles toegankelijk.nnndoh schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 18:52:
Playstation vr overgenomen van een mede reaguurder en gisteren avond even aangesloten.
Dimension Hunter (space station Trailer)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bOclSOnSTsE]
It is 2131 and the inter-dimensional portal ship has malfunctioned, and you are the anti-virus software that must fix the disaster.
You have been downloaded into a security droid and must explore the depths of the ship and stop its frenzy by eliminating its mechanical minions.
Embark on a tactical rampage against the imminent and unrelenting threat to the hacked dimensions that are being made submissive by the ship’s ‘’upgrades’’. It is your responsibility to remedy the catastrophe by annihilating the robots under the control of the ships warped command, and to eradicate the machines that are infecting worlds they see as flawed.
From hacked robots on a space station, to a zombie-ravaged post-apocalyptic London, traverse worlds with a backdrop of ominous decline and attempt to resurrect hope.
Embracing a comic book style of carnage and gore, you are faced with the stark characteristics of the genre that encourage a rapid sense of dread.
In Dimension Hunter we allow you to immerse yourself in this retro-arcade, first-person combination of rail shooter, wave shooter, and teleportation. Dimension Hunter illuminates the VR experience by implementing fluid gameplay and emphasising a unique, yet familiar comic book style.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bOclSOnSTsE]
It is 2131 and the inter-dimensional portal ship has malfunctioned, and you are the anti-virus software that must fix the disaster.
You have been downloaded into a security droid and must explore the depths of the ship and stop its frenzy by eliminating its mechanical minions.
Embark on a tactical rampage against the imminent and unrelenting threat to the hacked dimensions that are being made submissive by the ship’s ‘’upgrades’’. It is your responsibility to remedy the catastrophe by annihilating the robots under the control of the ships warped command, and to eradicate the machines that are infecting worlds they see as flawed.
From hacked robots on a space station, to a zombie-ravaged post-apocalyptic London, traverse worlds with a backdrop of ominous decline and attempt to resurrect hope.
Embracing a comic book style of carnage and gore, you are faced with the stark characteristics of the genre that encourage a rapid sense of dread.
In Dimension Hunter we allow you to immerse yourself in this retro-arcade, first-person combination of rail shooter, wave shooter, and teleportation. Dimension Hunter illuminates the VR experience by implementing fluid gameplay and emphasising a unique, yet familiar comic book style.
heeft iemand dit al geprobeerd
YouTube: PSVR - The best VR/360° App! (YouTube v1.10)
er blijkt dus een Youtube versie te zijn die al wel PSVR laat zien
Het is de Hong Kong versie
heb het nog niet geprobeerd maar ga straks thuis even kijken.
Moet ik wel eerst een Hong Kong account aan maken.
ik las op uploadvr.com dat je vanaf PS4 YT versie 1.09 de youtube VR's kon bekijken. Alhier staat ie nog steeds op 1.08, en geen update te bekennen. Afwachten dus.FreakGIB schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:47:
Klopt. Gisteravond al gedaan. HongKong account inloggen en downloaden.FreakGIB schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:47:
Daarna ook op je NL te gebruiken, indien je je PS4 op het HK account als primair hebt ingesteld.
Er staan leuke filmpjes op!
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Unearthing Mars Gameplay.
Resident Evil 7 net besteld met vandaag bestellen is morgen binnen, ben benieuwd of ik hem morgen daadwerkelijk zal ontvangen.
[ Voor 26% gewijzigd door NotSoSteady op 19-01-2017 14:12 ]
waar?NotSoSteady schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:12:
Resident Evil 7 net besteld met vandaag bestellen is morgen binnen, ben benieuwd of ik hem morgen daadwerkelijk zal ontvangen.
zou raar zijn... release is toch pas komende week?NotSoSteady schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:12:
Etuuuuuh!
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Als het BS is kun je dat wel vergeten.
Ik heb resident evil 7 ook net opgehaald.
DDPEEKIW
Die van mij is onderweg, nice! In mijn ogen de eerste serieuze game voor de PSVR.

Camera update voor PSVR versie van Bound komt 24 januari
Bound Update 1.03 Patch Notes
Main features:
- New VR camera options added.
- Some stability issues addressed.
New features:
Smooth VR Camera Mode in which the camera is moving together with the character and the player can smoothly rotate it with a right stick, but cannot zoom in and out. This mode is designed for experienced VR users.
Alternate VR Camera option is now changed into Stationary 1 and Stationary 2 VR Camera Modes. These are recommended for users looking for a comfortable VR experience.
VR Camera Height option – determines if looking up and down impact VR camera height after zooming in and out. Applies only to Stationary 1 and Stationary 2 VR Camera Modes.
VR Camera Blinks option – determines if camera cuts are handled with a black blink, which is recommended for comfortable VR experience.
Fixes:
Random crashes on Trees and Pearls levels should not occur anymore.
Bron: Pure Playstation
Bound Update 1.03 Patch Notes
Main features:
- New VR camera options added.
