Klopt, je moet z.s.m. je wesdtrijd aankondigen. Bij niet aankondigen of spectators niet toelaten zullen Roy en ik een passende "straf" verzinnenNitai schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:58:
@Roy, Astie: Regel geldt hier dat je even aankondigt wanneer je match begint met voldoende tijd voor de spectators om te joinen, toch?
Final stage heeft zoals het nu staat voor 14 man. Kijk maar naar de lijntjes.SeamusXanthus schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:24:
Final stage heeft ruimte voor 16 man , 18 gaan er dan door?
We hebben 7 poules waar 2 spelers doorgaan. dus het klopt precies!
Precies, Anima wordt pas derde in die groep.Astie schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:23:
[...]
Van elke poule gaan er 2 door
en daarbij ligt de kracht van Anima bij de tier 1 decks optimaal spelen.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
ik ook. maar van mij wint iedereen makkelijk.Royy90 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:00:
Poeh ik zit me ook wel in een poule hoor. Dit worden allemaal spannende potten denk ik.
Battletag: Iigy#2192
Dat hoeft niet he! Iedereen kan van iedereen winnenmosselmossel schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:05:
[...]
ik ook. maar van mij wint iedereen makkelijk.
Inderdaad. Uit poule D geraken is al winst.Royy90 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:00:
Poeh ik zit me ook wel in een poule hoor. Dit worden allemaal spannende potten denk ik.
Maar ik vind het niet zo erg. Vorig toernooi is me ook wel duidelijk geworden dat "onbekendere" Tweakers niet automatisch betekent mindere spelers. Soms integendeel. Wij weten tenminste waar we aan toe zijn en wie en hoe bepaalde mensen spelen. Da's dan weer een voordeel.
Ik heb vooral van Mauz schrik. Die gaat echt het formaat proberen te breken en dat kan dus vanalles zijn dat die gaat spelen. Maar dat weet ik dan ook weer en op dat vlak bereid ik me dan ook voor om iedere beurt elke kaart te verwachten, zelfs Angry Chicken.
Mwah er is geen speler waar ik van schrik aangezien ik uitga van mijn eigen kunnen. Qua decks, tja het zal allemaal anders zijnDarthDavy schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:23:
[...]
Inderdaad. Uit poule D geraken is al winst.
Maar ik vind het niet zo erg. Vorig toernooi is me ook wel duidelijk geworden dat "onbekendere" Tweakers niet automatisch betekent mindere spelers. Soms integendeel. Wij weten tenminste waar we aan toe zijn en wie en hoe bepaalde mensen spelen. Da's dan weer een voordeel.
Ik heb vooral van Mauz schrik. Die gaat echt het formaat proberen te breken en dat kan dus vanalles zijn dat die gaat spelen. Maar dat weet ik dan ook weer en op dat vlak bereid ik me dan ook voor om iedere beurt elke kaart te verwachten, zelfs Angry Chicken.
Succes met het deckbuilden!
Ban no. | Class | Card | Met dank aan | Battle Tag |
#31 | Shaman | Tunnel Trogg | HyperMan | Marius#2822 |
#11 | Shaman | Flametongue Totem | The Virtual | TheVirtual#2588 |
#28 | Shaman | Thunder Bluff Valiant | BLeeN | Mogorrani#2624 |
#4 | Shaman | Thing from Below | 1lau | AnimeSenshi#2863 |
#1 | Mage | Flamewaker | Royy90 | Royy90#2993 |
#8 | Mage | Ice Block | Ruurd v. | RuurdV#2902 |
#16 | Mage | Flamestrike | Skunkopaat | SkunkopaatNL#2881 |
#9 | Hunter | Cloaked Huntress | Findail | Parcival#2583 |
#2 | Hunter | Animal Companion | Astie | Astie#2155 |
#6 | Hunter | Call of the Wild | Vicarious | Vicarious#1948 |
#3 | Warlock | Power Overwhelming | Kasai | Markjuh#2947 |
