Nog even voor de duidelijkheid. Het is normaal niet toegestaan om je ban te wijzigen. Ik zie dat blijkbaar Hex is veranderd voor Sylvanas. We zullen het nu wel zo laten maar normaal staat de ban vast. Daarom zetten we het ook in de startpost
Heb me zojuist ook aangemeld. Ben benieuwd naar druid zonder swipe. Ban: swipe
Mooi overzicht maar wie heeft hex gebanned?The_Butler schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 08:20:
Het is al duidelijk welke classes behoorlijk gehaat zijn
Ban no. Class Card #1 Mage Flamewaker #8 Mage Ice Block #16 Mage Flamestrike #2 Hunter Animal Companion #6 Hunter Call of the Wild #9 Hunter Cloaked Huntress #4 Shaman Thing from Below #11 Shaman Flametongue Totem #10 Druid Fandral Staghelm #23 Druid Swipe #3 Warlock Power Overwhelming #12 Warrior Shield Slam #13 Rogue Preparation #14 Priest Entomb #15 Paladin Equality #5 Malygos #7 Chillmaw #17 Defender of Argus #18 Azure Drake #19 N'Zoth, the Corruptor #20 Justicar Trueheart #21 Jogg #22 Sylvanas
Edit: response op de ninja Edit van Tomski1986> , Hex eruit, Sylvanas erin...
Hopelijk wordt het toernooi niet te populair anders houden we geen kaarten over om een deck van te bouwen
Zie het als een kans om eindelijk je Magma Rager en Angry Chicken af te stoffenjmxd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:17:
Hopelijk wordt het toernooi niet te populair anders houden we geen kaarten over om een deck van te bouwen
at your service
21 kaarten alweer, ben echt benieuwd
Atlas#22744
Ik had het direct erna aangepast dus ik zag het probleem niet. Als jullie dat wel zien mag het terug gewijzigd worden naar Hex. Oja, Baldarich#2473Royy90 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 08:25:
Nog even voor de duidelijkheid. Het is normaal niet toegestaan om je ban te wijzigen. Ik zie dat blijkbaar Hex is veranderd voor Sylvanas. We zullen het nu wel zo laten maar normaal staat de ban vast. Daarom zetten we het ook in de startpost
Nee, maar je krijgt precedentwerking zo. Waar ligt de grens? Roy trekt hierbij de grens.Tomski1986 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:37:
[...]
Ik had het direct erna aangepast dus ik zag het probleem niet. Als jullie dat wel zien mag het terug gewijzigd worden naar Hex. Oja, Baldarich#2473
We accepteren dat je Syl bant.
Vergeet the Angry Wisp and not so Tinyfin nietThe_Butler schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:27:
[...]
Zie het als een kans om eindelijk je Magma Rager en Angry Chicken af te stoffen
Met Tyrion erbij is Paladin wel behoorlijk gehaat, alhoevel er nog 2 sterke wegen zijn
twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS
baal wel echt van deze ban, presteer normaal erg constant en goed met control warrior, en justicar is elke match weer belangrijk hahastephans schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 19:52:
Ik ben er ook weer bij
Ik heb een hekel aan Control Warriors en Priests, vooral omdat ik zelf Justicar niet heb... Zwaai Zwaai Justicar!
Leuke opzet! Zou graag meedoen maar ga 5 november 3 weken op vakantie naar verweggistan 
Dus hou het zeker in de gaten voor de volgende keer
Dus hou het zeker in de gaten voor de volgende keer
User Error -- Please Replace User
Ik schrijf me straks als ik thuis ben even in via challonge; maar ik heb mijn besluit genomen.....