- Some stability issues addressed.
New features:
Smooth VR Camera Mode in which the camera is moving together with the character and the player can smoothly rotate it with a right stick, but cannot zoom in and out. This mode is designed for experienced VR users.
Alternate VR Camera option is now changed into Stationary 1 and Stationary 2 VR Camera Modes. These are recommended for users looking for a comfortable VR experience.
VR Camera Height option – determines if looking up and down impact VR camera height after zooming in and out. Applies only to Stationary 1 and Stationary 2 VR Camera Modes.
VR Camera Blinks option – determines if camera cuts are handled with a black blink, which is recommended for comfortable VR experience.
Fixes:
Random crashes on Trees and Pearls levels should not occur anymore.
Bron: Pure Playstation
Youtube 1.10 met ondersteuning voor PSVR is nu ook in Nederland uit. Net gedownload en uitgeprobeerd. Ontzettend veel leuke VR video's te bekijken. De meesten nog wel wat wazig qua resolutie, maar sommige ook echt behoorlijk scherp.
Dat toont wel echt aan dat de onscherpe video's niet komen door PSVR maar puur door de resolutie van de content.
Dat toont wel echt aan dat de onscherpe video's niet komen door PSVR maar puur door de resolutie van de content.
Ah nice. Straks uitproberen. Kreeg net ook de melding dat 1.10 geïnstalleerd is..GoO schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:36:
Youtube 1.10 met ondersteuning voor PSVR is nu ook in Nederland uit. Net gedownload en uitgeprobeerd. Ontzettend veel leuke VR video's te bekijken. De meesten nog wel wat wazig qua resolutie, maar sommige ook echt behoorlijk scherp.
Dat toont wel echt aan dat de onscherpe video's komen door PSVR maar puur door de resolutie van de content.
Youtube is erg vet in VR! Wel merk je duidelijk verschil tussen monoscope VR video's en stereoscope VR video's.
Bij monoscoop video's lijkt het meer alsof alles aan de binnenkant van een ronde bal wordt geprojecteerd. Er is geen goed diepte effect en alles lijkt geprojecteerd te worden op een muur die enkele meters van je vandaan staat, Vaak zijn de verhoudingen dan ook niet goed en wanneer mensen op je af lopen worden ze gigantisch groot i.p.v. dat ze dichterbij komen.
Bij Stereoscopische VR filmpjes lijkt alles echt 3D en is het diepte effect zeer goed! Dan heb je echt het gevoel op een andere locatie aanwezig te zijn en dingen te kunnen aanraken.
O.a. de VR filmpjes van Buzzfeed maken hier goed gebruik van.
Dit is dus iets om rekening mee te houden wanneer je gaat surfen op youtube VR.
Ook kwam ik een filmpje tegen met aan de ene kant van de kamer een balletdanseres en aan de andere kant een paaldanseres die tegelijk een show gaven. Dit zag erg cool uit in VR
Bij monoscoop video's lijkt het meer alsof alles aan de binnenkant van een ronde bal wordt geprojecteerd. Er is geen goed diepte effect en alles lijkt geprojecteerd te worden op een muur die enkele meters van je vandaan staat, Vaak zijn de verhoudingen dan ook niet goed en wanneer mensen op je af lopen worden ze gigantisch groot i.p.v. dat ze dichterbij komen.
Bij Stereoscopische VR filmpjes lijkt alles echt 3D en is het diepte effect zeer goed! Dan heb je echt het gevoel op een andere locatie aanwezig te zijn en dingen te kunnen aanraken.
O.a. de VR filmpjes van Buzzfeed maken hier goed gebruik van.
Dit is dus iets om rekening mee te houden wanneer je gaat surfen op youtube VR.
Ook kwam ik een filmpje tegen met aan de ene kant van de kamer een balletdanseres en aan de andere kant een paaldanseres die tegelijk een show gaven. Dit zag erg cool uit in VR
[ Voor 24% gewijzigd door ThaBEN op 20-01-2017 09:15 ]
Gisteravond inderdaad vermaakt met een aantal leuke 360 video's op youtube.
Een tip, besluit niet te snel dat de kwaliteit van de video niet voldoende is: de meeste youtube video's en dit geld helemaal voor 360-4k films beginnen met hele slechte kwaliteit maar na een aantal tot tiental seconden wordt het beeld een stuk beter. Let er wel op dat er 4k onder staat voor het opstarten want niet 4k video's zijn niet te doen.
ik ben benieuwd naar de 8k video's dan heb je al behoorlijk wat meer resolutie tot je beschikking. Het probleem bij 360 graden is dat de film helemaal om je heen afspeelt en je daardoor maar een heel beperkte resolutie recht voor je ziet.