#27 | Warlock | Darkshire Councilman | D0p3y | Kripi#2634 |
#32 | Warlock | Imp Gang Boss | SeamusXanthus | SeamusXZ#2266 |
#23 | Druid | Swipe | Rabbiej | Rabbiej#4072 |
#10 | Druid | Fandral Staghelm | Dicee | Dicee#2169 |
#15 | Paladin | Equality | CronoR | CronoR#2981 |
#24 | Paladin | Tirion Fordring | Jeepar | Jeespar#2890 |
#12 | Warrior | Shield Slam | Martijn1986 | Volrath#2334 |
#25 | Warrior | Brawl | TheButler | TheButler#2327 |
#13 | Rogue | Preparation | Mofkees | Neooen#2211 |
#14 | Priest | Entomb | Beuker19 | Killerbeuker#2427 |
#30 | Dire Wolf Alpha | FrostyFeet | FrostyFeet#23160 | |
#33 | [url=hhttp://hearthstone.gamepedia.com/Knife_Juggler]Knife Juggler[/url] | Cmbijpost | Nearne#2569 | |
#17 | Defender of Argus | Mosselmossel | Iigy#2192 | |
#18 | Azure Drake | Jmxd | Jmxd#2355 | |
#20 | Justicar Trueheart | Stephans | Apeman#2660 | |
#29 | Reno Jackson | Mauz | Mauz#2618 | |
#22 | Sylvanas Windrunner | Tomski1986 | Baldarich#2473 | |
#7 | Chillmaw | DeadKennedy | Bugenhagen#1727 | |
#5 | Malygos | DarthDavy | DarthDavy#2284 | |
#26 | C'Thun | Kishii | Kishq#2811 | |
#21 | Yogg-Saron, Hope's End | An1mA | An1mA#1336 | |
#19 | N'Zoth, the Corruptor | Nitai | Vinnu#2173 |
Ninja Edit - was iets te gewend om alles maar bij Shaman te gooien, Darkshire Councilman is nu weer bij zijn rechtmatige eigenaar.
[ Voor 10% gewijzigd door The_Butler op 20-10-2016 12:41 ]
at your service
Prachtig overzicht
Druid, Warrior, Rogue en Priest komen hier best goed weg mee
Alhoewel er voor de andere class nog best veel te bouwen is
[ Voor 65% gewijzigd door 1lau op 20-10-2016 14:40 . Reden: Class ]
twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS
Vicariously I live while the whole world dies
Niks vreemds aan hoor, door de extra speler krijg je wel eens waar een kleinere poul (nadeel?) en in final stage krijgen de beste nr 1's een bye voor hun uitstekende prestaties.Vicarious schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:51:
Jammer joh, net 33 deelnemers waardoor je een beetje een vreemd toernooi krijgt. Is nu de indeling wel definitief?
Tuurlijk is 32 man de ideale situatie maar met 33 man mogen we niet klagen.
Ja de indeling is definitief.
[ Voor 3% gewijzigd door Astie op 20-10-2016 14:55 ]
Het is ook geen kritiek ofzo, gewoon een opmerking dat 32 net iets idealer zou zijn voor een mooi toernooitje.Astie schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:55:
[...]
Niks vreemds aan hoor, door de extra speler krijg je wel eens waar een kleinere poul (nadeel?) en in final stage krijgen de beste nr 1's een bye voor hun uitstekende prestaties.
Tuurlijk is 32 man de ideale situatie maar met 33 man mogen we niet klagen.
Ja de indeling is definitief.
Wellicht dat ik me toch uit moet schrijven met als positief punt dat het toernooi dan precies op 32 uitkomt
De poule van 3 heeft maar 2 potjes
Dacht eigenlijk dat het gewoon in elke fase van het toernooi tegen 1 iemand moest spelen en dan ga je door of niet. Of heb ik het nou verkeerd?
[ Voor 7% gewijzigd door jmxd op 20-10-2016 21:31 ]
Daarna is het inderdaad knock-out.
Het valt allemaal echt wel mee hoor haha.
[ Voor 11% gewijzigd door Royy90 op 20-10-2016 22:29 ]
Voor ons zijn een hoop dingen duidelijk geworden. Er zaten 2 classes bij die onverwachts erg powerfull zijn ondanks de bans. Ook classes die er goed vanaf komen met de bans maar toch nog steeds erg zwak zijn.
Tnx Kripi
Mag ik nog om een paar hints vragen?Astie schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:31:
Kripi en ik hebben gisteren 4 uur decks getest tegen elkaar.
