dominick11 schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 15:32:
Ik wil graag DJI Care Refresh aanschaffen. Nu zie ik op de website van DJI 99 US dollars voor de Care Refresh en als ik mijn regio wijzig naar nederland komt het uit op 119 euro. Iemand een idee welke ik nu moet aanschaffen? Ik ga liever voor de 99 dollar natuurlijk:)
In Barendrecht zit ook een DJI Repair Center. Nu vroeg ik me af. Mocht ik nu een crash maken en ik heb de Care Refresh wordt mijn toestel dan aangeboden bij DJI repair center Barendrecht of moet ik dan mijn toestel verzenden naar DJI in China?
Ik ben er ook wel benieuwd naar. Het is afwegen.
Zover ik weet kost de dji care refresh 119 euro. Mocht je crashen dan kost de eerste keer je opsturen 99 euro. Daarvoor krijg je een andere dji mavic zodat je weer kan vliegen.
Een 2e keer opsturen kost je 139 euro.
Nu is een defecte motor niet zomaar meer te vervangen omdat alles zo klein is en lastig te repareren/vervangen.
Dus een defecte motor kost je al 1x opsturen.
Nu is de camera erg klein en kwetsbaar. Alleen al de flat cable doormidden en je hebt een drone zonder camera. Ook al zou je daar voorzichtig mee omgaat een crash en je camera is stuk.
Ik heb een mavic en ben aan het overwegen deze te verkopen en een nieuwe te kopen zodat ik alsnog de care refresh erbij te doen. Nu kan ik hem goed verkopen omdat ze slecht leverbaar zijn. Nadeel.. wanneer zijn ze eindelijk op voorraad? Ik heb nog een pre order staan bij mediamarkt.
Een fly away en je vind je drone niet terug, heb je niks aan de care refresh...
Land je in het water en je vind hem niet terug.... heb je er ook niets aan.
Een crash in het water en je vind hem terug is wel weer verzekerd in de refresh.
Of iemand vinden die erg handig is en toch kan repareren.
Achteraf toch spijt dat ik die refresh niet geactiveerd heb. Het is en blijft een kwetsbare hobby want hoe veilig je ook denkt te vliegen... een vogel kan alles verpesten.
Hebben jullie de dji care refresh erbij gekocht en zoniet waarom niet?