Een tip, besluit niet te snel dat de kwaliteit van de video niet voldoende is: de meeste youtube video's en dit geld helemaal voor 360-4k films beginnen met hele slechte kwaliteit maar na een aantal tot tiental seconden wordt het beeld een stuk beter. Let er wel op dat er 4k onder staat voor het opstarten want niet 4k video's zijn niet te doen.
ik ben benieuwd naar de 8k video's dan heb je al behoorlijk wat meer resolutie tot je beschikking. Het probleem bij 360 graden is dat de film helemaal om je heen afspeelt en je daardoor maar een heel beperkte resolutie recht voor je ziet.
Wow! ook net eens even de Galapagos Eilanden bekeken in VR, van BBC earth. En inderdaad , 4K is een minimum. Maar deze youtube toevoeging maakt het eindelijk ook echt de moeite waard, kwa aanschaf.
Edit. Ok, net even zitten struinen in 8K VR materiaal, maar dat maakt weinig uit vergeleken met 4K VR.
Edit. Ok, net even zitten struinen in 8K VR materiaal, maar dat maakt weinig uit vergeleken met 4K VR.
[ Voor 29% gewijzigd door DIKKEHENK op 20-01-2017 09:20 ]
Van horror games naar horror filmpjes op Youtube.
Gisteravond zat ik in een horror kamer, op een stoel. Links en rechts van me zaten mensen, en een horror dokter ging experimenten uitvoeren op die mensen. Had het filmpje niet lang gekeken want ik wou nog slapen, maar Youtube maakt de VR beleving een stuk leuker
Gisteravond zat ik in een horror kamer, op een stoel. Links en rechts van me zaten mensen, en een horror dokter ging experimenten uitvoeren op die mensen. Had het filmpje niet lang gekeken want ik wou nog slapen, maar Youtube maakt de VR beleving een stuk leuker
Die YouTube-update is al oud toch? Volgens mij heb ik die al bijna een maand.
linkje? titel?technoaddict schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:58:

Weet alleen nog dat het woordje "Horror" in de titel voorkwam. Vanavond zou ik weer kunnen kijken hoe het filmpje heette.

Gewoon geleverd. Straks lekker aan de gang.
Heb deze gisteren wel afgekeken ja. Grappig filmpje. Gewoon even zoeken op horror 360 vr oid.technoaddict schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:58:
Nice, deze moet ik toch ook maar eens snel gaan aanschaffen. Erg benieuwd naar de eerste ervaringen.NotSoSteady schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:14:
[afbeelding]
Ben benieuwd wat je er van vind en of het goed met VR werkt.NotSoSteady schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:14:
[afbeelding]
Even een reminder, morgen verloopt de verlengde januari uitverkoop met o.a. Werewolves Within voor 19,99 i.p.v. 29,99, mocht je nog twijfelen, twijfel niet te lang!
Via youtube nu live inhuldiging van Trump. Is te volgen in VR via de youtube app met je PSVR headset!
Best vet om zo in VR 'aanwezig' te zijn!
Toch weer een stukje geschiedenis op een unieke manier beleven
YouTube: Donald Trump's Presidential inauguration live in 360 degrees
Best vet om zo in VR 'aanwezig' te zijn!
Toch weer een stukje geschiedenis op een unieke manier beleven
YouTube: Donald Trump's Presidential inauguration live in 360 degrees
Zeker, maar de resolutie is 1080, en dat is toch net een tikkie te laag. Wel lollig om t voor t eerst een keer mee te maken in VR.
Resolutie is idd laag. Jammer haha, maar wel leuk om mee te maken. Duurt allemaal wel heel lang voor die Trump naar buiten komt
Heb jij Werewolves Within ook? Heb ik je al gezien op de NL server?greenlizzard schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:49:
Even een reminder, morgen verloopt de verlengde januari uitverkoop met o.a. Werewolves Within voor 19,99 i.p.v. 29,99, mocht je nog twijfelen, twijfel niet te lang!
en hoe bevalt die in vr?NotSoSteady schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:14:
[afbeelding]
Gekocht, alleen nog niet aan toe gekomen te spelen, maar met de patch, voor de pro-bug, in het vooruitzicht komt dat volgende week wel goedMarselaar schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 19:19:
[...]
Heb jij Werewolves Within ook? Heb ik je al gezien op de NL server?

Top, het is zeker niet de perfecte game, maar al een paar kippenvelmomentjes gehad. Het is met die bril echt ongelooflijk creepy om door dat huis te lopen met die malloten die achter je aan zitten te vangen. Net twee uurtjes gespeeld en niet misselijk geworden, hoewel ik daar normaal ook weinig tot geen last van heb. Op het grafische vlak ziet het er redelijk uit; bepaalde dingen zijn een beetje wazig (PS4 Pro) vooral wanneer je begint in het bos.
Daarnaast gaat het beeld soms een moment op zwart, omdat er dan een actie wordt ingeladen, zoals bijvoorbeeld het deksel van een pan halen. Tot nu toe wel verreweg de beste game voor vr en dat is ook niet gek gezien het feit dat de game ook op een normale manier is te spelen. Voor mij in ieder geval echt een toppertje, terwijl ik nog nooit een Resident Evil-game heb gespeeld.
Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.