Voor ons zijn een hoop dingen duidelijk geworden. Er zaten 2 classes bij die onverwachts erg powerfull zijn ondanks de bans. Ook classes die er goed vanaf komen met de bans maar toch nog steeds erg zwak zijn.
Tnx Kripi

Zijn er nog meer mensen die aan het deck testen zijn? Het valt nogal tegen om dat random op Bnet te doen, ze spelen allemaal vals - met gebande kaarten
at your service
Ik test ook gewoon op casual ja. Valse mensen op casual inderdaad.The_Butler schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:41:
[...]
Mag ik nog om een paar hints vragen?![]()
Zijn er nog meer mensen die aan het deck testen zijn? Het valt nogal tegen om dat random op Bnet te doen, ze spelen allemaal vals - met gebande kaarten
Astie, Roy, begrijp ik nu goed dat in de eerste drie dagen alleen de eerste pot van de poule gespeeld hoeft te worden? Dat scheelt wel, gelukkig. Ik dacht eerst dat de hele poule voor dinsdag klaar moest zijn.
Daarom ben ik eigenlijk niet voor het verplichte spectate. Mocht je verder komen dan profiteren de spectaters maar mooi van de verassing

[ Voor 36% gewijzigd door Mauz1978 op 21-10-2016 11:46 ]
Something under the bed is drooling
Je bent ook een baasMauz1978 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:36:
Ik test op ranked en moet zeggen dat ik aardige winstreaks heb hahaha. Denk eerder dat het onverwachte ze verrast maar kom er voorlopig mooi mee weg. Terwijl ik denk dat met wat gebannde kaarten erbij op de ladder nog sterker kan worden... leuk dit. Je wordt toch gedwongen verder te kijken
Daarom ben ik eigenlijk niet voor het verplichte spectate. Mocht je verder komen dan profiteren de spectaters maar mooi van de verassing. Bovendien kan ik niet mn hand in het vuur steken dat een tegenstander niet ook spectate met zn ipadje ook al is alles casual en fun bedoeld... maar goed dat ligt meer aan mij denk ik.
Zelf gisteren ook getest op ranked, maar veelal kansloos tegen Shamans, Hunters e.d. Enige waar ik wel mee win is Mage en Pally. Dragon decks zijn erg lastig zonder Azure Drake en goede removal, maar ga na een tip van Astie nog een class combineren met Dragons. Kijken hoe dat uitpakt.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Wilde net testen, maar al m'n challenge buttons zijn greyed outRoyy90 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:23:
Is er iemand die nu ff tijd heeft om het een en ander te testen?

Misschien te maken met de patch. M'n iPhone enzo zijn nog niet geupdated.
[ Voor 11% gewijzigd door Nitai op 21-10-2016 13:26 ]
Hm, ik zie je ook niet online trouwens... Misschien bij settings uitstaan?Nitai schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:24:
[...]
Wilde net testen, maar al m'n challenge buttons zijn greyed outZowel op de iPad als m'n iPhone en Samsung.
edit: Misschien nog niet ge-update? Er is een nieuwe update namelijk
[ Voor 10% gewijzigd door Royy90 op 21-10-2016 13:27 ]
Atlas#22744
Zijn er eigenlijk al mensen die om middernacht hun eerste pot gaan spelen?
Als de verliezer van de eerste twee potjes nu kiest om ook elke keer te switchen en dan daarna drie keer wint dan moet hij toch meer dan 3 classes spelen?
Volgens mij kom ik dan uit op 5 classes.
[ Voor 29% gewijzigd door BLeeN op 21-10-2016 14:06 ]
Bij conquest is het heel simpel. Je moet winnen met al je drie de heroes. Je mag niet dezelfde hero nogmaals spelen als je er al een keer mee hebt gewonnen.BLeeN schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:04:
Hoe zit nu precies met class wissels?
Als de verliezer van de eerste twee potjes nu kiest om ook elke keer te switchen en dan daarna drie keer wint dan moet hij toch meer dan 3 classes spelen?
Volgens mij kom ik dan uit op 5 classes.