Brawl gaat eruit jongens, daar omheen spelen is het meest irritante van het complete spel dus bespaar ik jullie allemaal die frustratie
Brawl gaat eruit jongens, daar omheen spelen is het meest irritante van het complete spel dus bespaar ik jullie allemaal die frustratie
Ban no. | Class | Card |
#1 | Mage | Flamewaker |
#8 | Mage | Ice Block |
#16 | Mage | Flamestrike |
#2 | Hunter | Animal Companion |
#6 | Hunter | Call of the Wild |
#9 | Hunter | Cloaked Huntress |
#4 | Shaman | Thing from Below |
#11 | Shaman | Flametongue Totem |
#10 | Druid | Fandral Staghelm |
#23 | Druid | Swipe |
#15 | Paladin | Equality |
#24 | Paladin | Tirion |
#12 | Warrior | Shield Slam |
#25 | Warrior | Brawl |
#3 | Warlock | Power Overwhelming |
#13 | Rogue | Preparation |
#14 | Priest | Entomb |
#5 | Malygos | |
#7 | Chillmaw | |
#17 | Defender of Argus | |
#18 | Azure Drake | |
#19 | N'Zoth, the Corruptor | |
#20 | Justicar Trueheart | |
#21 | Jogg | |
#22 | Sylvanas |
[ Voor 78% gewijzigd door The_Butler op 07-10-2016 15:38 ]
at your service
Volg met spanning de lijst met bans. Deckbuilding is verre van mijn sterkste punt dus ik denk dat ik deze als speler een keer oversla. Heb wel het idee dat de bans in het algemeen een soort opmaat zijn tot de meer midrange/tempo georiënteerde decks omdat top legendaries voor control eruit vallen en de hyper agrro ook wel redelijk gestopt wordt. Ben benieuwd met welke decks iedereen gaat komen.
Laat je niet tegenhouden door de bans! Het is ten eerste gewoon voor de gezelligheid, daarnaast wordt het bouwen van decks voor iedereen nieuw. Dit is de kans om eens gekke dingen te proberen zonder er door te verliezen.magicstar schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:38:
Volg met spanning de lijst met bans. Deckbuilding is verre van mijn sterkste punt dus ik denk dat ik deze als speler een keer oversla. Heb wel het idee dat de bans in het algemeen een soort opmaat zijn tot de meer midrange/tempo georiënteerde decks omdat top legendaries voor control eruit vallen en de hyper agrro ook wel redelijk gestopt wordt. Ben benieuwd met welke decks iedereen gaat komen.
Twijfel niet en schrijf je in
Ik geloof dat consecration ook gebanned isThe_Butler schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:07:
Ik schrijf me straks als ik thuis ben even in via challonge; maar ik heb mijn besluit genomen.....
Ban no. Class Card #1 Mage Flamewaker #8 Mage Ice Block #16 Mage Flamestrike #2 Hunter Animal Companion #6 Hunter Call of the Wild #9 Hunter Cloaked Huntress #4 Shaman Thing from Below #11 Shaman Flametongue Totem #10 Druid Fandral Staghelm #23 Druid Swipe #15 Paladin Equality #24 Paladin Tirion #12 Warrior Shield Slam #25 Warrior Brawl ![]()
#3 Warlock Power Overwhelming #13 Rogue Preparation #14 Priest Entomb #5 Malygos #7 Chillmaw #17 Defender of Argus #18 Azure Drake #19 N'Zoth, the Corruptor #20 Justicar Trueheart #21 Jogg #22 Sylvanas
Edit: Is veranderd in equality zie ik
Dat is eigenlijk niet de bedoeling. Maar hij kan natuurlijk een account aanmaken en zich even melden hier in het forum en dan kan hij gewoon meedoen. Hij moet sowieso zelf hier de ban melden dus dan heeft hij sowieso een account nodig.skunkopaat schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 18:31:
Ik heb een vriend die wil graag meedoen, maar hij heeft geen tweakers..
Mag hij meedoen?
Ik geef het doorRoyy90 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 18:41:
[...]
Dat is eigenlijk niet de bedoeling. Maar hij kan natuurlijk een account aanmaken en zich even melden hier in het forum en dan kan hij gewoon meedoen. Hij moet sowieso zelf hier de ban melden dus dan heeft hij sowieso een account nodig.
