An1mA schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:41:
[...]
Bedankt, hoewel ik zelden met zo'n achterstand een match win, is het toch gelukt om mijn hoofd koel te houden.
Ik had gewoon geloof dat ik de match kon winnen, omdat ik overtuigd was dat mijn plays correct waren en dan nog kun je verliezen, aka slecht draws of RNG tegen je. Shit happends, next.
DarthDavy zei ook nog tegen me dat ik me moest volhouden, was wellicht een zetje in mijn rug dat ik inderdaad correct speelde, maar het gewoon even tegen zat.
Daarnaast had Stephans wellicht nog van me kunnen winnen als hij besloot een ander class dan Priest als laatst te bewaren. Naar mijn mening had zijn priest geen goede late game of finishers en mocht je tegenstander een comeback zoals ik, was een ander class/deck toch beter geweest. Naar mijn mening had hij beter dus zijn Shaman als laatste bewaard, want die kan echt wel een win uit sneaken.
Hopelijk heb ik met deze win Astie bewezen dat ik niet alleen tier 1 net decks kan spelen.
Anyways, wil ik de organisatie bedanken (Astie en Roy) en op naar de volgende toernooi win
[
video]
Stephans zijn Priest drawde tot 2x toe geen Dragons. De andere keer topdeckte jij een Seal of Champions om de taunt af te slaan. Daar won je eigenlijk al direct de game omdat Stephans geen antwoord meer had op jouw tempo.
En dan komt het aan op Dragon Warlock tegen Dragon Priest waarbij jij al heel snel 2x Twilight Drake kon gooien. Die hebben Stephans enorm veel gekost om te verwijderen.
Waren mooie potten om te zien al was er geen turnaround in de games. Degene die als eerste kon tempo-en won de game.
Om eerlijk te zijn had ik deze win van jou niet verwacht nee. Ik ken je vooral van het ranken en de Open #1 en de Night #1. Op de ladder speel jij nooit homebrew maar enkel Tier 1/2 netdecks en dat kun je erg goed.
Jij hebt ook een special niet meegedaan omdat je niet zo'n deckbuilder was (je eigen woorden

), dus dan zijn de verwachtingen niet hoog voor een special waar je wel aan mee doet.
Als mensen aan mij vragen waar jij goed in bent is het optimaal spelen met netdecks. Toch heb je bewezen goed om te kunnen gaan met zelf gemaakte decks.
Mooi om te zien dat je toch een aardig aantal decks hebt gespeeld. Je begon met 3 Dragon decks. (Warrior, Paladin en Warlock). De Dragon Paladin heb je later na wat tests ingeruild voor een Divine Paladin en tegen mij heb je zelfs je Dragon Warrior ingeloren voor een Patron Warrior.
In de finale verraste je me met een Freeze Mage ondanks dat de Ice Blocks waren gebanned. Nu had je gelukkig Dragon Priest als tegenstander voor je Freeze Mage. Dit is in mijn ogen de meeste ideale matchup omdat dit deck geen burst en goede heal heeft.
Nogmaals proficiat en op naar het volgende toernooi. Roy en ik zijn alweer aan het plannen. En het volgende toernooi gaat een stap verder dan de toernooien die we tot nu toe hebben georganiseerd maar daar horen jullie z.s.m. meer over.
Vergeet vanavond niet te kijken naar de troostfinale die om 20:00 uur gaat beginnen.