Kort gezegd, de winnaar moet switchen, de verliezer mag switchen. Als je 3x wint met een hero kan het maximaal 3-2 zijn(anders had je verloren). Dus maximaal 5 potjes waarvan jij zelf 3 verschillende heroes hebt gespeeld.
Sorry ik begrijp je nog niet, misschien omdat het voor mij de eerste keer is, maar stel deze situatie voor:Royy90 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:10:
[...]
Bij conquest is het heel simpel. Je moet winnen met al je drie de heroes. Je mag niet dezelfde hero nogmaals spelen als je er al een keer mee hebt gewonnen.
Kort gezegd, de winnaar moet switchen, de verliezer mag switchen. Als je 3x wint met een hero kan het maximaal 3-2 zijn(anders had je verloren). Dus maximaal 5 potjes waarvan jij zelf 3 verschillende heroes hebt gespeeld.
Speler A (Warrior) wint van speler B (Warlock) 1-0
Speler A (Priest) verliest van speler B (Hunter) (verliezer mag switchen) 1-1
Speler A (Warlock) wint van Speler B (Warrior) 2-1
Als ik het zo lees MOET speler A dan met die ene priest deck spelen en speler B met de warlock of zijn warrior?
[ Voor 43% gewijzigd door BLeeN op 21-10-2016 14:23 ]
Ja dat klopt.BLeeN schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:20:
[...]
Sorry ik begrijp je nog niet, misschien omdat het voor mij de eerste keer is, maar stel deze situatie voor:
Als ik het zo lees MOET speler A dan met die ene priest deck spelen en speler B met de warlock of zijn warrior?
Zal het nog even simpeler proberen te zeggen.
Elke speler heeft 3 verschillende heroes. Wanneer 1 van de spelers heeft gewonnen met alle 3 de heroes heeft hij/zij gewonnen. Enige kanttekening hierbij is dat je niet met een hero mag gaan spelen waarmee al is gewonnen.
Conquest!BLeeN schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:20:
[...]
Sorry ik begrijp je nog niet, misschien omdat het voor mij de eerste keer is, maar stel deze situatie voor:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_hfGtSMPUMg]
[ Voor 7% gewijzigd door DarthDavy op 21-10-2016 16:43 ]
at your service
Het lijkt me trouwens wel leuk als mensen hier aan geven wanneer ze gaan spelen, dan kunnen mensen spectaten als ze dat leuk vinden
Dat is niet enkel leuk, dat is ook verplicht.jmxd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:05:
Het lijkt me trouwens wel leuk als mensen hier aan geven wanneer ze gaan spelen, dan kunnen mensen spectaten als ze dat leuk vinden
OF
zijn er mensen uit groep D die zin hebben om om middernacht tegen mij alvast de eerste pot te spelen?
Ik moet dus onverwacht werken dit weekend en volgend weekend (had al storingsdienst, maar het is op het moment dus niet incidenteel)
Ik wou in de eerste instantie mij afmelden, omdat ik zaterdag én zondag moet werken dus ...
Nee hoor maakt niet uit. Moet je gewoon met je tegenstander(s) afsprekenskunkopaat schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:55:
Begrijp ik nou dat het niet uitmaakt welk tijdstip je speelt?
Ik moet dus onverwacht werken dit weekend en volgend weekend (had al storingsdienst, maar het is op het moment dus niet incidenteel)
Ik wou in de eerste instantie mij afmelden, omdat ik zaterdag én zondag moet werken dus ...
Werkze!
Ik werk wel vanuit het huis, dus ik kan mijn halve uur pauze nemen tussen 12 en 1 ergens.
Findail Parcival#2583 ik moet morgen tegen jou, maar ik heb het wel krap. Ik kan de pauze en vanaf half 7 tot laat.
Ik pb je ook nog.
Ik vind het erg lastig zo een deck maken. Ik ben al niet zo goed in decks bouwen, speel ook net een half jaar ofzo. Heel wat kaarten zijn ook cruciaal voor mijn decks, dus dat werkt ook niet mee...
Welka played

dan moet ik opschieten met mijn laatste deck lol!!!!
at your service
Je hebt gewoon een week ofzo om alle 3 de games te spelen. Als je dus in het weekend niet kan moet je doordeweeks wat meer games spelen om het in te halen.skunkopaat schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 22:48:
Dank je!