Lol niemand nog niet chtun gebanned? Of met Reno steek je ook in de harten van heel wat mensen. Dat zijn zo 5/6 decks haha. De opzet van dit toernooi is leuk, en deckbuilden vind ik het leukste wat er is, dus ik doe denk ik wel mee. Moet van de week eerst mn werkagenda bekijken, een hoop avondwerk is geplanned
...

[ Voor 10% gewijzigd door Mauz1978 op 08-10-2016 09:36 ]
Something under the bed is drooling
Mauz1978 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:33:
Lol niemand nog niet chtun gebanned? Of met Reno steek je ook in de harten van heel wat mensen. Dat zijn zo 5/6 decks haha. De opzet van dit toernooi is leuk, en deckbuilden vind ik het leukste wat er is, dus ik doe denk ik wel mee. Moet van de week eerst mn werkagenda bekijken, een hoop avondwerk is geplanned...

Jij moet wel meedoen Mauz1978, je hebt altijd van die creatieve decks!Mauz1978 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:33:
Lol niemand nog niet chtun gebanned? Of met Reno steek je ook in de harten van heel wat mensen. Dat zijn zo 5/6 decks haha. De opzet van dit toernooi is leuk, en deckbuilden vind ik het leukste wat er is, dus ik doe denk ik wel mee. Moet van de week eerst mn werkagenda bekijken, een hoop avondwerk is geplanned...
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Haha thanks, ik ga mn best doen
Ctun Reno en Innervate.... SHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
at your service
Iemand nog tips/tools om makkelijk een deck in elkaar te draaien zonder elke keer de ban list te checken?
Gewoon wachten. Je krijgt nog tijd na de stop van de inschrijving om decks te bouwen. Het toernooi start een paar dagen later pas zodat iedereen ruim de tijd heeft om leuke decks te bouwen.Nitai schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 22:47:
Iemand nog tips/tools om makkelijk een deck in elkaar te draaien zonder elke keer de ban list te checken?
Goede tip, dat was ik al van plan. Maar ik bedoelde meer in de zin van een Excel sheet ofzoRoyy90 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 01:57:
[...]
Gewoon wachten. Je krijgt nog tijd na de stop van de inschrijving om decks te bouwen. Het toernooi start een paar dagen later pas zodat iedereen ruim de tijd heeft om leuke decks te bouwen.
Het is hier al eventjes stil, tijd om decks te gaan bouwen
Atlas#22744
Wat is er nu met Sylvans? wel of niet geband?
at your service
Zolang Tomski zich niet opgeeft via Challonge zetten wij het niet in de startpost en is deze dus nog niet gebanned. Ik zal hem een pm sturen, wellicht is hij het vergeten.
Ik plaats mij vanavond als ik thuis ben
Ik heb al zo'n vaag vermoeden welk deck hier supersterk gaat zijn..
Ik heb jou toegevoegd. Bedankt voor je inschrijving.Tomski1986 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:33:
Ik heb al zo'n vaag vermoeden welk deck hier supersterk gaat zijn..
Ik denk dat er een aantal ontzettend sterke decks bij zullen zijn, zeker nu eigenlijk control decks de kop in zijn gedrukt met de bans.
met de Argus ban, Aggro decks ook wel een beetjeAstie schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:09:
[...]
Ik heb jou toegevoegd. Bedankt voor je inschrijving.
Ik denk dat er een aantal ontzettend sterke decks bij zullen zijn, zeker nu eigenlijk control decks de kop in zijn gedrukt met de bans.
Er is maar één aggro deck met Argus, dat is Zoo. Verder speelt geen enkel tempo en aggro deck Argusskunkopaat schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:02:
[...]
met de Argus ban, Aggro decks ook wel een beetje
De meeste van mijn aggro decks hebben allemaal wel Argus eigenlijk, het voorkomt een ronde face damage.Astie schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:05:
[...]
Er is maar één aggro deck met Argus, dat is Zoo. Verder speelt geen enkel tempo en aggro deck Argus
Misschien als je naar de netdecks kijkt, maar dat is toch lang niet zo leuk spelen?!