Ik werk wel vanuit het huis, dus ik kan mijn halve uur pauze nemen tussen 12 en 1 ergens.
Findail Parcival#2583 ik moet morgen tegen jou, maar ik heb het wel krap. Ik kan de pauze en vanaf half 7 tot laat.
Ik pb je ook nog.
Ik vind het erg lastig zo een deck maken. Ik ben al niet zo goed in decks bouwen, speel ook net een half jaar ofzo. Heel wat kaarten zijn ook cruciaal voor mijn decks, dus dat werkt ook niet mee...
Welka played
Hier komt iets hips te staan
Verwijderd
We kunnen ook een text based groepchat aanmaken in blizzard inderdaad. Voice zal ik niet gebruiken want draai altijd muziek tijdens het spelen heb alles ingame gemuteVerwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:38:
Aangezien we straks toch allemaal gaan spectaten, iemand zin om ff gezellig te kletsen op discord? of Blizzard voice te gebruiken?
Ik kan zondag niet zo vroeg maar maandag wel. Dus wij maandagavond?Mauz1978 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:44:
Ik kan zga elke avond na 20.00 spelen, op zaterdagavond na. Dus, wie uit poule D wil tegen mij zondagavond om 20.30?
Met 10 spectaters was het ook een stuk spannender om geen missplays te maken. Hoop dat iedereen ervan heeft genoten en bedankt voor het kijken
Nadat ik 0-2 achter kwam kon ik het nog terug ombuigen naar een 3-2 overwinning.
Was inderdaad een mooie pot. Heb één ongeveer zelfde deck als de zes die ik net heb gezien. Mooi om de decks te zien.Royy90 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 13:49:
Zojuist mijn eerste match gespeeld tegen Kripi. En wat was dit een verschrikkelijk spannende pot, in elk geval voor mij.
Met 10 spectaters was het ook een stuk spannender om geen missplays te maken. Hoop dat iedereen ervan heeft genoten en bedankt voor het kijken
Nadat ik 0-2 achter kwam kon ik het nog terug ombuigen naar een 3-2 overwinning.
Jep, dit heb ik gister ff getest. En daardoor ging er een wereld voor me openjmxd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 13:52:
Ik wist niet dat het ook mogelijk was om twee Twin Emperors te krijgen wanneer C'Thun zelf niet in je deck zit.
Maar nee, het is erg handig aangezien justicar niet mee mag doen en je zo dus toch 2x10 armor kan fixen. Gister tijdens het oefenen ook regelmatig een C'thun gekregen van prince, dus dat is dan een mooie bonus.
Vergeet vooral niet om je wedstrijden z.s.m. aan te kondigen. Mocht je afspreken om je wedstrijd direct te spelen dan nog moet het hier neer gezet worden.
Iedereen succes!
Je kan alle C'Thun kaarten gebruiken zonder C'Thunjmxd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 13:52:
Ik wist niet dat het ook mogelijk was om twee Twin Emperors te krijgen wanneer C'Thun zelf niet in je deck zit.
Is goed, it's a date!DarthDavy schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 13:14:
[...]
Ik kan zondag niet zo vroeg maar maandag wel. Dus wij maandagavond?
$%&*%#%* ik ook niet, ik heb hierdoor niet eens omgekeken naar c'thun..jmxd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 13:52:
Heb nog niet gespeeld, dus ik mag nog wel een deck aanpassen toch?
Tuurlijk mag dat. Je mag dit alleen niet doen tijdens de best of 5 match. Daaromheen mag je alles aanpassen wat je maar wilskunkopaat schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 14:38:
[...]
$%&*%#%* ik ook niet, ik heb hierdoor niet eens omgekeken naar c'thun..
Heb nog niet gespeeld, dus ik mag nog wel een deck aanpassen toch?
Ik heb genoten van jullie beiden, heel tof. Superspannend! Was wel lachen toen je die Reno kreeg van MalchRoyy90 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 13:49:
Zojuist mijn eerste match gespeeld tegen Kripi. En wat was dit een verschrikkelijk spannende pot, in elk geval voor mij.