Dan is vooral jouw aggro collectie geraakt. Als je naar netdecks/gevestigde, doorgeteste decks kijkt is Argus alleen bij Zoo aanwezig. Verder zie je hem nog in RenoLock. Dan houdt het echt op.skunkopaat schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:10:
[...]
De meeste van mijn aggro decks hebben allemaal wel Argus eigenlijk, het voorkomt een ronde face damage.
Misschien als je naar de netdecks kijkt, maar dat is toch lang niet zo leuk spelen?!
Hmm, misschien ligt het aan mijn persoonlijke voorkeur.Astie schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:16:
[...]
Dan is vooral jouw aggro collectie geraakt. Als je naar netdecks/gevestigde, doorgeteste decks kijkt is Argus alleen bij Zoo aanwezig. Verder zie je hem nog in RenoLock. Dan houdt het echt op.
Ik heb nog geen decks gemaakt, ik wil even wachten tot alle bans definitief zijn. Zit ik straks mijn best te doen, wordt er en kritieke kaart gebanned..
Wat voor decks werden er voornamelijk gespeeld, het vorige tournament?
Hmmmm... Ik zou mijn decks eigenlijk willen testen, maar ja...

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ik wil wel een potje doen van het weekend ofzo?DarthDavy schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:31:
Ik wil mijn decks ook gaan testen dus daag me maar uit als ik online ben.DarthDavy schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:31:
Verwijderd
Ik doe ook maar een keer mee! Zojuist aangemeld, heb er ontzettend veel zin in.
Mijn ban: C'thun (aangezien we toch alle Old Gods bannen
)
Mijn ban: C'thun (aangezien we toch alle Old Gods bannen
Hupla! Back to the drawing table.Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:36:
Ik doe ook maar een keer mee! Zojuist aangemeld, heb er ontzettend veel zin in.
Mijn ban: C'thun (aangezien we toch alle Old Gods bannen)
Ja, everyone look busy and hide Reno 
Pheww geen C'Thun....
Pheww geen C'Thun....
*Astie verwijderd Priest deck #2
Bij deze meld ik me toch ook aan (Kripi#2634), ik ban Darkshire Councilman
Bekke zitten testen met Astie vandaag. Voor een leuk toernooi volgend advies naar de andere spelers: don't be cute! Het is niet omdat veel kaarten gebanned zijn dat zotte decks plotseling speelbaar zijn.
Nope, vandaag ook getest met m'n broertje en het is nog steeds overleven tegen aggro decksDarthDavy schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 00:24:
Bekke zitten testen met Astie vandaag. Voor een leuk toernooi volgend advies naar de andere spelers: don't be cute! Het is niet omdat veel kaarten gebanned zijn dat zotte decks plotseling speelbaar zijn.
Midrange en tempo doet het wel lekker, control is echt lastig.
Ja snap niet zo goed waarom mensen alle goede control kaarten bannen. Iedereen klaagt altijd over Aggro. Bijvoorbeeld Tomski1986 loopt aan een stuk door te zeuren over Aggro dit en aggro dat en dan banned hij ..Sylvanas
Maarja
Maarja
Door het testen kwamen we / ik er snel achter dat sommige archtypes zonder keycards niet werken en vervanging lastig is. Ik ben op dit moment vooral classes aan het uitsluiten. Heb voor elke class minimaal 1 deck in elkaar gezet.DarthDavy schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 00:24:
Er zijn voor mij nu al 3 classes uitgesloten.
Het ziet er inderdaad uit dat dit een aggro fest gaat worden... even kijken of ik daar een irritante kaart kan weghalen zoals die wolf... anders wordt het Reno... hmmm
Nja, bij aggro-decks is het vooral de opeenstapeling van pesky minions die het gewoon sterk maakt. Maakt weinig uit daar dan een kaart uit te bannen.jmxd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 11:08:
Ja snap niet zo goed waarom mensen alle goede control kaarten bannen. Iedereen klaagt altijd over Aggro. Bijvoorbeeld Tomski1986 loopt aan een stuk door te zeuren over Aggro dit en aggro dat en dan banned hij ..Sylvanas
Maarja
Daarbij is Sylvana's totaal geen anti aggro kaart. Als je Sylvanas op beurt 6 gooit tegen aggro kun je hem in 9/10 gevallen niet dood traden. Daardoor zal elk aggro deck hem totaal negeren omdat je meestal 2 beurten nodig hebt om er value van te hebben. Beetje hetzelfde als Ragnaros op beurt 8.Tomski1986 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 19:57:
[...]
Nja, bij aggro-decks is het vooral de opeenstapeling van pesky minions die het gewoon sterk maakt. Maakt weinig uit daar dan een kaart uit te bannen.
Ik vraag me af hoeveel 'sleeper' inschrijvers er nog zullen zijn die pas op het laatste moment hun bans gaan doorgeven.
Ik denk dat iedereen het gewoon fair wil spelen en dat dat zal meevallen.CronoR schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:20:
Ik vraag me af hoeveel 'sleeper' inschrijvers er nog zullen zijn die pas op het laatste moment hun bans gaan doorgeven.
Battletag: Iigy#2192
Denk ik ook niet...en anders de last minute ban kaarten vervangen door Servant of Yogg-Saronmosselmossel schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:05:
[...]
Ik denk dat iedereen het gewoon fair wil spelen en dat dat zal meevallen.
Ik doe ook wel mee, Mogorrani#2624.
Ban Thunderbluff Valiant
Ban Thunderbluff Valiant
Top banBLeeN schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:09:
Ik doe ook wel mee, Mogorrani#2624.
Ban Thunderbluff Valiant
Ik heb alvast alle nieuwe deelnemers toegevoegd
Er komen trouwens nog minstens 2 last minute inschrijvingen bij als zij de deadline niet vergeten
twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS
aangemeld en mijn ban wordt: Reno
- sorry guys
...
* Astie veranderd topic titel naar GoT Hearthstone Special #3: Aggro DelightMauz1978 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:53:
aangemeld en mijn ban wordt: Reno- sorry guys
...
Welcome to the Mogu'shan Warden metaAstie schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:08:
[...]
* Astie veranderd topic titel naar GoT Hearthstone Special #3: Aggro Delight
even voor de duidelijkheid voor mijzelf he, tijdens de game, en je wint een potje dan mag je dat deck niet weer gebruiken toch? En tussen rondes en poulefase mag je dan ook andere decks gebruiken? Misschien begrijp ik de openingspost niet helemaal goed hoor, dus vandaar dat ik het nog even vraag.
Wij hanteren een conquest format. Dit houd in dat je met alle 3 je decks een keer gewonnen moet hebben. Dus win je met je deck, moet je een andere kiezen. Verlies je met je deck mag je een andere kiezen.dicee schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:52:
even voor de duidelijkheid voor mijzelf he, tijdens de game, en je wint een potje dan mag je dat deck niet weer gebruiken toch? En tussen rondes en poulefase mag je dan ook andere decks gebruiken? Misschien begrijp ik de openingspost niet helemaal goed hoor, dus vandaar dat ik het nog even vraag.
Na elke wedstrijd ben je vrij om je decks aan te passen of een andere class te kiezen.
En nog even ter verduidelijking. Een wedstrijd bestaat uit maximaal vijf matches. Een match is dus geen wedstrijd en vice versa.
Ja ik dacht niemand doet bans voor midrange/aggro, dan begin ik maar ermee1lau schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:36:
[...]
Top ban
Ik heb alvast alle nieuwe deelnemers toegevoegd
Er komen trouwens nog minstens 2 last minute inschrijvingen bij als zij de deadline niet vergeten
[ Voor 24% gewijzigd door BLeeN op 18-10-2016 12:30 ]
Verwijderd
Ik meld mij onder de naam FrostyFeet#23160 ook weer aan.