Volgens mij mogen wij tegen elkaar! Wanneer komt jou uit?d0p3y schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 12:06:
Bij deze meld ik me toch ook aan (Kripi#2634), ik ban Darkshire Councilman
Edit; Morgen gaan Kripi#2634 en ik om 1200 los!
[ Voor 9% gewijzigd door Kasai op 22-10-2016 15:56 ]
Atlas#22744
Het is toch pas 3 - 1?skunkopaat schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:03:
Well... that was fun
[ Voor 21% gewijzigd door skunkopaat op 22-10-2016 22:35 ]
jmxd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:01:
Leuk ditik heb me ook aangemeld.
Ik ban Azure Drake
jmxd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:13:
Denk dat ik met deze keuze dragon decks het meest kon rakenand then some.
Dragons waren nog compleet untouched door de huidige bans
jmxd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 18:10:
[...]
Zonder Chillmaw kan je nog makkelijk een Dragon deck makenzonder Azure Drake wordt het al lastiger
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Was bijna vergeten dat ik meedeed aan het toernooi, op zich wel jammer dat ik maar 2 tegenstanders heb. Had liever in een poule gezeten met 4 anderen.Astie schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:23:
[...]
Van elke poule gaan er 2 door
en daarbij ligt de kracht van Anima bij de tier 1 decks optimaal spelen.
Maar ben benieuwd of ik creatief genoeg ben om de tier 1 decks om te toveren na het formaat van dit toernooi
12.00 D0p3y (Kripi#2634) - Kasai (Markjuh#2947)
12 - 20.00 Nitai (Vinnu#2173) - 1lau (AnimeSenshi#2863)
15.00 Beuker19 (Killerbeuker#2427) - mosselmossel (Iigy#2192)
16.00 1lau (AnimeSenshi#2863) - Beuker19 (Killerbeuker#2427)
20.00 Nitai (Vinnu#2173) - mosselmossel (Iigy#2192)
21 - 23.00 BLeeN (Mogorrani#2624) - TheButler (TheButler#2327)
[ Voor 14% gewijzigd door mosselmossel op 23-10-2016 11:40 ]
Het enige wat ik jammer vind is dat BF1 zo'n leuk spel isAn1mA schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 00:50:
[...]
Was bijna vergeten dat ik meedeed aan het toernooi, op zich wel jammer dat ik maar 2 tegenstanders heb. Had liever in een poule gezeten met 4 anderen.
Maar ben benieuwd of ik creatief genoeg ben om de tier 1 decks om te toveren na het formaat van dit toernooi
edit; gaan nu elk moment beginnen
[ Voor 20% gewijzigd door Royy90 op 23-10-2016 13:08 ]
Dubbel Grommash, gg
[ Voor 14% gewijzigd door mosselmossel op 23-10-2016 13:39 ]
als je het over mijn pot hebt, dat was schifter zeusmosselmossel schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 13:39:
WTF? Ik dacht dat Prince Malchezar nooit een dubbele kaart maakt...
Dubbel Grommash, gg
Ow, verkeerd gekeken. viel er net te laat in. Boodschappen enzo.Royy90 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 13:49:
[...]
als je het over mijn pot hebt, dat was schifter zeus
Markjuh, goed gespeeld en thnx voor de match
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
En daarna tegen Roy, wederom erg leuke potjes
Thanks man, jij ook!Royy90 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 14:04:
Net mijn pot gespeeld tegen Markjuh. Waren leuke potten! Na een 0-1 achterstand nog met 3-1 mogen winnen.
Markjuh, goed gespeeld en thnx voor de matchAlle spectators weer bedankt voor het gluren
Atlas#22744
Killerbeuker#242 - Iigy#2192
Wel jammer dat het ondanks de bans nog steeds te veel lijkt op de ladder maar daar is denk ik niets aan te doen.
Renounce Darkness had je geen geluk mee, geloof ik.beuker19 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:35:
Net met 3-1 verloren,
Wel jammer dat het ondanks de bans nog steeds te veel lijkt op de ladder maar daar is denk ik niets aan te doen.
Wel goed gespeeld.
Ik ben heel trots: eerste toernooipotje ooit en meteen gewonnen. Van een rank4-speler nog wel.
[ Voor 13% gewijzigd door mosselmossel op 23-10-2016 15:45 ]
Dit topic is gesloten.