Mijn ban zal zijn; *trom geroffel*
Dire Wolf Alpha
Dire Wolf Alpha
lolVerwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 23:04:
Ik meld mij onder de naam FrostyFeet#23160 ook weer aan.
Dire Wolf Alpha
ik heb deze persoon op m'n friendslist:

Verwijderd
Dat is inderdaad goed mogelijk, de naam komt uit de generator bij het aanmaken van het account.jmxd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 00:20:
[...]
lol
ik heb deze persoon op m'n friendslist:
[afbeelding]
Ik als frostyfeet heb ook wel eens tegen een andere frostyfeet gespeeld
foute topic.
[ Voor 92% gewijzigd door mosselmossel op 19-10-2016 08:40 ]
Ik heb toch ook maar besloten mee te doen, m'n battletag is Marius#2822 en ik ban lekker die stomme Tunnel Trogg.
Hier komt iets hips te staan
Verwijderd
Dan zouden we met nog 1 aanmelding de 32 aanmeldingen hebben, dat zou een perfect aantal zijn.
ook voor verder in het toernooi
ook voor verder in het toernooi
Ik doe ook weer eens mee en ban --> Imp Gang Boss
Ik hoop met deze ban een paar mensen blij te maken
Blij en niet blij. Deze ban maakt warlock zoo nu compleet kapot (samen met de dire wolf alpha ban). Dus nog een gekend deck dat enkel speelbaar is (???) als de lijst serieus aangepast wordt. Maar of het dan nog speelbaar is, dat is de vraag he?SeamusXanthus schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:43:
Ik doe ook weer eens mee en ban --> Imp Gang Boss
Ik ben er op zich wel blij mee hoor. Echt een vervelende kaart om tegen te spelen.
Wel tof dat we waarschijnlijk 32 deelnemers gaan hebben.
Wel tof dat we waarschijnlijk 32 deelnemers gaan hebben.
Mijn tag is Nearne#2569
Ik ban Knife Juggler!
Ik ban Knife Juggler!
[ Voor 39% gewijzigd door cmbijpost op 20-10-2016 00:05 . Reden: Moest nog tag toevoegen ]
jij bent nearne?cmbijpost schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 00:04:
Ik ban Knife Juggler!
Oké,
Toernooi inschrijving is gesloten. Je kan al wel zien bij wie je in de groups zit maar het is de bedoeling dat we zaterdag gaan beginnen met het spelen. Tot die tijd kan je decks gaan voorbereiden.
mocht je een mail hebben gehad dat het toernooi is gereset dan klopt dit. Het stond verkeerd ingesteld(groups waren single elim). Dit heb ik veranderd in round robin zodat iedereen tegen elkaar speelt en de beste 2 uit de groep doorgaan. Sorry voor de spam
Alvast iedereen heel veel plezier
edit; blijkbaar lijkt het nu te zijn ingedeeld op inschrijfvolgorde. Wordt aan gewerkt.
Toernooi inschrijving is gesloten. Je kan al wel zien bij wie je in de groups zit maar het is de bedoeling dat we zaterdag gaan beginnen met het spelen. Tot die tijd kan je decks gaan voorbereiden.
mocht je een mail hebben gehad dat het toernooi is gereset dan klopt dit. Het stond verkeerd ingesteld(groups waren single elim). Dit heb ik veranderd in round robin zodat iedereen tegen elkaar speelt en de beste 2 uit de groep doorgaan. Sorry voor de spam
Alvast iedereen heel veel plezier
edit; blijkbaar lijkt het nu te zijn ingedeeld op inschrijfvolgorde. Wordt aan gewerkt.
[ Voor 8% gewijzigd door Royy90 op 20-10-2016 00:20 ]
Ik ken niet iedereen natuurlijk. Maar op bekendheid op tweakers is poule A de poule des doods. Ik heb het ook niet getroffen in poule B (en de rest in mijn group ook niet
). En ik hoop dat er in Anima's group een paar sleeper top speler tweakers zitten ;-).
Edit: zijde gulder wel zeker dat dit spul zich gerandomized heeft? Ik zie de groepen gewoon in de volgorde dat de spelers zich ingeschreven hebben.
Edit: zijde gulder wel zeker dat dit spul zich gerandomized heeft? Ik zie de groepen gewoon in de volgorde dat de spelers zich ingeschreven hebben.
[ Voor 23% gewijzigd door DarthDavy op 20-10-2016 01:28 ]
Ja is bekend. Staat ook in m'n post boven je. Kijken er morgen naar.
Mijn tag staat verkeerd in Challonge en in de TS. Er staat Ligy#2192. Dat moet Iigy#2192 zijn met hoofdletter i aan het begin..
[ Voor 20% gewijzigd door mosselmossel op 20-10-2016 02:45 ]
dubbel
[ Voor 93% gewijzigd door mosselmossel op 20-10-2016 03:07 ]
Ik zit in Poule A, rip.
Atlas#22744
Wordt nog gerandomiseerd door Royy morgen. Alles is nog mogelijk dus!
@The_Butler: Had je je overzicht nog bijgewerkt? Was wel handig!
[ Voor 13% gewijzigd door Nitai op 20-10-2016 09:34 ]
De poules zijn nog niet correct. Dus nog niet beginnen spelen.
Poules zijn al geshuffled!
Roy had het toernooi al gestart. Dit heb ik terug gedraaid.
De inschrijfperiode is verstreken maar het toernooi begint aanstaande zaterdag om 0:00 uur.
De poules zijn aangepast en de deelnemers zijn door elkaar gegooid.
Dit zijn de definitieve poules.
De volgorde van poulewedstrijden is niet belangrijk, als je ze maar allemaal speelt binnen de gestelde termijn.
Poule D is nu de poule des doods
De inschrijfperiode is verstreken maar het toernooi begint aanstaande zaterdag om 0:00 uur.
De poules zijn aangepast en de deelnemers zijn door elkaar gegooid.
Dit zijn de definitieve poules.
De volgorde van poulewedstrijden is niet belangrijk, als je ze maar allemaal speelt binnen de gestelde termijn.
Poule D is nu de poule des doods
[ Voor 5% gewijzigd door Astie op 20-10-2016 09:46 ]
Ja het zit Kasai niet mee
Haha, geeft niet, toernooien zijn gewoon leuk
Atlas#22744
Kunnen jullie mijn naam aanpassen of moet ik dat zelf ergens doen?
Edit: kon ik zelf dus. Alleen in de TS staat het dan nog verkeerd.
Edit 2: alles top nu
Edit: kon ik zelf dus. Alleen in de TS staat het dan nog verkeerd.
Edit 2: alles top nu
[ Voor 43% gewijzigd door mosselmossel op 20-10-2016 10:23 ]
Net al gedaan toen ik thumbs up gaf aan jouw berichtmosselmossel schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:19:
Kunnen jullie mijn naam aanpassen of moet ik dat zelf ergens doen?
Group G heeft 3 deelnemers, hoeveel gaan er door?
Ik hoop meer dan 1 anders is het RIP Seamus met An1mA in de poule
Van elke poule gaan er 2 doorSeamusXanthus schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:22:
Group G heeft 3 deelnemers, hoeveel gaan er door?
en daarbij ligt de kracht van Anima bij de tier 1 decks optimaal spelen.
[ Voor 12% gewijzigd door Astie op 20-10-2016 10:24 ]
Final stage heeft ruimte voor 16 man , 18 gaan er dan door?
Final stage biedt plek aan 14 man zoals het nu lijkt.. 12 in de 1e ronde van de final stage en 2 in de 2e ronde van de final stage. Ben benieuwd wie er dan gelijk doorgaan naar die 2e ronde.
@Roy, Astie: Regel geldt hier dat je even aankondigt wanneer je match begint met voldoende tijd voor de spectators om te joinen, toch?
Dit topic is gesloten.